8D01103 Сандық педагогика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саясатының заманауи бағыттарын іске асыру үшін сандық технологиялар мен сандық педагогика саласындағы ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
-
Білім берудегі сандық құралдар
Несиелер: 5Ақпараттық білім беру ортасы және желілік технологиялар. Web 2.0 сервистерінің педагогикалық мүмкіндіктері. Білім берудегі бұлтты технологиялар: деректерді сақтау қызметтері, Google қызметтері. Фото, аудио және видео хостинг қызметтерін пайдалану. Геоақпараттық қызметтер. Тесттерді, сауалнамаларды құру және жариялау; презентациялық материалдарды, интеллект-карталарды, уақыт шкалаларын, тег бұлттарын, инфографиканы әзірлеу; бетбелгілерді, қысқа URL мекенжайларын, QR-кодтарды жариялау қызметтері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ақпараттық білім беру ортасы және сандық педагогика
Несиелер: 5Ақпараттық-білім беру ортасының түсінігі. Қазіргі ақпараттық-білім беру ортасының талаптары. Ақпараттық-білім беру ортасының құрылымы. Ақпараттық-білім беру ортасында педагогтың кәсіби қызметі. Білім беру мекемелерін цифрландыру және жаңғырту. Сандық оқыту элементтерімен оқу үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері. Ақпараттық-білім беру ортасында сандық білім беру ресурстарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық жазу
Несиелер: 5Ғылыми мәтіндердің түрлері. Ғылыми мәтіндерді жазу әдістемесі. Ғылыми мәтін құрудың және оны баспаға дайындаудың принциптері. Библиографиялық тізім дизайны. Ғылыми әдебиетке сілтеме жасаудың негізгі ережелері. Аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері. Ғылыми мәтінге шолу. Ғылыми және баспа процесінің этикалық принциптері мен нормалары. Рецензиялатын журналдарда мақалаларды дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пән ғылыми зерттеудің мәні мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, ғылыми қызметтің мазмұны, оның білім әдістері мен формалары, ғылыми танымның әдіснамасы мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ғылыми зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейлері, зерттеу процесінің кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі деректерді бейнелеудың интерактивті технологиясы
Несиелер: 5Деректерді визуализациялау принциптері. Инфографика. Инфографиканың жіктелуі. Деректерді визуализациялау әдістерінің типологиясы: көп өлшемді деректерді визуализациялау. Уақытқа байланысты деректерді визуализациялау. Графиктерді визуализациялау. Иерархияны визуализациялау. Геокеңістік және мәтіндік деректерді визуализациялау. Интерактивті инфографика. Интерактивті оқыту құралдары: психикалық карталар, интерактивті жаттығулар, сөз бұлты. Визуализация тиімділігін арттыру жолдары. Деректерді визуализациялау құралдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сандық педагогикада кәсіби-бағытталған оқыту технологиялары
Несиелер: 5Оқыту технологияларының мәні және сипаттамалары. Дараландыру және саралау оқыту технологиясы. Тұлғалық-бағдарлы оқыту технологиясы. Оқу ынтымақтастығы технологиясы. Дамыта оқыту технологиясы. Модульдік оқыту технологиясы. Сандық оқыту технологиясы.Оқытудың ақпараттық технологиялары. Қашықтықтан оқыту. Проблемалық оқыту. Оқытудың этнопедагогикалық технологиялары. Оқытудың жобалық әдісі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сандық білім беру ресурстарының педагогикалық дизайны
Несиелер: 5Сандық білім беру ресурстарының (СБР) педагогикалық дизайны: түсінігі, міндеттері, кезеңдері. Педагогикалық дизайн міндеттері. Педагогикалық дизайнның білім беру технологияларымен және педагогикалық ғылыммен байланысы. Педагогикалық жобалау (дизайн) оқыту ортасын жобалау процесі ретінде. СБР-ың педагогикалық дизайн кезеңдері: талдау, жобалау, өңдеу, қолдану, бағалау. СБР-ның дидактикалық сапасын бағалау талаптары мен критерийлері. Сандық ресурстарды жобалаудың заманауи технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Цифрлық оқытуды ұйымдастыру
Несиелер: 5Оқыту ақпараттық-білім беру ортасы. Білім беру цифрлық ортасы субъектілерінің өзара іс-қимылының ұйымдастырушылық және қызметтік аспектілері. Білім беру процесінде цифрлық оқыту құралдарын қолдану мәселелері. Сандық оқыту стратегиялары. Сандық білім берудің дидактикалық принциптері, технологиялары және әдістері: адаптивті оқыту және адаптивті тестілеу, виртуалды шындық және виртуалды класс, гамификация, іскери модельдеу және ойындар, толықтырылған шындық, оқытудағы жасанды интеллект, микро-оқыту, мобильді оқыту, инверттелген оқыту және инверттелген класс, оқытуды жекелендіру, аралас оқыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON7
Сандық құралдар, онлайн сервистер және Web технологияларды негізді қолданады, сандық педагогиканың пәнаралық және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін мәліметтерді интерактивті визуалдаудың тиімді технологияларын таңдайды.
-
Код ON4
Педагогикалық қызметте сандық педагогиканың қолданбалы және ғылыми міндеттерінің инновациялық шешімдері үшін кәсіби бағдарланған оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін қолданады.
-
Код ON6
Сандық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу үшін ғылыми тәсіл негізінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады
-
Код ON2
Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасінің өзекті білімін көрсетеді, талдау әдістері мен кәсіби педагогикалық міндеттерді шешуін негіздейді.
-
Код ON3
Сандық педагогиканың пәнаралық салаларында зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде туындайтын әдіснамалық мәселелерді талдау дағдыларын меңгерген
-
Код ON1
Ғылыми құжаттарды (ғылыми баяндамалар, рефератталатын журналдардағы мақалалар, есептер, шолулар, рефераттар, аннотациялар), библиография және сілтемелер жасау және рәсімдеу тәсілдерін меңгерген, іскерлік қарым-қатынас, кәсіби және корпоративтік этика саласындағы электрондық дерекқорлармен жұмыс істеу дағдыларын пайдаланады
-
Код ON5
Ақпараттық-білім беру ортасын жобалау, білім беру процесіне қатысушылардың өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгереді, кәсіби міндеттерді іске асыру үшін сандық технологияларды қолданады.
8D01103 Педагогика және психология
ДокторантураЛ.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01103 педагогика және психология
ДокторантураSilkway Халықаралық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша