Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02305 Филология в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Филология ғылымы саласында білімді жүйелендіруді қалыптастыру және инновациялық технологияларды қолданысқа енгізу мақсатында жалпы заңдылықтарын зерттеу, докторанттарға ғылыми-зерттеу мен эксперименттік әдістерді бақылауды және лингвистикалық, әдебиеттану үдерісі мен құбылыстарын меңгерту.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D060 Филология
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
  • Лингвистиканы зерттеу әдістері мен ұстанымдары
    Несиелер: 5

    Тәрбие әр түрлі аспектілерде лингвистикалық талдау әдістерін және принциптерін зерделейді. Жүйенің тіл ретінде түсінуі XX ғасырдың лингви-стикасының ең маңызды әдіснамалық қағидасы болып табы-лады. Сондықтан, лингвистикалық зерттеулер мен талдаудың негізгі міндеттерінің бірі ретінде мәселе лингвистикалық жүйенің құрамдас бөлік-тері орналасқан қарымқатынастардың тиісті сипаттамасы мен түсіндірілуімен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығармашылық тұлға категориясы
    Несиелер: 5

    Пән шығармашылық тұлға категориясының ғылыми-теориялық-әдіснамалық негіздерін қарастыра отырып, филология ғылымының басым даму арналарын талдауға бағытталады. Қазіргі әдебиеттану ғылымының доминантты концепциялары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби үдеріс және ХХ ғасыр классикасы
    Несиелер: 5

    Пән әдеби үдерісті көркем ойлау эволюциясының имманент заңдарының, тарихи және саяси жағдайлардан туындайтын рухани қарым-қатынастар мен әдебиеттің жалпы дамуына ықпал ететін жарқын мифларға арналған шығармашылық ізденістердің логикасын кешенді байланысы ретінде оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пән Отандық және шетелдік филологиядағы негізгі өзекті мәселелер туралы теориялық білімдерді үйретеді. Мәдениетаралық коммуникация саласының заманауи ғылыми парадигмасы мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізудің негіздерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алтай тілдері теориясы
    Несиелер: 5

    Алтай теориясы түркі, моңғол, тунгус-манжу тілдерінің, сондай-ақ корей және жапон тілдерінің генетикалық туыстық қатынастарын, лексикалық алуан түрлілігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі ғылыми парадигмалар аспектісіндегі тіл мен мәдениет
    Несиелер: 5

    Тәрбие тілдің және мәдениеттің өзара әрекеттесу үдерістерін және басқа да гуманитарлық, жараты-лыстану және тарихи ғылымдар арасында әртүрлі тарихи, мәдени және этно-лингвистикалық жағдайларда қоғамның білімінің тарихи пара-дигмасына байланысты орындарды зерттеуге бағытталған. Лингвистикалық мәселелерді мем-лекеттік тілді үйренудің қажеттілігімен байланы-стыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өзіндік зерттеу жобаларын іске асыруға дайындығы мен қабілетін қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құрастыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсыну болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зертеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-зерттеушінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, саяси оқиғалар мен құбылыстарды зерттеудің негізгі тәсілдерін, әдістері мен құралдарын меңгеру, заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды қолдана отырып, нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және жалпылау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гуманитарлық білім кеңістігіндегі филология
    Несиелер: 5

    Пән тіл жүйесінің және фольклор мен әдебиеттің синхрондық-диахрондық аспектіде қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын меңгеру дағдыларын қалыптастыруға; заманауи әдістемелер мен әдіснамаларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу нәтижелерін білікті талдау және жалпылау дағдыларын меңгертуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дискурс және мәтін теориясы
    Несиелер: 5

    Курс теориялық және іс жүзінде маңызды. Біріншісі сөйлеудің тиімді сөйлеуі үшін маңызды мәтіндік және дискурс теориясы-ның маңызды сұрақтарын шешу қажеттілігі-не байланысты. Қолданбалы жағынан, табы-сты мәтіндік жұмыс істеу қажеттілігіне байланысты маңызды дағдылар мен дағды-ларды қалыптастыру керек. Мәтіннің құзы-реттілігінің деңгейі (мәтіндерді қалыпта-стыру және оларды түсіну) адамның жалпы мәдениетінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдың екінші жартысы – ХХІ ғасырдың басындағы тіл білімінің /әдебиеттанудың/ ғылыми басымдықтары
    Несиелер: 5

    Пән ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы және ХХІ ғасыр басындағы тіл білімінің әдебиеттанудың басым даму арналарын талдауға бағытталады. Осы кезеңдегі лингвистикалық әдебиеттанулық зерттеулердің ғылыми-теориялық-әдіснамалық негіздерін қарастырады. Басты назар қазіргі лингвистика/ әдебиеттану ғылымының доминантты концепцияларын зерттеуге бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік мифология
    Несиелер: 5

    Пән мифтің теориялық негіздері зерттеледі, пәннің мазмұны эволюция процесінде мифтердің адами санада (жеке және ұжымдық) пайда болуы мен функциялары, миф пен рәсімнің әртүрлі жіктелуіне байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Курс білім алушылардың мифология негіздері, оның ғылым мен өнер, әдебиет, тарих, философия мен дін, психология және педагогикамен байланысы жайлы түсініктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи лексикология
    Несиелер: 5

    Пән тіл тарихына, сол тілде сөйлеуші этностың (халықтың, ұлттың) бастан кешірген қоғамдық формациялары мен басып өткен ұзақ өмірлік жолына қатысты тілдік фактілердің шығу тегін, қалыптасу кезеңдерін, туыстас тілдердің қатарынан алатын орнын, басқа тілдерге қатыстығын ғылыми-теориялық тұрғыдан зерттеуді мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Архетиптік бейнелер және сюжеттер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – архетиптердің бейнесі мен сюжеттерін оқыту; архетиптерді терең түсінуді, адамзат әлеміндегі архетиптер жүйесіндегі, мәдени әлемдегі тұжырымдамаларды, талдаулар мен зерттеулерді түсіндіру және оқыту. Пән архетиптер мен олардың мәдени сана-сезімдегі бейнесін талдау жолдарын үйретеді. Әлем әдебиетіндегі архетип зерттеулерін талдау, зерттеу және түсіндіру қабілеттерін дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникативтік теориясының және көптілдік білім беру технологиясының кіріспесі
    Несиелер: 5

    Пән көп тілді білім берудің заманауи тәсілдері мен технологиялары тұрғысынан байланыс теориясының интегративті сипатын қарастырады. Онтологиялық, эпистемологиялық, әдістемелік және функционалдық сияқты тәсілдер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Тіл білімінің / әдебиеттанудың перспективалық даму талаптарына жауап беретін тиімді жобалық әзірлемелер алуды қамтамасыз ететін жобалаудың және қолданудың заманауи әдістерін меңгереді.

  • Код ON2

    Отандық тіл білімі және әдебиеттанудың негізгі мектептері мен бағыттарын біледі және тілдік, әдеби зерттеу әдістері мен шығармашылық тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON3

    Филологиялық зерттеулер жүргізуде әлемдік және отандық филологиядағы ғылыми мектептердің басым бағыттарын меңгереді; қазіргі филология ғылыми теориясының бағыт-тары, ағымдары мен даулы мәселелерді, әдеби үдерістің даму заңдары мен заңдылықтары, әдеби байланыс типтері мен мәселелері, фило-логия, компаративистика, филология ғылымын-дағы зерттеулер мен жүйелі білімді меңгереді.

  • Код ON4

    Тіл білімі және әдебиеттану саласының заманауи ғылыми парадигмасы мәселелерінде өзіндік зерттеулер жүргізу дағдысына, нақты дәлелді қорытындысы бар ауызша және жазбаша коммуникациялар жүргізуге қабілетті болады

  • Код ON5

    Түркітанымдық контекстіде қазіргі мәтін концепциясы мен көркем мәтінді талдау техно-логиясын жетік меңгеріп, рецептивті эстетика-ның өзекті мәселелерін, генезисін, контекстуал-ды-мәтінаралық талдау технологиясын жақсы үйрену. Алған білімді диссертациялық жұмысты жазу барысында қолдана алу, сөз өнерін талдау әдіс-тәсілін пайдалана білу.

Top