Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01430 Музыкалық білім в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 6

    Студенттердің музыкалық мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде олардың музыкалық сауаттылығын қалыптастыру. Дыбыс. Музыкалық дыбыстың қасиеттері. Музыкалық жүйе. Дыбысқатары. Негізгі басқыштар. Октавалар. Дыбыстардың энгармонизмі. Әріптік жүйе. Ноталық хат. Ұзақтықтар және олардың белгілері. Кілттер. Үзіліс. Альтирация белгілері. Музыкалық дыбыстарды жазу. Ырғақ және метр. Өлшемдер. Синкопа. Қарқын. Дирижерлеу тәсілдері. Интервалдар. Интервалдар айналымы. Мажор және минор тоналдықтарындағы интервалдар. Лад және тоналдылық. Квинталық шеңбер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 4

    Музыкалық дыбыс және оның акустикалық қасиеттері. Ладтық тартылыс жүйесі. Лад дыбыс биіктігін ұйымдастыру негізі. Мажор, минордың диатоникалық, хроматикалық жүйесі. Хроматикалық гамма. Интервалдар. Аккордтар. Модуляция. Ауытқу. Транспозиция. Гармоникалық және полифониялық копдауыстылығы. Полифония. Музыкалық сөйлеу құрылымының элементтері. Ладттық есту қабілетін дамыту. Екі, үш дауысты диктант. Музыкалық интонация негіздері. Вокалды-хор сольфеджио. Гармоникалық есту талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджионың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Тоналдықтағы вокалдық-интонациялық жаттығулар. Гаммалар. Интервалдар және тізбектер. Гармоникалық тізбектер. Секвенциялар. Ладтан тыс вокалды-интонациялық жаттығулар. Сольфеджиолау және парақтан оқу. Ән айту шеберлігі, интонациялық дәлдік. Музыкалық шығармаға теориялық талдау жасау. Сольмизация. Ырғақ сезімін тәрбиелеу. Музыкалық диктант. Шығармашылық дағдыларға тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 1
    Несиелер: 3

    Домбыра тартудың негіздерін меңгерген музыкант-педагогтарды даярлау. Домбыра аспабымен танысу және ойнау негіздерін қалыптастыру: дұрыс отыру, оң және сол қолдарын баптау, ойын аппаратын ұйымдастыру; техникалық дағдыларды қалыптастыру; музыкалық шығармаларды нота парағынан оқу; музыкалық бейнелеу құралдарымен жұмысауды үйрену. Аспапты меңгерудің бастапқы музыкалық штрихтары мен аппликатураны меңгеру; гаммалар мен этюдтерді, жеңіл күйлерді ойнау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәстүрлі ән айту негіздері 1
    Несиелер: 3

    Дәстүрлі ән айту негіздерінің қыр-сырын меңгерген музыкант-педагогтарды даярлау. Музыкалық аспабпен дәстүрлі ән айту негіздерімен таныстыру: дауыстың дұрыс қойылуы,дұрыс ән айту қалпын сақтау; ән айтудың техникалық дағдыларын қалыптастыру; музыкалық шығармаларды еркін меңгеру; ән айтудың көркемдік тәсілдерімен жұмыс. Домбырамен ән айтудың негізгі ерекшіліктерін меңгеру; жеңіл әндер мен термелерді,халық және халық композиторларының әндерін айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Синтезаторда ойнаудың негіздері 1
    Несиелер: 4

    Оқушының жан-жақты дамыған, шығармашыл тұлғасын қалыптастыруға бағытталған синтезаторда ойнау дағдыларын меңгерту. Синтезатордың панелі мен пернетақтасын оқу. Шкаласы: Д-мажор, ч-молль, Ф-мажор, д-молль екі октавада бөлек, инверттелген аккордтар, арпеджиолар. Этюд. Музыкалық өнердің негізгі теориялық негіздерін зерттеу. Бөлінген, қос, қалыпты режимдерде ойнаңыз. Шағын ойын. Синтезаторда аранжировка жасаудың қарапайым тәсілдерін меңгеру. Құлаққа сай таңдау: 2 балалар әні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокалдық өнер
    Несиелер: 3

    Вокал өнерінің тарихы мен теориясы бойынша студенттердің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Қазақстанның вокалдық өнерінің даму жолдары. Вокалдық ұлттық мектептердің тарихына шолу (итальян, неміс, орыс, француз). Вокалдық педагогиканың жалпы негіздері. Вокалдық педагогиканың даму тарихы. Қазақстан вокалдық орындаушылық өнерінің ірі өкілдерінің шығармашылығы. Қазақстан композиторларының вокалдық музыкасы. Вокалдық өнердің негізгі әдістері. Дауыстардың көркемдік және орындаушылық мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы фортепиано 1
    Несиелер: 4

    Студенттердің бастапқы білімдерін, фортепианода ойнаудың практикалық дағдыларын, музыкалық өнер және орындаушылық саласындағы өз бетінше әрекетке тұрақты қызығушылықты қалыптастыру. Фортепианоның шығу тарихы және оның құрылғысы. Аспаптың аалдында дұрыс отыру. Қолды қою. Пернетақта, регистрлер, октава туралы түсініктер. Музыкалық өнер мен фортепиано орындаушылығының негізгі теориялық негіздерін зерттеу. Негізгі дыбыс шығару дағдыларын қалыптастыру (nonlegato, legato). Гаммалар, аккордтар, арпеджиолар Техникалық дағдыларды дамыту. Қарқын. Метр. Өлшем. Аппликатура. Позициялық тізбектегі этюд. Ырғақ.. Синкопа. динамикалық реңктер. Шағын формадағы пьеса.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәстүрлі ән айту негіздері 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық-орындаушылық мәдениетті қалыптастыру, дәстүрлі ән айту негіздерін оқыту процесінде шығармашылық қабілеттерін дамыту. Әр түрлі стильдегі әндермен жұмыс (қазіргі заман композиторларының әндері), дәстүрлі ән айту мектептерінің орындаушылық стилистикалық ерекшеліктерімен жұмыс; есту арқылы таңдау; концерттік қойылымға дайындық. Дауысты қою, дауыстың техникалық мүмкіндіктерін арттыру, репертуарды кеңейту. Дәстүрлі ән айтудың 4 (Арқа, Батыс, Жетісу, Алтай - Тарбағатай) мектептерінің орындаушылық ерекшеліктерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 4

    Музыкалық тілдің гармония негіздері бойынша алғашқы теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Гармония. Үндестік. Аккорд. Үшдыбыстықтар. Негізгі септаккордтар. Септаккордтың түрлері, олардың айналымы және шешілуі. Доминантсептаккорд. Доминантсептаккордтың шешілуі және айналымы. Өтетін дыбыстар. Орган нүктесі. Тоникалық орган нүктесі. Полифониялық орган нүктесі. Доминанталық орган нүктесі. Секвенциялар. Диатоникалық секвенция. Модуляция. Ауытқу. Модуляциялаушы және хроматикалық секвенциялар. Тоналдықтардың туыстық қатынасы. Тоналдықты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық вокал
    Несиелер: 3

    Студенттердің әншілік дауысын қою және дамыту, олардың ән айту мәдениетін қалыптастыру және мектеп оқушыларымен вокалдық жұмысқа дайындау. Дауыс қою және вокалдық жұмыстың негіздері. Жаттығулар. Дауыс техникасының элементтерін дамыту. Вокализдер. Дауысты дыбыстардың орындалу ерекшеліктерін зерттеу. Негізгі ән айту дағдыларын дамыту. Мәтінмен шығармаларды оқу. Ән айту артикуляциясы және дикциясы бойынша жұмыс. Ән өнерінің теориялық және практикалық негіздері. Ән тынысы, үн тірегі. Вокалдық репертуарды қалыптастыру. Ансамбльде ән айту. Концерттік орындаушылық шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармонияны тәжірибелік меңрегу
    Несиелер: 4

    Әуенді үйлестіру және сүйемелдеу таңдауының практикалық дағдыларын дамыту. Аккордтардың гармоникалық функциялары. Әуенді үйлестірудің негізгі ережелері. Негізгі сатылардың үшдыбыстықтары бойынша әуенді үйлестіру. Субдоминантты және доминантты сфералық аккордтармен әуенді үйлестіру. Гармоникалық секвенциялар. Подголостық полифония элементтерімен үйлесімділік. Әуенге сүйемелдеу фактурасын таңдаудың негізгі ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 2
    Несиелер: 3

    Композитордың ойын, шығармалардың көркемдік образын аша алатын, білікті маманды даярлау. Музыкалық аспапта ойнау дағдыларын жетілдіру. Әр түрлі фактураларды, музыкалық мәнерлілік құралдарын (ритм, динамика, штрихтер, дыбыс сипаты) қолдауну; әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармалардың орындалу стилистикалық ерекшеліктерін қолдану; есту бойынша іріктеу; концерттік қойылымға дайындау. Техникалық мүмкіндіктерін өсіру, репертуары ұлғайту. Төкпе/шертпе стильдердің орындаушылық ерекшеліктері меңгеру. Өздік бақылау есту қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 3
    Несиелер: 6

    Дәстүрлі әндерді орындау және сүйемелдеуді үйрену арқылы домбырада ойнаудың практикалық дағдыларын дамыту. Салт-дәстүрлік әндер, халық әндері, кәсіби халық композиторларының шығармалары домбырада орынаду. Дәстүрлі ән мәдениетінің ерекшелігі. Музыкалық сауаттылықты, практикалық біліктер мен дағдыларды халық музыкасына, заманауи композиторлардың дәстүрлері мен әндерін орындау арқылы дамыту. Дәстүрлі әндерді өз сүйемелдеуімен орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Синтезаторда ойнаудың негіздері 2
    Несиелер: 5

    Практикалық дағдылар мен синтезаторда ойнау дағдыларын жетілдіру, музыкалық-педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруға қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Шығарманың тембрлік бояуы және сипаты. Электрондық топ VOICE, PRESET, PATCH, RIGHT. Динамикалық дыбыс параметрлері және синтезатордағы динамиканы басқару тәсілдері. Синтезаторда стиль үлгілерін таңдау. SINGLE FINGER, FINGER және AL FINGER сүйемелдеу режимдері. BALANCE STYLE параметрі. Транспозициялау. Қазақстан композиторларының шығармалары. Мектеп репертуарындағы балалар әндерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәстүрлі ән айту негіздері 3
    Несиелер: 6

    Домбыраның сүйемелдеуімен дәстүрлі әндерді орындаудың практикалық дағдыларын дамыту. Халық әндерін, тұрмыс – салт әндерін, халық және замануи композиторлардың әндері мен шығармаларын орындау. Дәстүрлі ән мәдениетінің ерекшелігін айқындау. Заманауи композиторлардың шығармаларын орындау арқылы музыкалық сауаттылықты арттырып, тәжірибелік дағдыларын дамыту. Дәстүрлі әндерді домбыра сүйемелдеуімен орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арт-менеджмент негіздері
    Несиелер: 3

    Шығармашылық саладағы өнерді басқарудағы студенттердің негізгі теориялық білімі мен негізгі практикалық дағдыларын қалыптастыру. «Арт-менеджмент» және «креативті индустрия» ұғымдары. Шығармашылық индустрияның объектілері және олардың классификациясы. Қазіргі арт-менеджменттің мәні, мазмұны және ерекшелігі. Шығармашылық индустрияның басқару және өндірістік аспектілері. Арт-менеджердің кәсіби міндеттері мен жеке қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано 2
    Несиелер: 5

    Фортепианоны студенттің кәсіби тәжірибесінде кеңінен қолдануға мүмкіндік беретін орындаушылық білім, білік және дағдылар кешенін жетілдіру. Гемелділік әртүрлі техникаларды меңгеру деңгейі дыбыс шығару (стаккато), фортепианода ойнау кезінде сөз тіркесі. Техникалық жаттығулармен жұмыс. Күрделі емес фортепианолық шығармаларды эскиздік өту және парақтан оқу. Тыңдау бойынша таңдау Позициялық тізбекке арналған этюд Музыкалық шығармамен жұмыс. Форма мен мәнерлілік құралдарды талдау. Би және ән характеріндегі пьесалар. Қазақстан композиторларының әр түрлі жанрдағы және стильдегі шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эстрадалық вокал
    Несиелер: 3

    Білім беру мекемелерінде музыкалық-орындаушылық және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін білім алушылардың эстрадалық вокалдық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Вокалдық стильдердің тарихы. Көрнекті эстрадалық вокалистер. Эстрадалық вокалистің репертуарын қалыптастыру ережелері. Қазіргі эстрадалық репертуарды талдау. Эстрада әншісінің дауысын тәрбиелеу және дамыту. Негізгі эстрадалық-вокалдық тәсілдерді меңгеру. Әр түрлі эстрадалық жанрдағы шығармалармен жұмыс жасау. Сахналық қойылымға дайындық. Микрофонмен жұмыс істеудің негізгі ережелері. Фонограммамен жұмыс істеу ерекшеліктері. Сахналық еркіндік және эстрадалық орындау мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дирижерлік дағдылар негіздері 1
    Несиелер: 3

    Студенттердің негізгі білімдерін, практикалық дағдыларын және дирижерлық дағдыларын қалыптастыру. Дирижерлау техникалық құралдары. Дирижерлау аппаратының құрылымы мен қызметі. Метрономиялау. Тактілеу.Дирижерлау схемаларын зерттеу. Дирижерлаудегі ауфтакт туралы түсінік. Жүргізу техникасы. Дирижерлық қызметтегі бітіру техникасы. Орындауды аяқтау. Қарапайым схемаларда (2 / 4.3 / 4.4 / 4)есептегішті берудің өткізгіш әдістерінің құрылысындағы айырмашылықтарды анықтау Тактының әртүрлі үлестеріне бастау, «нүктеде» және қайтарумен «тоқтату».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хорды дирижерлеу 1
    Несиелер: 3

    Студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін және хор шығармаларын өз бетінше оқу, түсіндіру және оқудағы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Хор дирижері курсының ерекшеліктері мен міндеттері. «Бес» бойынша жүргізілген 5 \ 4,5 \ 8 өлшемдегі бес соққыны зерттеу. Хор жұмысын орындау кезінде ым-ишараны музыка мазмұнына, сөз тіркесіне, интонацияға, қарқынға, тесситураға бағындыра білу қабілеттерін дамыту. Қозғалыс қарқыны бар жұмыстарда екі бөлікті және үш бөлікті сызбаларға топтастыру арқылы «бір» уақытын пысықтау. Хор жұмысын өз бетінше талдау. Хор шеберханасының бағдарламасын оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Білім беру саласында музыкалық оқытудың орны. Музыкалық білім берудің мақсат,міндеттері және музыкалық білім берудің негіздері. Музыкалық білім берудің мазмұны,музыкалық білім берудің мінездемесі. Музыкалық білім берудің әдістемесі. Музыкалық педагогканың негізгі бағыттары. Музыкалық оқытыдың бақылау,болжау,бағыт бағдар беруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хорды дирижерлеу 2
    Несиелер: 4

    Студенттің хормен өз бетінше жұмыс істеуге дайындығы үшін хорды дирижерлау дағдыларын жетілдіру. Үлкен формадағы шығармаларды зерттеу (кантаталар, ораториялар, опералар сахналары). Полифониялық шығармалармен жұмыс. Күрделі өлшемдерді беру техникасы (12/4, 12/8 4). Айнымалы өлшемдер. Хор партитурасымен жұмыс. Хормен жұмыс істеу әдістері. Хормен жұмыстарды оқытудың ерекшеліктері. Түрлі стильдегі және жанрдағы хор шығармаларымен жұмыс жасау барысында игерілген дирижерлық дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық-этнографиалық ансамбль 1
    Несиелер: 3

    Оқушылардың қазақ музыкалық фольклорының даму ерекшеліктері және халық аспаптарында ойнаудың бастапқы дағдылары туралы білімдерін қалыптастыру. Қазақ фольклорлық-этнографиялық ансамблінің құрылу және даму тарихы. Б.Сарыбаев бойынша аспаптардың жіктелуі және қызметі. Қазақ фольклорлық-этнографиялық ансамблінің қызметін ұйымдастырудағы заманауи тәсілдер. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльдің музыкалық аспаптарының құрамы. Халық аспаптарының құрылымы, дыбыс шығару ерекшеліктері, тембрлік және орындаушылық ерекшеліктері. Фольклорлық аспаптарда ойнаудың негізгі дағдылары. Музыкалық бейнелеу құралдарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлік дағдылар негіздері 2
    Несиелер: 4

    Студенттің кәсіби іс-әрекетінде хор дирижерлығын кеңінен қолдануға мүмкіндік беретін орындаушылық білім, білік және дағдылар кешенін дамыту. Фермата. Ферматаның түрлері (алынатын және алынбайтын) Дыбыс ғылымының табиғаты. Legato және non legato емес динамикалардың (тұрақты, айнымалы) штрихтарын тасымалдау әдістерін жүргізу. Акценттер. Синкопа ырғағы. Оң және сол қолдағы әртүрлі ырғақтық үлгілердің үйлесімі .Дирижерлеуде allegro, andante екпіндері. Бөлшектелген кіріспе. Хор шығармасы бойынша жұмыс жоспары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Домбыра аспабын меңгеру практикумы 4
    Несиелер: 3

    Пән фортепианоның сүйемелдеуімен шығармаларды орындау арқылы домбырада ойнаудың техникалық дағдыларын, аспапта орындау мәдениетін қалыптастырады. Домбырада шерту дағдыларын фортепианоның сүйемелдеуімен орындалатын шығармаларды орындау барысында жетілдіру. Отандық және шетелдік композиторлардың әртүрлі жанрдағы, формалардағы, стильдері мен бағыттарын қамтитын шығармаларын меңгеру барысында студенттің музыкалық көркем репертуары қалыптасады және кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәстүрлі ән айту негіздері 4
    Несиелер: 3

    Домбырамен этнографиялық фольклорлық ансамбльдің сүйемелдеуімен дәстүрлі ән айтудың музыкалық-орындаушылық шеберлігін арттыру. Домбырашылар ансамблінің сүйемелдеуімен жеке дәстүрлі ән айту дағдыларын дамыту. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльдің сүйемелдеуімен түрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және бағыттағы халық және қазіргі заманғы композиторлардың шығармаларын концерттік орындау барысында студенттердің музыкалық-көркемдік репертуарын кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалдық анасамбль 1
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармамен жүйелі және тиімді жұмыс жасау арқылы білім алушыда ұжымдық шығармашылықтың ансамбльдік дағдыларын қалыптастыру. Дыбыстың пайда болуының физиологиялық мәні. Ритм. Дауыс ырғағы. Динамика. Сөз тіркесі. Қос дауысты шығармаларды жұптық және қарапайым үш бөліктен тұратын шығармалар бойынша жұмыс. Халық әндерінің классикалық репертуарын және академиялық өңдеулерін орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестр 1
    Несиелер: 3

    Ұжымдық музыкалық дағдыны дамыту, музыкалық шығармалардың көркемдік, техникалық және стилистикалық шеберлігі арқылы орындау техникасын жетілдіру. Қазақ халық аспаптары оркестрінің құрылу және даму тарихы. Оркестр құрамы. Оркестр топтарының жіктелуі мен функциялары. Оркестр аспаптарының құрылымы мен ерекшеліктері. Аспаптардың дыбысы мен тембрі. Ансамбльдік ойынның бастапқы дағдылары. Музыкалық мәнерлі құралдарды меңгеру тәжірибесі. Шығарманы орындаудың көркем және техникалық формаларымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор сыныбы 1
    Несиелер: 3

    Студенттердің академиялық хорда вокалдық-хор өнері мен ән айту дағдыларын тәрбиелеу, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, хор репертуарын оқу мен орындау процесінде әлеуметтік, мәдени және тұлғалық ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдау. Хордағы бастапқы дайындық дағдылары. Дауысты күйге ккелтіру. Өз партиясын a cappella үйрену. Ырғақ. Қарапайым штрихтармен жұмыс. Музыкалық бейнелеу құралдары және интонация.Фразировка. Дикция. Партияларды тапсыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел музыкасының тарихы 1
    Несиелер: 4

    Болашақ кәсіби қызметінде нақты білімдерді одан әрі қолдану мақсатында шетелдік музыкалық мәдениеттің тарихи дамуының негізгі кезеңдері, маңызды көркемдік бағыттары, стильдері, жанрлар эволюциясы және композиторлардың шығармашылығы туралы түсініктерді қалыптастыру. XVIII ғасырдың бірінші жартысындағы неміс музыкалық классикасы. Г. Гандель, и.с. БАХ XVIII ғасырдағы француз буржуазиялық революциясы кезеңіндегі Музыка. XVIII ғасырға дейінгі орыс музыкасы. XVIII ғасырдағы орыс музыкалық мәдениеті. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс музыкалық мәдениеті. Орыс композиторлары-Глинканың замандастары. А. С. Даргомыжский. XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы орыс музыкалық мәдениеті.М. А.Балакирев, М. П. Мусоргский, а. п. Бородин, Н. А. Римский-Корсаков, п. и. Чайковский. XIX ғасырдың 80-90 жылдарындағы орыс музыкалық мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ музыка мәдениеті 1
    Несиелер: 3

    Құбылыстарды тарихи-хронологиялық тәртіпте зерделеу, қазақ музыка мәдениетінің кешегісі мен бүгінінің шығармашылық музыкалық мұрасы, құбылыстарды тарихи-хронологиялық тәртіпте, өткен және қазіргі заманның шығармашылық музыкалық мұрасын зерттеу қазақ музыка мәдениетінің, студенттер арасында музыкалық өнер туралы жалпы, тарихи дамып келе жатқан құбылыс, әлеуметтік-тарихи процеспен тығыз байланысты түсінік қалыптастыру. Ежелгі түркі дәуірінің музыкалық мәдениеті. Музыкальная культура Средневековья. Хандық дәуірінің музыкасы. XIX ғасырдың халықтық музыкалық дәстүрі. Аспаптық музыка. XIX ғасырдың кәсіби-музыкалық дәстүрі. Ән өнері. Ежелгі ғасыр музыкасының қазақ руханиятындағы орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық анасамбль 2
    Несиелер: 3

    Ансамбльде ән айтудың вокалдық-техникалық және көркем-орындаушылық дағдыларын жетілдіру, жалпы білім беретін мектепте оқушыларды вокалдық жұмысқа дайындау. Шумақтық және жай үш бөлікті шығармалардағы үш дауыстықпен жұмыс. Халық әндерінің классикалық репертуарын және академиялық өңдеулерін орындау. Аралас құрамды ансамбльдермен әртүрлі стильдегі музыканы қрындау. Күрделі формадағы шығармалармен жұмыс. Әртүрлі жанрдағы және стильдегі егжей-тегжейлі ансамбльдік шығармаларды орындау. Астам күрделі гармониясымен шығармаларды орындау, соның ішінде заманауи музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор сыныбы 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманы көркемдік, техникалық және стильдік дамыту арқылы ұжымдық музыканы шығару, орындау тәсілдерін жетілдіру, шығармашылық музыкалық топты өз бетінше басқару дағдыларын қалыптастыру. Хордың вокалдық техникасының элементтері. Вокалдық-хор жаттығулары. Хор шығармаларындағы музыкалық формаларды талдау a cappella: гармониялық, вокалдық-хорлық, орындаушылық. Күрделі және аралас өлшем. Штрихтар. Дайындық процесінің әдістері. Хордың концерттік қойылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестр 2
    Несиелер: 4

    Шығармашылық музыкалық ұжымдарды өз бетінше басқарудың негіздерін қалыптасту және оркестрде ойнау дағдыларын дамыту. Музыкалық аспаптарды меңгерудің техникалық дағдыларын жетілдіру, ойынның жаңа тәсілдерін енгізу арқылы репертуардың күрделілігін арттыру. Біртекті аспаптар тобында және өз бетінше партияларды меңгеру қабілетін қалыптастыру; подголокты, солисттің кешін және сүйемелдеуді есту қабілеті, дирижердің ым-ишарасын түсіну дағдылары. Оркестрлік орындаушылық және әртістік шеберліктерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық-этнографиалық ансамбль 2
    Несиелер: 4

    Фольклорлық-этнографиялық ансамбльде орындаушылық шеберліктерін тәжірибе жүзінде дамыту негізінде студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Қазақ халқының салт-дәстүрлік әндері және олардың орындалу ерекшеліктері. Баланың дүниеге келуіне байланысты әндер: бесік жыры, тұсау кесу; той салты фольклоры: той-бастар, жар-жар, беташар, сонсу; жерлеу, қоштасу, т.б.Фольклорлық музыкалық аспаптарда ойнаудың музыкалық-орындаушылық дағдыларын дамыту: домбыра, қобыз, жетіген, сыбызғы, сазсырнай, шаңқобыз, ұрмалы аспаптар, шу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы 1
    Несиелер: 3

    Көне түркі дәуірі мен орта ғасырлардағы қазақ музыкалық-эпикалық дәстүрі мен аспаптық музыкасының қалыптасу тарихы, негізгі кезеңдері мен даму ерекшеліктері туралы білімдерін зерделеу және жүйелеу. Қазақ музыкасының қалыптасу тарихы. Тарихи кезеңдеу принциптері. Ежелгі түркі дәуірі туралы түсінік. Шаманизм-бақсылардың дәстүрлері мен маңызы. Музыкальная культура средневековья. Қорқыттың музыкалық мұрасы, аңыздар мен аңыздар. Әл-Фараби, Ибн-Сина, А.Джами, Дервиш Али трактаттарындағы музыкалық-теориялық ой. Халықтың рухани мәдениеті (XV-XVIII ғғ.). Музыкалық-эпикалық дәстүр мен ертегі өнерінің ерекшеліктері. Айтыс импровизация өнері ретінде. Қазақ халқының аспаптық музыкасы (XVIII-XIX ғасырлар). Тоқпе және шертпе күйлердің дәстүрлері, көркемдік ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемніңмузыкалық мәдениеті 1
    Несиелер: 4

    Тарихи ойлау қабілеті бар, әлемдік музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтарын түсінетін, курсты игеру барысында алған білімдерін практикалық қызметінде қолдана алатын мамандарды даярлау. Ежелгі өркениеттердің музыкалық мәдениеті. Музыкальная культура эпохи Средневековья. Қайта өрлеу дәуірінің музыкалық мәдениеті. Ерте, жоғары барокко музыкалық өнері. Ерте классицизмнің музыкалық өнері. Вена классикалық мектебі. Романтизмнің музыкалық мәдениеті. XIX-XX ғасырлардағы музыкалық мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел музыкасының тарихы 2
    Несиелер: 3

    Шетел музыкалық өнерінің эволюциясын білу; музыкалық өнердің негізгі стилистикалық бағыттары, жанрлық "палитрасы"; көрнекті шетел композиторларының шығармашылық портреттерін салу; 20 ғасырдағы ең маңызды музыкалық туындыларының құрылу тарихы, құрылыс ерекшеліктері мен стилистикасын білу. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы музыка дамуының негізгі тенденциялары. Музыкалық экспрессионизм және жаңа Вена мектебі. ХХ ғасырдың басындағы музыкадағы неоклассицизм. Француздық "алты" және "жаңа динамизм" қозғалысы. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы музыкадағы Неофольклоризм. Соғыстан кейінгі авангард: негізгі өкілдері, композиторлық техниканың жаңа түрлері. О.Мессианның эстетикасы мен шығармашылығы. Жаңа поляк музыкасы. К. Пендерецкийдің Шығармашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 4

    Музыкалық шығармаларды талдаудың эстетикалық және әдіснамалық негіздері. Музыка өнердің түрі ретінде. Музыканың мәнерлі құралдары. Қазақ және шетелдік музыка жанрларының музыкалық формасы. Музыкалық форманың құрылу принциптері. Музыкалық форманың бөлімдері. Вокалдық шығармалардағы формалардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептен тыс бос уақыт қызметін ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 7

    Оқушылардың білім, кәсіптік және мәдени құндылықтарын қалыптастыру, жалпы білім беретін мектепте сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыра білу. Мәдени-тынығу қызметінің теориялық және әдістемелік негіздері. Мәдени-тынығу шараларының технологияларының жалпы сипаттамасы. Бос уақытты өткізу: музыкалық демалыс. Жалпы білім беретін мектептегі мәдени-тынығу жұмыстарындағы музыканың рөлі. Музыкалық және бос уақытты ұйымдастырудың формалары мен мазмұны. Мәдени-демалыс бағдарламаларын музыкалық безендірудегі интернет-технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылар репертуарының практикумы
    Несиелер: 7

    Мектеп оқушыларына музыкалық тәрбие беруде нәтижелі жұмыс жасау үшін жан-жақты музыкалық орындаушылық және музыкалық теориялық білімі бар болашақ музыка мұғалімін кәсіби даярлау. Ән репертуарымен жұмыс істеу әдістемесі. Музыка тыңдау шығармаларымен жұмыс істеу әдістері. 1-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 2-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 3-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 4-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 5-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды зерттеу. 6-сыныптың мектеп репертуарындағы шығармаларды оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка біліміндегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Компьютерлік аранжировканың білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру, бір құралдан екіншісіне ауысудың негізгі қағидаттары мен әдістерін игеру. Компьютерлік аранжировка курсының мақсаттары мен негізгі міндеттері. Теория мен практиканың бірлігі негізінде сабақтарды ұйымдастыру. Командалар тізімі: MIDI Divices, Instru ments, Audio, Project, Globel. Синхрондау параметрлерін орнату MIDI құрылғыларын қосу. MIDI порттары. Метрономның жұмыс режимін орнату. Бақылау тақталарының мақсаты: Stadart, Transport, Position, Select, Loop, Record, Solo, Tempo, Markets, Sinc, Views.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемніңмузыкалық мәдениеті 2
    Несиелер: 3

    Әлемдік музыка мәдениетінің ерекшеліктерін білу негізінде студенттерде музыкалық-тарихи процестің маңызды құбылыстарын педагог-музыканттың одан әрі практикалық іс-әрекетіне қажетті деңгейде талдау мен бағалаудың практикалық дағдыларын дамыту. Испания. И. Альбенис. XIX-XX ғасырлардағы музыкалық өнердің жалпы сипаттамасы. Франция. К. Дебюсси. М. Равель. А. Онеггер. Австрия. Г. Малер. Нововенская мектебі. Германия. Р. Штраус, П. Хиндемит, К. Орф. Италия. Веризм. Дж. Пуччини. О. Респиги. Испания. М. де Фалья. Финляндия. Я. Сибелиус. Англия. Б. Бриттен. Америка Құрама Штаттары. Дж. Гершвин. ХХ ғасырдағы музыкалық мәдениеттің негізгі даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестр 3
    Несиелер: 5

    Қазах халқының күйі мен аспаптық музыкасы жайлы нақты да тиянақты білім беру.Музыкалық ырғақты сезініп,есту,есте сақтау қаблеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи музыкалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Шығарманың архитектурасын терең түсіну, қосымша білім беру жүйесіндегідей музыка мұғалімінің сәтті жұмысының қажетті шарты болып табылатын орындаушылық және көркемдік мәнерлілікке қол жеткізуге ықпал ететін фактуралық материалды қайта жазудың түрлі құралдары мен тәсілдерін таңдау. Файлдармен жұмыс істеу және өңдеу: жасау, жүктеу, сақтау, көшіру, кесу, қою, операцияларды болдырмау. Жазуды/ойнатуды басқару. Жазу режимі. Трек менеджері-TRACK терезесі. Терезе ЕVENT LIST. STAFF және LYRICK терезелері. Бағдарламалардың негізгі мәзірі. MIDI әсерлері. Аудио терезесі. Компьютерлік аранжировка ерекшеліктері. Бас партиясын құру. Аккомпанемент. Соло, педаль, подголоски. Мәлімет материалы. Соқпалы аспаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау және интерпретациялау
    Несиелер: 4

    Музыкалық шығармаларды талдаудың эстетикалық және әдіснамалық негіздері. Шығармадағы музыкалық форма мен жанрдың бірлігі. Қазақ және шетел музыкасы жанрларының музыкалық формасы. Қарапайым музыкалық формалар. Күрделі музыкалық құрылыстар. Камералық музыкалық жанрлар: вариациялар, рондо, соната және т.б. күрделі музыкалық жанрлар: симфония, опера, балет, оратория, концерт. Музыканың мәнерлі құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фольклорлық-этнографиалық ансамбль 3
    Несиелер: 5

    Фольклорлық-этнографиялық ансамбльдің репетиция және концерттік қызметінде студенттердің ұжымдық музыкалық орындау дағдыларын дамыту. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльмен жұмыс формалары. Фольклорлық-этнографиялық ансамбль мүшелерін ұжымның шығармашылық қызметіне қосудың негізгі принциптері. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльдің қалыптасуының негізгі кезеңдері: репетиция-концерт жұмысының сипатымен таныстыру, домбырада қазақтың халық әндерін құлаққап таңдай білу дағдыларын дамыту, фольклорлық материалмен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін меңгерту. Фольклорлық-этнографиялық ансамбльмен жұмыс істеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы 2
    Несиелер: 3

    19-20 ғасырлардағы қазақ вокалдық-аспаптық музыкасының даму ерекшеліктері мен тенденциялары туралы тарихи және музыкалық-теориялық материалды еркін меңгеру. Шығармашылық қызмет.Дукенова, М.Өтемісов, К. Сағырбаев, Д. Шигаева, Т. Қазанғапұлы, Д. Нұрпейісова, С. Әлиұлы. Қазақ халқының халықтық-кәсіби ән мәдениеті. Музыкалық-эпикалық дәстүр және қайталанатын ән. Лирикалық ән. Әншілер ақындарының музыкалық мұрасы: Бержан сал, Ақан Сері, А.Құнанбаев, к. Әзірбаев. Қазақ композиторлары мен музыкатанушыларының шығармашылығы туралы тарихи-теориялық білім. А.В. Затаевич, М. Төлебаев, Л. Хамиди, А. Жұбанов, Е. Г. Брусиловский, К. Қожамияров, С. Мұхамеджанов, Ғ. Жұбанова.. 50-ші жылдардағы симфониялық және концерттік музыка. 60-70 Ж.Ж. Е. Серкебаев, Б. Төлегенова, г. Есімов, А. Дінішев, г. Қадырбекова, А. Мұсақоджаеваның классикалық музыкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ музыка мәдениеті 2
    Несиелер: 3

    Қазақ мәдениеті туралы білімді тереңдету және жүйелеу, оның әлемдік музыкалық үдерістегі рөлі мен орнын түсіну, қазақ музыкасы бойынша барлық тарихи және теориялық материалдарды еркін меңгеру, оның үлгілерін талдай білу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті студенттердің санасында қазақ музыкалық мәдениетінің рухани мұрасының құндылықтарын нығайту және кәсіби ой-өрісін кеңейту болып табылады. Қазақ хандығы кезеңінің музыкасы. 19 ғасырдағы кәсіби мәдениет (аспаптық музыка). Кәсіби музыка(ән мәдениеті) 19 ғасыр. ХІХ ғасырдың аяғы-ХХ ғасырдың басындағы қазақ музыкасы. ХХ ғасырдың 30 - жылдары кәсіби музыканың қалыптасуы. Казахская музыкальная культура (50х жылдар). 60-70 жылдардағы қазақ музыкасы. Қазіргі дәуірдегі қазақ музыкасы бағыттарының дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі музыкалық шығармаларды түсіндіру және орындауда қазақ және әлемдік музыка өнерінің дамуындағы тарихи заңдылықтар мен заманауи тенденцияларды түсінуді көрсету.

  • Код ON7

    Мектепке дейінгі, орта және қосымша білім беру мекемелерінде инновациялық, АКТ және интерактивті педагогикалық оқыту технологияларын қолдану негізінде тұтас музыкалық-педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON1

    Музыкалық-орындаушылық, жеке және ұжымдық іс-әрекеттерді гармонизациялау және сүйемелдеуді таңдауда музыкалық-теоретикалық білімі мен тәжірибелік сольфеджиолау дағдыларын қолдану

  • Код ON8

    Білім беру процесінде оқу-тәрбиелік, ғылыми-зерттеу, музыкалық-шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан, музыкалық-компьютерлік және АКТ технологияларын пайдалану.

  • Код ON4

    Оқу-тәрбиелік, бос уақыт процестерінде білім алушы тұлғасының жалпы және музыкалық дамуы үшін дирижерлық, вокалдық-хор, аспаптық орындаушылық дағдыларын қолдану.

  • Код ON2

    Музыкалық шығармалардың стилистикасы, формасы, гармоникалық және жанрлық ерекшеліктері туралы тарихи-музыкатану білімін және музыкалық шығарманың орындаушылық тұжырымдамасын түсіндіру және анықтау үшін музыкалық мәнерлілік құралдарын талдаудың практикалық дағдыларын қолдану.

  • Код ON6

    Білім алушылардың вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік ұжымдарының қызметін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгеру.

  • Код ON9

    Тиімді педагогикалық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас, отандық және әлемдік мәдениеттегі тарихи процестерді түсіну, мультимәдениетті қоғамдағы Қазақстанның ұлттық құндылықтарын (Қазақстан тарихы, философия, Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары, шет тілдері, қазақ тілі, орыс тілі, мәдениеттану) орнықты ландыру үшін гуманитарлық білім мен көптілділік дағдыларын біледі.

  • Код ON10

    Білім алушыларда әлеуметтік бейімделудің, ұжымдық өзара әрекеттестіктің және жеке дамудың өмірлік қажетті дағдыларын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер, инновациялық білім беру технологиялары негізінде оқу-тәрбие процесін құруда жүйелі тәсілді қолданады (педагогика, психология, экология және өмір қауіпсіздігі, инклюзивті білім беру, педагогикалық мамандыққа кіріспе, жас ерекшеліқ және педагогикалық психология, жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы, қашықтықтан білім беру технологиялары).

  • Код ON5

    Мектепке дейінгі, орта және қосымша білім беру білім алушыларымен вокалдық, хор, әр түрлі стильдегі, жанрдағы аспаптық шығармалармен жұмыс жасау әдістемесін, музыкалық орындау мәдениетін, меңгеру дағдыларын көрсету.

  • Код ON11

    Азаматтық жауапкершілікті, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, бизнес-жобаларын әзірлеу, корпоративтік қызметті ұйымдастыру және басқару үшін академиялық адалдық қағидаттарының білімін, менеджмент, әлеуметтік-саяси, қоғамдық-құқықтық ғылымдар саласындағы практикалық дағдыларды қолданады (құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, кәсіпкерлік және бизнес негіздері, әлеуметтану, саясаттану).

Top