Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M10108 Төтенше жағдайлар медицинасы в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Төтенше жағдайлар кезінде дербес кәсіби қызметке дайындығын анықтайтын білім, білік, құзыреттілік жүйесі бар, халықтың денсаулығын сақтауға және жақсартуға бағытталған технологияларды, құралдарды, тәсілдер мен әдістерді табысты дамытуға және қолдануға қабілетті Апаттар медицинасының білікті мамандарын даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән - магистранттарда шет тілінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерін, сөйлеуді, жазуды, естуді қабылдауды дамытуға; фонетикалық, грамматикалық және лексикалық сөйлеу дағдыларын зерттеуге және жетілдіруге; шет тілі нормаларын зерделеуге; магистранттарда шет тілінде табысты кәсіби қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті терминологиялық базаны қалыптастыруға; шет тілінде кәсіби қызметінде көпшілік алдында қарым-қатынас жасауға дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу

    Өздерінің мақсаты бар кейбір, кеңінен тараған ауызша және жазбаша ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну нысандарын дайындау негізгі принциптері магистранттар таныстыруға тәртіп бар жұмыс, оның ішінде Магистрлік диссертацияларды; тезистері ғылыми баптың жазу және ресімдеу; ғылыми баяндама дайындау және ресімдеу; Есеп беру ҰДИ ресімдеу және оларды табыс ету үшін ғылыми қауымның.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің биоэтикасы

    Пән адамның қатысуымен биомедициналық зерттеулердің этикалық және құқықтық қамтамасыз етілуін зерттеуге, құжаттарды, халықаралық нормативтік актілерді реттеуге бағытталған. Зерттеулер дизайнын және биомедициналық зерттеулер жүргізу әдістемелерінің этикалық бағалануын, клиникалық сынақтар, биомодельдер мен зертханалық жануарларға зерттеулер жүргізудің негізгі қағидаттарын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән - білім алушыларды ғылым дамуының негізгі тарихи кезеңдерімен таныстырады, ғылымның тарихилығын, ғылым тарихының негізгі ұғымдары мен санаттарын ашып, түсіндіреді; ғылыми шығармашылықтың жалпы әдістемесі туралы тұтас теориялық түсініктерді қалыптастырады; ғылыми зерттеулерге қойылатын жалпы талаптармен, оларды жоспарлау, ұйымдастыру негіздерімен және әртүрлі зерттеу жұмыстарын ресімдеуге қойылатын талаптармен таныстырады; қазіргі заманғы ғылыми зерттеулер әдістемесінің ерекшелігін түсінуді қалыптастырады, ғылым феноменін зерттеудің дәстүрлі және жаңа тәсілдерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дәлелді медицина негізінде пациенттердің қауіпсіздігін басқару

    Денсаулық сақтау жүйелеріне қойылатын басты талап пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін сапалы медициналық көмек көрсету болып табылады. Осы пәннің бағдарламасында дәлелді медицинаға негізделген медициналық көмек көрсетудің қауіпсіз процесін құру бойынша негізгі халықаралық ұсынымдар көрсетіледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиобиология және токсикология

    Пән халықты радиацияға қарсы қорғау жөніндегі іс-шаралар кешенін әзірлеу бойынша дағдыларды қалыптастыруға; радиациялық зақымданулардың әртүрлі түрлерінің клиникасын, патогенезін, диагностикасы мен лечения зерделеуге; халықты радиациялық табиғат факторларының зақымдайтын әсерінен медициналық қорғау құралдарын іздеуге; төтенше жағдайларда халықтың топтық немесе жаппай зақымдануын тудыруы мүмкін заттардың уыттылығын, механизмдерін, патогенезін, уытты зақымдану көріністерін зерделеуге бағытталған процесс; токсиканттардың нормативтен тыс дозаларына ұшыраған адамдардың химиялық зақымдануын диагностикалау және функционалдық жай-күйін бағалау әдістерін жетілдіру; уландырғыш уыттылығы жоғары заттармен зақымданған профилактика мен көмек көрсетудің дәрілік және өзге де құралдарын, оларды оңтайлы пайдалану схемаларын, сондай-ақ химиялық әсердің зиянды алыс салдарларының алдын алу және азайту құралдары мен әдістерін жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу деректерін басқаруға және талдауға арналған компьютерлік бағдарламалар

    Қоғамдық денсаулық сақтаудағы эпидемиологиялық зерттеулер деректерін басқару, талдау және ұсыну үшін пайдаланылатын статистикалық компьютерлік бағдарламалар (SAS, Epi Info, R) зерттеледі. Тақырыптар мыналарды қамтиды: әртүрлі форматтағы деректерге қол жеткізу; деректер жиынтығындағы қателер мен ауытқуларды анықтау әдістері; деректерді бірнеше дереккөздерден бір файлға біріктіру; статистикалық және эпидемиологиялық көрсеткіштерді есептеу; есеп жазу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медицинадағы ғылыми зерттеулердің дизайны

    Пән магистранттарда медицинадағы ғылыми зерттеулердің түрлерін жіктеу және жобалау туралы білімді, зерттеу мақсаттарына жету үшін қажетті деректерді жинауға және талдауға, зерттеу дизайнын жалпы жоспар ретінде анықтауға, зерттеудің қалай жүргізілетінін сипаттауға қатысты талаптардың жиынтығы ретінде зерттеу дизайнының тиісті түрін анықтау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән - магистранттарды басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарымен, психологиялық жағдайларымен және басқару қызметінің ерекшеліктерімен таныстырады. Пәнді оқу кезінде басшының қызметі мен жеке басына, басқарушы кадрларды іріктеу және даярлау әдісіне, басқарылатын жүйеде топтық процестерді талдауға және оларды реттеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән - магистранттарды жоғары мектеп дидактикасының қағидаларымен оқытудың әдістерін және тәсілдерін, оларды ұйымдастыруға қойылатын талаптармен әрі пән бойынша тәрбие жұмысының ерекшеліктерімен таныстыруға; Қоғамдық денсаулық сақтау пәндері бойынша жоғары мектепте оқытудың негізгі ұйымдастырушылық нысандарын, әдістемелерін және білім беру технологияларын меңгеруге; дәріс, семинар, практикалық сабақтар үшін материалдар дайындау заңдылықтарымен танысуға бағытталған. Жоғары білімнің білім беру ұйымдарында дербес педагогикалық жұмысты табысты жүзеге асыру үшін магистрант құзыреттілігі пәнді игеру аясында қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • ТЖ жағдайында пациенттерге медициналық көмекті ұйымдастыру және көрсету ерекшеліктері

    Пән жаппай зақымдану ошақтары мен төтенше жағдайлар аудандарының сипаттамаларын; зардап шеккен халыққа медициналық көмектің әртүрлі түрлері туралы; тасымалданбайтын науқастарды қорғаудың ұжымдық құралдары, баспаналар және оларды пайдалану тәртібі туралы; халықты эвакуациялауды ұйымдастыру және жүргізу тәртібі бойынша дағдыларды; радиациялық және химиялық бақылауды ұйымдастыру қағидаттары туралы; жаппай зақымдану ошақтары мен олардың ауқымын бағалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Төтенше жағдайлар аудандарының; төтенше жағдайларда зақымдану ошақтарында санитариялық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу дағдылары; жеке дәрі қобдишасын, жеке қорғаныс құралдарын (газқағарлар, химияға қарсы пакеттер, радиопротекторлар, антидоттар) пайдалану дағдылары; Апаттар медицинасы қызметінің штаттан тыс құрамаларының құрамында жұмысты ұйымдастыру дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтауда оқыту әдістемесі

    Пән медициналық білім берудің міндеттерін, оқыту мәнерлерін, оқыту әдістерін қарастырады. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу. Проблемалық-бағдарланған және жобалық-бағдарланған оқыту. Командалық-бағытталған оқыту. Зерттеуге негізделген оқыту. Білімді, дағдыларды бағалау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою

    Пән төтенше жағдайлар кезінде тәуекелдердің алдын алу және жұмыс істеу, олар басталғанға дейін апатқа немесе апатқа дайындық дағдыларын қалыптастырады, магистранттар алдын ала жүргізілетін және төтенше жағдайлардың туындау қаупін барынша азайтуға, сондай-ақ адамдардың денсаулығын сақтауға, табиғи ортаға келтірілген залал мен материалдық шығындардың мөлшерін азайтуға бағытталған іс-шаралар кешенін ұйымдастыру дағдыларын игереді. олар пайда болған жағдайда. Магистранттар тұрғылықты жеріндегі ықтимал табиғи және техногендік қауіптер туралы халықты хабардар етуді, төтенше жағдайлардан қорғау саласында халықты дайындауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар кезінде азаматтық қорғау және медициналық көмекті ұйымдастыру

    Пән нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуді, басқару органдарын, құрылымын, күштері мен құралдарын, құлақтандыру тәртібін, халықты Азаматтық қорғаудың мемлекеттік жүйесінің жұмыс істеу режимдерін, төтенше жағдайлардың сыныптамасын, медициналық көмекті ұйымдастыруды) зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару

    Бұл пән Денсаулық сақтау органдарының бақылау және жұмыс істеуі, Денсаулық сақтау саласындағы функцияларды басқарудың әртүрлі деңгейлерінде, басқару жүйесінде бөлу мәселелерін қарастырады. Денсаулық сақтау жүйесін стратегиялық басқару. Медициналық мекемені ұйымдастыру модельдері.Халық денсаулығы жағдайының мониторингі. Медициналық қызмет көрсету сапасын аккредиттеу және қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы басқарушылық шешімдер

    Пән бағдарламасында шешім қабылдау процесінің негіздері - ғылыми әдістемелерді қолдануға және ұйымды басқару кезінде қабылданатын шешімдерді іске асыруға негізделген логикалық кезеңдер, сондай-ақ қазіргі заманғы басқару технологияларын практикада қолданудың әдістемелік мәселелері, денсаулық сақтауда шешім қабылдаудың сандық әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайдағы психология

    Төтенше жағдайлардағы адамдардың жағдайы мен мінез-құлқының психологиялық негіздері, төтенше жағдайлардағы жұмыс жағдайлары, Төтенше жағдайлар психологиясымен немесе апаттар психологиясымен байланысты мәселелер. Тәртіп төтенше жағдайларда зардап шеккендерге психологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техногендік және табиғи сипаттағы төтенше жағдайларды жою кезінде медициналық-санитариялық қамтамасыз ету

    Пән техногендік және табиғи сипаттағы төтенше жағдайлардың медициналық-тактикалық сипаттамасын, сыныптамасын, типтерін, төтенше жағдайлардың әртүрлі түрлері кезіндегі зақымдаушы факторларды және олардың медициналық-санитариялық салдарлардың болжамына әсерін, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың әртүрлі түрлері кезінде медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру ерекшеліктерін зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Апаттар мен төтенше жағдайлар медицинасы

    Бұл пән ТЖ кезінде шұғыл медициналық көмекті ұйымдастыру, радиациялық және химиялық жағдайды бағалау, ТЖ кезінде халықты қорғау, эвакуациялау және тарату кезінде халықты медициналық қамтамасыз ету, ТЖ кезінде зардап шеккендерді емдеу-эвакуациялық қамтамасыз ету, ТЖ кезінде медициналық көмектің барлық түрлерін көрсету, ТЖ кезінде санитарлық-гигиеналық іс-шаралар, құралымдар мен мекемелерді жабдықтау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Апаттар эпидемиологиясы

    ТЖ жіктелуі. ТЖ зақымдайтын факторлары. ТЖ ошақтарының сипаттамасы. Әр түрлі ТЖ кезінде санитарлық және қайтарымсыз шығындардың сандық көрсеткіштерін болжамды бағалау. Төтенше жағдайлар аймағындағы эпидемиялық процесті белсендіретін факторлар. Апат аудандарында халық арасындағы шығындар санын азайту жөніндегі медициналық салдарларды жою жөніндегі іс-шаралар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өмір бойы білім беру принциптері негізінде өз уақытын басқаруға, өзін-өзі дамыту траекториясын құруға және жүзеге асыруға қабілетті
  • Төтенше жағдайларда халықтың қауіпсіздігіне байланысты тәуекелдерді талдауға және бағалауға қабілетті
  • Төтенше жағдайлар кезінде ТЖМ бөлімшелерінің немесе денсаулық сақтау ұйымдарының кәсіптік командалар құрамындағы қызметіне басшылық жасауға қабілетті
  • Төтенше жағдайлар кезінде халыққа медициналық көмекті ұйымдастыру стратегиясын анықтауға қабілетті
  • Төтенше жағдайлардың алдын алу және алдын алу бойынша халықпен алдын алу іс-шараларын жүргізуге қабілетті
  • Төтенше жағдайлар кезінде медициналық көмек көрсетуге және халықты медициналық-санитарлық қамтамасыз етуді ұйымдастыруға қабілетті
  • ТЖМ саласында қойылған міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді пайдалана отырып, ақпаратты іздеу, сыни талдау және синтездеу, жүйелік тәсілді қолдану дағдыларын көрсетеді
  • Білім және ғылым ұйымдарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Әр түрлі мәдени, әлеуметтік және кәсіби топтардың өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгерген
  • Дәлелді медицина және биоэтика деректері негізінде ТЖМ саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлауға және жүзеге асыруға қабілетті
Top