Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06102 Бағдарламалық инженерия (бейіндік 1,5 жыл) в ХИТУ

Пәндер

  • Ақпараттық жүйелер және цифрлық технологиялар

    Пәннің мақсаты-ақпаратты іздеу, жинау, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық технологияларды қолдана отырып, білім алушының кәсіби іс-әрекетінің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жасанды интеллект жүйесінде, ақпаратты енгізуді, жинақтауды, өңдеуді, беруді, жедел басқаруды автоматтандыруды қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелерде теориялық және практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өмір сапасын басқару

    Пәннің мақсаты білім алушыда өмір сапасының көрсеткіштері мен индикаторлары жүйесі туралы практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс басым көрсеткіштерді есептеу технологиялары мен тетіктерін, өмір сапасының құрылымындағы әлеуметтік-экономикалық, рухани көрсеткіштердің рөлін және өмір сапасын қамтамасыз ету саясатының бағыттарын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар өмір сүру деңгейінің негізгі көрсеткіштері, оларды есептеу технологиялары мен механизмдері бойынша теориялық және практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • BIG-DATA (Үлкен деректерді талдау)

    Пәннің мақсаты білім алушыда статистикалық талдау және математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, құрылымдық және құрылымданбаған деректердің үлкен массивтерін "өндіру", өңдеу, талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, тиімді басқару және бизнес шешімдерін қабылдау үшін заңдылықтарды табу және болжамдар құру, сондай-ақ ғылыми зерттеулер жүргізу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өте үлкен көлемде тез түсетін мәліметтермен жұмыс істей алады, үлкен деректердің негізгі ұғымдарын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқарудағы ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты білім алушыда кәсіпорын қызметін жоспарлау, ақпараттық деректермен алмасу, ақпараттың жеткізілуін бақылау, сондай-ақ жұмыс процестерін оңтайландыруға және пайданы барынша арттыруға бағытталған басқа да іс-әрекеттер жасау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы инновациялық қызметті басқару, жоспарлау және ұйымдастыру әдістері туралы теориялық және практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты менеджменттің әлемдік тәжірибесі, менеджменттің ерекшеліктері, ұйымдар қызметінің әртүрлі аспектілерін басқаруға байланысты практикалық мәселелерді шешу мәселелерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ұйымның сыртқы және ішкі ортасының жұмыс істеу ерекшеліктерін түсінеді, басқару шешімдерін қабылдау кезінде тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды, сандық және сапалық талдаудың әдістері мен әдістерін талдайды және жобалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Сандық интерактивті өнімді әзірлеу

    Пәннің мақсаты-цифрлық интерактивті өнімдерді жобалау, өнімдер мен қызметтерді әзірлеу үшін UX дизайн ойлау дағдыларын арттыру. Нәтижесінде білім алушылар нарық қажеттіліктеріне бағдарлана отырып, интерактивті цифрлық өнімдерді тиімді пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты – білім алушының іскерлік әрекеттестіктің психологиялық-коммуникативтік әдістері мен технологиялары туралы жүйелі білімін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде білім алушыда психологиялық білімі кеңейеді, жалпы психологиялық база басқару тақырыптарымен толықтырылады, басқарушылық қарым-қатынастар саласындағы кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге арналған практикалық сабақтар өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мобильді жүйелерге арналған бағдарламалық жасақтама жасау

    Пәннің мақсаты білім алушының пайдаланушы интерфейстерін, сервистерін құру бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы мобильді қосымшаларды әзірлеуге және орнатуға, фондық қызметтерді, Дабылдарды жасауға және Android үшін хабарландыру механизмі мен бағдарламаларды қосуды автоматтандыруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздікті қамту бағдарламалық құралдары

    Пәннің мақсаты білім алушының ақпараттық жүйелердегі ақпараттық қауіпсіздік саласындағы заманауи мәселелерде ақпаратты қорғау құралдарын қолдану бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ақпараттандыру объектісінің қауіпсіздігіне төнетін қатерлерге бағалау жүргізе алады, ақпараттық-телекоммуникациялық желілерде осалдықты бағалау әдістемелерін қолдана алады, ақпараттық қауіпсіздік саясатын әзірлей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсібі)

    Пәннің мақсаты білім алушыда шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілеттерін іске асыру және оларды кәсіби қызметте пайдалануға дайын болу үшін тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін кәсіптік-бағдарланған шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы кәсіби және ғылыми қызметтегі коммуникативтік міндеттерді шешу үшін шет тіліндегі әдебиеттерді оқу, түсіну, түсіндіру, іздеу дағдыларын іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Нейрокомпьютерлік жүйелер

    Пәннің мақсаты-оқушының нейрондық желілер әдістерін қолдана отырып, әртүрлі мәселелерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, қолдану аясын көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы машиналық оқыту әдістерін модельдей және қолдана алады, дыбысты, бейнені тану мәселесін шешу мүмкіндіктерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары өнімді есептеу әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты - білім алушыда есептеу математикасының, деректерді талдау мен өңдеудің белгілі әдістерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жоғары өнімді есептеу саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жоғары өнімді есептеу теориясынан талдау мен оңтайландырудың негізгі әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнестің инновациялық дамуы

    Пәннің мақсаты – білім алушының инновациялық идеяларды тәжірибеге айналдыру қабілетін анықтайтын кәсіпкерлік құзыреттілігін қалыптастыру. Курс экономикалық және математикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, инновациялық кәсіпкерлік туралы жан-жақты түсінік береді. Оқыту нәтижесінде студент инновациялық бизнесті дамытудағы жобаларды жоспарлау және басқару, сондай-ақ әзірленген инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау мүмкіндігіне ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақылды робототехника

    Пәннің мақсаты білім алушыда робототехникалық жүйелерді басқару үшін қолданбалы бағдарламалық шешімдерді құрастыру әдістерімен, әзірлеу құралдарымен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы бағдарламалау жүйелерін, компьютерлік математика жүйелерін, компьютерлік модельдеудің аспаптық құралдарын пайдалана отырып, робототехника есептерін шешудің аналитикалық алгоритмдерін тиімді қолданудың теориялық және практикалық дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жасақтама әдістемесі және ақпаратты параллель өңдеу әдістері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қолданбалы бағдарламалық өнімдерді индустриялық жобалау әдіснамасы ретінде бағдарламалық инженерия саласында зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру бойынша білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, параллельді есептеулерді ұйымдастырудың негізгі заманауи технологияларын зерделеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы таратылған операциялық жүйелер, JAVA және CORBA технологиялары бойынша теориялық және практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды жүйелер

    Пәннің мақсаты студенттің жасанды интеллект және шешім қабылдау жүйелері саласындағы практикалық дағдыларын қалыптастыру, Әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді әзірлеу әдістері мен бағдарламалық құралдарын зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы объектілердің жай-күйін бағалау және болжау міндеттерін шешу үшін зияткерлік жүйелерді қолдана алады, логикалық бағдарламалау тілінде бағдарламалар жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT-жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты білім алушыда кәсіпорындарды Автоматтандыру және ақпараттандыру жобаларын орындау бойынша білікті шешім қабылдауға мүмкіндік беретін жобалық менеджмент бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы it-жобаны жоспарлауда, заманауи бағдарламалық құралдардың көмегімен әртүрлі салаларда инновациялық IT-жобаларды әзірлеу және енгізу әдіснамасында күрделі кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректерді кластерлеу

    Пәннің мақсаты-Big Data парадигмасындағы деректерді өңдеу принциптерін түсіну, BIG Data технологиялары негізінде қарапайым шешімдер жасау, "үлкен деректермен"жұмыс істеу үшін танымал бұлттық платформаларды пайдалану. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы кластерлік топтарды анықтау үшін кластерлеу әдістерін әзірлеуге және қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу сапасын басқару

    Пәннің мақсаты білім алушыда сапаны басқару бөлігінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің негізгі бағыттары бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу процесінің сапасын басқару бойынша дербес шешімдер қабылдау, оларды үйлестіру, қорғау және олар үшін жауапкершілік алу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және енгізу кезінде сапа менеджменті жүйелерін жобалап, талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби қызметте программалаудың заманауи тілдері мен программалық инженерия әдіснамасын қолдана білу.
  • кәсіби қызметте заманауи зияткерлік технологияларды пайдалана отырып, тиімді алгоритмдер мен бағдарламалық құралдарды әзірлеу.
  • инженерлік міндеттерді шешу үшін, оның ішінде шет тілінде кәсіби қызметте заманауи психологиялық әдістерді қолдану
  • бағдарламалық жасақтама құралдары мен IТ-жобалардың дамуын тиімді басқару.
  • заманауи интеллектуалды модельдерді қолдана отырып, үлкен деректерді (Big Data) сақтауға, өңдеуге және талдауға бағытталған ақпараттық жүйелерді енгізу.
  • бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасы мен сенімділігін бағалау әдістерін қолдана отырып, ақпараттық қауіпсіздікті (киберқауіпсіздікті) қамтамасыз ету құралдары мен жүйелерін сынау бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеу.
  • жасанды интеллект, нейронды жүйелер саласындағы әдістер мен технологияларды пайдалану.
  • білімнің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы терең білімді, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас, шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде ойларды дұрыс және логикалық жобалау дағдыларын көрсету
  • ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оларды шешудің мүмкін жолдары тұрғысынан қоғамда туындайтын өмір сапасының проблемаларын талдау
  • алынған білім мен дағдыларды жеке даму және инженерлік міндеттерді шешуде идеяларды кешенді енгізу үшін біріктіру
  • ақпараттық технологиялардың көмегімен ұйымдардағы экономикалық талдаудың әртүрлі деңгейлерінде әртүрлі техникалық шешімдер мен тәсілдерді оңтайландыру
  • робототехника, мобильді технологиялар саласында әдістер мен технологияларды енгізу.
Top