Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру барысында диссертациялық зерттеуге қойылатын міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін, диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану, зерттеу міндеттерін шешу үшін академиялық этиканы сақтай отырып, ЖИ қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика

    Тиімді қарым-қатынас техникасы мен кәсіби қызмет, тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзін-өзі реттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Кәсіби этика және этикет, іскерлік этикеті туралы білім қалыптасады. Іскерлік кездесулер этикетінің этномәдени ерекшеліктері, маманның кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі субъектілерімен қарым-қатынас этикетінің ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық ойлау: теория және практика

    Пән білім алушылардың педагогикалық ғылым мен практиканың педагогикалық ойлау саласындағы заманауи жетістіктерін зерттеуге танымдық қызығушылығын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Педагогикалық ойлаудың құрылымы, «педагогикалық ойлау» ұғымының мәні, білім алушылардың педагогикалық ойлауын қалыптастыруға педагогикалық білімнің жүйелі әсері туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі білім берудің философиялық-әдіснамалық негіздері

    «Қазіргі білім берудің философиялық-әдіснамалық негіздер» Ғылым және оның мәдениеттегі орны, философиялық мәселелер мен заманауи жаратылыстану парадигмалары, ғылыми танымның шекаралары мен мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Әлеуметтік-гуманитарлық білімнің философиялық-әдіснамалық мәселелері, Жалпы қазіргі ғылымның және қазіргі қазақстандық білімнің өзекті мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы

    Пән әдістемелік білім жүйесінде педагогика әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Педагогтің әдістемелік мәдениетін, педагогика әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейін қарастырады. Педагогиканың гуманистік әдіснамасы туралы білімі қалыптасады. "Педагогикалық құндылықтар" ұғымы және олардың жіктелуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы мәдениет және рухани құндылықтар

    Пән әлеуметтік фактор, қоғамның қозғаушы күші ретінде мәдениет туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Этникалық мәдениет, мәдениет пен қоғамның дамуы, қоғамның мәдениетін игеру және түсіну қарастырылады. "Өркениетті адам", "рухани құндылықтар", "адами құндылықтар", "жалпыадамзаттық құндылықтар", "тәрбие құндылықтары" ұғымдары туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми құжаттарды (ғылыми баяндамалар, рефератталатын журналдардағы мақалалар, есептер, шолулар, рефераттар, аннотациялар), библиография мен сілтемелер жасау және рәсімдеу тәсілдерін, іскерлік қарым қатынас, кәсіби және корпоративтік этика саласындағы электрондық дерекқорлармен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген.
  • Жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың оңтайлы және тиімді түрлерін таңдайды. Даулы жағдайларда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарымен жұмыс істейді.
  • Қазіргі педагогика әдістемесінің білімдеріне ие және жоғары мектепте оқытуда озық технологияларды қолданады; ақпараттық-оқу ортасын жобалау, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесу дағдыларына ие, кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық технологияларды пайдаланады.
  • Кәсіби ортада тиімді қарым-қатынас әдістерін қолданады, іскерлік этика шеңберінде пікірсайыс жүргізеді, ақпаратты іздеу, өңдеу, талдау және ұсыну, академиялық этиканы сақтай отырып, жасанды интеллект технологияларын, онлайн-коммуникация мен цифрлық контент жасау үшін цифрлық құралдарды тиімді пайдаланады.
  • Өзара іс-қимылдың түрлері мен нысандарын, олардың табиғаттағы, қоғамдағы және адам санасындағы орны мен рөлін анықтайды.
  • Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімге заманауи тәсілдер мен олардың өлшеулігі туралы білімдерін көрсетеді; жоғары мектепте оқыту процесінің қозғаушы күші мен принциптерін анықтайды; жоғары мектептегі заманауи дидактикалық тұжырымдамалардың ерекшеліктерін анықтайды.
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін меңгерген, зерттеу мәселесін айқындайды, эксперименттік деректерді ұйымдастырады, жүргізеді, түсіндіруді жүзеге асырады; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бағалайды және практикалық іс-әрекетке енгізеді.
  • Мұғалімнің кәсіби ойлау түрін анықтайтын ғылыми теориялардың мәні мен функцияларын талдайды; педагогикалық ойлаудың қалыптасуына әсер ететін педагогикалық білім жүйесінің логикалық құрылымын зерттейді.
Top