Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01205 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

Пәндер

  • Құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл курсты зерделеу сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негізгі міндеттерін, санаттарын, ұғымдарын, құрылымы мен тетіктерін қамтиды. Пән студенттерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамамен, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікпен таныстыруға, сондай-ақ студенттердің кәсіпкерлік туралы білімдерін игеруге және кәсіпкерлік қызмет дағдыларын қалыптастыруға, өз бизнесін құруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық жазу

    Пән ғылыми зерттеулерді әзірлеу үшін қажетті әдіснамалар мен әдістерді, аспектілерді, принциптерді, тенденцияларды зерттеуге бағытталған, студенттерге ғылыми-зерттеу жұмысының заманауи дағдылары үйретіледі. Пән академиялық жазудың мәнін ғылыми жұмыстарды ұсыну стилі ретінде ашады, ғылыми жұмыстарда ойды қысқаша және қол жетімді түрде ұсынудың практикалық тәжірибесін береді. Курс әр түрлі академиялық жанрлардың (аннотация, реферат, ғылыми конференция) аналитикалық мәтіндік қызметімен байланысты білім алушының коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп дейінгі гигиена

    Жас ерекшелік физиологиясы мен мектепке дейінгі гигиенасы пәнінің оқу мақсаты, студенттердің мектепке дейінгі балалардың дамып, өсіп келе жатқан ағзасының және ағза мүшелерінің құрылымының, қызметінің және басқаруының жас ерекшеліктері мен оларға қойылатын гигиеналық талаптарды білу. Студенттер мектепке дейінгі мекемелердің оқу-тәрбие процесін, оған қойылатын гигиеналық талаптарды ескере отырып ұйымдастыру біліктері мен дағдыларын көрсете білу керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді меңгеруге бағытталған, онда Қазақстан Республикасының қоғамдық-экономикалық жағдайының өзгеруі жағдайында оқушы тұлғасын қалыптастыру жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    Бұл курста экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелерін зерделеуге маңызды орын берілген, табиғи, техногендік және әлеуметтік ортада туындайтын қауіпті жағдайларды, табиғи ортадағы мінез-құлық қағидаларын, табиғи сипаттағы төтенше жағдайлардың (ТЖ) туындау себептерін және ТЖ жағдайында аман қалу тәсілдерін зерделеу көзделеді. Пән негізгі идеялардың: адамның өмірі мен қауіпсіздігінің құндылығы, адам денсаулығы мен қоршаған ортаның құндылығы, адамның қоршаған ортадағы өмір сапасының мәнін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі психология

    Бұл курс қазіргі балалар психологиясының негізгі ұғымдар, маңызды теориялық ережелерімен танысуды көздейді, баланың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтары, әр жас кезеңінде қызметтің жетекші түрлерінің қалыптасуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Пән этнопедагогиканың ұғымдарын ғылым ретінде меңгеруге бағытталған. Қазіргі өмір мен дәстүрлі мәдениеттегі тәрбие үрдісі салыстырылады, этнопедагогиканың оң жетістіктеріне ерекше көңіл бөлінеді. Курсты жақсы меңгеру үшін түрлі материалдар қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Пәнді оқу мектепке дейінгі педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздерін балалар мен ересектердің субъектілік қарым-қатынасын ұйымдастыру тұрғысынан зерделеуге бағытталған. Отбасылық және қоғамдық тәрбие жағдайында интерактивті ортаны ұйымдастыру ерекшеліктері ашылды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Курстың мақсаты діннің мәндік анықтамаларын, шығу алғышарттарын, қоғамда алатын орны мен ролін, оның құрылымы мен әлеуметтік қызметтерін зерделеу. Студенттердің діннің шығу және таралау тарихымен таныстыру, діннің қоғамда алтын орны мен атқаратын қызметтерін анықтау, діннің тарихи формаларын, әлемдік діндерді және олардың даму эволюциясын зерттеу болып келеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде шет тілін кәсіби меңгеру; кәсіби-маңызды мәселелердің кең шеңбері бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен біліктілігін үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бұл курс тәрбие теориясының жалпы мәселелері және Әдістеменің жеке аспектілері бойынша материалдарды; эстетикалық, экологиялық, экономикалық, адамгершілік, патриоттық, отбасылық тәрбиені қамтиды. Отандық тәрбие жүйелеріне тарихи шолу жасалды, олардың тиімділігін сандық және сапалы бағалау өлшемдері қарастырылды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ тілі/ Кәсіби орыс тілі

    Мемлекеттік тілді кәсіби меңгеру, сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде кәсіби-маңызды мәселелердің кең шеңбері бойынша еркін кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті мен біліктілігі оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру

    Пәнді оқу мүмкіндігі шектеулі және мүгедек тұлғаларды білім беру жүйесінде оқытуды ұйымдастыру мәселелерін зерттеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік-құқықтық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құрылымдық оқыту практикумы

    Курс аутизмі бар балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттарын қамтиды, жақындарымен, ересектермен, құрдастарымен қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту стратегияларын, әдістері мен тәсілдерін сипаттайды. Когнитивті, әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік мінез-құлық ережелерін игеру және аутизмі бар балаларды мектепке дейінгі білім беру ұйымдары жағдайында білім беру үдерісіне қосу сынды әртүрлі дағдыларды қалыптастыруды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика тарихы

    Оқытудың бұл курсы педагогикалық ойдың негізгі кезеңдері мен даму жолдарымен таныстырады, әлемдік тарихи-педагогикалық үдерістің мәнін, басты беталыстары мен қарама-қайшылықтарын, негізгі педагогикалық категориялардың пайда болу жағдайларын ашады, әлемде кеңінен таралған білім беру жүйелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түзету психологиясы

    Бұл курс түзету психологиясының тарихын, пәнін, міндеттері мен құрылымын зерттеуді қамтиды. Түзету психологиясының негізгі әдістері, психикалық даму процесіндегі бастапқы және қайталама бұзылулар, мектеп жасына дейінгі балалардағы жазу мен оқудың бұзылуын түзету, дамуында проблемалары бар балаларды интеграцияланған оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Бұл курста балалар әдебиеті жайлы теориялық ұстанымдар мен көптеген мысалдар берілген. Курс аясында ежелгі аңыздар, мифтер мен ертегілер, бала тіліндегі халық ауыз әдебиеті, қазіргі балалар әдебиеті және балалар әдебиетінің даму тенденциялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті

    Оқытудың бұл курсы қазіргі заманғы білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздерімен, ҚР және шетелдердегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесінің даму тенденциялары мен стратегиялары, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздерін, білім беру ұйымдарындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл дамыту әдістемесі мен мәнерлеп оқу практикумы

    Пәнді оқу өнер ретінде мәнерлеп оқу, оның тәрбиелік әсері, әдеби шығарманы мәнерлеп беру құралдары туралы теориялық білімге бағытталған. Курста мектепке дейінгі баланың тілдік қабілетін қалыптастырудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге бағытталған диагностикалық материал ұсынылған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану негіздері

    Бұл курсты оқу жаратылыстану ғылымының іргелі принциптерін, заңдарын, концепцияларын және маңызды жетістіктерін зерттеуге мүмкіндік береді. Курста қазіргі заманғы технологиялар, энергетика және экологияның жаратылыстану-ғылыми негіздері қамтылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сын тұрғысынан ойлау

    Курс барысында сындарлы ойлауды дамытудың қазіргі педагогикалық технологиялары үйренуге мүмкіндік береді. Рациональды ойлаудың амал-тәсілдерімен таныстырады. Кәсіби әрекет саласында қолданылатын практикалық дағдыларының қалыптасуының логикалық тәсілдері жайлы жалпы түсініктің, жалпы танымдардың қалыптасуына негіздеме береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбиешінің әдістемелік жұмысы

    Пәнді оқу барысында студенттер мектепке дейінгі балалардың қажеттіліктері мен мүмкіншіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбие және даму процестерін ұйымдастырудың әдістемелік ерекшеліктерімен танысады. Студенттер тәрбиеші әрекетіндегі педагогикалық процестің басқару мәдениетіне дағдыланады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыруды оқыту теориясы мен әдістемесі

    Пән мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесінің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруге бағытталған. Мектепке дейінгі мекемеде дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері ашылды. Дене шынықтыру құралдарымен мектепке дейінгі баланың жеке тұлғасын қалыптастыру негіздері көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі

    Курс мектепке дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің әдістемесі шығармашылық бейнелеу қабілеттерінің қалыптасу заңдылықтарын зерттейді және оқытудың әдістері мен тәсілдерінің жүйесін анықтайды. Дидактикалық материалдарды қолданудың маңыздылығы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілің дамыту әдістемесі

    Пәнді оқу өнер ретінде мәнерлеп оқу, оның тәрбиелік әсері, әдеби шығарманы мәнерлеп беру құралдары туралы теориялық білімге бағытталған. Курста мектепке дейінгі баланың тілдік қабілетін қалыптастырудың әртүрлі аспектілерін зерттеуге бағытталған диагностикалық материал ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Дүниетану" теориясы мен әдістемесі

    Курста педагогикалық ғылым ретінде әлемді тану теориясы мен әдістемесінің негізгі мәселелері, курстың мазмұны мен құрылымын таңдау принциптері ашылады. Жаратылыстану-ғылыми білімінің ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейінгі дамуына үлес қосқан қазақстандық ғалымдардың үлесі талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың ойын технологиялары

    Пәнді оқыту мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың психологиялық-педагогикалық және ғылыми-теориялық негіздеріне негізделеді. Бұл курсты меңгеру практикалық қызметте оқытудың ойын технологияларын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың топтық ойын іс-әрекетін ұйымдастыру негіздері

    Бұл курс студенттердің ойын және ойын әрекетінің психологиясы мен педагогикасының теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән ойын әрекетінің мәні мен функцияларын анықтауға, жіктеуге, ойындар мен ойыншықтарды дидактикалық құрал ретінде пайдалану ерекшеліктеріне ғылыми көзқарастармен таныстырады. студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру

    Бұл курсты меңгеру математиканың теориялық негіздерін, әдістеменің қалыптасуы мен дамуына шолу жасауды, мектепке дейінгі жастағы балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру ерекшеліктерін қарастыруды, мектепке дейінгі жастағы балаларды математикамен таныстыру бойынша жұмыстың мазмұны мен ұйымдастырылуын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы педагогика

    Осы курс аясында Қазақстан мен әлем деңгейіндегі педагогика мен білімберудің салғастырмалы талдауы мен игеруі оқытылады. Курс барысында жалпы және жоғары білім берудегі реформалардың педагогикалық идеялары, тұжырымдамалары мен теориялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологиялық - педагогикалық практикум

    Бұл курс педагогтың кәсіби қызметінің ерекшеліктерін түсінуге, өзін-өзі тануға мүмкіндік беретін әртүрлі психологиялық және педагогикалық материалдарды қамтиды. Талдау және иллюстрациялар үшін педагогикалық жағдаяттар, этюдтар, көркем және ғылыми-танымал мәтіндер, балалар шығармалары, тесттер, ойындар ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педиатрия негіздері

    Пән жас ерекшелік физиологиясы мен балалардың денсаулығын қалыптастырумен байланысты мәселелердің қазіргі мәселелерін баяндауға бағытталған. Әртүрлі жастағы балалардың денсаулығын профилактикалық бақылау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы және отбасылық тәрбиенің психологиясы

    Бұл курс студенттердің білім берудің психологиялық қызметінің әртүрлі моделдерін ұйымдастыру және қызмет ету жүйесі туралы білімді меңгеруін; ҚР Білім беру мекемелерінде қалыптасқан практикалық психологиялық көмек пен қолдау дәстүрлерімен танысуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалардың мектепке дайындығы

    Бұл курс балаларды мектептегі оқытуға дайындаудың негізгі теориялары мен нәтижелерін зерделеуді көздейді. Мектепке дейінгі жастағы балаларды мектепке психологиялық, физиологиялық және әлеуметтік-тұлғалық даярлау қарастырылған. Балалардың танымдық дайындығын арттыру және мектепте оқуға уәждемесін арттыру жолдары талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Коррекциялық педагогика

    Курста қазақстандағы арнайы білім беру құрылымы және дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту ерекшеліктері ұсынылған. Пән бар теориялық ережелерді жүзеге асырудың негізгі бағыттарын меңгеруге бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаны психологиялык -педагогикалық диагностикалау

    Курс түсінік аппаратымен, психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі теориялық мәселелерімен, сондай-ақ оның арнайы құралдарымен таныстырады. Тұлғаны дамытудың диагностикалық рәсімдерімен байланысты базалық құзыреттерді меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғаға бағытталған оқыту

    Пән жалпы білім беруді ізгілендірудің негізгі мәселелерін меңгеруге бағытталған. Мектепке дейінгі білім берудің беделін арттыру, өз бетінше оқуға деген ықыласы мен іскерлігін арттыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дефектология және логопедия негіздері

    Пән сөйлеу патологиясының әр түрінде сөйлеу кемістігінің құрылымын анықтау және талдау дағдыларын қалыптастыруға, тілдік бұзылулардың себептері мен механизмдерін, МДҰ жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, логопедиялық мекемелердің әртүрлі типтерімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Бұл курс әлеуметтік педагогика саласындағы қазіргі жетістіктерге, нақты балалар категорияларымен жұмыс істеудің әлеуметтік-педагогикалық технологияларын, мәдениетке қатысты талаптар мен мәдени ерекшеліктерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық шеберлік

    Бұл курс педагогикалық қызмет және педагогикалық шеберлік, педагогикалық шеберлікке қол жеткізу жолдары, педагогикалық техника, педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі туралы жалпы түсінік береді, оқу-тәрбие процесін басқаруды ұйымдастыру мен жүзеге асырудың негізгі тәсілдерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    Пән қазіргі қоғамдағы жанжалды түсінудің дүниетанымдық және идеологиялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Қақтығыстың негізгі классикалық және заманауи теорияларын баяндайды. Жаһандық перспективада қазіргі заманғы әлеуметтік, тұлғааралық қақтығыстың көрінісін ұсынады және жаһандық қақтығыстың негізгі тұжырымдамаларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті технологиялар

    Пән МДҰ-дағы когнитивті технологияларды зерттеуге бағытталған. Оқытудың когнитивті технологиясына сипаттама берілген, ол білім алушылардың интеллектуалдық дамуының оқу процесі. Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың когнитивті схемасының түсініктері және когнитивті технологияның құрылымы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру

    Бұл курс психологиялық кеңес берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделеуді болжайды, түрлері мен кезеңдері ашылды, практикалық тұрғыдан психолог-кеңесші пен клиенттің өзара әрекет ету технологиясы талданды, түзету-дамыту әсерінің механизмдері мен тәсілдері келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет

    Бұл курс студенттердің білім берудің психологиялық қызметінің әртүрлі моделдерін ұйымдастыру және қызмет ету жүйесі туралы білімді меңгеруін; ҚР Білім беру мекемелерінде қалыптасқан практикалық психологиялық көмек пен қолдау дәстүрлерімен танысуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беруде қол еңбегін ұйымдастыру технологиясы

    Пән қағаз, мата, табиғи және басқа да материалдарды көркем өңдеу тәсілдерін, сонымен қатар мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде көркем-шығармашылық қызметті ұйымдастыру кезінде маманға қажетті тоқу, тоқу, кесте тігу, кесу, құрастыру және т.б. тәсілдерін меңгеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логоритмика

    Курс студенттердің сөйлеу дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету дағдылары мен дағдыларын сөз мен қозғалысты ұштастыру арқылы дамытуды көздейді. Курс логопедиялық, музыкалық-ырғақтық, музыкалық-музыкалық тәрбие құралдарын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалык қарым-қатынас тренингі

    Пән тренингті өткізу технологиясын, жаттықтырушының еңбегін, оның тұлғасына қойылатын талаптарды, имиджі мен құзыреттілігін, «жану» және кәсіби психогигиенаның мәселелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері бойынша Практикум

    Пән бейнелеу өнері қызметінің әртүрлі түрлерінің техникалары мен материалдарын практикалық меңгеруге бағытталған. Мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу қызметінің әр түрлі түрлерінде қолданылатын бейнелеу материалдарының негізгі ерекшеліктері берілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар

    Курс қазіргі заманғы білім беру технологияларымен және білім беру тәжірибесінде заманауи білім беру технологияларын қолдану ерекшеліктерімен таныстырады; педагогикалық процестің мақсаттарына байланысты заманауи білім беру технологияларын таңдау және қолданылатын технологияға сәйкес болжау және бағалау іскерліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық психология

    Пәнді оқу практикалық психология тұжырымдамасын оқуға бағытталған. Даралық психологиясына талдау жасалады. Топтық іс-әрекеттің, қарым-қатынастың және даулы жағдайлардың ерекшеліктері ашылады. Кәсіби және кәсіпкерлік қызметке, инженерлік шығармашылыққа, қауіпсіздік психологиясына және жарнамаға талдау жасалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқудағы медиа технологиялар

    Оқу курсында медиа білім берудің тарихы, теориясы мен әдістемесі (яғни бұқаралық коммуникация құралдары – теледидар, баспасөз, радио, кинематограф, бейне, Интернет және т.б. материалдарында білім беру мәселелері қарастырылады). Оқытуда медиатехнологияны жүргізудің практикалық тәжірибесі талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг

    Курс әлеуметтік-психологиялық тренинг ұғымымен, оның ғылыми психологиялық әдістер жүйесіндегі орны, тренингтік топтардың түрлері, әлеуметтік-психологиялық тренинг құрылымы, принциптерімен таныстырады. Тест тапсырмалары, әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасын әзірлеу бойынша шығармашылық тапсырмалар ұсынылды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникация мәдениеті және оқыту этикасы

    Ғылыми психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларды жүйелеу және құрылымдау негізінде курс педагогикалық қарым-қатынас ерекшеліктерін ашады. Теориялық материал осы мәселе бойынша негізгі психологиялық-педагогикалық теориялардың бейнесіне ұсынылған. Қарым-қатынастың негізгі сипаттамалары берілді, педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктері анықталды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • ОN1 – мектеп жасына дейінгі педагогика саласындағы білім мен дағдыларды, мектеп жасына дейінгі балалардың дамуы мен әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын көрсету
  • ОN2 – мектепке дейінгі білім беру саласындағы кәсіби қызметті игеру, бұдан әрі өз кәсіби дамуын жобалауға қабілетті болу
  • ОN3 – кез-келген типтегі мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиешілік-білім үдерісін жобалау және ұйымдастыру
  • ОN4 – денсаулық жағдайы мен дамуын ескеріп, жеке амал негізінде әр баланың тартымдылығын, икемділігін, мүмкіншілігін, қабілетін анықтау және дамыту
  • ОN5 – мектеп жасына дейінгі балалардың дербес, танымдық және шығармашылық қызметіне арналған пәндік, дамытушы ортаны құру, білім беру-тәрбиелеу үдерісінде заманауи технологияларды қолдану
  • ОN6 – ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды жүзеге асыру, құқықтық жүйенің, экономиканың негіздерін және кәсіпкерлік қызмет дағдыларын меңгеру
  • ОN7 – көпмәдениетті қоғамдағы педагогика қызметін ұйымдастырудың теориялық және тәжірибелік негіздеріндегі сұрақтарда дәлелдерді қалыптастыру және мәселелерді шешу
  • ОN8 – мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалауда теориялық және тәжірибелік құралдарды пайдалану
  • ON9 Сөйлеу және коммуникативтік іс-әрекеттің барлық аспектілерінде қазақ және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасай алады, құқықтық жүйе мен экономиканың негіздерін біледі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымдарын сақтайды, маңызды мәселелерді жүзеге асыруда еркін кәсіби қарым-қатынас жасай алады
  • РО 10 – академиялық жазуды негізгі тілдік құзыреттілік ретінде көрсету, ғылыми мәтіндерді түсіну, құрылымдау, қалыптастыру, академиялық жазудың негізгі жанрларын білу
  • ON11 - құрылымдық оқыту әдісі негізінде ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, экологиялық және денсаулық сақтау дағдыларын қолдану
  • ON12 – мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес мектеп жасына дейінгі балалардың ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие-білім беру үдерісінде әдістемелік құралдарды қолдана білу.
Top