Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01540 Химия в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Жоғары математика

    «Жоғары математика» пәнін меңгерудің міндеттері: а) сызықтық алгебраның және математиканың негізгі ұғымдары мен мәселелерімен танысу бір айнымалы функцияны талдау; б) осы проблемаларды шешу жолдарын әзірлеу; в) алған білімдерін математиканы құруда пайдалану дағдыларын дамыту адам қызметінің әртүрлі салаларында туындайтын міндеттер модульдері; г) заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, жаңа және кәсіби білім алу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге, қаржылық алаяқтықтарды уақытылы тануға мүмкіндік береді. Білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйретеді, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика бөлімдері

    Дифференциалдық теңдеулерге алып келетін есептер, квадратураға интеграцияланатын дифференциалдық теңдеулер қарастырылады, туындыға салыстырмалы түрде шешілмеген теңдеулер, реттің төмендеуіне жол ашатын жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, жоғары ретті сызықты біртекті және әртекті дифференциалдық теңдеулер мазмұндалып, дифференциалдық теңдеулер жүйесін интеграциялаудың негізгі әдістері, оларды шешудің кейбір әдістері келтіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогикалық зерттеу сипаттамасы мен логикасын білу, заманауи білімнің негізгі аспектілері, тұтас педагогикалық үрдістің заңдылықтары және қозғаушы күші, заманауи білімнің негізгі аспектілері, тұтас педагогикалық үрдіс контекстіндегі оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, формалары және құралдары, педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты талдау және қорыту, педагогиканың басқа ғылымдармен байланысысын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Маңызды бейорганикалық заттардың химиялық және физикалық қасиеттері туралы құлағдар ету, зат құрылысының теориясы туралы негізгі мәліметтер, химиялық термодинамика және кинетика элементтері, ертінділер туралы ілім, бейорганикалық синтез заңдылықтары туралы мәліметтер, заттарды физика-химиялық талдау негіздері және басқалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия

    Аналитикалық химия негіздерін, сынама талдау және дайындаудың теориясы мен практикасын білу, аналитикалық химия негіздерін зерттеу: технологиялық үрдістер мен өнім сапасын аналитикалық бақылау, химиялық таладудың мәндеттері мен нысанын және талдау әдістерін таңдау, сандық және сапалық химиялық талдау: гравиметрия; титриметрия және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Оқушылар онтогенезінің негізгі заңдылықтарын, олардың даму физиологиясының теориялары мен қағидаларын білу және түсіну, тірек-қозғалыс аппаратын, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамыр, асқорыту және зәр шығару жүйелерін дамыту, балаларды дамытудың әлеуметтік факторлары, топта және дербес практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасауда, орындау мен түрлендіруде, міндеттерді шешуде оларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементтер химиясы

    Элементтер химиясы курсында химиялық элементтердің және олардың қосылыстарының қасиеттері олардың Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесінде орналасу ерекшелігіне байланысты қарастырылады. Элементтердің қасиеттері жайында олардың электронды құрылысын қарастыру. Периодтық жүйенің әрбір тобы үшін жәй заттардың, бинарлы қосындылардың (галогенидтер, оксидтер, сутекті қосылыстар және т.б.), сондай-ақ, сипаттамалы қсылыстардың негізгі қасиеттері және құрылысы. Элементтер қасиеттері мен олардың қосындылары арасындағы салыстырмалы сипаттама. Элементтер химиясы курсын аяқтағаннан кейін студенттер қазіргі заманғы атомдар құрылысының квантты-механикалық көзқарас тұрғысынан периодтық жүйені талдай білуі қажет. Сондай-ақ, студенттер периодтық жүйе элементтерінің тәжірибелік есептерін шеше білуі қажет. Периодтық заңы мен зат құрылысының қазіргі заманғы мағлұматтарына, теориялық бейорганикалық химияның басқа да түсініктеріне негізделген химиялық элементтердің және олардың қосылыстарының қасиеттері туралы, олардың өзгеру заңдылықтары туралы білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алифаттық қосылыстардың органикалық химиясы

    Пән студенттің алифатты органикалық қосылыстардың және өнеркәсіптік органикалық өнімдердің негізгі кластарының құрылымы, реактивтілігі және практикалық қолданылуы туралы іргелі білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерітінділер теориясы

    Бейорганикалық және органикалық заттардың элементтік (атомдық), иондық, молекулалық (заттақ), функционалдық, құрылымдық және фазалық құрамдарын анықтау, заттарды талдау әдісін дұрыс таңдай білу, ион топтарын және жекелеген иондарды бір-бірінен бөлу, бөлшектік және жүйелі талдауды қолдана отырып сәйкестендіру, ертінділер рН-ын анықтау, талдау барысында олардың тұрақтылығын сақтау, белгілі-бір концентрациядағы ертінділерді дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның теориялық негізі

    «Органикалық химияның теориялық негіздері» пәнін оқудың мақсаты - органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттеріне, органикалық заттардың әртүрлі кластарының синтезіне, химиялық процестердің механизмдеріне, сондай-ақ экономиканың әртүрлі салаларында органикалық қосылыстарды қолдану мүмкіндіктеріне байланысты жалпы заңдылықтарды меңгеру. Бағдарлама Бутлеровтың химиялық құрылыс теориясын түсіндіруге, органикалық қосылыстарды функционалды топтар бойынша жіктеуге негізделген. Теориялық курстың жекелеген тақырыптарын студенттер өздік жұмыстар жоспарына сәйкес дербес зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық анализдеу әдістері

    Заттардың сандық құрамын анықтауға мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу, зерттелушң материал үлгісіндегі жекелеген құраушылар мен қоспалар мөлшерін анықтайтын эксперименттік әдістер бірізділігін білу, химиялық қосылыстардың, иондардың, элементтердің, зерттелуші зат үлгілерін құраушылардың сандық қатынасын анықтау, химиялық элементтер, иондар, радикалдар, функционалдық топтар, талданушы нысандағы жекелеген заттар немесе фазалар мөлшері туралы мәліметтер алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Химиялық есептердің түрлері мен құрылымдарын, оларды оқу процесінде қолдану әдістерін, әртүрлі типтегі есептерді шешудің әдістерін, стандартты есептерді шешудің жалпы және нақты алгоритмдерін, әртүрлі секциялардағы есептерді шешудің әдістерін және мектептегі химия курсының әртүрлі бөлімдеріндегі есептерді шешудің алгоритмдерін қарастыру, стандартты түрлендірудің мысалдарын ұсыну шығармашылық тапсырмалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика-химиялық талдау әдістері

    Физика-химиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдерін меңгеру, физика-химиялық талдаудың маңызды әдістерінің мәні мен мүмкіндіктерін білу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерін білу және қазіргі кезде химияда қолданылатын зерттеудің физикалық әдістерімен: эмиссиялық спектроскопиямен, ИҚ-спектроскопиямен, КРС спектроскопиямен, УК-спектроскопиямен, ЭПР-спектроскопиямен, ЯМР-спектроскопиямен, газды хроматография мен масс-спектрометриямен жұмыс жасау машықтарын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (Орыс) тілі

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оқу-кәсіби қатынаста оны интерпретациялау машықтарын дамыту, кәсіби деңгейде байланыс орнату қабілетін дамыту, қарым-қатынас мақсаты мен жағдайларына орай коммуникацияны сауатты түрде құру, кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ)тілінде сөйлеу әрекеті бағдарламасын түзу үрдісіндегі шығармашылыққа, жаңашылдық пен әріптестікке деген қабылетті дарыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы химия есептерін шығару әдістері

    Оқушылардың химия пәнінен алған білімдерін шоғырландыру және жүйелеу, күрделілік деңгейінің мәселелерін шешуді игеру, оларды шешудің алгоритмдерін қолдана отырып есептеу есептерін шығару қабілеттерін арттыру, күрделілігі жоғарылаған деңгейдегі есептерді шешу үшін алгебралық әдістер мен алгоритмдерді қолдануды үйрету, өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру, есептерді шығарудың өзіндік жолын табу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикалық және коллоидтық химия

    Негізгі термодинамикалық және физика-химиялық заңдылықтар, талдаудың физика-химиялық әдістері, заттардың агрегаттық күйлерінің негізгі қасиеттері, термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы мен олардың химиялық үрдістерде қолданылуы, химия-технологиялық үрдістерді басқару тәсілдері, коллоидты ертінділердің негізгі қасиеттері, олардың молекулалық-кинетикалық қасиеттері туралы білу, газдар мен газды қоспалардың параметрлерін, заттардың жылуфизикалық және электрхимиялық сипаттамаларын есептеу машығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық экология

    Химиялық экологиядағы негізгі ұғымдарды: ашық жүйелер теориясына кіріспені, табиғи орталардағы ластағыш заттар айналымының химиялық негіздерін, гидросфераның, атмосфераның және литосфераның химиялық экологиясы мен энергетиканы, продуцент-микроағзаларда жұмыс атқаратын антибиотиктер функциясына салыстырмалы жорамалдар жасауды білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эксперимент жүргізу әдістемесі

    Мектеп химия курсында эксперимент жүргізу формаларын, мектеп химия экспериментінің дидактикалық функцияларын, химияны оқыту әдісі ретінде мектеп эксперименті әдістемесі негіздерін қарастыру, химияны оқытудың эксперименттік әдісін, ғылыми және оқу химиялық эксперименттің құрылымы мен міндеттерін талдау және оқу химиялық эксперимент пен оның ерекшеліктеріне қойылатын дидкатикалық функциялар мен талаптарды білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі қашықтықтан оқытуды (сабақ) өткізу әдістері

    Қашықтықтан оқытудың жергілікті жүйесі белгілі бір білім және жекелеген қала (университет) шеңберінде жұмыс атқарады, оның құрамына тек жоғары оқу орындары ғана емес, мектептер, гимназиялар мен колледждер де кіреді. Осындай жүйенің аясында жұмыс жасаудың алғашқы сатысында зиялылық потенциялын, компьютерлік техниканы ұтымды пайдалана отырьш, үздіксіз білім беру принциптерін ойдағыдай іске асыру қажет. Осыған орай, мектептер мен жоғары оқу орындары жергілікті және аймактық желіні пайдаланып, шығармашылық жұмыстарын таратып, оқыту үрдісінде әдістеме бойынша тәжірибе алмасуы қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық технология

    Химиялық өндірістің құрамы және құрылымымен танысу, өнеркәсіптік өндіріс жағдайларында химиялық айналу заңдылықтарын зерттеу, химиялыө және химия-технологиялық үрдістерді тиімді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін және оларды талдау мен жасаудың әдістерін оқыту, химия-технологиялық үрдістер мен жүйелерді таладу және синтездеу кезінде инженерлік химия-технологиялық ойлау мен эрудицияны дамыту, химия-технологиялық үрдістерді технологиялық безендіруді зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Латын әліпбиі

    Дыбысталу ерекшеліктері есебімен қазақша дыбыстарды қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақша сөздер мен сөзтіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу, латын әліппесі негізінде сауатты жазу машықтарын дамыту, латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу дағдысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі

    Мектеп химия курсында эксперимент жүргізу формаларын, мектеп химия экспериментінің дидактикалық функцияларын, химияны оқыту әдісі ретінде мектеп эксперименті әдістемесі негіздерін қарастыру, химияны оқытудың эксперименттік әдісін, ғылыми және оқу химиялық эксперименттің құрылымы мен міндеттерін талдау және оқу химиялық эксперимент пен оның ерекшеліктеріне қойылатын дидкатикалық функциялар мен талаптарды білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Химияны оқытудың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның педагогикалық ғылымдар мен құндылықтар жүйесіндегі орнын, жаратылыстану әдістері дамуының тарихын және оқыту әдістері, тәсілдері мен технологияларын, педагогикалық жұмыс алгоритмін оқу жұмысының нәтижелеріне бағытталған қолдану туралы білімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен құқықтық негіздерін қарастыру, мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттарының инклюзивтік білімін ұйымдастыру жағдайларын зерттеу, жалпы білім беретін үрдіске сенсорлық, қозғалыс, зияткерлік ақаулары бар баллаарды қамту сипаттамасы, МШ балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырумен танысу, білімдегі инклюзивті үрдістерді басқару бойынша сыни ойлау машықтарын дарыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor бағдарламасы

    Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмағандар) - қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер оқуға арналған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбие жұмыстарының жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Функционалды органикалық молекулалардың химиясы

    «Функционалды органикалық молекулалардың химиясы» пәнін игерудің мақсаты студенттердің органикалық химия негіздері туралы жүйелік білімін қалыптастыру. Органикалық химия бакалавр-химик даярлаудағы іргелі пәндердің бірі. Пәнді оқудың міндеттері: өсімдіктер мен жануарлар әлемінде әртүрлі мағына мен рөлге ие функционалды органикалық молекулалар туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Комплексті қосылыстар химиясы

    Комплексті қосылыстардың типтері және жіктелуі, лигандалар, ішкі сфера, сыртқы сферамен танысу. Аквакомплекстер, ацидокомплекстер, аммиакаттар және амминнаттармен танысып, көпядролы комплексті қосылыстарды сонымен қатар циклді комплексті қосылыстарды меңгереді. Комплексті қосылыстар изомериясымен оның ішінде оптикалық изомерия, ионизацияланған изомерия, координациялық изомерия түрлерімен танысып, құрылымдық формулаларды жазуды координациялық сан, комплексті қосылыстардың диссоциациясын жазуды үйреніп, циклді немесе хелатты комплексті қосылыстарды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Циклді қосылыстардың органикалық химиясы

    Органикалық химия пәнін білу, көміртегі қосылыстарын зерттеу, Бутлеровтың, ациклді және карбоциклді, гетероциклді қосылыстардың химиялық құрылысы теориясын, функционалдық топтар, галогенды алкандар, арендер, спирттер, фенолдар, альдегидтер және кетондар, монокарбонды және оксикарбонды қышқылдар және оптикалық изомерлер, альдегидо және кетоқышқылдар, таутомериялар, аминқышқылдар, классификация және номенклатуралар, изомериялар, алу тәсілдері, физикалық топтар туралы Білім және химиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия есептерін шығару әдістемесі

    Органикалық химия бойынша білім алушылардың білімдерін кеңейтуге және тереңдетуге, есептер шығаруда практикалық дағдыларды қалыптастыруға, түрлендірулер тізбектерін құрастыруға мүмкіндік береді. Химиялық есептерді шешуге қойылатын жалпы талаптарды, органикалық химиядағы есептерді шығару және химиялық теңдеулерді құрудың ерекшеліктерін, химиялық құрылыс теориясының негізгі ережелерін, көмірсутектердің, спирттердің, альдегидтер мен кетондардың, карбон қышқылдарының химиялық қасиеттерін, реакциялар, изомерия, көмірсутектердің номенклатурасы, изомерлердің санын есептеу, белгілі массалық үлестер немесе жану өнімдері бойынша заттардың формулаларын табу, заттардың химиялық қасиеттеріне құрылымның әсері, органикалық заттардағы заттарды тануға тәжірибелік есептерді шығару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиетке шолу патенттік-ақпараттық іздену

    Патенттік зерттеулер келесі негізгі мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған: - өнімнің тұтынушылық қасиеттерін, сонымен қатар осы саладағы даму тенденцияларын анықтайтын дамудың немесе өнімнің техникалық деңгейін анықтау; - өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау: егер өнім төмен техникалық деңгеймен сипатталса, патенттің тазалығын тексеріңіз, яғни. бәсекелестердің ұқсас өнімдерінде қорғаныс құжаттарының (патенттер, сертификаттар және т.б.) болуымен байланысты сыртқы қауіптерді анықтау, сіздің өнімдеріңіздің нарыққа кіруіне кедергі келтіруі мүмкін; - объектіні патенттеу туралы шешім қабылдағанда патент қабілеттілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиядан көрнекі құралдар дайындау әдістемесі

    Химия сабақтарында заманауи көрнекі құралдардың түрлерін, химия курстарында көрнекі технологияны дамыту мен қолданудың перспективалық бағыттарын, оқу процесінде экрандағы аудиовизуальды құралдарды қолдану, статикалық экрандық құралдарды қолдану әдістері, мультимедиялық құрал, интерактивті тақта сияқты жабдықтарды қарастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияның ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері

    Ғылыми зерттеу саласындағы негізгі ұғымдар мен әдістерді, ғылыми эксперименттерді жоспарлау және жүргізу саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, ғылыми эксперименттерді жоспарлау және жүргізу әдістерін, ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістерін, ғылыми тәжірибелерді дайындау тәртібін6 ғылыми зерттеу нәтижелеріне негізделген презентациялар, ғылыми-техникалық есептер, негізгі ғылыми дәйексөз жүйелері және мақалаларға қойылатын талаптарын білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикалық химияның заманауи мәселелері

    «Физикалық химияның заманауи мәселелері» пәнін игерудің мақсаты - заттың, сұйықтықтың, сұйық кристалдардың және аморфты денелердің құрылымын, сонымен қатар тепе-теңдіксіз термодинамика элементтерін, күрделі процестер кинетикасын және физикалық химияның басқа мәселелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганаикалық және органикалық синтез

    Химиялық синтез барысында алған білімдерін ғылыми деңгейде одан әрі дамыту мүмкіндігі: - бейорганикалық және органикалық заттарды алғаннан кейін зертханада өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру; Пайдаланылған аспаптармен және аспаптармен таныстырыңыз. - химиялық элементтермен және олардың қасиеттерімен терең танысу; бейорганикалық және органикалық химия негіздерін игеру. - білуі керек: химиялық синтездің стратегиясы мен тактикасын, синтез жасау әдістері мен шарттарын таңдаудың теориялық негіздерін; химиялық реакцияларды кинетикалық және термодинамикалық бақылау;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияның заманауи мәселелері

    «Химияның заманауи мәселелері» дәрістерінде заттардың химиялық құрамын анықтау туралы ғылымның қазіргі жай-күйіне жалпы сипаттама берілген. Пәнді игерудің мақсаты - студенттерде химияның жалпы ғылым ретінде дамуы, оның қазіргі жетістіктері, химия анализін жүргізу кезінде кездесетін мәселелер туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курстың міндеттері мыналарды қарастырады: - қазіргі химияның мақсаттары мен міндеттері; - заманауи химиялық әдістерді жіктеуге көзқарастар; - нысанға байланысты іріктеу әдісін, үлгіні дайындау және талдау әдісін таңдаудың жалпы әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық синтез

    Органикалық және бейорганикалық синтез саласындағы кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру, тиімділік, селективтілік және қоршаған ортаға зияндылық, қазіргі заманғы теориялық және эксперименталды химия саласындағы зерттеулердің неғұрлым маңызды бағыттарын, химикаттарды синтездеу мен тазартудың теориялық негіздерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микро және макротыңайтқыштар

    Пәннің мақсаты - топырақ құнарлылығы мен климаттық жағдайларды ескере отырып, минералды, органикалық тыңайтқыштар мен мелиоранттарды ұтымды пайдалану негізінде ауылшаруашылық дақылдарының минералды қоректенуін оңтайландыру бойынша идеялар, теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ЖМҚ)

    « Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы» пәнінің мақсаты студенттерге макромолекулалық қосылыстар химиясының негіздерін меңгерту, полимерлермен және олардың биологиялық жүйелердегі маңыздылығы, өнеркәсіп пен күнделікті өмірдегі заманауи қолдану. Оқытылатын пәннің міндеттері: макромолекулалық қосылыстар химиясы пәні, оның химиялық білімнің басқа салаларымен байланысы туралы нақты түсінік қалыптастыру, табиғи және синтетикалық полимерлердің әр түрлілігін, құрылымын, изомериясын және макромолекулалардың жіктелуін қарастыру; макромолекулалық қосылыстар мен олардың ерітінділерінің қасиеттерін сипаттауда химияның теориялық тұжырымдамаларын қолдануды көрсету; макромолекулаларды дайындауға негізделген реакциялар мен процестердің түрлерін қарастыру; күнделікті өмірдегі, технологиядағы және табиғаттағы полимерлердің практикалық маңыздылығын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи және жасанды бояғыштар

    Пәннің мақсаты: табиғи бояғыштар туралы білімдерін кеңейту, өсімдіктерден табиғи бояғыштар алу және оларды тұрмыстық және көркемдік мақсаттарда пайдалану мүмкіндігін көрсету. Міндеттері: - әр түрлі ақпарат көздерін зерттей отырып, табиғи бояғыштар туралы ақпаратты табу; - үйдегі өсімдіктерден табиғи бояғыштар алу;- маталарды, тағамдарды бояуда табиғи бояғыштарды қолдану бойынша бірқатар тәжірибелер жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Катализ

    Катализ пәнінің мақсаты-электролит ерітінділерінің термодинамикалық және электростатикалық теориялары, күшті және әлсіз электролиттер ерітінділеріндегі электрөткізгіштің теориялық негіздері, электрохимиялық процестердің термодинамикасы, электр қозғаушы күш және электродтық потенциал, қос электрлік қабат туралы модельді көзқарастар, электрохимиялық кинетиканың теориялық негіздерін зерттейді. Катализдің түрлері, гомогенді катализ, гетерогенді катализ және катализаторлардың құрамын анықтайды. Студент белсенді орталығы мен катализатордың тасымалдаушысы және гетерогенді катализаторладың теориясы мен механизмдерін оқып үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химияны оқытудың қазіргі технологиялары

    Тақырыптық мазмұн мектеп тәжірибесінде жеті модульді табысты пайдалануға ықпал етеді: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; оқуды бағалау; оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану: дарынды және дарынды оқушыларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыштар химиясы

    Пәнді оқудың мақсаты бакалаврлардың білімін қалыптастыру, оқу кезінде агрохимиядағы өзекті мәселелерді шешу қабілеттері мен дағдылары теориялық негіздері және аспаптық агрохимиктер ғылыми, эксперименттік және өнеркәсіптік әдістерде қолданылады жұмыс. Пәннің міндеттері: - қарастыру және тәжірибелік дамыту тыңайтқыштарды қолданудың ұтымды әдістерін зерттеудің және негіздеудің заманауи әдістері; - өсімдік шаруашылығы өнімінің белгілі бір саны мен сапасын өндірудің экономикалық қауіптерін төмендететін экологиялық таза ауылшаруашылық технологияларын құру және дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрохимия негіздері

    Пәннің мақсаты: электрохимиялық процестер теориясының негіздерін зерттеу; электрохимияның жалпы заңдылықтарымен танысу, оның заманауи технологиялармен байланысы; электрохимиялық құбылыстарды имитациялауға және сәйкес физикалық -химиялық шамалардың сандық есептеулерін жүргізуге мүмкіндік беретін оқушылардың білімі мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бояғыш заттар химиясы

    « Бояғыш заттар химиясы » пәнін игерудің міндеттері: - бояу химиясының негізгі ұғымдарымен және синтетикалық бояғыштардың жіктелуімен, белгілі бір класстардағы бояғыштарды синтездеу әдістерімен танысу; - негізгі сипаттамаларды зерттеу (химиялық және колористикалық), сәйкесінше бояғыштар кластары және осы кластардың жекелеген өкілдері. Осы пәнді оқу кезінде келесі міндеттерді орындау қажет: - бояғыш заттар химиясының даму тарихымен танысу; - түс теориясын және заттың химиялық құрылымы мен бояғыш ретінде оның қасиеттері арасындағы байланысын зерттеу; - органикалық бояғыштар синтезінде қолданылатын маңызды аралық өнімдерді алудың негізгі әдістерімен танысыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Полимерлер химиясы

    Полимер класы: белоктар, нуклеин қышқылдары, полисахаридтер, лигнин. Биополимерлердің құрылымы - мономерлер. Аминқышқылдарының мономерлері, нуклеин қышқылы нуклеотидтері, полисахаридтердегі моносахаридтер. Құрылымы Стереоизомерия. Жіктеу. Циклдық нысандар. Тотомеризм. Химиялық қасиеттері Олигосахаридтер. Полисахаридтер Көмірсулардың биологиялық рөлі. Табиғи α-аминқышқылдары. Жіктелу, номенклатура, стереоизомаризм. Қышқыл-негіздік қасиеттері. Химиялық қасиеттері Пептиды және белоктар. Бастапқы құрылым. Екінші құрылым Терпеноидтер. Құрылымы және жіктелуі. Биополимерлердің екі түрі - тұрақты (кейбір полисахаридтер) және дұрыс емес (белоктар, нуклеин қышқылдары, кейбір полисахаридтер). жоғары молекулалы қосылыстардың класы, био-органикалық молекулалардың биологиялық функциялары, биополимерлердің құрылымы мен қасиеттері және олардың құрылымдық компоненттері білу; биополимерлердің бастапқы, қайталама құрылымдарын түсіну: аминқышқылдары, көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдары; - биополимерлердің құрылымын, стереоизомерияны, таутомеризмді, химиялық қасиеттерді және өмірлік процестерге қатысатын қосылыстардың биологиялық маңызын анықтау қабілетін білуі тиіс;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Химиялық үрдістер жүрісінің ерекшеліктерін, олардың барысы мен ұйымдасу деңгейлерін, химия дамуының негізгі концепцияларын, әдістері мен бастамаларын білу, химиялық үрдістерді бақылау, суреттеу, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгеру.
  • Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық және әлеуметтік-экономикалық білімдерді, теориялық және тәжірибелік зерттеулер мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету білу.
  • Шынайы химиялық үрдістерде қолдану мен түсіндіру үшін негізгі химиялық заңдарды, заңдылықтар мен теорияларды қолдануға қабілетті.
  • Анықталмағандық жағдайында жұмыстың зерттемелік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдана білу.
  • Заманауи қоғамдағы педагогтың әлеуметтік орны мен рөлін білу; педагогикалық үрдісте педагогикалық қарым-қатынас пен әрекеттестікті жүзеге асыра алу, педагогикалық жағдайларды талдап, оларды негіздей білу. Кәсіби-педагогикалық әрекетте өзіндік өзектенуге дайын болу.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
  • Химиялық үрдістер мен биологиялық нысандардың сан-алуандылығы туралы теориялық негіздер мен базалық түсініңтерді білуі, базалық жалпы кәсіби ақпаратты мазмұндай және сыни тұрғыдан талдай алуы тиіс.
  • Оқушылардың, соның ішінде ерекше сұранысқа ие оқушылардың психология-физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын және олардың түрлі жас кезеңдеріндегі оқу үрдісінде көрінісін білу.
  • Дербес және топпен тиімді жұмыс жасай білу, өз көзқарасын нақты дәлелдей алу, өз әрекетін түзетіп, түрлі әдістерді қолдана білу.
  • Химиялық үрдістерге ықпал ететін факторларды анықтау үшін игерілген іргелі білімді қолдана білу, химиялық үрдістер жүрісінің негізгі заңдылықтарын түсіндіре білу.
  • Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.
  • Зертханалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, химияны оқыту спецификасы есебімен оқытудың заманауи технологиялары мен интербеленді әдістерін жүйелеп, қолдана білу.
Top