Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06121 Жасанды интеллект технологиялары в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі іргелі түсініктері қарастырылады. Векторларды, матрицаларды және олардағы операцияларды, детерминанттарды, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін, күрделі сандарды, шектерді, жазықтықтағы түзуді, кеңістіктегі жазықтық пен түзуді, канондық теңдеулерді және екінші ретті сызықтар мен беттердің жалпы теориясын қолдана отырып, есептерді шешудің практикалық дағдылары енгізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    "Рухани жаңғыру"бағдарламасының негізгі бағыттарын іске асыру аясында ғылым мен білімнің, рухани жаңғырудың өзекті мәселелері қарастырылады. Мыналар зерделенеді: әлеуметтік жаңғырту жағдайында Қазақстанның экономикалық мүдделерін қорғау тетіктері; "Цифрлық Қазақстан-2020"мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде ғылымда, білім беруде және практикада АТ-ны дамыту перспективалары. Практикалық тәжірибе мен білім қазіргі қоғамдағы өзекті мәселелерді, патриотизмді және дүниетанымды, рухани бағдарларды шешу үшін қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    Классикалық және қазіргі заманғы физика заңдары; қазіргі заманғы ғылыми жабдықтар мен физикалық зерттеу әдістері; қазіргі заманғы физикалық эксперимент әдістері қарастырылады. Теориялық және эксперименттік зерттеулер нәтижелерінің шынайылық дәрежесі бағаланады; эксперимент жоспарланады және оның нәтижелері өңделеді. Алынған білім физиканың әртүрлі салаларындағы нақты мәселелерді шешу үшін қолданылады: механика, Термодинамика және молекулалық физика, электродинамика, оптика және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтің шығармашылығымен өмірі, шығармашылығы, өмірбаяны қарастырылады. Жазушының шығармашылық зертханасына шолу жасалуда; М.О.Әуезовті Абайтану ғылымының жасаушысы, Манас жырының зерттеушісі, көрнекті қоғам қайраткері ретінде қабылдау. Әлемдік және шығыс әдебиетіндегі М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау үшін практикалық дағдылар қолданылады. Отанға деген сүйіспеншілік пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай Құнанбаевтың шығармашылығы, ақынның жеке шығармаларының көркемдік құндылықтары қарастырылып, олардың болашақ ұрпақ тәрбиесіндегі құндылықтары мен рөлдері ашылып, жалпы Абайтану ғылымының дамуы туралы ой-пікірлер қалыптасады. Практикалық дағдылар Абай Құнанбаевтың әдеби және көркем шығармаларын салыстыру және жіктеу, ғылыми талдау және бағалау үшін қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Математикалық анализдің негізгі іргелі тұжырымдамалары қарастырылады. Бір нақты айнымалының функциялары мен бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеу арқылы есептер шығарудың практикалық дағдылары оқытылады. Негізгі интегралдау әдістерін қолдана отырып, анықталмаған интегралдарды шешу дағдылары; анықталған интегралдар және олардың геометрияда, механика мен физикада қолданылуы; сандық қатардың қосындысын есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Алгоритмизацияның негізгі заңдары мен ережелері зерттеледі: алгоритмдерді өңдеу және талдау принциптері, рекурсиялар, деректердің құрылымдалған және базалық типтері, көрсеткіштер, деректер құрылымы, деректер құрылымын өңдеу алгоритмдері, жолдарды өңдеу, рекурсивті алгоритмдер, сұрыптау, іздеу - сызықтық және екілік, қатарларды өңдеу, динамикалық бағдарламалау. Есептерді шешуде сызықтық, циклдік және басқа алгоритмдерді салыстыру және қолдану, оларды құрастыру және тестілеу дағдылары мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікке баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау технологиясының негізгі заңдары мен ережелері C++ бағдарламалау жүйесінің мысалында зерттеледі: операторлар, массивтер, функциялар, графика, файлдар; деректер құрылымын өңдеу есептерін бағдарламалау. Бағдарламалық код құрылымын верификациялау құралдары мен әдістері, бағдарламалау тілдеріндегі кодтау регламенттері, БҚ тестілеу регламенттері, құралдары мен әдістері. С++ тілінде бағдарламалау, бағдарламалық кодтың құрылымын тексеру дағдылары мен қабілеттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасанды нейрондық желілер теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Жасанды нейрондық желілердің модельдерін деректерді талдаудың әртүрлі міндеттеріне және оларды құру принциптеріне қолдану саласындағы білімді қалыптастыру. ЖНЖ-дің негізгі түрлерін, жұмыс істеу ерекшеліктерін және қолдану аясын білу. Пәндік аймаққа талдау жасай білу, оларды шешу үшін ЖНЖ механизмін қолдану орынды болатын міндеттерді анықтау, мақсаттарды анықтау, ЖНЖ құрудың әдістері мен құралдарын таңдау. Жаңа жетістіктерді қолдана отырып, ЖНЖ дамыту дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эконометрика негіздері
    Несиелер: 4

    Эконометриканың негізгі заңдары мен ережелері қарастырылады: ықтималдық теориясының ұғымдық және терминологиялық базасы; экономикалық процестердегі кездейсоқ өзгергіштіктің сипаттамасы. Кездейсоқ шамалардың ықтималды таралуы мен сандық сипаттамаларын есептеудің практикалық дағдылары үйретіледі; жағдайды талдау және оларды сипаттайтын факторлар арасындағы қатынастар жағдайында экономикалық және әлеуметтік жүйелердің даму заңдылықтарын бағалау үшін эконометрикалық әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасанды нейрондық желілерді құру әдістері
    Несиелер: 4

    Жасанды нейрондық желілердің жалпы түсініктері, олардың жіктелуі туралы білімді қалыптастыру; формальды нейрон, формальды нейронның активтендіру функциясының түрлері. Көп қабатты перцептрон: желіні құрудың жалпы принципі, желіні оқытуға арналған модельдеу алгоритмі. Жинақтау желілері: жинақтау желілерін құрудың жалпы принципі; неокогнитрон, LeNet – 5, бәсекеге қабілетті оқыту алгоритмі. Кохонен карталары. ЖНЖ құру әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Компьютерлік және математикалық модельдеу саласындағы тіл лексикасы мен терминологиясын есте сақтау; тілдік материалды ауызша және жазбаша түрде пайдалану; шетел көздерінен ақпарат алу және өз көзқарасын дәлелді баяндау үшін шет тілін қолдану; оқылған мазмұнын қорғау; аударма кезіндегі шығындарды өтеу дағдыларын көрсету, сөздердің көп мәнділігін, ана тіліндегі және шет тіліндегі интернационалдық сөздердің мағынасын ажырату.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 5

    Металлургия саласындағы ғылыми-техникалық материалдың мәтіндерін оқу және аудару үшін қажетті тақырыптық терминологияның лексикалық қоры; студенттердің ауызша сөз сөйлеу және ағылшын тілінде презентация өткізу дағдыларын пысықтау. Кәсіби салада белсенді пайдалану үшін ауызекі және арнайы шет тілін практикалық меңгеруге үйренеді. Шетел тілінде жазбаша және ауызша нысанда мамандық бойынша ой-пікірлерді жетілдіру және баяндау, мәтіндер мен негізгі ұғымдар мен терминдердің мазмұнын түсіну дағдылары меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі заңдары мен ережелері қарастырылады. Классикалық тәсіл аясында және негізгі формулаларды қолдана отырып ықтималдылықты есептеудің практикалық дағдылары, кездейсоқ шамалардың (бір және көп өлшемді) және кездейсоқ шамалардың функцияларының таралу заңдылықтары мен сандық сипаттамаларын табу, тарату параметрлерін бағалау және статистикалық гипотезаларды тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі заңдары мен ережелерін қолдану. Бағдарламалау тілдерін пайдаланбай деректерді өңдеу дағдыларына ие болу; Python тілінде бағдарламалау, Python тілінде алгоритмдерді жүзеге асыру, тиімді сұрыптау алгоритмдері, тұрақты өрнектермен және топтармен жұмыс істеу және оларды есептерді шешуде қолдану. Бағдарламалау тілдерінде кодтауды ұйымдастырушылық және технологиялық қамтамасыз етуді әзірлеу; АЖ-ны тексеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Студенттерде қалыптасады: болашақ мамандық туралы түсінік, оның даму перспективалары және мамандық бойынша кәсіби дайындық ерекшеліктері; жасанды интеллект технологияларының негіздері саласындағы Білім, әрі қарай оқу және шығармашылық үшін қажетті; ақпараттық ресурстарды және бағдарламалық-аппараттық қамтамасыз етуді пайдалану дағдылары қалыптасады, өзін-өзі оқыту мен дамытуға мотивация қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Зерттеу мәтінінің жоспарын құру дағдылары мен іскерлігін дамыту; Аннотация, зерттеу рефератын жазу; ғылыми жобада пайдаланылатын әдебиеттерге шолу жасау; сауатты дәйексөз келтіру, плагиаттан аулақ болу; өзінің жазбаша жұмысында статистикалық, оның ішінде графикалық түрде ұсынылған деректерді пайдалану; жазылғандарын редакциялау; библиографиялық тізімдер жасау; өз жобасының тұсаукесерімен сөз сөйлеу; іскерлік хат алмасуды жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    Математикалық логиканың негізгі заңдары мен ережелерін қолдану: жиындардың қарапайым теориясы; тұжырымдардың бульдік логикасы; формальды есептеулердің жалпы теориясы; предикаттардың теориялық-жиынтық логикасы; типтік есептерді шешуде зерттелген математикалық аппаратты іс жүзінде қолдану; білім базасын құру кезінде, ғылымның және оның қосымшаларының байланысты салаларындағы есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Желілік операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Желілік операциялық жүйелерді зерттеуде қолданылатын негізгі ұғымдарды білу (компьютер ресурстары, процесс, ағын, тапсырма, ЖОЖ және т.б.); ЖОЖ анықтамасы, мақсаты және функциялары; ЖОЖ негізгі кіші жүйелері; ЖОЖ эволюциясының кезеңдері; ЖОЖ жіктеу әдістері; ЖОЖ дамуының қазіргі тенденциялары; виртуалды машиналардың мақсаты, құрылысы, функциялары. ЖОЖ жүйелік әкімшілендіру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Операциялық жүйелер, орталар және қабықшалар
    Несиелер: 5

    Операциялық жүйелердің негізгі заңдары мен ережелерін қолдану: құрамы, функциялары, жіктелуі, орнатылуы және конфигурациясы, ядросы, қабықшалы бағдарламалық қамтамасыз ету қызметі, диспетчер. Жергілікті желіні физикалық құрылымдау. Microsoft компаниясының ОЖ тобы. Windows тарихы. Windows нұсқалары. Windows пайдалану салалары. Құрылымы: NT executive және қорғалған ішкі жүйелер. Желілік құралдар. ОЖ және ДҚБЖ жүйесін басқару дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақырлы құрылымдар мен ақпаратты кодтау
    Несиелер: 5

    Ақырғы математика мен кодтау теориясының негізгі заңдары мен ережелерін қолдану: комбинаторикалық талдау, соңғы топтар, соңғы графтар, ақырлы машиналар, Тьюринг машиналары, алгоритм теориялары сияқты дискретті ақпарат түрлендіргіштерінің математикалық модельдері. Бағдарламалау технологиясында дискретті математиканы қолданудың практикалық дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік лингвистикасының негіздері
    Несиелер: 5

    Компьютерлік лингвистика саласындағы негізгі мәселелерді, базалық алгоритмдерді, тілдік құбылыстарды модельдеудің математикалық әдістерін, табиғи тілді автоматты түрде өңдеу саласындағы негізгі құралдар мен технологияларды білу, мәтінді талдау және синтездеу процестерін алгоритмдік түрде ұсына білу, пәндік салалардың тілдік сипаттамаларын талдау үшін мәтіндік ақпаратты автоматтандырылған өңдеу технологиясын қолдана білу, мәтіндерді автоматтандырылған өңдеудің арнайы бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеу дағдысы болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • PHP ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 5

    РНР ортасында нақты есептерді бағдарламалау дағдыларын пайдалану: РНР мүмкіндіктері; РНР қолдану салалары; пайдалану тәсілдері; бағдарламалық қамтамасыз етуді орнату және келтіру; синтаксис негіздері; басқарушы конструкциялар; сұраныстарды өңдеу; функциялар, объектілер және кластар; массивтер мен жолдар; файлдық жүйемен жұмыс; РНР және MySQL өзара іс-қимылы; РНР және ХМL өзара іс-қимылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    ДҚБЖ өнімділігі мен үздіксіз жұмысын бақылау және басқару: ДҚБЖ өнімділігін бақылау және реттеу; ДҚБЖ үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету. ДҚБЖ дамыту: ДҚ-ны дамытуды басқару; ДҚ-мен жұмыс істеудің жаңа технологияларын зерделеу, игеру және әкімшілендіру практикасына енгізу; регламенттерді әзірлеу және ДҚ-ны дамытуды басқаруды бақылау. ДҚ жұмысын мониторингілеу, ДҚ өнімділігін оңтайландыру дағдыларына ие болу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Java ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Java ортасында бағдарламалау дағдыларын қолдану: өрнектер мен тағайындаулар. Java тілінің операторлары. Массивтер. Жолдармен жұмыс істеу. Графика. Класс және объектілерді құру. Java-дағы статикалық әдістер. Оларды есептерді шешуде іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Криптографияның негізгі ұғымдарын зерттеу және пайдалану: Интернет желісіндегі ақпаратқа қол жеткізу құқығын ажыратудың жалпы принциптері, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Қауіпсіздік ережелерін бұзу фактілерін ДҚ деңгейінде тану. Деректер аудитінің нәтижелерін ДҚ деңгейінде бағалау критерийлерін таңдау. Аудит әдістемесін әзірлеу және ДҚ деңгейінде деректердің қауіпсіздік жүйесін аудиттеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық теория негіздері
    Несиелер: 5

    Ақпарат теориясының негізгі заңдары мен ережелерін қолдану: ақпаратты өлшеудің теориялық негіздері, ақпаратты беру, ақпаратты іріктеу және кванттау, адам-машина жүйелерінде ақпаратты ұсыну; ақпаратты тиімді және шуылға төзімді кодтау әдістері, сигналдарды аналогты-цифрлық түрлендіру әдістері, түс түзудің негізгі жүйелері. Цифрлық деректерді сығу дағдыларын меңгеру; Хаффман және Хэмминг бойынша тиімді кодтау әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анық емес білімдер мен түсініксіз логикалық қорытындыларды өңдеу
    Несиелер: 5

    Негізгі анық емес технологиялар туралы түсінік қалыптастыру; тиімді шешімдерді анықтау үшін әлсіз құрылымдалған ақпаратты өңдеу үшін анық емес технологияларды практикалық қолдану. Анық емес технологиялар негізінде болжау әдістері. Анық емес мәліметтер базасы және анық емес компьютерлер. Лингвистикалық айнымалылардың көмегімен анық емес жағдайларды немесе объектілерді сипаттау үшін әдістер мен тәсілдерді қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи тілдерді сипаттауды математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Нақты әлемнің әртүрлі заңдылықтары мен процестерінің математикалық модельдерін құру және зерттеу негіздерін, сондай-ақ табиғи тілдің математикалық модельдерін құру ерекшеліктерін меңгеру. Коммуникациялық есептерді және лингвистикалық есептерді шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін қолдану. Лингвистикалық міндеттерді аналитикалық тұжырымдай білу, автоматтандырылған жүйелердің лингвистикалық блоктарында деректерді өңдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анық емес жиындар теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Анық емес жиындар мен анық емес логика теориясы саласында математикалық білімді қалыптастыру; анық емес жиындар мен анық емес қатынастардағы операцияларды орындау дағдылары; күрделі экономикалық жүйелерді модельдеу үшін анық емес логиканы қолдану, анық емес мәлімдемелер мен лингвистикалық айнымалыларды қолдану дағдылары. Сарапшылардың пікірін құруда анық емес сандар мен лингвистикалық айнымалыларды қолданудың практикалық дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелердің негіздері
    Несиелер: 5

    Жүйелер теориясы мен жүйелік талдау негіздері; ақпараттық жүйелердің құрамы мен жалпы құрылымы, ақпаратпен байланысты негізгі ұғымдар, ақпараттық жүйелердің негізгі компоненттері оқытылады. АЖ құрылымы мен жұмыс істеуі және олардың өзара әрекеттесу принциптері. Қазіргі заманғы есептеу жүйелері мен желілері архитектурасының негізгі модельдері. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклі және әдіснамасы. БҚ және аппараттық-бағдарламалық кешенді құжаттаудың практикалық дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    ДҚ қауіпсіздігіне төнетін қауіп-қатерлерді және олардың алдын алу жолдарын білу. ДҚ қауіпсіздігін қамтамасыз ету құралдары. ДҚ-ға қол жеткізуді бақылау құралдары мен әдістері. АҚ әдістері мен принциптері. ДҚ ақпараттық қауіпсіздік стандарттары. ДҚ ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның нормативтік-техникалық құжаттамасын әзірлеу; ДҚ деңгейінде деректердің қауіпсіздігі жүйесінің аудитін және қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша регламенттердің сақталуын бақылау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IT-инфрақұрылымы
    Несиелер: 4

    Ұйымның IT-инфрақұрылымының негізгі ұғымдарын білу: міндеттері мен мақсаты, бизнес-архитектура және ақпараттық технологиялар архитектурасы, анықтайтын факторлар, басқару стандарттары мен әдістемесі, басқару құралдары мен жүйелері. Ұйым қызметіндегі IT-инфрақұрылымның рөлі мен функциялары. IT-инфрақұрылымды басқару стандарттары мен әдістемесі. Ұйымның IT-инфрақұрылымын басқару құралдары мен жүйелері. IT-инфрақұрылымды басқару дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эволюциялық модельдеу
    Несиелер: 4

    Табиғи және жасанды жүйелердің эволюциясы туралы білімді қалыптастыру. Табиғи және жасанды жүйелердің эволюциялық дамуының ұқсастығы; эволюциялық модельдеудің тәсілдері мен әдістері, генетикалық оңтайландыру алгоритмдері, таратылған жасанды интеллект және жасанды өмір. Генетикалық және синергетикалық тәсілдер, сонымен қатар эволюциялық модельдеу құралдары. Эволюциялық модельдеу әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетикалық бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Генетикалық алгоритмдер туралы білімді қалыптастыру: сипаттама, мысалдар, қолдану. Жасанды интеллект жүйелерінде, нейрондық желілерде және оңтайландыру есептерінде генетикалық алгоритмдерді қолдану. Негізгі генетикалық алгоритм: бастапқы мәндерді инициализациялау; генетикалық операторларды қолдану (мутация операторы және шағылыстыруоператоры); тиімділік. Генетикалық бағдарламалау әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Машиналық оқытудың міндеттері мен әдістері
    Несиелер: 4

    Компьютерлік бағдарламаны немесе тапсырманы орындауды біртіндеп жақсарту алгоритмін оқыту, аналитикалық жүйелерді заңдылықтарды анықтауға және адамның минималды қатысуымен шешім қабылдауға үйрету сияқты Машиналық оқыту туралы білімді қалыптастыру. Негізгі міндеттер: регрессия; жіктеу; кластерлеу; өлшемділікті азайту; аномалияларды іздеу. Оқыту дағдыларын дамыту: мұғаліммен (Supervised machine learning); мұғалімсіз (Unsupervised machine learning); терең оқыту (Deep learning).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі әкімшілік
    Несиелер: 4

    Тапсырыс берушінің АЖ-ға қойылатын бастапқы талаптарын және оларды келісімшарт алдындағы жұмыстар кезеңінде АЖ-да іске асыру мүмкіндіктерін айқындау; тапсырыс беруші ұйымының қолданыстағы бизнес-процестерін құжаттау (тапсырыс беруші ұйымының бизнес-процестерінің реверс-инжинирингі); тапсырыс берушінің бизнес-процестерінің талаптарын талдау және модельдерін әзірлеу; тапсырыс берушінің бизнес-процестерін АЖ мүмкіндіктеріне бейімдеу және АЖ-ны прототиптеу. АЖ архитектурасын әзірлеу, АЖ жобалау және дизайн дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • М2М технологиясы (интернет заттары)
    Несиелер: 4

    Әр түрлі өлшеу құрылғыларының (сенсорлардың) машинааралық өзара әрекеттесуі туралы білімді қалыптастыру. M2M және IoT (IoT-GSI, FI-WARE, OMA) саласындағы заманауи стандарттар, IoT үшін желілік шешімдер (802.15/4, 6LOWPAN, COAP, RPL). Үлкен деректер жиынтығын және оны қолдайтын жүйелерді сақтауға және өңдеуге байланысты мәселелерді шешу дағдыларын дамыту. Нақты уақыттағы деректерді өңдеу әдістерін меңгеру. Ағындық алгоритмдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушы айқындаған пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқада түрлерінің жиынтығын айқындайтын қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) қаралады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • iOS, Android, WP, Tizen мобильді қосымшаларды жасау
    Несиелер: 5

    Қосымшаларды әзірлеуге қойылатын талаптарды талдау( деңгейлері бойынша, сипаты бойынша); қойылған міндеттерді ескере отырып және белгілі бір мобильді операциялық жүйеде берілген функцияларды іске асыра отырып, мобильді қосымшаларды әзірлеу; Мобильді қосымшаларды қолдауды жүзеге асыру; қосымшаларды жұмысқа қабілеттілігін бағалау, күйін келтіруді және тестілеуді жүзеге асыру; қажетті құжаттаманы ресімдеу; әлеуетті сатып алушылар үшін порталдарда қосымшаны орналастыру дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелерді тану және кескін өңдеу
    Несиелер: 5

    Бейнелерді тану теориясының негізгі заңдары мен ережелерін қолдану: бейнелерді тану тәсілдері мен әдістерінің тұжырымдамалық негіздері; бейнелерді, акустикалық сигналды немесе сенсорлардың басқа түрін талдауда қолданылатын алгоритмдер; лингвистикалық талдау немесе машиналық оқыту; кескіндерді цифрлық ұсыну тәсілдері. Кескіндерді кеңістіктік және спектрлік өңдеу тәсілдерін; кескіндердің сапасын бағалау үшін қолданылатын математикалық модельдерді қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 1С ортасындағы арнайы практикум
    Несиелер: 5

    «1С: Кәсіпорын» ортасында жұмыс істеу дағдыларын игеру. Құжаттаманы және есепке алу тіркелімдерін жүргізу. Шот жоспарын орнату. Ақпаратты енгізу әдістері: проводкалар, құжаттар. «1С: Кәсіпорын» бағдарламасындағы есеп және есептілік. Үлгілік құжаттар: кіріс және шығыс кассалық ордер, төлем тапсырмалары, шот, жүкқұжат, шот-фактура. Өндіріс міндеттерін автоматтандыру үшін «1С:Кәсіпорын» кешенін қолдану дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • WEB қосымшаларын бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Веб-қосымшаларды бағдарламалаудың негізгі заңдары мен ережелерін қолдану: Интернетте қолданылатын техникалық сипаттамалар, стандарттар, хаттамалар. Дизайн архитектурасы, құралдар мен даму технологиялары, веб-қосымшалардың клиенттік сценарийлері. JavaScript Тілі. CGI технологиясы. PHP скриптері мысалында серверлік қосымшаларды әзірлеу дағдыларын дамыту, CMS, Web 2.0, семантикалық және әлеуметтік Web негізінде Web-қосымшаларды қауіпсіз құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 1С ортасында конфигурациялау
    Несиелер: 5

    1С:Кәсіпорын платформасында конфигурациялау негіздерін білу; 1С:Кәсіпорын платформасында конфигурацияны әзірлеу дағдыларын дамыту; 1С типтік конфигурацияларын пысықтау; кіші жүйені, құжаттарды, есептердің әртүрлі нысандарын, жинақтау регистрлерін, есептеу регистрлерін құру; ыңғайлы интерфейсті әзірлеу; Бағдарламаны күйге келтіру нәтижелерін талдау; 1С:Кәсіпорын ортасында объектілердің қасиеттері мен әдістерін орнату және өзгерту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • SQL құрылымды сұраныстар тілі
    Несиелер: 5

    SQL деректер түрлерін, деректерді таңдауды білу; Шығыс өрістерін реттеу, деректерді басқару дерекқор кестелерін құру, SELECT бағандарды таңдау үшін. Деректердің логикалық құрылымын модельдеу: деректердің құрамын, құрылымын және дерек көздерін анықтау; ДҚ құрылымын жобалау. Деректердің логикалық құрылымын және физикалық іске асырылуын анықтау дағдыларын дамыту; есеп беру үшін дерекқордан сұрау салу арқылы деректерді қалыптастыру; аналитикалық есеп дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасы
    Несиелер: 5

    БҚ-ны жобалау, орнату және келтіру; ДҚ-ның жұмыс істеуін қамтамасыз ету. ДҚ-ға қол жеткізуді басқаруды үйлестіру: ДҚ-ға пайдаланушылардың қол жеткізу құқықтарын қамтамасыз етуді үйлестіру; ДҚ-мен пайдаланушылардың жұмысын қолдау үшін БҚ баптауларын үйлестіру. ДҚ резервтік көшіру мен қалпына келтіруді бақылау және басқару дағдыларын дамыту;деректердің жоғалуы мен зақымдануын болдырмауды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелерді танудың міндеттері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Бейнені танудың міндеттері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру: бейнені тану теориясының негізгі түсініктері (Нысандар. Нысандарды сипаттайтын белгілер. Векторлық белгілер. Бейнелерді өңдеудің морфологиялық әдістері); бейнелерді тану есептерін жіктеу. Құрылымдық тану әдістерін қолдану дағдыларын дамыту (күрделі бейнелердің графтарын құру алгоритмдері, көріністердің екі өлшемді және үш өлшемді бейнелері бойынша белгілерді анықтау. Дәлсіздіктер матрицасы. Шешім ағаштары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интернет технологиялар
    Несиелер: 5

    Желіде қолданылатын деректермен алмасу хаттамаларын білу; интернет-ресурстарды әзірлеу. Ұйымның интернет-ресурстарының мазмұнын бақылау: зияткерлік меншік құқықтарын бұзу; дербес деректерді орналастыру; мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін ИР қолжетімділігіне қойылатын талаптарды сақтау; Авторларға көмек көрсету; жұмыс нәтижелері бойынша есептік құжаттаманы қалыптастыру. Ұйымның ИР басқару дағдыларын дамыту: ИР толтыру; ИР мониторингі; ИР талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • BigData-технологиялары
    Несиелер: 5

    BigData технологияларын қолдану: деректерді кластерлеу; үлкен деректерді талдаудың аналитикалық құралдары; терең талдау техникасы және т. б. Жүзеге асыруға деректер жинау. Үлкен деректерді талдау дағдыларын дамыту: тұтынушылық сұранысты талдау және болжау; клиенттік базаны, статистикалық көрсеткіштерді сегментациялау; ішкі процестер мен операциялық қызметтің тиімділігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    АЖ жобалаудың принциптері мен әдіснамасын пайдалану. Бизнес-процестерге қойылатын талаптар пакетін әзірлеу дағдыларын дамыту; бизнес-процестердің модельдерін әзірлеу; АЖ техникалық тапсырмасын әзірлеу; процестер мен құрылымдардың модельдерін құру; пайдаланушы интерфейсінің прототиптерін құру; пайдалану сценарийлерін құру. Әр талапты ерекшелік түрінде нақтылай білу, ерекшелікті қалыптастыру. Өнімді әзірлеу кезінде бағдарламашылар мен тестерлерге кеңес бере білу; тапсырыс берушімен өзара әрекеттесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сараптамалық бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    «Эксперттік жүйелер» – компьютерлік бағдарламалардың мазмұны ретінде эксперттікбағалау әдістері туралы білімді қалыптастыру. Эксперттік сауалнамалардың түрлері жеке (сұхбат және аналитикалық эксперттік бағалау) және ұжымдық (ми шабуылы, синектика, әр түрлі нұсқадағы іскери ойындар: әуесқой жаттығулар, сериялық операциялық ойындар, Дельфи әдісі). Эксперттің құзыреттілік деңгейінің индексін есептеу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Цифрлық егіздерді дамуту технологиялары
    Несиелер: 5

    Цифрлық қос ұғымды түсіну; Тұжырымдамада қабылданатын бағдарламалық шешімдерді білу; әлемде цифрлық қос ұғымды енгізу мәселелері. Цифрлық егіздердің жұмыс кезеңдері, цифрлық егіздердің технологиялық факторлары. Цифрлық егіздердің ақпаратты жинау және бастапқы талдаудың техникалық құралдары. Жасанды интеллект цифрлық егіздердің жұмысын қамтамасыз ету құралы ретінде. Цифрлық макеттерді қалыптастыру және өндірістің цифрлық қосарлы платформасы шеңберінде олармен жұмыс істеу дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі математикалық экономика
    Несиелер: 5

    Эконометрика мен статистикалық талдаудың негізгі заңдары мен ережелерін қолдану: статистиканың негізгі түсініктері. Сынақ нәтижелерін статистикалық зерттеу әдістері. Статистикалық талдау негіздері. Статистикалық құралдар. Шағын таңдаманы өңдеудің типтік міндеттері, стохастикалық тәуелділіктің сызықтық және сызықтық емес жақындауы, экономика мен басқарудағы уақыт қатарлары, бизнесті жоспарлау үшін компьютерлік модель құру принциптері. Статистикалық деректерді өңдеу, статистикалық есептеу әдістерін қолдану дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелерді талдау және дамыту
    Несиелер: 5

    Бизнес-процестердің әзірлемелері мен сипаттамаларын; бизнес-процестер мен жұмыс алгоритмдерін құру принциптерін; деректерді статистикалық және математикалық талдау әдістерін; регламенттеуші құжаттарды дайындауға қойылатын талаптарды; деректерді талдаудың аспаптық құралдарын, жанжалдарды басқару әдістемесін қолдану. Дағдылары мен іскерліктерін дамыту: презентациялар өткізу үшін қажетті көрсету материалдарын әзірлеу; клиенттік база бойынша статистикалық есеп жасау; ДҚ жұмысын бақылау, бағалау және түзету тәсілін таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Кәсіби қызметте қолдану үшін әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық және құқықтық білімді қалыптастыру; мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру;ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

  • Код ON7

    Деректерді талдаудың әртүрлі міндеттері үшін жасанды нейрондық желілердің (ЖНЖ) модельдерін құру; жасанды интеллект жүйелерін - табиғи тілді автоматты өңдеу саласындағы құралдар мен технологияларды қолдану.

  • Код ON10

    Ұйымның ақпараттық инфрақұрылымының компоненттерімен, соның ішінде жүйелік әкімшілендіру және ақпараттық қауіпсіздікпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON12

    Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, іс-әрекеттерін түзету және әртүрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON4

    Интеллектке еліктейтін бағдарламаларды жасау үшін жасанды интеллект әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    Құрылымдық білімді компьютерлік жүйелерге біріктіру( білім базасы-жасанды интеллекттің құрамдас бөлігі ретінде), SQL, QBE сұрау тілдерін қолдану.

  • Код ON6

    Мынадай ортада бағдарламалау: С++ - ресурсты қажетсінетін технологиялар және өнімділігі ең төмен құрылғыларда міндеттерді шешу үшін; Python-деректерді талдау, Машиналық оқыту, DevOps және WEB-әзірлеу кезінде; Java, РНР-Internet үшін интерактивті өнімдерді әзірлеу кезінде; iOS, Android, WP, Tisen - Мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде;

  • Код ON8

    Цифрлық макеттерді қалыптастыру және олармен жасанды интеллект пен машиналық оқытуды біріктіру - өндірістің цифрлық қосарланғандары платформасы шеңберінде жұмыс істеу

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда академиялық жазу принциптері мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып қазақ, орыс және ағылшын тілдерін еркін меңгеру.

  • Код ON11

    Салауатты өмір салтын ұстану, өмір бойы өзін-өзі оқыту және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін қолдану.

  • Код ON3

    Кәсіби қызметте жаратылыстану ғылыми, математикалық және инженерлік білімдерін қолдану; математикалық модельдеу және деректерді өңдеу әдістері мен алгоритмдерін таңдау.

  • Код ON9

    АКТ-жобаларды қамтамасыз етудің барлық түрлерін әзірлеу, тестілеу, енгізу және сүйемелдеу; Big Data және Data Mining технологияларын іс жүзінде қолдану;

Top