Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел филологиясы саласында жоғары білімі бар, оқыту әдістемесі мен оқыту технологияларын жетік меңгерген, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын және бірнеше тілді жетік меңгерген педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Аралас әдістер және пәнаралық зерттеулер
Оқыту барысындағы бағалау
Ағылшын тілді сыныпты оқыту және басқару дағдылары
Шетел тілін оқытуда АКТ қолдану
Шет тілі (кәсіби)
Жобалау және зерттеу әдістері
Білім берудегі жетекшілік және мектеп жүйесін жетілдіру
Оқу жоспарын әзірлеу әдістемесі
Оқытудың заманауи перспективалары
Ғылым тарихы мен философиясы
Екінші шетел тілінің практикумы
Сыни ойлау және академиялық сауаттылық
Басқару психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы
Академиялық мақсаттағы шетел тілі
Екінші шетел тілі
Заманауи шетел тілін оқытудың теориясы мен практикасы
-
2024 Оқу жылы
Оқу және жазу дағдыларына оқытудың теориясы мен практикасы
Оқу-зерттеу жобасына кіріспе
ШT аралас оқыту негіздері
Шетел тілін тестілеу және әдістері
Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL әдістемесі
Заманауи онлайн әдістеріне кіріспе
Танымдық лингводидактика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқарушылық шешімдерді қабылдау және өзге тілді білім беруді ұйымдастыруға, басшылық жасау кезінде кәсіби дағдылардың қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді.
- Шеттілдік білім берудің құрылымын, мақсаттарын, міндеттерін және негізгі бағыттарын анықтайды;
- Заманауи білім берудің инновациялық технологияларын, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау, кадрларды тиімді басқару әдістері мен даму стратегияларын көрсетеді.
- Психологиялық принциптердің мінез-құлық мәселелеріне қалай қолданылатынын талқылау үшін негізгі ұғымдар, теориялық көзқарастар, тарихи үрдістер және эмпирикалық дәлелдер туралы іргелі білім мен түсінік қалыптастырады.
- Лингвистикалық теориялар, технологияны қолдану және тілдік тестілеу әдістері арасындағы байланысты түсінеді.
- Ауызша және жазбаша коммуникацияны оқыту үрдісінің лингводидактикалық заңдылықтары туралы білімді меңгереді.
- Алынған білімді ғылыми (публицистикалық және шығармашылық), сауаттылық және түрлі форматтағы шығармашылық хат бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен салыстырады.
- Инновациялық технологияларды пайдаланудың әртүрлі тәсілдерін ажыратады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (акт) негізделген коммуникативтік жағдайларды жобалайды және талдайды.
- Шеттілдік білім беруде оқу жоспарын жобалау мен әзірлеу, оқыту нәтижелеріне мен жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегиялары мен алғышарттарын жоспарлай алады;
- Оқытудың ұйымдастырушылық формалары мен әдістері, шеттілдік қарым-қатынасты модельдеу, оқыту құрылымын құрайтын теориялар мен тұжырымдамалар туралы кәсіби білімі бар.
- CLIL тіл мен мазмұнды үйренудің тәсілдерін және артықшылықтарын сипаттай алады.
- Кәсіби міндеттерді шешу кезінде ғылым мен тәжірибенің заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін жіктей алады.