Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05205 География в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты География ғылымының мәселелерін бағалауға және талдауға, білімнің жаңа объектілерін меңгеруге, сондай-ақ географиялық мәселелер саласында жаңа білімдерді қалыптастыруға, өндірістік мәселелерді тұжырымдауға және оларды инновациялық зерттеу әдістерін қолдана отырып шешуге қабілетті жоғары деңгейдегі бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы дайындау. Бағдарлама географиялық зерттеулермен байланысты ғылыми мекемелерде, мемлекеттік мекемелерде және жеке компанияларда географ-зерттеушінің кәсіби функцияларын орындауға қабілетті білікті қызметкерлерді даярлауға арналған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
  • Топография, геодезия және картография негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – топографиялық және картографиялық материалды және геодезиялық өлшемдердің нәтижелерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: топографиялық және картографиялық материалды, геодезиялық өлшеу әдістері мен құралдарын және топографиялық жоспарларды жасау үшін олардың нәтижелерін өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты жер және оның құрамдас бөліктерінің құрылысы, қызмет ету және даму заңдылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән географиялық идеяларды қалыптастыру және дамыту үрдістерінің теориялық-методологиялық негіздерін, жердің эволюциясы мен қабығының өзара байланысын, планеталық жүйенің қызметін, "мұхит – атмосфера - материк" және "мантия – литосфера - атмосфера" планетарлық кіші жүйелерінің қызметін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы топырақтану
    Несиелер: 9

    Курс топырақтың генезисі, құрамы мен қасиеттері, тау жынысының топыраққа айналуы, оның биосфералық функциялары, таралуының географиялық заңдылықтары және топырақтың қазіргі экологиялық жағдайы және оларды ұтымды пайдалану жолдары мәселелерін зерттейді. Қарашірік пен қоректік заттардың жинақталу үрдістеріі, тұзды және тозған топырақты мелиорациялау, агрохимиялық қасиеттері және топырақ құнарлылығын жоғарылататын тыңайтқыштар, пестицидтерді қолдануды қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты ғылыми білім жүйесіндегі экономикалық және әлеуметтік географияның орнын анықтау қабілетін қалыптастыру, оның әдіснамалық негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде ашу. Пән әлеуметтік-географиялық кеңістікті және аумақты талдауды, аудандастыруды, еңбектің аумақтық бөлінуін, қоғамдық-географиялық зерттеулердің салалық бағыттарының сипаттамасын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ландшафттану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жер ландшафтының жекелеген түрлерінің құрылысы мен қызмет етуін және әр түрлі жіктемелігін жүйелердегі ландшафт орнын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән: табиғи-антропогендік ландшафттарды, ландшафтардың кеңістіктік дифференциациясының табиғи факторларын, ландшафттардың аймақтылығын, қазіргі заманғы ландшафттардың ретроспективті талдауын, қолданбалы ландшафттануды, ландшафтты картографиялауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты Қазақстан табиғаты мен оның компоненттерінің қалыптасуының шарттары мен заңдылықтарын өзара байланыста және адамның шаруашылық іс-әрекетінде талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән: елдің физикалық-географиялық жағдайын және табиғи компоненттерді, табиғи-аумақтық кешендердің ерекшеліктерін, қоршаған орта экологиясының мәселелерін, республиканың жер қойнауын тиімді пайдалануды, табиғат ескерткіштерін қорғауды зерделеуге бағытталған. Пәнді игергеннен кейін студент таңдаған ғылыми тақырыпқа сай курстық жұмыс тапсырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты экономикалық аудандастыру негізінде қоғамның өндірістік күштерін тиімді аумақтық ұйымдастыру мәселелерін кешенді зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пән: біртұтас, әр түрлі және динамикалық өзгеретін әлем туралы географиялық білім жүйесін, табиғаттың, халықтың және шаруашылықтың барлық аумақтық деңгейлердегі өзара байланысын, адамзаттың жаһандық мәселелерін және оларды шешу жолдарын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Географиялық зерттеулердегі визуализация әдістері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты географиялық зерттеулерде мәліметтерді алу, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануда студенттердің теориялық және практикалық дағдыларын дамыту. Пән деректерді визуализациялаудың негізгі құралдарымен, оларды өңдеу принциптері мен әдістерімен, кейіннен болжаумен деректерді талдаумен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ауыл шаруашылығы географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – дүние жүзінің агроөнеркәсіптік секторының географиясын жүйелі түрде түсіну және оны анықтайтын факторларды түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Пән агроөнеркәсіптік сектордың қалыптасуын, әртүрлі елдердегі аграрлық саясаттағы айырмашылықтарды, ауыл шаруашылығының әлемдік түрлерін, агроөнеркәсіптік сектордағы әлеуметтік-экономикалық және технологиялық нысандар мен коммуникацияларды саралауды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи-ресурстық әлеуетті бағалау, адам әлеуетін бағалау, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдау, экономикалық-географиялық дамудың аймақтық ерекшеліктерін зерттеу, ҚР Сыртқы экономикалық байланысына талдау жүргізу дағдыларын зерттеуге бағытталған. Пәнді игергеннен кейін студент таңдаған ғылыми тақырыбына сай курстық жұмыс тапсырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геоморфология геология негіздерімен
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты геоморфологияның концептуалды негіздерін, жер беті рельефінің сыртқы келбетін және құрылымдық формаларының өлшемін қазіргі заманғы рельефтің қалыптасуы мен эволюциясында анықтаушы маңызы бар геология негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән геология, минералогия және петрография негіздерін, жер қабатының құрылысын, морфоқұрылымдар мен морфоскульптуралардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты жалпы планетарлық және ірі аймақтық заңдылықтарды тану қабілетін қалыптастыру. Пән ұзақ геологиялық даму нәтижесінде пайда болған континенттердің морфоқұрылымдық және ландшафтық ұйымының күрделілігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Пән физикалық-географиялық аудандастыруды, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстарды, Климаттық аудандастыруды, материктер мен мұхиттардың табиғи-рекреациялық ресурстарын зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Табиғи ресурстар және дүниежүзілік шаруашылық географиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы өнеркәсіптік құрылымдардың қалыптасу процестерін түсіну қабілетін дамыту, әлемдік өнеркәсіп дамуының жаһандық тенденцияларын анықтау, сонымен қатар табиғи ресурстардың негізгі түрлерін және оларды бағалау әдістерін зерттеу. Пән әлемдік өндірістердің даму тенденцияларын зерттеуге, дамыған елдердің тәжірибесін және олардың табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мәселелерін шешу жолдарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықтар географиясы демография негіздерімен
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әлем халқының әлеуметтік және демографиялық мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Студенттерді географиялық зерттеулердің түсінігі жүйесімен, принциптерімен және әдістемелік тәсілдерімен таныстыру. Пән әлемнің халық санының динамикасын және оның қарқынды өсуінің ықтимал салдарларын; ұдайы өсудің аумақтық ерекшеліктерін; Халықтың нәсілдік, этникалық және діни құрылымын; Халықтың көші-қонын; әлем халқының қоныстануын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қала құрылысы және аудандық жоспарлау негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - қала құрылысының тарихи тәжірибесін, тұрақты қалалық дамудың стратегиялық бағыттарын және аумақтық даму мен жер пайдаланудың басым бағыттарын таңдауды түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән қала құрылысының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; қазіргі қала құрылысының эволюциясы мен таралуы; жоспарлау практикасын институционализациялау; саясат пен қоғамның қала құрылысына қатысуы; қалалар мен инфрақұрылымның кеңістіктік құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Гляциология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Жер бетіндегі, атмосферадағы, гидросферадағы және литосферадағы табиғи мұздардың барлық түрлері туралы ғылымды түсіну қабілетін қалыптастыру. Пәннің пайда болуын, физикалық, механикалық және химиялық қасиеттерін, жер бетіндегі мұздың болуына географиялық ортаның әсерін, кеңістіктегі және уақыттағы мұз түзілістерінің өзгеру процестерін, сонымен қатар мұздың эволюциядағы рөлін зерттеуге бағытталған біздің планетамыздың

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам дамуы және өмір сапасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау әдістемесін зерттеуге, адам дамуының негізгі көрсеткіштерін және олардың сипаттамаларын анықтауға, оңтайлы шешімнің тренд сызығы негізінде халықтың өмір сапасының көрсеткіштерін болжауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биогеография
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралуы туралы білімнің қалыптасу заңдылықтарын, өсімдік жамылғысының құрылымының заңдылықтарын және жалпы планетаның жануарлар популяциясының және оның жеке даралығын түсіну қабілетін қалыптастыру. аймақтар. Пән биотаның дифференциациясында экологиялық және тарихи факторлардың өзара байланысын зерттеуге бағытталған, құрлық пен мұхиттардың биологиялық әртүрлілігін сақтау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық географиядағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты – геоақпараттық технологияларды кеңістіктік және уақыттық ақпаратты жинау, сақтау, талдау және визуализациялау құралы ретінде зерттеу. Пән физикалық география объектілері туралы кеңістіктік ақпаратты жинау, жүйелеу және мақсатты түрде өңдеу негізінде студенттердің картографиялық материалмен және географиялық ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық географиядағы далалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерді өз бетінше кешенді физикалық-географиялық зерттеулерге дайындау, далалық және аэроғарыштық зерттеу әдістері бойынша дағдыларды меңгеру. Пән ғылыми, далалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдіснамасы туралы теориялық білімді меңгеруге, табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелерді кешенді зерттеудің нақты әдістерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның геоэкологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты студенттерді түсіну қабілетін қалыптастыру аумақтың негізгі табиғи заңдылықтары және елдің әртүрлі аудандарының аймақтық физика-географиялық ерекшеліктері. Пән ел территориясының ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі физикалық-географиялық зерттеулерінің тарихын, ландшафтардың аймақтық ерекшеліктерін және Қазақстанның геожүйелерінің негізгі азоналды факторларын зерттеуге, ландшафтардың қалыптасуына физикалық-географиялық факторлардың әсерін талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географиялық зерттеулердегі математикалық әдістер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты географиялық зерттеулерде пайда болатын есептерді шешуде математиканың мүмкіндіктерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән интерполирлеу теориясын, сандық интегралдауды, дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешу әдістерін, гармоникалық талдау және желілік жоспарлауды, кәсіби бағдарламалық пакеттердің көмегімен негізгі сандық есептерді шешу бойынша ұсыныстарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоботаникалық зерттеулер ландшафттану негіздерімен
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – геоботаникалық зерттеулердегі зерттеу әдістерін, фитоценоздардың флористикалық құрамын, фитоценоздардың тік және көлденең құрылымын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән өсімдіктер бірлестігінің даму динамикасын зерттеуге, өсімдіктер бірлестігінің қалыптасуының табиғи жағдайларын анықтауға және топырақ пен өсімдік жамылғысын ұтымды пайдалану мен жақсарту шараларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көлік және инфрақұрылым географиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты көліктің әртүрлі түрлерінің өндірістік-техникалық базасының негізі ретінде көлік инфрақұрылымын дамыту және жетілдіру мәселелерін, үрдістерді жалпы түсіну қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән қазіргі заманғы көліктік-логистикалық инфрақұрылым, Қазақстан Республикасындағы көліктің әртүрлі түрлеріндегі объектілер туралы түсініктерді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан Республикасының тұрақты дамуы мен аймақтық басқару
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – аймақтық саясаттың теориялық және әдіснамалық негіздерін, қоғамның аумақтық ұйымдастырылуын жетілдірудегі және оның мүдделерін жүзеге асырудағы аймақтық саясаттың рөлін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән аймақтық саясаттың нормативтік-құқықтық және заңнамалық негіздерінің ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасы аймақтарының тұрақты даму бағыттары мен деңгейін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экономикалық географиядағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің экономикалық география саласында геоақпараттық карта жасау ерекшеліктерін жүйелеу, жіктеу практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән экономика саласын зерттеуде қолданылатын картографиялық және геоақпараттық әдістерді зерттеуге және карталар мен атластарды құрастыру, кеңістіктік-статистикалық талдау және экономикалық-географиялық процестерді модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON10

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талқылауға ұсыну және олардың көзқарастарын орынды қорғау;

  • Код ON12

    Берілген міндеттерді, проблемалық жағдайларды және т.с.с шешу үшін арнайы іс-әрекеттерді орындау.

  • Код ON7

    Қоршаған орта мен халықтың өзара әрекеттесу дәрежесін анықтау үшін әртүрлі деңгейдегі табиғи-экономикалық және аумақтық, әлеуметтік-экономикалық жүйелердің дамуын түсіндіру;

  • Код ON2

    Географияның даму мәселелері мен перспективаларын анықтау үшін география ғылымының қазіргі жағдайын түсіну;

  • Код ON8

    ГАЖ технологиялары мен геоақпараттық базаны қолдана отырып, Қазақстан аймақтарының тақырыптық карталарын жасау;

  • Код ON9

    Мақала, курстық және дипломдық жұмыстарды жазу үшін әлеуметтік-экономикалық, физикалық-географиялық және саяси процестердің ағымдағы жағдайына аналитикалық шолу жасау;

  • Код ON11

    Жұмыс берушілердің біліктілік талаптарына және еңбек нарығының сұраныстарына сай болу;

  • Код ON4

    Географиялық үдерістерді болжау үшін ГАЖ технологияларын қолдану арқылы географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи инновациялық әдістерін қолдана білу;

  • Код ON3

    Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және тұрақты даму мәселелерін шешу үшін географияның заманауи әдістерін қолдану;

  • Код ON5

    Статистикалық, математикалық, картографиялық әдістерді қолдана отырып жалпы географиялық, далалық зерттеулер жүргізу;

  • Код ON6

    Аумақты тиімді пайдалану үшін экономика мен халықтың кеңістіктік құрылымдарының қалыптасу заңдылықтарын анықтау;

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын түсіну, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болу, өз өмірлерінде өзін-өзі дамыту және білім алу дағдысын меңгеру;

Top