7M06102 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в ҚМТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Есептеу техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және енгізу саласында ғылыми және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Ғылым тарихы және философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналити-калық қабілеттерді және зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады. Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Замануй бағдарламалау платформалары
Пән бітірушінің кәсіби дайындығының негізін құрайды. Курста бағдарламалық құралдардың бағдарламааралық және платформааралық интеграциясының бірегей мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін Microsoft .NET сияқты қазіргі заманғы платформалар негізінде бағдарламалық жүйелерді құрудың идеологиясына, технологиясына және тәжірибелік мүмкіндіктерін шолуға қатысты сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың замануи әдістері мен құралдары
Пән IT дамуының қазіргі тенденцияларын және қазіргі заманғы технологиялар мен құралдарды қолдана отырып есептеуіш техника бойынша сүйемелдеуді оқытады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: БҚ жобалау әдістемелеріне шолу; БҚ құруға заманауи көзқарас; БҚ әзірлеу технологияларының даму тенденциялары. Курсты оқу жоғары деңгейдегі тілдерде қазіргі заманғы программалау әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды кіріктірілген басқару жүйелері
Пән адамның интеллектуалды іс-әрекетінің саласы ретінде жобалау теориясы мен практикасын зерттеуге арналған. Курс бөлімдермен ұсынылған: білімді ұсыну модельдері, сараптамалық жүйелер, үлгіні тану (сәйкестендіру) жүйелері, жасанды нейрондық желілер. Курсты оқу жасанды интеллект технологияларын қолдану саласында білім мен дағдыларды игеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік және желілік әкімшілдендіру
Пән жүйелік және желілік әкімшілендірудің заманауи принциптері мен әдістерін оқытады. Курс бөлімдермен ұсынылған: Әкімшілендіру қызметтері, рәсімдері және қызметтері; әкімшілендіру объектілері; әкімшілендірудің бағдарламалық құрылымы және әдістері. Курсты оқу магистранттарда дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Конфигурацияны басқару қызметімен жұмыс; әкімшілендіру жүйелерінде бағдарламалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллельді және жоғары өнімді есептеу
Пән мәліметтерді және жоғары өнімді жүйелерді және олардың компоненттерін параллель өңдеумен жүйелерді жобалау саласындағы бітірушілердің кәсіби дайындығының негізін құрайды. Курсты оқу студенттердің негізгі стандарттарды меңгеру бойынша білімі мен іскерлігін қалыптастыруға, деректерді параллель өңдеу жүйелері мен жоғары өнімді есептеуіш жүйелердің нақты конфигурацияларын жобалау, ретке келтіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (Кәсіби)
Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі оқытушылардың әдістемелік даярлығының негізі болып табылады. Курс жоғары білім берудің оқу процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасын және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарына негізделген оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеуге бағытталған; жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, ең ұтымды формаларды, оқыту технологиялары мен дидактикалық әдістерін таңдау. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: оқу процесін ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық актілер; оқу процесін ұйымдастырудың тиімді формалары; оқуда мақсат қою; дәрістерді, практикалық және зертханалық сабақтарды әзірлеу әдістемесі; сабақты талдау оқыту сапасын арттыру құралы ретінде. Курс оқытудың заманауи технологиялары мен жасанды интеллект арқылы базалық және бейіндік пәндер бойынша сабақтарды өткізу дағдыларын дамытуға бейімделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пән жоғары білім беру (ЖББ) жүйесіндегі оқу үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын зерделеу мен түсінуге, тұлғалық өсу мотивациясын дамытудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін меңгеруге негіз болады. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы; педагогика ғылымының әдістемесі; жоғары білім беру жүйесіндегі оқыту мен тәрбиелеу теориясы; оқыту мен тәрбиелеу психологиясының негіздері; ЖББ жүйесіне жасанды интеллектті енгізудің келешегі мен тәуекелдері; жасанды интеллект процессуалдық сипаттамалары және нейрондық желілердің оқу мүмкіндіктері негізінде университет оқытушысының жұмысын оңтайландыру. Курс магистранттарда оқу үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету саласында кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған және оларды педагогикалық қызметтің жеке және шығармашылық стиліне бағыттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректер қорын ұйымдастырудың заманауи тұжырымдамалары
Пән деректер қорын ұйымдастырудың заманауи концепциялары мен әдістерін оқытады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: деректер қорын жобалаудың кезеңдері мен әдістері; таратылған ДБ, деректер қоймасы, OLTP және OLAP жүйелері, Data Mining. Курсты оқу деректер қорының концепциялары, Тұжырымдаманың негізгі ережелері, деректер құрылымы туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor "Стартаптар және технологиялық кәсіпкерлік"
Курсты зерделеу білім алушыларда өміршең стартап құру процесін түсінуді қалыптастыруға, кәсіпкерлік ойлауды, IT құзыреттіліктерді, топтық жұмысты және бизнес-жобаны дайындау және іске асыру үшін технологиялық кәсіпкерге қажетті бизнес-дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың маңызды компоненттері: стартап құру стратегиясы; технологиялық кәсіпкерлікке арналған бизнес-жоспарлау моделі; бизнес-жоспар әзірлеу; Қазақстандағы кәсіпкерлікті институционалдық қолдау; инновацияларды коммерцияландыру шарттары бөлімдерімен ұсынылған. Пәнді оқу барысында білім алушылар кәсіпкерлік идеяны бағалау, бизнес-жоспар құру және технологиялық кәсіпкерліктің сыртқы және ішкі ортасын талдау мәселелерінде құзыреттілікке ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс)тілі (Кәсіби)
«Қазақ (орыс)тілі (Кәсіби)» пәні негізгі пәндер циклының университеттік компонентіне кіреді. Курсты оқу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби және іскерлік салаларда және жағдайларда қарым-қатынас қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Қайта қарау, түсіндіру, баяндау арқылы тіл үйренудегі психологиялық кедергілерді жеңуге ықпал ететін тапсырмаларды орындайды.Оқу материалдарын талдай отырып, АКТ, интернет-ресурстардан алынған оқу материалдарын салыстырады. Жазылым әрекетінде түрлі коммуникацияларды жүзеге асырады. «Қазақ (орыс)тілі (Кәсіби)» пәнін орыс тілінде қажетті кәсіби құзыреттіліктерін дамыту мақсатында оқиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Таратылған жүйелер және бұлтты есептеулер
Пән магистанттардың теориялық пәндерді тереңдетіп оқуы "бұлтты" технологиялар архитектурасын, бұлтты есептеу технологиясын, "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдерін игеру саласында білім мен дағдыларды қалыптастыруға; қазіргі бизнесте бұлтты технологиялардың пайдасын іс жүзінде жүзеге асыруға; таратылған ақпараттық жүйелер үшін бағдарламалық кешендерді құрастыруға; таратылған ақпараттық жүйелерге қол жеткізу үшін пайдаланушы интерфейстерін құруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық ресурстарды виртуалдандыру
Пән магистанттардың теориялық негіздері мен есептеу жүйелерінің виртуалды инфрақұрылымын құру құралдарын терең зерттеуі болып табылады. Курс виртуализация технологиялары, терминология, виртуализацияның түрлері мен негізгі артықшылықтары бөлімдерімен ұсынылған. Виртуализацияның аппараттық және бағдарламалық жасақтамасы. Курсты оқу ақпараттық ресурстарды виртуализациялау негізінде зерттеудің перспективалық әдістерін қолдануға және кәсіби мәселелерді шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептеу жүйелеріндегі қауіп-қатерлер мен тәуекелдерді математикалық модельдеу
Пән қазіргі есептеу жүйелеріндегі қауіптер мен қатерлерді талдау және модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін математикалық сипаттау әдістерін меңгеру; жүйелік ойлау қабілетін дамыту. Курста қауіптерді модельдеудің теориялық және қолданбалы аспектілері, тәуекелдерді бағалау әдістері, ықтималдық теориясы мен шешім қабылдау элементтері қарастырылады. Пәнді оқыту ақпараттық қауіпсіздік саласындағы аналитикалық құзыреттілікті дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қауіпсіздікті талдау және қамтамасыз етудегі оңтайландыру әдістері
Пән ақпараттық қауіпсіздікті талдау және қамтамасыз етуге қолданылатын оңтайландыру әдістерін меңгеруге бағытталған; ресурстарды оңтайлы бөлу және жүйедегі осал тұстарды анықтау дағдыларын қалыптастырады. Курста математикалық бағдарламалау негіздері, сызықтық және сызықтық емес оңтайландыру әдістері және олардың киберқауіпсіздік саласындағы қолданылуы қарастырылады. Пәнді оқу ақпараттық қауіпсіздік саласында тәжірибелік дағдылар мен логикалық-аналитикалық ойлауды дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Python да жүйелік программалау
Пән Python-да желілік бағдарламалаудың және желілік бағдарламаларды әзірлеудің қазіргі принциптері мен әдістері саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: деректерді беру. TCP/IP ағымдағы Стек. Сокеты. Интернет және бүкіләлемдік ғаламтор. Электрондық пошта. Python-да TCP/IP стектерін қолдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
WEB қосымшаларды жобалау
Пән интернет қосымшаларын жобалау мен дамытудың заманауи әдістерін зерттейді. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: желінің негізгі стандарттары; web-қосымшалар жұмысының логикасы; оларды әзірлеудің негізгі тәсілдері мен технологиялары. Технологиясы ASP.Net интернет. Курсты оқу веб-қосымшаларды жобалаудың заманауи әдіснамасын және олардың әртүрлі деңгейлерін іске асыру бойынша ұсыныстарды қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ақпаратты өңдеу және кодтау жүйелері
Пән кездейсоқ қателіктерден қорғауға арналған кодтау жүйелері саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: Дискретті хабарлама көздерін кодтау. Жадсыз дискретті арналарға арналған кодтау теоремалары. Қателерді түзетуші кодтар. Шуылға төзімді кодтар үшін кодтау және декодтау алгоритмдері. Курсты оқу кедергілермен байланыс арналары арқылы деректерді беру мәселелерін шешуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоба шешімдерін талдау және синтездеу әдістері
Пән жобалау және басқару есептері үшін оңтайлы шешімдерді таңдау әдістерін қолдану бойынша білімді қалыптастыру негізін құрайды. Курс келесі бөлімдермен берілген: жүйелерді жіктеу, сызықты бағдарламалау, Бейсызықты бағдарламалау, дискретті бағдарламалау, динамикалық бағдарламалау, белгісіз жағдайларда шешім қабылдау. Пәнді оқу тиімді шешімдерді қабылдау есептері үшін математикалық модельдерді әзірлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми-инновациялық қызметті басқару
Пәннің негізгі бағыты - магистранттардың ғылыми-инновациялық қызметті басқару, оның ішінде оны жоспарлау, іске асыру және дайындық бағыты бойынша мониторинг жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды техникалық-экономикалық негіздеу және коммерцияландыру, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерінің мониторингі, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыру, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін жария қорғауға ұсыну бөлімдерімен ұсынылған. Пәнді оқу ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды коммерцияландыруды зерделеу, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдеріне мониторинг жүргізу, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыру, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін көпшілік алдында қорғауға ұсыну қабілетіне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары кәсіптік білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық принциптерге негізделген білім беру қызметін жүзеге асырады.
- Зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау мен талдауды және есептеу жүйелерін әкімшілендіруді жүргізу
- Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми әлемдік ғылыми көзқарас негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыру
- Ғылыми-зерттеу және қолданбалы есептерді шешу үшін параллельді есептеу архитектурасының негіздеріне және жасанды интеллектке қойылатын талаптарды қалыптастырады
- Кәсіби қызмет шеңберіндегі ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру
- Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
- Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету саласында ақпаратты қорғаудың технологиялық процесін ұйымдастыру
- Технологиялық кәсіпкерлік идеяны бағалау әдістемесін, бизнес-жоспар құру дағдыларын меңгеру, инновациялық жобаны талдау және бағалау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану
- Есептеу техникасының қазіргі заманғы бағдарламалық-техникалық ортасында жұмыс істеу және жобалау дағдыларын жетілдіру