Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01123 Пульмонология ересектердің, балалардың в Қарағанды медицина университеті

  • Балалар пульмонологиясындағы фармакотерапия (Стационардағы пульмонология-1, балалар)
    Несиелер: 4

    Пән стационарлық кезеңде балалардағы рационалды фармакотерапия және дәлелді медицина мәселелерін зерттеуге мүмкіндік береді: этиотропты, патогенетикалық, симптоматикалық терапия; антибиотиктер, негізгі топтар, көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер; пневмония, сепсис, енгізу жолдары кезінде әртүрлі жастағы балалардағы стационарлық кезеңде басым антибактериалды терапия; аралас антибактериалды терапия; стационарда әр түрлі жастағы балаларда бронхолитикалық терапияны енгізудің басым жолдары; қақырық дренажын жақсартатын препараттар; жөтелге қарсы препараттар; симптоматикалық терапия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ересектердегі пульмонологиясындағы функционалды диагностикалық әдістер (Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересектер)
    Несиелер: 4

    Пән пульмонологиядағы тексерудің функционалдық әдістерінің рөлін анықтауға мүмкіндік береді; тыныс алу органдары жүйесінің физиологиялық ерекшеліктерін (тыныс алу және дем шығару механизмдері, өкпе көлемі) білуін көрсетуге; пульмонологиялық аурулары бар ересек науқастарға (пульсоксиметрия, пикфлуметрия, спирография, оның ішінде бронходилатациялық және бронх арандатушылық сынамаларымен, 6 минуттық жаяу жүру сынағымен және т. б.) функционалдық зерттеу әдістерін жүргізуді меңгеруге, және олардың нәтижелерін түсіндіруге.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ересектер пульмонологиясындағы визуалды диагностикалық әдістері (Стационардағы пульмонология-1, ересектер)
    Несиелер: 6

    Пән диагностиканың визуалды әдістерін жүргізу үшін көрсеткіштерді анықтау дағдыларын игеруге; негізгі рентгенологиялық синдромдарды анықтау және оларды түсіндіруге; ересек науқастардағы пульмонологиялық ауруларды диагностикалауда кеуде қуысы органдарының шолу рентгенографиясы мен компьютерлік томографиясының маңыздылығын және ультрадыбыстық зерттеу әдістерінің (плевра қуысының, өкпенің УДЗ, ЭхоКГ) мүмкіндіктерін бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ересектер пульмонологиядағы патоморфология (Стационардағы пульмонология-1, ересектер)
    Несиелер: 4

    Пән өкпедегі әртүрлі патологиялық процестерде органдар мен тіндердегі патоморфологиялық өзгерістерді түсіндіру дағдыларын игеруге; ересек науқастардағы пульмонологиялық ауруларды диагностикалаудағы патоморфологиялық әдістердің маңыздылығын бағалауға; ӨСОА, өкпенің бронхоэктаздық ауруы, өкпенің интерстициальды аурулары, дәнекер тінінің аурулары кезінде өкпенің зақымдануы кезіндегі патоморфологиялық диагностикалық критерийлерді анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ересектердегі бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияның жалпы принциптері (Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересектер )
    Несиелер: 4

    Пән амбулаториялық кезеңде ересек науқастарды ұтымды фармакотерапия және дәлелді медицина мәселелерін зерттеуге мүмкіндік береді: бронхолитикалық терапияның жалпы принциптері, бронхолитиктердің жіктелуі, бронхолитиктердің әртүрлі кластарының әсер ету механизмі; пульмонологиядағы антибактериалды терапияның жалпы принциптері, эмпирикалық және ұтымды антибактериалды терапия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар пульмонологиясындағы визуалды диагностикалық әдістері (Стационардағы пульмонология-1, балалар)
    Несиелер: 4

    Пән балаларда диагностиканың визуальды әдістерін жүргізу үшін көрсеткіштерді анықтау дағдыларын игеруге; негізгі рентгенологиялық синдромдарды анықтау және оларды интерпретациялау; кеуде қуысы органдарының шолу рентгенографиясы мен компьютерлік томографиясының маңыздылығын және балалардағы пульмонологиялық ауруларды диагностикалауда ультрадыбыстық зерттеу әдістерінің (плевра қуысының, өкпенің УДЗ, ЭхоКГ) мүмкіндіктерін бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалардағы тыныс алу жолдарының аллергиялық аурулары (Стационардағы пульмонология-1, балалар)
    Несиелер: 4

    Пән стационарлық кезеңде тыныс алу жолдарының аллергиялық ауруларымен әртүрлі жастағы балаларды диагностикалауға және емдеуге, профилактикаға, медициналық оңалтуға, динамикалық байқауға, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып болжамды анықтауға мүмкіндік береді; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынас дағдыларын, этикалық принциптерді ұстануды көрсету, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы ересектердегі тыныс алу органдарының респираторлық аурулары (Стационардағы пульмонология-1, ересектер)
    Несиелер: 8

    Пән диагноз қоюға мүмкіндік беретін диагностикалық критерийлерді анықтау және дифференциалды диагноз жүргізу үшін синдромдарды бөліп және клиникалық көріністерді анықтаумен тыныс алу жүйесінің анатомиялық ерекшеліктерін (өкпенің сегменттік құрылымы), ауруханада ересек науқастарда тыныс алу органдарының жиі кездесетін респираторлы ауруларының патогенетикалық механизмдерін (тыныс алу органдарының қабыну, бронхобструктивті аурулары, созылмалы тыныс жетіспеушілігі, созылмалы өкпе жүрегі), денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып, стационарлық кезеңде ересек науқастарды жүргізу тактикасын білуді көрсетуге мүмкіндік береді; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Амбулаториялық кезеңде ересектердегі тыныс алу органдарының респираторлық аурулары (Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересектер)
    Несиелер: 10

    Пән ҚР амбулаториялық-емханалық пульмонологиялық көмекті ұйымдастыруды, пульмонологиялық аурулардың номенклатурасы мен жіктелуін зерделеуге мүмкіндік береді; тыныс алу жүйесінің анатомиялық ерекшеліктерін (өкпенің сегменттік құрылымы), клиникалық көріністерін айқындай отырып және дифференциалды диагноз жүргізу үшін синдромдарды бөліп көрсете отырып, пульмонологиялық аурулардың дамуының патогенетикалық механизмдерін және диагнозды, амбулаториялық кезеңде ересек науқастарды жүргізу тактикасын, болжамды, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді қолдана отырып, профилактика, диспансерлеу мәселелерін анықтауға мүмкіндік беретін диагностикалық критерийлерді білуді көрсету (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар); науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалардағы бронх-өкпе ауруларды диспансерлеу, МӘМС, ТМККК шеңберінде бойынша қызмет көрсету (Амбулаториялық-емханалық пульмонология - 1, балалар)
    Несиелер: 4

    Пән пульмонологиялық аурулары бар балаларды диспансерлеудің негізгі қағидаттарын айқындау; амбулаториялық кезеңде олардың мониторингін жүргізуге; балалардағы созылмалы пульмонологиялық аурулар кезінде базистік терапияның тиімділігін бағалау үшін амбулаториялық кезеңде жүргізілетін қажетті диагностикалық әдістерді зерделеуға; диспансерлеу сапасының индикаторларын бағалау; балалар пульмонологиясында МӘМС және ТМККК бойынша қызметтер көрсету дағдыларын алу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді (негізгі МӘМС және ТМККК қағидаттары; МӘМС және ТМККК кіретін диагностикалық және емдеу іс-шаралары; МӘМС және ТМККК регламенттейтін нормативтік-құқықтық актілер).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ересектердегі пульмонологиядағы фармакотерапия (Стационардағы пульмонология-1, ересектер)
    Несиелер: 4

    Пән стационарлық кезеңде ересек науқастарды ұтымды фармакотерапия және дәлелді медицина мәселелерін зерделеуге мүмкіндік береді: этиотропты, патогенетикалық, симптоматикалық терапия; антибиотиктер, негізгі топтар, көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер; пневмония, сепсис, енгізу жолдары кезіндегі стационарлық кезеңде басым антибактериалды терапия; аралас антибактериалды терапия; стационарда бронхолитикалық терапияны енгізудің басым жолдары; қақырық дренажын жақсартатын препараттар; жөтелге қарсы препараттар; симптоматикалық терапия

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалардағы бронх-өкпе ауруларды диагностикалаудың функционалды әдістері және дифференциальды диагностикасы (Амбулаториялық-емханалық пульмонология - 1, балалар)
    Несиелер: 3

    Пән балалардағы бронх-өкпе ауруларының дифференциалды диагнозын жүргізу кезінде тексерудің функционалдық әдістерінің рөлін және олардың маңыздылығын анықтауға мүмкіндік береді; әртүрлі жастағы балалардағы тыныс алу және дем шығару механизмдерінің физиологиялық ерекшеліктерін білуді көрсетеді; пульмонологиялық ауруларымен балаларда (пульсоксиметрия, пикфлуметрия, спирография, оның ішінде бронходилатация және бронх арандатушылық сынамалары бар және т.б.) зерттеудің функционалдық әдістерін жүргізуді меңгеру және олардың нәтижелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Амбулаториялық кезеңде балалар пульмонологиясындағы кең таралған аурулар (Амбулаториялық-емханалық пульмонология - 1, балалар)
    Несиелер: 5

    Пән балалардағы тыныс алу жүйесінің анатомиялық ерекшеліктерін, клиникалық көріністерді анықтаумен және дифференциалды диагноз қою үшін синдромдарды бөліп көрсетумен және амбулаториялық кезеңде науқастарды басқару тактикасын, болжамды, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді қолдана отырып, алдын алу мәселелерін анықтауға мүмкіндік беретін диагностикалық критерийлерді анықтаумен балалардағы кең таралған пульмонологиялық аурулардың дамуының патогенетикалық механизмдерін білуге мүмкіндік береді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар); науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалардағы әр түрлі патогенді факторлармен байланысты аурулар (Стационардағы пульмонология-1, балалар)
    Несиелер: 6

    Пән әртүрлі патогендік факторлармен (тыныс алу органдарының қабыну, бронх обструктивті аурулары, тыныс алу жеткіліксіздігі) байланысты ауруларымен әртүрлі жастағы балаларды стационарлық кезеңде диагностикалауға және емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық бақылауды жүзеге асыруға, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсыныстар) қолдана отырып болжамды айқындауға мүмкіндік береді; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өкпе дамуының кешенді бұзылыстарынан болған туапайда болған ақаулар
    Несиелер: 4

    Дәлелді медицина тұрғысынан өкпенің дамуының аралас бұзылуынан туындаған туа біткен ақауларды диагностикалау және емдеу. Жіктелуі. Өкпенің дамуының аралас бұзылуынан туындаған туа біткен ақаулардың дамуына ықпал ететін факторлар, оның дамуының патогенетикалық байланыстар. Диагностикалық және дифференциалды диагностикалық критерийлер. Диагностикалық іздеу алгоритмі. Науқастарды жүргізу тактикасы. Болжам. Алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пульмонологиядағы интенсивті респираторлы терапия сұрақтары
    Несиелер: 4

    Көмекші және мәжбүрлі респираторлық қолдау үшін клиникалық және зертханалық көрсеткіштер. Пульмонологиялық бейіндегі науқастарға респираторлық қолдау жүргізудің ерекшеліктері. Вентиляциялық протездеу кезеңіндегі өкпе мен жүрек ішілік гемодинамиканың биомеханикалық қасиеттері. Тыныс алу жеткіліксіздігі кезіндегі қанның қышқылдық-негіздік күйі. Респираторлық қолдау тиімділігінің критерийлері. Науқастарды көмекші вентиляциядан қауіпсіз және ыңғайлы шығару арналған жағдайлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардағы тұқым қуалайтын және туа пайда болған өкпе аурулары
    Несиелер: 4

    Балалардағы туа біткен және тұқым қуалайтын өкпе аурулары. Туа біткен және тұқым қуалайтын аурулардың дамуына әкелетін қауіп факторлары. Диагностикалық және дифференциалды диагностикалық критерийлер. Халықаралық стандарттарға сәйкес туа біткен және тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау және емдеу алгоритмдері. Дәлелді медицина деректеріне негізделген педиатриялық көмек көрсету. Болжам. Алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Торакальды хирургиядағы ажыратпалы диагностика және шұғыл көмек
    Несиелер: 4

    Торакальды профильдегі хирургиялық ауруларды диагностикалау және емдеу бойынша өзекті клиникалық хаттамалар. Дәлелді медицина тұрғысынан шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу. Торакальды хирургиясындағы аз инвазивті диагностика, бейнеторакоскопия және бейнеасистирленген торакоскопия, торакоцентез және Бюлау бойынша плевра қуысын дренаждау. Дифференциалды диагноз және торакальды хирургиясындағы шұғыл көмек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өкпелік гипертензиялардың ажыратпалы диагностикасы
    Несиелер: 4

    Өкпе гипертензиясын диагностикалау және емдеу бойынша өзекті клиникалық хаттамалар. Дәлелді медицина тұрғысынан өкпе гипертензиясын диагностикалау және емдеу. Өкпе гипертензиясының жіктелуі. Өкпе гипертензиясының дамуына ықпал ететін факторлар, оның дамуының патогенетикалық байланыстары. Өкпе гипертензиясының диагностикалық/дифференциалды диагностикалық критерийлері. Диагностикалық іздеу алгоритмі. Өкпе гипертензиясымен науқастарды жүргізу тактикасы. Болжам. Өкпе гипертензиясының алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бронх-өкпе аурулары бар жүкті әйелдерді жүргізу ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Жүкті әйелдердегі бронх-өкпе ауруларын диагностикалау және емдеу бойынша өзекті клиникалық хаттамалар. Жүкті әйелдің организмінде болатын физиологиялық өзгерістер. Жүкті әйелдердегі тыныс алу органдары қызметінің ерекшеліктері. Дәлелді медицина тұрғысынан жүкті әйелдердегі бронх-өкпе ауруларын диагностикалау және емдеу. Диагностикалық іздеу алгоритмі. Бронхөкпе патологиясымен жүкті әйелдерді жүргізу тактикасы. Болжам. Жүкті әйелдерде бронхөкпе патологиясын алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бронх-өкпе жүйесінің жұқпалы аурулары кезіндегі сепсис
    Несиелер: 4

    Сепсисті диагностикалау және емдеу бойынша өзекті клиникалық хаттамалар. Сепсис: жіктелуі; оның дамуына әкелетін бронх-өкпе жүйесінің инфекциялық ауруларының негізгі қоздырғыштары; қауіп факторлары; оның дамуының патогенетикалық буындары; диагностикалық және дифференциалды-диагностикалық критерийлер, науқастарды дәлелді медицина тұрғысынан жүргізу тактикасы. Диагностикалық іздеу алгоритмі. Ауыр сепсис. Септикалық шок. Сепсиспен көп ағзалық жеткіліксіздік синдромы. Болжам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ересектердегі бронх-өкпе жүйесінің дамуындағы ауытқулар және өкпедегі іріңді процестер (Стационардағы пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 4

    Пән стационарлық кезеңде бронх-өкпе жүйесі дамуының ауытқулары және өкпеде іріңді процестерімен ересек науқастарға диагноз қоюға және емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық байқауды жүзеге асыруға, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып болжамды айқындауға мүмкіндік береді; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынас дағдыларын, этикалық принциптерді ұстануды көрсету, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаториялық кезеңде тыныс алуды қолдау (Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер )
    Несиелер: 3

    Пән тыныс алу жүйесінің физиологиялық ерекшеліктерін (тыныс алу органдарының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, анатомиялық өлі кеңістікті, тыныс алуды реттеуді) білуге мүмкіндік береді; амбулаториялық кезеңде пульмонологиялық аурулары бар ересек науқастарда тыныс алуды қолдаудың принциптері мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді; ұзақ мерзімді оттегі терапиясын және инвазивті емес респираторлық қолдауды, науқастарды респираторлық қолдау үшін СРАР орындарын анықтау бойынша білім алуға; инвазивті емес респираторлық қолдау режимдерін таңдау дағдыларын меңгеруге.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өкпенің диссеминирленген аурулары кезіндегі жоғары мүмкіндікті компьютерлі томография
    Несиелер: 4

    Компьютерлік томографияның жалпы принциптері, компьютерлік томографтың конфигурациясы, сканерлеу режимдері, томографиялық кесінді қалыңдығы. Кеуде мүшелерінің патологиясының КТ диагностикасының негіздері. Өкпенің КТ жүргізу әдістемесі. ЖАКТ (жоғары ажыратымдылық-5-8 ретті бронхтарды бейнелеу). Өкпенің қалыпты және вариантты анатомиясы. Томограммалардағы өкпенің сегменттік құрылымы. ЖАКТ мәліметтері бойынша өкпенің таралған ауруларының диагностикалық және дифференциалды-диагностикалық критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ересектердегі интерстициальды және орфанды өкпе аурулары (Стационардағы пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 6

    Пән стационарлық кезеңде өкпенің интерстициальды және орфандық ауруларымен ересек науқастарға диагноз қоюға және емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық байқауды жүзеге асыруға, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып болжамды айқындауға мүмкіндік береді; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсету, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардағы орфандық аурулар (Амбулаториялық-емханалық пульмонология - 2, балалар)
    Несиелер: 4

    Пән амбулаториялық кезеңде өкпенің орфандық аурулары бар балаларды диагностикалауға және емдеуге, профилактикаға, медициналық оңалтуға, динамикалық байқауға, болжамды, алдын алу мәселелерін анықтауға; пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарды ұстануды көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ересектердегі өкпенің аллергиялық және кәсіби аурулары (Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 3

    Пән амбулаториялық кезеңде өкпенің аллергиялық және кәсіптік аурулары бар ересек науқастарға диагноз қоюға және емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық бақылауды жүзеге асыруға, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып, болжамды, профилактика, диспансерлеу мәселелерін айқындауға мүмкіндік береді; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынас дағдыларын, этикалық принциптерді ұстануды көрсету, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бала жасындағы қарқынды пульмонология (Стационардағы пульмонология-2, балалар)
    Несиелер: 4

    Пән балалардағы пульмонологиядағы шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларды диагностикалау (ЖРДС, пневмоторакс, сепсис, инфекциялық-уытты шок, анафилактикалық шок және т. б.); олардың дамуы үшін қауіп факторларын анықтау; шұғыл жағдайлардың даму механизмін, олардың диагностикалық және дифференциалды-диагностикалық критерийлерін, болжамын анықтау; ҚР клиникалық хаттамаларына, халықаралық ұсынымдарға сәйкес стационарлық кезеңде білікті медициналық көмек көрсету дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардағы өкпенің интерстициальды аурулары (Стационардағы пульмонология-2, балалар)
    Несиелер: 6

    Пән стационарлық кезеңде балаларда өкпенің интерстициальды ауруларымен әртүрлі жастағы балаларды диагностикалауға және емдеуге, профилактикаға, медициналық оңалтуға, динамикалық байқауға, денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып болжамды анықтауға мүмкіндік береді; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, медицина қызметкерлерімен жұмыс істеуде коммуникативті дағдыларды көрсету, этикалық қағидаларды сақтау, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардағы бронх-өкпе жүйенің туа біткен ауытқулары және генетикалық анықталған аурулар (Стационардағы пульмонология-2, балалар)
    Несиелер: 6

    Пән стационарлық кезеңде бронх-өкпе жүйесінің туа біткен ауытқулары және генетикалық детерминирленген ауруларымен балаларды диагностикалауға және емдеуге, профилактикаға, медициналық оңалтуға, динамикалық байқауға, болжамды анықтауға; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыс істеуде коммуникативтік дағдыларды, этикалық қағидаттарға бейілділікті көрсетуге, кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардағы бронх-өкпе жүйенің туа біткен ақаулары және өкпе мен бронхтың тұқым қуалайтын аурулары (Амбулаториялық-емханалық пульмонология - 2, балалар)
    Несиелер: 3

    Пән амбулаториялық кезеңде балаларда бронх-өкпе жүйесінің туа біткен ақаулары және өкпе мен бронхтардың тұқым қуалайтын аурулары бар балаларды диагностикалауға және емдеуге, профилактикаға, медициналық оңалтуға, динамикалық байқауға, болжамды, алдын алу мәселелерін анықтауға; пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен жұмыста коммуникативтік дағдыларды көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйқыдағы тыныс алудың бұзылуы (Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 3

    Пән амбулаториялық кезеңде ұйқы кезінде тыныс алуы бұзылған ересек пациенттерге диагноз қоюға және емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық бақылауды жүзеге асыруға, Денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді (ҚР клиникалық хаттамалары, халықаралық ұсынымдар) қолдана отырып, болжамды, профилактика, диспансерлеу мәселелерін айқындауға мүмкіндік береді; науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынас дағдыларын, этикалық қағидаларды ұстануды көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ересектердегі интервенциялық пульмонология (Стационардағы пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 6

    Пән ересек науқастарда интервенциялық пульмонологияның негізгі диагностикалық және емдік процедураларын жүргізу (ассистенттеу), диагностиканың интервенциялық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ересектердегі қарқынды пульмонология (Стационардағы пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 4

    Пән ересектердегі пульмонологиядағы шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларды диагностикалау дағдыларын (ӨАТЭ, ЖРДС, пневмоторакс, сепсис, инфекциялық-уытты шок, анафилактикалық шок және т. б.); олардың дамуы үшін қауіп факторларын анықтау; шұғыл жағдайлардың даму механизмін, олардың диагностикалық және дифференциалды-диагностикалық критерийлерін, болжамын анықтау; стационарлық кезеңде ҚР клиникалық хаттамаларына, халықаралық ұсынымдарға сәйкес білікті медициналық көмек көрсету дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Онкопульмонология (Стационардағы пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 3

    Пән ересектердегі тыныс алу органдарының онкологиялық ауруларын анықтау бойынша менеджментті жүзеге асыруға; өкпенің онкологиялық ауруларын, олардың негізгі формаларын, қауіп факторларын, диагностикалық критерийлерін анықтауға; оларды пульмонологиялық аурулармен саралауға; ҚР клиникалық хаттамаларына, халықаралық ұсынымдарға, оның ішінде параканкрозды пневмонияға сәйкес науқастарды жүргізу тактикасын айқындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ересектердегі өкпені оңалту (Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 3

    Пән пульмонологияда медициналық оңалту әдістерін жүргізу дағдыларын игеруге; тыныс алу органдарының аурулары бар ересек науқастарда өкпені оңалтудың жалпы принциптерін, тыныс алу органдарының жіті және созылмалы аурулары кезінде оңалту кезеңдерін, өкпені оңалтудағы тыныс алу гимнастикасының маңыздылығын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фтизиопульмонология (Стационардағы пульмонология-2, ересектер)
    Несиелер: 3

    Пән ересектердегі өкпе туберкулезін анықтау бойынша менеджментті жүзеге асыруға; өкпе туберкулезін, оның негізгі формаларын, қауіп факторларын, диагностикалық критерийлерді анықтауға; оларды пульмонологиялық аурулармен саралауға; ҚР клиникалық хаттамаларына, халықаралық ұсынымдарға сәйкес, оның ішінде өкпе туберкулезін тыныс алу органдарының пульмонологиялық ауруларымен ұштастыра отырып, науқастарды жүргізу тактикасын айқындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бронх-өкпе аурулары бар балаларды оңалту (Амбулаториялық-емханалық пульмонология - 2, балалар)
    Несиелер: 3

    Пән балалар пульмонологиясында медициналық оңалту әдістерін жүргізу дағдыларын игеруге; бронх-өкпе ауруларымен әртүрлі жастағы балаларда өкпені оңалтудың жалпы принциптерін, амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының жіті және созылмалы аурулары кезінде оңалту кезеңдерін игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін науқаспен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен, соның ішінде пәнаралық және кәсіпаралық командалар құрамы ретінде тиімді өзара әрекеттесуді көрсету

  • Код ON5

    Әртүрлі патологиялық процестерде органдар мен тіндердегі патоморфологиялық өзгерістерді түсіндіру

  • Код ON10

    Ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін, оның ішінде төтенше жағдайларда да өз мамандығы бойынша денсаулық сақтау жүйесінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді қолдану

  • Код ON1

    Тыныс алу жүйесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін; клиникалық көріністерін анықтаумен және синдромдарды бөліп көрсетумен пульмонологиялық аурулардың дамуының патогенетикалық механизмдерін; пульмонологиялық бейіндегі аурулардың рационалды фармакотерапиясы мен дәлелді медицинасы мәселелерін білуді көрсету

  • Код ON6

    Пульмонологиялық аурулары бар науқастарда диагностиканың визуалды әдістерін жүргізу үшін көрсеткіштерді анықтау және олардың нәтижелерін түсіндіру

  • Код ON11

    Кәсіби әдебиеттерді бағалау, күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалану, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу

  • Код ON7

    Интервенциялық пульмонологияның негізгі диагностикалық және емдік процедураларын жүргізу (ассистенттеу), диагностиканың интервенциялық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау; шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті медициналық көмек көрсету

  • Код ON4

    Пульмонологиялық аурулар кезінде функционалдық зерттеу әдістерін жүргізу және олардың нәтижелерін түсіндіру

  • Код ON2

    Медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде пульмонологиялық патологиясы бар ересек және бала жастағы науқастарға диагноз қою және емдеуді, профилактиканы, медициналық оңалтуды, динамикалық бақылауды жүзеге асыру; өкпе туберкулезін және тыныс алу органдарының онкологиялық ауруларын анықтау бойынша менеджментті жүзеге асыру, оларды пульмонологиялық аурулармен саралай білу

  • Код ON3

    Көрсеткіштерді анықтау және пульмонологиялық аурулары бар науқастарды инвазивті емес респираторлық қолдау режимдерін таңдау

  • Код ON9

    Пульмонологиялық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін этикалық принциптерге бейілділікті көрсету және ең тиімді әдістерді қолдану

  • Код ON12

    Өмір бойы кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру, кәсіби команданың басқа мүшелерін оқыту және үздіксіз кәсіби дамудың әртүрлі формаларына белсенді қатысу

Top