Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02220 Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Тарих мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Тарихшыға қойылатын заманауи талаптарды білу. Студент тарих мамандығы ерекшелігін ескере тарихи үрдіс, хронология және тарихи кезең, тарихи жағдай және тарихи факт, коғамдық-экономикалық мерзім және жолдарын түсіну. Тарихты шынайы ашатын әдіс-тәсілдерді пайдалана қүрделі мәселелерге көңіл бөлу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Академиялық жазудың негіздерін, жалпы принциптері мен құрылымын білу. Академиялық сауаттылық, оның түрлері, типтері, академиялық мәтіндері туралы түсінікке ие болу. Күрделі ғылыми мәтіндерді оқи, түсіне және жаза білу, академиялық мәтіндер құрылымының ерекшеліктерін меңгеру және осы білімді өзінің зерттеу тақырыптарын әзірлеуге қолдана білу. Академиялық хатты рәсімдеудің базалық дағдыларын меңгеру және ғылыми мәтін этикасының ережелерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі Грекия және Рим тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі Грекия мен Римдегі мемлекеттердің құрылуы мен дамуын қарастыру: демос пен патриций қатынастары, демократияның орын алуы, мемлекеттердің саяси жүйесі мен қоғамын теориялық негізін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы/
    Несиелер: 4

    Ежелгі дүние тарихындағы мемлекеттердің (Мысыр,Қытай, Иран, Вавилон, Үндістан т.б.)пайда болу себептерін білу. Қоғамның эволюциясын дүниежүзілік тарихи процеспен байланастыру. Құл иелену кезеңдегі мемлекеттердің құрылуы, алғашқы сахнадағы қоғам, мәдениет және әлеуметтік-экономикалық ерекшіліктерін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 4

    Қосалқы тарихи пәндердің өзара байланысы мен ерекшеліктерін анықтау: палеография, сфрагистика, генеология, нумизматика, геральдика, хронология, метрология. Аралас ғылымдардың өзара байланысы мен тарихи теориялық негіздерін білу. Кәсіби шеберлікті дамытуда пәнаралық тәсілдерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ежелгі дәуір тарихында қалыптасқан мәдениеттерді айқындау. Ежелгі ру-тайпалар қоныстау территориясы, әлеуметтік құрлымы мен қатынастарын талдау. Жергілікті қоғамның шаруашылығы, наным сенімдері мен күнделікті өмірін археология, тарих және этнографияның зерттеу әдістеріне сүйене ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи география
    Несиелер: 4

    Тарихи географияның өзара байланысы мен ерекшеліктерін түсіну. Топонимика, ономастика, тарихи географияның пәнаралық функцияларын білу. Аталған ғылымдардың өзара байланысын тарихи географияда пайдаланып нәтижеге жету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың тұжырымдамасын, формаларын, сипаттамаларын, мағынасын және негізгі бағыттарын қарастырады; бәсекелестік тұжырымдамалары, прагматизм, ұлттық сәйкестік, эволюциялық даму, жаңа идеология. Салауатты өмір салты мен кәсіптік табысты ұйымдастырады. Болашақты жоспарлау. Сана-сезімнің ашықтығын, өзгерістерге дайындығын, ашықтықты және әлемдік үздік жетістіктерге бейімдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану Abai Studies
    Несиелер: 3

    Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби контекстін, Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық мұрасын сипаттайды. Қазіргі әдеби мәтіндердің көркемдік ерекшелігін зерттеу арқылы эстетикалық талғамды қалыптастырады. Тарих пен мәдениет контекстінде және негізгі әдіснамалық бағыттарды ескере отырып, әлемдік әдеби үдерісті талдау дағдыларын, түпнұсқа мен аударманы салыстырмалы талдау дағдыларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі және орта ғасырлар Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихының негіздерін түсіну. Қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық деңгейін сипаттау.Сақ, үйсін, қаңғлы, ғүн тайпаларының тарихын білу. Түркі мемлекеттерінің тарихи сахнадағы ролін көрсету және археология мен этнографияның зерттеу дағдылары негізінде түркі мемлекеттерінің пайда болуы, қайта өрлеу және құлдырауын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттеледі; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абайтану ғылымының құрушысы ретінде; «Манас» жыршысы. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстырады. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отан сүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілікке баулыйды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығыс елдерінің орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 4

    Шығыс елдерінің орта ғасырдағы тарихының мақсат, міндетін түсіну. Дәстүрлі мемлекеттердің пайда болу себептері, феодалдық жүйенің қалыптасуы, халықаралық мәселелерді талдай білу. Қытай, Үндістан, Мысыр, Осман, Могол, Шыңғысхан империясы тарихын аналитикалық түрде талдау. Өзінің көзқарасын дүниежүзілік тарих фактілер негізінде дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 4

    Археология пәнінің мақсат, міндеттерін білу. Археологиялық ескерткіштердің (қалашықтар, қорғандар, ежелгі тұрақтардың қалдықтары) жіктелуін қолдану. Археология қазба жұмыс нәтижелерін реттеу, талдау,сараптау және мұражай ресурстарына өткізу әдісін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан археологиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстан археологиясының негізгі бағыты мен мазмұныңнбілу. Ашық аспан астындағы ұйымдастыру принциптерін игеру. Материалдық мәдениеттің жаңалығы Қазақстан археологиясы мен қосалқы ғылымдарының зерттеу нәтижесі екенін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Студенттер әр түрлі функционалдық стильдер мен жанрлардағы түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару сияқты ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады және жетілдіреді, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатыса білу, коммуникативтік ниеттердің кең тізілімін білдіру, сөйлеу этикетінің ережелерін сақтай отырып, монологтық сөйлеудің негізгі түрлерін меңгерген, іскерлік жазудың негізгі түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 4

    Орта ғасырлар тарихының хронологиялық кезеңдерін білу. Феодализм дамуы үрдісі мен ерекшелігін көрсету. Ортағасырлық Еуропа, Азия және Африка қалыптасқан елдерінің тарихын салыстырмалы талдау:Ұлы географиялық ашылулар, крест жорықтары, 100жылдық соғыстар, қоғам және дін, Өрлеу кезеңі, феодалдық жүйенің ыдырауын сыни талдау мен салыстырмалы ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық Азия халықтарының діні
    Несиелер: 5

    Орталық Азия аумағында діннің пайда болу тарихын білу(шаманизм, фетешизм, тәңір, манихей, буддизм) Ислам дінінің рухани және өркениеттік негізін бағалау.Еуразия кеңістігіндегі діндердің эволюциясын айқындау. Қазіргі кездегі қоғамда діннің алатын орны мен ролін ақпараттық және деректамалық негізінде анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 4

    Түркі мемлекеттерінің пайда болу, даму және құлдырау себептерін айқындау. Түркі қағанаты, Батыс-Шығыс қағанаты, Қарахан, Қыпшақ, Кимақ мемлекеттерінің саяси тарихын түсіну. Түркі халықтардың географиясы, әлеуметтік-саяси құрылымы, шаруашылығы мен мәдениетін сыни талдау және Отандық тарих фактілер негізінде салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасыр Қазақстанның тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы мен мәдениетіне жалпы сипаттама беру: аумағы, этникалық және тайпалық құрамы, рухани және дәстүрлі мәдениетінің ерекшеліктерін қарастыру.Сын әдісін пайдалана деректанулық талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орталық Азия халықтарының тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақ қырғыз, өзбек, түркімен, тәжік, қарақалпақ халықтары тарихы мен мәдениетіндегі үқсастық пен ерекшеліктерін айқындау. Дүниежүзілік тарих фактілер негізінде студент өзінің көзқарасын Орталық Азия халықтарының саяси жүйесі, қоғамдық құрылымы, шаруашылығы мен мәдениетін қарастыруда салыстырмалы пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем діндер тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдіқ діннің дүниетанымдық, өркениеттік функцияларын түсіну. Әлемдік діндердің қазіргі жағдайын анықтау(ислам, буддизм, христиан).Әлем діндерінің қалыптасуы, тарихи дамуы және жалпы парадигмасын сыни талдау. Салыстыру әдісін қолдана отырып діннің жастар санасына тигізген әсерін бағалу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнология
    Несиелер: 4

    Этнос тарихы мен этнология нысандарын білу. Азия және Африка, Европа,Австралия және Америка халықтарының мәдениет, тарих, дін,әдет-ғұрып және дәстүрін айқындау. Этнология дағдыларын қолдана отырып жаңа идеялар контекстінде этносаралық теорияларды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    Өлкені зерттеуде пәнаралық әдістерді пайдалану. Өлекнің тарихың, географиялық ерекшелігін, этнографиялық негізін білу. Жергілікті халықтың мәдениет, дін және дәстүрін салыстырмалы түрде талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Тарихи өлкетанудың мақсат, міндеттерін білу. Қазақстан аймақтарын қарастыруда салыстырмалы әдіс-тәсілдерді пайдалану. Тарихи өлкетану-құжаттық материалдарының теориялық түрде талдау. Тарихи өлкетану принциптері мен тарихи кезеңдерін аймақтық тарихты зерттеуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырдағы Қазақстан тарихының мақсат, міндеттерін түсіну. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер(Қыпшақ, Ақ Орда, Алтын Орда)және орта ғасырлық рухани мәдениетін айқындау. Қазақстанның ортағасыр тарихын зерттеген қазақ тарихшылар көзқарастарын білу.Отандық тарих фактілер негізінде аталған кезеңді жан-жақты сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан этнологиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстан халқының тарихы мен этнологиясын білу. Жергілікті халықтардың қалыптасуы, даму ерекшелігі, этноүрдісін қазіргі жағдайы және оның болашақ өмірсүру дағдыларын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстан Жаңа тарих кезеңі мақсат, міндеттерін білу. Саяси жағдай, экономикалық-әлеуметтік қатынастар, Ресей империясының мүдделері мен іске асырған реформа нәтижелерін талау.Кітапхана ресурстары мен тарихи-құжаттық деректерді дұрыс және шынайы пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Азия, Африка елдерінің әлеуметтік-саяси және экономикалық дамуын білу. Еуропа мемлекеттерінің дәстүрлі қоғамға жүргізген саясатын түсіну.Халықаралық мәселелерді ашуда диагностикалық дағдыларды пайдалану. Студент көзқарасын қалыптастыруда дүниежүзілік үрдістің дамуын салыстырмалы түрде білу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Еуропа және Америка елдерінің Жаңа кезең тарихын игеру: капиталистік қатынастар, капиталдың пайда болуы, оның сыртқа шығуын білу. Шексіз билік, оның саяси ықпалы мен мүдделерін қарастыру. Талдау дағдыларды пайдалына, өзінің тұжырымдарын дүниежүзілік тарихтағы фактілер мен оқиғалармен дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс елдерінің жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Шығыс елдерінің әлеуметтік-саяси және экономикалық даму ерекшеліктерін сипаттау.Ұлттық экономиканың құрылуын және капиталистік модельдің дәстүрлі қоғамға ықпалын түсіну. Аналитикалық дағдыларды дүниежүзілік тарихтағы оқиғаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың оқу танымдылық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың білім беру құзыреттілігі мен танымдық қызығушылығын қалыптастыруда ақпараттық технологияның мүмкіндіктерін пайдалану. Танымдық құзыреттілігін дамытуда айқындау, бағалау, бейнелеу тәсілдерін қолдану. Мұғалімнің тарихты оқытуы мен оқушының тарихты тануы бір педагогикалық процесс ретінде қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік өркениет тарихы
    Несиелер: 5

    Еуропа, Америка, Таяу Шығыс және Орталық Азияның ежелгі қоғамдарының эволюциясы негізінде өркениеттің қалыптасуын, дамуын білу. Өркениет кезеңдері мен ошақтарын түсіну мен толық талдау жүргізу. Археология мен этнографияның зерттеу әдістерін қолдана отырып, әр өркениеттің ерекшеліктерін жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Антропология
    Несиелер: 4

    Адамның шыққан тегін және оның барлық кезеңде бірдей даму типін білу. Антропологтардың көзқарастарын анықтау. Адамның, адам болып қалыптасуы және оның өмірі қоғамдық ұйымда өтуін түсіну. Еңбек пен қоғам – адамның тіршілігі, оған әлеуметтік тарихи негіздері де ерекше роль атқаратынын дәлелдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ хандығы тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ хандығының құрылу тарихын білу. Сол кездегі ішкі және сыртқы жағдайды түсіну. Деректер мен кітапханалардың электронды құжаттарын пайдалана тарихи кезеңнің күрделі мәселелерін ашу. Қазақ хандығы тұсында тарихи тұлғалардың қызметі мен үлесін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс және Батыс елдерінің жаңа тарихы
    Несиелер: 6

    Шығыс және Батыс елдерінің дамуына жалпы сипаттама беру(Еуропа және Азия мен Африка) мемлекеттерінің дәстүрлі және дәсүрлі емес даму дәрежесіне тарихи талдау жасау. Мемлекеттердің саяси жүйесі, экономикалық даму дәрежесі, әлеуметтік қоғамы мен қалыптасқан мәдениетті деректер мен тарихнама негізінде айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сабақтың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында оқыту процесінің заңдылығын білу. Жаңа әдіс-тәсілдерді оқып-үйренуге қызығушылық тудыру. Оқу процесін ұйымдастыру мен жүргізуде көрнекі құралдарды, компьютерлік технологияларды толығырақ қолдану. Тарихты оқытуда кәсіби шеберлікті жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Адамзаттық мәдени үлесі мен жетістіктерін білу. Халықтардың тарихында мәдениеттің алатын орны және әр этностың әлемдік мәдениетке қосқан үлесін талдау(Сурет, сәулет өнері, музыка, әдебиет,тіл, дін). Сонымен қатар, тарихтың әртүрлі хронологиялық кезеңдерінде халықтардың мәдени және рухани мұраларын айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы әлемдік қауымдастықта
    Несиелер: 4

    Қазақстанның әлемдік қауымдастықтағы орны мен ролін көрсету. Қазақстанның қазіргі заманғы саяси моделінің, даму ерекшеліктерін объективті бағалау. Қазақстанның халықаралық ұйымдарға мүшелігі мен қызметін айқындау. Аймақтық келісім шарттар, жақын және алыс шет елдермен бейбітшілік саясаты мен стратегиялық серіктестігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркі тідес халықтардың мәдениеті/
    Несиелер: 4

    Мәдени ескерткіштер, тіл, жазбаша дереккөздер және ауызша фольклорды анықтау. Түркі тілдес халықтардың рухани мұрасының ұқстығын тану .Музей, архив ресурстарын және кітапханалардың электрондық әдебиеттерін пайдалана түркі тілдес халықтардың рухани жетістіктерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Копвекторлық Қазақстан Республикасының саясаты
    Несиелер: 4

    ҚР көпвекторлық саясатын түсіну. Еуропа, Азия, Африка және Америка мемлекеттерімен қарым –қатынастарын айқындау. Қазақстанның қазіргі кездегі саяси моделінің және даму ерекшеліктерін объективті талдау. ҚР бейбітшілік саясаты мен халықаралық миссиясын жан-жақты бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақ халқының рухани мәдениетінің даму жолын түсіну..Тарихи-мәдени қауымдастықтардың типологиясы мәселелерін тану.Әр түрлі тарихи кезеңдерде қазақ халықының рухани мәдениетінің ерекшеліктерін анықтау. Сонымен қатар, қалыптасқан фольклор, поэзия, әдебиет, өнер, музыка салаларын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Бұл қосымша білім беру бағдарламасы, оның пәндері қосымша құзыреттіліктерді қалыптастырады. пәнаралық және құзыреттілік көкжиегін кеңейту; "Minor" аясында оқыған пәндер дипломға енгізіледі, сондықтан оны жұмыс берушілер бағалайды; ерекше дүниетанымды қалыптастырады ("мектеп үшін емес, Өмір үшін оқыту!»).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Қазақстан тарихын оқыту әдістемесі пәнінің даму жолын түсіну: тарихи-педагогикаық мектептердің хронологиялық үлесі, атқарған қызметі, жаңа интерактивті әдіс-тәсілдерді білу.Тарихты оқыту әдістемесін жетілдіруде ғылыми-техникалық және компьютерлік сауаттылықты пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы сабақтарында жаңартылған мазмұнды ҚР Білім беру жүйесінің құжаттарын пайдалану, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін жетілдіру және компьютерлік технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 7

    Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихындағы империалистік державалардың мүдделері, социализм және капитализм бәсекейлігі, геосаясат пен «суық соғыс» ерекшеліктерін түсіну. Саяси партиялардың идеологиясы мен діни ағымдардың мақсаттарың ашу. Дүниежүзілік тарих хронологиясы бойынша оқиғаларды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыстың Қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 7

    Шығыс елдерінің казіргі заман тарихының әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын білу. Халықаралық мәселелер, халықаралық қатынастар және мемлекеттердін жағдайын түсіну барысында аналитикалық дағдыларын қолдану. Ішкі және сыртқы саясаты ашуда диагностикалық әдіс-тәсілдерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақ халқының этникалық шығу тегі мен этникалық процестерін талдау. Қазақ халықының қалыптасқан этногенезі мен этномәдениетін айқындау. Арнайы әдіс-тәсілдерді қолдана қазақ халықының әртүрлі тарихи кезеңдерін, даму ерекшелігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс және Батыс елдердің Қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 7

    Еуропа, Азия, Африка және Америка мемлекеттерінің қазіргі тарихын деректанулық негізде ашу. Ұлы державалардың ықпалы мен мақсат міндеттерің түсіну. Жаңа кезеңдегі қалыптасқан саяси, дипломатиялық, экономи калық қатнастарды электоронды ресурстар негізінде талдау. Әлемдік саясат пен халықаралық байланыс ерекшелігін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі халықтарның этногенезі мен этникалық тарихы
    Несиелер: 6

    Түркі халықтарының қалыптасу ерекшелігін білу(қазақ, өзбек, қырғыз,түркімен,түрік т.б.) Территориялық қоныстауы, географиялық ауқымы, әлеуметтік және шаруашылық негізін түсіну. Түркі халықының этногенезі мен мәдениет тарихын талдау барысында ғылыми-зерттеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 7

    Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын сипаттау. Ішкі және сыртқы саясаттағы елдердің мақсат, міндеттерін түсіну. Халықаралық қатынастардағы елдердің басымдықтарын анықтау. Тарихи зандылықтарды талдау барысында аналитикалық дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электронды құжаттар деректануы/
    Несиелер: 6

    Электронды деректерді зерттеу барысында талдай білу(кітап, оқулық, зерттеулер, ғылыми еңбектер, бұқаралық ақпарат құралдары) Деректерді мерзім бойынша бөлім негізінде талқылай білу.Мұрағаттар, мұражайлар мен кітапханалардың электронды ресурстарын қолдана дүниежүзілік тарих хронологиясы бойынша сыни, салыстырмалы ізденістер жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отандық тарихтың өзекті мәселелері
    Несиелер: 7

    Отандық тарихтағы өзекті (ашаршылық, ЖЭС, қуғын-сүргін,ұжымдастыру, индустриализациялау, тың және тың игеру) мәселелерін түсіну. Қазақстан даму ерекшеліктерін объективті бағалауда тарихи-салыстырмалы әдіс-тәсілдерін пайдалану. Өзекті проблемаларды талдауда диагностикалық дағдыларды пайдалану және өз тұжырымдарын Отандық тарихтың фактілермен дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тарихының деректануы
    Несиелер: 6

    Шетел тарихының деректануын тануда кезеңдік классификациясы мен қалыптасу үрдісін білу. Өткен оқиғаларды, әлемдік тарихи дамудың жалпы парадигмасымен салыстыру. Еуропа, Америка, Азия халықтарының тарихы мен мәдениеті бойынша шетелдік деректерді жүйелеу, қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • 19-20 ғасырдағы Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 7

    Қазақстан тарихы тарихнамасының 19-20ғ.ғ. жетістіктері мен зерттеулерін білу. Авторлардың нәтижелерін сыни талдау. Салыстыру әдісімен отандық тарихты зерттеген ғалымдардың тұжырымдамаларын айқындау(буржуазиялық, евроцентристік, марксистік, үлттық).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлем тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 7

    Азия мен Африка, Еуропа және Америка елдерінің қазіргі кездегі туындаған өзекті мәселелерін біліу және талдау(геосаясат, халықаралық жағдай, экология , миграция, діни мәселелері). Өз қорытындыларын дүниежүзі тарихының фактілер мен оқиғалар негізінде талдау, халықаралық проблемаларды айқындауда аналитикалық дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректануы
    Несиелер: 7

    Тәуелсіз Қазақстанның тарихнамасын зерттеуде Қазақстан ғалымдарының ғылыми көзқарастарын қарастыру.Отандық тарихтың хронологиясы бойынша деректанулық және тарихнамалық әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып зерттеушілердің ғылыми ізденіс нәтижелерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Казіргі заманғы Қазақстанның даму ерекшелігін обьективті бағамдауда тарихи-салыстырмалы талдауларды қолдану.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.

  • Код ON9

    Тарихи іргелес пәндердегі талдау, экспертиза және бағалау әдістерін халықтар мәдениетінің генезисін толық қайта құру, этногенезін анықтау және этникалық үрдісін дамуында пайдалану.

  • Код ON12

    Жеке тұлғалық көзқарасының дұрыстығын дәлелдей отырып өзінің іс-әрекеттерін өзгерістерге икемдей алу және түрлі әдістерді пайдалану арқылы жеке және командада тиімді жұмыс жасай алу.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және қоғамда үш тілдік қабілетін еркін пайдалану

  • Код ON11

    Стандарттық емес жағдайларда міндеттерді шешу үшін зерттеушілік, кәсіпкерлік қаблеттерін пайдалану.

  • Код ON8

    замануи цифрлық технологиялар мен ғылыми зерттеу әдістерді әлем тарихында аз зертелген проблемаларды қайта жандандыруда пайдалану.

  • Код ON3

    Тарихты оқыту дағдысын жетілдіруде ізденіс, ақпаратты өңдеу және байыту әдістерін, компьютерлық сауаттылықты меңгеру.

  • Код ON10

    Жергілікті және халықаралық мәселелерді қабылдау мен тарихи талдауда, өзіндік ой қорыту, фактілер ұсыну арқылы талдамалық, диагностикалық дағдыларды игергенін көрсету.

  • Код ON7

    Тарих ғылымындағы замануи әдістерді пайдаланып танымдық концепцияларды аймақтық бағдарлама мен жобаларға іске асыру.

  • Код ON4

    Зерттеу мен кәсіби шеберлікті шыңдауда тарих ғылымының теориялық негіздерін, сабақтас ғылыми әдістерді қолдану арқылы пәнаралық ұстанымдарды іске асыру.

  • Код ON6

    Дүниежүзілік және отандық тарихтың хронологиясын деректанулық, тарихнамалық білімдерге ие бола отырып, әлемдік тарихи дамудың жалпы парадигмасы шеңберінде тарихи құбылыстарды салыстыру және сыни талдау әдістерін пайдалану.

Top