Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01120 Нейрохирургия ересектердің, балалардың в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дифференциалды - диагностикалық іздестіру жүргізе алатын, нейрохирургиялық науқастарға толық медициналық көмек көрсете алатын, оның ішінде шұғыл жағдайларда, өзінің кәсіби міндеттерін сәтті шеше алатын пациенттердің өмірінің барлық жас кезеңдерінде өмірі мен денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын жүргізе алатын, өз бетінше кәсіби емдеу – диагностикалық жұмысқа маман дайындау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 280
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R020 Нейрохирургия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында резиденттерде іш және кеуде қуысының, қан тамыр аурулары, жедел хирургиялық көмекті қажет ететін патологиялық процесстерінің себептері, даму шарттары мен механизмдері жөнінде білімдері қалыптасады. (Жедел аппендицит. Жедел панкреатит. Жедел холецистит. Жедел ішек өткізбеушілігі. Қысылған жарық. Асқазан мен 12 елі ішектің тесілген жарасы. Жара этиологиялы асқазан-ішек жолдарынан қан кету. Мезентериальды қан айналымының жедел бұзылыстары. Іштің жарақаты. Кеуде қуысы мүшелерінің жарақаты. Перитонит. Сепсис. Аяқ-қолдың жедел және созылмалы ишемиясы. Облитерациялаушы эндартериит. Шеткі артериялардың атеросклеротикалық зақымдануы. Аяқ-қолдың жедел ишемиясы синдромы. Варикозды ауру. Аяқ-қолдың көктамырларының жедел тромбофлебиті. Созылмалы венозды жетіспеушілік. ӨАТЭ). Білім алушылар қажетті диагностикалық шаралар, шұғыл процедуралар, оперативті араласулар мен олардың әдістері, технологиялары жөнінде түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бас сүйек-ми жарақатының нейрохирургиясы
    Несиелер: 33

    Бұл пән бас-ми жарақатының биомеханикасы, жарақаттың ауырлығына байланысты клиникалық көріністері, жарақаттық қан кетулердің клиникалық көріністері, зардаптары мен асқынуларын диагностикалау, хирургиялық араласуға көрсеткіштер, шұғыл медициналық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді. хирургиялық араласу түрлері және консервативті терапия, сондай-ақ ми жарақатының салдары мен асқынуларын емдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейрохирургия негіздері
    Несиелер: 33

    Бұл пән нейрохирургиялық қызметті ұйымдастыруды зерттеу, орталық және перифериялық жүйке жүйесі ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникасын, өзекті диагностикасы мен емдеуін зерттеу, негізгі нейрохирургиялық ауруларды белгілерімен (симптомдарымен), диагностикасы мен емдеу әдістерін зерттеу бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейрофизиология және нейропатоморфология
    Несиелер: 8

    Бұл пән электроэнцефалография, миды карталау, сапалық немесе сандық электромиография, электроневрография, полисомнография, магнитоэнцефалография немесе транскраниальды магнитті ынталандыру сияқты диагностикалық сынақтармен орталық және перифериялық жүйке жүйесін, вегетативті жүйке жүйесін функционалды тексеру білімін қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жұлын нейрохирургиясы-1
    Несиелер: 28

    Бұл пән омыртқа патологиясының (жарақат, остеохондроз, омыртқаның қан айналымының бұзылуы, жұлынның қабыну, паразиттік аурулары, жұлын онкологиясы) этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, өзекті диагностикасы және симптомдық кешендерінің, сонымен қатар омыртқа патологиясындағы хирургиялық көмек түрлері, асқынулар, реабилитациядағы негізгі мәселелері бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейроонкология, паразиттік аурулар және бас миының даму ақаулары
    Несиелер: 32

    Бұл пән ми жарты шарларының ісіктері кезіндегі орталық жүйке жүйесінің зақымдану симптомдары мен синдромдары (мидан тыс, миішілік, қарыншаішілік), гистологиялық сипаттамалары (менингеомиолфакторлық шұңқыр, сфеноидты сүйектің қанаттары, парасагиттальды және т.б.) бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді. , артқы бассүйек шұңқырының ісіктері (мишық және IV қарыншаның ісіктері, VIII жұптың нейрономалары), гистологиялық сипаттамасы, этиологиясы, клиникасы, диагностикасы, консервативті, хирургиялық емі, емдеу әдісін таңдау, реабилитация; паразиттік аурулар (ми негізінің цистицеркозы, ми альвеолярлы түрінің эхинококкозы)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Перифериялық нервтердің нейрохирургиясы
    Несиелер: 30

    Бұл пән жүйке діңдері мен өрімдерінің анатомиясы мен физиологиясы, жүйке діңдері мен өрімдерінің физиологиясының өзекті диагностикасы, сонымен қатар этиологиясы, шеткергі жүйке жүйесінің патологиясының жіктелуі, олардың даму механизмдері, жалпы және қосымша тексеру әдістері, нейрохирургиялық клиникада қолданылатын емдеудің заманауи принциптері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жұлын нейрохирургиясы-2
    Несиелер: 5

    Бұл пән омыртқаның зақымдануы, бассүйек-мойын түйінінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері сияқты негізгі мәселелер бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді. Бұл пән хирургиялық араласудан кейін науқастарды оңалтуды жүргізу тактикасын анықтайды; кеуде белдік жарақаттары, жұлын жарақаттарының салдары, соның ішінде нейрореабилитация, омыртқа бағанының аномалиялары, омыртқаның туа біткен аномалияларының жіктелуі, омыртқаның және жұлынның қабыну және паразиттік аурулары, омыртқаның және жұлынның метастаздық зақымдалуын. Резиденттер жұлын жарақаттары мен жұлын ісіктерін хирургиялық емдеудің ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тамырлы, интервенциялық ангионейрохирургия-1
    Несиелер: 3

    Бұл бөлімде тамыр ауруларының өзекті диагностикасы бойынша білімдерді қалыптастыру және дағдыларды жетілдіру кіреді. Тұрғындар патологиялық ми тамырларына эндоваскулярлық (тамырішілік) операцияларды меңгере алады. Бұл пән церебральды аневризма, артериовенозды даму ақауы, геморрагиялық инсульт, ми ішілік гематома, ишемиялық инсульт, ұйқы-кавернозды фистула, дуральды фистула сияқты аурулары бар науқастарды енгізу және хирургиялық емдеу тактикасын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компрессионды ауырсыну синдромы
    Несиелер: 4

    Бұл бөлімде қысудың ауырсынуы, анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, этиологиясы, клиникасы, диагностикасы, консервативті, хирургиялық емдеу, емдеу әдісін таңдау, оңалту; (диск грыжасы, стеноз, тұрақсыздық) анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, этиологиясы, клиникасы, диагностикасы, консервативті, хирургиялық емдеу, емдеу әдісін таңдау, оңалту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар нейрохирургиясындағы даму аномалиясы
    Несиелер: 4

    Бұл бөлімде әртүрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу кіреді. Әр түрлі жастағы, жаңа туылған нәрестелердегі неврологиялық жағдайды анықтау ерекшеліктері. Жас балалардағы жүйке жүйесінің зақымдануының жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ургентті нейрохирургия
    Несиелер: 4

    Бұл бөлім мидың жарақат пен жарақаттың патогенезін анықтайтын анатомиялық және функционалды ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды. Жеңіл және орташа ауырлықтағы ми жарақаты мен омыртқа жарақаттарындағы патогенездің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық және стереотаксикалық нейрохирургия
    Несиелер: 32

    Бұл бөлім функционалды нейрохирургия бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруды қамтиды. Бұл пән резиденттерге функционалды нейрохирургиялық араласу әдістерін анықтауға көмектеседі, оның негізгі мақсаты не патологиялық импульстардың жолдарын үзу арқылы, не патологиялық импульстарды тежейтін құрылымдарды ынталандыру арқылы орталық жүйке жүйесінің бұзылған қызметін қалыпқа келтіру болып табылады. Бұл бөлімде күшті қозғалыстар (гиперкинез) және бұлшықет тонусының бұзылуы - Паркинсон ауруы, бұралу дистониясы және созылмалы ауырсыну, эпилепсия сияқты патологиялардың диагностикасы, енгізу және емдеу тактикасы көрсетілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нейрохирургиядағы өндіріс және диагностика
    Несиелер: 4

    Бұл бөлімде нейрохирургиялық қызметті ұйымдастыру, нейрохирургия бойынша нормативтік құжаттар, амбулаториялық және стационарлық көмекті ұйымдастыру, жүйке жүйесі ауруларының топтық диагностикасы, сондай-ақ орталық және перифериялық жүйке жүйесінің этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы және емі қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар нейрохирургиясы.
    Несиелер: 24

    Бұл бөлімде әртүрлі жастағы балалардың жүйке жүйесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы балалар мен жаңа туған нәрестелердің неврологиялық статусын анықтау ерекшеліктері, жүйке жүйесінің зақымдануының классификациясы бойынша білім қалыптастыру және дағдыларды жетілдіру кіреді. жас балалардағы жүйе, әртүрлі жастағы балалардағы нейрохирургиялық аурулардың дамуының этиологиясы мен патогенетикалық механизмдері, қозғалтқыш, сенсорлық сфера, экстрапирамидалық жүйе зақымдануының неврологиялық синдромдары, сонымен қатар жаңа туған нәрестелердегі мидың гипоксиялық және ишемиялық зақымданулары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тамырлы, интервенциялық ангионейрохирургия-2
    Несиелер: 28

    Бұл пән орталық жүйке жүйесінің тамырларына хирургиялық араласу бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді. Резиденттер церебральды ангиографияны меңгере алады, сонымен қатар артериялық тамырларды, алдыңғы церебральды және алдыңғы байланыс артерияларын, артқы ми және артқы байланыс артерияларын микрохирургиялық дайындауды меңгереді. Бұл пән цереброваскулярлық аурулары және жедел ми қан айналымы бұзылыстары, геморрагиялық инсультпен ауыратын науқастарды реабилитациялауды енгізу тактикасын, сондай-ақ оңалту емдеу бағдарламаларын саралау және оңалту тиімділігінің критерийлерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    әртүрлі жастағы ересектер мен балалардағы орталық және перифериялық жүйке жүйесінің аурулары мен жарақаттарының этиологиясы, патогенезі, профилактикасы, клиникалық белгілері, жіктелуі, дифференциалды диагностикасы туралы заманауи идеяларды білу. Пациентке күтім жасау үшін клиникалық хаттамалар мен медициналық және экономикалық стандарттарды таңдау. Бас ми жарақатының алдын алу принциптерін атап өту.

  • Код ON2

    әртүрлі жастағы ересектер мен балалардағы орталық және перифериялық жүйке жүйесінің аурулары мен жарақаттарының клиникалық диагнозын қою және дифференциалды диагностикасын жүргізу.

  • Код ON3

    пациентке, туыстарына, әріптестеріне түсінікті түрде ақпарат беру, ұсынылатын араласулардың, зертханалық және аспаптық зерттеулердің мәнін түсіндіру.

  • Код ON4

    әртүрлі жастағы ересектер мен балалардағы бас миының жарақаттары мен орталық және шеткергі жүйке жүйесінің ауруларын зертханалық және аспаптық диагностикалаудың заманауи әдістерін қолдану;

  • Код ON5

    мидың, жұлынның және омыртқаның рентген, МРТ, КТ нәтижелерін өз бетінше интерпретациялау.

  • Код ON6

    нейрохирургиялық науқастарды біріншілік және екіншілік профилактика, маршруттау, медициналық-әлеуметтік сараптама, клиникалық тексеру және оңалту принциптері, ҚР мен Халықаралық нейрохирургиялық қоғамдардың, басқармалардың ұсынымдарына сәйкес МСАК сатысында бас-ми жарақаттары мен орталық және перифериялық жүйке жүйесінің аурулары кезінде төтенше жағдайларды диагностикалық іздеу және емдеу алгоритмін қолдану;

  • Код ON7

    Клиникалық ойлауды қалыптастыру және қиын жағдайда жақсы бағдарлау. Дифференциалды диагностиканы жүргізу, клиникалық диагнозды негіздеу және тұжырымдау, диагнозға, жасына, жағдайының ауырлығына, асқынуларға және қатар жүретін ауруларға байланысты науқасты емдеу әдісін таңдауға талдау жасау. Науқасты басқарудың қосымша тактикасын таңдау.

  • Код ON8

    Оқыту немесе оқуға қабілеттілік, дағдыларды меңгеру саласында: заманауи коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу және ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеуді көрсету, реферат, эссе, баяндама түрінде алынған ақпаратты талдау және синтездеуді ресімдеу. , презентациялар.Қолжетімді нысанда ақпаратты ұсыну арқылы көпшілік алдында сөз сөйлеу, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа нысандарына белсенді қатысу.

Top