Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау мен түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында академиялық жазылым және субъектілер арасындағы өзара әрекеттесу жүйесі туралы түсінік қалыптастыру, академиялық жазылым технологиясы мен оны бағалау критерийлерінің жүйесін игеру, пәнаралық білімдерді интеграциялау, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіру мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық педагогика
    Несиелер: 5

    Цифрлық педагогика білім алушыларды компьютер құрылғысы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, интернет желісінде жұмыс істеу, есептік ойлау мәселелері бойынша заманауи ақпараттық технологияларды практикада пайдалану үшін базалық біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қамтамасыз етеді. Жасанды интеллект (ЖИ) – адамның ойлау процесін компьютерлік жүйелермен модельдеуді үйретеді. Пәнаралық байланыстарды интеграциялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    "ғылыми зерттеу әдістері " пәнін меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән студенттердің жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан мен әлемдік білім кеңістігіндегі білім беру мен педагогика ғылымының дамуы
    Несиелер: 5

    Оқытудың әдіснамалық модельдерін, әдістерін, технологияларын, әдістерін әзірлеу, енгізуді қарастыру мен білім беру мекемелерінде пайдалану жолдарын саралайды. Педагогикалық зерттеулердің əдіснамалық амалдары мен ұстанымдарына талдау жасап, педагогикалық зерттеулердің ғылыми аппаратының құрамаларына анықтама береді, дағдылары мен зерттеу әдістерін меңгертеді, кешенді процестерді жобалау, енгізу, бейімдеу қабілетін, күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеуді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудің теориялық-әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғылыми танымдық іс-әрекеттердің түзілу принциптері, формалары, тәсілдері, ұғымдары жөнінде білімін қалыптастырады. Бастауыш білім берудің заңдылықтарын жүйелі түрде түсінуін, зерттеу әдістерін, дағдыларын меңгеруін көрсетеді, жаңа, күрделі идеяларды сыни талдайды, бағалайды, синтездейді, халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің ерекше зерттеулерін енгізеді, білімдерін, жетістіктерін қоғамдастыққа жеткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың философиялық ойларының дамуын зерттейді. Философия және ғылым тарихы пәнін зерттеудің негізі-теорияларды, зерттеу әдістерін, сондай-ақ философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды толық қамти отырып, зерттеу әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім мазмұны жағдайында болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың өзінің кəсіби білімін, шеберлігін жетілдіріп, үнемі ізденіс үстінде жүруге жол ашады, дағдыландырады; өзіндік пікір қалыптастыруға, өзінің іс-тəжірибесін жинақтауына, өзіндік инновациялық іс-əрекеттің қалыптасуына көмектеседі; инновациялық іс-əрекетке бағыттауды үйретеді, сыни ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсетеді; өздерінің білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастық пен көпшілікке жеткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    ғылыми зерттеулердегі кешенді үдерісте сыни ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсетеді;

  • Код ON6

    кәсіби іс-әрекетіндегі идеяларды саралайды, интеграциялайды және бағалайды.

  • Код ON3

    өздерінің білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастық пен көпшілікке жеткізеді;

  • Код ON1

    Бастауыш білім саласының жүйелі мазмұнын, қолданылатын дағдыларын, зерттеу әдістерін түсінеді;

  • Код ON4

    педагогикалық қызмет аясын кеңейтуді көздейтін ерекше зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейде ұсынады;

  • Код ON5

    қоғамның технологиялық, әлеуметтік, мәдени дамуына қажетті академиялық құзіретті маман дайындайды;

Top