Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01802 Әлеуметтік және ювеналды педагогика в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-болашақ педагогтарды кәсіби педагогикалық қызметтің ғылыми негіздері және тұрақты тұлғалық-кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру. Кәсіби қызметінің шығармашылық сипатын ұғынуына ықпал етеді, қоршаған ортаға сәйкес өзгеру мүмкіндігін беретін эмоционалды интеллектісін басқара алу жағдайларын, білім алушылардың 12 жылдық білім беру бағдарламасы, жаңартылған білім беру және критериалды бағалау жүйесі тұрғысынан педагогикалық шеберлігін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік және ювеналды педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты Әлеуметтік және ювеналдық педагогика саласындағы болашақ маманды осы ғылымдар бойынша терең жан-жақты білімдермен және дағдылармен қаруландыру, сондай-ақ Әлеуметтік және ювеналдық педагогиканың қалыптасу және даму тарихын зерделеу және олардың дербес ғылымдар ретінде қалыптасуы болып табылады. Әлеуметтік және ювеналды педагогика курсының пәні мен міндеттері. Адамзат тарихындағы әлеуметтік-педагогикалық ойдың пайда болуы. Әдістері: іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, кластер," жіңішке және жуан " сұрақтар, ассоциограмма және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ювеналды қызметтің педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін игерудің мақсаты студенттерді ювеналды педагог жұмысының психологиялық-педагогикалық негіздерімен, ювеналды психологияның ғылыми және қолданбалы ерекшеліктерімен таныстыру, сондай-ақ заңды маңызды контексте кәмелетке толмағандардың мінез-құлқының заңдылықтары, шарттары мен тетіктері мен психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы жалпы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ қиын өмірлік және криминогендік жағдайларда кәмелетке толмағандарға қолдау көрсету дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Әдістері: іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, дөңгелек үстел, нақты жағдайларды талдау әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім беру процесінің субъектісі ретінде адамның психикалық дамуының заңдылықтары және олардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі көріністерінің ерекшеліктері, оқыту мен тәрбиелеу процесінің психологиялық механизмдері, жалпы психологиялық құзіреттілікті арттыру, жас кезеңдері туралы ғылыми-теориялық білім алу, жас нормасы және адамның жас дамуының оқу мен тәрбиемен ажырамас байланысы туралы тұтас көзқарас. Әдістері: топтық жұмыс, дөңгелек үстел, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР конституциялық құқығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді Қазақстан Республикасының конституциялық құрылысының негіздерімен, конституциялық құрылыстың кезеңдерімен таныстыру болып табылады. Қазақстандағы адамның және азаматтың құқықтары мен міндеттерін айқындайды. Меншік құқығын реттеудің құқықтық режимін ашады. Мемлекеттік билікті қалыптастыру тәртібін бекітеді, Қазақстанның мемлекеттік құрылымының нысанын, билікті бөлу принципін, тежемелік әрі тепе-теңдік жүйесін бекітеді. Мемлекеттің құқықтық өрісін қалыптастыру принциптерін ашады. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР мемлекеттік құрылымының негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстандағы адам мен азаматтың құқықтары мен міндеттерін анықтау, мемлекеттік билікті қалыптастырудың құқықтық режимі, Қазақстанның мемлекеттік құрылымының нысанын, билікті бөлу принципін және тежемелік әрі тепе-теңдік жүйесін бекітеді. Билік органдарының жұмыс істеу тәртібі, олардың функционалдық өкілеттіктері және жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі. Мемлекеттік билік органдарын құру тәртібін, олардың өзара әрекеттесу тәртібін қарастырады. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекет және құқық теориясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларға әдістемелік тәсілдердің, оқу процесінің көмегімен ғылым алған және тәжірибе арқылы сынақтан өткен білімді жеткізу, ғылымның мақсаты-барлық әдіснамалық арсеналды пайдалана отырып, зерттеуші ғалымдардың жаңа мәліметтерді жинақтауы, көбейтуі; саяси және құқықтық мәдениетті қалыптастыру; негізгі құқықтық ұғымдармен таныстыру; студенттердің абстрактілі, аналитикалық ойлауын дамыту. Құқықтық практикадан, нормативтік материалдардан, схемалардан, статистикалық мәліметтерден мысалдарды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметті жобалау
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты әлеуметтік – педагогикалық іс-әрекет, инновациялық өзгерістер жағдайында жобалаудың теориялық және практикалық аспектілерін қарастыру, сондай-ақ әлеуметтік педагог қызметі жүйесінде жобалау мен модельдеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгеру, әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы жобалау және модельдеу негіздерімен танысу болып табылады. Әлеуметтік-педагогикалық дизайнның мәні мен негізгі талаптары, жобалардың жіктелуі, инновациялық жобалар түсінігі. Әлеуметтік-педагогикалық дизайн білім беру саласындағы қызмет саласы ретінде. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагог жұмысының формалары мен әдістері
    Несиелер: 6

    Пән әлеуметтік педагог жұмысының нысандары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Әлеуметтік педагогтың қызметіне жаңа формалар мен әдістерді енгізу күштер мен құралдарды үнемдеуді қамтамасыз етеді, әлеуметтік-педагогикалық қызметті ғылыми тұрғыдан құруға мүмкіндік береді, әлеуметтік педагог алдында тұрған міндеттерді шешуде тиімділікке ықпал етеді.Әлеуметтік педагог жұмысының формалары мен әдістері Әлеуметтік педагогика міндеттерінің кең спектрін шешуге мүмкіндік береді – диагностика, әлеуметтік профилактика, әлеуметтік бейімделу және әлеуметтік оңалту. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларын зерттеуге бағытталған. Әлеуметтік педагогтың қызметіне технологияларды енгізу күштер мен құралдарды үнемдеуді қамтамасыз етеді, әлеуметтік-педагогикалық қызметті ғылыми тұрғыдан құруға мүмкіндік береді, әлеуметтік педагог алдында тұрған міндеттерді шешуде тиімділікке ықпал етеді. Диагностика, Әлеуметтік алдын алу, әлеуметтік бейімделу және әлеуметтік оңалту-әлеуметтік-педагогикалық технологиялар әлеуметтік педагогика міндеттерінің кең спектрін шешуге мүмкіндік береді. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ювеналды қызметтегі психологиялық-педагогикалық практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ғылыми-педагогикалық білім жүйесін, жалпыланған жалпы кәсіптік дағдыларды қалыптастыру, олардың дамуы ювенальды шындықты құндылықты түсінуге және студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді. Ювеналдық іс-әрекеттің психологиялық-педагогикалық практикумының міндеттері психология, педагогика және ювенология саласындағы білімді толықтыру, нақтылау, жинақтау және жүйелеу; студенттерді ювеналдық педагогтың практикалық қызметінде балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы білімді есепке алуға және қолдануға бағдарлау болып табылады. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ювенология және ғылыми-зерттеудің әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің тиімді ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру үшін қажетті жаңа практикалық-бағдарланған ақпаратты жүйелі түрде игеруі болып табылады, бұл сенімді нәтижелерге қол жеткізуге және оларды білім беру тәжірибесінде қолдануға мүмкіндік береді, танымдық және жеке салалардың дамуын, сондай-ақ студенттердің педагогикалық ойлауы мен кәсіби құзыреттілігінің дамуын қамтамасыз етеді. Пән студенттерде ювеналды педагогиканың өзекті мәселелері бойынша дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастырады. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі практикалық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты қолданбалы психология бойынша білім мен практикалық дағдыларды алу және жалпы білім беру мекемелерінде түзету-диагностикалық жұмыстың практикалық дағдыларын игеру, балалардың психикалық және психологиялық денсаулығы туралы түсініктерді, психикалық дамудың негізгі заңдылықтары туралы білімді, Әлеуметтік және ювеналдық педагогтың практикалық қызметінің біліктері мен дағдыларын қалыптастыру; оқушылармен, ата-аналармен, педагогтармен әлеуметтік-педагогикалық қызмет процесінде кәсіби қызметтегі практикалық технологиялармен танысу болып табылады. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылық
    Несиелер: 6

    Бұл пән құқықтық мәдениет пен құқықтық өрісті қалыптастыру арқылы жалпы және арнайы алдын-алу ұғымдарын зерттейді. Балалар криминологиясы мен виктимологиясының негіздерін, отбасы мен кәмелетке толмағандарға қатысты қылмыстар мен теріс қылықтарды зерттеуді қамтиды. Девиантты мінез-құлықты қалыптастырудың ерекшеліктері мен шарттары. Отбасы мен кәмелетке толмағандарға қатысты қылмыстар мен теріс қылықтарды зерделеуді, құқықтық қорғауға жүгіну тәртібін қамтиды. Әдістері: іскерлік ойын, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттердің академиялық жазудың негізгі жанрларын жазудың негізгі дағдылары мен дағдыларын меңгеру: аннотация, рецензия, рецензия, эссе. Негізгі екпін академиялық жазудың еуропалық дәстүріне, жазудың қазақстандық және шетелдік стандарттарына сәйкестігіне, Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің құрылымы мен дизайнына аударылады. Курс студенттердің ғылыми -зерттеу қызметінің даму кезеңдерінде олардың баспа белсенділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің мақсаты жасөспірім жастағы оқушылармен құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша тиімді профилактикалық және түзету жұмыстарының дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Құқықтық мәдениет пен құқықтық өрісті қалыптастыру жолымен кәмелетке толмағандар арасында жалпы және арнайы алдын алуды қамтамасыз ету. Криминология және виктимология негіздерін зерттеу. Отбасы мен кәмелетке толмағандарға қатысты қылмыстар мен теріс қылықтарды зерделеу, құқықтық қорғауға жүгіну тәртібі және ювеналды әділет жұмысының ерекшелігі. Әдістері: іскерлік ойын, проблемалық дәріс, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік және ювеналды педагогтың этикасы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді тиімді шешетін болашақ әлеуметтік және ювеналды педагогтың кәсіби құзыреттілігін жетілдіру, кәсіби қызмет этикасының қағидалары мен нормаларын білу саласында студенттердің кәсіби санасын дамыту; этикалық нормаларға сәйкес кәсіби міндеттерді орындау үшін жауапкершілікті қалыптастыру болып табылады.Пән этикалық мінез-құлықтың теориясы мен ерекшеліктерімен, нормаларымен таныстырады, студенттердің кәсіби қызмет пен кәсіби этикаға деген құндылық санасының дамуына ықпал етеді. Әдістері: топтық жұмыс, дөңгелек үстел, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шиеленістану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттер арасында жанжалдардың пайда болуы, оларды шешудің мүмкін жолдары туралы тұтас және дұрыс түсінік қалыптастыру, сондай – ақ алған білімдерін практикада, яғни болашақ кәсіби қызмет процесінде пайдалану қабілетін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны-жанжалдың себептері мен факторларын зерттеу, қақтығыстардың алдын алу және шешу әдістерін зерттеу, стресстік жағдайлардың алдын алу, стреске төзімді мінез-құлық стратегиясы; жанжалдарды шешу тәсілдерімен танысу. Әдістері: іскерлік ойын, проблемалық дәріс, 6 қалпақ әдісі, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагог жұмысындағы іс жүргізу құқығы
    Несиелер: 7

    Оқу пәнінің мақсаты студенттердің сотта іс жүргізу тәртібін жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Әлеуметтік педагог тарапынан кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғауды ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша білімді қалыптастырады. Құқық қорғау органдарының іс-әрекеттеріне наразылық келтіру, шағымдарды, өтінішхаттарды ресімдеу және наразылықтарды мәлімдеу тәртібін қарайды. Кәмелетке толмағанға құқық қорғау органдарының өкілдерімен өзара қарым-қатынаста көмек көрсетуге және оның мүдделерін білдіруге бағдарланған. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантология
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқының мәні, оның әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесіндегі алдын-алу және түзету әдістері туралы ғылыми негізделген тұтас идеяларды қалыптастыру, студенттерді девиантты мінез-құлықтың себептерін қарастырудың негізгі бағыттары мен тәсілдерімен таныстыру, әлеуметтік нормалардың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттеу, девиантты мінез-құлықпен профилактикалық және түзету-дамыту жұмыстарының негізгі түрлерін белгілеу. Әдістері: іскерлік ойын, кластер," жіңішке және жуан " сұрақтар, дәріс-талқылау, ассоциограмма және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әкімшілік құқық және кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауаптылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге әкімшілік қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби қызмет үшін қажетті заманауи құқықтық білім, білік және дағдыларды беру. Әкімшілік құқық бұзушылық ұғымын, белгілері мен құрамын, құқық бұзушылықтардың біліктілігін анықтайтын басқару саласындағы қатынастарды реттейтін заң. Кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауаптылығының негіздері және жаза тағайындаудың құқықтық режимі. Заңды мінез-құлыққа және құқық бұзушылықтардың алдын алуға негізделген құқықтық мәдениетті қалыптастыру мақсатында Әкімшілік құқық туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: топтық жұмыс, жобалар және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасөспірімдердегі жанжалды мінез-құлықты түзету
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттердің қосымша кәсіби білімді, дағдылар мен іскерліктерді (құзыреттерді) меңгеруі және оларды даулар мен жанжалдарды реттеу бойынша медиатордың кәсіби қызметінде қолдану болып табылады. Пәнді оқу Әлеуметтік және кәмелетке толмаған мұғалімнің отбасылық жанжалдарды шешудегі, қиын балалармен және жасөспірімдермен жұмыс жасаудағы, кәмелетке толмаған құқық бұзушылармен түзету жұмысындағы кәсіби қызметінің тиімділігін едәуір арттыруға көмектеседі. Әдістері: іскерлік ойын, проблемалық дәріс, 6 қалпақ әдісі, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР ювеналды сот төрелігі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Қазақстан Республикасында кәмелетке толмағандар қатысушылары болып табылатын құқықтық қатынастарды реттейтін ювеналдық құқық заңнамасының жаңа саласының қалыптасуы, дамуы, ұйымдастырылуы және жұмыс істеуі туралы ғылыми негізделген ойлау мен тұтас, жүйеленген түсінік жүйесін қалыптастыру. Кәмелетке толмағандарға қатысты істерді қарау шарттарын, арнайы алдын алуды ұйымдастыру тәртібін айқындайды. ҚР ювеналды әділет органдарының құрылуын, оларды жинақтау және жұмыс істеу тәртібін негіздейді. Әдістері: топтық жұмыс, жобалар және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әкімшілік іс жүргізу құқығы
    Несиелер: 7

    Оқу пәнінің мақсаты студенттердің біртұтас жүйе ретінде бүкіл юриспруденцияның жалпы ғылыми негіздерін игеруі, сотта істерді әкімшілік процестік қарау тәртібін зерделеу, әлеуметтік педагог тарапынан кәмелетке толмағанның құқықтарын қорғауды қамтамасыз етуді ұйымдастыру, құқық қорғау органдарының іс-әрекеттеріне наразылық келтіру, шағымдарды, өтінішхаттарды және наразылықтарды мәлімдеуді ресімдеу тәртібі болып табылады. Кәмелетке толмағандарға құқық қорғау органдарының өкілдерімен өзара қарым-қатынаста көмек көрсету. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді әлеуметтік педагогиканың негіздерімен, оның негізгі категорияларының мәнімен, оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын; әлеуметтік ортаның жағдайы мен педагогикалық әсерін; балаларды әлеуметтік тәрбиелеудің мазмұнын, нысандары мен әдістерін; отбасымен, халықтың әртүрлі топтары мен санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен нысандарын таныстыру; әдістері: топтық жұмыс, Жобалау жұмысы (PBL) Іскерлік ойын, интерактивті дәріс, ойындық жобалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қылмыстық құқық
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-құқық саласы ретінде қылмыстық құқықтың ұғымдарын, жүйесін, принциптері мен функцияларын зерттеу. Қазақстанның қылмыстық саясатының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын, қылмыстық жауаптылықтың туындау негіздерін қарайды, қылмыстық теріс қылық пен қылмыс ұғымын, құрамы мен белгілерін айқындайды. Жазаның мазмұнын және бұлтартпау шараларының түрлерін айқындайды. Қылмыстарды саралау дағдыларын қалыптастырады. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәмелетке толмағандардың құқықтарын халықаралық қорғау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты БҰҰ және оның еншілес ұйымдары бастамашылық еткен кәмелетке толмағандардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін құқықтық қорғауға бағытталған халықаралық конвенцияларды зерделеу болып табылады. Омбудсмен институтына қорғау үшін жүгіну тәртібі. Қазақстанда және одан тыс жерлерде балаларды қорғаудың жай-күйі туралы, сондай-ақ нормативтік актілердің өзгеру перспективалары туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтың әлеуметтік осал топтарының құқықтарын қорғау
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты халықтың әлеуметтік осал топтарын қорғау саласындағы заңнаманы, әлеуметтік көмек көрсетудің құқықтық режимін, арнайы төлемдер мен жәрдемақылар тағайындау тәртібін зерделеу болып табылады. Мүгедектердің құқықтық мәртебесін реттейтін заңнаманы қарастырады. Омбудсмен институтына қорғау үшін жүгіну тәртібі. Құқықтық қорғау мен оңалтудың әлеуметтік кепілдіктерін, мұқтаждарға көмек көрсетудің мемлекеттік және волонтерлік бағдарламаларын айқындайды. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасылық қатынастарды құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты отбасы заңнамасын процесс ретінде зерделеу болып табылады: неке қию және бұзу тәртібі, отбасы мүшелерінің құқықтық режимі, кәмелетке толмағандардың құқықтары, бала асырап алу, асырап алу, қамқоршылық және қорғаншылық тәртібі, отбасы мүшелерінің алименттік міндеттемелері, суррогат ана болу шарты, неке шарты және өзге де құқықтық қатынастар. Жалпы мәдени құндылықтарды сақтауға бағдарлайды және отбасы, ана мен бала институттарын құқықтық қорғау жүйесін бекітеді. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ювеналды педагогтың консультациялық-диагностикалық қызметі
    Несиелер: 6

    Оқу пәнінің мақсаты – ювеналды педагогтың консультациялық және диагностикалық қызметінің теориялық негіздерін қалыптастыру, психологиялық кеңес беру және түзету процесінің негізгі заңдылықтарын және олардың кәмелетке толмағандардың жеке басына әсер ету ерекшелігін көрсету; консультативтік-профилактикалық және диагностикалық жұмыс саласындағы қажетті кәсіби құзыреттер мен дағдыларды игеру және болашақ ювеналды педагогтардың практикалық жұмысында әртүрлі психодиагностикалық әдістемелерді қолдану. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азаматтық және отбасылық құқық
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-мүліктік қатынастарға байланысты және мүліктік қатынастарға байланысты емес мүліктік және мүліктік емес қатынастарды реттейтін сала ретінде құқықты зерттеу. Азаматтық және азаматтық іс жүргізу құқығының жалпы және ерекше бөлігін зерделеуді, сондай-ақ отбасылық қатынастарды құқықтық реттеуді қамтиды. Кәмелетке толмағандардың мүдделеріне қатысты құқықтық қатынастарды зерттеуге назар аударады. Бұзылған құқықтарды қорғау тәсілдері туралы түсінік қалыптастырады. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты құқықтық реттеудің негізгі тәсілдерін зерделеу және медиацияны азаматтық-құқықтық дауларды реттеудің сотқа дейінгі тәртібі ретінде қолдану болып табылады. Жанжалдарды соттан тыс, татуластыру рәсімдерін қолдану арқылы шешу тәртібін зерттейді. Медиация туралы заңнаманы, медиативтік татуласуды ұйымдастыру тәртібін және қабылданған шешімге заңдық күш беруді қарастырады. Бұл сот органдарына жүктемені азайтуға, сот шығындарын азайтуға және жанжалдарды шешудің құқықтық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: топтық жұмыс, жобалар және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құқықтық педагогика
    Несиелер: 6

    Білім алушылардың қоғамның құқықтық саласымен танысуына әсер ететін педагогикалық заңдылықтарды ашады: олардың құқықтық білімді меңгеру жолдарын көрсетеді; білім алушылардың заңды мінез-құлқын ынталандыратын жағдайлар жасау тетіктерін көрсетеді; қоғамның құқықтық нормаларын белсенді қолдайтын жеке тұлға мен ұжымның қалыптасуының әлеуметтік-педагогикалық ортаға тәуелділігін көрсетеді. Оқушыларды құқықтық тәрбиелеудегі әлеуметтік институттар мен жекелеген ұйымдардың нысандарымен, әдістерімен, мазмұнымен және мүмкіндіктерімен таныстырады. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ювеналды педагогикадағы мониторинг
    Несиелер: 6

    Пән осы саладағы мониторингпен ақпаратты және оның жекелеген элементтерін жинау, өңдеу және талдау жүйесі ретінде, балалар мен жасөспірімдердің жеке басын дамытуды қамтамасыз ететін әлеуметтік қатынастардың белсенді қатысушысы ретінде, қоғамның білім беру күштерін біріктіру мәселелерін зерттеумен, тек білім беру жүйесінде ғана емес, сонымен бірге кәмелетке толмаған мұғаліммен өзара әрекеттесумен де таныстырады. кәсіптер өкілдерімен - тергеу, сот, түзету жұмыстарында кәмелетке толмағандармен байланыстырылады. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ювенологиядағы заң психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттерде құқықтық қызметті психологиялық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары мен бағыттары туралы бастапқы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән заң саласы үшін маңызды психологиялық құбылыстар ретінде ювенологияда өзін көрсетеді. Бұл заңды маңызды жағдайларда әртүрлі факторлардың әсерінен балалармен бірге болатын әсер ету, қабылдау, есте сақтау, ерік-жігердің бұрмалануы сияқты құбылыстарды кәмелетке толмағандардың іс-әрекетінде қалай ескеру керектігін көрсетеді. Әдістері: іскерлік ойын, 6 қалпақ әдісі, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құқықтық психология практикумы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қолданбалы психологиялық білім саласының Құқықтану саласымен пәнаралық байланыстар жүйесі туралы тұрақты түсінікті қалыптастыру болып табылады. Ол психологиялық құбылыстардың ювенология саласындағы заңды маңызды іс-әрекетке әсерінің практикалық аспектілерін ашады: қабылдау, есте сақтау, балалардың эмоционалды және ерікті реакциясы, заңды маңызды жағдайларда қалай бұрмалануы мүмкін екенін және ювенологтардың қызметінде мұны қалай ескеру керектігін көрсетеді. Әдістері: іскерлік ойын, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелеріндегі құқықтық тәрбие
    Несиелер: 6

    Пән білім беру процесінің барлық субъектілерін, ең алдымен білім алушыларды құқықтық ағартудың мақсаттарын, міндеттерін, мазмұнын, нысандары мен әдістерін ашады. Бұл студенттердің құқықтық тәрбиені меңгеруінде, оларды өзектендіруде, заңды мінез-құлықтан тұратын өмірде қабылдау мен басқаруда әр түрлі қызмет түрлерін және әртүрлі әлеуметтік-педагогикалық факторларды қолдануды көрсетеді. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, ойын дизайны, коллоквиум, кластер құру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның қылмыстық-құқықтық саясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның қылмыстық саясатының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын зерттеу, қылмыстық құқық принциптерін, қылмыстық жауапкершіліктің пайда болу негіздерін анықтау, қылмыстың түсінігін, құрамы мен белгілерін анықтау. Пәннің қысқаша мазмұны жазаны, бұлтартпау шараларының түрлерін қамтиды. Қылмыстардың біліктілігі. Тәртіп жазасын. Құқық бұзушылықтардың алдын алу негіздерін бекітеді және қылмыстық заңмен қорғалатын құқықтардың сақталуына бағдар береді. Әдістері: әңгіме, іскерлік ойын, дизайн, кластер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Кәсіби қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану және білім беру жүйесіндегі заманауи инновациялармен жұмыс істеу.

  • Код ON4

    Дәстүрлі және инновациялық технологияларды, интернет және интранет ресурстарын қолдана отырып, диагностикалық, бақылау және бағалау қызметін көрсету қабілетін көрсету.

  • Код ON6

    Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылармен, тәрбиеленушілермен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық тәсілдері мен әдістерін түрлендіру, оңалту және түзету ұйымдары мен орталықтарында, оның ішінде психологиялық-педагогикалық консилиумда командалық жұмысты ұйымдастыру.

  • Код ON8

    Әлеуметтік және ювеналды педагогтың кәсіби қызметінде халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалану кезінде академиялық жазу дағдыларын көрсету.

  • Код ON3

    Құқық пен заңға құрмет көрсете отырып, заңгер этикасының, іскерлік қарым-қатынас этикасының қағидаттарын сақтау; қазақстандық және шетелдік заңнаманың нормативтік құқықтық базасын тереңдетіп зерделеуге мүмкіндік беретін жаңа теориялық және қолданбалы мәселелерді білу.

  • Код ON12

    Қылмыстық-құқықтық ұғымдарды, анықтамаларды қолдану; қылмыстық құқық пен заңнама жүйесін түсіну; үкімдерге, қаулылар мен ұйғарымдарға шағым жасауды, қайта қарауды қамтамасыз ететін іс жүргізу құжаттарын жасау; құқықтық сипаттағы құжаттарды әзірлеуде білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, нормативтік актілерге құқықтық сараптаманы жүзеге асыру

  • Код ON10

    Мемлекет пен құқықты айқындайтын заңдық ұғымдарды қолдану; құқық пен заңнама жүйесін түсіну; ҚР Конституциясының негізгі заң ретіндегі мәнін түсіну; әкімшілік, халықаралық жеке құқық нормаларын қолдану; халықаралық құқықтық актілерді талдау, заңдық қорытындылар мен консультациялар беру

  • Код ON11

    Соттарда және өзге де құқық қорғау органдарында азаматтар мен ұйымдардың мүдделерін білдіру, заңға дәл сәйкестікте құқықтық шешімдер қабылдау және өзге де заңды іс-әрекеттер жасау.

  • Код ON2

    Әлеуметтік саланың жаһандық, ұлттық және аймақтық дамуының ерекшелігі мен қазіргі заманғы үйлесімін, әлеуметтік және кәмелетке толмаған мұғалімнің қызметіндегі қоғамдық, мемлекеттік және жеке өмір мәдениетін ескеру.

  • Код ON9

    Құқық пен заңға құрмет көрсете отырып, заңгер этикасының, іскерлік қарым-қатынас этикасының қағидаттарын сақтау; қазақстандық және шетелдік заңнаманың нормативтік құқықтық базасын тереңдетіп зерделеуге мүмкіндік беретін жаңа теориялық және қолданбалы мәселелерді білу.

  • Код ON5

    Балаларға және халықтың қорғалмаған топтарына әлеуметтік көмек көрсету бойынша практикалық және консультативтік қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Тұлғаның гуманистік және құндылық ұстанымдарын, Академиялық адалдық мәдениетін, әлеуметтік және ювеналды педагогикада іргелі және әдіснамалық білімді интеграциялау қабілетін көрсету.

Top