Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01610 Тарих в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың физиологиялық даму ерекшеліктерін ескеру, сауықтыру және инклюзивті білім беру процесінің әдістері мен технологияларын ұйымдастыру.
  • Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу жұмысының кәсіби міндеттерін сауатты орындау.
  • Қоғам мен әлеуметтік кеңістіктің барлық деңгейлерінде туындаған саяси және ғылымдық проблемаларды шешуге бағытталған біліктіліктері мен қағидаларын анықтау.
  • Білім беру мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдану, жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдау, оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы негізінде кешенді мониторинг жүргізу.
  • Білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдай отырып, интеллектуалдық, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты орната отырып, сыни ойлаумен оқу-тәрбие процесін ұғыну.
  • Тарихи-хронологиялық және гуманитарлық пәндер саласында өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
  • Кәсіби қызметте жаратылыстану, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, нормативтік құқықтық актілерді және экономикалық талдау элементтерін көрсету.
  • Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасауды меңгерту.
  • Дүниежүзілік және отандық тарихтың әр түрлі кезеңдеріндегі тарихи процестерді сипаттау. Тарихи оқиғалардың себеп-салдарының байланыстарын түсіндіру.
  • Әлемдік тарихтағы деректер кешенінің ерекшеліктерін сипаттау, олармен жұмыс істеу әдістерін анықтау. Тарихи процестерді зерттеудің заманауи тәсілдерін түсіндіру және қолдану, тарихи фактілер мен ғылыми әдебиеттерді негізге алу.
  • Тарихи көздер мен мәдени мұра объектілерінің сақталуын қамтамасыз ету және есепке алумен байланысты технологиялық процестерді басқару.
  • Жеке тұлға ретінде және ұжым мүшесі ретінде нәтижелі жұмыс істеуге, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, өз іс-әрекетін түзеуге және әртүрлі әдістерді қолдануға дағдыландыру.
Top