Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01450 Кәсіптік оқыту в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы және перспектива 1
    Несиелер: 6

    Сызбаларды орындау техникасы. Проекциялау әдістері. Беттердің тікбұрышты проекциялары: цилиндр, конус, сфера, призма, пирамида. Берілген екі беті бойынша үшінші бетті құру. Эскиз түрлері. Техникалық сурет. Бөлім. Аксонометриялық проекциядағы кесулер. Беткі нүктеге қатысты есептер. Геометриялық денелердің көлденең қимасының сызығын жазықтықтармен салу. Геометриялық денелердің өзара қиылысы. Беттердің жаймасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Графика және жобалау 1
    Несиелер: 6

    Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары: ақпаратты визуализациялау құралдары; сызбаларды орындаудың негізгі ережелері; сызбалардағы геометриялық құрылымдар. Кескіндердің негізгі түрлері және олардың құрылысы: проекциялау әдістері; графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құру тәсілдері; объектілердің (геометриялық денелердің) сызбаларын оқу және орындау; Қималар мен тіліктер. Кескінді түрлендіру. Пішіндеу және жобалау; беттердің жаймасы. Құрамалық сызба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы және перспектива 2
    Несиелер: 7

    Сызықтық перспектива. Негізгі ережелер. Нүктенің түзу, жазық фигураның, кеңістіктіктегі объектінің перспективасы. Жазық фигураның перспективасы: көпбұрыштар, сәуле ізі әдісімен шеңберлер. Көлеңкелер. Жалпы мәліметтер. Ортогональды сызбада нүктенің көлеңкелерін, түзу сызықты, жазық фигураны салу. Кеңістіктік объектілердің өзіндік және құлаған көлеңкелерін құру. Перспективаны құру әдістері, фронтальды перспектива.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Графика және жобалау 2
    Несиелер: 7

    AutoCAD графикалық жүйесі, оның ерекшеліктері мен артықшылықтары. Графикалық редактордың сипаттамасы. Графикалық примитивтер. Өңдеу командалары. Үш өлшемді нысандарды құру және оларды өңдеу. AutoCAD-тағы сәулет-құрылыс сызбасы. Архитектуралық элементтер, бөлшектер мен пішіндер . Жобалау графикасы: жобалау әдістері; жобалау ұсыныстарын визуализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 3

    Іс-әрекет және психика. Психологияның негізгі принциптері және шығармашылық қызметтің құрылысы. Шығармашылық қызмет құрылымындағы қару-жарақ. Шығармашылық қызметтің әлеуметтік табиғаты. Оқу үрдісіндегі және еңбектегі шығармашылық есептер. Жеке тұлға және даралық. Жалпы және әртүрлі. Нышан. Қабілеттер. Талант. Табысты шығармашылық қызмет шарттары. Мотивация мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ою-өрнек өнері
    Несиелер: 3

    Ою-өрнектің тарихы. Ою-өрнектің типтері мен түрлері. Сәндік өнердегі трансформация және сәндеу. Симметрия, оның түрлері. Таспалы ою-өрнектің түрлері (жолақта) шексіз ою-өрнектің түрлері. Жабық ою-өрнек. Монокомпозиция және оның ерекшеліктері. Графикалық дизайндағы ою-өрнек, баспа өнімдері, бренд белгісі, киім және ыдыс-аяқ. Авторлық оюлы декормен бұйым жобасын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу практикумы 1
    Несиелер: 8

    Тоқыма материалдарын өңдеу кезіндегі жұмыс түрлері. Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған жабдықтар, құралдар мен құрылғылар. Қолмен, машинамен және дымқыл жылу үтіктеу операциялары. Дизайн, үйге арналған тоқыма бұйымдарын жасау (алжапқыш, ас үй жабдықтары). Дизайн, тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарын жасау (пэчворк, квилтинг, құрақ). Дизайн, безендіру, ұлттық мәнерде бұйым жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби психология және педагогика
    Несиелер: 3

    Кәсіптік білім беру психологиясының пәні мен әдістері. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Кәсіптік оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық аспектілері. Кәсіптік оқу орнындағы білім беру процесі. Кәсіптік оқытудың мазмұны, принциптері мен жүйелері. Кәсіптік оқытудың формалары, әдістері мен құралдары. Кәсіптік білім беруді басқару. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджмент. Кәсіптік-білім беру мекемесіндегі тәрбие жұмысының теориясы мен практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • CҚӨ элементтері мен материалдарды көркемдеп өңдеу технологиясы 1
    Несиелер: 8

    Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі формалары мен ерекшеліктері. Қазақстанның қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизациясы және мотивтері). Материалдарды көркемдік өңдеу технологиялары және түрлері (саз, ағаш, шыны, тоқыма және т.б.). Заманауи интерьердегі сәндік бұйымдар. Қазақ қолданбалы өнері (ши тоқу, киіз басу және т.б.) Қазақстанның дәстүрлі тоқымашылығы. Кілем тоқу. Гобелен. Заманауи кілемдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 3

    Суреттің бейнелеу құралдары. Сурет салу техникасы және материалдардың экспрессивті қасиеттері. Нобай мен суреттеме. Эскиз. Графикалық жаттығулар. Сызықтық және әуе перспективалары. Сызықтық-конструктивті сурет. Геометриялық пішіндерді, натюрмортты, пейзажды, адамды, жануарларды салу. Графикалық техникамен және материалдармен тәжірибе жасау. Сәндік графика. Аралас әдістер. Сурет салудың дәстүрлі емес әдістері: граттаж, дудлинг, зентангл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • CҚӨ элементтері мен материалдарды көркемдеп өңдеу технологиясы 2
    Несиелер: 8

    Ағашты көркемдеп өңдеу технологиясы. Ағаш ою түрлері, жабдықтар, құралдар, құрылғылар, ою техникасы. Мозаика, инкрустация, ағаштан жасалған маркетри. Металды көркемдік өңдеу түрлері: құю, соғу, шеку, нақыштама. Теріні көркемдеп өңдеу технологиясы: тоқу, аппликация, перфорация. Шығармашылық жұмыстарды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім алушыларды кәсіптік даярлау жүйесіндегі заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Білім беру технологияларының мәні мен интегралды сипаттамалары. Оқушыларды кәсіптік даярлауда оқытуды даралау және саралау технологиясы. Тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы. Оқу ынтымақтастығы технологиясы. Дамытушылық оқыту технологиясы. Оқытудың ақпараттық технологиялары. Жобалық оқыту технологиясы. Оқу жобалық қызметінің процесі мен құрылымы. Оқытудың дуальды түрі. Кредиттік оқыту технологиясы. Интерактивті оқыту технологиялары. Оқытудың заманауи интеграциялық концепциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу практикумы 2
    Несиелер: 8

    Конструкциялық материалдармен жұмыс жасау барысындағы қауіпсіздік техникасы. Конструкциялық материалдардың түрлері. Электрлендірілген және қол құралдары мен ағаш өңдеуге арналған құрылғылар. Ағашты, металды қолмен өңдеу технологиясы. Аралау және күйдіру технологиясы. Конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуге арналған жабдықтар мен құралдар (бұрау, тегістеу технологиясы (ас үй жабдықтары, кәдесыйлар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Педагогикалық менеджменттің негізгі ұғымдары, олардың кәсіптік білім беру жүйесіндегі мәні мен сипаттамалары. Кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық және басқарушылық қызметті ғылыми ұйымдастыру принциптері. Білім беру мекемелерін басқару стратегиялары. ҚР ТжКБ жүйесінде дуальды оқытуды ұйымдастыру. Педагогикалық менеджменттегі білім сапасын басқару. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджменттің функциялары. Педагогикалық менеджментті ақпараттық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Визуалды өнер
    Несиелер: 4

    Классикалық және қазіргі заманғы өнер, қазақстандық суретшілердің шығармашылығы, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары (натюрморт, пейзаж, портрет, мүсін, графика); цифрлық өнер (фотография, анимация, медиа құралдар); бейнелеу (бейнелеу) өнерінің мәнерлі құралдары; көркем материалдар мен техникалармен тәжірибе жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кескiндеме
    Несиелер: 4

    Кескіндеме жанрлары. Кескіндеме материалдары. Колорит. Жарық және бояулар. Кескіндемедегі түс, тон және кескіндемедегі сәуле мен көлеңкенің үйлесімділігі. Акварельмен, гуашьпен сурет салу. Майлы кескіндеме. Түс пен тон контрасты. Табиғи қойылымдарға негізделген кескіндеме құралдары мен заңдылықтары. Аралас кескіндеме түрлері. Бейнелеу іс-әрекетіне арналған дәстүрлі емес материалдар және дәстүрлі емес көркемдік-графикалық техникалар. Кескіндеме арқылы композициялар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Oқу жобалау және модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқушылардың шығармашылығындағы модельдеу, макеттеу, жобалау. Техникалық шығармашылық ғылыми-техникалық прогресті жеделдету факторы және әлеуметтік-педагогикалық проблема; жаңалықтар мен өнертабыстар, рационализаторлық ұсыныстар; ғылыми-техникалық және патенттік ақпарат; шығармашылық есептерді шешу және конструкторлық бұйымдарды әзірлеу әдістері; оқушылармен шығармашылық бірлестікте жұмысты ұйымдастыру және әдістемелік ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында "Графика және жобалау" оқу пәні. Оқытудың әдістері мен стратегиялары, оқытуды ұйымдастыру нысандары, графика және жобалау бойынша оқыту құралдары. Сызу бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. "Графика және жобалау"оқу пәнінің ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлары. "Графика және жобалау"оқу пәнінің бөлімдерін оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және композиция негіздері
    Несиелер: 5

    Композиция, міндеттері, функциялары. Композиция заңдары. Композициялық үйлестіру құралдары. Стильдеу, пішінді өзгерту. Колорит. Дизайнның негізгі түсініктері, дизайн түрлері. Алғашқы дизайн мектептері. Дизайндағы конструкция мен материалдар. Қалыптасуы. Экологиялық дизайн. Дизайн жобасы және оның кезеңдері. Фирмалық стилі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 1
    Несиелер: 5

    Иірілген жүнді көркем өңдеу. Ылғал киіз басу технологиясы. Құрғақ киіз басу технологиясы. Жүн кескіндеме технологиясы. Қазақ ұлттық тоқу технологиясы шым ши. Жіппен кесте тігу технологиясы. Кілем тігу технологиясы. Моншақ, моншақ тігу технологиясы. Қолмен тоқу технологиясы. Шеңбер тоқу технологиясы. Кулон тоқу технологиясы. Тегіс және текстуралы қолмен тоқу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдардан бұйым технологиясы 1
    Несиелер: 5

    Құрылымдық материалдардың жіктелуі, олардың қасиеттері. Жабдықтар, қолмен және электрлендірілген құралдар, құрылымдық материалдарды өңдеуге арналған құрылғылар. Ағаш өңдеу станоктары: қызметі, құрылғысы, жұмыс жасау әдістері. Металл өңдеу станоктары: қызметі, құрылғысы, жұмыс жасау әдістері. Құрылымдық материалдардан бұйымдар жасаудың технологиялық операциялары. Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау және жобалау, бұйымдарды жасаудың технологиялық операциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 1
    Несиелер: 5

    Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі формалары мен ерекшеліктері. Қазақстанның қолданбалы өнері. Зергерлік өнер. Тоқу өнері. Табиғи материалдардан бұйым жасау. Пирография өнері. Мозаика өнері. Сәндік интерьер заттарын жасау (шамдар, сәндік сағаттар және т. б.) Шығармашылық жұмысты орындау. Безендіру. Дизайн. Жұмыстарды ұсыну. Көрмені ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарының технологиясы 1
    Несиелер: 5

    Өнер кәсібінің жабдықтары. Киімді құрастыру және модельдеу. Киім туралы жалпы ақпарат. Құрылыс мақсаттары үшін бастапқы деректер. Әр түрлі пішімдегі әйелдер белдік, иық бұйымдарын, жеңдерді, жағаларды құрастыру. Киімді конструкторлық және көркемдеп модельдеу. Киімді қалыпқа келтіру және макеттеу. Ұлттық киім. Шетелдік және қазақстандық дизайнерлер. Этностиль. Халықтық пішімге негізделген киім үлгілерінің дизайны. Қазіргі сән бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 2
    Несиелер: 6

    Көркем күйдіру технологиясы. Тоқу технологиясы. Бізбен тоқу техникасында бұйымдар жасау технологиясы. Ілмекпен тоқу техникасында бұйымдар жасау технологиясы. Аппликация технологиясы. Аппликация түрлері (декупаж, пластилин аппликациясы, тоқыма аппликациясы, ниткография). Қағазды көркем өңдеу. Модульдік оригами технологиясы. Кусудама, квиллинг технологиясы. Изонить технологиясы. Материалдарды көркем бояу технологиясы. Батик технологиясы. Витражды бояу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 2
    Несиелер: 6

    Сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлері: паперкрафт техникасы, модульдік оригами, кусудама, квиллинг, витраж өнері, стринг-арт техникасы, декупаж, гобелен, бедерлеу, эмбоссинг (өрнектеу). Негізгі әдістерді игеру және олардың даму тарихы. Шығармашылық жұмысты орындау. Безендіру. Дизайн. Жұмыстарды ұсыну. Көрмені ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін бұйымдарын технологиясы 2
    Несиелер: 8

    Сән журналдарымен жұмыс, үлгілерді түзету. Иық киімдерін жасаудың технологиялық процестері. Бөлшектерді бастапқы өңдеу. Қалталарды, бүйірлерді, жағаларды, жеңдерді өңдеу. Кеудешелерді өңдеу және құрастыру ерекшеліктері. Белдік киімдерін жасаудың технологиялық процестері. Шалбар, белдемшені өңдеу. Тігін бұйымдарын соңғы өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструкциялық материалдардан бұйым технологиясы 2
    Несиелер: 8

    Конструкциялық материалдарды өңдеудің технологиялық процестері. Бұйымдардағы бөлшектерді қосу түрлері мен тәсілдері. Ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясы. Макеттеу. Интерьер дизайны. Көлік құралдарын модельдеу. Әр түрлі материалдарды өңдеу әдіс-тәсілдерінің жиынтығы. Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды безендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 4

    Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақ беру және оқыту. Оқытудағы менеджмент және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй және тамақтану мәдениеті (ұлдарға арналған)
    Несиелер: 8

    Негізгі электр аспаптары. Электр құралдары мен аспаптардың түрлері мен топтары. Тұрмыстық техника. Пәтердің құрылысы. Тұрғын үй интерьері. Пәтерді көркейту және жиһазды жөндеу бойынша негізгі жұмыстар. Пәтерлердегі әрлеу жұмыстары. Түсқағаз түрлері және оларды пәтерде қолдану. Еденге линолеум төсеу. Ауыл шаруашылығындағы озық агротехнологиялар, топырақтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық өнер
    Несиелер: 4

    CorelDraw, Adobe Photoshop жұмыс кеңістігі, негізгі командалар, құралдар топтары. Автофигуралар, пішінді өзгерту құралдары. Сызықтар мен қисықтар. Түс модельдері, құю түрлері, түстер палитрасы. Мәтін. Өлшемдері, трансформациясы, орналасуы. Реттеу, топтастыру, біріктіру. Қабаттар. Суреттердің сапасы, түстерді түзету, тондар. Облыстарды бөлу, бөлу әдістері. Сандық өнер түрлері: фотоөнер, анимация, медиа құралдар. Анимациялық сандық кескіндерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнері тарихы
    Несиелер: 3

    Өнердің пайда болу теориясы. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Классикалық өнердің жауһарлары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы. Портреттік жанр. Натюрморт өнері. Пейзаждық жанр. Фотоөнер. Қазіргі заманғы техника және өнердегі ғылымның жетістіктері. Сәулет жауһарлары. Пластикалық формалар өнері. Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнері: негізгі кезеңдері, дәстүрлері мен инновациялары, қазақстандық суретшілердің шығармашылық ізденістері мен жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайындағы «Көркем еңбек» оқу пәні. Оқыту әдістері мен стратегиялары, оқытуды ұйымдастыру формалары және көркем еңбек бойынша оқыту құралдары. Көркем еңбек бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. «Көркем еңбек» оқу пәнінің оқу-материалдық базасы. «Көркем еңбек» оқу пәнінің ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық дизайның негіздері
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық дизайн» ұғымын түсіндіру. Педагогикалық дизайнның мақсаттары, міндеттері, принциптері. Педагогикалық дизайн процесі мен деңгейлері. Білім беру шешімдерін жобалау процесі. Педагогикалық дизайн модельдері: ADDIE моделі; бірізділікті жуықтау моделі (SAM); кері дизайн моделі; Дик пен Кэри моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй және тамақтану мәдениеті (қыздарға арналған)
    Несиелер: 8

    Дұрыс тамақтану негіздері. Ас үй жабдықтары, тамақ дайындауға арналған құралдар мен құрылғылар. Тағам дайындау технологиясы. Әлем халықтарының тағамдары. Дастархандағы мінез-құлық ережелері. Жеке гигиена, өзін-өзі күту. Тұрмыстық техниканы таңдау. Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары. Интерьерге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматында). Өсімдік шаруашылығындағы ғылымның рөлі. Ландшафтың интерьердегі / экстерьердегі элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосымша білім берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    ҚР қосымша білім беру жүйесі. Қосымша білім беру жүйесінің педагогикалық негіздері. Балаларға қосымша білім беру ұйымдарының түрлері мен типтері. Қосымша білім берудің білім беру бағдарламалары. Қосымша білім беру жүйесіндегі әдістемелік қызмет және оның ерекшелігі. Қосымша білім беру жүйесіндегі білім беру процесінің сапасын арттырудың психологиялық-педагогикалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Кәсіптік оқыту жүйесіне қатысты оқытудың жалпы дидактикалық принциптері. Кәсіптік оқытудың дидактикалық жүйелері. Кәсіптік оқытудың инновациялық әдістері мен формалары. Кәсіптік оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Сабақ кәсіптік оқытуды ұйымдастырудың негізгі нысаны ретінде. Өндірістік оқыту сабағының құрылымы. Кәсіптік оқыту процесін жоспарлау. Кәсіптік оқытуды әдістемелік, құқықтық және материалдық қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқытудағы мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 4

    CorelDRAW графикалық бағдарламасында автофигураларды құру. Сызықтарды құру, құюмен жұмыс істеу, өлшемдерді қою, объектілерді трансформациялау, CorelDRAW графикалық бағдарламасында перспективамен жұмыс істеу, көлеңке және экструзиямен жұмыс істеу. Macromedia Flash бағдарламасында анимация жасау. Сабақта Macromedia Flash бағдарламасын қолдану мүмкіндіктері. CorelDRAW, Macromedia Flash бағдарламаларын пайдалана отырып презентация жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-білім беру
    Несиелер: 3

    Шығармашылық индустрияның түрлері (театр, кино, музыка, бейнелеу өнері, дизайн, сәулет, медиа және т.б.) Арт білім берудің түрлері. Бейнелеу өнері және дизайн (Art & Design). Орындаушылық өнер (Performing Arts). Медиа және коммуникация. Дизайн білімі. Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі кезеңдерде бейнелеу өнерін оқыту әдістемесін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Философия негізінде Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде дүниетанымдық ұстанымын көрсетеді.

  • Код ON14

    Өз бетінше және білім алушылармен жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қисынды түрде баяндауға және ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістері негізінде пәндік салада жаңа білім алуға дайын екендігін көрсетеді.

  • Код ON8

    Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдар технологиясы бойынша білімдер, бөлшектерді және объектілерді өңдеу, құрастыру, макеттеу, интерьер дизайны, көлік құралдарын модельдеу технологиясы бойынша арнайы пәндік дағдылары мен біліктерге ие.

  • Код ON6

    Графикалық бейнелеу теориясының негіздерін және геометриялық-графикалық модельдеу әдістерін біледі және білім алушылардың жобалық шығармашылық қызметін дамытуға, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған оқу процесін ұйымдастырады.

  • Код ON9

    Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетінің сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімдерін (ши тоқу, киіз басу, кілем тоқу және т. б.); сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдарды жобалауға және дайындауға шығармашылық тәсілдерін, білік пен дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON4

    Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында жас ерекшелік психикалық даму заңдылықтарын, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін педагогика және оқыту әдістемесі бойынша білімді қолданады.

  • Код ON7

    Тігін материалдарынан жасалған бұйымдар технологиясы, сән, стиль және имидж индустриясы, арнайы пәндік дағдылар және әртүрлі тәсілдермен бөлшектерді түйіндік өңдеу және құрастыру технологиясы, киім жасау дағдылары бойынша білімі бар.

  • Код ON5

    Қосымша білім беруді іске асыру бойынша кәсіби қызметті жүргізу кезінде әмбебап тұрмыстық және арнайы пәндік білімді, іскерліктер мен дағдыларды қолданады.

  • Код ON2

    Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, кәсіпкерлік және бизнес негіздерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді.

  • Код ON10

    Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетінің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздері (ағашты, металды, былғарыны көркемдеп өңдеу және т. б.) бойынша білімдерін; интерьердің сәндік бұйымдарын жобалауға және жасауға шығармашылық тәсілдерін, білік пен дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON13

    Инклюзивті орта жағдайларын жасау үшін ЕББҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді.

  • Код ON3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде қарсы іс-қимыл бойынша білім, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан білім беру технологияларын меңгеру, салауатты және қауіпсіз өмір салтына, экологиялық қауіпсіздікке бағдарлану негізінде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құру, азаматтық және адамгершілік ұстанымын көрсетеді.

  • Код ON11

    Жеке гигиена, дұрыс тамақтану негіздері; тұрғын үй экологиясы; өсімдік шаруашылығы негіздері; үй шаруашылығын жүргізудің әмбебап тұрмыстық білік пен дағдылары; тамақ дайындау технологиялары; заманауи техника мен технологияларды пайдалану бойынша білімге ие.

  • Код ON12

    Тұрғын үй экологиясының, өсімдік шаруашылығының негіздері бойынша білімге ие; электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану мен жөндеудің әмбебап тұрмыстық біліктері мен дағдыларға ие; жөндеу-тұрмыстық жұмыстар, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау бойынша біліктер мен дағдыларға ие.

  • Код ON15

    Классикалық және заманауи бейнелеу өнері, қазақстандық және басқа да суретшілердің шығармашылығы, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары, бейнелеу өнерінің мәнерлі құралдары; көркем материалдар мен техникалармен тәжірибе жасау дағдылары мен біліктерін көрсетеді, өнер құралдарымен шығармашылық идеяларды көрсетеді.

Top