Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Кәсіптік оқыту в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Оқытудағы инновациялық бағыттар
    Несиелер: 7

    Пән білім алушыларды білім беруді жаңғырту, білім берудің жаңартылған мазмұнының принциптерін енгізу, білім беру үдерісі субъектілерінің әлеуетін өзектендіру аясында инновациялық тәсілдер негізінде оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнымен, әдістерімен, технологияларымен таныстыруға бағытталған. Пән өзіне кіреді: Денсаулық сақтау технологиялары; жобалық қызмет технологиялары; зерттеу қызметінің технологиясы; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; жеке тұлғаға бағытталған технологиялар; мектепке дейінгі және тәрбиеші портфолиосы технологиясы; ойын технологиясы; "ТРИЗ" технологиясы.

  • Өндірістік оқыту әдістемесі (сала бойынша)2
    Несиелер: 5

    Пән өндірістік оқытудың принциптері, өндірістік оқытудың жүйелері, оқыту түрлерінің жіктелуі, оқыту түрлері, әдістері, тәсілдері, оқыту нысандары, өндірістік оқыту шебердің сабаққа дайындалуы, оқытуға арналған құжаттамалар, оқытуды жоспарлау, оқушылардың білімін бағалау және т.б түсініктерімен танысуға бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Ауылшаруашылық машиналары
    Несиелер: 5

    Пән АӨК-де қолданылатын ауыл шаруашылық машиналарының пайда болу тарихы мен дамуы, сонымен қатар ғылым мен техника бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу АӨК механизмдері мен машиналарын жобалау үшін әлеуметтік-тарихи тәжірибені қолдана білуді қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық дүниетанымды түсінуді қалыптастыруға, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсініктерді алуға, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Машинатанудың теориялық негіздері
    Несиелер: 7

    Пән теориялық механика, материалдар мен машина бөлшектері қарсылығын зерттейді. Материалдық әлемнің қарапайым қозғалыс формасын зерттеу, дене қозғалысы және өзара қарым-қатынас теориялық механикада қарастырылады. Теориялық механика мен математиканың заңдары мен ережелеріне, сондай-ақ нақты материалдарды сынау барысында алынған нәтижелерге негізделген материалдардың кедергісінде беріктікті, қаттылықты және тұрақтылықты есептеу әдістері мен әдістерін әзірлейді. Машина бөлшектерінің есептелуі материалдардың кедергі негіздері туралы білімдерге негізделеді - механикалық құрылымдардың күші мен қатаңдығын және оларды есептеу әдістерін білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән аудиторлық қызметті ұйымдастыру мәселелерінде білім мен практикалық дағдыларды алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үрдісін басқару және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық іс-әрекетті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
  • Ауылшаруашылығында жылу энергетикалық жүйені компьютерлік үлгілеу
    Несиелер: 5

    Пәндер ауыл шаруашылығындағы жылу-энергетикалық қондырғыларды компьютерлік модельдеу саласындағы студенттердің білімін алуға, сондай-ақ студенттерді жылу-энергетикалық үрдістер мен қондырғылардың математикалық үлгілерінің алгоритмдерін және компиляция әдістерімен таныстыруды, оңтайландыру есептерін жүргізу әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жылу техникасы
    Несиелер: 5

    Пән теориялық және практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған алу, түрлендіру, беру және пайдалану мақсатында қажетті таңдай алатындай дәрежеге бас жылулықты, жылу-техникалық жабдықтар мен материалдарды пайдалануға және қажет болған жағдайда халық шаруашылығы салаларының ең жоғары технологиялық процестерді жандандыру және оңтайландыру, анықтау және пайдалану ОЭР үнемдеу қайталама куәландырады.

    Селективті тәртіп
  • Сызба геометриясы және инженерлік сызба
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды екі өлшемді геометриялық аппараттармен, геометриялық объектілердің қасиеттерін зерттеу үшін алгоритмдер жиынтығымен, машина жасау және құрылыс сызбаларында бейнелерді құрудың теориялық негіздерімен таныстыруға және сызбаларды орындау үшін қажетті практикалық дағдыларды алуға, бөлшектер эскиздерін түсіру және оларды өлшеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Машиналар мен жабдықтарды жөндеу
    Несиелер: 5

    Пән машиналар мен жабдықтарды жөндеу әдістері мен түрлері, Тозған бөлшектерді қалпына келтіру, жөндеу түрлерін жіктеу, жөндеуді инженерлік қамтамасыз ету, жөндеу технологиясы және механикаландыру, технологиялық машиналар мен жабдықтарды жөндеу өндірісі, жабдықты жоспарлы-алдын ала жөндеу жүйелері, жөндеудің агрегаттық әдісі кезінде машиналар мен оның бөліктерін сараланған жөндеу нормативтерін әзірлеу, электромеханикалық қызметті ұйымдастыру және басқару туралы білім алуға бағытталған. Машиналардың техникалық жай-күйін диагностикалау және ақаулардың пайда болу себептерін анықтау, машиналардың зақымдануы мен істен шығуы, олардың алдын алу, анықтау және жою әдістерін анықтау бойынша дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби шет тілі пәні оқытудың мәдениаралық және ғылыми-кәсіби бағыттылығын тереңдетуге, тілдің грамматикалық жүйесі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, кәсіби-бағытталған және ғылыми мәселелер бойынша толық және дәлелді сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

  • Өндірістік оқыту әдістемесі (сала бойынша)3
    Несиелер: 5

    Пән өндірістік оқу үрдісін ұйымдастыру мен жүзеге асырудағы тәжірибесін игеруге, оның жағдайын талдауға және оқушылардың оқу іс-әрекетінің нәтижелеріне, сондай-ақ өндірістік оқыту шебері педагогикалық мамандығын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Қолданбалы механика
    Несиелер: 5

    Пән статистиканы зерттеуге; конвергенттік күштер жүйесі; параллель күштер орталығы; қатты нүкте кинетикасы; айналмалы динамика; механизмдердің кинематикалық сипаттамалары, техникалық білімнің кеңеюі, мамандандырылған құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Критериалдық бағалау технологиялары
    Несиелер: 8

    Курс критериалды бағалаудың принциптерімен, терминдермен және критериалды бағалау жүйесінің анықтамалармен таныстырады. Білім алушыларға қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалауды оқу үрдісінде қолдануды жоспарлауға іс-тәжірибелік ұсыныстар береді.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік оқыту педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән дидактика және тәрбие теориясы мәселелері, кәсіби білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті ұйымдастыру принциптері, Қазіргі ғылым мен педагогикалық тәжірибенің жетістіктерін ескере отырып, кәсіби білім беру педагогының міндеттері, формалары мен әдістері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу педагогикалық процестің мақсаттарын, принциптерін, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, формаларын анықтау, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеруді көздейді.

    Селективті тәртіп
  • 3D модельдеу және прототиптеу
    Несиелер: 5

    Пән 3D модельдерді жасау және жасау үшін ашық бастапқы коды бар бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануға бағытталған арнайы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. "Жіптерді балқыту" технологиясын пайдалана отырып, сезілетін 3D үлгілерін алу үшін заманауи прототиптеу технологияларын зерттеу; тәрбиелеу саласында – жеке және командада тиімді жұмыс істеуді, кәсіби, жеке даму үшін қажетті дағдылар мен біліктерді көрсетуді үйрету.; жаңа кәсіби білім мен іскерлікті одан әрі меңгеруге, өзін-өзі оқытуға, үздіксіз кәсіби өзін-өзі жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Электр машиналары және электр жетегі
    Несиелер: 5

    Пән электротехниканың негізгі заңдарымен, электр энергиясын өндіру, беру және пайдалану заңдылықтарымен, машиналар мен аппараттардағы электр тізбектеріндегі физикалық құбылыстармен, олардың жұмыс ерекшеліктерімен танысуға, электрондық аспаптар мен құрылғылардың жұмыс істеу принциптеріне үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Өндірістік оқыту әдістемесі (сала бойынша)1
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдерді кәсіптік даярлаудың мақсаттары, принциптері, әдістері, сондай-ақ оқу-әдістемелік құралдар, бақылау әдістері, білім беру және өндірістік қызметті жоспарлау ерекшеліктері туралы хабардар етеді. Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде оқушыларды өздерінің білімін қолдана білуге даярлауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Мектептегі бағалау мен оқытудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Мектептегі бағалау мен оқытудағы жаңа тәсілдер пәні болашақ педагогтарды оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, субъект - субъективті өзара әрекеттесудің коммуникативтік технологияларымен, сонымен қатар білім берудің жаңартылған мазмұнының принциптерін ескере отырып, оларды мектептің білім беру үдерісінде практикалық қолданумен таныстыруға бағытталған.

  • Кәсіби шеберлік негізі
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби оқыту жүйесіндегі кәсіби шеберлік туралы негізгі ұғымдар мен терминдерді оқытуға, кәсіби даярлықтағы кәсіби шеберліктің негізгі принциптері мен функцияларымен танысуға және алған білімін педагогикалық процесті жобалауда қолдануға, білім беру процесінің субъектілерімен өзара іс-қимыл жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Білім беру процестерін модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдерді білім беру үдерістерін модельдеу, білім беру процесін жобалау барысында алынған білімдерін пайдалану, білім беру пәнінің әртүрлі компоненттерінің моделін құру мәселелерін шешу үшін дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Арнайы психология және педагогика
    Несиелер: 5

    Пән арнайы білім беру және психикалық және дене дамуында ауытқулары бар тұлғалардың дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін зерделеуге, кемістіктің құрылымын, дамуында ауытқулары бар тұлғалардың типологиясын, психологиялық ерекшеліктерін және осы балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық технологияларын зерттеуге бағытталған.

  • Машина бөлшектері
    Несиелер: 7

    Пән жалпы мақсаттағы машиналар мен тораптардың бөлшектерін жобалауды және есептеуді, машина бөлшектері мен тораптарының жұмысқа қабілеттілігінің негізгі критерийлерін және оларды таңдау және есептеу әдістемесін, пайдалану шарттары мен жұмысқа қабілеттіліктің қабылданған критерийлерін ескере отырып, механикалық жүйелерді жобалаудың типтік әдістерін, техникалық жүйелердің элементтерін есептеу және жобалау кезінде қазіргі заманғы әдістерді, ақпараттық технологиялар мен электрондық деректер қорын пайдаланып зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Сызуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән кеңістіктегі көріністері көз алдына елестетуді дамыту, сызбаларды еркін оқи білуін және олардың техникалық суретін орындау, сұлбасын сызу білуін дамыту техникалық сызбаларды оқи да, орындай да білуіне жол ашу, механизмдегі бөлшектердің өзара байланысын сызбалар арқылы оқи білуі, олардың кеңістіктегі заттардың орналасуын көз алдына елестете білуін үйретуге келешекте әртүрлі кәсіптегі, әртүрлі мамандықта жұмыс істейтін адамдардың түрлі операцияларды орындауда өз ойларын толық жеткізе білу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Стандартизация және метрология
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасында стандарттау мен метрологияның негізгі қағидалары мен ережелері, сәйкестікті растау саласы, өнімдер мен қызметтердің сәйкестігін растауды жүргізудің ережелері мен тәртібі, стандарттау мен метрологияны ғылыми-техникалық қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ өнім сапасын және технологиялық процестерді қамтамасыз ету бойынша міндеттерді шешуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет
    Несиелер: 5

    Пән болашақ кәсіпкерлік қызметке дайындығын қалыптастыруда олардың жұмыс берушімен, әріптестерімен және әр түрлі деңгейдегі қызметкерлермен қарым-қатынас орнату, бірігіп жұмыс жасау, шешім қабылдау, ұйымдастыру қабілеттерін дамыту бағытында жұмыс жасау қажет.

    Селективті тәртіп
  • Аул шаруашылығындағы өндірістік үрдістерді автоматтандыру және механикаландыру
    Несиелер: 5

    Пән тракторлардың құрылымы, олардың агрегаттарының, тораптары мен механизмдерінің жұмыс істеу принципі, базалық ауыл шаруашылығы машиналарының қалыпты жұмыс істеу шарттары және оларды стационарда технологиялық баптау әдістері және есептеу, жоғары техникалық білімі бар агрегаттарды жинақтау бойынша білімге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Материлдарды көркемдеп өңдеу және тұрмыс эстетикасы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ ұстаздарды көркем шығармашылық дәстүрлерінің ғасырлық дәстүрлерін, өнімді жобалаудағы композициялық шешімдерді қалыптастыру, эстетикалық дәмді тәрбиелеуді қамтитын халық өнерінің сұлулығы мен үйлесім әлемімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 6

    Пән электр және магнит тізбектері үшін электрониканың негізгі заңдарын, электр және магнит шамаларын өлшеу әдістерін, негізгі электр машиналарының жұмыс принциптерін, олардың жұмыс және іске қосу сипаттамаларын, өндірістік процестерді автоматтандырудың міндеттері мен мақсаттарын,технологиялық процестерді автоматтандыру сатыларын, ТП және АБЖ мәнін, элементтерді белгілеуді және автоматтандырудың функционалдық сұлбаларының мазмұнын таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Материалдар кедергісі
    Несиелер: 5

    Пән статикалық және динамикалық жүктемелер жағдайында өнімнің қажетті сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ететін құрылымдық элементтердің беріктігіне, қатаңдығына және тұрақтылығына қарапайым және күрделі қарсылықпен инженерлік есептеулер саласында білім комплексін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Гидравлика
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған және гидравликаның, термодинамиканың, жылумаңызалмасудың негізгі бөлімдерін және осы пәндердің негізгі заңдарын өндіріс салаларындағы техникалық есептерді шешу үшін қолдану, жылумен жабдықтау, жылыту жүйелерінің сапасын бағалау, есептеу әдістемесі,құбырлардағы гидравликалық есептеулерді қарастырады

    Селективті тәртіп
  • Жалпы элетрқауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пән электротехниканың негіздерін, электр тогының және электромагниттік өрістердің әрекет етуін, қауіпті және зиянды фактор ретінде оларды ұсынудың ерекшеліктерін және оларды қорғау әдістерін зерттеуге бағытталған. Қоршаған ортаны қорғау талаптарына, персоналдың денсаулығын және өнеркәсіптік қауіпсіздікті қамтамасыз етуге сәйкес электр жабдықтарын пайдалану, монтаждау және іске қосу, қызмет көрсету және сынау, диагностикалау және мониторингі саласындағы өндірістік қызметке ерекше көңіл бөлінеді. Курс келесі бөлімдерден тұрады: «Электромагниттік өрістің негізгі түсініктері мен заңдары, электр және магниттік тізбектер», «Электр тізбектерінің теориясы негіздері», «Электр машиналарының жұмыс істеу принципі», «Электр қауіпсіздігінің негіздері».

    Селективті тәртіп
  • Көтеру – транспорттық машиналар
    Несиелер: 6

    Пән көтеру-көліктік машиналардың мақсаты, жұмыс қағидалары мен көлемін, көтеру механизмдері мен көлік құралдарын жіктеуді зерттеуге бағытталған; негізгі механизмдерді жобалау, көтеру және көлік құралдарын қауіпсіз пайдалану шарттарын қамтамасыз ету қағидалары, көтеру механизмдерінің металл құрылымдары, пайдалану қасиеттерінің негізгі сипаттамалары, жүк көтергіштері мен көлік машиналарын автоматтандырылған жүк тиеу құрылғылары үшін қашықтан басқару жүйелерімен жабдықтауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Машиналық графика
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік графикалық бағдарламалардың теориялық негіздерін оқып үйренуге, AutoCAD, Compass графикалық пакеттерінде тәжірибелік дағдыларды меңгеруге, сондай-ақ жобалау құжаттамасын рәсімдеу ережелерін оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби педагогикадағы ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 6

    Пән жалпы білімді қамтуды, нәтижелі жұмыс атқару,коммуникативті құзыреттілігіне бағытталған.

  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән педагогикалық ойлауға және мінез-құлыққа, педагогикалық құбылыстарды дербес талдауға, оқытудың жаңа технологиялары мен әдістерімен танысуға, білім берудің дәстүрлі тәсілдерін сыни талдауға, қазіргі білім беру технологияларында бағдарлауға, шарттарды ескере отырып таңдауды жүзеге асыруға бағытталған.

  • Педагогикалық қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Пән қарым-қатынастың негізгі адамгершілік-психологиялық мәселелерін, оларды шешу және алдын алу тәсілдерін, әлеуметтік шындықты терең түсінуге мүмкіндік беретін құндылықтар, идеялар мен ұғымдар туралы білімді жетілдіруге, қарым-қатынаста моральдық құндылықтарды жүзеге асыру механизмдерін қарастыруға және саналы және этикалық негізделген шешімдерді іздеуге ынталандыруға бағытталған.

  • Мектептегі оқу-тәрбие үдерісін басқару
    Несиелер: 7

    Пән тәрбие жұмысының негізгі теориялары мен әдістемелерімен, заманауи мектепте білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында кәсіби міндеттерді шешу тәсілдерімен танысуға және алған білімдерін педагогикалық процесті жобалауда қолдануға, білім беру процесінің субъектілерімен өзара іс-әрекет жасауға үйретуге бағытталған.

  • Оқу жабдықтарын пайдалану мен монтаждау
    Несиелер: 6

    Пән құрастырудың негізгі түсініктері мен анықтамаларымен танысуға, сонымен қатар теориялық білімді практикада қолдануға дайындығын қалыптастыруға және өндірісті ұйымдастырудың негізгі ережелері туралы, оқу жабдықтарын жөндеу және сақтауды ұйымдастыру әдістерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік технологиялық жабдықтар
    Несиелер: 5

    Пән өнеркәсіптік өндірістің қазіргі заманғы машиналары мен аппараттарының конструкциялары мен жұмыс принциптері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, жабдықтарды пайдалану кезінде рұқсат етілген жүктемелер туралы теориялық білім алуға және жабдықтың жұмыс параметрлерін және оның техникалық мүмкіндіктерін анықтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жабдықтарды жіктеу туралы мәліметтер алу; - машиналар мен аппараттардың негізгі типтерінің конструкциялары мен жұмыс принциптерін зерттеу; - машиналар мен аппараттарда болып жатқан технологиялық процестердің мәнімен танысу; - машиналарды, аппараттарды және олардың негізгі элементтерін таңдаудың негізгі принциптерін зерттеу; - пайдалану процесінде жабдықтың рұқсат етілген жүктемелерінің нормалары туралы мәліметтер алу; - өнеркәсіптік жабдықты қолданудың әртүрлі салаларын зерттеу; - салалық жабдықты дамытудың перспективалық бағыттарымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Тракторлар мен автомобильдер
    Несиелер: 5

    Пән трактор және автомобиль теориясының негіздерін, автомобиль және трактордың жүйелері, механизмдері мен түйіндерін, тракторлар мен автомобильдердің жіктелуін, тағайындалуын білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Оқудағы жобалау, композиция, үлгілеу мен дизайн
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді тігін машиналарының типтері мен құрылымдық ерекшеліктерін таныстыру; киімнің, ассортименттің және киімнің бөліктерін өңдеу технологиясы. Қолмен жұмыс жасаған кезде қол жеткізілген білімді қолдана отырып, қолмен және машина тігістерін қолдана отырып дайындықты қалыптастыру; өлшеуді қабылдау; киім-кешек өңдеуге арналған бөлшектер.

    Селективті тәртіп
  • Автоматтандырылған жобалау жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби есептерді шешу кезінде білімділікке және білімділікке, практикалық тәжірибе негізінде табысты әрекет етуге, берілген құзыреттілік стандарттарына сәйкес міндеттерді орындау қабілетіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік оқытудағы заманауи технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың негізгі түрлерін ұйымдастыру мақсатында жалпы білім беретін мекемелерде одан әрі кәсіби жұмыс істеу үшін оқу сабақтарын өткізу барысында алынған білім мен іскерлікті қолдануға бағытталған.

  • Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән қауіпсіздік мәдениетін оқыту, күнделікті өмірде қауіпсіз мінез-құлық үшін оқыту студенттерге табиғи, техногенді төтенше жағдайлар, соның ішінде қауіп, болып табылады, олар алғашқы медициналық көмек көрсету салауатты және қауіпсіз өмір салтын мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Өндірістік оқыту шеберінің тәрбиелік қызметі
    Несиелер: 5

    Пәндер тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру және жоспарлау бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Тігін бұйымдарының технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән кеңістіктік және көру түсініктерін, қиялын және байқаушылықты қамтамасыз ететін шығармашылық іс-әрекеттің әр түрлерінде көркем технологиялық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Әр түрлі материалдармен жұмыс Технологиялық ойлауды қалыптастыруға, көркемдік-эстетикалық талғамын, шығармашылық қабілеттерін, есте сақтау қабілетін, кеңістіктік қиялын, қол моторикасын дамытуға, оқушылардың көз өлшеуін жетілдіруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпорынның нарықтық қатынастағы қызметі саласындағы білім мен ақпаратты алуға, кәсіпорынның қазіргі мәселелері, сондай-ақ шаруашылық практикасының дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған. Оқыту нәтижесінде студент еңбек нарығында өзінің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мақсатында экономикалық ақпаратты пайдалануы тиіс.

    Селективті тәртіп
  • Жаңа технологиялар мен композициялық материалдар
    Несиелер: 5

    Пән болашақ ұстаздарды көркем шығармашылық дәстүрлерінің ғасырлық дәстүрлерін, өнімді жобалаудағы композициялық шешімдерді қалыптастыру, эстетикалық дәмді тәрбиелеуді қамтитын халық өнерінің сұлулығы мен үйлесім әлемімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Оқушылардың бейімдеп оқытуын ұйымдастыру
    Несиелер: 8

    Пән мамандандырылған мектеп тәрбиесінің педагогикалық және психологиялық негіздерін көрсетеді; мамандандырылған мектепке арналған типтік оқу бағдарламаларының мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін сипаттайды. Пәнді оқып үйрену студенттерді оқытудың теориясы, ұғымдары мен технологиясына сүйенуге, мамандандырылған оқытуды ұйымдастыруда заманауи әдістер мен инновациялық технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, мектепке дейінгі балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы, ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларды оқыту және диагностикалау әдістері мен технологиялары туралы түсініктерді алуға бағытталған, ұйымдастыру-басқару, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық іскерліктерін қалыптастырады. Пәннің бөлімдері: ЖВЗ бар балаларға инклюзивті білім берудің концептуалды негіздері. Ресейде, шетелде, Қазақстанда ЖВЗ бар балаларға инклюзивті білім беру. Инклюзивті білім берудің шарттары мен модельдері. Жалпы білім беретін жаппай мекемелерге ЖВЗ бар балаларға инклюзивті білім беруді енгізу: келешегі мен мәселелері. Инклюзивті білім беру мекемесінің моделі. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу.

  • Оқушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларымен және оқушылардың ғылыми жобаларын ұйымдастыру және басқару іскерлігімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
  • Электротехника
    Несиелер: 5

    Пән типтік электрондық тізбектердің негізгі қасиеттерімен сыртқы әсерлерге байланысты танысуға, білім алушылардың Электр тізбектерінің сұлбалық және математикалық модельдерін құрастырудың жалпы әдістемесін меңгеруге, негізгі электртехникалық есептерді шешуде алгоритмдеудің заманауи әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Тамақ дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән тағам физиологиясы, өндірістік санитария және гигиена негіздерімен, тағамдардың жіктелуі мен ассортиментімен, ет және ет өнімдерінің, балық, балық және теңіз өнімдерінің, жарма және астық өнімдерін, ұн және нан-тоқаш өнімдерінің түрлерімен, тағам дайындау технологиясының негіздерімен, ұлттық тағамдарды дайындау технологиясымен танысуға бағытталған, ас үй құралдарымен және құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, аспаптармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасымен танысуға; әр түрлі тағамдардан тағам дайындауды (бірінші, екінші) үстелді жабдықтауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бейнелеу өнері аркылы сабақта, кластан тыс жүмыстарда оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-теориялық негіздерін және оқыту әдіс-тәсілдерін ашуға, бейнелеу өнері негіздері мен түрлерін жөне жоспарларын құрып үйретуге; сурет, кескіндеме, композициядан бейнелеу біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға; -сабақ өткізуге пайдаланылатын көрнекіліктер, дидакгикалык материалдар және тағы баска көмекші құралдарды жасауға үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогикалық үрдісті ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімді қолдану

  • Код ON2

    Еңбек объектілерінің функционалдық және көркемдік мақсаты негізінде әр түрлі техниканы, конструкцияларды, қазіргі заманғы материалдар мен жабдықтарды пайдалана отырып, бұйымдарды жобалау, дайындау және өткізу

  • Код ON3

    Өзінің кәсіби қызметінде Қоғамдық сананы жаңғырту ерекшеліктерін, рухани құндылықтардың, дәстүрлердің, әдет-ғұрыптардың маңыздылығын және оларға бағдарлануын түсінуді көрсету

  • Код ON4

    Тиісті өндіріс саласында техникалық өлшеудің және техникалық ақпаратпен жұмыстың түрлі тәсілдерін пайдалану

  • Код ON5

    Оқу-тәрбие процесін жобалау және жүзеге асыру үшін педагогикалық менеджмент, мақсат қою принциптерін, кәсіби оқыту әдістемесін және қазіргі педагогикалық технологияларды қолдану

  • Код ON6

    Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде инновациялық тәсілдерді пайдалана отырып, арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыру

  • Код ON7

    Жаратылыстану және математика ғылымдары саласындағы білімдерін, механика және электротехника заңдары мен модельдерін білуін көрсету

  • Код ON8

    Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметін жоспарлау және құрастыру

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы техникамен жұмыс істеудің практикалық дағдысы болу, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, кәсіби қызметте бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану

  • Код ON10

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға кіру

  • Код ON11

    Экономикалық, құқықтық, экологиялық білімді, сондай-ақ кәсіптік және өзге де міндеттерді шешуде тіршілік қауіпсіздігі бойынша білімді пайдалану

  • Код ON12

    Кәсіби қызмет профилі бойынша заманауи жоғары өнімді машиналар мен жабдықтардың құрылысы мен жұмысы, әртүрлі материалдарды өңдеу тәсілдері мен технологиялары туралы білімді қолдану

  • Код ON13

    Техникалық сызбаларды орындау үшін компьютерлік бағдарламаларды пайдалану

  • Код ON14

    Оқытудың белсенді әдістерін ескере отырып, білім алушылардың танымдық, зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастыру

Top