Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілі мен әдебиеті в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Көне орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты белгілі бір уақыт белдеуінде шешуші болып табылған лингвистикалық құбылыстарды анықтауды қамтиды; тарихи өзгерістер арқылы қазіргі орыс тілінің құбылыстарын түсіндіру; Ескі Славян тіліндегі және басқа славян тілдеріндегі ұқсас құбылыстарды ескі орыс тіліндегі өзгерістерді салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – тұлғаның қалыптасуы мен өзгеруіне педагогикалық әсер ету, мұғалімнің жеке қасиеттерін бағалау, қабылданған шешімдер мен іс-әрекет нәтижесі үшін жауапкершілікті сезіне білу, білім беру. парызын сезіну, қарым-қатынас дағдыларын дамыту, руханилық, толеранттылық. Бұл курс мұғалім мамандығына бастапқы кіріспе ұсынады және біртұтас педагогикалық процесті түсінуге және адамның кәсіби тұлғалық бағдарларын қалыптастыруға, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешуге қажетті негізгі білім мен дағдыларды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    «Тіл біліміне кіріспе» курсы жалпы тіл білімінің бастапқы, бастауыш курсы болып табылады, жалпы тіл туралы, оның құрылымы туралы, тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері туралы алғашқы мәлімет беретін, оны білмей шындап зерттеу мүмкін емес. кез келген тіл. Курстың мақсаты: Студенттердің тіл дамыту процесінің жалпы заңдылықтары туралы білімдерін меңгеруге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыстың ауызша халық өнері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - тарихи процестің заңдарына тікелей қатысы бар әдеби даму заңдарын меңгеру ғана емес, сонымен қатар жаңа заманның ұлы орыс әдебиетінің пайда болуын дайындаған ежелгі орыс әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтау. Мақсат - орыс халқының фольклоры туралы қажетті білімді қамтамасыз ету, оларды сөздік өнері ретінде фольклормен таныстыру. Бағдарлама жанрлық-хронологиялық принципке негізделген. Ежелгі орыс әдебиетінің хронологиялық және географиялық шекаралары. Оның ерекшеліктері: қолжазба сипаты, «жасырындық», фольклормен, іскерлік және шіркеу жазбаларымен өзара байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    «Өзін-өзі тану» пәнінің мақсаты – оқушылардың рухани-адамгершілік дамуы; олардың жалпыадамзаттық құндылықтар туралы білімдерін меңгеруі; оқушылардың сенімін, әлеуметтік маңызды жеке қасиеттерін және өмірлік дағдыларын қалыптастыру. Өзін-өзі тану бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың маңызды шарты – оқушылардың көңіл-күйі мен әл-ауқатына жағымды әсер ететін, релаксацияға ықпал ететін әдістемелік әдістердің көмегімен сыныпта денсаулықты сақтау ортасын құру, дененің кернеуін азайту, шаршауды, шаршауды жеңу, олардың сезімдері мен эмоцияларын жақсы түсіну және ынталандыру, рефлексия. Курс адамның рухани дүниесін дамытып, байытуға, болашақ ұстаз тұлғасының қалыптасуы мен дамуына ықпал етуге арналған. Курс бағдарламасы студенттерге өзінің жеке басын және мақсатын жүзеге асыруға, құндылық бағдарларының тұлғалық және кәсіби жүйесін қалыптастыруға жағдай жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 6

    Мақсаты емле мен пунктуация ережелерінің тұжырымдамасының іргелі негіздерін түсінуді үйрену; әдеби тілдің жазбаша және ауызша формаларын еркін меңгеру дағдыларын үнемі жетілдіреді; ресейлік емле мен пунктуация туралы білімді жүйелеу; алынған білімді тәжірибелік қызметте қолдануды үйрету; кез келген жанрлар мен стильдердің мәтіндеріндегі емле және пунктуация қателерін табу және түзету қабілетін дамыту; тіл құралдарының кең ауқымын пайдалана отырып, ойларыңызды еркін білдіруге үйрету; ұйғарымдарды ұйымдастыру құралдарында тәжірибелі болуы, анық құрылымы бар түсінікті, логикалық мәтіндерді жасау; сөйлеу этикетінің формаларын дұрыс пайдалану; лексика-грамматикалық, фонетикалық, стилистикалық нормалардың жұмыс істеу ерекшеліктерін білу, интерпретациялау құралы ретінде орыс тілін меңгеру, мәдениетаралық қарым-қатынаста қабылдау, білдіру және әсер ету процесінің табысты болуын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі: фонетика және фонология
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты – бакалавриат студенттерінің орыс тілінің практикалық курсында алған білімдерін жүйелеу, орыс тілінің фонетикалық, фонологиялық және интонациялық жүйелерін тереңірек меңгеру негізінде студенттердің теориялық қорын кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Экономикалық және кәсіпкерлік қызметті, шаруашылық объектілерінің жұмыс істеуін дамытуға ықпал ететін іс-шаралар кешенін зерделеу. Экономика, бизнес және кәсіпкерлік ұғымдарының неғұрлым тән, типтік анықтамалары. Кәсіпкерлік қызметтің әлеуетін ашу, стартаптарды ұйымдастыру және жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көне славян тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты белгілі бір уақыт белдеуінде шешуші болып табылған лингвистикалық құбылыстарды анықтауды қамтиды; тарихи өзгерістер арқылы қазіргі орыс тілінің құбылыстарын түсіндіру; Ескі Славян тіліндегі және басқа славян тілдеріндегі ұқсас құбылыстарды ескі орыс тіліндегі өзгерістерді салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімдерін қалыптастырады, оларды күнделікті және кәсіптік қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін пайдалануға. Экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын құндылық бағдарларына бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілінің тарихы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Орыс тілін жалпы шығыс славян кезеңінен орыс тілін қалыптастыру дәуіріне дейінгі заманауи мемлекеттегі проекциямен таныстырған фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық өзгерістерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі: лексика және фразеология
    Несиелер: 3

    Студенттерге қазіргі орыс әдеби тілінің лексикалық жүйесі және оның қызметі туралы ғылыми білім беру; сөздің әр түрлі жақтарымен байланысты мәселелерді зерттеу, сөздің мағынасын зерттеу (семасиология), сөздердің шығу тегін анықтау; тұрақты тіркестерді зерттеу, фразеологиялық айналымдардың жіктелуі; сөздіктердің түрлерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері.
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері - студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ білім жүйесін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика курсында студенттер педагогикалық мақсаттар мен міндеттерге жетудің тиімді жолдарын іс жүзінде қолдану, тәрбие заңдылықтарын және оқыту әдістерін жүзеге асыру үшін аға ұрпақтың әлеуметтік тәжірибені беру және оны жастарға белсенді түрде сіңіру заңдылықтарын зерттейді. .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің теориялық және әдістемелік негіздері, ғылыми-зерттеу қызметін орындау ережелері туралы жалпы түсінік қалыптастыру, жобалау әдістерін меңгеру дағдысын және әртүрлі ғылыми жұмыстардың нәтижелерін ұсыну тәртібін және осы дағдыларды курстық және дипломдық жұмыстарын жазуда, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметте пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің іскерлік коммуникациялар теориясы бойынша білімдерін қалыптастыру, тиімді коммуникативті дағдыларды дамыту: іскерлік әңгіме, телефонмен сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, құжаттармен жұмыс жасау. Пән қарым-қатынастың мәні мен негізгі сипаттамаларын ашады. Қарым-қатынас - адамдардың бір-бірін қабылдауы және өзара әрекеттесу процесі. Мазмұны, мақсаты және коммуникация құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • 18 ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті ескі орыс әдебиеті мен жаңа әдебиет арасындағы байланыс болғанымен 18-ғасырдағы тарихи және әдеби процестің ең тән ерекшеліктерін көрсету. Питер дәуірінің әдебиеті. Орыс әдебиетіндегі классизм. Әдебиет 1760-1770 жыл. XVIII ғасырдың соңғы тоқсанындағы әдебиет. Д.Фонвизин. Г. Державин. Орыс әдебиетіндегі сентиментализм. Н.М Карамзин. А.Н. Ращишев.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - студенттердің пәннің негізгі ұғымдарын игеруі, оның қазіргі терминологиялық аппаратын игеруі, әдеби-көркем шығармаларды ғылыми талдау және бағалау дағдыларын игеруі, көркем шығармашылыққа нақты тарихи және құрылымдық тәсілдің әдіснамасын игеруі. Курс әдебиет теориясы мен жалпы әдебиет тарихы мәселелеріне қызығушылықты оятуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы және қайта өрлеу дәуіріндегі антикалық әдебиет пен шет ел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Әр түрлі әдеби жанрлар мен жанрдағы мәтіндермен жұмыс істеу, мәтіннің стилистикалық сәйкестігін сезіну және анықтау қабілетін қалыптастыру, оның мифологиялық және тұрақты көркемдік әдістерін анықтау үшін антикалық мәдени мұраны білу және әртүрлі әдеби жанрлар мен мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Ежелгі әдебиеттердегі ең маңызды ғылыми еңбектер мен оқулықтарды оқып үйрену

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 4

    технологиясы - оқу және жазу үдерісінде ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыратын тұтас жүйе. Ол ашық ақпараттық кеңістіктің негізгі дағдыларын меңгеруге, мәдениетаралық өзара әрекеттесуге кіретін ашық қоғамның азаматтық қасиеттерін дамытуға бағытталған. Технология білім беру саласындағы көптеген мәселелерді шешу үшін ашық. Сын тұрғысынан ойлау - адамның интеллектуалды қызмет түрлерінің бірі, ол оның айналасындағы ақпараттық өріске деген көзқарастың қабылдау, түсіну және объективтіліктің жоғары деңгейімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі: морфология және синтаксис
    Несиелер: 4

    «Орыс тілінің морфологиясы мен синтаксисі» пәнін оқытудың мақсаты коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, т.б. тілді практикалық білу. «Орыс тілінің морфологиясы мен синтаксисі» пәнінің материалын меңгеру оқытылатын лексикалық тақырыптар аясында грамматикалық білімді өнімді игеруді көздейді. Оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны білім берудің коммуникативті бағыттылығы принципіне негізделген, бірақ сонымен бірге орыс тілінің теориялық және практикалық грамматикасын жүйелі және дәстүрлі оқыту принциптеріне негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ орыс тілі мұғалімін инновацияға дайындау: оның педагогикалық инновациялар теориясы мен практикасы, тілдік білім берудің инновациялық әдістерін енгізу ерекшеліктері туралы ақпаратпен қамтамасыз ету; Болашақ мұғалімнің қалыптасуы - жаңадан қабылдау, шығармашылықпен өзін-өзі тану үшін инновациялық дайындықтың әдебиетші-жазушысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Университеттің әдістемелік курсының концептуализмінің әдіснамалық негіздері туралы идеяны қалыптастыру, оларға практикалық қызмет үшін қажетті білім, кәсіби дағдылар мен қабілеттер жүйесін беру. Кәсіби қасиеттерді қалыптастыру: белсенді өмірлік ұстаным, болашақ мамандығын сыйлау, балаларға деген саналы махаббат, олармен қарым-қатынас жасау мүмкіндігі. Әдебиеттерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін меңгеру, мектеп пәні ретінде әдебиет тәрбиелеу функцияларын жүзеге асыру, оқытуға тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, шығармашылық тұрғыдан дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігі. Болашақта кәсіби қызметте шешілген білім беру міндеттерінің тиімділігін жоғарылату мақсатында тәжірибе нәтижелерін іздеуді және жалпылауды әдістемелік негізде қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті. Шығармашылық В.А. Жуковский, К.Н. Батюшкова, И.А. Крылов. Шығармашылық ақындары Декембристтер. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы драма. Шығармашылық А.С. Грибоедов. 20-30 жылдардағы романтикалық проза. Шығармашылық А.С. Пушкин, М.Ю.Лермонтов, Н.В. Гоголь. Орыс әдебиеті XIX ғасырдың 40-50 жылдығы. XIX ғасырдың ортасында поэзия. Тютчев А.А. Фет., Н.А. Некрасов. XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс драмасы. А.Н.Островский. 1860 жылдардың демократиялық жазушылары. XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс прозасы. И.С. Тургенев, И.А. Гончаров, М.Е. Салтыков-Щедрин, Г.И.Успенский. 1870 жылдардағы әдеби жағдай. Н.С.Лесков. Ф Достоевский. Л.Н. Толстой. А.П.Чехов.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 17 ғасырдағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    17 ғасыр әдебиеті, журналистік жанрлардың өсу ғасыры, кәсіби әдеби орта, мерзімді басылымдар. ХVІІ ғасыр әдебиетінің екі көркемдік бағыты: Қайта өрлеу гуманизміне реакция ретінде пайда болған классицизм және барокко.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттер санасында тәрбие теориясының негізін қалыптастыру,мінез-құлқын тәрбиелеу,қоғамдағы тәрбиенің мәнін дұрыс түсінуге және тұлға бойында дұрыс қалыптастырудың жолдарын таба білуге қалыптастыру.Міндеттері: Мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды, ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру;өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балаларға арналған әдебиет шығармалары
    Несиелер: 5

    Оқу, көңіл көтеру және тәлім-тәрбие беру мақсатында айтылған ертегі, ауызша әңгімелер, өлеңдер, тақпақтар, балаларға арналған ерте шығармалар. Балалар әдебиеті жанрының даму тарихы. Орындау техникасымен, мазмұнымен, көлемімен және тақырыбымен анықталатын әдеби жанр категориялары. Әлемдік балалар әдебиетінің жұмыстарын зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    «ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті» курсы қазіргі орыс әдебиетін оқытудың негізі болып табылады, дағдыларды қалыптастырады, олардың арасында мәтіндерді түсіндіру және филологиялық талдау саласындағы қажетті ақпараттар ғана емес, сонымен қатар әртүрлі уақыт кезеңдері мен мәдениет түрлерінің шығармаларының мәтіндерін талдау ерекшеліктерін меңгеру . Бұл курсты оқу барысында зерттелетін құбылыстар мен процестердің ерекшеліктерін анықтауға, дәстүрлер мен жаңашылдықтардың өзара байланысын орнатуға, орыс әдебиеттің ұлттық ерекшелігін анықтауға тұрақты қызығушылық қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • БАҚ редакциялау негіздері және этика
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерді одан әрі практикалық жұмысына қажетті теориялық мәселелермен таныстыру және өзіндік және авторлық мәтіндерді жан-жақты өңдеудің негізгі дағдыларын меңгеруге көмектесу. Бұл дағдылар мәтінмен жұмыс істеу әдістемесін оқу барысында қалыптасады. Демек, курсты зерделеудің негізгі міндеттері: филологтардың форма мен мазмұн арасындағы ең үлкен сәйкестікке қол жеткізу қабілетін дамыту, композициялық құрылысты жетілдіру, саяси, фактілік, логикалық дәлдік, материалдың нақты лексикалық және стилистикалық безендірілуі, этикалық нормаларды ұстану. мәселенің жағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл оқу курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. Білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • СӨЖ-ге кіріспе
    Несиелер: 4

    Мәдениетаралық қатынас - әртүрлі мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттесуі. ХБ мәдениетаралық қарым-қатынас процесін, оны жүзеге асыру жағдайларын, кездесетін қиындықтар мен коммуникативті сәтсіздіктердің себептерін зерттейді. «Мәдениет», «аккультурация», «стереотиптер», «ауызша және вербалды емес қарым-қатынас және т.б.» ұғымдары Курстың негізгі мақсаты студенттерді әртүрлі мәдени өркениеттер өкілдерінің психикалық ерекшеліктері мен ұлттық салт-дәстүрлерімен қатар мәдениетаралық қарым-қатынас нормаларымен, ережелерімен және стилдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 18 ғасырдағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    18 ғасыр – «ағартушылық дәуірі», немесе «ақыл-ой ғасыры». Бұл курсты оқыған студент: дәуірдің хронологиялық шекарасын біледі; оның пайда болуының идеологиялық алғы шарттары; ағартушылық қозғалыстың негізгі өкілдері; жаңа идеялар қоғам өмірінің әртүрлі салаларында қалай көрініс тапқанын; Томас Гоббс, Рене Декарт және Бенедикт Спинозаның ағартушылықты дайындауға қосқан үлесін сипаттай біледі; әртүрлі елдердегі ағартушылықтың ерекшеліктерін анықтай алады; ағартушылық қозғалыстың генезисі мен эволюциясын сипаттауды біледі; «табиғи адам», «ағартушылық абсолютизм», деизм ұғымдарына ие болады; ағартушылық әдебиеттің негізгі белгілері туралы түсінігі болады. Ағылшын әдебиеті: А.Папа, Д.Дефо, Дж.Свифт, Г.Филдинг, Т.Грэй, Л.Штерн, француз әдебиеті: Ш.Л.Монтескье, Вольтер. Д.Дидро, Ж.Ж.Руссо, неміс әдебиеті: И.В.Гёте, Ф.Шиллер, Г.Э.Лессинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Публицистикалық стиль және норма: жазу дағдылары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді публицистикалық стильдің негізгі жанрларымен таныстыру; басылымдармен жұмыс істеу барысында жанрларды нақты анықтауды үйрету; публицистика үлгілерін талдау барысында стильдік, жанрлық сезімге тәрбиелеу, жазу нормаларын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 19-21 ғасырдың шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    19-20 ғасырлар әдебиетіндегі дәуірдің дағдарыстық сипаты. Ғасырлар тоғысындағы декаденция қайғылы көзқарас, әдеби импрессионизм, романтизм, неомантикизм, эстетизм, өнер мен әдебиеттегі реализм. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиеттің тән белгілері (фрагментация, ирония, қара әзіл т.б.), сондай-ақ модернистік әдебиетке тән ағартушылық идеяларға реакция. Әдебиеттегі постмодернизм

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақтың халық ауыз әдебиеті, қазақ поэзиясының дамуының үш кезеңі: - жырау кезеңі (XV ғасыр - XVIII ғасырдың бірінші жартысы); - поэтикалық кезең (18 ғасырдың екінші жартысы - XIX ғасырдың бірінші жартысы); - Айтыс кезеңі (19 ғасырдың екінші жартысы - ХХ ғасырдың басы) Қазақ жазба әдебиетінің дамуы

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиа-ақпараттық сауттылық
    Несиелер: 4

    «Медиa және aқпaрaттық сaуaттылық» пәні студенттерге коммуникaция және aқпaрaт aрнaлaрымен ойлaнып, бірлесіп жұмыс жaсaуғa мүмкіндік береді. Медиa және aқпaрaттық сaуaттылық aрқылы пaйдa болғaн құзыреттіліктер студенттердің бойындa медиa мен өзге де aқпaрaт жеткізушілерден жоғaры сaпaлы қызмет көрсетуді тaлaп ететін сыни тұрғыдaн ойлaу дaғдылaрын дaмытaды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Риторика және дикторлық шеберлік
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – студенттердің тұлғалық және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында белсенді сөйлеу-шығармашылық әрекетке дағдыландыру. Кәсіби шешенді қалыптастыру ерекше міндет болып табылады. Бұл тапсырма әр мамандық бойынша, нақты сөйлеу әрекетіне қатысты жеке шешілуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интернет-технологиялар және БАҚ
    Несиелер: 4

    Бұл курс қазіргі әлемдегі интернет-технологиялардың іргелі мәселелерін қарастырады. Интернет-технологиялар саласындағы базалық білімдер әзірленуде, олардың дамуы мен қалыптасу тарихы зерттелуде, аудитория мен оның негізгі сипаттамаларына, сондай-ақ кең таралған ақпарат құралдарына талдау жасалуда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ мектептерінде орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    орыс тілін ана тілінде емес оқыту әдістемесінде қолданылатын пәнмен, міндеттермен және зерттеу әдістерімен танысу; техниканың негізгі санаттарын ассимиляциялау; ғылыми әдебиеттерде лингвистика, педагогика және психологияның өзекті мәселелері бойынша бағдарлай білуге үйрету; ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың негізгі ұйымдастыру формаларын, әдістері мен құралдарын игеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарама-қарсы лингвистика
    Несиелер: 4

    Контрастивті лингвистиканың мақсаты – тілдік құрылымның барлық деңгейіндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін екі, сирек бірнеше тілді салыстырмалы зерттеу. Шет тілін оқыту әдістемесін жетілдіруге бағытталған еңбектерде ана тілі бастапқы үлгі ретінде – «анықтамалық тіл» (бастапқы тіл) алынады, онымен зерттелетін шет тілі (мақсатты тіл) ұқсастық сызығы бойынша салыстырылады. және негізінен айырмашылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • БАҚ тілі мен жанрлары
    Несиелер: 4

    Бұл курс бұқаралық ақпарат құралдарының тілін - газет, радио, теледидар ерекшеліктерін қарастырады. Газет стиліне қатысты кейбір авторлар осы стильдегі екі сортты: а) газет стилінің мәнін құрайтын газет хабарламаларының стилі, тақырыптары мен жарнамалары, және б) журналистік стилдің стилі, тіпті тіпті ораторлық стильді және эссе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 3

    Ақпараттық технологиялардың рөлі қоғамдық өмірдің барлық салаларында қарқынды өсіп келеді, сондықтан көп нәрсені арттыру қажет алдыңғы қатарлы және тиімді бағдарламалық және технологиялық білім беру шешімдерін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 5

    Пән жаңа лингвистикалық және ақпараттық технологиялар саласындағы лингвистикалық мамандандырудың негізгі білімдерін құрайды, олар келесі жалпы кәсіби және арнайы пәндердің мазмұнымен нақтыланады және толықтырылады: заманауи концептуалды аппараттармен, терминологиямен, заманауи тәсілдермен, әдістермен, құралдармен, қолданбалы лингвистика саласындағы технологиялармен, жасанды тілдердің нұсқаларымен танысу, оларды модельдеу және көрсету әдістері, әр түрлі компьютерлік жүйелерді лингвистикалық қолдау (тіл және сөйлеу бірліктерін автоматикалық өңдеу, ақпараттық-іздеу, сараптамалық жүйелер, лексикографиялық, машиналық аударма жүйелері, т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық коммуникация теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқып-үйрену барысында алған білімі мамандығы ақпараттық-коммуникациялық қызметпен тікелей байланысты мамандар үшін қажет. «Бұқаралық коммуникация теориясы» пәні қазіргі филологтардың кәсіби даярлауының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, өйткені қазіргі заманғы бұқаралық ақпарат құралдарының болашақ мамандарға қызмет етуінің негізгі технологияларын білу олардың тиімді жұмыс істеуінің маңызды шарттарының бірі болып табылады. Курстың мақсаты болашақ мамандарды коммуникацияның теориясы мен практикасындағы өзгерістерді бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON14

    сөйлем құрылысында ойды дәл жеткізе алатын, лексикалық бірліктерді әр түрлі өлшемдерге сәйкес топтастырып, жүйелей алатын, лингвистикалық құралдарды таңдай алады, сонымен қатар орыс тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылыстарын уақытылы және грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолдана алады;

  • Код ON5

    Шығармашылық психология саласындағы білімге, шығармашылық қызметтің теориялық негіздеріне, кәсіптік қызметті қайта құру дағдыларына ие болу; білім беруде инновациялық идеяларды жүзеге асыру, инновациялық және балама шешімдерді табу, жаңа педагогикалық идеяларды, сыни ойлауды қалыптастыру, дерексіз ойлау, талдау және синтездеу қабілеті, белсенді өмірлік ұстанымы болуы

  • Код ON9

    зерттелетін елдің мәдениеті мен әдебиетін, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін біледі; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне толеранттылықпен қарау; мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларына ие, алған білімдерін мәдениеттер диалогында қалай қолдануға болатындығын біледі

  • Код ON6

    орыс тілі мен әдебиетін оқытудың, ел туралы мәдени және лингвистикалық материалдарды үйлестірудің тиімді стратегияларын біледі және түсінеді; елтану саласында білімді сөйлемде, қарым-қатынаста және оқытуда қолдануды біледі

  • Код ON8

    оқыту мен оқуда инновациялық тәсілдерді (соның ішінде АК технологиясын) қолдану арқылы көшбасшылық және өзіндік білім дағдыларын дамыта алады; заманауи технологияларды игеру дағдылары бар, ақпараттық қызметтерді кәсіби қызмет саласында қолдана біледі;

  • Код ON4

    қоғамдық пікірге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білу және оларды кәсіби қызметінде басшылыққа алу; іскери этиканы, мінез-құлықтың жеке этикалық және құқықтық нормаларын сақтау;

  • Код ON12

    қазіргі заманғы орыс тілі және әдебиетін оқыту әдістемесінің жағдайын бағалау мүмкіндігіне ие; әдіс-тәсілдерді, оқыту формаларын саралауды біледі; орысы тілі және әдебиеті сабағын жоспарлау мен өткізуде әдістемелік білімді және инновациялық технологияларды қолдануды біледі

  • Код ON10

    филология саласындағы ең алдыңғы қатарлы білім элементтерін қоса алғанда, оқу саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді; орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық құралдарына, сондай-ақ ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі түрлеріне, оның ішінде кәсіби деңгейге ие;

  • Код ON15

    қазіргі заманғы ақпараттық ағындарды бағдарлай білу және әлемдік экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу; кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар икемді және ұтқыр болу; белгісіздік пен тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау дағдыларына ие болу

  • Код ON13

    күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие; әдістеме, педагогика саласындағы білімдерге ие және психология, педагогикалық менеджмент саласында ақпаратты басқара біледі, психологиялық-педагогикалық диагностика, критериалды бағалау негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асырады; өзін-өзі басқаруға, әділеттілік пен объективтілікке ұмтылады

  • Код ON11

    студенттердің әлеуметтік, жас ерекшелігін және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық іс-әрекеттерді жобалауға, білім беру іс-әрекетінің технологияларына, әдістері мен формаларына сыни тұрғыдан қарау; қоршаған ортаға, әлеуметтік ортаға және білім беру кеңістігіне қауіп пен қатерді ескере отырып, кәсіби қызметте денсаулықты сақтау технологияларына ие болу;

  • Код ON3

    Метакоммуникативті талдау, орыс тілінде ғылыми контекст синтезін қолдана отырып, ақылға қонымды, логикалық шынайы және мағыналы түрде ауызша және жазбаша сөйлеу құра біледі; дискурстың әр түрлі түрлерін қолдануды біледі; сөйлеу әрекеті мен сөйлеу қарым-қатынасы бойынша серіктестерінің әрекеттерін бақылауды жүзеге асырады

  • Код ON2

    экономикалық білім негіздері болуы, менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. туралы түсініктері болуы; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын талдау дағдыларын меңгереді; жаңа нарық мүмкіндіктерін анықтау, күшті және әлсіз жақтарын және даму перспективаларын талдау дағдылары (мекемелер, бизнес және т.б.)

  • Код ON1

    жаратылыстану ғылымдары, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласындағы негізгі білімдерге ие болу, олар дүниетанымы мен ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді

  • Код ON7

    оқу процесін ұйымдастыра біледі, сабақты дұрыс құру тәжірибесін қолдана алады; орыс тілін және әдебиетін оқытудың тәрбиелік мәнін түсінеді және оқу процесінде тәрбие жұмысын қалай жүргізуге болатындығын біледі; студенттерге әлеуметтік және кәсіптік бағдар бере алады; сабақта материалды ұсыну көлемі мен дәйектілігін, ұсыну әдісін ұтымды таңдау, негіздемелер, тұжырымдар мен суреттердің ақылға қонымды және ойластырылған үйлесімділігін анықтау дағдылары бар

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептерге арналған Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top