Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02306 Әдебиеттану в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама сыни тұрғыдан ойлауға; әдебиеттану, фольклористика және риторика бойынша теориялық білімдерін түсіндіруге және жүйелеуге; полемика жүргізуге, қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері бойынша өз пікірін дәлелді түрде ұсынуға; командада әдебиет, риторика, фольклор саласы бойынша сарапшы, ғылыми қызметкер, корректор, әдеби редактор ретінде жұмыс істеуге қабілетті маман – әдебиеттанушы тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттану ғылымының негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазіргі тіл білімінің тұжырымдамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттегі тілдік фактілер мен құбылыстарды зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән тіл білімінің негізгі ұғымдарын, бөлімдерін, оның әдіснамалық және категориялық аппаратын, тілдердің генезисі мен даму тарихын, оларды жіктеу принциптерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фольклор
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қоғамның тарихи-мәдени дамуы контекстінде халық ауыз әдебиеті мұраларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы фольклор шығармаларының ерекшеліктерін, қазіргі фольклордың негізгі ұғымдары мен санаттарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән идеялық-тақырыптық мазмұнды, образдар жүйесін, жанрларды, халық ауыз әдебиетінің көркем-экспрессивті құралдарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі дәуірдегі әдебиет
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты ежелгі әдебиет ескерткіштерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы өткеннің әдеби мұрасын олардың мазмұны, жанрлық құрамы, тілдік ерекшелігі тұрғысынан зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән ежелгі кезеңдегі әдебиеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, идеялық-тақырыптық мазмұнын, сол кездегі әдеби шығармалардың сюжеттік-композициялық ұйымдастырылуын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – ХІV-XVIІІ ғасырлардағы ақын-жыраулар шығармашылығының қазақ қауымының мақсат мүддесіне қызмет еткендігін терең игеру. Елеулі оқиғалар тұсындағы ақын-жыраулардың шығармашылық тұлға ретіндегі қайраткерлік қасиетін бағалау. Тек қазақ әдебиетіне тән шығармашылық тұлға ретінде жыраулар, ақындардың тарихи рөлін жанрлық жаңалықтары, идеялық, тақырыптық ізденістері тұрғысынан тану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму үрдісін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қоғамның тарихи-мәдени дамуы контексінде XIX ғасырдың көркем шығармашылығын зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын, осы кезеңдегі әдеби ағымдар мен бағыттар контексіндегі жазушылар шығармашылығын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көркем шығарманы талдау әдістемесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – көркем әдебиет туындыларын талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармалардың мазмұны мен құрылымын, олардың тілі мен стилін терең зерделеу, әдебиетті зерттеудің дәстүрлі және инновациялық тәсілдерін қолдану үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән ауызша шығармашылықтың табиғатын түсінудің негізгі әдістері мен тәсілдерін, жазушының шығармашылық зертханасын жүйелеуге және анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдебиеттану және журналистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – әдебиеттану мен журналистиканың өзара байланысын, олардың жақындығы мен айырмашылығын, әдебиеттанушы мен журналист қызметінің ерекшелігін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрдағы мақалаларды дайындаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдебиеттанушы мен журналистің шығармашылық қызметін, олардың ақпаратпен жұмыс істеу кезеңдерін және нақты тақырыпқа материал дайындауды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдеби өңдеу және стилистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – әдеби редакциялаудың міндеттері мен мағынасын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрлар мен стильдердің көркем туындыларын редакторлық өңдеуді жүзеге асырудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән редакторлық оқудың түрлерін, көркем мәтін, оның мазмұны, құрамы, тілі, стилі бойынша редактордың жұмысының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдебиет теориясы және эстетика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазіргі әдебиеттану мен эстетиканың концептуалды-категориялық және әдіснамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың табиғатын, әдеби процестің даму тенденцияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармашылықты, әдеби ағымдар мен бағыттарды, жанрлық-стильдік ерекшелікті, жазушылар шығармаларының құрылымдық-тілдік ұйымдастырылуын зерттеудің әдістері мен тәсілдерін терең зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдеби сынның жанрлары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – көркем шығарма тағдыры мен қабылдануындағы әдеби сынның рөлі мен маңыздылығын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдеби, сыни мақалалар мен шолулар жазудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби сынның қалыптасуы мен даму тарихын, негізгі жанрларын, әдеби-сыни мақалалар жазу принциптерін, көркем шығармаларды бағалау критерийлерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдебиет және театр
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әдебиетті өнер түрі, оның қазіргі заманғы өнер жүйесіндегі орны мен рөлі ретінде түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет пен театрдың байланысын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән драматургия мен театр өнерінің даму кезеңдерін, олардың жанрлық және көркемдік ерекшелігін, қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жазушы шеберлігі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – әр түрлі жанрдағы және әртүрлі тақырыптағы мәтіндерді дұрыс жазу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазу шеберлігі мен талант табиғатын түсіну үшін теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән әр түрлі тақырыптағы және әр түрлі стильдегі мәтіндерді жазу принциптерін анықтауға, жазу дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби салада қолдануды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәтінтану және кітаптану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты текстологияның міндеттерін, әртүрлі ақпарат көздерімен және библиографиялық материалдармен жұмыс істеу принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндерді мәтіндік талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән мәтіндерді басып шығару түрлерін және олармен жұмыс істеу принциптерін, көркем әдебиет пен әдебиеттану саласындағы ақпараттық ресурстарды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жазушының шығармашылық лабораториясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – көркем шығармадағы жұмыстың негізгі кезеңдерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушының дүниетанымының, ойлауының ерекшеліктерін, оның ішкі әлемі мен өмірбаянының шығармашылық мұрасына әсерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән жазушылық еңбектің ерекшелігін зерттеуге, әдебиет туындыларының тарихы мен құрылу принциптерін түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Салыстырмалы әдебиеттану және фольклористика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты салыстырмалы әдебиеттану мен фольклортанудың негізгі түсініктері мен міндеттерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ұлттық әдебиеттерді салыстырмалы-тарихи және салыстырмалы типологиялық зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Пән Қазақстан мен шет елдердегі салыстырмалы әдебиеттанудың қалыптасу және даму тарихын, әдеби компаративистиканың әдіснамалық және категориялық аппаратын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әдебиет поэтикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әдебиет поэтикасының міндеттерін, оның филологиялық пәндер жүйесіндегі орнын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрдағы көркем мәтіндердің құрылысын, олардың стилі мен тілдік әртүрлілігін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдебиет поэтикасының негізгі ұғымдары мен бөлімдерін, оның жазушылардың шығармашылығын зерттеуге деген көзқарасының принциптерін терең зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі әлемдік әдеби үдеріс
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі тенденцияларын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі кезеңдегі ұлттық әдебиеттің даму заңдылықтарын, қазақ әдебиетінің әлемдік мәдениеттегі орны мен рөлін зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби ағымдарды, бағыттар мен мектептерді, жазушылардың көркемдік ізденістерін, олардың шындықты бейнелеу тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ әдеби байланыстары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты қазақ әдебиетінің басқа ұлттық әдебиеттермен типологиялық байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Қазақстанның әдеби және мәдени өзара байланысының даму ерекшеліктерін, олардың қазақ жазушылары шығармашылығына әсерін талдау және анықтау үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән шетелдік әдебиеттермен қазақ әдеби байланыстарының даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет және көркем аударма
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – аударманың мәдениетаралық байланыстарды дамытудағы маңыздылығын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазақ және шетел әдебиеті классиктерінің шығармаларының аудармаларын бағалау үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән аударма іс-әрекетінің объектісі ретінде көркем мәтіннің ерекшеліктерін, көркем аударманың негізгі критерийлері мен әдістерін, жазушы әлемінің бейнесін қалыптастырудағы аудармашының рөлін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдеби шығармашылық және копирайтинг
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – оқырман назарын әдеби шығармаларға аудару үшін жарнамалық мәтіндер құрастыру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жарнамалық мәтіндерді жазудың тетіктері мен әдістерін кәсіби қызметте қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән SSM менеджментінің негіздерін, кезеңдерін, ерекшеліктерін, әдеби, жарнамалық мәтіндерді, сценарийлерді, Интернет-хабарламаларды құрудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Драматургия жанрларының зерттеу принциптері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты драмалық шығармалардың табиғаты мен ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы драматургияны терең зерттеуге, оның поэзия мен прозадан айырмашылығын түсінуге теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән драмалық шығармалардың құрылымын, мазмұнын, жанрларын, тілдік және стилистикалық ерекшеліктерін, қазіргі драматургияның даму тенденцияларын және драмалық шығармаларды қабылдау мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Риторика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сауатты және дұрыс сөйлеу, ойды айқын және нақты жеткізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тиімді қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде полемиканы жүргізу үшін теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Пән көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу және сендіру өнері, қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін құру принциптерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ТМД халықтары әдебиетінің даму заңдылықтары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты ТМД-ның қазіргі заманғы әдебиетінің даму заңдылықтарын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ТМД жазушылары шығармашылығын салыстырмалы зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән ТМД-ның қазіргі заманғы әдеби үрдісінің негізгі бағыттарын, ағымдарын, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен мазмұнын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның қазіргі әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты Қазақстанның қазіргі әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың аяғы мен XXI ғасырдың басындағы Қазақстан жазушылары шығармашылығын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән Қазақстан жазушылары шығармаларының жанрлық құрамын, көркемдік ізденістерін, қоғам интеграциясының жаһандануы жағдайында қазіргі отандық әдебиетінің даму бағыттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON12

    Әдеби және тарихи-мәдени үдерістердің даму тенденцияларына, сыншылар мен оқырмандардың әдеби шығармаларды қабылдаудағы, түсіндірудегі және тағдырындағы рөліне қатысты ақпаратты, идеяларды филолог-мамандарға, сондай-ақ маман емес мамандарға хабарлау. Адамдардың әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарын ескеру және кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында түрлі әлеуметтік топтардың өкілдерімен тиімді диалог жүргізу.

  • Код ON5

    Әдебиет пен фольклор шығармаларының сюжеттік-композициялық, кеңістіктік-уақыттық, тілдік ұйымдастырылуын, олардың идеялық-тақырыптық мазмұнын, бейнелік жүйені және жанрлық-стильдік өзіндік ерекшелігін талдау. Әдебиетанудың көмекші пәндерінің әдістерін жазушылардың шығармашылығын оқыту, көпшілік алдында сөйлеуді дайындау, әдеби мәтіндер мен сценарийлерді жазу, оқу сабақтарын әзірлеу барысында қолдану.

  • Код ON1

    Қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның тұжырымдамалық және әдіснамалық аппараты туралы білімін және түсінігін қолдану. Көркем шығармаларды талдау әдістемесін түсіну, олардың тарихи-мәдени және әдеби үдерістегі орны мен рөлін анықтау.

  • Код ON10

    Әдебиеттану, фольклористика, тіл білімі және риторика бойынша теориялық білімді педагогикалық және кәсіби практикаға, дипломдық жұмысты дайындауға, әдеби қызметтің түрлі формаларын жүзеге асыруға біріктіру.

  • Код ON7

    Жазушылардың шығармашылық зертханасын, олардың көркем шеберлігі мен өзіндік ерекшелігін зерттеу барысында коммуникативтік әдістер мен тәсілдерді қолдану. Өткен және қазіргі әдеби мұраны зерделеуге қажетті ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру.

  • Код ON6

    Фольклор мен әдебиет шығармаларына әдеби-сыни шолу жасау, олардың практикалық маңыздылығы, тәрбиелік мәні тұрғысынан талдау жасау.

  • Код ON8

    Оқу орындарында көркем шығармашылықты, әдебиетті, риториканы және филологиялық пәндерді оқыту процесінде ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану. Білім беру мекемелерінде жазушының шығармашылық өмірбаянын білуге, көркем әдебиет туындыларын талдауға, әдебиетті, фольклорды, риториканы және тілді оқыту үшін қажетті ғылыми әдебиеттермен, мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеу.

  • Код ON11

    Қазіргі әдебиеттанудың, фольклористиканың, риториканың, тіл білімінің жетістіктерін, олардың көркем шығармашылықты ұғу үшін маңызын бағалау және талдау. Әдебиет және фольклор шығармаларын талдау, көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау, әр түрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін жазу барысында қолданылатын әдістер мен тәсілдерді сыни тұрғыда түсіну.

  • Код ON3

    Әдебиетті, тілді және риториканы оқыту әдістері мен тәсілдерін, олардың жеке тұлғаны қалыптастыру барысындағы рөлі мен маңызын, түрлі жанрдағы шығармаларды жазу принциптерін анықтау. Көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдерін, жазушының шығармашылық ойына әсер ететін факторларды анықтау. Көркем шығарманың мазмұны мен нысанын олардың бірлігінде және өзара шарттасуында сипаттау. Әдебиетті, тілді және риториканы оқыту әдістері мен тәсілдерін, олардың жеке тұлғаны қалыптастыру барысындағы рөлі мен маңызын, түрлі жанрдағы шығармаларды жазу принциптерін анықтау. Тұлғаның физиологиялық ерекшеліктерін, олардың адамның зияткерлік саласына әсерін, оның сипаты мен қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіну.

  • Код ON2

    Отандық және әлемдік әдебиеттің дамуына, жазушылардың санасы мен дүниетанымына әсер ететін факторларды түсіну; көркем шығармашылық табиғатын, әдебиеттің ерекшеліктерін сөз өнерінің түрі ретінде түсіндіру.

  • Код ON9

    Отандық және әлемдік әдебиет пен мәдениеттің даму үрдістері мен заңдылықтары туралы пікірлерді әзірлеу үшін ақпаратты жинауды, жүйелендіруді және түсіндіруді жүзеге асыру.

  • Код ON4

    Әдеби және тілдік құбылыстардың пайда болу алғышарттарын, қайнар көздерін және себептерін, тарихи-мәдени және көркем процестердің белгілі бір кезеңінде олардың таралуын негіздеу және талдау.

Top