Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04105 Маркетинг в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін ақпарат алу мақсатында ұлттық және халықаралық тауар нарықтарына кешенді зерттеулер жүргізу, ғылыми және маркетингтік зерттеу саласында білім мен құзыреттілікке ие жоғары білікті PhD философия докторларын дайындау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Докторанттардың зерттеу жобаларын іске асыруға дайындығы мен қабілетін дамытуға және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға бағытталған тиісті құзыреттерін дамыту. Ғылыми мақалалардағы, диссертациялардағы, патенттердегі ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынудың дизайны мен құрылымына қойылатын талаптармен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулердің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Маркетингтік зерттеулердің негізгі ұғымдары, принциптері мен түрлері. Маркетингтік зерттеулердің құқықтық және этикалық негіздері. Маркетингтік ақпарат: түсініктер, түрлері, жұмыс ерекшеліктері. Ақпаратты жинау әдістері. Маркетингтік зерттеулер процедурасы. Маркетингтік зерттеу есебін қою. Маркетингтік зерттеу бағдарламасын әзірлеу. Зерттеуді жүзеге асыру. Далалық персоналдың жұмысын дайындау және бақылау. Ақпаратты өңдеу және талдау. Қарапайым және айқас табулирование. Қорытынды кестелерді жобалау. Орташа дисперсиялық және ковариациялық талдау статистикасы. Корреляциялық және регрессиялық талдау. Факторлық және кластерлік талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқытудың мәселелік-бағыттамалық әдісі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік феномен ретінде қоғаммен байланыс. Әлемдік кеңістікте паблик рилейшнздің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстандағы рилейшнз пабликының қалыптасуы. PR-маманның кәсіби мәртебесі мен міндеттері. Зерттеулер жұртшылықпен байланыс құрудың бастапқы кезеңі ретінде. PR-қызметті стратегиялық жоспарлау. Жаңалықтар материалдарын беру формалары мен құралдары. Саяси саладағы жұртшылықпен байланыс. Дағдарыстық жағдайларда Паблик рилейшнз. Корпоративтік имидж және ұйымішілік паблик рилейшнз. Internet паблик рилейшнз. PR процедуралық технологиялар: фасилитация және медиация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогикалық менеджмент және стратегиялық басқару әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық менеджмент, оның мақсаты мен мәні. Менеджменттің құқықтық аспектілері. Оқытушының кәсібилігі педагогикалық менеджмент мәселесі ретінде. Педагогикалық жүйелердегі және оларды басқарудағы формализмнің себептері мен сипаты. Жүйелік тәсілдің теориялық-әдіснамалық аспектілері. Педагогикалық жүйедегі ноталардың нақты уақыты мен принциптері.Педагогикалық жүйе субъектілерінің өзара іс-қимылы. Корпоративтік басқару моделі, педагогикалық қызметкерлердің уәждемесі. ТжКБ ұйымының қазіргі басшысының ұйымдастырушылық құзыреттілігі. Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы мониторинг қызметінің әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми қызметті жүзеге асырудың негізгі теориялық ережелерін, заңдарын, принциптерін, терминдерін, тұжырымдамаларын, процестерін, әдістерін, технологияларын, құралдарын, операцияларын меңгеру; туралы білімді қалыптастыру: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; ғылыми жобалаудың, шығармашылықтың жалпы әдістемесі, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың жалпы схемасы; ғылыми зерттеулер, талдаулар, эксперименттер жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру қызметі маркетингі
    Несиелер: 5

    Білім беру саласындағы маркетинг тұжырымдамасы. Білім беру мекемелерінің маркетингтік стратегияларын қалыптастырудың, бағалаудың және оңтайландырудың типологиясы мен механизмдері. Білім беру қызметтері маркетингінің сегменттеуі. Білім беру қызметтерін нарыққа жылжыту. Білім беру қызметтері нарығының конъюнктурасын зерттеу және болжау. Білім беру қызметін тұтынушыларды саралау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Үздіксіз кәсіптік білім берудің теориясы
    Несиелер: 5

    Тәртіп жүйеде оқыту мен тәрбиені ашады,үздіксіз кәсіптік білім беру, қазіргі қоғамдағы кәсіптік білім берудің рөлі, орны, функциялары және педагогикалық қызметтің негізгі сипаттамаларын көрсететін ұғымдар жүйесі. Кәсіптік білім берудің әртүрлі сатыларында оқыту сапасын бақылау. Білім беру бағдарламаларын, оқу мәтіндерін, оқыту және тәрбиелеу технологияларын жобалауда, сапаны бағалауда алған білімдерін қолдану тәсілдеріне оқыту кәсіптік білім беру. Кәсіптік педагогика, кәсіптік білім беру теориясы мен әдістемесі саласында жаңа білім алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 5

    Жоғары білім беру жүйесінің әрекет етуінің құқықтық және нормативтік негіздері. Ғылыми-педагогикалық қызметті үлгілеудің заманауи бағыттары. Оқу үрдісін оқытудың жаңа технологияларын қолдану арқылы жоспарлау мен жүзеге асыру тәртібі. ЖОО да ғылыми-педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың негізгі қағидалары, әдістері мен нысандары. ЖОО оқытушысының теориялық, тәжірибелік және әдістемелік дайындығына қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 10

    Докторанттың зерттеу тәжірибесі докторанттарды өз бетінше зерттеу жұмысына бейімдеуге, ұжымда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындауға бағытталған. Зерттеу тәжірибесінің мақсаты отандық және шетелдік ғылымның ең озық теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін оқу мен игеру, ғылыми зерттеулердің озық әдістерінің тәжірибелік аспектілерін меңгерту, диссертациялық зерттеуге қажетті экспериментальдық деректерді өңдеу мен интерпретациялауды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Білім беру қызметтері нарығының конъюнктурасын зерттей білу, білім беру жүйесі мен инновациялық қызметті дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін болжай және ілгерілете білу.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте шығармашылық ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді ұсыну және олар үшін жауап беруге дайын болу

  • Код ON4

    Кешенді маркетингтік зерттеулерде қолданбалы әдістер мен әдістерді есептеу және ғылыми жобаларды әзірлеу кезінде болжам жасау.

  • Код ON6

    Маркетингтік және басқа есептерді құрастыра, талдай және түсіндіре білу, сондай-ақ оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін талдау нәтижелерін пайдалана білу

  • Код ON3

    Таңдау инновациялық стратегиялар және әртүрлі деңгейдегі экономикалық мәселелерді шешу үшін тұлғааралық өзара әрекеттесу стратегиялары.

  • Код ON2

    Маркетингтік стратегиялық жоспарларды дайындауда цифрлық технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістемелерін қолдану дағдыларына ие болу.

  • Код ON1

    Ұлттық және халықаралық деңгейде заманауи экономикалық саясат пен экономикалық процестерді талдау кезінде әр түрлі деңгейдегі стандартты емес мәселелерді шешу үшін экономикалық ғылымдардың тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын қолданыңыз.

  • Код ON8

    Саяси, институционалдық, психологиялық факторлардың кең ауқымымен байланыстыра отырып, әлеуметтік жауапкершілік және әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау қағидаттарын басшылыққа ала отырып, кәсіби қызметті растау

Top