Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11328 Саладағы қызметтерді басқару

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент, коммуникацияларды басқару, бизнес-процестерді құру, жобаларды басқару, сондай-ақ кәсіби қызметте IТ-ны қолдану арқылы жүктерді тасымалдау және сақтау саласындағы қызметтердің толық спектрін ұсыну дағдылары бар мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 241
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B095 Көлік қызметтері
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B113 Көлік қызметтері
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттердің зерттелетін саладағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алуы, ғылым саласындағы танымдық іс-әрекет дағдылары бар мамандарды даярлау, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде студент құқықтың іргелі ұғымдарын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымын, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, заңды мүдделерді қорғау механизмі мен оларды бұзған жағдайда адамның қорғалуын меңгеруі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Нарықтың әртүрлі түрлеріндегі кәсіпорындардың қызметін, нарықтың тепе-теңдігі мен жұмыс істеу моделін, бағалар мен тарифтерді мемлекеттік реттеуді зерделейді. Кәсіпкерлік ұғымын және оны құқықтық реттеудің шектерін, кәсіпкерлікті дамыту шарттарын, бизнесті жүргізудің ұйымдық-құқықтық нысандарын, бизнес-жоспарлауды, кәсіпкерлік құпияны, кәсіпкерліктің әлеуметтік жауапкершілігін қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік математика
    Несиелер: 9

    Нақты профильдегі теориялық және қолданбалы есептерді шешуге арналған математикалық аппаратты меңгеру, математикалық модельдеу туралы түсінік алу және алынған шешімдерді түсіндіру. Сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар теориясы сұрақтары қарастырылады. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Негізгі экологиялық түсініктерді, экологиялық проблемаларды және оларды шешу тәсілдерін, кәсіпорындардың қоршаған ортаны ластау көздері мен түрлерін, атмосфералық ауа мен судың сапасын стандарттау принциптерін, әртүрлі салалардағы заңнаманың негізгі ережелерін, табиғи және техногендік- жасалған төтенше жағдайлар, олардың себептері, алдын алу және қорғау әдістерін зерделеу. Оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау (кейс-стади).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көліктегі тасымалдауды басқару
    Несиелер: 9

    Көліктің әртүрлі түрлерінде тасымалдауды ұйымдастыру және тасымалдау үрдісін басқару қағидаттарын, көлікте тасымалдауды ұйымдастыру саласындағы нормативтік-құқықтық базаны зерттеу. Материалдық - техникалық құндылықтар мен жылжымалы құрамды тиімді пайдалану дағдыларын құрастыру, көліктің техникалық құралдарының мәселелерін шешу, жүк ағындары мен жолаушылар ағындарын зерттеу, ақпараттық технологияларды қолдана отырып тасымалдау процесінің міндеттерін шешу. Пәнді оқу кезінде интерактивті әдістер, кейс-тапсырмаларды шешу, практикалық есептерді шешу қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүктерді қаптау бойынша сервис
    Несиелер: 6

    Сипаттамаларына, пайдалану және дайындау шарттарына сүйене отырып, ыдыс пен қаптаманың қасиеттерін зерттеу; ыдыс пен қаптаманы өндіруге арналған материалдардың түрлерімен танысу; қаптаманың экологиялық аспектісі туралы ақпарат алу, қаптаманың қауіпсіздігі (экологиялық талаптар). Қоймада, қолданылатын ыдыста және қаптамада, пакеттерде, сондай-ақ таңбалауда жүк өңдеу технологиясы туралы түсініктерді құрастыру. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 6

    Құзыреттіліктер модельдеу құралдарын, аппараттық және бағдарламалық құралдарды, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы объектілік модельдерді, сонымен қатар Python, Java және т.б. бағдарламалау тілдерін әзірлеу мақсатында қалыптасады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логистика негіздері
    Несиелер: 6

    Логистикалық жүйедегі материалдық, ақпараттық және қаржылық ағындарды басқаруда оңтайландыру мәселелерін шешу үшін логистиканың функционалдық бағыттарын, логистикалық жүйелердің пайда болуы мен дамуының алғышарттарын зерттеу. Логистикалық операциялар, процестер мен тауарларды жеткізу технологиялары туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді оқу шеңберінде интерактивті әдістер, есептерді шешу, талқылаулар қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүктану
    Несиелер: 6

    Жүктердің қасиеттерін және оларды тасымалдау шарттарын, жүктердің көліктік жіктелуін, жүкке әсер ететін факторларды, тасымалдауды ұйымдастыруға әсер ететін жүктердің көліктік сипаттамаларын, тасымалдау және сақтау кезінде сақталуын қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыруды зерттеу. Жүктердің сапасын бағалау дағдыларын және жүктердің көліктік сипаттамаларының тасымалдауды ұйымдастыруға әсерін анықтау әдістерін меңгеру. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көліктік-логистикалық орталықтар және терминалдық технологиялар
    Несиелер: 6

    Көліктің барлық түрлерінің, соның ішінде трамвайлар мен метролардың, байланыс желілерінің көліктік инфрақұрылымының дамуын бағалау. Өндірісті ұйымдастыруды, көлік инфрақұрылымы объектілерінің профилін, мамандануын және ерекшеліктерін, көлік түрлері бойынша ұйымдардың пайдалану қызметін басқарудағы шешімдерді құжаттауды сипаттайды. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жүктерді жеткізудің логистикалық технологиялары
    Несиелер: 6

    Жүктерді жеткізуді ұйымдастыру мен тасымалдаушыны таңдауда логистикалық көзқарасты ескере отырып, менеджмент және жаңа технологияларды тиімді пайдалану саласында білім алу, озық технологияларды пайдалана отырып, көліктік-логистикалық қызметтерді ұйымдастыру мүмкіндігін, тиімді жеткізу әдістерін зерделеу. жалпы шығындарды барынша азайта отырып, операцияларды біріктіру мен үйлестіруге негізделген тауарлардың. Оқыту әдістері: есептер шығару, «миға шабуыл» семинарлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көліктің экономикалық географиясы
    Несиелер: 6

    ҚР экономикалық аудандарының көлік инфрақұрылымы мен өндіргіш күштерін орналастырудың жалпы сипаттамасын зерттеу, дүние жүзінің және Қазақстанның көлік-коммуникациялық жүйесін, өнеркәсіп салаларының экономикалық географиясын, көлік-географиялық қатынастар мен көліктің жүк ағындарын түсіну. Оқыту әдістері: міндеттерді шешу, тақырыптық коллоквиумдар, "миға шабуыл"семинарларын өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржылық және басқарушылық есеп
    Несиелер: 9

    Қаржылық және басқарушылық есеп әдістерін, ұзақ мерзімді және ағымдағы активтерді, капиталды, есеп айырысулар мен міндеттемелерді, кірістерді, шығыстарды және қаржылық нәтижелерді есепке алуды, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ақпаратты пайдалануды зерттейді. Басқарушылық есептің негізгі тұжырымдамаларын, шығындарды есепке алу және шығындарды есептеу модельдерін, бюджеттеу негіздерін қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайларды талдау, іскерлік және рөлдік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көлік түрлерінің өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 6

    Әртүрлі көлік түрлерінің өзара әрекеттесу саласында білім алу. Темір жол көлігіндегі басқару іс-әрекетінде оңтайлы шешімдерді таңдау үшін сандық бағалауларды алуға мүмкіндік беретін негізгі әдістермен танысу. Қоғамдық және қоғамдық емес көліктердің, ұйымдар мен кәсіпорындардың өзара ұтымды әрекетін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде тапсырмалар бойынша топтық жұмыс және практикалық есептерді шешу қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 9

    Ол қызмет көрсету саласындағы бухгалтерлік есептің негізгі ұғымдарын, негізгі принциптері мен әдістерін, қызмет көрсету секторындағы кәсіпорындарда оны жүргізуді зерттейді, 1С пайдалану негізінде бастапқы құжаттардағы жазбаларды жүргізу тәртібін, бухгалтерлік ақпараттарды өңдеу технологиясын және т.б. бағдарламасы. Аудит негіздерін және аудиторлық іс-әрекетті ұйымдастыруды, тексерулерді, келісілген процедураларды, қаржылық ақпаратты құрастыруды, аудиторлық қорытындыны жасауды қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайларды талдау, іскерлік және рөлдік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Басқару экономикасы (Минор)
    Несиелер: 3

    Экономикалық ғылымның заманауи үлгілері мен заңдылықтарын пайдалана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, кәсіпорын басшысының алдында тұрған экономикалық мәселелер мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану және олардың салдарын бағалау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тайм-менеджмент (Минор)
    Несиелер: 3

    Тайм-менеджменттің мәні мен түрлері, неғұрлым табысты кәсіптік қызмет үшін уақыт ресурстарын басқарудың принциптері мен әдістері туралы студенттердің жалпы түсініктерін қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс-әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 6

    Қауіпсіздіктің теориялық және практикалық негіздері, зиянсыздық және оның ең жоғары өнімділігі кезінде еңбек жағдайларын жеңілдету мәселелері бойынша, еңбекті қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік құқықтық база мәселелері бойынша мамандар даярлау. Оқыту әдістері-нақты жағдайларды талдау (case-study), топтық пікірталастар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызметтер менеджменті
    Несиелер: 6

    Қызмет көрсету саласындағы басқарудың теориялық негіздерін, қызмет көрсету саласындағы менеджментті дамытудың ерекшеліктері мен проблемаларын зерттеуге бағытталған, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындарда ұйымдастыру процесін басқару тұрғысынан, сервистік менеджменттің функциясы ретінде мотивация теориясын, қызмет көрсету саласындағы басқарушылық бақылау мәселелерін зерттейді. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдіс, шағын топтарда жұмыс істеу, имитациялық ойындар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • E-commerce
    Несиелер: 9

    Көлік қызметтерін сатудың онлайн арналарын ұйымдастыруды қарастырады, логистикалық қызметтерді дамыту жобасының даму стратегиясын жасауды, интернеттегі бизнес-процестерді автоматтандыру және оңтайландыруды, онлайн бизнесті басқаруды, маркетингтік іс-шараларды жүргізуді, қызметтерді сатып алу және сатуды онлайн өткізуді, электрондық төлемдерді, Big Data-мен жұмыс істеу негізін зерделейді. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері, іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Персоналдарды басқару
    Несиелер: 6

    Әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындарда персоналды басқарудың теориялық негіздері, кадр қызметін ұйымдастыру, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес негізгі кадрлық құжаттаманы жүргізу қарастырылған. Персоналды басқару қызметінің функционалдық еңбек бөлінісі және ұйымдық құрылымы. Оқытудың белсенді әдістері: іскерлік және рөлдік ойындар, миға шабуыл, нақты жағдайларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет маркетинг
    Несиелер: 9

    Интернет-маркетинг құралдарын пайдалануды және оларды жарнамада, PR және BTL науқандарында қолдануды үйренеді, Интернет-маркетингтік акциялардың да, Интернет құралдарын пайдалана отырып дәстүрлі акциялар мен науқандардың тиімділігін бағалауды, Интернет-маркетинг стратегияларын әзірлеуді және маркетинг тапсырмаларын орындау үшін цифрлық байланыс арналарын таңдауды үйренеді. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес-процестерді басқару
    Несиелер: 6

    Экономиканың әртүрлі салаларындағы кәсіпорындардың бизнес-процестері зерттеледі, бизнес-процестерді құру және талдау әдістері мен үлгілері, оны ұтымды ұйымдастыру қажеттілігі қарастырылады. Олардың ерекшеліктері мен қолданбаларын құру негіздері. Ұйымды басқарудағы заманауи тәсілдер. Бизнес-процестерді басқару саласындағы практикалық дағдылар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көліктегі маркетинг
    Несиелер: 9

    Көлік кәсіпорындарында маркетингті жүзеге асырудың негізгі мәселелері, көлік саласында дәстүрлі маркетинг-микс элементтерін пайдалану ерекшеліктері, өнім саясатын жүргізу, баға саясаты және қызметтерді жылжыту қарастырылған. Көлік кәсіпорындарында маркетинг қызметінің қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері зерттеледі. Оқытудың белсенді әдістері: іскерлік және рөлдік ойындар, миға шабуыл, жоба әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көлік ағындарын оңтайландыру (Минор)
    Несиелер: 3

    Көлік жүйелерін дамытудың қазіргі заманғы проблемаларымен танысу. Көліктің әртүрлі түрлерімен тасымалдауды ұйымдастыру принциптерін олардың ұтымды өзара әрекеттесуімен, желідегі көлік ағындарын оңтайлы ұйымдастырумен (вагон ағындары, жолаушылар ағындары және т.б.) зерттеу. Көлік құралдарының қозғалыс қауіпсіздігін сөзсіз қамтамасыз ету және көлік персоналының қауіпсіз жұмыс істеуі үшін жағдай жасау кезінде магистральдық желі бойынша көлік ағындарын оңтайлы жоспарлау және ілгерілету дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде практикалық міндеттерді шешу көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көлік логистикасы
    Несиелер: 9

    Жүктерді өндірушіден тұтынушыға дейін жеткізу бойынша операциялар мен қызметтердің барлық спектрін қамтитын тасымалдау саласында логистикалық жүйелерді көліктік қамтамасыз етудің негізгі ережелерін, логистикалық жүйелерді жобалау және салу принциптерін анықтау. Арнайы логистикалық орталықтарда ұтымды жүк ағындарын, оларды өңдеуді оңтайландыру және ұйымдастыру жолдарын зерттеу. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары. Пән аясында дуальды оқыту технологиясының элементтері жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көліктегі жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Көліктегі жобаларды басқарудағы жалпы ұғымдарды, міндеттерді, жобалық жобалау саласындағы жүйелік ойлауды, жоба жоспарларын әзірлеуді зерттейді. MSPowerPoint көмегімен есептерді дайындау және ұсынуды, PEST -талдау және SWOT-талдауды орындауды, "мақсат ағашын" құруды, желілік модельдерді құру арқылы басқару қызметінде жобалық тәсілді іске асырудың тиімділігін қарастырады. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері, іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызметтер маркетингі
    Несиелер: 9

    Курс аясында қазіргі экономикадағы қызмет көрсету саласының функциялары, оның ерекшеліктері, қызметтерге сұранысты қалыптастырудағы демографиялық фактордың рөлі, қызмет көрсету нарығында жұмыс істейтін кәсіпорындар қызметінің ерекшеліктері қарастырылады, Д. Ратмель моделі, А. Эглие және Е. Лангеарда және т.б. Оқытудың белсенді әдістері: іскерлік және рөлдік ойындар, ми шабуылы, жоба әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логистикалық процестерді басқару (Минор )
    Несиелер: 3

    Көліктің барлық түрлеріндегі көлік ағындарын басқару және материалдық ағындардың маршруттарын оңтайландыру, желілердің жұмыс істеуінің барлық параметрлерін анықтау және болжау әдістері. Білім алушылар ағын түзуші факторлардың мәнін, көлік желісінің сипаттамаларын, мінез-құлық факторларын ашуды үйренеді; көлік ағындарының құрамы мен Шығыс параметрлері арасындағы байланысты белгілейді; Көлік желілерінің жүктемесін болжауды зерделейді; көлік желілерінің міндеттерін шешу және талдау дағдыларын дамытады. Оқыту әдісі - істерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тауарлар мен қызметтердің маркетингі (Минор)
    Несиелер: 3

    Тауарлар мен қызметтердің ассортиментін талдау, олардың өмірлік циклін анықтау, бренд саясаты мен бренд маркетингінің стратегиясын әзірлеу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Сапа талаптарын, нарықта бәсекелестік стратегиясын жүргізу әдістерін, көлік қызметтері нарығының қызмет ету ерекшеліктерін және көлік тарифтерін қалыптастыруды зерттеу. Оқу процесінде нақты жағдайларды талдау, іскерлік және рөлдік ойындар сияқты оқытудың белсенді әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көліктегі қаржылық жоспарлау
    Несиелер: 6

    Қаржылық басқарудың ерекшеліктерін, көлік компанияларында қаржылық қатынастарды ұйымдастыру принциптерін зерттейді. Жүк және жолаушылар тасымалдарын іске асыру кезінде тарифтік саясатты қалыптастыру қағидаттарын, тарифтерді мемлекеттік реттеудің негізгі ережелерін, жүктерді тасымалдауға, жолаушыларды, багажды және жүк-багажды тасымалдауға арналған тарифтерді реттеу тәртібін қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайларды талдау, іскерлік және рөлдік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбекке ақы төлеу және нормалауды ұйымдастыру (Минор)
    Несиелер: 3

    Көлік саласында еңбекті нормалау үшін хронометражды және жұмыс барысын фотосуреттерді пайдалану дағдылары қалыптасады, әртүрлі еңбекақы жүйелері және оларды кәсіпорында қолдану ерекшеліктері ашылады. Еңбекақыны мемлекеттік реттеу әдістері, оның еңбекақы төлеу нысандары негізінде есептелуі қарастырылған, жұмыс беруші мен жұмыскер арасындағы қатынастар жүйесін реттейтін құқықтық актілер қарастырылған. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайларды талдау, практикалық есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік-шаруашылық қызметті талдау
    Несиелер: 6

    Кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштерін бағалау, қолданбалы және зерттеу мәселелерін шешу және экономикалық ақпаратты өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдану, кәсіпорынның негізгі экономикалық көрсеткіштеріне әсер ететін негізгі факторларды анықтау үшін үлкен деректермен жұмыс істеудің аналитикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Excel бағдарламасы негізінде экономикалық көрсеткіштерді талдау және өңдеу жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеткізу тізбегін басқарудағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 9

    Жеткізілім тізбегіне цифрлық технологияларды интеграциялаудың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын зерттеу. Жеткізілім тізбектерінің SCOR моделін құру және құрылымдау принциптерін қолдану, жеткізу тізбектерінде цифрлық технологияларды басқаруды талдау құралдарымен жұмыс жасау, жоспарлау, бақылау, цифрлық технологияларды қолдану. Интерактивті геймификация (BeerGame) онлайн әдісі қолданылады. Пән шеңберінде практикалық міндеттер шешу, жеке тапсырманы презентация түрінде тапсыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логистикадағы маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 9

    Логистикадағы маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен бағыттарын зерттейді, маркетингтік зерттеулердің кезеңдеріне жалпы сипаттама береді. Маркетингтік зерттеулердің жекелеген түрлерін жүргізудегі әдістер, эксперименттер және олардың рөлі зерттеледі. Логистикадағы маркетингтік зерттеулер процесі зерделенеді. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер, іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес-процестерді бақылау
    Несиелер: 6

    Бизнес-процестерді бақылаудың мәні мен бағыттарын, көлік кәсіпорындарын ресурстармен қамтамасыз етуді және қаржылық бақылауды зерттейді. Стратегиялық жоспарлау мен бюджеттеуді, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін бизнес-процестерді бақылау құралдарын қолдануды қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер, іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 6

    Қызмет көрсету саласындағы стратегиялық менеджменттің сипаттамасы, қызмет көрсетуші кәсіпорындардың сыртқы және ішкі ортасының стратегиялық талдауы қарастырылады. Стратегиялық жоспарлаудың негізгі үлгілері зерттеледі: Гарвард бизнес мектебінің моделі, И.Ансофф, Г.Штайнер моделі, стратегиялық басқарудың негізгі үлгілері: Дэвид, Томпсон, Ефремов. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайларды талдау, іскерлік және рөлдік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 6

    "Nordic School" өзара іс-қимыл тұжырымдамасының мәнін, М.Битнердің "7Р" тұтынушыға әсер ету моделін, қызмет көрсету саласындағы сегменттеу мен позициялауды, стратегиялық позицияларды таңдауды, стратегиялық міндеттерді саралауды және әлсіз сигналдар бойынша басқаруды зерттейді. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайларды талдау, іскерлік және рөлдік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және start-up
    Несиелер: 9

    Стартаптарды құру және дамыту ерекшеліктерін, бизнес-модель параметрлерін, стартапты сыртқы қаржыландыруды, инвестициялық шығындарды типтік бөлуді зерттеуге бағытталған. К. Кристенсеннің "диверсиялық инновация" тұжырымдамасын, команда мен персоналға шығындарды оңтайландыруды, MS Project көмегімен стартап-жобаның күнтізбелік жұмыс жоспарын әзірлеу техникасын, сөйлеу, презентация және жобаны қорғау үшін дәстүрлі және заманауи риторика әдістерін қолдана білуді зерттейді. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Математикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, бизнес-процесті (объектіні) модельдеудің кәсіби есептерін шешу

  • Код ON10

    1С Кәсіпорын бағдарламасын бухгалтерлік және басқада есептілікті жасау кезінде, қаржылық тұрақтылықты бағалау үшін пайдалану

  • Код ON5

    ІТ-технологияларды пайдалана отырып, көлік түрлерінің өзара әрекеттесуінде жүктер мен жолаушыларды жеткізу үшін логистиканың функционалдық бағыттарында оңтайлы бизнес-процестерді дамыту

  • Код ON11

    Қызмет көрсету процесінде логистикалық тұжырымдамалар мен сапа менеджменті негізінде заманауи сервистік технологияларды енгізу

  • Код ON3

    Өмір қауіпсіздігін, еңбекті қорғауды және салауатты өмір салтын ұстануды қамтамасыз ету әдістерін ескере отырып, персоналды басқаруды, еңбекақы төлеу жүйесін жетілдіру бойынша кадр саясатын әзірлеу

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте гуманитарлық, жаратылыстану, әлеуметтік ғылымдардың әдістерін, сондай-ақ ғылыми зерттеу қабілетін қолдану

  • Код ON4

    Стартаптарды іске асыру және кәсіпкерлік қызметті жүргізу кезінде нормативтік-құқықтық заңнамалық білімді пайдалану

  • Код ON12

    Дүниетанымдық, азаматтық және моральдық ұстаным дағдыларын қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардың әртүрлі қызметтерінің функционалдық өзара әрекеті мен коммуникацияларын ұйымдастыруда қолдану

  • Код ON9

    Цифрлық коммуникацияларды пайдалана отырып, қызмет көрсету саласында электрондық бизнесті ұйымдастыру, мемлекеттік және шет тілдерін білу

  • Код ON6

    Жалпы деректерді цифрлық коммуникациялар көмегімен өңдеу және оны кәсіпорынды тиімді басқаруда пайдалану

  • Код ON7

    Жеткізу тізбегін басқаруды оңтайландыру мәселелерін шешу үшін кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштерін, көлік нарығының жағдайын жүйелеу

  • Код ON8

    Кәсіпорын стратегиясын әзірлеу және жобаларды басқару үшін қызмет көрсету нарығының даму тенденциялары және экономиканың ағымдағы жағдайының динамикасы туралы ақпаратты талдау

Top