Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01450 Кәсіптік оқыту в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Материалтану негіздері

    Мақсаты: студенттердің материалдардың құрылымы мен қасиеттері, әртүрлі сыртқы факторлардың әсерінен олардың өзгеру заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: тоқыма өнеркәсібіндегі ғылыми-техникалық мәселелер, тоқыма станоктарында маталарды алудың инновациялық әдістері. Тоқыма материалдарының қасиеттері және оларды тоқыма материалдарынан бұйымдар жасау кезінде есепке алу. Тоқыма материалдарының құрылымы мен қасиеттерін анықтау және сипаттау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық анализ

    Мақсаты: Студенттердің математикалық талдау қабілетін дамыту және педагогикалық мамандыққа шығармашылық көзқарасын қалыптастыру. Мазмұны: Көптеген айнымалылардың функциялары, шегі, сандық шегі, қайта шегі, көптеген айнымалылардың функцияларының үздіксіздігі. Интеграл еселіктерін шешудің әртүрлі әдістерінің мәні. Бөлінетін айнымалылары бар теңдеулер, біртектілікке әкелетін біртекті дифференциалдық теңдеулер, Бернулли теңдеуі және толық дифференциалдардағы теңдеулер. Экстремумның болуы үшін қажетті және жеткілікті жағдайларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғарғы математика

    Мақсаты: Студенттердің математикалық ой-өрісін дамыту және педагогикалық мамандыққа оң көзқарасын қалыптастыру. Мазмұны: бұрылған координаттар жүйесіндегі Вектор немесе сызықтық алгебраның негізгі ұғымдарының байланысы. Детерминанттар және олардың қасиеттері. Матрицалар және олардың үстіндегі әрекеттер. Сызықтық теңдеулер жүйесі және оларды зерттеу. Векторлардың векторлық және аралас көбейтіндісі. Жазықтық пен түзудің теңдеулері. Қос және үштік интегралдар, кездейсоқ шамалардың түрлері, дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың ықтималдық үлестіру Заңы, үлестіру параметрлерін статистикалық бағалау, таңдамалы регрессия теңдеулері, ең кіші квадраттар әдісімен сызықтық және сызықтық емес регрессия параметрлерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту

    Мақсаты: Іскерлік және жеке қарым-қатынастың ағылшын тілінде кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Біріктіре оқыту. Арнайы лексика мен терминология. Кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында ауызша және жазбаша мәлімдемелер құру. Әңгімелесу, диалог пен пікірталасқа түсу. Кәсіби қарым-қатынас саласында қарым-қатынас жасау тәсілі. Кәсіби сипаттағы жазбаша мәтіндерді дұрыс құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағаш және металды қол аспаптарымен өңдеу

    Мақсаты: Ағаш пен металды қолмен өңдеу бойынша білім, іскерлік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ағаштың негізгі қасиеттері (механикалық, физикалық технологиялық) және металл түрлері. Ағаш пен металды қолмен өңдеуге арналған құралдармен жұмыс істеу әдістері. Ағаш материалдары мен металды қолмен өңдеу бойынша технологиялық операциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Кәсіптік-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім, іскерлік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі қоғамдағы мұғалімнің әлеуметтік мақсаты. Олардың болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұны. Үздіксіз білім беру. Педагогикалық ғылым мен практикаға құзыреттілік көзқарастың мәні. Педагогикалық процестегі педагогикалық қарым-қатынас. Өзін-өзі тәрбиелеу және жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тігін өндірісінің құрал-жабдығы

    Мақсаты: Тігін өндірісі жабдықтарының ақауларын болжау және жою, машинадағы механизмдердің өзара әрекеттесуінің жалпы принциптері туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Тігін өндірісінің техникалық-технологиялық құрылғылары мен механизмдерінің негізгі түрлері, тігін жабдықтарының жұмыс принциптері. Тігін жабдықтарын жіктеудің мәні және тоқыма материалдарынан бұйымдар жасау. Тігін өндірісінің заманауи технологиялық жабдықтарының технологиялық мақсаты мен техникалық сипаттамалары, оның ерекшеліктері мен оларды қолдану тиімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу шеберханасының практикумы

    Мақсаты: материалдарды механикалық және қолмен өңдеу бойынша білімгерлердің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: материалдың қасиетіне талдау және таңдау. Жабдықтар, құралдар және икемдеуші құрылғылар. Материалды механикалық және қолмен өңдеудегі негізгі әдістері мен тәсілдері.Жұмыс орнын ұтымды ұйымдастыру. Еңбек қауіпсіздігі мен жеке гигиена ережелері. Материалды қолмен және механикалық өңдеу бойынша негізгі операциялар. Материалды өңдеу технологиясы мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тоқыма материалдарын тану негіздері

    Мақсаты: Студенттердің табиғи және химиялық талшықтарды алу, олардың қасиеттері мен қолдану салалары, табиғи талшықтарды өңдеу, тоқыма материалдарының сапасын бағалаудың негізгі көрсеткіштері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Тоқыма өнеркәсібі салалары. Тоқыма талшықтарын бастапқы өңдеу өндірісі. Иіру, тоқу, бояу және әрлеу өндірісі. Тоқыма материалдары және олардың жіктелуі. Тоқыма талшықтары мен жіптердің жалпы қасиеттері. Табиғи талшықтар және олардың қасиеттері. Өңдеу әдістері. Жасанды талшықтар. Синтетикалық талшықтар. Химиялық талшықтарды алу әдістері. Иірілген жіп алу процесінің негіздері және оның құрылымының ерекшеліктері. Тоқыма маталарының сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Конструкциялық материалдар технологиясы

    Мақсаты: металдар мен қорытпалардың құрылымы мен қасиеттері, әртүрлі сыртқы факторлардың әсерінен олардың өзгеру заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Материалдарды өңдеу әдістерін және құрылымдық материалдар технологиясы бойынша зертханалық жұмысты орындау дағдыларын меңгеру Мазмұны: металлургия өндірісінің негіздері. Құю өндірісі. Құю қалыптары мен шыбықтарды жасау. Домна өндірісінің негізгі өнімдері. Болат металлургиясы. Басқа металдар өндірісі. Ұнтақты металлургия негіздері. Мәні, әдістері мен жабдықтары. Дайындамаларды алу әдістері. Металдарды қысыммен өңдеу. Дәнекерлеу. Металдарды кесу арқылы өңдеу. Конструкциялық материалдарды өңдеудің электрофизикалық және электрохимиялық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика және киберпедагогика

    Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұхтартану

    Мақсаты: әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани ұстаным контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркемдік ойлауды, өзіндік зерттеу қызмет дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің қызметі "Шолпан", "Абай" журналдарында. М. Әуезовтың Публицистикасы. "Қорғансыздың күні", "Қыр суреттері", "Оқыған азамат", "Көксерек" әңгімелеріне көркем шолу, Еңлік-Кебек пьесасы және "Қилы заман","Қараш-қараш" оқиғасы," Абай Құнанбаев" монографиясы,"Абай жолы"роман-эпопеясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Техника тарихы

    Мақсаты: тарих және техника саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, ғылыми және практикалық қызметтің қазіргі заманға сай әдіснамасын игеру. Мазмұны: өркениеттің жалпы тарихына байланысты техниканы дамытудың негізгі кезеңдері; оның дамуының әр кезеңіндегі материалдық өндіріс деңгейінің айрықша ерекшеліктері. Техникалық прогрестегі сапалы өзгерістерді анықтаған ғылым мен техника саласындағы жетістіктер. Адамзат қоғамы дамуының тарихи кезеңдері мен техника деңгейі арасындағы себеп - салдарлық байланыстарды талдау. XIX - XXI ғасырларда ғылым мен техниканың негізгі салаларын дамыту. Робототехника. Жасанды интеллект. Мехатроника.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамға қызмет ету

    Мақсаты: Университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Service Learning тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning-тің негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning тің профильдік бағыты. Қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Костюм тарихы

    Мақсаты: Білімгерлерге тігін өндірісінің әр түрлі салаларындағы сәннің қазіргі жағдайы және заттық әлемнің әр түрлі даму кезеңдерінің сипаттамалары туралы білім беру қалыптасады. Мазмұны: Стильдің, сәннің және костюмнің әлеуметтік-тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Киім мәдениеті, костюмнің эстетикасы мен функциясы. Костюм формаларының тарихи өзгергіштігінің заңдылықтары. Тарихи және халықтық костюмдердің стилистикалық ерекшеліктері, форма түзушілік және композициялық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: Адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді зерттеу және игеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Қызметі. Танымдық процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Психиканың құрылымы, функциялары, заңдылықтары, танымдық процестері, жағдайлары, факторлары, онтогенездегі психиканың даму механизмдері. Жас психологиясының әдіснамалық негіздері, түсініктері, категориялары, механизмдері, жас өзгерістерінің табиғаты. Адам психикасының дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның оң дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен перспективалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Молекулярлы физика

    Мақсаты: студенттерге заттардың қасиеттерін барлық денелер үздіксіз хаотикалық қозғалыста болатын молекулалардан тұратындығына негізделген молекулалық-кинетикалық көріністерге сүйене отырып талдауға үйрету. Мазмұны: молекулалық жүйелерді зерттеудің динамикалық, термодинамикалық және статистикалық тәсілдері. Идеал газдардың статистикалық теориясының элементтері және кездейсоқ шамалардың таралу заңдары. Газдардың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері. Молекулалық физикадағы үлестірулер. Термодинамиканың алғашқы басталуы. Газдардағы циклдік процестер. Термодинамиканың екінші және үшінші басталуы. Нақты газдар мен сұйықтықтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физика негіздері

    Мақсаты: Студенттердің іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физика теорияларын қолдану білімін, білігі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Трансляциялық қозғалыс кинематикасы. Айналмалы қозғалыс кинематикасы. Трансляциялық қозғалыс динамикасы. Энергия, жұмыс, қуат. Сақтау заңдары. Механикалық гармоникалық тербелістер. Молекулалық физика. Газ заңдары. Изопроцестер. Идеал газдың күй теңдеуі. Кулон Заңы. Электростатикалық өрістің кернеулігі. Материалдық нүктелер мен қатты денелер жүйесінің динамикасы Заңы, механикалық шамалардың сақталу заңы, Электростатика және электродинамика заңдарын зерттеу, магнит өрісі, электромагниттік индукция Заңы, геометриялық оптика Заңы, Жалпы физика есептерін шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын игерген маманға кәсіби бағдарланған тілдік дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны:Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері,. кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісін саралау. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және өндіру бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздері, экожүйелер мен биосфераның өнімділігі. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы кәсіпкерлік қызмет, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Субъектілердің қазақстандық құқығын, міндеттері мен кепілдіктерін білу және сақтау, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеу. Ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электроника негіздері

    Мақсаты: болашақ педагогтардың электронды құрылғыларды жобалау және есептеу әдістерінің электроника негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Жартылай өткізгіштердің электр өткізгіштігі. Жартылай өткізгіш диодтар. Биполярлық транзисторлар. ОЭ, ОК, ОБ схемасы. P-n ауысуын басқаратын өрістік транзисторлар. Аналогтық электронды құрылғылар. Операциялық күшейткіштер. Негізгі логикалық операциялар мен элементтер. Комбинациялық логикалық схемалар. Түзеткіш құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Костюм композициясы

    Мақсаты: Студенттердің костюм композициясы жобасының көркемдік мәнерлілік дағдыларын дамыту, композицияның негізгі заңдылықтарын, оның қасиеттері мен құралдарын зерттеу, сонымен қатар оларды іс жүзінде қолдана білу іскерліктерін арттыру. Мазмұны: Костюм композициясының теориялық негіздері. Сән. Костюм композициясының негізгі заңдылықтары. Костюм композициясының көзбояушылық құралдары. Киімді жобалау негіздері. Түрлі киімдер топтамасын жобалау. Көркем бейнелі киім үлгісін жасау. Костюм композициясындағы жобалау әдістері. Костюм дизайнындағы компьютерлік технологиялар. Костюмді жобалаудағы заманауи тенденциялар. Бас киімдердің композициясы. Костюм композициясындағы аяқ киімнің рөлі. Костюм композициясындағы аксессуарлардың рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында шет тілін қолдана отырып, коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Грамматика, кәсіби сипаттағы лексикалық материал. Кәсіби бағыттағы мәтіндер. Кәсіби міндеттерді шешу барысында кәсіби қызметтің әртүрлі салаларынан білімді интеграциялау. Жалпы және кәсіби бағыттағы шет тіліндегі мәтіндерді байланыстыру. Оқу және аудару үшін қажетті көлемде шет тілінің іскерлік және кәсіби лексикасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі мен бағалау

    Мақсаты: болашақ педагогтердің кәсіптік оқыту салалары бойынша әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіптік оқытудың әдіснамалық негіздерінің мазмұны. Педагогикалық еңбекті ұтымды ұйымдастыру. Оқытудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдары. Білім алушылардың болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік даярлау негіздері. Критериалды бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арнайы сурет

    Мақсаты: студенттердің шығармашылық қабілеттерін және шындықты шынайы бейнелеудің арнайы іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, көркемдік және шығармашылық сипаттағы мәселелерді өз бетінше шешуге дайындау. Мазмұны: құралдар мен материалдардың сипаттамасы. Сызбаның композициялық құрылысының ережелері. Түстану. Тақырыптық дизайнды әзірлеу. Дизайн мәселелерін шешу. Бұйымдардың эскиздерін орындау дағдылары мен дағдыларын меңгеру әрі қарай жобалық-көркемдік қызметті жүргізу үшін дизайн жобасын жасау оқу материалын игеру кезінде академиялық сурет бойынша алған білімдерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Мақсаты: Болашақ мұғалімге оқушылар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи ақпарат беру. Мазмұны: Оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлеріндегі жұмыс қабілеттілігі. Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы, жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы. Сенсорлық;эндокриндік; тірек-қимыл аппаратының; тыныс алу жүйесінің ; ас қорыту жүйесінің; қан мен жүрек-тамыр жүйесінің даму ерекшеліктері. Оқушылардың денсаулығын сақтау негіздері, салауатты өмір салты ережелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Автокөліктерді модельдеу және макеттеу

    Мақсаты: болашақ педагогтардың зерттеу мәдениеті бойынша білімі мен іскерлігін, сондай-ақ ғылыми жұмыс немесе жоба жазу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: зерттеудің құрылымы мен аппараты, зерттеудің ғылыми және практикалық маңыздылығы. Мамандық бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу, бекіту және кеңейту және оларды ғылыми және өндірістік міндеттерді шешуде қолдану; студенттің заманауи өндіріс, ғылым, техника, мәдениет, сондай-ақ оның кәсіби құзыреттілігінің деңгейі жағдайында өзіндік жұмысқа дайындық деңгейін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауылшаруашылық өндірісінің техникасы

    Мақсаты: студенттердің ауыл шаруашылығы еңбегінің техникасы бойынша білімдерін қалыптастыру. Тәжірибеде пайдалану дағдыларын қолдану ауылшаруашылық еңбек техникасын қолдану бойынша алынған, жүйеленген білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: ауыл шаруашылығы еңбегі саласында қолданылатын негізгі техникалық құралдар құрылғыларының принциптері, жіктелімдері және ерекшеліктері. Егін жинау машиналары. Ауыл шаруашылығы техникасын баптау және қызмет көрсету. Топырақты өңдеу және өңдеу. Тракторлар. Егіс машиналары. Суару процесі. Топырақты өңдеуге арналған қондырғылар. Жем дайындауға арналған техника. Бүріккіш жабдық. Ауыл шаруашылығы техникасына арналған аспалы жабдықтардың түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық шеберлік

    Мақсаты: кәсіби қызметті өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерін (оқытушы қызметінің гуманистік бағыты, кәсіби білімі, педагогикалық қабілеті, педагогикалық техникасы) дамыту. Мазмұны: Педагогикалық шеберлік пәнінің мақсаты, міндеттері және оқыту мазмұны. Педагогикалық қызметтің ерекшеліктері. Педагогикалық кабілеттер және педагогтың тұлғалық сапалары. Педагогикалық эрудиция. Кәсіби педагогикалық құзіреттілік. Педагогикалық техника. Педагогикалық қарым-қатынас, педагогикалық этика мен такт. Қазіргі заманауи мұғалім типтері мен педагогтың шығармашылық жұмыстары. Педагогтың өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберлігін қалыптастыруы. Педагогикалық дау-дамайлар және оларды болдырмау жолдары. Инновациялық бағытта қызмет атқаратын мұғалім моделі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағаш және металды механикалық өңдеу технологиясы

    Мақсаты: студенттердің ағаш пен металды өңдеудің заманауи технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі материалдарды өңдеудің ұтымды әдістері мен тәсілдерін таңдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: ағаш тұқымдары мен металл түрлері, негізгі қасиеттері. Технологиялық машиналарда, ағаш пен металды өңдеу бойынша жұмыстың негізгі әдістері. Ағаш материалдары мен металды механикалық өңдеу.Ағаш және металдардың химиялық құрамы мен микроқұрылымы. Ағаштың макро құрылысы. Қатты және жұмсақ ағаштардың құрылымдық ерекшеліктері. Металл мен ағаш құрылымындағы ақаулар. Өңдеу ақаулары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивтік білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктері. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдері. Жалпы білім беретін мектептрдегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттар. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тігін бұйымдарының бөлшектерін өңдеу

    Мақсаты: білім алушының кәсіби қызметінде және тиісті кәсіби құзыреттіліктерінде тігін бұйымдарын өңдеу технологиясын меңгеру. Мазмұны: тігін бұйымдарын өңдеудің технологиялық процестері, киім бөлшектерін қосу; жеке тапсырыс бойынша тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы; тігін бұйымдарына сапаны бақылау талаптарын білу. Сән үрдістеріне сәйкес тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы және киімді технологиялық ретпен жасай білу. Тігін бұйымдарын пішу және дайындау технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Машина және механизм теориясы

    Мақсаты: машиналар мен аспаптарды зерттеу мен жобалаудың жалпы әдістері, олардың кинематикалық және динамикалық қасиеттеріне байланысты машинадағы механизмдердің өзара әрекеттесуінің жалпы принциптері, механизмдердің құрылымдық, кинематикалық және динамикалық талдауы мен синтезінің негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Құрылымдық сұлбаның негізгі элементтері. Кинематикалық жұптар мен тізбектер, олардың жіктелуі. Механизмдердің негізгі түрлері. Иінтіректі механизмдердің құралу принципі. Ассурдың құрылымдық топтары және олардың жіктелуі. Механизмдерді кинематикалық және күштік талдаудың негізгі міндеттері мен әдістері. Механизмдерді теңестіру. Механизмдерді динамикалық талдау. Механизмдер синтезі және оның әдістері. Манипуляторлар, өнеркәсіптік роботтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жұмысшы мамандығы бойынша практикум (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь)/ 1 бөлім

    Мақсаты: жұмысшы мамандығы және тиісті кәсіби құзыреттер бойынша кәсіби қызмет түрлерін игеру. Мазмұны: халық шаруашылығы салаларында жұмыс істейтін жұмысшы мамандарының біліктілік сипаттамасының мазмұны мен мәні. Мамандандырудың таңдалған бағыты бойынша жұмыс принциптері, сипаттамалары мен әдістері (тігінші, ағаш ұстасы, ағаш ұстасы, автослесарь). Таңдаған мамандану бағыты бойынша Еңбек және техникалық-технологиялық операцияларды орындай білу. Мамандандыру бағыты бойынша технологиялық операцияларды жылдам және дәл орындау бойынша жұмыс дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби педагогика

    Мақсаты: бейіні бойынша кәсіптік білім берудің ерекшеліктерін ескере отырып, студенттердің кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру. Өзінің болашақ кәсіби қызметінде кәсіптік оқытудың нысандары мен әдістерін, принциптерін пайдалану дағдыларын меңгеру. Мазмұны: кәсіби педагогиканың теориялық негіздері. Кәсіптік оқытудың мәні мен заңдылықтары. Кәсіптік білім беру процесіне қойылатын талаптар. Оқытудың заңдылықтары мен заңдылықтары. Оқу процесінің теориялық аспектілері. Оқу процесін ғылыми ұйымдастыру принциптерінің жүйесі. Педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыруды дамыту бағыттары. Сыни тұрғыдан ойлау. Ынтымақтастық педагогикасы. Кәсіби педагогикалық этика және әдептілік. Кәсіби шеберлік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Машинатану теориясының негіздері

    Мақсаты: машиналар, механизмдер және машина бөлшектері, олардың мүмкіндіктері туралы білімді, кәсіби қызметте орынды қолдануға қажетті машиналар мен тораптар бөлшектерін талдау және оларға есептеулер жүргізу үшін икемділігі мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Машинатану пәні. Күштер жүйесі, тепе-теңдік теңдеулері. Материалдық нүкте мен қатты дененің кинематикасы. Динамиканың негізгі міндеттері мен заңдары. Материалдар кедергісі гипотезалары. Кернеулер. Беріктік пен қатаңдық шарттары. Деформация түрлері. Механизмдердің құрылымдық, кинематикалық талдауы. Қосылыстар, берілістер, редукторлар, іскерліктер, муфталар, мойынтіректер. Беріктікке есептеу туралы жалпы мәліметтер. Құрастыру негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Киімді конструкциялау мен модельдеу

    Мақсаты: Киімді жобалау және модельдеу бойынша болашақ педагогтарды кәсіби даярлау. Мазмұны: Киімді жобалау және модельдеу әдістерінің пішіндерінің, конструкцияларының және жіктелуінің сипаттамасы. Типтік және стандартты емес фигураларға арналған белдік және иық бұйымдары конструкцияларының негіздерінің сызбаларын салу әдістемесі. Киімді жобалау негіздерін және олардың даму перспективалары; заманауи талаптарды ескере отырып, киімнің құрылымын жетілдіру және ассортиментін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпке оқыту әдістемесінің практикумы/ 1 бөлім

    Мақсаты: Болашақ педагогтердің кәсіби оқыту әдістемесі бойынша білімі мен дағдыларын дамыту. Мазмұны: Білім жүйесінің нәтижелілігіне бағдарланған кәсіптік оқыту саласындағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың заманауи әдістері мен формалары. Кәсіптік даярлау бағытындағы пәндер бағдарлама бөлімдері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар. Арнайы пәндер бойынша зертханалық-практикалық сабақтар жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы

    Мақсаты: Конструкциялық материалдарды, қол аспаптарымен және станоктық жабдықтарда механикалық өңдеудің негізгі түрлерін игеру Мазмұны: қол аспаптарымен мен станоктардың жіктелуі,құрылысы және жұмыс принциптері; материалдарды қол құралдарымен және станоктарда өңдеу технологиясы; Материалдарды өңдеу кезіндегі негізгі технологиялық операциялар және бұйымдардың бөлшектерін біріктіру тәсілдері. Дайындалатын бұйымдарға технологиялық құжаттама жасау. Құрылымдық материалдардан жасалған бұйым бөлшектерін өңдеу және құрастыру үшін техниканы пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Мектептегі тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Мектеп пен сыныптың тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері, сынып жетекшісі жұмысының мазмұны, қызметі, мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру, педагогикалық көмек көрсету дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс істеу дағдылары, оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастықта жұмыс жасау әдістері, оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелері. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандану бағыты бойынша практикум (тігінші, столяр, автослесарь)/ 1 бөлім

    Мақсаты: мамандандыру бағыттары бойынша (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь) және тиісті кәсіби құзыреттер бойынша кәсіби қызмет түрлерін игеру. Мазмұны: әртүрлі материалдардан жасалған киім технологиясы және дизайны. Өнімдерді жобалау - технологиялық процесі. Өнімдерді, технологиялық процестерді модельдеу және жобалау және оның сапасын бағалау әдістері. Өнімді өндірудің дизайны мен ұтымды технологиясын әзірлеу, еңбек өнімділігін арттыру жолдары. Бұйымдардың бөлшектері мен тораптарын өңдеудің технологиялық параметрлері.Таңдалған мамандандыру бағыты бойынша еңбек және техникалық-технологиялық операциялардың жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері/1 бөлім

    Мақсаты: Білім беру мазмұнын талдау дағдыларын дамыту және жалпы білім беру мазмұнын жаңартудың тұжырымдамалық негіздерін практикада қолдану. Мазмұны: Білім беру мазмұнын құрудың тұжырымдамалық негіздері, принциптері, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының қазіргі заманғы сұраныстарына сәйкес білім беру мазмұнын жаңартуды зерделеу, білім берудің вариативтілігі, тұлғалық бағдары, білім беру мазмұнының тұтастығы мен сабақтастығын қамтамасыз ету тетіктері. Оқушылардың оқу жетістіктері жүйесін құру және оларды практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандану бағыты бойынша практикум (тігінші, столя, автослесарь)/ 2 бөлім

    Мақсаты: жұмысшы кәсіптерінің мамандану бағыттары (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь) бойынша технологиялық операцияларды орындаудың кәсіби құзыреттілігі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ассортимент туралы мәліметтер. Күрделі пішінді бұйымдарды өңдеу технологиясы. Әр түрлі конструкцияларды өңдеу ерекшеліктері. Бұйымдарды жөндеу түрлері, әдістері мен тәсілдері. Өнімді жаңартудың технологиялық әдістері. Бөлшектерді, тораптарды және дайын бұйымды технологиялық өңдеу сапасына қойылатын талаптар. Әр түрлі материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау. Мамандандыру бағыты бойынша технологиялық операцияларды сапалы орындау әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби психология

    Мақсаты: студенттерді кәсіби - педагогикалық қалыптасу процесінде қиындықтарды өз бетінше жеңуге үйрету, тұлғаның кәсіби қалыптасуын қамтамасыз ету. Мазмұны: адам еңбек субъектісі ретінде. Қабілеттер кәсіби қызметтің сәттілік факторы ретінде. Зерттеудің психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық-математикалық әдістерінің жүйесі. Жеке тұлғаның еңбек мотивациясының психологиясы. Кәсіби қалыптасу дағдарыстары. Кәсіби қызметтегі стресс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері/ 2 бөлім

    Мақсаты: Білім беру мазмұнын талдау дағдыларын қалыптастыру және жалпы білім беру мазмұнын жаңартудың тұжырымдамалық негіздерін практикада қолдану. Мазмұны: Білім беру мазмұнын құрудың тұжырымдамалық негіздері, қағидаттары, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының қазіргі заманғы сұраныстарына сәйкес жаңартылған мазмұндағы білім беру мазмұны, білім берудің вариативтілігі, тұлғалық бағдарлануын қамтамасыз ету тетіктері, білім беру мазмұнының тұтастығы мен сабақтастығы, ішкі және пәнаралық байланыстарды қамтамасыз ету; оқушылардың оқу жетістіктері жүйесін құру. Түпкілікті нәтижені талдау және оларды тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еңбекке дайындау технологиясы

    Мақсаты: жеке тұлғаны еңбекке даярлау психологиясы саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Болашақ педагогтарды еңбекке даярлау мәселелері. Еңбекке дайындықты зерттеудің психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық-математикалық әдістері жүйесі. Еңбек процесі басқару объектісі ретінде. Еңбекке дайындық процесінде оқушының шығармашылық ойлауын дамытудың психологиялық заңдылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпке оқыту әдістемесінің практикумы/ 2 бөлім

    Мақсаты: болашақ педагогтердің кәсібтік оқыту әдістемесі бойынша кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіптік оқыту әдістемесінің жеке мәселелері. Оқу-бағдарламалық құжаттаманы талдау. Оқулықты талдау. Оқу ақпаратын талдау әдістемесі. Оқу ақпаратын ұсыну нысандарын жобалау. Нұсқаулық картасын әзірлеу. Тапсырмаларды тест түрінде әзірлеу. Техникалық есептерді шешудің әдістемелік әдістерін құру теориялық және өндірістік оқыту сабағының үзіндісін құру. Теориялық және өндірістік оқыту сабақтарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жұмысшы мамандығы бойынша практикум (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь)/ 2 бөлім

    Мақсаты: жұмыс мамандықтарының таңдалған бейіні бойынша технологиялық операцияларды орындаудың кәсіби құзыреттері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: халық шаруашылығы салаларында жұмыс істейтін жұмысшы кәсіптерінің іскерліктілік сипаттамасының мәні мен мазмұны. Өнімнің сапасына қойылатын талаптарды арттыра отырып, өндірісте қолданылатын техника, технологиялар құрылғысы. Жабдықтардың, құралдар мен құрылғылардың техникалық-технологиялық сипаттамалары. Жұмыс кәсібінің таңдалған бейіні бойынша технологиялық операцияларды орындаудың қажетті дағдыларын қолдану әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы

    Мақсаты: студенттердің жеке қасиеттерін дамыту, сондай-ақ кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, студенттердің тігін бұйымдарын жасау технологиясын игеруі. Мазмұны: тігін бұйымдарының ассортименті. Тігін бұйымдарын өндірудің негізгі кезеңдері. Киім бөлшектерін біріктірудің жіптік әдісі. Жеңіл және сыртқы киімнің бөлшектерін біріктіру. Жеке тапсырыс бойынша тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы; тігін бұйымдарына сапаны бақылау талаптары. Тігін бұйымдарын ылғалды дымқылдық өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауылшаруашылық еңбегінің технологиясы

    Мақсаты: Студенттердің ауыл шаруашылығы еңбегінің технологиясы бойынша білімі іскерлігі мен дағдыларын арттыру және практикада қолдануға үйрету. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы салалары: егіншілік және мал шаруашылығы. Егіншіліктің тиімділігі. Барлық дақылдарды өсірудің энергия үнемдейтін қарқынды технологияларын енгізу. Топырақты өңдеу, өсімдіктерді отырғызу, егін жинау әдістері. Жоғары сапалы өнімдер өндірісін арттыру. Ауылшаруашылық жануарларына күтім жасау.Мал шаруашылығын және жүн мен былғары өндірісін дамыту бойынша жоғары тиімді ресурс үнемдеуші технологиялар. Ірі қара мал, сондай-ақ ешкі, түйе, жылқы және қой өсіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: Кәсіптік оқыту мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Оқыту әдістерінің әдістемелік негіздерінің мазмұны. Оқытудың тиімді формалары, әдістері мен құралдары, сонымен қатар студенттерді болашақ педагогикалық іс-әрекетке әдістемелік дайындау негіздерін меңгеру. Белгілі бір пәндер бойынша білім мен дағды. Бейнелеу өнері. Сәндік-қолданбалы өнер. Дизайн және технология. Тамақтану мәдениеті. Үйдегі мәдениет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет

    Мақсаты: білім беру мекемелерінде кәсіпкерлік қызмет бойынша студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелері қамтылады. Коммерциялық білім беру қызметтерінің мәні мен әлеуметтік маңыздылығы. Білім беру мекемелерінде мүмкін болатын кәсіпкерлік қызмет бағыттарын бағдарлау және проблемаларды бөліп көрсету. Білім алушылардың еңбек нарығында, тауарлар мен сервистік білім беру қызметтерінде дербес қызметке дайындығы мен қабілетін қалыптастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тігін өндірісін автоматтандыру

    Мақсаты: Студенттердің тігін өндірісін автоматтандыру бойынша білім жиынтығын игеруі, жеңіл өнеркәсіп саласында өндірістік-технологиялық ұйымдастыру-басқару, ғылыми-зерттеу жобалық қызмет дағдыларын меңгеруі. Мазмұны: Тігін өндірісін автоматтандырудың негізгі принциптері. Құрылғылар, жұмыс принциптері және шартты белгілер. Тігін өндірісіндегі технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерін білу. Өнімділікті арттырудағы автоматтандырудың рөлі, тігін бөлшектерін құрастырудың жоғары дәлдігін қамтамасыз ету. Автоматтандыру жүйесінің материалды үнемдеудегі және модельдеу, жобалау, өрнек макеттерін жасау процесін жеделдетудегі маңыздылығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Техникалық және көркем шығармашылық

    Мақсаты: болашақ кәсіптік оқыту педагогтарының техникалық шығармашылық бойынша кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: білім алушылардың шығармашылық қызметінің стратегиялары мен тактикасы. Шығармашылық ойлаудың табиғаты. Үйірме техникалық шығармашылықты ұйымдастырудың негізгі нысаны ретінде. Өнертабыс пен рационализаторлық жұмысты ұйымдастыру. Техникалық және көркем шығармашылық мәселелерін шешуге тұжырымдамалық, шығармашылық көзқарасқа негізделген жобалық идея. Модельдеу мен модельдеудің әдістері, формалары, құрылымдары және кешенді тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дуальді оқыту негізі

    Мақсаты: болашақ педагогтарды дуальды оқытуды басқару мен ұйымдастыруға кәсіби даярлау. Еңбек нарығының қажеттіліктері мен үміттерін ескере отырып, кәсіптік даярлықты қамтамасыз ету, оқытудың өндіріспен байланысын нығайту дағдыларын дамыту. Мазмұны: болашақ маманның кәсіби және әлеуметтік бейімделуіндегі дуальды оқытудың мәні. Дуальды оқытудың ерекшеліктері. Өндірістің қазіргі деңгейіндегі білім беру мазмұны. Түлектің жаңа еңбек ұжымына бейімделуі. Оқыту процесінде нақты өндірістік алаңдар жағдайында заманауи жабдықтарды пайдалану. Жеке білім беру бағдарламаларының өзгергіштігі. Түлектер мен педагог кадрларды даярлау сапасын тәуелсіз бағалау жүйесін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тігін бұйымдарының компьютерлік графикасы

    Мақсаты: Тігін бұйымдарының компьютерлік графикасы бойынша студенттердің білімі, іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Проекция. Нүкте және түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру бойынша негізгі мәліметтер.Тегіс фигураның сызбасын салу. Тігін бұйымдарының сызбаларын салу. Суреттерді өңдеу. Нысанның үш өлшемді моделін құру. Модель, модельдеу, модель түрлері, автофигуралар, презентация, ою-өрнек. Бағдарламалық қамтамасыз ету және олардың осы саладағы мүмкіндіктері. Ою-өрнек элементтерін қолдана отырып, компьютерде тігін бұйымдарының моделін жобалау. Тігін бұйымдарын дайындауда қолданылатын сызбалық-графикалық белгілерді, техникалық қондырғыларды қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастыру

    Мақсаты: Студенттерде білім беру жүйесін профильдеу, оның ұйымдастырушылық - әдістемелік және психологиялық-педагогикалық аспектілері туралы идеяларды бейіндік оқытуды жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі мәселелері тұрғысынан қалыптастыру. Мазмұны: Мемлекеттік даму бағдарламаларының міндеттерін іске асыру бағытында бейіндік оқыту. Бейіндік оқытуды ұйымдастырудың халықаралық тәжірибесін талдау. Кәсіптік оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерінің мазмұны. Педагогикалық еңбекті ұтымды ұйымдастыру. Оқытудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдау және қолдану дағдыларын меңгеру, сондай-ақ студенттерді болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік даярлау негіздерін меңгеру. Профильдеуді психологиялық-педагогикалық қолдаудың диагностикалық әдістері және олардың сипаттамалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауылшаруашылық еңбегіне оқыту әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді ауыл шаруашылығы еңбегін оқытуға әдістемелік даярлаудың негізін қалыптастыру, оқушымен жемісті жұмыс істеуге ықпал ететін білім, іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: ауыл шаруашылығы еңбегі бойынша сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің мазмұнын, нысандары мен әдістерін, жүйесі мен принциптерін ашады. Ауыл шаруашылығы еңбегі мәселелерін зерделеу саласында оқытудың дәстүрлі, интербелсенді әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру. Ауыл шаруашылығы еңбегіне оқытудың мазмұндық және процестік негіздерін қалыптастыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептегі инновациялық технологиялар

    Мақсаты: студенттердің оқу процесінде оқытудың инновациялық технологияларын қолдануға білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мәні заманауи оқыту технологияларының интегралды сипаттамалары, сондай-ақ кәсіптік оқыту технологиясының негізі болып табылатын негізгі принциптер. Кәсіптік оқыту сабақтарында оқытудың инновациялық технологияларын қолдану. Оқу-тәрбие процесінде оқытудың инновациялық заманауи нысандары, әдістері, принциптері мен мазмұны жүйелері. Жеке тұлғаға бағдарлы, мультимедиялық, бейімделген оқыту технологиялары. Кәсіптік оқыту сабақтарында проблемалық оқыту әдістерін қолдану. Жалпы білім беру мазмұнын дамыту перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеулер

    Мақсаты: әдістемелік және ғылыми-зерттеу мәдениетін дамыту, студенттердің ғылыми-зерттеу және шығармашылық еңбегі саласында кәсіби маңызды құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: білім беру саласындағы ғылыми зерттеу: мәні, міндеттері мен ерекшеліктері. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің теориясы мен әдістемесі. Негізгі принциптер мен әдістер, сондай-ақ оларды кәсіби педагогикада қолдану ерекшеліктері. Негізгі әдістер және олардың нәтижелерін өңдеу. Зерттеудің өзектілігін анықтау және зерттеу (ғылыми) аппаратын құру. Кәсіптік білім беруде ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент

    Мақсаты: білім беру мекемелерінде қаржы-экономикалық, әкімшілік-шаруашылық, инновациялық-әдістемелік қызметті ұйымдастыру, басқару бойынша студенттердің білімін қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық менеджменттің мәні. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджменттің рөлі, оның тиімділігін арттыруға бағытталған білім беру процесін басқарудағы принциптер, әдістер, ұйымдастырушылық нормалар мен технологиялық тәсілдер жиынтығы. Педагогикалық менеджменттегі білім сапасын басқару әдістері, білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджментті ақпараттық қамтамасыз ету. Педагогикалық ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электротехника негіздері

    Мақсаты: Студенттердің электр өлшеу құралдарымен, қолданылатын жабдыққа орнатылған электр қозғалтқыштарымен жұмыс істеу білімі мен дағдыларын игеру, конструктивті, монтаждау және қарапайым принципті электр схемаларын оқу қабілетін дамыту. Мазмұны: Электр және магниттік тізбектер. Тұрақты ток: ұғымы, сипаттамалар, өлшем бірліктері, тізбек бөлімі үшін Ом заңы, жұмыс, қуат. Электр тізбектері. Ток көздері. Резисторлар: электр тізбектерін қосу түсінігі, әдістері. Батареялар. Электромагниттік индукция. Электр құрылғылары. Электр өлшеу құралдары. Трансформаторлар. Электр машиналары. Басқару және қорғау аппаратурасы. Электр энергиясын өндіру, беру, тарату және тұтыну. Электротехниканы дамыту болашағы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпке бағдарлаудың теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: кәсіпке бағдарлаудың теориясы мен әдістемесі бойынша студенттердің білім жүйесін қалыптастыру және білім беру мекемесінде кәсіпке бағдарлау жұмысын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу дағдыларын меңгеру. Мазмұны: мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастырудың негізгі принциптері, жүйелері, кезеңдері мен мазмұны. Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының формалары: жеке, топтық, жаппай. Кәсіптік бағдар беру жұмысының әдістері: ақпараттық-анықтамалық, ағартушылық; кәсібипсиходиагностика; моральдық-эмоционалдықолдау; нақты таңдау мен шешім қабылдауға көмектесу. Кәсіптік бағдар беру жұмысының ұзақ мерзімді және ағымдағы жоспарларын құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Киімді көркем өңдеу

    Мақсаты: білім алушылардың көркем-эстетикалық ойлауын, танымдық қызығушылықтарын, ұйымдастырушылық қабілеттерін қалыптастыру, киімді көркемдік өңдеу бойынша білімді игеру. Мазмұны: киім үлгілерінің графикалық эскиздерін жасаудағы композициялық құралдар мен әдістердің заңдары мен негізгі принциптері. Бейнелеу жазықтығында және кеңістікте пішінді құру заңдылықтары. Суреттің көркемдік материалдарының қасиеттері. Киімді көркемдік безендіру әдістері. Түс. Шығармашылық шабыт көздерін формаларға түрлендіру әдістері. Киімді көркемдік өңдеудің заманауи технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпке оқытудағы заманауи технологиялар

    Мақсаты: болашақ кәсіби оқыту педагогтарын оқу процесінде оқытудың заманауи технологияларын пайдалануға дайындау. Мазмұны: заманауи оқыту технологияларының интегралды сипаттамалары, кәсіптік оқыту технологиясының негізіне алынған негізгі принциптерді қарастырады. Кәсіптік оқыту сабақтарында оқытудың заманауи технологияларын, әдістері мен нысандарын қолдану. Оқу-тәрбие процесінде оқытудың заманауи нысандары, әдістері, принциптері мен мазмұны жүйесін пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау, академиялық адалдық пен әділеттілік қағидаттарын түсіне отырып, қаржыны басқару және сауатты бөлу.
  • Кәсіби қызметте жаратылыстану, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық және теориялық-технологиялық білімдерді көрсету, теориялық және тәжірибелік зерттеулер деректерін өңдеудің математикалық әдістерін және нормативтік құжаттарды талдау әдістерін меңгеру.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылықтарын, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау іскерлігіне ие болу.
  • Мектеп, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде практикалық қызметте кәсіби-педагогикалық, психологиялық, инклюзивтік және ғылыми-зерттеу білімдерін қолдана білу.
  • Кәсіби жұмыста тоқыма, конструкциялық материалдарды өңдеудің арнайы техникасы мен технологиясын орындауға қажетті және жеткілікті білімдер мен дағдыларды меңгеру.
  • Болашақ маманның жалпы кәсіптік және арнайы даярлығының сапасын қамтамасыз ететін базалық, кәсіби және арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманауи әдістерін меңгеру.
  • Болашақ педагогтың процессуалды-әдістемелік дайындығының қалыптасуына сәйкес жалпы білім берудің жаңартылған мазмұнының концептуалды негіздерін меңгеру.
  • Жастарды кәсіби даярлау жүйесіндегі заманауи инновациялық технологияларды және педагогикалық коммуникация құралдарын (оқыту мен тәрбиелеудің формалары, әдістері мен құралдарын) меңгеру.
  • Технологиялық үдерістерді жобалау және іске асыруда еңбекті ғылыми ұйымдастыруда кәсіптік-техникалық білімдерін қолдана білуге қабілетті болуы.
  • Дуалды оқыту жүйесінде білім беру мекемелерінің базалық кәсіпорындармен өзара іс-қимылын үйлестіре білу. Күнделікті кәсіптік қызметке қажетті жаңа арнайы білімді жүйелі түрде тереңдетуді және меңгертуді қалыптастыру.
  • Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар мен белгісіздік жағдайында жұмыс дағдыларын пайдалана білуді меңгеру.
  • Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді тиімді қолдану.
Top