Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01900 Арнайы педагогика в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақыл-ой кемістігі бар адамдарды әлеуметтік оңалту және кәсіптік-еңбекке баулу
    Несиелер: 5

    Ақыл-есі кем балаларға бейімделген білім беру бағдарламасын құрудың теориялық аспектілері. Бейімделген білім беру бағдарламасын іске асырудың шарттары: оқушының денсаулығына, дене кемістігіне қарамастан зияткерлік мүгедектікке тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтай отырып, студенттің өз қарқынымен дамуына мүмкіндік беру; білім беру мазмұнын, оқу іс-әрекетінің нысандары мен әдістерін таңдау, оқу процесінің кестесін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Дефектология ғылым ретінде. Дефектологияның гуманистік мәні. Дефектология принциптері. Дефектологияның қазіргі жағдайы, оның негізгі мәселелері. Дефектологияның әлеуметтік маңызы. Л. С. Выготскийдің аномальды балалық шағы туралы негізгі концепциялары. Оқыту ерекшеліктері, ақыл-ойы бұзылған, ПДТ, сенсорлық бұзылыстары бар, есту қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті бұзылған, тірек-қимыл аппараты функцияларының бұзылыстары бар, күрделі ақаулары бар балаларды әлеуметтендіру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 3

    Қазіргі педагогикалық технологиялар. Оқыту технологиясының мәні. Оқу үрдісінің негізгі бағыттары: Проблемалық оқыту. Бағдарламаланған оқыту. Оқу жұмысының пәнаралық дағдылары мен дағдыларының жүйесі ретінде оқу қабілеті. Жалпы оқу-зияткерлік дағдыларды дамытуға негізделген Технология. Ынтымақтастық педагогикасы. Оқытудағы даралау және саралау. Педагогикалық өзара әрекеттесу технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды интеграцияланған және инклюзивті оқыту проблемасы бойынша ғылыми-теориялық тәсілдер, ЕБҚ бар балалардың білім беру процесін жобалау ерекшеліктері; ЕБҚ бар студенттердің білім беру саласындағы қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер; ЕБҚ бар адамдардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; жалпы білім беру ұйымдарындағы түзету-педагогикалық қызмет шарттары; болашақ мамандығының әлеуметтік маңызы. Білім берудің интегративті және инклюзивті модельдерін іске асыру; қоғамдық ұйымдармен, OOP бар адамдардың отбасыларымен өзара әрекеттесу, OOP бар адамдардың әлеуметтену және кәсіби өзін-өзі анықтау процестерін психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 3

    Педагогикалық шеберлік және оның маңызы. Педагогикалық шеберліктің мазмұны, оны қалыптастыру жолдары. Білім беру үдерісін басқарудағы мұғалімнің шеберлігі. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті. Педагогикалық өзара әрекеттестікті ұйымдастыру. Жанжалдарды педагогикалық шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасы мен ең жақын әлеуметтік шеңбердегі әлеуметтік инклюзияның шарттары мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Дамуында ауытқулары бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің теориялық негіздері. Дизонтогенез ұғымы. Дамуында ауытқулары бар балаларды отбасылық тәрбиелеу Тұжырымдамасы. Дамуында ауытқулары бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасылардағы балалар мен ата-аналар қатынастарының ерекшеліктері. Мүмкіндігі шектеулі бала отбасының негізгі әлеуметтік мәселелері. Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға кеңес беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Есту, сөйлеу және көру мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 6

    "Анализаторлар" түсінігі Көру анализаторының анатомиялық ерекшеліктері. Көру органдарының аурулары мен патологиясы. Көздің дамуындағы ауытқулар. Қабыну аурулары. Окуломотор аппаратының патологиясы. Көру органдарын зерттеу әдістері. Есту анализаторы. Есту мүшесінің анатомиясы. Есту органдарының патологиясы. Есту органдарын зерттеу әдістері. Сөйлеу, сөйлеу мүшелерінің анатомиялық ерекшеліктері. Сөйлеу органдарының патологиясы және оның алдын-алу Дамуында ауытқулары бар балаларға арналған арнайы балалар мекемелері мен мектеп-интернаттар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Арнайы психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Баланың психикалық дамуының жалпы және арнайы заңдылықтары. Арнайы психологиядағы даму санаты. Дизонтогенездің психологиялық параметрлері. Дамуында ауытқулары бар балалар тұлғасының жеке-психологиялық ерекшеліктері. ЕББҚ бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Психологиялық-педагогикалық оңалтуға және отбасымен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыру мәселесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЕҚБ бар балалардың даму ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Нәрестелік, ерте жастағы балалардың психофизикалық даму заңдылықтары қалыпты. Патологиялық даму себептері. Нәрестелік, ерте жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру әдістері. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды-еріктік және жеке дамуын психологиялық-педагогикалық зерттеу. Психофизикалық дамудағы ауытқулар кезінде әлеуметтік-жеке қасиеттер мен мінез-құлықты қалыптастыру ерекшеліктері. Баланың дамуы үшін отбасының маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЕҚБ бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Баланың дамуындағы норма және нормадан ауытқу ұғымы. Баланың даму кезеңдері (кезеңдері). Онтогенездегі баланың психомоторлы дамуы Мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы сипаттамасы. Мүмкіндігі шектеулі балалардың жіктелуі Лапшина В. А. және Пузанова б.п. дамудағы ауытқудың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезі. Генетика негіздері. Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тексеру әдістері. ЕҚТА бар балаларға медициналық-педагогикалық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЕҚБ бар баларды ойынға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекеттерін оқытудың теориялық негіздері ойын – мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші қызметі. Мектепке дейінгі жастағы рөлдік ойынның дамуы. Балалардың ойын іс-әрекетінің түрлері. Дидактикалық ойындар. Мүмкіндігі шектеулі мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекеттерін оқыту әдістемесі. Кеңістікті дамыту ортасын ұйымдастыру. Мүмкіндігі шектеулі балалардың ойын әрекеттерін оқытудың міндеттері мен мазмұны. Мүмкіндігі шектеулі мектеп жасына дейінгі балаларды ойынға оқыту процесін ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қызметін ұйымдастыру және мазмұны
    Несиелер: 5

    Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның жалпы тұжырымдамасы. Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия құрылымдық ұйым ретінде. ПМПК тәуелсіз бөлімдердің біртұтас кешені ретінде: клиникалық, психологиялық, сөйлеу терапиясы, педагогикалық. Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия қызметінің негізгі бағыттары. Мектеп жасына дейінгі балаларды ПМПК өтуге дайындау. Мектеп жасындағы балаларды ПМПК өтуге дайындау. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиум (ПМПк)қызметін ұйымдастыру және оның мазмұны

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    ПМПК (психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия) жұмысы шеңберінде 0-ден 18 жасқа дейінгі ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды кешенді психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру. ПМПК жұмысының нормативтік-құқықтық нысандары мен негіздері Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның жалпы тұжырымдамасы. Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның принциптері. Білім беру бағытының критерийлері. Ата-аналарға психологиялық кеңес беру. ПМПК-дағы заманауи өзгерістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы және жалпы білім беру ЕББҚ бар балаларды оқытудың нейропсихологиялық негіздері
    Несиелер: 7

    Мидағы психикалық функциялардың локализациясы туралы түсініктердің даму тарихы. Отандық ғылыми дәстүрде ДПФ оқшаулау проблемасына заманауи тәсілдің әдіснамалық базисі. ВПФ жүйелік динамикалық локализациясының Луриясы. Мидың үш функционалдық блоктарының тұжырымдамасы. Мидың жергілікті зақымданулары кезіндегі жоғары психикалық функциялардың қалпына келтіру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақыл-есі кем балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 7

    Оқудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Психодиагностикалық құралдарды таңдау және қолдану практикалық немесе ғылыми міндеттерге сәйкес келеді. Есту қабілеті бұзылған, көру қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті бұзылған, ТҚА, ДПТ, АОК, РАС бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Диагностика негізінде түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 7

    Тифлопедагогика. Сурдопедагогика. Логопедия. ТҚА бұзылуы. Зияткерлік бұзушылықтар педагогикасы. Аутистік спектрдің бұзылуы. Ерекше баланың отбасы. Отбасымен жұмыс. Ерте көмек. Ерте даму. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Бейімделу. Оңалту. Инновациялық білім беру (қашықтықтан интегративті, инклюзивті. Арнайы педагогика тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Олигофренопедагогика қ.
    Несиелер: 6

    Олигофренопедагогиканың жалпы негіздері. Дефектология ғылымының қалыптасуы. Олигофренопедагогиканы зерттеу объектісі ретінде ақыл-есі кем балалар ақыл-ой кемістігінің жіктелуі. VIII типтегі арнайы (түзету) мектептегі білім мазмұны. Оқыту, тәрбиелеу, дамыту және түзету бірыңғай педагогикалық процесс ретінде. VIII типті түзету мектебінде оқытудың принциптері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логопедия
    Несиелер: 6

    Сөйлеу бұзылыстарын зерттеу тарихы. Сөйлеу дамуының қалыпты барысы. Сөйлеудің анатомо-физиологиялық механизмдері. Сөйлеу бұзылыстарының клиникалық-педагогикалық жіктелуі (жалпы сипаттамасы). Дислалия, бұзылу сипаттамасы, түзету тәсілдері. Ринолалия, белгілері, жою әдістеріне шолу. Дизартрия, жіктеу, түзету жұмысының бағыттары. Дауыстың бұзылуы. Сөйлеу қарқыны мен ырғағының бұзылуы. Сөйлеудің жүйелік бұзылуы. Жазу мен оқудың бұзылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Дамуында ауытқулары бар балаларға ерте кешенді көмек көрсетудің отандық жүйесінің қазіргі жағдайы. 1 жастағы баланың нейропсихикалық дамуының ерекшеліктері. Ерте жастағы баланың дамуы. Баланың дамуындағы бұзылулардың ерте көріністері. Ата-ана стрессінің түсінігі. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында ерте психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру. Ерте психологиялық-педагогикалық көмекті диагностикалық қамтамасыз ету. Ерте психологиялық-педагогикалық көмекті жүзеге асыру. Балаларға ерте психологиялық-педагогикалық көмек барысында ата-аналармен өзара әрекеттесу технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақыл-ой кемістігі бар бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Интеллектуалды дамуы бұзылған балалар мен жасөспірімдерге көмектесудің өзекті мәселелері мен перспективалары. Зияткерлік бұзылулары бар балалардың, жасөспірімдер мен жасөспірімдердің даму ерекшеліктері. Балалардың зияткерлік дамуының бұзылуын түзетудің жаңа әдістері мен тәсілдерін енгізу. Ақыл-есі кем баланың оқу іс-әрекеті дағдыларының қалыптасу деңгейін психологиялық-педагогикалық бағалау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түрлі ұйымда логопедтік жұмыс ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Студенттерде OOP бар ерте жастағы балаларға кешенді көмек көрсетуді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру. Дамуында ауытқулары бар балаларға ерте кешенді көмек көрсетудің отандық жүйесінің қазіргі жағдайы. 1 жастағы баланың нейропсихикалық дамуының ерекшеліктері. Баланың дамуындағы бұзылулардың ерте көріністері. Мүмкіндігі шектеулі балаларға кешенді психологиялық-педагогикалық көмек. Балаларға ерте психологиялық-педагогикалық көмек барысында ата-аналармен өзара әрекеттесу технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логоритмика
    Несиелер: 5

    Логопедиялық ритмика пәні. Музыкалық ырғақты тәрбиенің тарихы. Логоритмиканың негізгі буындары мен ерекшеліктері. Логоедиялық ритмика принциптері. Логопедиялық ритмикада оқыту әдістері мен тәсілдері. Сөйлеу бұзылыстары бар адамдардың психомоторикасының жай-күйін тексеру. Әр түрлі тіл бұзылыстарын жою бойынша түзету жұмыстары жүйесіндегі логопедиялық ритмика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Танымдық үдерістерін және психоматориканы дамыту, ойынға оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ойын ЕБҚ балалардың жетекші қызметі ретінде. Сюжеттік-рөлдік ойындар ЕҚБ балалар ойынының негізгі түрі ретінде. Психомоторика мен сенсорлық процестерді зерттеу. Психикалық қызметтің еркіндігін дамыту. Перцептивті-гностикалық функцияның дамуы. Кеңістіктік қабылдауды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логопедикалық практикум
    Несиелер: 9

    Логопедиялық массаж. Сөйлеу бұзылыстарын түзетудегі массаж әдісі. Логопедтің баланы алдын ала диагностикасы. Логопедиялық массаж жүргізуге ұсыныстар. Логопедиялық массаж жүргізу әдістемесі. Массаж қозғалысының кешендері. Нүктелік массаж әдістемесі. Логопедиялық тәжірибеде өзін-өзі массаж тәсілдерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зиятында бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауы
    Несиелер: 9

    Әлеуметтік-тұрмыстық оңалтуды ұйымдастырудың теориялық негіздері. Ерте аутизмі бар балаларды әлеуметтік-тұрмыстық оңалту. Дамудың кешенді бұзушылықтары бар мүгедектерді әлеуметтік-тұрмыстық оңалту. Оккупациялық терапия әлеуметтік-тұрмыстық оңалту әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақыл-ой кемістігі бар тұлғалармен түзету-дамыту жұмыстарының технологиялары
    Несиелер: 6

    Технология ұғымы. Білім беру қызметіндегі технологиялар. Зияткерлік бұзушылықтары бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу процесінде ақпараттық технологияларды қолдану. Зияткерлік бұзушылықтары бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу процесінде ойын технологияларын қолдану. Интеллектуалдық бұзушылықтары бар адамдарды оқыту және тәрбиелеу процесінде коммуникативтік технологияларды қолдану. Зияткерлік бұзушылықтары бар тұлғаларды оқыту және тәрбиелеу үдерісіндегі психологиялық - педагогикалық диагностиканың заманауи технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте ЕББҚ балаларды оқытудың арнайы әдістері (қаз./ орыс тілі, әдебиеттік оқу, дүниетану)
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқыту әдістемесі Орыс тілі, әдеби оқу, әлемді тану, педагогикалық ғылым. Табиғат туралы идеялар мен ұғымдарды қалыптастыру. Орыс тілі, әдебиеттік оқу, дүниетану және олардың классификациясы пәндерінің курсына оқытудың әдістері мен тәсілдері. OOP бар балалар оқушыларының білімін бақылау және есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныпта ақыл-ойы бұзылған балаларды оқытудың арнайы әдістемесі (қазақ/орыс, әдеби оқу, дүниетану)
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқыту әдістемесі Орыс тілі, әдеби оқу, әлемді тану, педагогикалық ғылым. Табиғат туралы идеялар мен ұғымдарды қалыптастыру. Орыс тілі, әдебиеттік оқу, дүниетану және олардың классификациясы пәндерінің курсына оқытудың әдістері мен тәсілдері. Ақыл-ойы бұзылған балалардың оқушыларының білімін бақылау және есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ТҚҚ бар балалармен тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    РАС бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жалпы мәселелері. РАС бар адамдарды білім беру саласындағы нормативтік - құқықтық қамтамасыз ету. Нәсілдердің клиникалық-психологиялық құрылымы. РАС бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырудың жалпы мәселелері. РАС бар баланы тәрбиелеп отырған отбасын қолдау жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері. РАС бар балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыс әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ЕҚБ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді анықтау. Инклюзивті және интеграцияланған білім берудің этикалық-әдіснамалық аспектілері. Ерте және мектепке дейінгі жастағы ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар балалармен бірлескен іс-әрекетте және қарым-қатынаста ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар балаларды оңалту мүмкіндіктерін инклюзивті тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктерін анықтауға арналған психодиагностикалық құралдар. Психологиялық-педагогикалық мінездеме, психологиялық қорытынды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте ЕББҚ балаларын оқытудың арнайы әдістері (математика)
    Несиелер: 5

    OOP бар адамдарға Математиканы оқыту теориясы мен тәжірибесімен танысу. OOP бар балаларды математиканы оқытудың теориялық негіздері. Әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру. Арнайы мектепте математика сабағы. Түзету бағыты, оқытудың әдістері мен тәсілдері. Арнайы мектептегі математика сабақтарындағы кері байланыс әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логомассаж
    Несиелер: 6

    Сөйлеу бұзылыстарын түзетудегі массаж әдісі. Логопед баланың алдын-ала диагнозы. Баланың қалыпты және патологиядағы психофизикалық дамуының негізгі заңдылықтары. Логопедиялық массажға ұсыныстар. Логопедтік массаж жүргізу әдістемесі. Массаж қозғалыстарының кешендері Акупрессура әдісі (биологиялық белсенді нүктелердің массажы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 6

    Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақ беру және оқыту. Оқытудағы менеджмент және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында АҚҚ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері
    Несиелер: 5

    Теоретико- методологические основы психолого-педагогического сопровождения детей с нарушениями эмоционально-волевой сферы. Понятие аутизма и расстройств аутистического спектра (РАС). Классификация нарушений аутистического спектра у детей. Современное состояние проблемы РАС в междисциплинарном контексте. Эпидемиология, этиология, патогенез РАС. Этапы диагностики, шкалы, методы обследования. Дифференциальная диагностика РАС Определение инклюзивного образования. Этико-методологические аспекты инклюзивного и интегрированного образования. Организация инклюзивного воспитания и обучения Возможности абилитации детей с особыми возможностями здоровья в совместной деятельности и общении со детей с особыми возможностями здоровья в раннем и дошкольном возрасте. Психодиагностический инструментарий по выявлению специфики развития детей с особыми образовательными потребностями. Психолого-педагогическая характеристика, психологическое заключение

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зиятында бұзылыстары бар балаларды еңбекке оқыту технологиялары
    Несиелер: 6

    Психикалық дамымаған мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін құрудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Ақыл-ой кемістігі бар балаларға көмек көрсету жүйесі. VIII типтегі арнайы мектеп жұмысының ұйымдастырушылық формалары. Білімді, дағдыларды бағалаудың ынталандырушы, тәрбиелік және түзету рөлдері. Еңбекке оқыту сабақтарының мазмұны. Кәсіби еңбек бойынша біліктілік емтихандары. VIII типтегі арнайы мектеп түлектерін мектептен кейінгі кәсіптік-еңбекке даярлау мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Инновациялық педагогикалық тәжірибені сандық технологияларды зерттеу мен қолдануға, педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады

  • Код ON2

    Оқыту процесінде оқушылардың психофизикалық, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сыни ойлауды, өздігінен білім алуды және өзін-өзі дамытуға ықпал ететін педагогикалық және инновациялық технологияларды қолданады.

  • Код ON3

    ЕҚБ балалармен өзара іс-қимыл әдістерін, тәсілдерін және технологияларын меңгерген.

  • Код ON7

    Арнайы-педагогикалық зерттеулерді жобалай алады, қажетті эмпирикалық ақпаратты жинай алады, оны талдай алады, нәтижелерің академиялық жазудың ерекшеліктерің ескере отырып ұсына алады

  • Код ON4

    ЕҚБ балалармен түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді.

  • Код ON6

    ЕҚБ балалардың табысты оқуына кедергі келтіретін қиындықтарды бағалайды және түзетеді.

  • Код ON8

    Әртүрлі мәдениет, әлеуметтік жағдай, дене мүмкіндіктері, жасы мен көзқарастары бар адамдармен коммуникация және ынтымақтастық дағдысы, инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдысы бар

  • Код ON5

    ЕҚБ балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады

  • Код ON1

    Әлеуметтік-саяси және экокномикалық жағдайды, дүниетанымдық сұрақтарды, академиялық адалдық принциптерді, медициналық-биологиялық білімдердің негіздерін, арнайы педагогиканың ерекшеліктерін, баланың даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұнының құрылымын, ЕҚБ балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту ерекшеліктерін түсінуін көрсетеді.

  • Код ON11

    OOP бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдістерін, әдістерін және технологияларын біледі

Top