Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Бейнелеу өнері мен еңбекті оқытуда дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім алу мекемелерінде еңбектік оқыту бойынша дидактикалық материалдарды құрастыру жөнінде теориялық білімді, сыни ойлауды және практикалық дағдыларын қалыптастыру, дидактикалық материалдарды дайындау үшін материалдарды таба білу іскерлігін, оларды бейнелеу өнерінің түрлері бойынша өңдеу және шығармашылық қиялын дамыту, технологиялық процестерді білу негізінде сәндік және қолданбалы өнер пәндерін құрастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – компьютерлік графиканың дамуы, графикалық ақпараттың ерекшеліктері, сонымен қатар конструкторлық құжаттаманың негізгі түрлері. Пән білім алушылардың геометриялық ойлауын және заттардың пішінін және олардың дұрыс орналасуын бейнелеуге мүмкіндік беретін кеңістіктік қиялын дамыту мақсатында геометриялық пішіндеу, кеңістік пен жолақтарды салу және модельдеу заңдылықтарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды басқа да байланысты пәндерді меңгеру үшін қажетті математикалық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтері бар сызықтық және векторлық алгебра бойынша; бір және көп айнымалылардың функцияларының шектері, туындылары және интегралдары сияқты ұғымдарға негізделген математикалық талдау бөлімдері бойынша және де ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия курсы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және жалпы химияның басқа ұғымдары мен заңдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарын зерттеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, зертханаларда аспаптарды, қондырғыларды қолдана отырып процестерді талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың кәсіби этикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби этикалық нормаларының ерекшелігі туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән педагог этикасының кәсіби негіздерін, іскерлік қарым-қатынас пен мінез-құлықтың корпоративтік этикасының этикалық құндылықтары мен нормаларын, қоғамдағы өзара іс-қимылды зерделеуге, әріптестер мен оқушыларды құрметтеуге, ұжымда мейірімді және іскерлік жағдай жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жалпы білім беру мекемелерінде бейнелеу өнерін оқытуға қажетті кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән бейнелеу өнері сабақтарында оқыту мен тәрбиелеу әдістемесінің ғылыми-теориялық негіздерін зерделеуге, сурет салу, кескіндеме, композиция дағдылары мен біліктіліктерін дамытуға және заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, оқу-көрнекі құралдар жасау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Электротехника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-электротехника негіздерін, үш фазалы тізбектерді, тармақталған және тармақталмаған электр тізбектерін зерттеу. Пән болашақ мамандардың оқу үрдісінде электротехникалық құрылғыларды сауатты пайдалану, сондай-ақ өнеркәсіптік электр жабдықтарын жобалау, монтаждау және пайдалану мәселелерін шешу бойынша теориялық және тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сән индустриясы, стиль және бейне
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- білім алушылардың әр түрлі композициялық құралдарды қолдана отырып, жобалау, дизайн қызметі, гардероб құру туралы білімін қалыптастыру. Пән білім алушылардың "киім", "костюм" "cән", "стиль" және сән мәселесіне теориялық көзқарастардың негіздері, оны құру және жұмыс істеу қағидалары, киімді қалыптастырудың әлеуметтік-психологиялық және көркемдік тетіктері негізгі ұғымдарын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сыныптан тыс жұмыстар және көрнекі құралдарды дайындау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің көркем еңбек бойынша сыныптан тыс жұмыстардың әдістері мен тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән көрнекі құралдарды дайындау әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жедел шешім қабылдауға, смарт мақсат қоюға және сандық IT-технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, белгілі бір түпкілікті нәтижені қабылдауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тамақ дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың азық-түлікті өңдеудің заманауи әдістері жайлы білімдерін кеңейту және азық-түлікпен жұмыс істеу туралы негізгі білімдерін меңгерту болып табылады Пән азық-түлік тауарлары, өнімдер ассортименттерінің жіктелуі туралы жалпы мәліметтер алуға, сондай-ақ ас үй аспаптарымен және құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, аспаптармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өндірістік оқыту шеберінің тәрбиелік қызметі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өндірістік оқыту шеберінің тәрбие қызметінің мәнін анықтау және кәсіби шеберлікті жүзеге асыру болып табылады. Пән тұлғалық сипаттамаларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: кәсіби бағдар, коммуникабельділік, жауапкершілік, креативтілік және ұтқырлық, өндірістік оқыту жағдайында оқу - тәрбие үрдісін ұйымдастыру кезінде оқытудың заманауи және ІТ-технологияларын пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Модельдеу (бағдарламалық және қолмен)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-теориялық негіздерді, практикалық дағдыларды және заманауи графикалық редакторларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән модельдеудің негізгі әдістерін, модельдер мен оларды құру принциптерін алгоритмдеу мен іске асыруды, компьютерлік модельдеу технологиялары мен әдістерін, сәндік-қолданбалы шығармашылықтағы графиканы қолдана отырып модельдер жасау қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көркем еңбектегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-көркем еңбек объектілерін жобалауда қолдану үшін кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалардың (CorelDraw; Adobe PhotoShop, 3ds MAX) негіздерін зерттеу. Пән дизайнды, дизайн жобалаудың сипаттамаларын; дизайн жобаларын орындау қағидалары мен дәйектілігін-жарнама, логотип, визуалды байланыс құралдары, қоршаған орта дизайны, киім дизайны жобаларын зерттеуге бағытталған; дизайн объектілерін құруда компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты кәсіби педагогика мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және жүргізуге дайындықты қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін, тәсілдерін зерделеуге, зерттеу қызметінің нақты әдістерін, құралдарын, нысандары мен құралдарын меңгеруге, зерттеу қызметі барысында алынған деректерді талдауды, өңдеуді және түсіндіруді жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көрнекілік өнер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі бейнелеу өнерінің мазмұны, сондай-ақ бейнелеу өнерінің эволюциясы жайлы түсінік қалыптастыру. Пән бейнелеу өнерінің тарихын және бейнелеу өнеріндегі заманауи трендтік құбылыстарды зерттеуге, сандық фотография мен бейнеартпен байланысты бейнелеу техникасы мен технологияларының жаңа түрлерін меңгеруге, бейне және фототехниканы, компьютерлік бейнені және дизайнды қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәндік-қолданбалы шығармашылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сәндік-қолданбалы өнер саласындағы шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы тұлғаны қалыптастыру, сонымен қатар стильдердің тарихи эволюциясы туралы білім жүйесін игеру. Пән сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімді қалыптастыруға, білім алушылардың жеке басының рухани мәдениетін дамытуға, негізгі ұғымдарды игеруге және ұлттық мұра мен қолданбалы қолөнер шығармашылығына құрметпен қарауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану және жөндеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің тұрмыстық техниканы қолдану және қызмет көрсету бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, принциптермен танысу және сервис кәсіпорындарының қызметін ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін зерттеу. Пән білім алушыларда электр аспаптарымен жұмыс істеудің, қауіпсіздік ережелерін сақтаудың, заманауи жоғары өнімді машиналармен және жабдықтармен жұмыс істеудің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Интерьерді сәндік безендіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-интерьер дизайнында сәндік-қолданбалы өнердің әртүрлі түрлері бойынша білім алушылардың білімін қалыптастыру және эстетикалық талғамын дамыту. Пән кеңістіктік ортаны жобалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға, интерьер дизайнында жаңа технологияларды қолдану дағдыларын дамытуға, нарықта пайда болатын жаңа трендтерді бөліп көрсетуге және білімді күнделікті өмірде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шетелдік және отандық бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихының негізгі ережелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән студенттерде бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің теориясы мен тарихы, сәулет өнері бойынша қажетті бастапқы білім базасын қалыптастыруға, бейнелеу өнері туындыларын талдаудың және өнертану ғылыми әдебиеттерімен жұмыс істеудің тәжірибелік дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ЧПУ станоктарында бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- СББ станоктарында дайындамаларды өңдеудің маршруттық және операциялық технологиялық процестерін әзірлеу әдістерін зерттеу. Пән СББ машиналарын компьютерлік басқарудың технологиялары мен әдістерін игеруге бағытталған; әр түрлі материалдарды өңдеудің заманауи талаптары мен технологияларын сақтай отырып, бағдарламалау, дизайн дағдыларын дамыту және сәндік-қолданбалы өнер объектілерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіптік оқытуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді "Кәсіптік оқыту (салалар бойынша)" дайындық бағытының мәнімен және кәсіптік-педагогикалық қызметтің мазмұнымен таныстыру болып табылады. Пән білім алушыларда таңдалған мамандық және оның ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Бұл пәнді оқу таңдалған бағыт бойынша өзін-өзі тәрбиелеу қажеттіліктерін қалыптастыруға, оқытудың белсенді әдістері мен заманауи технологияларды қолдануға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Тігін бұйымдарының технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-тігін машиналарының құрылысы мен басқарылуын, тігін бұйымдарын түйіндік өңдеудің технологиясы мен жобалауды меңгеру. Пән шығармашылық, техникалық қызмет негіздерін зерделеуге, болашақ көркем еңбек мұғалімдерінің шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар тігін машиналарының негізгі бөлшектері мен механизмдерімен танысады, тігін бұйымдарын өңдеу технологиясын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Сандық өнер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қоршаған әлемде шығармашылық пен өнерді, дизайн мен технологияны біртұтас және ұтымды қабылдау дағдыларын игеру. Пән цифрлық өнер саласында көпфункционалды сауаттылықты, ғылыми-техникалық қабілеттерді, шығармашылық идеяларды көркемдік құралдармен беру дағдыларын, сондай-ақ дизайнды қалыптастыруға; цифрлық өнер өнімдерімен жұмыс істеу технологияларын игеруге, өмірге креативті қарым-қатынасы бар тұлғаны дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқушылардың бейімдеп оқытуын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-мектептің бейіндік оқытуға көшуін жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі мәселелері контекстінде ұйымдастырушылық - әдістемелік және психологиялық - педагогикалық аспектілер туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән тұлғаға бағытталған оқу процесін іске асыруға, әлеуметтік-коммуникативтік мәдениетті қалыптастыруға, педагогикалық шарттарды кеңейтуге, жеке-білім беру траекториясын құруға, бейіндік оқытуды ұйымдастыруда заманауи әдістемелер мен инновациялық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көркем еңбектегі критериалды бағалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты критериалды бағалау саласындағы білімді қалыптастыру және алған білімдерін көркем еңбек бойынша мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу тәжірибесінде жүзеге асыру. Пән білім беру нәтижелерін бағалауға критериалды тәсілдің ғылыми-теориялық негіздерін, көркем еңбек бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың технологиялық негіздерін зерделеуге, оқушылардың жетістіктерін бағалау үшін тапсырмалар құрастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ағашты көркем кесу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ағашты көркемдеп өңдеу және күнделікті өмірде осы көркем бұйымдарды қолдану бойынша білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ағаш сәулет өнері, көркемдік безендіру үшін әртүрлі заттарды жасау ерекшеліктері туралы білімдерді қалыптастыруға, ағашты көркемдеп өңдеудің ерекшеліктерімен, әртүрлі материалдарды өңдеу әдістері мен технологияларымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оқудағы жобалау, композиция, үлгілеу мен дизайн
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-оқу дизайны мен модельдеудің түрлері мен технологияларын, дизайн мен композиция заңдылықтарын меңгеру. Пән білім алушылардың өз бетінше жобалау дағдыларын дамытуға, оқу жобасында әртүрлі композициялық материалдарды таңдау мен пайдалануға, эстетикалық талғамы мен дизайнерлік ойлауын, шығармашылық жұмыстарды орындауға креативті көзқарасын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау қызметі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып оқытуды ұйымдастыру, білім беру бағдарламаларын, олардың бөліктерін игеру сапасын бағалау шарттарын қалыптастыру. Пән қашықтықтан оқыту жағдайында бағалаудың және бақылаудың қазіргі заманғы әдістерін, құралдарын, нысандарын зерделеуге; қашықтықтан оқыту, болашақ мұғалімдерді білім беру саласында ақпараттандыру құралдарын практикалық пайдалану стратегияларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тиімді оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогикалық міндеттерді шығармашылықпен шешу, тиімді оқыту негіздерін игеру процесінде өзін-өзі жетілдіру қабілетін дамыту болып табылады. Пән кәсіби құзыреттіліктерді, ұйымдастырушылық және басқарушылық қабілеттерді, шарттардың тез өзгеру режимінде жұмыс істеу қабілеттерін, педагогикалық қызметте стандартты емес жағдайларда тез шешім қабылдау қабілеттерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Дизайн және технология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың киім дизайнын жобалау кезінде компьютерлік графиканы қолдану мүмкіндіктері туралы білім алу. Пән дизайн туралы базалық білімді және дизайнерлік жұмыс дағдыларын қалыптастыруға, дизайнның теориясы, заңдылықтары мен даму перспективалары туралы жүйелі білім алуға, жеке (топтық) жобаларды құруға, білім алушылардың шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі көрсету қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жанрлардың ерекшеліктері туралы, ақпараттың сипаты, ғылыми мәтіндерді жазу қағидаттары бойынша басылым түрлері туралы білім алуға, сондай-ақ білім алушылардың академиялық жазу негіздерін меңгеруіне, ғылыми мәдениетті, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және өткізу, бастапқы деректерді жинау, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану және деректерді өңдеу, апробациялау саласында құзыреттер жүйесін қалыптастыруға зерттеу нәтижелерін ресімдеуге және практикаға енгізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Тоқу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда көркем тоқу және күнделікті өмірде тоқылған бұйымдарды тұрмыста қолдану бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Пән тоқу әдістері туралы, көркемдік безендіруге арналған түрлі тоқылған бұйымдарды жасау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, көркем тоқудың ерекшеліктерімен, әртүрлі материалдарды өңдеу әдістері мен технологияларымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • 3D модельдеу және прототиптеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жіп балқыту технологиясын қолдана отырып, нақты 3D модельдерін алу үшін заманауи прототиптеу технологияларын зерттеу. Пән 3D модельдерді құру және әзірлеу үшін ашық бастапқы коды бар бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға бағытталған арнайы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға; жаңа кәсіби білім мен дағдыларды одан әрі игеруге, өзін-өзі оқытуға, үздіксіз кәсіби өзін-өзі жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-оқытудың заманауи құралдарын,әдістерін, тәсілдері мен технологияларын қолдану білімін, біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән кәсіптік оқыту әдістерін игеруге, кәсіптік білімді қалыптастыруға, бірлескен орта құруға, кәсіптік оқыту мазмұнының ерекшелігін игеруге, оқытудың белсенді әдістерін, АКТ технологияларын, сыни ойлауды және оқу үрдісінде критериалды бағалауды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-оқу үрдісінде жобалық қызметті ұйымдастырудың білім мен біліктіліктер жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми-топтық жұмыс дағдыларын дамытуға және оқушылардың ғылыми жобаларын ұйымдастыра және басқара білуге, ғылыми әдебиеттерді зерделеуге, өз гипотезасын ұсынуға, жоба нәтижелерін талдай және бағалай білуге, жобаларды таныстыру кезінде фактілер мен дәлелдерді түсіндіре отырып, идеялар ұсына білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON9

    Психологиялық-педагогикалық ғылым мен инклюзивті білім беру талаптарына, сондай-ақ қауіпсіз пәндік-кеңістіктік және денсаулық сақтау ортасының талаптарына сәйкес оқушылардың көркемдік және техникалық шығармашылық процесін, жобалық қызметін басқару.

  • Код ON7

    Оқу үрдісінің сапасын арттыру үшін сыни ойлауды, критериалды бағалауды және білім берудегі заманауи трендтерді қолдана отырып, оқытудың белсенді әдістерін пайдалану

  • Код ON4

    Кәсіби қызмет бейіні бойынша заманауи жоғары өнімді машиналар мен жабдықтарды қолдану, әртүрлі материалдарды өңдеу технологияларын дағдыларын көрсету

  • Код ON2

    Оқушыларды белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікке, сондай-ақ қоғамдағы өзара іс-қимылға бейімдей отырып, оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың тиімді тәсілдерін қалыптастыру.

  • Код ON11

    Инклюзивті білім беруді ескере отырып, аралас және қашықтықтан оқыту жағдайында ұйымдастырушылық-басқарушылық және кәсіби қызмет үшін педагогикалық, сандық және IT-технологияларды қолдануға негізделген білім беру үрдісін талдау

  • Код ON1

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON10

    Кәсіби қызметте бұйымдарды жобалау және өндіру үшін электротехниканың, жаратылыстану және математика ғылымдарының негізгі процестерін, формулалары мен модельдерін талдау

  • Код ON8

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістері мен тәсілдерін, сабақты зерттеуді, экспериментті жоспарлау мен қоюды, процестерді талдауды, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндіруді пайдалана отырып, білім алушылардың жобалау және зерттеу қызметін ұйымдастыру

  • Код ON3

    Көркемдік-білім беру қызметінде қолдану мақсатында композициялық және өзге де материалдардың қасиеттерін анықтау

  • Код ON5

    Кәсіптік және жалпы білім беру ұйымдарының оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану

  • Код ON12

    Материалдарды көркемдік өңдеу мен түрлендірудің технологиялық процестерін және оларды пайдаланудың заманауи талаптарын білу негізінде сәндік және қолданбалы өнер, еңбек өнімдерін жасау.

  • Код ON6

    Сәндік-қолданбалы шығармашылықта компьютерлік дизайн мен инженерлік графиканың технологиялары мен әдістерін қолдану

Top