Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01540 Химия в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия 1
    Несиелер: 6

    Химиядағы негізгі ұғымдар. Аллотропия. Валентность. Химиялық эквивалент, эквиваленттің молярлық массасы. Негізгі стехиометриялық және химиялық заңдар. Атом құрылысы. Атомдардың электронды қабықтары және периодтық заң. Элементтердің периодтық жүйесі Д. И. Менделеев. Химиялық байланыс. Ерітінділердегі заттардың концентрациясын білдіру әдістері. Кешенді қосылыстар, Тотығу реакциялары және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химия 1
    Несиелер: 6

    Атомдық-молекулалық ілім. Химия саласындағы негізгі ұғымдар, заңдар мен құбылыстар. Бейорганикалық химияның негізгі бөлімдері. Атом құрылымының кванттық-химиялық сипаттамасы. Электрондық қабықтардың құрылымы. Атомдардың периодтық қасиеттері. Химиялық байланыстың қазіргі теориясы. Валенттік байланыс әдісі. Молекулалық орбитальдар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химия 2
    Несиелер: 7

    Ерітінділер. Концентрацияны білдіру тәсілдері. Идеал және нақты шешімдер. Қышқылдар мен негіздер теориялары ионизация, гидролиз, бейтараптандыру процестері қышқылдар мен негіздердің әртүрлі теориялары тұрғысынан. ерітінділердің рН. Элементтер мен олардың қосылыстарының химиясы. Бейорганикалық заттардың кластары. Сутегі және галогендер. VI, V, IV, III топ элементтері. s, p, d, f - элементтер. Асыл газдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы химия 2
    Несиелер: 7

    Кешенді қосылыстар. Химиялық реакциялардың энергиясы мен жылдамдығы. Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін факторлар. Қайтымды реакциялар. Химиялық тепе-теңдік константасы. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Ерітінділер. Гидролиз. Ерігіштік өнімі. Электролиттік диссоциация теориясы. Шешімдер теориясы. Ерітінділердің электрохимиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Элементерді аңықтау әдістемесі
    Несиелер: 10

    Химиялық талдаудың метрологиялық негіздері. Бөлу, бөлу және шоғырландыру әдістері. Талдаудың хроматографиялық әдістері. Кинетикалық талдау әдістері. И. В. Тюрин бойынша лайлықты және органикалық көміртекті Сулы озолықпен анықтау. Судың бихроматты және перманганатты тотығуын анықтау. Ауыр металдардың катиондарын анықтау. Сұйық үлгілердегі сынапты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика және физиканың таңдаулы бөлімдері
    Несиелер: 4

    Сызықты алгебра және элементтері аналитикалық геометрия. элементтері. Математикалық талдау элементтері. Қозғалыстың айналмалы және іргелмелі кинематикасы. Молекулярлы - кинетикалық теория. Изопроцесстер. Термодинамиканың бірінші, екінші, үшінші бастамасы. Реалды газ.Электростатика. Кулон заңы. Тұрақты ток. Толық және жартылай тізбек үшін Ом заңы. Магнетизм. Фотометрия. Толқынды оптика. Атомды және атомдық ядро физикасы..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Диагностика және химиялық аналитика
    Несиелер: 10

    Аналитикалық химия және химиялық талдау. Аналитикалық химияның негізгі ұғымдары. Электролит ерітінділері теориясының және қолданыстағы масса Заңының кейбір ережелері. Тұнба жүйесіндегі гетерогенді тепе-теңдік-аз еритін электролиттің қаныққан ерітіндісі. Қышқылдық-негізгі тепе-теңдік. Гидролиз. Гидролиздің тұрақты және дәрежесі. Гидролизге ұшырайтын тұз ерітінділерінің рН мәндерін есептеу. Тотығу-қалпына келтіру тепе-теңдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоорганикалық химия
    Несиелер: 10

    Органикалық қосылыстар құрылысының теориясы. Көміртегі және оның қосылыстары. Өмір тіршілігінің процестеріне қатысатын органикалық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттері. Осы қосылыстардың биологиялық рөлі және олардың туындылары туралы түсінік. Пептидтер мен ақуыздар. Көмірсулар. Нуклеин қышқылдары. Липидтер. Полимерлер. Медициналық мақсаттағы полимерлер туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көміртегі және оның қосылыстары химиясы
    Несиелер: 10

    Көміртегі атомының құрылысы. Органикалық қосылыстардың құрылысы теориясы және реакциялық қабілетпен құрылыстың байланысы. Алифаттық және циклдық органикалық қосылыстар. Органикалық қосылыстардың негізгі кластары, олардың химиялық қасиеттері және генетикалық байланысы; органикалық қосылыстардың маңызды кластарын синтездеу әдістері және функционалдық топтарды трансформациялау тәсілдері; органикалық синтездің негізгі реакцияларының механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Ерте өркениет дәуіріндегі әлем туралы білім мен түсініктің сипаты. Орта ғасырлардағы ғылым мен діндердің қарсы тұруы. Қазіргі ғылым негіздерін қалыптастыру. Микромир табиғаты. Қарапайым бөлшектер және іргелі өзара әрекеттесу. Өзін-өзі ұйымдастыру концепциялары. Синергетика. Әлемнің жалпы ғылыми көрінісі. Әлемнің жалпы бейнесі. Жер бетінде өмірдің пайда болу концепциялары. Тірі материяның құрылымдық деңгейлері. Өмір мәнінің тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ландшафттану биогеография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Ландшафттанудың концептуалды мәселелері, әртүрлі дәрежедегі геожүйелердің қалыптасу және қызмет ету теориясы. Биіктік белдік және көлденең аймақтылық. Табиғи-аумақтық кешендердің (ТАК) физикалық-географиялық дифференциациясы. Ландшафттар мен жер топырақтарының физика-географиялық дифференциациясының негізгі заңдылықтары; биоалуантүрлілік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    "Экология негіздері". Экожүйенің тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Қорғау атмосфераның, гидросфераның және литосфераның. Экологиялық бақылау объектісі ретінде. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, сондай-ақ экологиялық менеджмент және экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Негізгі зерттеу әдістері. Жеке және ұжымдық зерттеу жұмыстарының негізгі түрлері. Оқу, ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстарды ұйымдастырудың мазмұны, әдістері мен түрлері. Проектілік тапсырмалардың педагогикалық әсері. Білім беру монопроектілері. Пәнаралық жобалар. Жеке жоба. Оқушылардың оқу-әдістемелік және жобалық жұмыстарын бағалау және бағалау. Ақпаратпен жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химия дидактикасының негіздері. Химиялық және жаратылыстану туралы түсініктердің қалыптасуы мен дамуы; пәнаралық байланыс; оқыту әдістері мен әдістері; оқу процесін ұйымдастырудың формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтардың мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектепте химияның негізгі бөлімдерін оқып үйрену әдістемесі; Заманауи мектептегі ғылым мен химия жүйесі. Химиялық білім берудің технологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық процестерді басқару
    Несиелер: 5

    Химиялық реакциялар. Химиялық термодинамика және химиялық кинетика. Химиялық динамика. Екі іргелі сипаттамалар – энергия және бұрыштық сәт. Химиялық бөлшектердің реакциялық қабілеті. Реакция механизмдері. Химиялық реакцияларды басқару принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші топтардың металдар химиясы
    Несиелер: 5

    І-VIII топтардың негізгі және қосалқы топшалары элементтерінің элементтердің, қарапайым заттардың, сутекті және оттекті қосылыстарының атомдарының сипаттамасы. І-VIII топтардың басты және жанама кіші топтары элементтерінің қасиеттерінің салыстырмалы сипаттамасы. F – отбасы элементтері (лантаноидтар, актиноидтар). Металл емес және металдарды алу Зертханалық практикада, технология және медицинада I-VIII топтағы элементтерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі және одан туындайтын элементтің және оның қосылыстарының негізгі сипаттамалары: ядроның заряды және атомның электрондық формуласы; ықтимал валенттілік, коваленттілік, тотығудың ықтимал дәрежесі; радиустың өзгеру сипаты, электртерістік, элементтердің және олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері ПСЭ топтары мен кезеңдері бойынша; жанама топшадағы металдардың химиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық химия (ағылш тіл)
    Несиелер: 5

    Химиялық термодинамика пәні. Негізгі ұғымдар. Кеңейту жұмысы. Әр түрлі процестер үшін жұмысты білдірудің ерекше жағдайлары. Энтальпия. Термодинамика Заңының 1,2 математикалық өрнегі. Фазалық тепе-теңдік М физика-химиялық талдау. Электролиттер мен электролиттердің ерітінділері. Химиялық кинетика және катализ. Электрохимия негіздері. Электрохимиялық тізбектер. Электрохимиялық кинетика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биогеохимиялық талдау негіздері
    Несиелер: 5

    Химиялық экология негіздері және қоршаған орта мәселелері. Ластаушы заттардың табиғи ортаға айналуының химиялық негіздері. Атмосфераның радиоактивті, табиғи және антропогендік ластануы. Топырақтың, судың ластану көздері мен жолдары және олардың сипаттамалары. Қоршаған ортаның түрлі объектілеріндегі зиянды заттардың құрамын бағалау үшін Биогеохимиялық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағзалар мен қоршаған орта
    Несиелер: 5

    Популяцияның өміршеңдік шектері: демографиялық белгісіздік, орта, "апатты", Гудман, Беловски және т.б.-дың генетикалық моделі, популяцияның өміршеңдігін генетикалық талдау. Популяцияны сақтау стратегиясы. Құрып кету қаупі төнген түрлердің санаттары мен критерийлері. Өсімдіктерді, жәндіктерді, балықтарды, құстарды, Сүтқоректілерді тасымалдау және жерсіндіру. Балық, шаян тәрізділер, құстар, сүтқоректілер т.б. популяцияларын шамадан тыс пайдалану экожүйені талдауға арналған статистикалық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп химия курсын оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі парадигмалар және технологияларды оқыту. Сын тұрғысынан ойлау жаттығулары. Мәселені оқыту. Оқу нәтижелерін бағалау жүйесін жаңғырту. Технологияларды дамыту құзыреттілігіне бағытталған тапсырмалар (КОЗ). Оқытуға ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Дарынды және дарынды балаларды оқыту. Инновациялық білім беру қызметінің құрылымы. Педагогикалық үдерісте рефлексияның технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық энергетика
    Несиелер: 4

    Физикалық химияның негізгі заңдары. Энергетика. Химиялық кинетика және тепе-теңдік. Катализ және адсорбция. Ферментативті катализ. Дисперсті жүйелердің коллоидтық химиясы және қасиеттері. Ерітінділердің қасиеттері. Электрохимия негіздері. Дисперсті жүйелердің табиғаты мен жіктелуі. Коллоидты жүйелерді тазалау және алу әдістері. Орнықтылығы коллоидты жүйелер. Газ тәрізді дисперсиялық ортадағы жүйелер. Коллоидтық беттік-белсенді заттар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептік химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химиялық эксперимент - химия ғылымының негізгі әдісінің бірі. Химиялық зертханада жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы. Химия бөлмесіндегі оқушының жұмыс орыны. Көрсетілім эксперименті. Зертханалық тәжірибелердің және тәжірибелік жұмыстың әдістемелік ерекшеліктері. Қызықты химиялық эксперименттің рөлі. Оқу жабдықтарына қойылатын талаптар. Зерттеу жұмысының шеңберінде химиялық эксперимент.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Табиғатты ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Табиғатты қорғау туралы, табиғатты пайдалану туралы түсінік. Табиғат пайдалану түрлері. Табиғи ресурстардың өнімділігі мен құндылығын сақтау және арттыру. Ұтымды пайдалану мен кеңейтілген ұдайы өндіруді қамтамасыз ету. Халық шаруашылығына шикізат пен энергия жеткізу үшін қажетті табиғи жағдайлар мен ресурстарды сақтау. Адамдардың еңбек және демалыс жағдайларын жақсарту. Табиғи кешендерді, тірі және жансыз табиғаттың көрікті объектілерін сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коллоидтық химия (ағылш тіл)
    Несиелер: 4

    Коллоидты бөлшектер және коллоидты жүйелер; заттың коллоидты (дисперсті) күйі. Негізгі жаңа бағыттар мен нысандар (наносистемалар, микроэмульсиялар, биоколлоидтар, жұқа пленкалар және т.б.) дисперсті жүйелерде жүретін процестердегі беттік құбылыстардың рөлі. Беттік құбылыстардың термодинамикасы. Фазалық бөлімнің бетіндегі Адсорбция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Химиялық технология туралы жалпы ақпарат. Химиялық технология өнімдері, оларды қолдану салалары. Шикізат, энергия, су. Шикізаттың сипаттамасы және жіктелуі. Негізгі бейорганикалық синтез технологиясы. Минералды тыңайтқыштардың, тұздардың, сода мен сілтілердің технологиясы. Бейорганикалық технологиядағы экологиялық проблемалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияны ағылшын тілінде оқыту
    Несиелер: 5

    Пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудың мақсаттары, принциптері, міндеттері. Оқушылардың химияны ағылшын тілінде оқыту дағдыларын дамыту. Сабақты жоспарлау CLIL. Химияны пәндік-тілдік интеграцияланған оқытуда саралау әдістері. Скаффолдинг. Тақырыптар бойынша жоспарлау, оқыту және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зертханалық жұмыстарды жүргізу техникасы
    Несиелер: 7

    Халықаралық бірлік жүйесі (СИ жүйесі). Реактивтер. Ерітінділер. Ерітінділерді есептеу эксперимент нәтижелерін ресімдеу зертханадағы шұғыл медициналық көмек. Химиялық ыдыстарды, аспаптарды және зертханалық жабдықтарды дайындау. Химиялық зертханаға қойылатын талаптар. Ерітінділерді дайындау техникасы. Титриметриялық және гравиметриялық талдау. Титрлеу есептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық синтез өнері
    Несиелер: 7

    Химиялық синтезді жүргізудің жалпы тәсілдері. Бейорганикалық қосылыстардың синтезі. Металл оксидтерінің, тұздарының синтезі. Нитридтерді, сульфидтерді, карбидтерді және т. б. алу. Азот қосылыстарын, нитро қосылыстарды, сульфо қосылыстарды синтездеу, бензой қышқылын алу. Химиялық синтез зертханасында Жұмыстың қауіпсіз ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химия бойынша есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Халықаралық бірліктердің негізгі жүйелері. Формулалар арқылы формулалар мен есептеулерді табу. Шешімдерді дайындауға байланысты тапсырмалар. Химиялық реакциялар теңдеулерімен есептеу. Эксперименттік есептерді шешу. Олимпиаданың күрделі мәселелерін шешу. Химиялық процестерді математикалық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағыттары
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Минералогия және кристаллохимия негіздері
    Несиелер: 5

    Минералогия, петрография және кристаллографияның теориялық негіздері. Табиғатта минералдардың түзілу процестері. Жер және ғарыш минералдары. Жіктелуі. Минералдар мен тау жыныстарын зерттеу әдістері. Тастар. Техникалық және асыл тастар, асыл тастар. Кендер. Кристалдар және қасиеттері. Кристалдардың құрылысы. Кристалды торлардың түрлері. Оларды зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химия оқытудың құралдары
    Несиелер: 5

    Оқу құралдарының жүйесі, оның функциялары. Химияны оқытудың классификациясы. Химия сабақтарына қойылатын талаптар. Оқу жабдықтары жүйесі. Инновациялық оқыту құралдары. Химияны оқытудағы көрнекілік. Фильмдерді көрсету. Химияны оқытуда фильмдерді қолдану әдістері. Теледидар және оның көрінуін жақсартудағы рөлі. Мультимедиялық оқыту құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Технология педагогикалық категория ретінде. Білім берудің заманауи нәтижелеріне басым мақсатты бағыт бойынша білім беру технологияларын жүйелеу. Білім беру технологияларының дәстүрлері мен инновациялары. Оқытудың белсенді әдістері және олардың қазіргі білім беру процесіндегі рөлі. Жоба әдісі: жобалау қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен практикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маңызды химиялық өндірістер
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы химия өнеркәсібі. Химиялық технологияның жалпы мәселелері. Аса маңызды химиялық өндірістер: күкірт қышқылы, азот қышқылы, силикатты материалдар, минералды тыңайтқыштар және т. б.өндіру. Шикізат, энергия, су. Шикізатты кешенді пайдалану . Әртүрлі химиялық заттарды өндіру және өңдеу технологиясы. Қазақстандағы Химиялық өндірістердің экологиялық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Ол әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді

  • Код ON7

    Нәтижелерді түсіндіруде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінуді қолданады.тәуелділіктер туралы білімді және түсінуді қолданады.

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

  • Код ON5

    Ол күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие.

  • Код ON1

    Химияның негізгі салаларының теориясы мен жалпы теориялық қағидалары туралы білімдері мен түсініктерін көрсетеді; физикалық және химиялық процестер; қоршаған ортаға химиялық ластаушы заттардың таралуына әсер ететін заңдылықтар мен факторлар.

  • Код ON8

    Ол академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді.

  • Код ON4

    Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.

  • Код ON2

    Химияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану, кәсіби қызмет нәтижелерін талдау және талқылау кезінде теориялық білімдерін кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON9

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды химиялық экспериментті жоспарлау мен тұжырымдау, оқу іс-әрекеті мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүзеге асыру үшін қолданады.

Top