Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02312 Орыс тілі шет тілі ретінде в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Шет тілі ретінде орыс тілі саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға және көп мәдениетті ортада мәдениетаралық коммуникация, ұлтаралық тілдік қарым-қатынас, сөйлеу этикеті саласында жобалар әзірлеуге мүмкіндік беретін және жоғары академиялық стандарттарға сәйкес білім беру қызметтерін экспорттауға қабілетті қазіргі заманғы, пәндік, мәдениетаралық-коммуникативтік, цифрлық, зерттеу құзыреттіліктеріне ие жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің лексика-семантикалық курсы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттерде орыс тілінің лексикалық жүйесінің негіздерін, лексикалық мағына теориясын, лексиканың шығу тегі мен тарихи өзгерістерін, лексикографияны, лексиканы талдау әдістемесін қалыптастыру. Курс студенттердің коммуникациялық қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін идиоматикалық және ауызекі сөз тіркестерін қамтитын кең лексика туралы білім деңгейін арттыруға бағытталған; лексикалық бірліктердің коннотативтік мағыналарын ассимиляциялау; синонимдерді белсенді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің морфологиялық құрылымы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім беру саласында теориялық және практикалық лингводидактикалық дайындықтың негіздерін қалыптастыру. Курс студенттердің грамматикалық дағдыларды (сөйлеудегі грамматикалық құрылымдарды түсіну, тану, таңдау және қолдану) қалыптастыру негізінде коммуникативтік құзыреттіліктердің қажетті деңгейін меңгеруге, сонымен қатар қолданылу формасын, мағынасын және ерекшеліктерін білуге бағытталған. орыс тілінің синтаксистік және морфологиялық бірліктерінің.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тіліндегі сөйлемнің синтаксистік ұйымдастыруы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – синтаксистік ғылым саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдар туралы білімдерін көрсете білуді қалыптастыру. Оқыту курсы синтаксистің негізгі бірліктерін пайдаланудың нормативтік сипаты тұрғысынан талдау және бағалау үшін оқудың теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Синтаксис студенттерге кез келген орыс мәтінін талдауға, оның грамматикалық құрылымын - синтаксистен мәтінге дейін анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс тілінің прагматикасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – ауызша сөйлеу қабілетін қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің бір түрден екінші түрге айналуын негіздеу, қарым-қатынас жағдайында сөйлеу әрекетінің бағдарламаларын жіктеу, белгілі бір мәселелерді шешу үшін әртүрлі ұйымдармен тиімді әлеуметтік өзара әрекеттесу және ынтымақтастық қабілетін қалыптастыру. Пән конверсиялық талдауды жүргізуге, ақыл-ой картасын құруға және коммуникация стратегиясын құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық оқу және жазу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – ғылыми мәтіндерді адекватты түсіндіру және құрылымдау, филологиялық талдау жүргізу, мәтіндегі ақпаратты жан-жақты және сыни тұрғыдан түсіну қабілетін қалыптастыру; шолу-іздеу оқу кезінде жаңа ақпаратты шығарып алу. Курс академиялық жазудың ерекшеліктерін, ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптарды, оқу мәтіндерінің түрлерін, баяндау стильдерін, ғылыми мәтінді жазуға арналған практикалық ұсыныстарды үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл білімінің функционалдық-коммуникативтік парадигмасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – орыс тілінің функционалдық-коммуникативтік грамматикасы саласында алған білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс тілдік құбылыстарға функционалдық көзқарастың мәнін, қазіргі функционалды орыстану ғылымының негізгі бағыттарын, орыс тілі грамматикасының лингводидактикалық сипаттамасындағы функционалды-коммуникативті аспектінің рөлін, тілді сипаттауға құрылымдық-семантикалық және функционалды-коммуникативті көзқарастардың ОШР грамматикасындағы өзара әрекеттесуді үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәтіннің лингвистика және прагматикасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – лингвостилистикалық зерттеу объектісі ретінде мәтін туралы түсінік қалыптастыру; мәтіндердің типологиясымен, олардың құрамдас бөліктерімен, ұғымдарымен және категорияларымен таныстыру. Курс мәтіндерді және олардың құрамдас бөліктерін теориялық негізделген талдау дағдыларын, тұлғалық қасиеттерді дамытуға, сонымен қатар оқытудың осы саласына қойылатын талаптарға сәйкес жалпы мәдени, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экскурсияларды дайындау және өткізу технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –студенттердің туристік өнімдердің бірі ретінде экскурсия жүргізу әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс тұтынушылық сұранысты ескере отырып, экскурсиялық өнімді құру кезінде кәсіби терминологияны, экскурсияны дайындау кезеңдерін, инновациялық технологияларды үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары, сонымен қатар терминдер мен категориялық концептуалды аппараты туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курс мәдениетаралық коммуникацияның әртүрлі деңгейлерін, жаһандану мәселелерін, мәдениетаралық коммуникацияны зерттеуде релятивистік және диалогтық тәсілдерді біріктіру үшін қажетті басқа мәдениеттерді түсінудің маңыздылығын арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Еуропалық тіл портфолиосы: орыс тілін меңгеру деңгейлерін параметрлеу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің шетел тілі ретінде орыс тілінен аттестаттау емтиханына дайындалу әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс Еуропа Кеңесінің шкаласы бойынша шет тілін меңгеру деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білім және дағдыларды жетілдіру әдістерін әзірлеуді қарастырады. Дайындық емтиханның барлық кезеңдерін сәтті аяқтау үшін қажетті дағдыларды талдау және дамыту арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілін шет тілі ретінде меңгерудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің орыс тілінің шет тілі ретіндегі заманауи әдістелері мен тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс сөйлеу әрекеті түрлерінің теориялық негіздерін, олардың өзара байланысты пайдалану технологияларын, сөйлеу қарым-қатынасының ережелерін, ынтымақтастық қарым-қатынас, конфликттік коммуникация ұғымдарын, байланыс орнату әдістерін, қарым-қатынас процесін жоспарлауды және жоспарды жүзеге асыруды, коммуникация стратегиялары мен тактикасын үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зерттелетін тіл елінің тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің елтанудың маңызды қағидалары, заңдылықтары, категориялары, оның негізгі мәселелері мен құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру; олардың аймақтық терминология мен концептуалды аппаратты меңгеруі, студенттер арасында аймақтық және мәдениетаралық құзіреттілікті, оның ішінде оқытылатын тілдің тарихы, географиясы, мемлекеттік басқару, мәдениеті, тұрмысы, дәстүрі, коммуникативті мінез-құлық ережелері бойынша білім жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лингвомәдениеттану негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерде мәдениеттің негізгі бөлігі, әлеуметтік-мәдени ақпаратты беру және әлемнің ұлттық суреттерін қалыптастыру тәсілі ретінде тіл туралы антропоцентристік бағыттағы идеяны қалыптастыру; лингвомәдениеттанудың пәнаралық ғылым ретіндегі негізгі бағыттарымен таныстыру, олардың студенттердің өз бетінше ғылыми-әдістемелік зерттеулері үшін өзектілігін анықтау; тілдегі мәдениетті бейнелеудің негізгі үлгілерін қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Вербалды қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары мен категориялары, вербалды құралдары мен қарым-қатынас түрлері, іскерлік вербалды қарым-қатынас әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс орыс мәдениеттердегі вербалды қарым-қатынасты дұрыс түсіндіру, мәдениетаралық ортада тұлғааралық, топтық және ұйымдық коммуникацияларды жобалау, вербалды қарым-қатынас кедергілерін жеңу қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Лингвоаймақтану экскурсиялық бағдарламаның объект ретінде
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерде экскурсиялық іс-әрекет объект ретінде лингвоаймақтану пәнінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Курс экскурсиялық бағдарламаларды көрсету терминологиясын, елдің әлеуметтік-мәдени өмірінің вербалды және бейвербалды мінез-құлық нормаларын қоса алғанда, ел туралы бастапқы білім жүйелерін, қосымша мағыналық жүктемелерді, мәлімдемелердің саяси, мәдени, тарихи коннотацияларын ескере отырып, сөйлеу қолдану ерекшеліктерін үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тарихи-мәдени нысандарды таныстыру дискурсы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің тарих және мәдениет ескерткіштерін таныстыру үшін сөйлеу коммуникация үлгілері мен сөйлеу үлгілерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Курс сөздік қорын, аймақтық дүниетанымын кеңейтуге ықпал етеді, эрудиция мен шығармашылық қабілеттерін дамытады, ана тілі мен орыс тіліндегі түрлі құбылыстарды параллельдермен салыстыруға үйретеді, еліміздің тілі мен мәдениетін үйренуге деген ынтасын арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бейвербалды қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің бейвербалды қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары, оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс бейвербалды қарым-қатынастың этникалық ерекшеліктерін зерттеуге, әртүрлі мәдениет өкілдерінің коммуникативті мінез-құлқының бейвербалды көріністерін дұрыс түсіндіруге, сонымен қатар бейвербалды қарым-қатынастың әртүрлі көріністерін жүйелі талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілін меңгеру деңгейін сертификаттау техникалары мен әдістемесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің орыс тілін деңгейлік аттестациялаудың әдістемелерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шет тілі ретінде орыс тілінен тест (ТРКИ) сертификаттау деңгейіне қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған; Бірыңғай еуропалық стандарттар деңгейлеріне сәйкес келетін бастапқы, базалық, сертификаттау деңгейлері бойынша мемлекеттік стандарттар жүйесіне сәйкес орыс тілі бойынша шет тілі ретінде тест тапсырмаларының құрамын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіл үйрету: интерактивті тілді меңгеру әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –студенттердің сөйлеу әрекетін жандандыру мақсатында интерактивті әдістерді қолдану арқылы шетелдік кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру процесін күшейту және оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Курс сөйлеу әрекеті түрлерінің негіздерін зерделеуге және дайындалған және спонтанды сөйлеу практикасына бағытталған тілдік тренингтер кешенін іске асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәтіндік практикум
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің мәтіннің ерекшеліктері мен оларды анықтаудың тілдік механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс мәтін құрудың негізгі әдістерін, әртүрлі бастапқы жанрдағы мәтіндерді талдау, қосалқы жанрдағы мәтіндерді генерациялау, мәтіндік мәліметтерді өңдеу және жүйелеуді үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілінің фразеологиялық бірліктері және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – лингвомәдениеттану көкжиегін кеңейту үшін студенттердің орыс тілінің фразеологиялық бірліктерін сипаттау және мағынасын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Курс фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық тіркестердің әртүрлі жағдаяттарда қолданылуын үйретуге бағытталған; қарым-қатынастың әртүрлі салаларында студенттердің коммуникативті құзыреттілігінің ең жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тұрақты комбинацияларды білу, барабар түсіну және дұрыс пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұрмыстық және мәдени салалардағы әлеуметтік бейімделу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің табысты әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-психологиялық, күнделікті бейімделуінің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Курс жаңа қоршаған болмысының негізгі нормаларын, заңдылықтарын, құндылықтарын зерделеуге, көптілді, көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін және тиімді даму мен әлеуметтік мінез-құлықты қалыптастыруға мүмкіндік беретін бағдарламаларды әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілін меңгерудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерде ОШР тиімді меңгеру әдістерінің бірі ретінде мультимедиялық білім беру тұжырымдамасын қалыптастыру. Курс орыс тілін ОШР меңгеру кезінде медиа ресурстарды, мультимедиялық бағдарламаларды, қолданбаларды (электрондық оқулықтар мен сөздіктер, грамматикалық және лексикалық симуляторлар, тестерлер, анықтамалықтар, подкасттар, бұлттық технологиялар және т.б.) пайдалана отырып, білім беру ортасын құрудың трендтік технологияларын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем шығарма тілі халық мәдениетін таныту құралы ретінде
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттерде халықтың танымдық мәдениетін бейнелеу тәсілі ретінде көркем мәтінді зерттеу теориясының негіздерін қалыптастыру, сонымен қатар лингвистикалық талдау объектісі ретінде мәтін туралы түсінік қалыптастыру. Курс көркем мәтіннің құрылымдық-коммуникативтік ұйымдастырылуын, оның сөйлеу құрылымын және мәтін жасаудағы басым мәтіндік құралдардың рөлін үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аударма теориясы мен тәжірибесінің негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – аударма теориясы мен сөйлеу әрекеті теориясының негіздерін қалыптастыру. Курс аудармалардың жіктелуін, тіларалық және мәдениетаралық қатынас түсінігін, аударманың адекваттылығы мен баламалылығын, екі тілдің лексикалық және грамматикалық категориялары мен жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, екі тілдегі мәтіндердің жанрлық және стилистикалық түрлерін, аударма мәселелерінің табиғатын және оларды шешу әдістерін үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби саладағы әлеуметтік бейімделу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – көпмәдениетті ортада кәсіби сферасында табысты әлеуметтену үшін студенттердің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Курс жаңа ұжымдағы тиімді өзара әрекеттесу жолдарын үйренуге, оңтайлы қарым-қатынасты ұйымдастыруға, кәсіби қызметте рефлексия мен кері байланысты дамытуға, жеке тұлғаның этномәдени оқшаулануын жеңудің формалары мен әдістерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Тілдің даму динамикасын, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістерінің жүйесін түсіндіру.

  • Код ON8

    Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативті стратегиялар мен тактикалармен, риторикалық, стилистикалық және лингвистикалық нормалар мен әдістермен әрекет ету; мәтіндердің барлық түрлерін жасау, өңдеу, абстракциялау, жүйелеу және түрлендіру (мысалы, мәтіннің стилін, жанрын, мақсатты қатыстылығын өзгерту).

  • Код ON10

    Цифрлық білім беру ортасының заманауи тенденцияларында, интерактивті білім беру электрондық ресурстарында, қашықтықтан тестілеу тәжірибесінде еркін шарлау; интерактивті, ойын, қашықтан, мультимедиялық және басқа білім беру технологияларын пайдалану.

  • Код ON7

    Шетел тілі ретінде орыс тілінде білім сапасын бағалаудың заманауи әдістерін қолдану (тест және тест технологияларын қолдану) және т.б.

  • Код ON11

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Ауызша, жазбаша және виртуалды қарым-қатынас саласында синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл қызметінің негізгі заңдылықтарын талдау.

  • Код ON5

    Семиотика, лексикалық семантика және мәдениеттану саласындағы теориялық білімдерін пайдалану; дүниенің орыс ұлттық-мәдени және тілдік суретін саналы қабылдау негізінде орыс менталитетінің ерекшеліктерін түсіну; ұлттық-мәдени компоненттері бар мәтіндерді мағыналандыруда белгілі бір пікір айту дағдыларының болуы; мәдениетаралық коммуникацияның ерекшеліктерін шарлау.

  • Код ON4

    Тілдік материалға салыстырмалы талдау жүргізу; кіріспе фонетикалық және түзету курстарында орыс грамматикасы мен айтылуының ең қиын жағдайларын түсіндіру.

  • Код ON3

    Тиісті тілдік орта бар және жоқ болған жағдайда шет тілі ретінде орыс тілі саласындағы қажетті лингвистикалық, лингво-дидактикалық, аймақтық білім қорына ие болу; кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және қолданбалы лингвистика, аударматану, лингводидактика және мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының концептуалды аппаратын пайдалану.

  • Код ON6

    Тілді меңгерудің түпнұсқалық теориялары мен модельдерін түсіндіру дағдыларын меңгеру; модульдік екінші тілді меңгеру теориясын, алгоритмдік синтаксис теориясын, ана тілін меңгерудің интегративті моделін және екінші тілдің предикатоцентристік теориясын ажырату.

  • Код ON9

    Тілдік материалды оның ықтимал конфликті тұрғысынан бағалау, мәдени айырмашылықтарды білу, этникалық мәселелер бойынша қақтығыстар болуы мүмкін конфликттік жағдайларды болдырмау.

  • Код ON12

    Әл-Фараби мен Абай шығармаларының қазіргі маңыздылығы негізінде қалыптасқан дүниетанымын, әлеуметтік-этикалық ұстанымын білдіру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық санасы мен мінез-құлқын, өмірдің әртүрлі салаларындағы іскерлік дағдыларын, экологиялық санасы мен өмір сүру мәдениетін таныту, қауіпсіздік, цифрлық технологияларды білу, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік, сыни ойлау, шығармашылық бастама, топта жұмыс істей білу.

Top