Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01705 Шет тілі: екі шет тілі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгерген, теориялық білімі, практикалық іскерлігі мен кәсіби қызметінде қолдану тәжірибесі бар, мәдени, адамгершілік және эстетикалық жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесін белсенді насихаттайтын, филология және филология пәндерін оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруға қабілетті, негізгі лингвистикалық, әдеби және әдістемелік білім жүйесін меңгерген, өзін-өзі дамытуға және өз қызметін көрсетуге дайын маман даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылыми және іскери сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты-шет тілін (ағылшын) меңгеру, қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейімен тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми іс-әрекет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу, сонымен қатар өз бетімен білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, техникалық ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінде ғылыми мақалалар жазу
    Несиелер: 6

    Курс магистранттарды шетелдік ғылыми басылымдардың талаптарына сәйкес ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге және ғылыми мақалаларды жазуға дайындау. Пәнді жүзеге асыру барысында ғылыми мәтінді жазу және рәсімдеу нормаларына, сондай-ақ ғылыми мақала жазуға қажетті ғылыми талдау дағдыларын меңгеруге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаттары: ғылыми зерттеудің әдістемесі, әдістері мен тұжырымдамалары негіздері туралы білімдерді сіңіру; ғылыми әдістерді қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерінің бағдарламасын әзірлеу; адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу, ғылыми зерттеу процесінде этикалық нормаларды сіңіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 3

    Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау
    Несиелер: 3

    Курс қоғам дамуының қазіргі жағдайындағы ғылымның рөлі мен маңызын, ғылымның мәнін, қызметін, құрылымын, мазмұны мен логикасын зерттеуге бағытталған, ғылымды дамытудағы білім, ғылым мен ғылыми зерттеулердің дамуының негізгі бағыттарын, зерттеу нәтижелерін тәжірибеге енгізу ерекшеліктерін зерттеу, университетте нақты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын және оларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби саладағы ғылыми байланыс
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты ғылыми және кәсіби жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін қажетті академиялық жазу дағдылары бөлігінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін тереңдету болып табылады. Курс ғылыми және кәсіби жазбаша қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын меңгеру дағдыларын және сөздік қорын кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: шетел тілдерін оқыту жүйесінің қазіргі жай-күйін, сондай-ақ шетел тілдерін оқытудың қазіргі әдістемелері мен теорияларын талдау. Ғылыми танымның когнитивті-лингвомәдени әдіснамасын және нақты ғылыми саланы – шет тілді білім берудің теориясын зерттеуін әзірлеу; "когнитивті-лингвомәдениеттану" ретінде шет тілді білім берудің әдіснамасын анықтаудың заңдылығы бар жаңартылған шет тілдік білім беру жүйесі парадигмасын құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттарды ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және шетел тілін оқыту саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын жүзеге асыру ерекшеліктерімен таныстыру. Міндеттері – зерттеу қызметінің негізгі кезеңдерін меңгеру; - ғылыми қызметтің ерекшеліктерін және олардың білім беру саласындағы ұйымдардың қызметіне әсерін зерттеу; - ғылыми-техникалық жобаларға қатысушылар арасындағы қатынастарды реттейтін заңнамалық және басқа да актілермен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық ғылым мен білімнің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларды Қазақстандағы және шет елдердегі ғылым мен білімнің заманауи проблемаларымен және қазіргі гуманитарлық білімнің дамуының маңызды үрдістерімен таныстыру. Пәнді оқытудың міндеттері: теориялық проблематикамен танысу; қазіргі гуманитарлық білім; гуманитарлық зерттеудің басым парадигмаларын сипаттау және жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы оқытушылық қызмет
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың жоғары білім беру саласында кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру, кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін жоғары білім беру саласында жалпы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық ғылымның тарихы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Ғылыми білімнің ерекше саласы ретінде педагогиканың әдіснамасы туралы Білім және түсінік жүйесін қалыптастыру. Курсты игеру барысында келесі міндеттер шешіледі: - педагогикалық ғылымның тарихи даму заңдылықтарын, педагогика әдіснамасы туралы заманауи түсініктерді анықтау; - кәсіби білім беру саласында өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үштілдік мәселелер: тілдік әмбебаптар және тіларалық ассиметрия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - шет тілін оқыту әдістемесі үшін үлкен қызығушылық тудыратын үш тілдік жүйенің элементтерін салыстырмалы типологиялық сипаттау. Үш тілдің жүйелерін типологиялық салыстыру жүйелік-нормативті, функционалды-ономасиологиялық және семасиологиялық тәсілдердің тіркесімі негізінде жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тiлдiң философиясы және социолингвистика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – магистранттарды қазіргі әлеуметтік лингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен, оның негізгі мәселелерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыру, тілдің дамуы мен оның қоғамдық табиғатын анықтайтын әлеуметтік факторлардың сипатын ашу, тілдің ондағы сөйлейтін ұжымның мәдениетімен тығыз байланысын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – магистранттардың шет тілі оқытушысы ретінде кәсіби қызметін жүзеге асыруының теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру; магистранттарды заманауи АКТ қолдану арқылы ағылшын тілін оқыту әдістемесіне оқыту. Курстың міндеттері: магистранттардың шет тілдерін оқыту құралдарының бірі ретінде АКТ қолдану дағдыларын дамыту; магистранттардың білім беру және оқыту бағдарламаларымен Интернетте жұмыс істеу дағдыларын дамыту; магистранттардың интернет желісінде қолжетімді әртүрлі дереккөздерден оқу-әдістемелік материалдарды таңдау дағдыларын дамыту; магистранттарға ақпараттық білім беру ортасын педагогикалық жобалау әдістері туралы түсінік беру; магистранттардың жалпы оқыту мен оқу процесіне қатынасын қалыптастыру; магистранттардың өз бетінше шығармашылық белсенділігін дамыту; өзін-өзі бағалауды және өзін-өзі бақылауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы қазіргі заманғы білім беру мен мұғалімдердің мәселелері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы мектепті басқарудың тиімді жүйесін қалыптастыруға бағытталған өзгерістердің ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филологиядағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты - филологиялық зерттеулерде компьютерлік технологияны қолдану және дамыту туралы жүйелік идеяны қалыптастыру. Міндеттері: компьютерлік технологиялар белсенді қатысатын маңызды филологиялық бағыттарды анықтау; ақпаратты іздеу бағдарламаларында, лингвистикалық мәліметтер базасында және т.б. мәтіндерді автоматты түрде өңдеудің маңызды аспектілерін анықтау; филологиялық ақпаратты қамтитын компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу идеясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңаша мектептердегі оқу үрдісі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімді жаңашылдыққа даярлау: оны педагогикалық инновация теориясы мен практикасы, лингводидактикада инновациялық әдістерді енгізу ерекшеліктері, инновациялық білім беру мекемелерінің тарихы, инновациялық мектептерге талдау жасау туралы ақпаратпен қаруландыру; болашақ мұғалімнің жаңаны қабылдауға, мамандықта шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға инновациялық дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттардың жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету, соның негізінде оқытушылардың лингвистикалық бағдарламалық өнімдерге сараптама жүргізу және оларды әрі қарай оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану қабілетін дамыту; сонымен қатар магистранттарды корпус тіл білімінің негіздерімен, электронды корпустармен және қазақ, орыс және шет тілдеріндегі мәліметтер базасымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Семасиология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаттары: арнайы әдебиеттерде бар материалдарға сүйене отырып, ежелгі түркі тамырларының семантикасына жан-жақты тарихи және салыстырмалы сипаттама беру; филологтарға күрделі семантикалық мәселелерді түсінуге және соның негізінде сөздің және оның компоненттерінің семантикасын теориялық тұрғыдан талдау дағдыларын дамытуға көмектесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың әлеуметтік-психологиялық және коммуникативтік құзыреттілігін кеңейту. Міндеттері: феноменнің мәні туралы білім жүйесімен танысу; кәсіби - педагогикалық қызмет саласындағы қарым-қатынас ерекшеліктерімен және ерекшеліктерімен танысу; кәсіби-педагогикалық қарым - қатынастың практикалық аспектілерін талдау; кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас құрауыштарын сауатты қолдана білуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық зерттеулердің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихи перспективада тіл білімінің негізгі лингвофилософиялық және лингвистикалық концепциялардың материалында ғылым ретінде қалыптасуын көрсету. Міндеті: негізгі лингвистикалық тұжырымдамалардың әдіснамалық негіздерін ұсыну; қаралған тұжырымдамалардың әрқайсысына тіл теориясына және лингвистикалық әдістерді әзірлеуге үлес қосу; тіл білімінің әдіснамасын тіл туралы интегралды білім ретінде меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы тiл бiлiмiнің көкейкестi мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында анықталған лингвистикалық зерттеулердің бағыттарымен, сонымен қатар қазіргі отандық және әлемдік тіл білімінің жеке мектептерімен және ағымдарымен танысу. Міндеттері: - заманауи лингвистикалық теорияларда талдауды үйрету; - ұсынылған көзқарастар мен тәсілдерді салыстырмалы талдау дағдысын игеруге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компаративистика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты мен міндеттеріне: білім алушыларда шет елдер халықтарының әдебиетін зерттеуде компаративтік әдістің орны мен рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, қазіргі компаративтік зерттеулердің және қазіргі компаративистикада қолданылатын категориялық-ұғымдық аппараттың негізгі мәселелерін меңгеру; білім алушылардың компаративтік талдаудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік лингвистика және мәтінді талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылыми-филологиялық зерттеулерде компьютерлік технологияны қолданудың негізгі себептері мен шарттарын түсіндіруге, қолданбалы, соның ішінде филологтың білім беру қызметіне; магистранттарды кәсіби қызметке арналған бағдарламалық өнімдермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды көркем мәтінді талдаудың негізгі әдістеріне үйрету. Міндеттері: - көркем мәтінді талдаудың негізгі түсініктері туралы теориялық білім жинақталған; - көркем мәтіндегі стилистикалық дағдыларды анықтау және жіктеу қабілеті қалыптасады; - ағылшын тіліндегі көркем мәтінге филологиялық түсінік беру мүмкіндігі қалыптасуда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: филология саласындағы философиялық концепцияларды меңгеруге, қазіргі гуманитарлық ғылымдар мен әдебиеттану ғылымының арасындағы байланыстарды түсінуге негізделген қазіргі әдебиеттану ғылымының теориялық және әдіснамалық аспектілері саласындағы магистранттардың құзыреттіліктерін жетілдіру және идеяларын қалыптастыру және білімдерін тереңдету, әдебиеттану ғылымының қазіргі ғылыми парадигмасы және жалпы филологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптері мен әдіснамалық тәсілдері туралы білім беру және филологияның нақты саласы ретінде әдебиеттану; мәтіндер мен коммуникациялардың әртүрлі түрлерін, қарым-қатынастың әртүрлі салаларында сөйлеуге әсер ету әдістері мен тәсілдерін зерттеуде ғылыми білімнің әдістемесінің негіздерін меңгеру; кәсіби қызметтің өзгермелі жағдайында өзінің интеллектуалдық деңгейін және бейімделу қабілеттерін жетілдіру және дамыту дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Концепт және концептосфера
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: фундаменталды ұғымдардың - қазіргі заманның өзегін құрайтын категориялар мен тұжырымдамалар мен қазіргі мәдениетке негізделген тілдің өзегін құрайтын тұжырымдамалар тарихын шебер меңгеру. Магистранттардың заманауи тұжырымдамалардың қалыптасу тарихын зерттеуі тарихи және мәдени зерттеулер үшін де, әлеуметтік және гуманитарлық білім саласындағы «сәйкес» теориялық жұмыстар үшін маңызды кеңістік жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖООда шет тілін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: университетте шет тілдерін оқытудың теориялық негіздерін, оқытушының инновациялық қызметі, шет тілдерін оқыту әдістемесінің дамуының жалпы тенденцияларын, университеттегі оқу процесінің мазмұны мен құрылымын, университет студенттеріне шет тілін оқытудың инновациялық технологияларын, жаңа әдістемелік құралдармен қаруландыру негізінде негізгі кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. құралдар мен заманауи білім беру технологиясының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби болмыстың салыстырмалы талдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: әдебиеттану ғылымының ерекше саласы ретінде салыстырмалы әдебиеттанудың мағыналық түсінігін қалыптастыру, онда әдеби құбылыстарды салыстырмалы талдаудың әдіснамалық принциптері және әдеби мәтіндерді зерттеудің өнімді әдістері жасалынған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық жағдайларды талдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Педагогикалық жағдаяттарды талдаудың сипаты мен мазмұны, әртүрлі педагогикалық жағдайларды талдау ерекшеліктері, жағдайларды шешудің теориялық негіздері туралы білім беру, оларды түсінуге және талдауға, проблемаларды бағалауға, жағдайды өз бетінше талдауға, мәселені оңтайлы шешу жолдарын негіздеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сәтті практикаға қажетті білім беру. Курстың міндеттері: 1. Білім беру жүйесінің психологиялық қызметінің жұмыс жасау саласында теориялық дайындықты жүзеге асыру. 2. Оқу ортасының субъектілеріне психологиялық көмек пен қолдау көрсетудегі практикалық дағдылар, іс-қимыл бағдарламаларын, магистрлік бағдарламаларды дамыту. 3. Практикалық білім беру психологының өнімді қызметіне қажетті кәсіби дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазiргi шетелдiк әдебиеттiң негiзгi бағыттары
    Несиелер: 3

    Мақсаты - бірқатар теориялық проблемаларға байланысты Батыс Еуропа және Америка әдебиетінің тарихымен таныстыру; - Батыс Еуропа және Америка әдебиетінің даму тарихы мен ерекшеліктерін пәнді оқытудағы мәдени аспектілерге байланысты қарастыру. Міндеттері: - ХХ-XIX ғасырлардағы әдеби процесстің эволюциясын бақылау; - ХХ және ХІХ ғасырлардағы әдеби үдерістің қалыптасу сабақтастығын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖООда оқу сабақтарын ұйымдастырудың әдістері мен түрлері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - өзіңіздің жеке әдістемелік жүйеңізді құруға көмектесу, Қазақстанда және шетелде жоғары білім беруді модернизациялау процестері туралы кәсіби білімді алуға көмектесу; жоғары білімнің заманауи бағдарламаларын жасау үшін қажетті іздеу және талдау дағдылары; оқу процесінде қолданылатын дизайнерлік дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дискурсивті талдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - мәтіндерді құрылымдық-семиотикалық зерттеу. Мәтіннің жасырын мағыналары, мәтінмән, оны жасау, оқырман / тыңдаушының түсіндірулері және т.б. Оқу жоспарына енгізілген дискурсивті талдау практикасы контекстік ойлауды, тілді байқауды, лингвистикалық категориялар мен терминологиялық аппараттарды тереңірек түсінуге әкелетін маңызды процедуралық компонент болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Корпустық лингвистика және компьютерлік құралдар
    Несиелер: 5

    Мақсаттары қазіргі корпус лингвистикасының тарихымен және негізгі проблемаларымен танысу, сондай-ақ корпустармен және онымен байланысты компьютерлік құралдармен (конкорданттар, корпус менеджерлері, корпустарды автоматты түрде құруға арналған бағдарламалар және т.б.) жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикадағы корпустық лингвистика және инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - құзыретті лингвистикалық зерттеулерді жүзеге асыру үшін корпускулалық (сандық) әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдану туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: 1. қазіргі тіл білімінің сандық, компьютерлік және корпустық лингвистика сияқты салаларының шекаралары мен мазмұны туралы білім қалыптастыру; 2. Осы салалардың терминологиялық аппараттары мен әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдістемелік ғылымдағы деректану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – құжаттық дереккөздер арқылы магистранттарда ғылым мен техниканың тарихы туралы тұтас ғылыми қабылдауды қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеттері: дереккөздер жүйесімен, деректанудың негізгі кезеңдерімен таныстыру, дереккөздердің ішкі сынының жалпы әдістемесін қарастыру, білімді алу және тексеру әдістерін жетілдіру, құжаттармен жұмыс істеу дағдылары мен ғылым мен техниканың бұрынғы жетістіктерін түсінудің заманауи әдістемелік тәсілдерін ескере отырып, құжаттарда балама көзқарастардың болуын, олардың сенімділігін түсіну мен түсіндіруді қалыптастыру, оқиғалардың маңыздылығын талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту және құбылыстар, ақпарат көздерінде әртүрлі ақпарат болған жағдайда бағдарлау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бiлiмдегі инновациялық процесстер
    Несиелер: 5

    Мақсаты - білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану, әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын диагностикалау және бағалау, сонымен қатар ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым мен білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу мәселелерін шешу үшін қолдана білу, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу қабілеттерін дамыту. тілдік білім тұрғысынан зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON11

    Технологиялық инновациялық өнімдер дайындау үшін жаңа идеялар тудыру

  • Код ON5

    Оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану, әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесін анықтау және сапасын бағалау;

  • Код ON10

    Зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану;

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этно-конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдай отырып, оқу процесінің қатысушыларымен және әлеуметтік серіктестермен қарым-қатынас жасау ;

  • Код ON6

    Инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалана отырып білім беру ортасын қалыптастыру;

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне филология ғылымдары мен білім беру саласындағы нақты зерттеу мәселелерін шешуде қолдану арқылы ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізе отырып талдау жасау;

  • Код ON7

    Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ету;

  • Код ON8

    Әзірлеген оқыту тәсілдерінін, технологиялары мен әдістерін білім беру қызметімен айналысатын ұйымдарында қолдану процесінің нәтижелеріне талдау жасау арқылы енгізу;

  • Код ON4

    Болашақ білім беру бағыттары мен кәсіби мансапты құра отырып кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру,;

  • Код ON1

    Кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру;

  • Код ON2

    Кәсіби мәселелерді шешуде филология ғылымы мен білімнің заманауи мәселелері туралы білімді қолдану;

7M01705 Шет тілі: екі шет тілі (1.5 ж.)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шет тілі педагогтарын даярлау 1
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01705 Шетел тілі:екі шетел тілі(РХДУ)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top