Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01130 Педиатрия в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар стационары мен емханасы жағдайында өз бетінше жұмыс істеу үшін барлық қажетті құзыреттері мен дағдылары бар бәсекеге қабілетті педиатр дәрігерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Стационардағы балалар аурулары-1
    Несиелер: 52

    Балалар жасындағы сырқаттардың стационар жағдайында емдеу ерекшеліктерін, республикалық хаттамаға сәйкес науқастарды жүргізу, дәлелді медицина принциптеріне негізделген емдеумен жұмыс жасауды үйренеді. Халықаралық тәжірибе мен дәлелді медицинаны ескере отырып, тиімді, қауіпсіз емдеу үшін пациентпен, оның айналасымен өзара іс-қимыл жасай отырып, клиникалық көріністерді, ерте жастағы балалар аурулары, балалардағы тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту жүйелер ауруларының диагностикасын зерделей отырып, ҚР құқықтық заңнамасы шеңберінде балаларға стационарлық көмекті ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру; барлық кәсіптік даму нысандарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
  • Балалық шақтағы тапшылық жағдайлар
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында балалардағы жиі кездесін жетіспеушілік жағдайларды уақытында анықтау, емдеу, алдын-алуға бағытталған құзіреттіліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Амбулаторлы--поликлиникалық педиатрия
    Несиелер: 14

    Балаларға амбулаториялық көмекті ұйымдастыру және көрсету принциптерін білуді, балалар емханасында ұйымдастыру жұмысының принциптерін игеруді, медициналық құжаттаманы жүргізу, иммунопрофилактика негіздерін, балаларды диспансерлік бақылауды дұрыс ұйымдастыруды үйрену.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балалар фтизиатриясы
    Несиелер: 4

    Пән ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық шеңберінде балаларға фтизиатриялық көмекті ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастырады; пациенттермен, оның қоршаған ортамен өзара іс-қимыл жасай отырып, әлеуетті тәуекелдер мен дәлелді медицина деректерін ескере отырып, тиімді терапияны таңдай отырып, балалардағы туберкулездің әртүрлі нысандарын анықтау, диагностикалау, алдын алу дағдыларын қалыптастырады; кәсіби дамудың барлық нысандарына белсенді қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Стационардағы балалар аурулары-2
    Несиелер: 18

    Балалар жасындағы сырқаттардың стационар жағдайында емдеу ерекшеліктерін, республикалық хаттамаға сәйкес науқастарды жүргізу, дәлелді медицина принциптеріне негізделген емдеумен жұмыс жасауды үйренеді. Халықаралық тәжірибе мен дәлелді медицинаны ескере отырып, тиімді, қауіпсіз емдеу үшін пациентпен, оның айналасымен өзара іс-қимыл жасай отырып, зәр шығару, қан жүйесі аурулары, эндокриногиялық жүйе ауруларының диагностикасын зерделей отырып, ҚР құқықтық заңнамасы шеңберінде балаларға стационарлық көмекті ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру; барлық кәсіптік даму нысандарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 6

    Балалар хирургиясының заманауи зерттеу әдістері мен емдеу әдістерін үйренеді. Балалардағы сирек кездесетін хирургиялық патологиялармен балаларды жүргізу негіздерін уйренеді.

    Оқу жылы - 2
  • Балалар дерматовенерологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында балаларға дерматовенерологиялық көмек көрсету білімін қалыптастырады; клиникалық, зертханалық, аспаптық диагностика, тері ауруларының әртүрлі нысандарының алдын алу, баламен және ата-аналармен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Педиатриядағы қарқынды терапия
    Несиелер: 12

    Пәннің мақсаты-резиденттерде педиатриядағы анестезия мен қарқынды терапияның заманауи әдістерін түсінуге мүмкіндік беретін әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
  • Жедел шұғыл медициналық көмек
    Несиелер: 12

    Балалардағы қауіпті жағдайлар кезінде шұғыл көмек алгоритмдерін пайдалана отырып, ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, пациентпен, оның айналасымен өзара іс-қимыл жасай отырып, ауырлығын, шок, ЖЖЖ, жарақаттану, ұстамалар кезінде көмек көрсету дағдыларын бағалауды жүргізу мүмкіндігімен ҚР заңнамасы шеңберінде ЖМКҚ жағдайында дағдыларды игеруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
  • Неонатология
    Несиелер: 6

    Пән ҚР-да неонатологиялық қызмет пен перинаталдық көмектің жұмысын ұйымдастыру білімін, іскерлігі мен дағдыларын; перинаталдық және неонаталдық кезеңнің физиологиясы мен патологиясын қалыптастырады.; бастапқы реанимациялық көмек көрсету, қарқынды және қолдаушы терапия, оттегі терапиясы, фототерапия, емдік гипотермия, инфузиялық терапия және (немесе) парентеральді тамақтану, бекітілген клиникалық хаттамаға сәйкес диагностика мен емдеуге сәйкес емдеу дағдыларын жетілдіруге негізделген.

    Оқу жылы - 2
  • Балалар инфекциялары
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық шеңберінде әрекет ете отырып, ауырлығын бағалау, медициналық көмек көрсету, ерекше профилактика және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүргізу мүмкіндігі үшін баламен, ата-аналармен қарым-қатынас жасай отырып, жұқпалы аурулар кезінде медициналық көмек көрсету білімі мен дағдыларын қалыптастырады; кәсіби дамудың барлық түрлеріне белсенді қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON2

    Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.

  • Код ON5

    Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON6

    Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті

  • Код ON1

    Дәлелді медицина тұрғысынан және ҚР ДСМ хаттамасына сәйкес балалар жасындағы ауруларды диагностикалауға жәнеи емдеуге қабілетті.

  • Код ON3

    Қауіп-қатерлерді бағалауға және жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті

Top