Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-психологияның ғылым ретіндегі жалпы негіздерін игеру, студенттерде ол туралы алдын-ала және тұтас идеяны қалыптастыру, соның негізінде олар жалпы психологияның басқа бөлімдерін ғана емес, сонымен қатар басқа психологиялық пәндерді де зерттеп, игереді. Курс студенттерді әлемдік және Қазақстандық психологиялық ғылыммен, оның қазіргі заманғы бағыттарымен, негізгі қағидаттарымен, тұжырымдамаларымен, зерттеу әдістерімен таныстырады, сол арқылы болашақ мамандарды даярлау үшін қолайлы жағдайлар жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    "Психологияға мамандығына кіріспе" пәні психологиялық мамандықтардың алуан түрлілігі, олардың түрлері мен түрлері, сондай-ақ психологтарды даярлаудың мамандану сипаты, таңдалған мамандықтың кәсіби қызметінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік береді, пән бойынша алған білімдері бірінші курс студенттерінің кәсіби бағдарлану деңгейін, олардың ғылыми-зерттеу жұмысына деген қызығушылығын, психология саласындағы өзін-өзі анықтауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Қазақ халқының рухани мәдениеті, Кәсіпкерлік негіздері және стартап менторы, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері)
    Несиелер: 5

    Модуль пәндерінің мақсаты білім алушыларда экономика, кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқық, экология, тіршілік қауіпсіздігі мен ғылыми-техникалық орнықты дамуды қамтамасыз ету, рухани-адамгершілік мағынада заманауи тұлғаны қалыптастыру бойынша базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Студент ұлттық дәстүрлер мен рухани құндылықтарға құрмет көрсетуі керек; экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдарын білу; құқықтық білімді өз бетінше алу дағдылары, өзінің ғылыми қызметін ұйымдастыру және жоспарлау дағдылары, проблемаларды шешу және экологиялық нормалардың талаптарына сәйкес шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология 2
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның даралық- психологиялық ерекшеліктерінің пәндік-мазмұндық аспектілерін меңгеру арқылы студенттердің тұлғалық қасиеттерін, тұлға туралы теорияларды меңгеруіне,мінез қырларын психикалық процестермен байланыстыруға,тұлға бағдарының адамның өмірлік мақсатына,жоспарына, оның өмірлік белсенділігінің деңгейіне әсер етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психофизиология
    Несиелер: 5

    Бұл курс тұлғаның психофизиологиялық даму заңдылықтары, жеке тұлғаға бағытталған өзара әрекеттесудің принциптері, әдістері, формалары мен құралдары туралы түсінік береді; олардың жасын және жеке психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, адамдардың әртүрлі санаттарымен психодиагностикалық, түзету және кеңес беру жұмыстары туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы психология тарихы және этнопсихолгия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді психологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен жүйелі түрде таныстыру. "Психологияның қазіргі тарихы және этнопсихология" студенттердің қазіргі психология құрылымындағы психология мен этнопсихология тарихының орнын түсінуін, өмірдің барлық салаларында тұрақты этносаралық өзара іс-қимыл жағдайында кәсіби қызметке дайындық процесінде этнопсихологиялық білімнің рөлін түсінуін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында психологияға тарихи көзқарас; психологияның хронологиясы мен тарихи кезеңділігі мәселелері қарастырылады; психологияның қазіргі тенденцияларының пайда болу және даму кезеңдері, кезеңдері; этнопсихология негіздері және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психология пәні — адамдардың, тұтас топтардың әлеуметтік мінез-құлығьның заңдылықтары туралы жалпы ғылыми -зерттеу және әлеуметтік әсер ету технологиясыньң жиынтығымен сипатталады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология бойынша практикум
    Несиелер: 8

    «Психология бойынша практикум» пәні студенттердің ғылыми-зерттеу іс - әрекеттерінің теориялық-әдістемелік базасын сипаттайтын жүйелі ғылыми психологиялық білімді түсінуіне бағытталған және тұтастай алғанда эксперименттік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық және практикаға бағытталған тәсілдерін қарастырады, сонымен бірге болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу қызметінің базасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Даму психология пәні арқылы студенттер адамның даму динамикасы, психологиялық ерекшеліктері мен жетекші іс-әрекеттерімен танысады. Негізгі мақсаты онтогенездің әр түрлі сатыларындағы психикалық даму мәселелері бойынша негізгі теорияларын және тұжырымдамаларын, практикалық білімдерімен қаруландыру, олардың кәсіби психологиялық дайындықтарын күшейту, студенттерге жүйелі түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясы баланың психологиялық даму факторлары мен заңдылықтарын, оның іс-әрекетінің дамуын, психикалық үдерістер мен сапаларының ерекшеліктерін және жеке басының психологиялық ерекшеліктерінің қалыптасу дамуын зерттеуді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің тұлғаны зерттеудің заманауи әдіснамасы жүйесін игеруге, тұлға психологиясының туыстық ғылымдармен байланысын ашуға, тұлғаның қалыптасуының психиканың, сананың, өзіндік сана мен іс-әрекеттің дамуымен байланысын түсінуге, тұлғаның құрылымы мен оның өмірлік динамикасы туралы білімді игеруге, тұлғаның өмірлік өсуінің психологиялық жағдайларын тұтас түсінуге бағытталған. Пәннің қысқаша мазмұны: тұлға психологиясына кіріспе, тұлға құрылымы, тұлғаның жалпы қасиеттері: конституция, темперамент, мінез, қабілет, қоғамдағы тұлға, тұлғаның өмірлік динамикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттерге эмоционалды интеллектті дамыту теориясы мен практикасы туралы қажетті білім беру. Бұл пән бойынша адамның эмоциясы, таным процестерін реттеудің маңызды факторы, танымдағы эмоциялардың рөлі, эмоционалды тәжірибелер; эмоционалды интеллекттің теориялары мен заманауи тұжырымдамалары, эмоцияларды басқару, көшбасшылық және эмоционалды интеллект, эмоциялар мен қақтығыстар, тиімді команда сияқты мәселелер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 6

    Когнитивті психология-бұл әртүрлі әдістер арқылы танымдық процестерді зерттейтін, сонымен қатар теориялық және практикалық құрылымы бар психологияның бөлімі. Когнитивті психологияның басты мақсаты-адамның танымдық процестеріне сүйене отырып, оның мінез-құлқын түсіндіру, ал танымдық процестер психологтардың практикалық зерттеу жұмысында және психологияның басқа салаларында, мысалы, әлеуметтік психология, педагогикалық психология, жасанды интеллект теориясы, психолингвистика және т .б. Демек, когнитивті психология іс жүзінде барлық когнитивті процестерді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиядағы статистикалық әдістер және математикалық модельдеу
    Несиелер: 6

    "Психологиядағы статистикалық әдістер мен математикалық модельдеу" оқу пәнін игерудің мақсаты психология студенттерін психологиялық зерттеулер мен математикалық модельдеу деректерін өңдеудің математикалық және статистикалық әдістерін практикада қолдануға дайындау болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: психологиялық зерттеу деректерін статистикалық өңдеу негіздері, Психологиялық зерттеу деректерін көп өлшемді талдау, ғылыми-зерттеу мәселелерін шешу үшін деректерді автоматтандырылған талдау құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    "Дифференциалды психология" пәнінің мақсаты-жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, көрінісі құрылымы мен әдістері, қарастырылып отырған ұғымдар мен құбылыстардың ерекшеліктері туралы тұтас түсінік туралы негізгі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар жеке айырмашылықтарды зерттеу контекстінде диагностикалық деректерді барабар пайдалануды және түсіндіруді үйренеді, кәсіби мақсаттарда дифференциалды психологиялық білімді практикалық қолдану дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экспериментальды психология
    Несиелер: 5

    Эксперименталды психология – эксперименттік әдістерді қолдану арқылы психикалық құбылыстарды зерттейтін психология ғылымының саласы. Эксперименталды психология пәні – психологияның теориялық және эмпирикалық білім туралы мәселелерді, психологиялық эксперименттік психологиясын іс — әрекеттің табиғи және жасанды түрлері туралы сондай-ақ жеке адамның санасының эксперименттік психологиясын қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау саласындағы психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін игерудің мақсаты студенттерде басқарудың негізгі функциялары мен процестері, денсаулық сақтаудағы психологиялық Қызметтерді басқару ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Пән бөлімдерінің мазмұны: Денсаулық сақтау жүйесіндегі психологиялық қызметтер, құрылымы, функционалы, нормативтік құжаттамасы, басқару қызметінің мазмұны және басшының негізгі функциялары, басқарудың негізгі тәсілдері, жеке міндеттерді шешуде денсаулық сақтаудағы психологиялық қызметтердің қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    «Ұйымдастыру психологиясы» пәнін меңгеру мақсаты: басқару қызметінің психологиялық мазмұны мен құрылымы, басшының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдастыру қызметін атқарудағы бірлескен қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы, басқару қызметті сүйемелдеуге байланысты тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық қорғау органдарындағы психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттерде құқық қорғау органдарындағы психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: құқық қорғау органдары мен күштік ведомстволардағы психологиялық қызметтің тұжырымдамалық негіздері, Психологиялық қызметтің негізгі функциялары және олардың мазмұны, құқық қорғау органдары қызметкерлерінің жекелеген қызмет бағыттарын психологиялық қамтамасыз ету, құқық қорғау органдарының жеке құрамымен психологтың кәсіби қызметінің этикалық негіздері мен моделі, психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттары: жеке құрамды кәсіби іріктеу, психологиялық даярлау тақырыптарын қамтиды; медициналық-психологиялық оңалту, жаңа қызметкерлерді бейімдеу, қызметкерлердің біліктілігін арттыру және оқыту, қызметтік ұжымдардың әлеуметтік-психологиялық ахуалын мониторингілеу, қызметкерлердің кәсіби және жеке деформацияларын мониторингілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    "Медициналық психология" пәнін оқудың мақсаты – студенттерде адамның психологиялық ерекшеліктері, патологиялардың пайда болу себептері және оларды түзету әдістері туралы білім қалыптастыру. Медициналық психология келесі міндеттерді шешуге арналған-адам психикасына әсер ететін психикалық факторларды зерттеу; мазасыз жағдайлармен күресте зерттеу әдістерін әзірлеу. Медициналық психология осыған сәйкес зерттейді: медициналық психология туралы жалпы идеялар, медициналық психологияның пәні мен міндеттері, медициналық психологтың қызметі, бұзылулар мен бұзылулардың түрлері, әртүрлі аурулардың психикаға әсері, клиникадағы психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Арнайы психология оқу пәні ретінде болашақ психологтарды арнайы психологияның негізгі ережелерімен таныстыру, арнайы педагогика мен ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларды оқыту мен тәрбиелеу әдістемесінің маңызды ережелерін психологиялық негіздеу үшін; сонымен қатар, студенттердің пәнаралық және кәсіби жағдайларды шешудің әдістемелік, теориялық және технологиялық құралы ретінде арнайы психологияның ғылыми мазмұнын талап ете және қолдана білуін қалыптастыру, танымдық және кәсіби қызметтің мақсатты түрлерін негіздеу және орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың қысқаша сипаттамасы: Пән болашақ мамандарды психодиагностиканың негізгі бағыттарымен, ғылым жүйесіндегі орнымен, олардың кәсіби дамуындағы рөлімен таныстырады. Курстың мазмұны білім беруді гуманитаризациялаудың, оның үздіксіздігінің, оқытушының оқу қызметінен студенттің танымдық қызметіне баса назар аударудың заманауи талаптарына сәйкес келеді. Курстың мақсаты: студенттерде психодиагностиканың негізгі ұғымдарының жүйесін қалыптастыру; психодиагностикалық зерттеулердің теориясы мен практикасымен танысу; балалар мен ересектерді тексеру кезінде психодиагностикалық әдістердің рөлі мен орны туралы білім беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы психология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-пәнді оқу процесінде болашақ психологтардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, оларды қазіргі практикалық психологияның теориялық негіздерін, оны жүзеге асырудың формалары мен әдістерін білумен қаруландыру. Қолданбалы психология-әртүрлі практикалық мәселелерді шешуге бағытталған психологияның бөлімі. Пәннің мазмұны: қолданбалы психологияның негізгі бағыттары, практикалық психологтың қызмет саласы ретінде психологиялық түзету, практикалық психокоррекция әдістері, психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелері, психологиялық кеңес беру және психотерапия, психопрофилактика негіздері,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қамсыздандыру мекемелеріндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің әлеуметтік саладағы психологиялық қызмет негізінде негізгі тұжырымдамалар мен әдіснамалық тәсілдер туралы білімдерін қалыптастыру, психологтың практикалық қызметінде психологияның теориялық негіздерін білу. Пән бөлімдерінің мазмұны: әлеуметтік сала жүйесіндегі психологиялық қызмет, әлеуметтік саладағы психологиялық көмек қызметінің негізгі бағыттары, әлеуметтік саладағы психологиялық көмек орталықтарын (қызметтерін) ұйымдастырудың негізгі модельдері, әлеуметтік саладағы психологиялық көмек орталықтарын (қызметтерін) басқару ерекшеліктері, әлеуметтік мекемедегі психолог кабинетінің жұмысын ұйымдастыру және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің құқықтық психология саласындағы теориялық білімдерін, сондай-ақ кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру үшін қажетті практикалық дағдыларды игеру. Осы курста алынған білім студенттің маман ретінде теориялық, ғылыми және практикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді – өйткені олар адамдардың құқықтық және құқыққа қайшы мінез-құлқы мен іс-әрекетінің психологиялық аспектілері, құқық бұзушылық пен қылмыстың психологиялық детерминанттары, қылмыскерлердің жеке типологиясы, құқықтық қатынастар саласындағы адамды бағалаудың психологиялық құралдары мен әдістері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық психология және психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандардың топтық психокоррекция, психологиялық кеңес беру және психодиагностика саласындағы кәсіби білімдерін, дағдыларын, дағдыларын меңгеруі, сондай-ақ,этикалық негіздер, кәсіби қызмет және кәсіби мораль, жеке-адамгершілік және кәсіби-жеке имиджін қалыптастыру сапасы туралы тұтас түсінік меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    "Отбасы психологиясы" пәнінің негізгі мақсаты: отбасы дамуының және қалыптасуының психологиялық заңдылықтары, ерлі-зайыптылар мен балалар-ата-ана қатынастарының даму заңдылықтары, сондай-ақ отбасылық қарым-қатынастарды диагностикалау және түзету әдістері. «Отбасы психологиясы» курсы аясында студенттер ерлі-зайыптыларды құрудың әртүрлі теорияларымен, махаббат түрлерінің жіктелуімен, неке және ата-ана болу кезеңдерімен, отбасылық қарым-қатынастарды диагностикалау және түзетудің заманауи әдістерімен танысады, сонымен қатар ерлі-зайыптылық және ата-ана мен бала қарым-қатынасының ерекшеліктерін диагностикалау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Суицидология және дағдарыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-төтенше жағдайларда да, одан кейін де адамның психикалық жай-күйі мен мінез-құлқын бағалау, болжау және түзету білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: суицидологияның негізгі теориялық тәсілдері мен ұйымдастырушылық аспектілері, дағдарыстық Психодиагностика мен психотерапияның әдіснамалық аспектілері, ауыр стресске, ТЖ процесінде және ол аяқталғаннан кейін суицидке қауіпті реакциялар, балалар мен жасөспірімдердің суицидологиясы, экстремалды, стресстен кейінгі және дағдарыстық жағдайларды түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нейропсихология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің қазіргі нейропсихологияның теориялық-әдіснамалық негіздері мен бағыттары, жоғары психикалық функциялардың ми ұйымы, сондай-ақ олардың бұзылуының феноменологиясы мен типологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: нейропсихология клиникалық психологияның негізгі бөлімі ретінде, нейропсихологиядағы зерттеу әдістері, психикалық функцияларды мидың ұйымдастырылуы, мидың жергілікті зақымдануындағы жоғары психикалық функциялардың бұзылуы, мінез-құлық бұзылыстарында, дамуда және оқу іс-әрекетінің проблемаларында көрінетін синдромдар, нейропсихологиялық бұзылуларды түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту барысында студент коррекциялық психологиялық жұмыстың негізгі бағыттары мен оның негізгі принциптерін біле отыра, коррекциялық психологияның мақсаттары мен міндеттерін, түзете-дамыту жолдарының мәнін түсініп, әртүрлі психокоррекциялық тәсілдер мен техникаларды қолдана отыра, танымдық және психикалық даму бұзылыстарымен жұмыс істеуге бағытталған бейнелеу терапиясы, қуыршақ терапиясы, әуен терапиясы, ойынтерапиясы және т.б. психологиялық түзету әдістері мен әдістемелерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медициналық психологиядағы сараптама
    Несиелер: 5

    «Медициналық психологиядағы сараптама» пәні болашақ медицина саласында жұмыс істейтін психологтардың медициналық-психологиялық сараптама жүргізу, сондай-ақ медициналық-психологиялық сараптама жүргізу кезінде туындайтын практикалық мәселелерді шешуде түрлі психодиагностикалық әдіс-тәсілдер пайдалануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандану практикумы
    Несиелер: 6

    Студенттерді отандық және шетелдік тәжірибе негізінде әзірленген тиімді психологиялық амалдармен таныстыру, қазіргі жағдайда персоналмен жұмыс істеу, ұйымды жүйе ретінде зерттеу, ұйым персоналын жеке және топтық талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экстремалды және дағдарыс кезіндегі психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дағдарыстық және төтенше жағдайлар психологиясы саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында стресстік және дағдарыстық жағдайларда психологиялық көмектің заманауи мәселелері, стресстік және дағдарыстық жағдайларды анықтаудың негізгі теориялық ережелерін дамыту, стресстік және дағдарыстық жағдайларда психологиялық көмек көрсетудің заманауи әдістерін талдау, психологиялық және клиникалық кеңес беру кезеңдері және т. б. сияқты мәселелер қарастырылады. Студенттер өмірлік қиын жағдайда клиенттерге психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Соттық-психологиялық сараптама
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - сот-психологиялық сараптама жүргізудің әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеу. Пән бөлімдерінің мазмұны: сот сараптамасы практикасында психологиялық білімді пайдалану, сот-психологиялық сараптаманың ұйымдастырушылық - құқықтық, теориялық, әдіснамалық және этикалық негіздері, Қылмыстық процестегі сот - психологиялық сараптаманың пәндік түрлері, азаматтық процестегі сот - психологиялық сараптаманың пәндік түрлері және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лаңкестік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың білімдерін жүйелі әлеуметтік-психологиялық алғы-шарттары мен шарттары қалыптастыру экстремистік үлгідегі сана, типологиялық ерекшеліктері, тұлғаның террористің ынталандыру және террористік психологиялық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психопаталогия
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді психикалық бұзылулардың пайда болуымен, таралуымен, жүйелілігімен, динамикасымен және терапия элементтерімен таныстыру, пайда болған психикалық бұзылулардың Әлеуметтік және психологиялық факторлармен байланысын көрсету, жүйке-психикалық бұзылулар мен патологиялық жағдайлардың пайда болуындағы алдын-алудың маңыздылығын анықтау. Пәннің мазмұнына психопатологияның жалпы мәселелері, оның негізгі категориялары және ғылым жүйесіндегі орны, психикалық танымдық процестердің, сананың, тұлғаның, эмоционалды-ерікті және психомоторлық салалардың негізгі бұзылыстарын талдау кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қалыпты және патологиядағы дамуды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері
    Несиелер: 5

    Қалыпты және патологиядағы дамуды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері пəнді оқыту барысында студенттер қалыпты және патологиядағы дамудың ерекшеліктерне байланысты диагностика саласының қалыптасу тарихымен, психологиялық тестілеу қағидаларымен, психодигогностикалық əдістермен жəне əдістемелермен танысып, ғылыми теориялық білімді меңгереді, практикалық іскерліктері мен дағдылары қалыптасады. Сонымен қатар, білім беру жүйесіндегі қалыпты және патологиядағы даму ерекшеліктері бар балалармен жүргізілетін психолог қызметінің мазмұнымен жəне ұйымдастырылу бағытымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 7

    Пәнді оқытудың мақсаты-психотерапия негіздерін білуге негізделген психологиялық кеңес берудің және психотерапиялық әсердің негізгі формаларының теориясы мен практикасын игеру, студенттерді психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлғалық даму тренингі
    Несиелер: 5

    "Тұлғалық өсу тренингі" пәнінің мақсаты студенттердің психологиялық практика саласында жаңа білімдерді игеруі және білім алушылардың тұлғалық өсуін белсендіру үшін психологиялық-педагогикалық жағдай жасау; студенттерді кәсіби тұлғалық өсу процесін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындау; студенттерде әлеуметтік-психологиялық тренинг контексінде тренердің рөлін жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психоматика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді психосоматиканың негізгі ұғымдарымен, қазіргі классификациясымен, психосоматикалық бұзылулардың патогенезі тұжырымдамаларымен, осы бұзылулардағы диагностикамен және психологиялық көмекпен таныстыру болып табылады. Курстың мазмұны: психосоматиканың теориялық негіздері, психосоматикалық бұзылулар, психосоматикалық бұзылуларды диагностикалау әдістері, психосоматикалық бұзылулардың психотерапиясы, психогигиена, психопрофилактика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Персоналды іріктеу, оқыту және дамыту психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс персоналды дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, мақсаттары мен нысандары, ұйымның әлеуметтік дамуын басқару негіздері, персоналды ұйымдастыру, іріктеу, оқыту, бейімдеу және оқыту негіздері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Рефлексия және тұлғаның өзін-өзі дамыту негіздері
    Несиелер: 5

    Рефлексия және тұлғаның өзін-өзі дамыту негіздері курсының мақсаты болашақ психологтардың өзін-өзі тануына мүмкіндік беретін рефлексивтілік деңгейін жоғарылату болып табылады. Мақсатқа жету келесі міндеттерді шешуге мүмкіндік туғызады: рефлексивтілік ұстанымын қалыптастыру механизмін және оның күнделікті өмірдегі мәнін қайтадан бағалауды жете ұғындыру тұлғаның өзін-өзі дамыту негіздерін жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс іргелі ұғымдарды меңгеруге, басқарудың шетелдік және отандық ғылымының негізгі концепцияларын зерделеуге, басқару функцияларын ұғынуға, еңбекке уәждемелеуге, басқарушылық міндеттерді шешу стратегиясы мен тактикасын, іскерлік қатынастарды, басқарудағы қиындықтар мен қайшылықтарды ұғынуға бағытталған. Бұл курстың көптеген бөлімдері мен тақырыптары ұйымдастыру психологиясының негізгі диагностикалық әдістерімен танысуды қамтиды, бұл материалды қызықты етеді, оны түсіну мен есте сақтауды жеңілдетеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаны зерттеудің жобалау әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән - проективті зерттеудің теориясын және әдіснамасын білу, проективті зерттеуді ұйымдастырудағы және оның нәтижелерін талдаудағы бастапқы базалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталуымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби психология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің кәсіби іс-әрекеттің субъектісі ретінде адамның психологиялық ерекшеліктерін түсіну, басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасау, олардың мінез-құлқының ерекшеліктерін болжау, өз қызметін ұйымдастыру және өз әрекеттерінің салдарын болжау саласындағы білімдерін игеру және дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: кәсіби психологияның теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері; кәсіби психологияның принциптері мен әдістері; Қазіргі маманның жеке басының құрылымы мен қасиеттері және оның даму жолдары; жұмыс топтарындағы мінез-құлық пен қарым-қатынастың психологиялық аспектілері, ұйымдық қақтығыстарды тиімді басқару тәсілдері; кәсіби стресстің алдын алу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті және аномальды даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерде балалық шақтағы психика мен мінез-құлықтың бұзылуының әдіснамасы мен теориясы, ақау құрылымы мен дизонтогенез түрлері, мүмкіндігі шектеулі балалар топтарының әрқайсысының психикалық саласының өзгеру заңдылықтары, дамудың қайталама ауытқуларын психологиялық диагностикалау әдістері бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Сондай-ақ, пән ерекше оқытуды қажет ететін балаларды әлеуметтендіру әдістерін меңгеруді, оларды жалпы білім беру процесіне қосуды, педагогикалық психологиялық қолдау көрсетуді және интеграция процесінде бірлескен оқытуды қамтамасыз етуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-болашақ психологтардың практикалық міндеттерін шешуге қажетті мінез-құлықтың белгілі бір тәсілдерін игеру, психологтың жеке және кәсіби қасиеттерін дамыту. Әлеуметтік-психологиялық тренинг-бұл топтық жұмыстың белсенді әдістеріне негізделген психологиялық әсер ететін қарым-қатынастың арнайы ұйымдастырылған түрі. Әлеуметтік-психологиялық тренингтер барысында тұлғаның даму мәселелері барынша тиімді шешіледі, коммуникативтік дағдылар табысты қалыптасады. Әлеуметтік-психологиялық тренинг қатысушыларға бұрын қалыптасқан стереотиптерді саналы түрде қайта қарауға және жеке мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және жетістікке жету психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің көшбасшылықтың психологиялық аспектілері туралы білімдерін қалыптастыру, көшбасшылықтың заманауи зерттеулерімен танысу, көшбасшылық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: психологиялық ғылымның дамуындағы және психологтың практикалық қызметіндегі көшбасшылық психологиясының орны, рөлі мен маңызы, ғылыми сала ретінде көшбасшылық психологиясының қалыптасуының тарихи факторлары, көшбасшының топтың (ұжымның) психологиялық климатына әсер ету механизмдері, ұйымдастырушылық мәдениетті құрудағы көшбасшының рөлі, әртүрлі ұйымдық мәдениеттер көшбасшыларының дағдылары мен құзыреттілігі, мінез-құлық қиын жағдайларда және ұйымдық дағдарыстарда көшбасшылар және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиация негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қарым-қатынас, жанжалды басқару және жанжалдарды шешу дағдылары туралы негізгі білімді қалыптастыру және оларды кәсіби қызметінде қолдану. Пәнді оқу қорытындысы бойынша студенттер келіссөздерге және медиация рәсіміне медиатор, тараптар (тараптар өкілдері) ретінде қатыса алады, сондай-ақ қызметтің әртүрлі салаларында жанжалдардың туындауын және реттелуін болдырмау үшін медиативтік тәсілді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке және топтық психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің жалпы психотерапияның теориялық және әдіснамалық мәселелерінде білімдерін, оңтайлы психикалық денсаулықты сақтау және қалпына келтіру үшін жеке және топтық психотерапияның негізгі әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: психотерапияға кіріспе, жеке психотерапия негіздері, психотерапиядағы әртүрлі тәсілдер, топтық психотерапияның теориялық негіздері, топтық процесс және оның негізгі сипаттамалары, топтық жұмыстың негізгі процедуралары мен әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлғаның өзін-өзі реттеу негіздері
    Несиелер: 5

    "Өзін-өзі реттеу негіздері" пәнін игерудің мақсаты: құзыреттілігін қалыптастыру (психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, арнайы заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу қабілеті, реттеу ерекшеліктері өзін-өзі реттеу негіздері саласында қалыптасқан білім, білік, дағды жүйесі негізінде; кәсіби қызметте денсаулық сақтау технологияларын пайдалану, әлеуметтік орта мен білім беру кеңістігінің тәуекелдері мен қауіптерін ескеру қабілеті).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән – тұлғаға, топқа іс жүзінде әсер ету әдістері мен теориялық білімдер жиынтығы болып табылады. Қазіргі кезде психотерапия адамның, тұлғааралық қатынастың, топтық үрдістердің болмысына байланысты әр түрлі теориялық-әдіснамалық бағыттарымен (психоаналитикалық, необихевиористік, когнитивтік, гуманистік, нейролингвистикалық бағдарламалау және т.б.) сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    психологиялық ғылымның пәнаралық мәселелерінің психологиялық аспектілерін ерекшелеу, оларды шешудің барынша барабар тәсілін таңдау

  • Код ON9

    психологияның барлық салалары бойынша психологиялық феномендердің жалпысихологиялық заңдылықтары мәселелерінде дәлелдерді тұжырымдау және мәселелерді шешу

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына назар аудару

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON6

    психологиядағы ең озық тәжірибелердің элементтерін қоса алғанда, зерттелетін салада кәсіби құзыреттіліктерге ие болу; клиенттермен тұлғалық-бағдарланған өзара іс-қимылдың әдістерін, технологиялары мен әдістерін, кәсіби диалог дағдыларын, клиенттермен өзара іс-қимылда дамыған коммуникативтік дағдыларды пайдалана білу

  • Код ON7

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру; психодиагностикалық, психокоррекциялық және психоконсультациялық, психопрофилактикалық бағыттарда белсенді кәсіби ұстанымын көрсете отырып, жеке өзін-өзі дамытудың маңыздылығын түсіну

  • Код ON4

    жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу бойынша бұлтты және мобильді сервистерді сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша

  • Код ON12

    әр түрлі қызмет түрлерін психологиялық сүйемелдеуді модельдеу және жүзеге асыру; стандартты емес кәсіби міндеттерге кәсіби дайындығын көрсету

  • Код ON8

    клиенттің мақсаттары мен құндылықтары жүйесі негізінде жеке тұлғаны дамытудың жеке траекториясын жоспарлау және жобалау, сондай-ақ инновациялық ойлау мен эмоционалды интеллектті дамыта отырып, кәсіби қызметте жеке әлеуетті іске асыру

  • Код ON10

    академиялық мәтіндерді жасау және редакциялау дағдыларын қолдану, ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау, эксперименттік-психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді жүзеге асыру

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

6B03101 Психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03101 Психология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top