8D01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми сала үшін, ғылыми-педагогикалық қызметте жоғары кәсіби және зерттеу дағдылары бар бастауыш білім беру саласында PhD докторларын ғылыми-педагогикалық даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Кәсіби табыстың теориясы мен әдістемесі
Мақсат: Болашақ педагогтердің әртүрлі қызмет салаларындағы кәсіби табыстылығын талдау және бағалау үшін теориялық және әдіснамалық негіздерді әзірлеу Мазмұны: Қазіргі әлемдегі кәсіби табыстылықты зерттеудің өзектілігі. Табыстылықтың жеке қасиеттермен, кәсіби құзыреттіліктермен және сыртқы әлеуметтік-экономикалық факторлармен байланысы. Кәсіби өсудің жеке траекториясы. Құзыреттіліктер: сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, өз қызметінің салдарын талдау және болжау қабілеті; қызметті ұйымдастыру және өзін-өзі ұйымдастыру, мақсаттар қою және оларға қол жеткізу құралдарын таңдау қабілеті; өзін-өзі дамыту, кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру, кәсіби өсудің жеке траекториясын қалыптастыру қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық статистика
Педагогикалық статистика пәні – білім беру саласындағы деректерді жинау, талдау және интерпретациялау әдістерін меңгеруге арналған маңызды пән. Курс білім алушыларға эксперименттік зерттеулер жүргізу, сауалнама нәтижелерін талдау және статистикалық модельдер құру арқылы оқу тәрбие үдерісін бағалауға мүмкіндік береді. Пән барысында статистикалық әдістерді қолдану тәжірибесі, деректерді визуализациялау және болжам жасау тәсілдері жан-жақты қарастырылады. Білім алушылар статистикалық бағдарламаларды пайдаланып, нақты зерттеу жобаларын жүзеге асырып, оқу нәтижелерін сапалы бағалауды үйренеді. Пән білім алушылардің аналитикалық ойлауын дамыта және арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи бастауыш білім берудің теориялық-әдіснамалық мәселелері
Мақсаты: заманауи бастауыш білім беру мәселелері бойынша теориялық-әдіснамалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Бастауыш білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары мен мазмұны. Педагогтың инновациялық қызметі. Үздіксіз және бейіндік оқыту жүйесіндегі қазіргі бастауыш сынып мұғалімі. Құзыреттіліктер: оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуы мәселелері бойынша теориялық-әдіснамалық негіздерін білу; оқу үдерісінің жаңа модельдерін, стратегияларын жобалау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылым эволюциясындағы негізгі даму кезеңдері мен парадигмалардың ауысуын талдайды; түрлі ғылыми теориялар мен идеяларды бағалайды және салыстырады; жаһандану мен жоғары білім беруді интернационализациялау жағдайында Қазақстан Республикасында және әлемде педагогикалық ғылымның заманауи тенденцияларын, бағыттары мен даму заңдылықтарын біледі; бастауыш білім берудің теориялық-әдіснамалық тәсілдерін жүзеге асырады;
- оқу курстарының бағдарламаларын жобалайды, оқу сабақтарын жүргізеді және талдайды; оқу-әдістемелік материалдарды жобалау саласында жаңа тәсілдер мен әдістемелік шешімдер әзірлейді; педагогикалық эксперименттік ғылыми зерттеулерді жүргізеді, олардың нәтижелерін талдайды және жалпылайды;
- бастауыш білім берудің өзекті мәселелерін шешу жолдарын анықтайды; цифрлық технологияларды қолданып, өзінің ғылыми-педагогикалық және инновациялық қызметін жоспарлайды және іске асырады;
- бағдарламалық құралдарды, деректерді визуализациялау мен талдау құралдарын қолданады; кәсіби қызмет нәтижелері үшін шешімдер қабылдайды және жауапкершілікті өз мойнына алады; ғылыми саланың шекарасын кеңейтетін және ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты түпнұсқа зерттеулер арқылы өз үлесін қосады;
- білім беру және ойын бағдарламаларын, веб-ресурстарды, дағдыларды қалыптастыруға арналған тренажерларды өз бетінше әзірлейді; цифрлық білім беру ресурстарын талдайды; рөлдік ойындарды модельдейді, оқушылардың бірлескен жұмысын ұйымдастыру үшін желілік ресурстарды қолданады; жеке және топтық оқу жобаларын жоспарлау мен олардың орындалуын бағалауда АКТ қолданады;
- бастауыш білім беру субъектілерімен (білім алушылармен, магистранттармен, педагогтармен) сабақтар, семинарлар, конференциялар ұйымдастыру, жаңа идеяларды шығаруға дербестігін, ғылыми және кәсіби бейілділігін көрсету;
- қарым-қатынастың негізгі әдістерін, білім алушылардың, педагогтар мен ата-аналардың өзара қарым-қатынасы мен өзара іс-қимылының үлгілік жағдайларын модельдеу, бастауыш білім беру мазмұнын ескере отырып, жаңа курстар әзірлеу және оларға оқу-әдістемелік қамтамасыз ету, қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін пайдалану;
- кәсіби және академиялық ортадағы бастауыш білім беру мәселелерін білікті түрде талқылау, қорытындыларды дәлелдеу, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа таныстыру.