Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06141 Виртуалды шындықты модельдеу және құру в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    SLAE-ді зерттеу, матрицалық есептеулерді жүргізу, детерминанттарды есептеудің өзіндік әдістері, геометриялық есептерді терең шешу, басқа математикалық және компьютерлік пәндерден табылған геометриялық кескіндерді құру және алынған дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтің шығармашылығымен өмірі, шығармашылығы, өмірбаяны қарастырылады. Жазушының шығармашылық зертханасына шолу жасалуда; М.О.Әуезовті Абайтану ғылымының жасаушысы, Манас жырының зерттеушісі, көрнекті қоғам қайраткері ретінде қабылдау. Әлемдік және шығыс әдебиетіндегі М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау үшін практикалық дағдылар қолданылады. Отанға деген сүйіспеншілік пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Алгоритмдерді құрудың жалпы принциптері, негізгі алгоритмдік құрылымдар, бағдарламалау жүйелерінің тұжырымдамалары, процедуралық бағдарламалау тілінің негізгі элементтері, бағдарламалық құрылымдар, операторлар мен операциялар, басқару құрылымдары, мәліметтер құрылымдары, файлдар, ішкі бағдарламалар, бағдарламалар кітапханалары; бағдарламалау модельдері, кластар мен объектілер туралы түсініктер, олардың қасиеттері мен әдістері. Алынған білім кәсіби саладағы бағдарламаларды жасау барысында қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    «Руханижаңғыру» бағдарламасының негізгі бағыттарын іске асыру шеңберіндегі ғылым мен білімнің, рухани жаңғырудың өзекті мәселелері қарастырылды. Зерттелді: әлеуметтік жаңғырту жағдайында Қазақстанның экономикалық мүдделерін қорғау тетіктері; «Цифрлық Қазақстан-2020» Мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде ғылымдағы, білімдегі және практикадағы ақпараттық технологияларды дамытудың болашағы. Практикалық тәжірибе мен білім қазіргі заманғы өзекті мәселелерді, отансүйгіштік пен қазіргі қоғамдағы идеялық, рухани бағдарды шешуге қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    Классикалық және қазіргі физиканың заңдары қарастырылады; заманауи ғылыми жабдықтар мен физикалық зерттеу әдістері; қазіргі физикалық эксперименттің техникасы. Дәрежесі бағаланады теориялық және эксперименттік зерттеулер нәтижелерінің сенімділігі; эксперимент жоспарланып, оның нәтижелері өңделеді. Алынған білімдер физиканың әр түрлі салаларынан нақты есептерді шығару үшін қолданылады: механика, термодинамика және молекулалық физика, электродинамика, оптика және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Сандар тізбегінің және функцияның шегі туралы теорияны, сан қатарлары теориясын, туындылардың қасиеттері мен анықталмаған интегралды білу және түсіну. Бір нақты айнымалы функцияның дифференциалдық есебін тереңдетіп зерттеу. Функцияларды зерттеу үшін дифференциалды есептеу әдістерін қолдану. Шексіз интегралдарды есептеу дағдылары және интегралдау әдістері, анықталған интегралдар және оларды кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай Құнанбаевтың шығармашылығы, ақынның жеке шығармаларының көркемдік құндылықтары қарастырылып, олардың болашақ ұрпақ тәрбиесіндегі құндылықтары мен рөлдері ашылып, жалпы Абайтану ғылымының дамуы туралы ой-пікірлер қалыптасады. Практикалық дағдылар Абай Құнанбаевтың әдеби және көркем шығармаларын салыстыру және жіктеу, ғылыми талдау және бағалау үшін қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Беттік интегралдар
    Несиелер: 4

    Бірінші және екінші түрдегі беттік интегралдарды есептеу дағдылары көрсетілген; беттік интегралдарды есептеу әдістері; беттің, беттің ауданы, бетке қалыпты және жанасатын жазықтық туралы түсініктер. Алынған білім мен дағды виртуалды шындықты модельдеу процесінде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Аналитикалық мәтіндік қызметке қатысты мәселелер академиялық жанрлардың ерекшеліктерін ескере отырып қарастырылады (аннотация, реферат, аналитикалық және ғылыми шолулар, баяндамалар және т.б.). Кәсіби тақырыптар бойынша академиялық жазудың әр түрлі жанрларына сілтеме жасай отырып, ғылыми мәліметтер қорынан ақпараттарды іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға байланысты практикалық дағдылар қалыптасады, кәсіби тақырыптардың қағидалары сіңіріледі, Академиялық адалдық қағидалары енгізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Java-ға таратылған жүйелер
    Несиелер: 4

    Таратылған жүйелермен және оларды қолдану салаларымен байланысты мәселелерді білу және түсіну. Таратылған қосымшаларды іске асыру үшін Java технологиялары туралы негізгі білімді бағалау. Алынған білімді практикалық есептерді шешу үшін қолдану. Таратылған Java қосымшаларын енгізу технологияларын зерттеу. Таратылған жүйелерді құру және ұйымдастыру құралдарымен және тәсілдерімен жұмыс істеудің практикалық дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Жаратылыстанудағы негізгі математикалық модель ретінде қолданылатын және теориялық мәні бар дифференциалдық теңдеулерді шешу теориясы мен әдістеріне ие болу. модельдерді қолданатын технология және басқа бағыттар. дифференциалдық теңдеулер қамтылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты бөліп алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияның мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, коммуникация құра білу қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тіліндегі сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, жаңашылдыққа, алқалылыққа қабілеттілікке баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеуде дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Физикалық, химиялық, экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттайтын және дифференциалдық теңдеулерге әкелетін математикалық модельдерді қолдану дағдыларын көрсету; математикалық физикадағы есептердің негізгі түрлерін және имитациялық процестердің қасиеттерін, дербес дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі типтері үшін тұжырымдау. Алынған шешімдерді талдау, сондай-ақ осы шешімдерді түсіндіру мүмкіндігі. Дифференциалдық теңдеулер математикалық модельдерді жасауда қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • AutoCad-та жобалау
    Несиелер: 5

    Пайдаланушының компьютермен диалог режимінде AutoCAD негізгі командалары мен құралдарын білу. Жазықтықта және үш өлшемді кеңістікте негізгі геометриялық құрылыстарды, ортогональды және изометриялық сызбаларды орындау дағдыларын меңгеру. AutoCAD-та 2D жобалау, 3D модельдеу және визуализация бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Студенттер қалыптастырады: болашақ мамандық, оның даму перспективалары және мамандық бойынша кәсіптік оқытудың ерекшеліктері туралы идеялар; модельдеу және виртуалды шындықты құру негіздері саласындағы білім, әрі қарай оқыту мен шығармашылық үшін қажет; ақпараттық ресурстарды және бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдалану дағдылары дамиды, өздігінен білім алуға және дамуға мотивация қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау II
    Несиелер: 4

    Белгілі интегралдарды есептеу дағдыларын және оларды геометрия, механика және физикада қолдану дағдыларын көрсетеді; дұрыс емес интегралдар, көптеген айнымалылар функцияларының теориясына иелік ету; сандық, функционалдық және дәрежелік қатарлар, олардың жақындасу белгілері; көптеген айнымалы функциялардың дифференциалдық есебі және оларды кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау негіздерімен танысуға байланысты мәселелерді білу және түсіну. Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінде бағдарламаларды жобалау және дамыту принциптерін зерттеу. Практикалық дағдыларды қалыптастыру: С++ тілінде консоль қосымшаларын құру, С++ тілінде функцияларды, жолдар мен файлдарды қолдана отырып бағдарламалар әзірлеу, С++тілінде күрделі бағдарламаларды әзірлеу және күйін келтіру арқылы есептерді өз бетінше шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Университеттің басқа пәндерін оқу үдерісінде шет тілін білуге арналған кәсіби бағдарланған шет тілінің технологиялары қарастырылады, әрі қарайғы кәсіби қызметте шет тілдік құзыреттіліктер қолданылады. Практикалық дағдылар арнайы шетелдік терминологияны зерттеу және қолдану кезінде қалыптасады. Топта және жеке түрде тиімді жұмыс жасау, жаттығулар, тесттік тапсырмаларды орындау кезінде өз көзқарасын дұрыс қорғай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Java бағдарламалау тілі
    Несиелер: 4

    Бағдарламалау тілдерінің жіктелуін, мәліметтер типтері, Java тілінің операциялары мен операторлары түсінігін, Java тіліндегі есептерді шешуге арналған бағдарламаларды әзірлеу принциптерін білу және түсіну. Функцияларды, жолдар мен файлдарды қолдана отырып, бағдарламаларды әзірлеудің, Java тілінде символдық ақпаратты өңдеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Бағдарламалау стилі әзірленуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үлгіні тану жүйесі
    Несиелер: 5

    Суреттерді сандық бейнелеу тәсілдері, сондай-ақ кескіндерді кеңістіктік және спектрлік өңдеу тәсілдері бойынша сұрақтарды білу және түсіну. Суреттердің сапасын бағалау үшін қолданылатын математикалық модельдерді құру. Үлгіні тану және кескіндерді өңдеу бойынша практикалық дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Виртуалды шындық объектілері үшін алгоритмдерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Негізгі алгоритмдерге жүйелік талдау жүргізу әдістерін меңгеру. Геометриялық модельдер мен оларды визуализациялау алгоритмдерін ұсыну әдісін таңдауды бағалау және негіздеу. Алгоритмдерді модельдеу және оның нәтижелерін талдау. Виртуалды шындық объектілерінің алгоритмдерін модельдеу саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Үлгіні тану және кескінді өңдеу
    Несиелер: 5

    Суреттерді сандық бейнелеу тәсілдері, сондай-ақ кескіндерді кеңістіктік және спектрлік өңдеу тәсілдері бойынша сұрақтарды білу және түсіну. Суреттердің сапасын бағалау үшін қолданылатын математикалық модельдерді құру. Үлгіні тану және кескіндерді өңдеу бойынша практикалық дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Виртуалды шындық жобаларын қолдау
    Несиелер: 5

    Жабдықтар, жетекші VR жобаларын жасаушы компаниялар, Ar қосымшаларын жасауға арналған платформалар туралы негізгі түсініктерді білу және түсіну. Даму кезеңдерін қолдана және бағалай білу: ерекшеліктерді ескере отырып, қоршаған ортаны таңдау (мобильді қосымша, өнеркәсіптік немесе корпоративтік контекст), құралдарды таңдау, дизайнды әзірлеу, кодтау (дисплей, өзара әрекеттесу, қолдау), тестілеу. Практикалық дағдылар UNITY-де AR қосымшасын жасау технологиясы аясында қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • VR/AR мазмұнын құруға арналған платформалар
    Несиелер: 5

    Виртуалды және толықтырылған шындық қосымшаларын құру және құру үшін құралдар мен платформаларды таңдай білу. VR / AR мазмұнды құру платформаларын қолданыңыз. Толтырылған және виртуалды шындық қосымшаларын құрудың кең ауқымын ескере отырып құрудың танымал құралдарын таңдау. Заманауи платформаларды қолдана отырып, AR мазмұнын құру мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Matlab-ғы қолданбалы есептер
    Несиелер: 4

    Олар Matlab ортасы арқылы математика есептерін әдістемелер мен құрастыру әдістерін қолдана отырып есептей алады. Математикалық модельдеуді талдау дағдыларын көрсету, бағдарламалық басқарудың операторларын қолдана отырып бағдарламалық құрылымдарды ұйымдастыру, сценарий файлдары және функционалдық файлдар түрінде MATLAB модульдерін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикада ІТ қолдану
    Несиелер: 4

    Топтық және жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде Mathcad математикалық пакетіндегі тапсырмаларды параллельдеу технологияларын қолдана отырып, заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың негізгі мүмкіндіктері мен қағидаларына ие болу, математикалық есептерді шешуде қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Виртуалды шындықтың қосымшасын дамыту
    Несиелер: 4

    Виртуалды шындық қосымшаларын әзірлеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Виртуалды шындық қосымшаларын жасаушының терминологиясын, сондай-ақ VR/AR жүйелерін дамыту дағдыларын меңгеру. VR жүйелерін жобалау кезінде алған білімдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық моделдеуге кіріспе
    Несиелер: 4

    Математикалық модельдерді құрудың негізгі әдістерін білу. Табиғаттың, заңдар мен технологиялардың негізгі заңдарын қолдану. Аналитикалық тәуелділік түріндегі мәліметтерді өңдеу тәжірибелері. Модельдеудің математикалық аппаратын және модельдерді іске асыру әдістерін таңдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Модель нәтижелерінің сәйкестігін анықтау әдістерін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Олар C ++ тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін жетік біледі, C ++ тілін қолданып математикалық, экономикалық және қолданбалы есептерді шешуге арналған объектілі-бағдарланған бағдарламалау тілі ортасында практикалық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мультимедиялық және виртуалды шындық жүйелері
    Несиелер: 4

    Пайдаланушының биопсихопараметрлерін ескере отырып, Әртүрлі жабдықты қолдана отырып, виртуалды шындықтың мультимедиялық жүйелерін бағдарламалық іске асыру дағдыларын меңгеру. VR жүйелерін жобалау кезінде алған білімдерін қолдану қабілеті мен дайындығын көрсету, VR/AR даму ортасына 3D модельдерін импорттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаны әзірлеу
    Несиелер: 4

    Android OS қосымшаларын жасауға, SDK-ны орнатуға және конфигурациялауға арналған жұмыс кеңістігін құруға қатысты мәселелерді білу және түсіну. Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы, сондай-ақ мобильді құрылғылардағы қолданушы интерфейсін және олардың модельдерін әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. AdvancedReality технологиясын игере отырып, мобильді қосымшаларды жобалау мен әзірлеудің негізгі қағидаларын ұстанудың практикалық дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Виртуалды шындықтың ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 4

    Виртуалды шындықтың ақпараттық технологияларының түрлері және оларды қолдану әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Адам қызметінің әртүрлі салаларында it виртуалды шындыққа деген сұраныс дәрежесін бағалау. Виртуалдық болмыстың ақпараттық технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы виртуалды шындық технологиялары
    Несиелер: 5

    Виртуалды шындық жүйелерін қолдану саласындағы білімдер, жүйелерді құрудың негізгі түсініктері, қағидалары мен құралдары, сонымен қатар іске асыруға арналған жабдықтар, VR жүйелері мен оның компоненттерін құру кезеңдері мен технологиясы. Иммерсивті мазмұнмен өзара әрекеттесу үшін пайдаланушы интерфейстерінің аппараттық және бағдарламалық жасақтамаларын құрудың негізгі дағдыларын иелену және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АR объектілері үшін өндіріс технологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    AR нысандарын дамытудың негізгі кезеңдеріне ие болу: ерекшеліктерді ескере отырып, қоршаған ортаны таңдау (мобильді қосымша, өнеркәсіптік немесе корпоративтік контекст), құралдарды таңдау, дизайнды әзірлеу, кодтау (дисплей, өзара әрекеттесу, қолдау), тестілеу. Unity-де AR қосымшасын жасау технологиясын бағалаңыз. Графикалық пайдаланушы интерфейсін құру, мәзірді әзірлеу, бір жобада бірнеше көрініс жасау туралы практикалық дағдыларды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеу негіздері
    Несиелер: 4

    Математикалық модельдер туралы түсінік қалыптастыру және олардың теориялық негіздері, оларды практикалық іске асыру. Математикалық модельдерді сызықтық тұрғыдан сызу мүмкіндігі. Табиғаттың іргелі заңдарын және әр түрлі сипаттағы процестердің математикалық модельдерінің сәйкестігін анықтау үшін білім салаларында қолданыңыз. Қолданбалы есептерді шешу кезінде модельдерді бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнесте бұлтты есептеу технологиясы
    Несиелер: 4

    Бұлтты қызметтерді құру, қолданыстағы бұлтты қызметтермен жұмыс істеу технологияларын қолдану, сондай-ақ бизнестегі АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеуді қолдану мүмкіндігі. Бұлтты технологиялардың заманауи бизнестегі артықшылықтарын іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар осы технологиялардың құралдарын кәсіби қызметте кеңінен қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • VR/AR журналистика
    Несиелер: 4

    БАҚ-та VR және AR жобалары туралы түсінік болу. Иммерсивті журналистиканың ерекшеліктерін, виртуалды және толықтырылған шындықтағы мазмұнды өндіру технологияларын жоспарлау кезеңінен бастап презентацияға дейін қолданыңыз. VR / AR технологияларын бұқаралық ақпарат құралдарында және жарнамада қолдану тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 3Д модельдеу
    Несиелер: 4

    3D Studio MAX бағдарламалық пакетіндегі жұмыс принциптерін, техникалық және бағдарламалық құралдардың мультимедиа жүйелерінде қолданылатын құрамы мен құрылымын, сондай-ақ анимациялық модельдердің құрылысын білу және түсіну. Үш өлшемді сахнада жұмыс жасау әдістері мен тәсілдерін бағалау. 3D Studio MAX базасында кәсіби қызметте кәсіби графика мен графикалық редакторларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес-процесті еліктеу модельдеу технологиясы
    Несиелер: 4

    Менеджменттің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу, бизнес-процестерді модельдеу. Экономикалық, өндірістік және технологиялық жүйелердің параметрлерін бағалау және оңтайландыру мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін модельдеу модельдерін құру және олармен тәжірибе жүргізу дағдыларын алу..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушы айқындаған пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығын айқындайтын қосымша білім беру бағдарламасын (Minor) қолдану. Бакалаврлардың оқу модульдерінің көлемін меңгеру дәрежесін, кәсіби құзыреттілігін және түлектің кәсіби қызметке дайындығын анықтауға мүмкіндік береді. Алған білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін, оның ішінде негізгі бағдарлама шеңберінде тереңдетілген мамандандырумен көрсетуге және бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 3Д-дизайны
    Несиелер: 4

    Объектілерді құрудың, объектілерді немесе олардың жекелеген элементтерін модификациялаудың, өзгертудің және редакциялаудың базалық құралдарын тиімді пайдалану бойынша білімді қолдану. Кәсіби қызметте үш өлшемді компьютерлік графика саласындағы іргелі және қолданбалы білімді пайдалану. Құрылған объектілерді функционалдық топтарға біріктіру. Нақты объектілердің қарапайым үш өлшемді модельдерін құру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі виртуалды шындық
    Несиелер: 4

    VR-ді білім беру саласында қолдану туралы түсінік қалыптастыру. Ірі білім беру VR жобалары туралы білімдеріңіз бар: Білім беру, «Сандық мектеп», «Қазіргі цифрлық білім беру ортасы», «Сандық экономика». Білім берудегі иммерсивті тәсілдің артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттай білу. Виртуалды шындықты білім беруде қолдану мүмкіндіктері мен болашағы туралы идеяны қорыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • AnyLogic ортадағы еліктеу модельдеу
    Несиелер: 4

    Жүйе динамикасы, дискретті оқиғалар және агенттерге негізделген модельдеу сияқты әр түрлі тәсілдерге негізделген модельдеу модельдерін құрудың негізгі принциптерін игеру. «AnyLogic ортадағы модельдеу» пәні AnyLogic ортасында болжау, жоспарлау және басқару шешімдерін қабылдау үшін жүйелерді модельдеудің заманауи технологиялары туралы білімді қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Технологиялык процесті виртуалды зерттеу
    Несиелер: 5

    Заманауи бағдарламалау құралдарын қолдана отырып, қарапайым бағдарламалық жасақтама алгоритмдерін жобалаудың, технологиялық процестер мен жабдықтарды автоматтандыру және басқару объектілері ретінде талдаудың, өндірістің құрылымдық сызбаларын, олардың басқару объектілері ретіндегі математикалық модельдерін құру, өнімділік критерийлерін анықтау, орталықтандырылған алгоритмдерді жасаудың заманауи мүмкіндіктерін білу және түсіну. технологиялық координаттарды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • MAXIMA жүйесіндегі есептерді шешу
    Несиелер: 5

    MAXIMA компьютерлік математика жүйесі туралы білімді қалыптастыру. Бағдарламаның өрнектерді түрлендіру, өрнек бөліктерімен жұмыс істеу, сызықтық алгебра есептерін шешу, Математикалық талдау, комбинаторика, сандар теориясы, тензорлық талдау, статистикалық есептер, әртүрлі координаттар жүйелеріндегі кеңістіктегі жазықтықта функциялардың графигін құру мүмкіндіктерін зерттеу және дамыту. Білімді кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық егіздерді дамуту технологиялары
    Несиелер: 5

    Цифрлық қосарланғандық тұжырымдамасын түсіну; Тұжырымдамада қабылданатын бағдарламалық шешімдерді білу; әлемде цифрлық қосарланғандарды енгізу проблемаларын бөліп көрсету. Сандық егіздердің жұмыс кезеңдерін, сандық егіздердің технологиялық факторларын сипаттау және бағалау мүмкіндігі. Ақпаратты жинау мен бастапқы талдаудың техникалық құралдарын цифрлық қосарлармен қолдану. Цифрлық макеттерді қалыптастыру және олармен Цифрлық өндіріс Қос платформасы шеңберінде жұмыс істеу. Жасанды интеллект мәселесі бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру цифрлық егіздердің жұмысын қамтамасыз ету құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Мәліметтер базасын жобалау, мәліметтер базасын басқару жүйесін жіктеу принциптерін білу және түсіну. Деректер базасын әзірлеу және басқару әдістерін бағалау. Практикалық дағдылар қалыптасады: нақты жүйеде деректермен жұмыс істеу технологиясы, қазіргі заманғы ДҚБЖ-ны қолдана отырып, нақты пәндік аймақтардың мәліметтер базасын жобалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Statistica бағдарламалық пакеттің негізінде деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Statistica бағдарламалық пакетін қолдана отырып, эксперименттік деректерді талдаудың заманауи статистикалық әдістерін қолданудың негізгі іргелі ережелері мен әдіснамаларын білу және түсіну. Қойылған міндетке сәйкес деректерді өңдеуге арналған аспаптық құралдарды таңдау және бағалау, есептеу нәтижелеріне талдау жүргізу және алынған қорытындыларды негіздеу білігі. Заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдана отырып, аналитикалық және зерттеу мәселелерін шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік қауіпсіздік мәселелерін виртуалды зерттеу
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелерін зерттеу теориясының негізгі түсініктерін тұжырымдау. Қазіргі заманғы өндірістік қауіпсіздік мәселелерін сыни тұрғыдан талдау, міндеттер қою және зерттеу бағдарламасын құру, тәжірибелік және теориялық мәселелерді шешудің сәйкес әдістерін таңдау, виртуалды зерттеулердің көмегімен алынған нәтижелерді интерпретациялау, ұсыну және қолдану қабілеттері зерттелуде..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік криптографиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері мен алгоритмдерінің негізгі принциптерін білу және түсіну. Криптожүйелерді қолдану ерекшеліктерін талдау, сонымен қатар студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру және ақпаратты қорғауды ұйымдастыруға жүйелік көзқарас. Кәсіби білім негіздері бойынша іргелі дайындық. Ақпараттық қауіпсіздік саласында білімді практикада қолдану қабілеті қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медицинадағы виртуалды шындық технологиялары
    Несиелер: 5

    Медицинадағы виртуалды шындықтың заманауи құрылғылары мен бағдарламалық жасақтамасы туралы білім мен түсінік. Дәрігерлерді оқыту және пациенттерді оңалту үшін қолданылатын денсаулық сақтаудағы виртуалды және Толықтырылған шынайылық технологияларына шолу жасау. Денсаулық сақтау саласындағы VR-әзірлемелердің кейстерін әзірлеу және пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру: жүректің VR-моделі, VR-терапия, VR-тренажерлер және басқалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бизнесте виртуалды технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Виртуалды нысандарды визуализациялау құрылғыларын жобалау және пайдалану принциптерін білу және түсіну: VR шлемдері, кеңейтілген шындық көзілдірігі, виртуалды нысандарды көрсетуге арналған панельдер мен мониторлар. Иммерсивті ортада виртуалды нысандармен өзара әрекеттесу құрылғыларын қолдану: бас, көз, дене қимылдарын бақылау жүйелері; қолғаптар, 3D контроллерлер, кері байланыс құрылғылары, платформалар, датчиктер. Бизнестің түрлі салаларында виртуалды технологияларды пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикалық процесстерді моделдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Физикалық есептерді шығаруда және эксперименттік мәліметтерді өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістерін білу және түсіну. Есептеу нәтижесіндегі қателікті бағалай отырып, оларды компьютерде оңтайлы енгізу әдістеріне иелік етіңіз. Физикалық құбылыстарды модельдеуде, сондай-ақ нақты физикалық құбылыстардың сандық моделін құруда негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудағы практикалық дағдыларды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Физикалық процесстерді виртуалды модельдеу
    Несиелер: 5

    Физикалық процестер модельдерінің негізгі түсініктері мен анықтамаларын білу және түсіну; негізгі физикалық заңдар және оларды әр түрлі процестердің виртуалды модельдерін құру үшін қолдану. Жүйенің адекватты моделін құру және виртуалды жүйенің мінез-құлқына әр түрлі параметрлердің әсерін талдау мүмкіндігі. Алынған білімді физикалық есептерді шешудің тиімді алгоритмін құру және жөндеу кезінде қолдану. Компьютерлік (виртуалды) математикалық жүйелердегі мәселелердің шешімдерін визуалдау тәсілдерін бағалаңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интернет-технологиялар
    Несиелер: 5

    Ғаламдық компьютерлік желіні ұйымдастырудың принциптері мен технологияларын білу және түсіну. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету тұрғысынан Интернетке арналған қолданбалы бағдарламалау технологиясын қолданатын CSS стиль кестелерін каскадтау, HTML және XHTML гипермәтіндік белгілеу тілдерін қолдана отырып Интернет қосымшаларын әзірлеу және бағалау әдістерін қолдану. Интернет-технологиялармен жұмыс жасау кезінде топта және жеке түрде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Иммерсивті технологияларды математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Шешілетін ғылыми мәселелердің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін және VR / AR жобалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу кезінде механизмдер мен заңдылықтарды қолданыңыз. Иммерсивті технологияларды пайдалану мәселелерін шешу үшін математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Иммерсивті технологияларды модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Виртуалды және толықтырылған шындық технологияларын модельдеудің теориялық аспектілерін зерттеу. Виртуалды кеңістікке әртүрлі дәрежеде енетін иммерсивті мазмұнды қалыптастырудың аппараттық-бағдарламалық компоненттерін модельдеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Практикалық дағдылар жеке және топтық тапсырмаларды орындау барысында эксперименттік мәліметтерді қолдана отырып, VR объектілерінің математикалық модельдерінің сәйкестігін анықтау үшін қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON8

    Интерактивті 3D графикасына негізделген VR және AR жүйелерінің мүмкіндіктерін, осы қосымшаларды құруға арналған платформаларды, оларды бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану;

  • Код ON1

    Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON2

    Жаратылыстану, математикалық, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерді кәсіптік қызметке, математикалық мәліметтерді өңдеу әдістеріне, ғылыми және эксперименттік зерттеулерге, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолданыңыз

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу.

  • Код ON5

    VR жүйелерінде дайын бағдарламалық интерфейс өнімдерін енгізу және пайдалану, осы жүйелермен жұмыс істеу бойынша нұсқаулық әзірлеу.

  • Код ON6

    Математикалық және компьютерлік модельдеуде нақты нәтижелерге жету үшін инновациялық тәсілдермен әр түрлі салаларда математикалық модельдер әзірлеу.

  • Код ON10

    Заманауи әдістерді ескере отырып, виртуалды және толықтырылған шындық қосымшаларының тиімді алгоритмдерін жасаңыз және құрастырыңыз.

  • Код ON7

    VR және интерактивті үш өлшемді модельдеу жүйелерін жобалау.

  • Код ON3

    Ақпараттық процестерді басқару, VR жүйелері саласындағы аппараттық және бағдарламалық жасақтаманы тексеру, пайдалану және қолдау.

  • Код ON9

    Математикалық және компьютерлік модельдер ресурстарын пайдалана отырып, виртуалды шындық жобаларын жобалау есептеулерінің алдын-ала техникалық-экономикалық негіздемесімен құрыңыз.

  • Код ON4

    Виртуалды шындықты модельдеу және жобалау; виртуалды анимация жасау.

  • Код ON11

    Салауатты өмір салтын ұстану, өзін-өзі оқыту және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеттерін өмір бойына қолдану.

Top