Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D04105 Маркетинг в Сәкен Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін ақпарат алу мақсатында ұлттық және халықаралық тауар нарықтарына кешенді зерттеулер жүргізу, ғылыми және маркетингтік зерттеу саласында білім мен құзыреттілікке ие жоғары білікті PhD философия докторларын дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық хат
Маркетингтік зерттеулердің әдістемесі
Оқытудың мәселелік-бағыттамалық әдісі
Заманауи педагогикалық менеджмент және стратегиялық басқару әдіснамасы
Ғылыми зерттеулер әдістері
Білім беру қызметі маркетингі
Үздіксіз кәсіптік білім берудің теориясы
Педагогикалық тәжірибе
-
2 Оқу жылы
Зерттеу тәжірибесі
Оқыту нәтижелері
- Білім беру қызметтері нарығының конъюнктурасын зерттей білу, білім беру жүйесі мен инновациялық қызметті дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін болжай және ілгерілете білу.
- Кәсіби қызметте шығармашылық ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді ұсыну және олар үшін жауап беруге дайын болу
- Кешенді маркетингтік зерттеулерде қолданбалы әдістер мен әдістерді есептеу және ғылыми жобаларды әзірлеу кезінде болжам жасау.
- Маркетингтік және басқа есептерді құрастыра, талдай және түсіндіре білу, сондай-ақ оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін талдау нәтижелерін пайдалана білу
- Таңдау инновациялық стратегиялар және әртүрлі деңгейдегі экономикалық мәселелерді шешу үшін тұлғааралық өзара әрекеттесу стратегиялары.
- Маркетингтік стратегиялық жоспарларды дайындауда цифрлық технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістемелерін қолдану дағдыларына ие болу.
- Ұлттық және халықаралық деңгейде заманауи экономикалық саясат пен экономикалық процестерді талдау кезінде әр түрлі деңгейдегі стандартты емес мәселелерді шешу үшін экономикалық ғылымдардың тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын қолданыңыз.
- Саяси, институционалдық, психологиялық факторлардың кең ауқымымен байланыстыра отырып, әлеуметтік жауапкершілік және әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау қағидаттарын басшылыққа ала отырып, кәсіби қызметті растау