Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06111 Компьютерлік ғылымдар және программалық инженерия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Бірінші курс студентін мамандық бойынша оқу жоспарының құрылымымен таныстыру; мамандық пен маманның халық шаруашылығындағы және тікелей таңдалған мамандық саласында алатын орны мен рөлін көрсету; осы бағыттағы ғылыми-ақпараттық қызметтің рөлімен және бағытымен таныстыру; студентті мамандық бойынша бағдарламалық, әдістемелік, ақпараттық-техникалық қамтамасыз етуге бейімдей отырып, университеттегі жемісті оқу-шығармашылық жұмысына дайындау; қолдану салаларына сәйкес АЖ-ны жобалау және техникалық қызмет көрсету; студенттерді әдебиет сабағында өзіндік жұмыс жасауға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Алгоритмизацияның негізгі заңдары мен ережелері зерттеледі: алгоритмдерді өңдеу және талдау принциптері, рекурсиялар, деректердің құрылымдалған және базалық типтері, көрсеткіштер, деректер құрылымы, деректер құрылымын өңдеу алгоритмдері, жолдарды өңдеу, рекурсивті алгоритмдер, сұрыптау, іздеу - сызықтық және екілік, қатарларды өңдеу, динамикалық бағдарламалау. Есептерді шешуде сызықтық, циклдік және басқа алгоритмдерді салыстыру және қолдану, оларды құрастыру және тестілеу дағдылары мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Академиялық жазу - бұл тілдік құзіреттілік, зерттеушіге ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік береді. Курстың мақсаты - халықаралық ғылыми журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалалар жазу қабілетін жетілдіру. Академиялық жазу курсы практикалық мысалдар мен жаттығуларды қолдана отырып, тиімді академиялық жазуды үйретеді. Академиялық жазу қабілеті университеттің ғылыми-педагогикалық қызметкерлері мен студенттеріне шетелдік ғылыми басылымдарда жариялау, халықаралық ғылыми конференцияларға қатысу, академиялық ұтқырлық бағдарламалары аясында магистратурада немесе докторантурада оқуға қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Программалау 1 (С++, алгоритмдер теориясы)
    Несиелер: 5

    Алгоритмдерді және бағдарламаларды әзірлеу технологиясын білу, компьютерде әртүрлі режимдерде проблемаларды шешу және оларды шешу жолдарын білу, бағдарламалауға объектілі-бағытталған көзқарас негіздері: негізгі алгоритмдік құрылымдар және олардың математикалық модельдеріне сәйкес проблемаларды алгоритмдерін құру үшін қолдану; процедуралық бағдарламалау принциптері; объектілі-бағытталған бағдарламалау принциптері; C ++ бағдарламалау тілі; негізгі статикалық және динамикалық деректер түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Arduina тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтар үшін жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, роботтардың кеңістіктегі қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • PHP тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    РНР-да бағдарламалау тәсілдерін оқу. PHP-веб-серверде HTML беттерін жасау және деректер қорымен жұмыс істеу үшін құрылған бағдарламалау тілі. хостинг-провайдерлердің басым көпшілігімен танысу. веб-сайттарды құру үшін (Linux, Apache, MySQL, PHP (Python немесе Perl)) талдау жасау. PHP тілінде бағдарламалау тілінде жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Python тілін меңгеру бағдарламалық жүйелердің прототиптерін де, бағдарламалық жүйелердің өздері де жылдам құруға мүмкіндік береді, ғылыми және өндірістік есептерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді интеграциялауға көмектеседі. Математикалық есептердің қойылымын талдау кезінде алгоритмдік модельдеу әдістерін және алгоритмдік модельдеу әдістерін таңдау; Python тілінде бағдарламалау жобасын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бағдарламалық материал шегіндеоқу/тең түпнұсқалы кәсіби-бағытталған мәтіндердің мазмұнын баяндау, сондай-ақ кәсіби салада лекциялар, сөз сөйлеулер, әңгімелесулер мазмұнын қарастыру. Оқытылған кәсіби-бағытталған тақырыптар шегінде сөйлей білу дағдыларын қолдану. Естілген/оқылған мәтіннің мазмұнын беру. Өз пікірін және бағасын білдіру, кәсіби тақырыптарға әңгімелеуде жауап беру, шеттілінде дәлел келтіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық сана жаңғыруы және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың ұғымдарын, нысандарын, белгілерін, ерекшеліктерін, маңызы мен негізгі бағыттарын; бәсекелестік қабілеті, прагматизм, ұлттық бірегейлік, эволюциялық даму, жаңа идеология ұғымдарын сипаттау. Ұлттық бірегейлікті сақтау, Отанға риясыз қызмет ету; сананың ашықтығы, өзгерістерге дайын болу, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының үздік әлемдік жетістіктеріне ашықтық пен қабылдағыштық бойынша дағдыларды, қоғамдық сананы жаңғырту жетістігінің маңызды шарты ретінде үздік дәстүрлер мен алғышарттарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    А.Құнанбаевтің өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; оның шығармашылық мұрасы талданады. А. Құнанбаевты өз дәурінің ағартушысы ретінде таныстырады. Әлемдік және шығыс әдебиеттегі Абайдың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 6

    Алгоритмдерді және бағдарламаларды әзірлеу технологиясын білу, компьютерде әртүрлі режимдерде проблемаларды шешу және оларды шешу жолдарын білу, бағдарламалауға объектілі-бағытталған көзқарас негіздері: негізгі алгоритмдік құрылымдар және олардың математикалық модельдеріне сәйкес проблемаларды алгоритмдерін құру үшін қолдану; процедуралық бағдарламалау принциптері; объектілі-бағытталған бағдарламалау принциптері; C ++ бағдарламалау тілі; негізгі статикалық және динамикалық деректер түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттелді; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абаян ғылымының құрушысы ретінде; «Манас» жыршысы. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілік сезімталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілеттерін дамытады. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу тәртібі бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікке баулиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Математикалық зерттеу әдістерін білу және алгебра және геометрия саласындағы қолданбалы мәселелерді шешу. Алгебралық және геометриялық мәселелерді шешуде теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қолдану, жалпы ғылыми пәндерді одан әрі меңгеру үшін негіз ретінде. Жалпы математикалық есептерді шешудегі алгебра және геометрияның математикалық аппаратын қолданудағы дағдылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Программалау 2 (С#, объектіге бағытталған бағдарламалау)
    Несиелер: 6

    Бағдарламалауда бар тәсілдер туралы білімді көрсету, сондай-ақ объектілі-бағытталған мәселелерді шешуге арналған С# тілінің мүмкіндіктерін меңгеру. С# жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау бойынша білімді қолдану; С# пайдаланып әр түрлі бағдарламалау ортасындағы жұмыс. С# тілінде бағдарламалау бойынша жоба жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған бағдараламау
    Несиелер: 5

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау, Алгоритмдеу және деректерді сипаттау құралдары, сондай-ақ бағдарламалау технологиясы негіздерін білу. Объектілі-бағытталған бағдарламалау нақты әлемнің объектілерін моделдеуге, сондай-ақ электрондық ортада ғана бар виртуалды объектілерді құруға мүмкіндік беретін қуатты құрал болып табылады. Кластардың заманауи дайын кітапханаларын, технологиялар мен құрал-сайман құралдарын пайдалану. Borland C++бағдарламалау тілінде жоба жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік инженерлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық инженерияның негізгі процестері; бағдарламалық құралдардың жобаларын басқару әдістері; алгоритмдердің күрделілігін бағалау әдістері мен құралдары; бағдарламалық құралдардың өмірлік циклінің модельдері мен негізгі процестері; түрлі деңгейдегі қолданбалы саланы талдау әдістері; бағдарламалық инженерия саласындағы ақпаратты пайдалану, қорыту және талдаудың негізгі тәсілдері; бағдарламалық инженерия саласындағы міндеттерді шешу кезінде ұжымдық жұмысты ұйымдастырудың негізгі әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Математикалық талдаудың негізгі ұғымдары қарастырылады: бір нақты айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуі, белгісіз интегралдар және интегралдау әдістері, кейбір интегралдар және олардың геометрия, механика және физикадағы қолданылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік ойындарды бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Ойындар мен қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу саласында логикалық ойлауды дамыту зерттелуде. Оқыту аясында объектіге бағытталған бағдарламалау тілі қолданылады. Android мобильді платформасына арналған ойындарды жасау негіздері қарастырылады және әзірлеудің барлық негіздерімен танысады, "компьютерлік ойындарды әзірлеу" құзыреттілігі бойынша шеберхананың компьютерлік техникасының техникалық мүмкіндіктерін барынша ескереді және білім алушының шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған. Жұмыс бағдарламасының негізі-сабақтардың теориялық және практикалық бағыты. 2D ойындарын құру туралы білім мен әдістерді игеру бағдарламалау және ойындарды дамыту саласында компьютерлік сауаттылықты қалыптастыруға көмектесетін мәселелерді шешу барысында жүзеге асырылады. Тыңдаушылардың қол жеткізген нәтижелерді түсінуі және иеленуі рефлексивті тапсырмалар көмегімен болады. Мұндай тәсіл оқытудың жоғары уәждемесі мен нәтижелілігіне кепілдік береді. Бағдарламалық жобаларды ұйымдастырудың білімдері, дағдылары мен әдістері ақпараттық құзіреттіліктің элементтері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Интернет-технологиялар
    Несиелер: 5

    Студентте Интернеттің негізгі ресурстары, әлеуметтік қызметтер туралы түсінік қалыптастыру; HTML белгілеу тілін қолдана отырып сайт құру технологиясын, құжаттарды ұсынудың Объектілік моделін ескере отырып, JavaScript бағдарламалау тілінде сценарий құру әдістерін үйрету; Интернет желісінің физикалық құрылымы, байланыс арналары, деректер ағындарын бағыттау туралы түсінік беру. Студенттерді қазіргі заманғы Презентация технологиялары мен ақпараттық алмасуды ұйымдастырудың аппараттық және бағдарламалық негіздерімен, міндеттерді шешуге арналған бірқатар бағдарламалық пакеттердің салыстырмалы сипаттамаларымен, сондай-ақ мемлекеттік және муниципалды басқару саласындағы қолданбалы мәселелерді шешудегі бастапқы дағдылармен таныстыру зерттелуде. Негізгі анықтамалар қарастырылады: ресурс, пайдаланушы, провайдер, желі, сервер, түбірлік сервер, домен, қол жетімділік, трафик, коммутацияланған қол жетімділік, кең жолақты қол жетімділік, сымсыз қол жетімділік, коммутацияланған қол жетімділік және оның ерекшеліктері, аппараттық телефон желісі, модулятор, демодулятор, қол жеткізу жылдамдығы, модем, ішкі немесе сыртқы модем, аналогтық қол жеткізу желісі, сандық қол жеткізу желісі. Кең жолақты байланыс, оның кіші түрлері, сипаттамалары ISDN технологиясы, DSL технологиясы (ADSL), спутниктік байланыс, кабельдік теледидар желілері, арнайы желі. Сымсыз байланыс, оның кіші түрлері, сипаттамалары қамту аймағы, кіру нүктелері (ыстық нүктелер), ұялы телефон арқылы қосылу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    Студенттердің қазіргі уақытқа сай физикалық және әлемдік ғылыми көзқарастарын қалыптастыру. Қазіргі уақыт физикасын және классикалық физика теориясының түбегейлі заңдарын пайдалануда студенттердің білімін және біліктілігін қалыптастыру, сонымен қатар физикалық зерттеулер жүргізуге машықтылығын болашақ кәсіптік деңгейде пайдалануға қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық жобалау
    Несиелер: 4

    Заманауи цифрлық технологияларды, білім беруде оқытудың сандық құралдарын, бұлтты технологияларды пайдалану қарастырылады.Цифрлық технологиялардың түрлері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері, қолдану саласы. Желілік білім беру ресурстарының сипаттамасы. Интернет желісіндегі білім беру ресурстарын іздеу әдістері. Цифрлық технология бойынша оқу үдерісін жоспарлау әдістемесі. Компьютерлік оқыту бағдарламаларын әзірлеу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік математика (MathCad, MatLab)
    Несиелер: 4

    Компьютерлік математиканың жаңа жүйелері (СКМ) MathCAD және MATLAB сияқты кеңейтудің кейбір пакеттерімен қарастырылады, сонымен қатар күрделі ғылыми және инженерлік есептерді шешу үшін қажетті Simulink Имитациялық модельдеу ортасындағы жұмыс негіздерін, компьютерлік математика жүйелерінде математикалық есептерді шешу әдістерін, зерделенген жүйелерде электронды құжаттарды форматтау әдістерін, бағдарламаларды жөндеу әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам-машина интерфейсін жобалау
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы компьютерлік жүйелердегі интерфейстердің түрлерін және заманауи интерфейсті құрудың негізгі әдістерін білу, олармен жұмыс істеу, сондай-ақ қазіргі заманғы компьютерлік жүйелердегі эргономикасын бағалау; Адамды қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі пәндік салалардағы бағдарламалық жасақтама әзірлеу міндеттерін шешу үшін осы білімді пайдалану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект жүйесі
    Несиелер: 4

    Заманауи компьютерлік жүйелердің құрылысында жасанды интеллект пен нейроинформатиканың теориясы мен әдістерін қолданудың негізгі принциптерін білу. Әртүрлі типтегі жобалау әдіснамасын білу, БМЖ-нің жекелеген түрлерін және IMS стандартты жобалау кезеңдерін білу. IMS-ті жобалау міндеттерін орындау кезеңінен бағдарламалық жасақтамаға енгізу мүмкіндігі. Жасанды интеллект жүйелерін зерттеу мен құруда практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағдарламалық инженерия
    Несиелер: 5

    Қойылатын талаптарды қанағаттандыратын сенімді, сапалы бағдарламалық қамтамасыз етуді құрудың қазіргі заманғы инженерлік принциптерін (әдістерін) зерделеу, білім алушыларда бағдарламалық инженерия принциптерін қолдану қажеттілігін түсінуді қалыптастыру. Білім алушыларда бағдарламалық инженерияны оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің қазіргі заманғы технологияларын зерделеу және пайдалану бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәліметтер қорын басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Деректер базасын жобалау принциптерін, деректер базасын басқару жүйелерін жіктеуді, деректер базасын әзірлеу және басқару әдістерін білу және түсіну, нақты жүйедегі деректермен жұмыс істеу технологиясын меңгеру, қазіргі заманғы ДББЖ пайдалана отырып нақты пәндік облыстардың деректер базасын жобалай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сарапшы жүйелер
    Несиелер: 4

    Басқа ақпараттық жүйелер арасында зерттелген сараптамалық жүйелердің орнын анықтау. Модельдеу негізінде олардың сипаттамаларын бағалау. Жасанды интеллект негізіне кіріспе; сараптамалық жүйелердің математикалық және алгоритмдік негіздерін, сондай-ақ өндіріс жүйелері, семантикалық желілер мен кадрлар негізінде білім беру моделін зерттеу; сараптау жүйелерін жобалау, енгізу және техникалық қызмет көрсету кезеңдерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есептеу математикасына кіріспе
    Несиелер: 4

    Жаратылыстану ғылымдары, Математика және информатика бойынша жалпы ғылыми базалық білімдерін көрсету, қолданбалы математика және информатикамен байланысты негізгі фактілерді, тұжырымдамаларды, теориялардың қағидаттарын түсіну; сандық әдістер теориясы бойынша білімдерін көрсету; - Есептеу есептерін шешу үшін зерттелген әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік механика
    Несиелер: 5

    Денелердің механикалық қозғалысының жалпы заңдылықтары және олардың тепе-теңдігі қарастырылады, қозғалыспен және тепе-теңдікпен байланысты мәселелерді шешудің жалпы тәсілдері мен әдістерін, сондай-ақ осы заңдарды әртүрлі механикалық құбылыстарды барабар сипаттайтын механикалық-математикалық модельдерді құру және зерттеу үшін қолдануды белгілейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IT- инфрақұрылым
    Несиелер: 4

    Пайдаланушы интерфейсінің түсінігі; интерактивті дизайн өлшемдері; пайдаланушы интерфейсін жобалау ережелері; Пайдаланушы интерфейсінің стандарттары мен нормативтері; АТ инфрақұрылымын басқару және АТ-бөлімшесінің жұмыс істеуін оңтайландыру үшін қолданылатын заманауи технологиялар, әдістер мен құрал-саймандық құралдар, ұйымның АТ-инфрақұрылымын дамыту және басқару саласында тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру және теориялық негізін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 4

    Типтік математикалық есептерді шешудің негізгі сандық әдістерін және алгоритмдерін білу. Экономикалық үдерістерді талдаудың сандық әдістерін қолдану, оларды ғылыми-практикалық жұмыстардың құралы ретінде қолдану. Басқару шешімдерін қабылдау кезінде қолданылатын типтік математикалық мәселелерді шеше білу. Экономикалық мәселелерді шешудің сандық әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мультимедиа және интернет технология
    Несиелер: 4

    Меңгеруі керек: - оқу үрдісінде мультимедиялық технологияларды жүзеге асыру; ресурстар мен сервистерге қол жетімділікті жақсарту, сонымен қатар қашықтықтан білім алмасу және бірлескен жұмыс есебінен оқыту сапасын арттыру үшін мультимедиа мен интернеттің жаңа технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Бұл қосымша білім беру бағдарламасы, оның пәндері қосымша құзіреттіліктерді, пәнаралық және құзыреттілік көкжиегін кеңейтеді; "Minor" аясында оқыған пәндер дипломға енгізіледі, сондықтан оны жұмыс берушілер бағалайды; ерекше дүниетанымды қалыптастырады ("мектеп үшін емес, өмір үшін оқу!»).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Желілік қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктерін білу, олардың жіктелуі, ақпаратты енгізудің, шығарудың, берудің және сақтаудың ақпараттық процестерін жүзеге асыруда ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары туралы түсінік алу. Ақпараттық жүйелердің және желілердің жұмыс істеуін оңтайландыру мақсатында ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын қолданудағы нақты проблемаларды анықтау және шешу қабілеті, IP және желілердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика және дизайн
    Несиелер: 4

    Компьютерлік графика негіздері, өзінің кәсіби қызметінде векторлық және растрлық графикалық редакторларды қолдану және дизайн және компьютерлік графика саласындағы практикалық жұмыс дағдылары, растрлық және векторлық бейнелерді ұсыну әдістері, оларды өңдеу, түрлендіру технологиялары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Параллельді есептеу жүйесінің архитектурасы/
    Несиелер: 4

    Параллельді бағдарламалау, параллелизмнің даму хронологиясын зерттеу. Бағдарламалау модельдерінің арасындағы айырмашылық: параллель және дәйекті. Параллельді компьютерлер. Параллельді бағдарламалау тиімділігін бағалау. Аппараттық синхрондау деңгейі. Параллельді алгоритмдер. Параллельді алгоритмдерді өңдеу: ыдырау, коммуникациялық конструкция, инкремент. Параллельді бағдарламалау Ағындарды және деректерді өңдеу. Ғылыми проблемаларды шешуде параллельді алгоритмдерді қолдану. Суреттерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер мен желілер
    Несиелер: 4

    Интернет пен басқа да компьютерлік желілердің компоненттері мен модельдерін талқылау. IP-адресация принциптері мен құрылымы және ұғымдар, медиа және Ethernet операциялары негіздерін оқып үйрену. Желілік технологияларды түсіндіру, құрылғының жергілікті және қашықтағы желілік ресурстарға қалай қол жеткізуді үйрену, құрылғылар арасындағы базалық желілік байланысты жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Параллельді есептеулер алгоритмдерін құру
    Несиелер: 4

    Болашақ мамандардың есептеу әдістері мен параллель алгоритмдердің негіздерін, заманауи бағдарламалық құралдар мен әр түрлі саладағы мәселелердің кең ауқымын шешуге мүмкіндік беретін параллель есептеулерді қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларын қалыптастыру: теориялық және практикалық алу жоғары өнімді параллельді есептеу жүйелерін қолдана отырып, параллельді есептеу негізінде алгоритмдерді құру және игеру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Java-да бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Java тілінде бағдарламалау тілін және бағдарламалау технологиясын білу, Java тіліндегі негізгі әдістер мен программалау құралдары. Практикалық мәселелерді шешу үшін Java бағдарламалау технологияларын қолдану мүмкіндігі; Java бағдарламалау тіліндегі мәселені шешудің алгоритмін жазыңыз. Java бағдарламалау тілінде бағдарламаларды жазу дағдыларын меңгеру, Java арқылы проблемаларды қалай шешуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Операциялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Оңтайландыру есебінің жалпыланған қойылымы. Есептің формализациясы. Эксперименталды бір өлшемді оңтайландыру әдістері. Тікелей іздеу әдістері. Дихотомия әдісі, кері жарты қадам әдісі, Фибоначчи әдісі, алтын қима әдісі. Пауэлл Әдісі. Аппроксимация әдістері. Көп өлшемді оңтайландыру. Көп өлшемді оңтайландыруға арналған аналитикалық және эксперименталды-іздестіру есептері. Сызықты бағдарламалау. Симплекс-сызықты бағдарламалау әдісі. Көліктік міндет. Оңтайландырудың сызықты емес есептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web сервистер және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Интернет жұмысын талқылау. Пакеттерді коммутациялау принципі. TCP / IP хаттамасы. HTML тілі. Web-сайттар және Web-беттер. Тэги форматтау тілі HTML. HTML фреймде фреймді пайдалану. Селектор және сипаттама-CSS негізі. Логикалық пішімдеу технологиясы. HTML құжатқа кірістіру. JavaScript тілінің элементтері: синтаксис, константа, айнымалы және Литер. JavaScript өрнектері мен операциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    Оңтайландырудың теориялық негіздерін оқу және оның іргелі және қолданбалы математикалық пәндер жүйесіндегі орнын түсіну, экономикалық-математикалық модельдермен танысу, сондай-ақ экстремалды есептерді шешу әдістері мен теориясының мәселелерін өз бетінше шешу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Программалау 3 ( Java тілінде бағдарламалау )
    Несиелер: 5

    Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және жасау әдістерін, оның ішінде объектілі-бағытталған әзірлеу тұжырымдамасын, апплеттерді әзірлеуді, NFC көмегімен пайдаланушы интерфейсін әзірлеуді, деректер базасымен жұмысты, Android мобильдік платформасында әзірлеуді, сондай-ақ web-қосымшаларды стандартты түрде де, web-сервистер технологиясы бойынша да әзірлеуді қамтитын қазіргі заманғы бағдарламалау саласында ұғымдар, білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автоматты басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Басқару теориясының негізгі принциптерін, әртүрлі табиғаттың автоматтандырылған жүйелерін зерттеу әдістері мен модельдерін білу; ғылым мен техникадағы, информатикадағы басқару теориясының негізгі ережелерін қолдану туралы идеяларды меңгереді. Қазіргі заманғы автоматтандырылған басқару жүйелерін талдауға және синтездеуге, типтік АБЖ-ні реттеуді және жүргізуді жүзеге асырады, басқару жүйелерін жобалау үшін бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Веб-Инжиниринг
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны әр түрлі салалардан тұрады: жүйелік талдау және жобалау , бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, гипермедиа / инженерлік, техникалық талаптардың гипермәтіндері, адамның компьютермен өзара әрекеттесуі, пайдаланушы интерфейсі, инжинирингтік ақпарат, индекстеу және іздеу, тестілеу, модельдеу және модельдеу, басқару жобасы және графикалық дизайн және презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехникаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттердің роботтарды құрастыру және бағдарламалау бойынша білімі мен іскерлігін қалыптастыру. Робототехникалық конструкторлардың конструкциялық және электрондық бөлшектерінің мақсатын пайдалану; роботтың қозғалысы және сенсорларға роботтың реакциясын қосу және бағдарламалау. Құрастыру бойынша жобаны жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 3D модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Кеңістіктік модельдерді құру саласында оқушылардың зияткерлік және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту негізгі элементтерді игеру алдын ала кәсіби дағдылар үшөлшемді модельдеу. Практикада үшөлшемді модельдеу алгоритмдеріне оң көзқарас және 3D-модельдеу үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі құралдарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жобаларды басқару (бағдарламалық жобаларды басқару,персоналды басқару, командада жұмыс)
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқаруға жүйелік көзқарастың тұжырымдамалық негіздерімен танысу; жобаларды басқарудың қазіргі заманғы технологияларын игеру; машина жасау процестерін жобалау және автоматтандыру саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игеру, сондай-ақ жобаны әзірлеу бойынша міндеттерді қоюды қамтитын кешенді әдістеме игеріледі; жобаны іске асырудың кешенді жоспарларын әзірлеу; кәсіпорынды дамыту жобалары бойынша ұсыныстарды әзірлеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 5

    Әртүрлі типтегі және мазмұнындағы графикалық ақпараттың сызбаларын орындау үшін заңдар мен ережелерді, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерін, геометриялық объектілерді графикалық үлгілеу әдістерін, конструкторлық құжаттаманы әзірлеу және жобалау ережелерін, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу және сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    ҚКП, смартфондар немесе ұялы телефондар сияқты шағын портативті құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу. Бұл қосымшалар өндіріс барысында құрылғыға алдын ала орнатылып, клиент тарапынан өңделетін бағдарламалық жасақтаманы немесе веб-қосымшаларды тарату үшін әртүрлі платформалар арқылы пайдаланушы жүктеуді уйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың аяғында көрініс тапқан әлемдік білім берудегі әлемдік үрдістер; Қазақстанның заманауи білім беру кеңістігіне тән үрдістер; ХХ ғасырдың ең танымал халықаралық білім беру жобалары; дамыған елдердің заманауи білім беру модельдері, Болон үдерісі және қазақстандық білім беру жүйесі. Білім беруді санмен қамтамасыз ету ақпараттың өңделуін жылдамдатады, ақыл-ойдың сипатын өзгертеді, адам еңбегін автоматтандырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бұлтты технологиялардың іргелі теориясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды, арнайы бағдарламалық-аспаптық құралдар мен әзірлеу ортасын қолдануды көрсету, сандық экономика парадигмасының негізгі қағидаттары мен постулаттарына сәйкес және келісімділікпен әлемдік деңгейдегі АТ-мамандарын дайындау үшін қажетті және жеткілікті педагог-зерттеушілердің актуалды білімін, іскерлігін және меңгеруін қалыптастыру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жобаларды басқарудың негізгі ұғымдары мен процестері
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқару мәселелері бойынша кешенді теориялық және қолданбалы білімдер және жобалық менеджмент саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың әдістемелік негіздерін құру; нақты жобаларды жүзеге асыру үшін жоба командасының жұмысын ұйымдастыру бойынша білімді меңгеру; инвестициялық жобалардың тиімділік түрлерін, олардың коммерциялық тиімділігін талдау және бағалау әдістерін зерделеу және тәуекел факторлары мен белгісіздікті ескере отырып, жобалардың тиімділігін бағалау ерекшеліктерін зерттеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Заманауи бұлттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Офистік қызметті құруға, бұлтты есептеулер, электрондық құжат айналымы, сканерлеу және бейнеконференцбайланыс жүйелері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалануға заманауи тәсілдерді қалыптастыру, сондай-ақ бұлт талаптарына сәйкестігін бағалау өлшемдерін пайдалану; қазіргі заманғы бұлтты сервистерді пайдалану; бұлтты шешімдерді әзірлеу құралдарын пайдалану, офистік технологияларды пайдалану кезінде дұрыс стратегияны таңдау; офистік шешімнің жобасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Ақпараттармен жұмыс істей білу: ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті түрлі көздерден алынған ақпаратты табу, бағалау және пайдалану (сың ішінде жүйелік тәсіл негізінде) және қазіргі заманғы ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық инженерияны басқару саласындағы кәсіби міндеттерді сауатты шешу.

  • Код ON6

    Мәселелерді талдауды, мақсаттар мен міндеттерді қоюды, зерттеу объектісі мен мәнін бөлуді, зерттеу әдісі мен әдістерін таңдауды қоса алғанда, зерттеу және жобалау қызметін жүргізе білу, сдай-ақ бағдарламалық инженерияны, ақпаратты қорғаудың криптографиялық және техникалық құралдарын әзірлеу, орнату, күйге келтіру және қызмет көрсету бойынша жұмыстарды орындау.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретіндетиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдану.

  • Код ON10

    Роботтың қозғалысын бағдарламалау, роботтың реакциясын датчиктерге қосу және бағдарламалау; жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің бірінде бағдарламалық жасақтама әзірлеу.

  • Код ON9

    Информатика саласындағы міндеттерді қалыптастыру және іс жүзінде шешу, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдану, орта арнайы оқу орындарында оқыту, зерттеу және өндірістік қызметті табысты жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экомикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, ғылыми және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экомикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдылану.

  • Код ON4

    Қорғауға жататын ақпараттық ресурстарды, ақпарат қауіпсіздігіне қауіп-қатерді және ақпараттық процестердің құрылымы мен мазмұнын талдау негізінде оларды жүзеге асырудың мүмкін жолдарын және қорғау объектісінің қызмет ету ерекшеліктерін анықтау.

  • Код ON5

    Жақсы стильде бағдарламаларды жасай отырып, қолданбалы және практикалық есептерді шешуге қолдана білу, сдай-ақ алгоритмдердің күрделілігін бағалауды, бағдарламалауды, алынған нәтижелердің дәлдігін бағалауды және талдау құралдарын, қосымшаларды құру және жөндеу үшін әзірлемелер ортасын(лерін), әр түрлі есептерді шешуде заманауи компиляторлық ортаны қолдана отырып бағдарламаларды тестілеу.

  • Код ON1

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.

  • Код ON7

    Есептеу математикасының есептерін шешу үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерінің мүмкіндіктерін қолдану; қазіргі заманғы математикалық аппаратты түсіну, жетілдіру және қолдану, жаратылыстану ғылымдарының, математика және информатиканың базалық білімін, негізгі фактілерді, кцепцияларды, қолданбалы математика және информатикамен байланысты теориялардың принциптерін қолдану.

  • Код ON8

    Маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыра білу және ақпараттық технологияларды пайдалану тиімділігін арттыратын жобаларды құруға қатысу; жобалық есептеулердің алдын ала техникалық-экомикалық негіздемесін жүргізу.

Top