Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01450 Кәсіптік оқыту в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінде көркемдік, шығармашылық, ұйымдастыру-коммуникативтік іс-әрекеттерді ұйымдастыру мен жүзеге асырудың теориясы мен тәжірибесін меңгерген көркемдік жұмыс және сызу пәні мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Материалтану негіздері
Математикалық анализ
Жоғарғы математика
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Ағаш және металды қол аспаптарымен өңдеу
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Тігін өндірісінің құрал-жабдығы
Оқу шеберханасының практикумы
Тоқыма материалдарын тану негіздері
Конструкциялық материалдар технологиясы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Педагогика және киберпедагогика
Мұхтартану
Техника тарихы
Абайтану
Қоғамға қызмет ету
Костюм тарихы
-
2 Оқу жылы
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Молекулярлы физика
Физика негіздері
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Экожүйе және құқық
Электроника негіздері
Костюм композициясы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіптік оқыту әдістемесі мен бағалау
Арнайы сурет
Оқушылардың даму физиологиясы
Автокөліктерді модельдеу және макеттеу
-
3 Оқу жылы
Ауылшаруашылық өндірісінің техникасы
Педагогикалық шеберлік
Ағаш және металды механикалық өңдеу технологиясы
Инклюзивтік білім беру
Тігін бұйымдарының бөлшектерін өңдеу
Машина және механизм теориясы
Жұмысшы мамандығы бойынша практикум (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь)/ 1 бөлім
Кәсіби педагогика
Машинатану теориясының негіздері
Киімді конструкциялау мен модельдеу
Кәсіпке оқыту әдістемесінің практикумы/ 1 бөлім
Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мамандану бағыты бойынша практикум (тігінші, столяр, автослесарь)/ 1 бөлім
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері/1 бөлім
Мамандану бағыты бойынша практикум (тігінші, столя, автослесарь)/ 2 бөлім
Кәсіби психология
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері/ 2 бөлім
Еңбекке дайындау технологиясы
Кәсіпке оқыту әдістемесінің практикумы/ 2 бөлім
Жұмысшы мамандығы бойынша практикум (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь)/ 2 бөлім
Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы
Ауылшаруашылық еңбегінің технологиясы
-
4 Оқу жылы
Арнайы пәндер практикумы
Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет
Тігін өндірісін автоматтандыру
Техникалық және көркем шығармашылық
Дуальді оқыту негізі
Тігін бұйымдарының компьютерлік графикасы
Оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастыру
Ауылшаруашылық еңбегіне оқыту әдістемесі
Мектептегі инновациялық технологиялар
Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеулер
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Электротехника негіздері
Кәсіпке бағдарлаудың теориясы мен әдістемесі
Киімді көркем өңдеу
Кәсіпке оқытудағы заманауи технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау, академиялық адалдық пен әділеттілік қағидаттарын түсіне отырып, қаржыны басқару және сауатты бөлу.
- Кәсіби қызметте жаратылыстану, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық және теориялық-технологиялық білімдерді көрсету, теориялық және тәжірибелік зерттеулер деректерін өңдеудің математикалық әдістерін және нормативтік құжаттарды талдау әдістерін меңгеру.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылықтарын, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау іскерлігіне ие болу.
- Мектеп, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде практикалық қызметте кәсіби-педагогикалық, психологиялық, инклюзивтік және ғылыми-зерттеу білімдерін қолдана білу.
- Кәсіби жұмыста тоқыма, конструкциялық материалдарды өңдеудің арнайы техникасы мен технологиясын орындауға қажетті және жеткілікті білімдер мен дағдыларды меңгеру.
- Болашақ маманның жалпы кәсіптік және арнайы даярлығының сапасын қамтамасыз ететін базалық, кәсіби және арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманауи әдістерін меңгеру.
- Болашақ педагогтың процессуалды-әдістемелік дайындығының қалыптасуына сәйкес жалпы білім берудің жаңартылған мазмұнының концептуалды негіздерін меңгеру.
- Жастарды кәсіби даярлау жүйесіндегі заманауи инновациялық технологияларды және педагогикалық коммуникация құралдарын (оқыту мен тәрбиелеудің формалары, әдістері мен құралдарын) меңгеру.
- Технологиялық үдерістерді жобалау және іске асыруда еңбекті ғылыми ұйымдастыруда кәсіптік-техникалық білімдерін қолдана білуге қабілетті болуы.
- Дуалды оқыту жүйесінде білім беру мекемелерінің базалық кәсіпорындармен өзара іс-қимылын үйлестіре білу. Күнделікті кәсіптік қызметке қажетті жаңа арнайы білімді жүйелі түрде тереңдетуді және меңгертуді қалыптастыру.
- Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар мен белгісіздік жағдайында жұмыс дағдыларын пайдалана білуді меңгеру.
- Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді тиімді қолдану.