Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04115 Digital маркетинг в Каспий университеті

  • Мемлекеттік қызметтер және электрондық үкімет
    Несиелер: 5

    Үздіксіз жаңару мен өзгерістің нәтижесінде кәсіпорынның ақпараттық-технологиялық әлеуетін қалыптастыруда маңызды орын алатын, ақпаратты құру, сақтау және түрлендіру процестері туралы студенттердің негіздерді берік және саналы меңгеруін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелер мен компьютерлік дерекқорларды пайдалана отырып, мемлекеттік қызметтер мен электрондық үкіметпен байланысты салаларда студенттердің білімін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Экономикалық теория әртүрлі экономикалық ғылымдардың: салалық (өнеркәсіп, сауда және т.б.) б.); функционалдық (қаржы, несие, маркетинг,) әдіснамалық негізі болып табылады. «Экономикалық теория» курсында студенттерге қоғамның экономикалық құрылымы туралы мағлұматтар беріледі, сонымен қатар негізгі экономикалық заңдар мен әлеуметтік-экономикалық жүйенің эволюциясы туралы білімдер беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес, экология және құқық
    Несиелер: 5

    экономика және құқық саласында құзыреттерді қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін меңгеру, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық саласында дағдыларды және инновацияларды түсіну және пайдалану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың «Микроэкономика» курсын меңгеруінің мақсаты – студенттердің экономикалық мәдениетін және экономикалық заңдарды, теориялар мен категорияларды, сонымен қатар микроэкономикалық талдау элементтерін білу арқылы жүріп жатқан процестер мен құбылыстарды бағдарлай білуді қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпоративті қаржы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқудың негізгі мақсаты – студенттердің компанияда қаржылық және инвестициялық шешімдер қабылдау саласындағы заманауи құзыреттіліктерін қалыптастыру, осындай шешімдердің тиімділігі мен орындылығын талдау құралдарын, компанияның қаржылық менеджментінің үлгілерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Персоналды басқарудың мәні мен әдістерін зерттеу; фирманың кадрлық құрамына қатысты білімді қалыптастыру, персоналды дамыту және оқыту; персоналды ынталандыру әдістерін зерделеу; кадрлық саясатты қалыптастыру. Кадрлық басқару шешімдерін қабылдау білімі мен дағдыларын қалыптастыру және персоналды басқару мәселелері бойынша желілік және функционалдық басшыларға консультациялық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Басқару есебі
    Несиелер: 4

    Басқару есебі- бұл болашақ есеп саласынағы мамандардың кәсіпкерлік қызметтерінің бухгалтерлік есебін ұйымдастыру, ұйымдарды жедел басқару, оның жұмысының нәтижелерін жедел бақылау және бағалау мақсатында толық ақпаратты дайындау және ұсыну бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптік қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Оқытудың кәсіби бағыттылығы қағидатын іске асыруды қамтамасыз етуге, қызмет саласында тиісті кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Мамандық тілі негізінде коммуникативтік және тілдік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру, кәсіби дайындықты жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Корпоративтік басқару
    Несиелер: 3

    Корпоративтік басқарудың теориялық негіздерін зерттеу. корпоративтік басқару проблемаларын, корпоративтік басқару проблемаларын шешудің қазіргі заманғы әдістерін талдау және диагностикалау дағдыларын алуға және дамытуға мүмкіндік беретін, сондай-ақ отандық және шетелдік ұйымдарда корпоративтік басқарудың қазіргі заманғы ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге қоғамның экономикалық өміріне мемлекеттің экономикалық саясаты арқылы әсер ететін экономиканың ең өзекті мәселелелерін талдайтын, елдің ұлттық шаруашылығының дамуы мен оның қызмет етуін зерттейтін тұтастай жүйе ретіндегі макроэкономика жайлы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 4

    Бухгалтерлік есеп пен аудиттің жалпы теориялық аспектілерін зерделеу: бухгалтерлік есептің тұжырымдамасы мен принциптері, бухгалтерлік ақпараттың сапалық сипаттамалары мен қаржылық есептілік элементтері, бухгалтерлік баланстың құрылымы мен мазмұны, шаруашылық операциялардың әсерінен бухгалтерлік баланста болатын өзгерістер, бухгалтерлік есеп шоттарының сипаттамасы мен қос жазба жүйесін түгендеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Басқару процесін зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерін, коммуникацияларды және шешім қабылдауды, жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, команда жұмысы мен көшбасшылық, сондай-ақ өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымдағы түрлі функционалдық бөлімдерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Макроэкономикалық талдау
    Несиелер: 5

    «Макроэкономикалық талдау» пәнін оқудың мақсаты – практикалық қызметке қажетті экономикалық білімдерді меңгеру, объективті экономикалық процестерді көрсететін экономикалық ұғымдар мен категорияларды меңгеру, макроэкономикалық жүйеде тиімді басқару шешімдерін таңдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық математикалық әдістер
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызмет саласына жататын экономикалық процестерді талдау және модельдеу үшін қажетті дайындықты қалыптастырады. Талдау жүйесін дамытудың балама сценарийлерін имитациялау мақсатында экономикалық процестерді эмпирикалық талдаудың математикалық әдістері туралы теориялық білім баяндалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби-бағытталған мәтіндерді рефераттау үшін жазбаша сөйлеуді меңгеру, сондай-ақ шет тілді Кәсіби-бағытталған сөйлеуді одан әрі жетілдіру; Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеудің барлық формаларының іскерліктерін жетілдіру, сондай-ақ экономика саласындағы болашақ мамандардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Статистика
    Несиелер: 3

    Статистика саласындағы теориялық білімді меңгеруді, ақпаратты алу және өңдеу әдістерін қолдану, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде ақпаратты сандық және сапалық талдау, экономикалық, қаржылық және ұйымдық-басқарушылық модельдерді нақты міндеттерге бейімдеу арқылы құру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеке дамыту модулі (Академиялық хат, дизайнерлік ойлау)
    Несиелер: 4

    Студенттерде ғылыми еңбектерде ойларын қысқа және қол жетімді түрде жеткізе білуді, пайдаланушыны түсінуге, оның проблемасын түсінуге, балама шешімдерді табуға көмектесетін нақты мәселелерді шешу әдісі мен процесін қолдана білуді қалыптастыратын өзара байланысты білім кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттердің маркетинг туралы бастапқы білімдерін, оның маңыздылығы мен қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ болашақ мамандарға Маркетинг теориясы мен тәжірибесін, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді өндіретін салалардағы маркетингтік қызметтің нақты бағыттары мен технологияларын беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Студенттердің маркетингте басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын қалыптастыруға, маркетинг стратегиясын әзірлеуге, нарықтық жағдайды талдауға, тәуекелдерді талдауға, ұйым қызметінің тиімділігін арттыру үшін Кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпорын экономикасы (практикум)
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындардың шаруашылық қызметінің теориясы мен практикасын, олардың экономикалық процестің басқа қатысушыларымен өзара іс-қимылын зерттеу. Бұл ретте "кәсіпорын" ұғымы экономикалық тұрғыдан қарастырылады және "шаруашылық жүргізу субъектісі"мағынасында қолданылады. Кәсіпорын-бұл тек мүліктік кешен ғана емес, сонымен қатар белгілі бір түрде ұйымдастырылған ұжым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетингтегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Инновациялық саладағы басқару жүйесі ретінде маркетинг туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ кәсіпорындардың инновациялық қызметін жандандыру үшін маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді пайдалану және инновациялық қызметке маркетингтік қызметтерді енгізу тиімділігінің көрсеткіштерін зерттеу негізделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Маркетингте стратегиялық шешімдер әзірлеу
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетинг туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру, стратегиялық жоспарлаудың әдістері мен тәсілдері туралы білім алу, кәсіпорынның стратегиялық бағытын таңдау және маркетингте стратегиялық шешімдер қабылдауда және маркетингтік аудит жүргізуде тәжірибелік білім дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Курсты игеру болашақ маманға маркетингтік зерттеулер жүргізу нәтижелерінің негізінде кәсіпорынның мақсаттарына жету үшін тұтынушылардың сұраныстарын анықтау және қанағаттандыру бойынша ұйымдардың қызметіне талдау, жоспарлау, іске асыру және бақылау жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Эконометрика (практикум)
    Несиелер: 3

    Сенімді болжамдарды құрудың теориялық негіздерін меңгеру, зерттелетін құбылыстардың мәнін түсіндіру, олардың дамуын болжау, модельдерді түзету мүмкіндіктерін анықтау, неғұрлым сенімді ақпарат алу. Эконометриялық талдау және болжау әдістерін меңгеру арқылы эконометриялық модельдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Кәсіпорында маркетингті стратегиялық басқару саласында кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, өнімдер мен қызметтер нарығының қызмет етуі жағдайында тактикалық және жедел шешімдер қабылдау. Күтілетін нәтижелер:нарықты және нарықтық конъюнктураны талдау; тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу (уәждер, артықшылық); сұранысты, нарық сыйымдылығын, бәсекелестерге қатысты кәсіпорынның үлесін, бәсекелестік күрес тәуекелін бағалау және болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коммерциялық қызмет
    Несиелер: 5

    Студенттерде коммерциялық қызмет саласында кәсіби білімді қалыптастыру, экономикалық ойлауды дамыту, негізделген басқарушылық шешімдерді табуға мүмкіндік беретін коммерциялық қызметті ұйымдастыруды кешенді түсінуді және оларды тұтыну нарығында қалыптасқан жағдайда іс жүзінде қолдануды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттердің кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру технологиясы туралы жүйелі, тұтас түсінігін қалыптастыру, қазіргі заманғы экономикада бизнесті ұйымдастыру үшін қажетті теориялық және практикалық білімді игеру, кәсіпорынның нарықтағы мінез-құлқының және әлеуметтік-экономикалық дамуының оңтайлы нұсқаларын бағалау және таңдау, қандай да бір бизнес-жобаны негіздеу және осы білімді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтегі талдау
    Несиелер: 5

    Маркетингтік талдаудың теориялық негіздерін оқып үйрену, әдістемесін жасау және маркетингтік талдауды ұйымдастыру және студенттерде оны қазіргі нарық жағдайында жүргізу дағдыларын қалыптастыру.Маркетингтік зерттеулер мен маркетингтік талдауды білу. Нарықты талдау құралдарын, өнім саясатын, бәсекені меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеуді зерттеуге бағытталған. Бағдарлама құрылымы, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, бағдарламалаудың нақты тілін қолдану арқылы бағдарламаларды баптау және жүзеге асыру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 4

    Студенттердің ғылыми пән ретінде бизнес-жоспарлаудың мазмұны туралы түсінік алуы, оларды негізгі ұғымдармен, принциптермен, әдіснамалармен, бизнесті жоспарлау және талдау әдістемелерімен таныстыру. Курс жоспарлау мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімді жүйелендіруді, бекітуді және кеңейтуді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық экономика
    Несиелер: 5

    Студенттердің қазіргі экономикалық ойлауын дамыту, қазіргі экономикалық ортаның ерекшеліктері тұрғысынан іс-әрекеттің практикалық салаларына ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізудің салдарын, тәсілдерін зерттеу, цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту технологияларды, экономикалық талдаудағы зерттеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Басқарушылық шешімдерді құру және қабылдау
    Несиелер: 4

    Басқарушылық шешімдерді қабылдау процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздерін зерттеу, басқарушылық шешімнің функциясы туралы анық түсінік беру. Басқару процесінің методологиясы мен ұйымдастырылуын игеру студенттердің басқару шешімдерін әзірлеу және ұйым стратегиясына сәйкес олардың салдарын бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бизнес этикасы
    Несиелер: 3

    Теориялық негіздерді зерттеу, кәсіпорын қызметінің стратегиялық жоспарлау әдістемесі мен ұйымдастыруды игеру және студенттердің салалық ерекшеліктерді, жоспарлау деңгейлері мен типтерін ескере отырып қазіргі нарықтық ортада жоспарлау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 3

    Қазіргі ұйымның қызметінде корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің мәні мен мазмұнын анықтау принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеу және ұйымның әлеуметтік есептілігін құру, бизнес-жоспардың әлеуметтік құрамдас бөлігін әзірлеу және іске асыру саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Желілік бағдарламалау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету
    Несиелер: 3

    Базалық желілік қосымшаларды енгізу, жөндеу және жақсарту үшін қажетті өзара байланысты білім кешенін, жүйеге залал келтіруде пайдаланылуы мүмкін қауіптердің әртүрлі түрлері туралы ақпаратпен; осы шабуылдар қалай орындалады; және оларды қалай алдын алуға, анықтауға және тоқтатуға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындардың практикалық қызметінде, олардың менеджменті жүйесінде Маркетингтік коммуникациялардың рөлі туралы білімді қалыптастыру және анағұрлым салмақты басқарушылық шешімдерді қабылдауға дайын болу. Коммуникативтік әсер етудің негізгі құралдарын және интеграцияланған маркетингтік коммуникация жүйелерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қосымшаларды әзірлеу және құру
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында бағдарламалық инженерияның практикалық дағдыларын алу; студенттерді Android, Windows Phone операциялық жүйелеріне арналған қосымшаларды әзірлеудің негізгі қағидаларымен және Мобильді қосымшаларды құру технологиясымен таныстыру, барлық зерттелген принциптерді, әдістемелерді, әдістемелерді және әзірлеу құралдарын қолдана отырып толыққанды мобильді қосымшаны әзірлеу бойынша тәжірибелік дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Кеңістіктік көрініс және қиял, геометриялық ойлау, нақты кеңістіктік объектілер мен тәуелділіктердің сызбалары түрінде іс жүзінде іске асырылатын кеңістіктік модельдерді талдау және синтездеу қабілеттерін, сондай-ақ кеңістіктің белгілі бір графикалық үлгілерін алу тәсілдерін зерттеу саласындағы өзара байланысты білім кешенін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Робототехникаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән робототехниканы зерттеуге бағытталған. Кері кинематиканы, жолды жоспарлауды, сенсорларды біріктіруді, басқаруды және динамиканы көрсететін математикалық модельдеу және алгоритмдер саласындағы өзара байланысты білімдер кешенін құрайды. MatlabRoboticsToolbox, Robotic Walkways, RaspberryPiB+ (есептеу модулі) және ArduinoMega т.б. пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 3

    Компьютерлік қоймадағы ақпаратты, сондай-ақ компьютерлік желілер арқылы берілетін ақпаратты қорғау үшін пайдаланылатын ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі қағидаттарын зерттеуге бағытталған. Криптографиялық Алгоритмдер, бағдарламалық қамтамасыз етудің қауіпсіздігі, физикалық қауіпсіздік, қауіпсіздікті басқару және тәуекелдерді бағалау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Веб-статистика және веб-аналитика (практикум)
    Несиелер: 4

    Студенттердің Интернетте статистикалық зерттеулер мәселелері бойынша практикалық білім алуы, сайтқа келушілер туралы ақпаратты жинау және талдау, Интернетте Маркетингтік зерттеулер жүргізу, интернет-порталдарды басқару және контентті басқару жүйелерінің көмегімен оларды ақпараттық толықтыру мәселелерін зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Computer Networking
    Несиелер: 5

    Желілік операциялық жүйелер мен жергілікті желілер туралы жалпы мәліметтерді, интернет пен басқа да компьютерлік желілер архитектурасын, құрылымын, функцияларын, компоненттері мен модельдерін зерттеуге бағытталған. IP-адресация принциптері мен құрылымы және тұжырымдамалар, бұқаралық ақпарат құралдары және интернет операциялары негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Нейрондық желілер
    Несиелер: 5

    Пән классикалық нейрожелілік модельдерді зерттеуге бағытталған; түрлі қолданбалы есептерді шешуге арналған нейрондық желілерді құру; нейрондық желілердің көмегімен әртүрлі типтегі есептерді қою және шешу; әртүрлі есептерді шешуге арналған адекватты нейрожелілік модельдер мен алгоритмдерді таңдауға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар, оларды жоспарлау , халықаралық нарықтарда осы тәсілді қолданудың артықшылықтары туралы түсінік беру, студенттердің интеграцияланған маркетингтік коммуникация әдістемесін меңгеру және оларды практикалық қызметте қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Microelectronics
    Несиелер: 5

    Микроэлектрониканың негізгі аспектілері: физикалық, техникалық және схемалар саласындағы өзара байланысты білімдер кешенін қалыптастырады. Қазіргі микроэлектроника деңгейі, оның әдістері, құралдары, мәселелері және даму перспективалары туралы түсінік береді. Жартылай өткізгішті микроэлектрониканың физикалық негіздерін, интегралдық схемалар түсінігін, микросхемалар, микроэлектрондық құрылғылардың құрылыс принциптерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Blockchain Технологиясы
    Несиелер: 5

    Таратылған тізілімнің технологиясын зерттеуге бағытталған және басшыларға, жобалардың негізін қалаушыларға және блок-әзірлеушілерге, блок-блоктың аспектілеріне, криптография және смарт-келісімшарттардың негіздеріне арналған, сондай-ақ бизнесте блок, крипто-валюта және ICO-ны практикалық қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бағдарламалау технологиялары
    Несиелер: 5

    C+ программалаудың объектілі-бағытталған тілін қолдана отырып, консольді және десктопты .NET қосымшаларын әзірлеуді зерттеуге бағытталған. Парадигмалар қарастырылады .net, C+ тілі, файлдарды өңдеу, құрылымдар, коллекциялар, объектілі-бағытталған бағдарламалау тұжырымдамасы, графика, MicrosoftVisualStudio 2010 және одан жоғары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Деректер қоры және клиент-серверлік қосымшалар
    Несиелер: 5

    Деректер қорын жобалау және басқару, ДББЖ тұжырымдамаларын түсіну және деректер базасындағы болашақ үрдістер туралы ақпарат алу саласындағы дағдыларды қалыптастырады. Деректер қорын басқару жүйесін пайдалана отырып, Java және JDBC, PHP және MySQL клиенттік-серверлік қосымшалардың дамуын алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Web-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Веб архитектурасын, серверлік бағдарламалар стегін, клиенттік технологияларды (HTML, Javascript, CSS), толықтыруды басқару жүйелерінің архитектурасын (CMS), веб-қосымшаның қазіргі заманғы моделін, сыртқы Интернет-Сервистерді және олардың API және PHP тілінде бағдарламалау дағдыларын алуды және деректер базасында (MySQL) негізделген қосымшаларды құруды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындардың халықаралық нарықтағы маркетингтік қызметін ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдардың сыртқы нарықтағы жұмысының ерекшеліктерін ескере отырып, халықаралық маркетинг, маркетинг әдістері мен зерттеу құралдары саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стартаптарды құру (дуальді оқыту жүйесіне негізделген пән)
    Несиелер: 6

    Инновациялық идеяны қалыптастыру және дамыту, дарынды және жұмысқа қабілетті стартап командасын қалыптастыру, өз күшімен мақсатты аудиторияға зерттеулер мен сұрау (тестілеу) жүргізу, даму стратегиясын және негізделген және іске асырылатын бизнес-жоспарды әзірлеу, Стартапты дамытуға және масштабтауға капиталды тартудың барлық ықтимал тәсілдерін пайдалану-Стартапты бағалауды жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Заттар интернеті (IoT)
    Несиелер: 5

    Заттар интернетінің негізгі тенденциялары мен шарттары (IoT) саласында өзара байланысты білім кешенін, сондай-ақ әлеуметтік міндеттер мен мүмкіндіктерді қалыптастырады. Интернет қолдайтын құрылғылар зерделенеді. IoT және олардың электроника, бағдарламалық қамтамасыз ету, датчиктер, жетектер және желілік қосылымға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Диплом алдындағы /жоба алдындағы талдау
    Несиелер: 6

    Диплом алдындағы/алдын-ала талдаудың принциптері мен әдістерімен танысу үшін әзірленген пән. Пәннің мақсаты студенттерді бітіру үшін таңдаған тақырып бойынша талдау жүргізуді меңгеру және жобалық тапсырма негізінде алдын-ала жобаны жүзеге асыруға керекті білімді алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Деректер қорын жобалау
    Несиелер: 5

    ДБ теориясының негізгі түсінігін, ДБ-мен жұмыс істеу технологиясын, деректердің логикалық және физикалық тәуелсіздігін, деректер үлгілерінің типтерін, деректердің реляциялық моделін, реляциялық алгебра, ДБ жобалаудың негізгі кезеңдерін, ДБ концептуалды жобалауды, ДБ нормалауды, SQL тілінің көмегімен мәліметтерді іріктеуге сұраныстарды ұйымдастыруды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаһандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Халықаралық нарықтарға кіру (кейінгі қызмет) кезінде фирмалардың стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдауы, осы шешімдерді қабылдау үшін қажетті ақпаратты іздеу және талдау; осы шешімдерді қабылдау үшін компаниялардың маркетингтік құралдарды пайдалануы саласында білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Digital-marketing (практикум)
    Несиелер: 4

    Пән заманауи маркетингтік ойлауды қалыптастыруға, студенттерден цифрлық маркетингтік стратегияларды әзірлеуге белсенді қатысуға мүмкіндік беретін дағдыларды меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқығаннан кейін студенттер саланың ерекшеліктерін ескере отырып, сәйкес тәсілдерді, әдістерді және әртүрлі цифрлық маркетинг құралдарын іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON10

    Кәсіби және жеке оқыту мен дамыту, мансаптық өсу үшін қажетті өз білімі мен іс-әрекеттерін сын тұрғысынан бағалай алады.

  • Код ON7

    Маркетингті басқарудың әртүрлі әдістерін қолданады, маркетингтік қызметті жоспарлайды, ұйымдастырады, ынталандырады және бақылайды.

  • Код ON5

    Маркетинг жоспарын әзірлейді, барлық мүдделі тараптар алдында балама ұсынылатын шешімдер мен стратегиялар туралы баяндайды.

  • Код ON6

    Экономика, менеджмент және маркетинг саласындағы күрделі тәуелділікті түсінеді, маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды жан-жақты талдайды.

  • Код ON8

    Кәсіби салада қабылданатын басқарушылық шешімдердің тиімділігін талдайды және оларды оңтайландыру жолдарын анықтайды.

  • Код ON2

    Ақпаратты сауатты басқарады, маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын қолданады, маркетингтік проблемаларды шешу үшін ғылыми-техникалық ақпаратқа талдау жүргізеді.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жалпы кәсіби лексиканы меңгерген, деректерді өңдеудің аналитикалық құралдарын қолданады.

  • Код ON1

    Маркетинг саласындағы іргелі теориялық білімді, компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыру кезінде математикалық модельдеу әдістерін қолданады.

  • Код ON9

    Әлеуметтік, басқарушылық, кәсіби этиканы сақтайды, қабылданатын шешімдердің этикалық салдарын бағалайды.

  • Код ON3

    Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары бар, көшбасшылық дағдыларын дамытады, командада жұмыс істей алады, коммуникацияларды құра алады.

Top