Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08171 Агрономия в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндірістік-технологиялық, ғылыми міндеттер мен проблемаларды шығармашылықпен шеше алатын, ауыл шаруашылығы саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарының стратегияларын, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруге және ауыл шаруашылығы саласындағы қызметтің тұрақты түсімін алуға және бәсекеге қабілетті маман даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты -өсімдік биологиялық тірі ағза. Өсімдіктің топыраққа ылғал және жылуға қоятын талаптары. Өсімдіктің басты мүшелері. Өсімдік клеткасының құрылысы және қызметі. Тамырдың анатомиясы мен морфологиясы. Жапырақтың анатомиясы мен морфологиясы. Сабақтың анатомиясы мен морфологиясы. Өсімдіктің генеративтік мүшелерінің құрылысы. Өсімдіктің көбеюі. Өсімдіктің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жүйе биологиясына кіріспе (Cousera)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентті агрономия сияқты ауылшаруашылық ғылымдарына бағытталған заманауи жүйе биологиясымен таныстырады. Бұл олардың функцияларын құрайтын тірі ағзалардың жасушалары. Биология молекулярлықтан модульдікке ауысады. Біздің геномымыз және ген экспрессиясы туралы біліміміз тереңдеген сайын және жасушалық процестерге қатысатын молекулалардың (белоктар, липидтер, иондар) тізімдерін жасағанда, біз бұл молекулалардың дискретті функционалдық жүйелер ретінде әрекет ететін модульдерді қалыптастыру үшін бір-бірімен қалай әрекеттесетінін түсінуіміз керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Агрохимия және топырақтану ғылымының даму тарихы. Мақсаттары, міндеттері, әдістері мен әдістемесі. Агрохимия және агротопырақтану саласындағы білім заңдылықтары. Негізгі ғылыми мектептермен және олардың өкілдерімен танысу. Басқа ғылымдармен байланысы. Агрономияның халық шаруашылығындағы маңызы мен маңызы. Өндіріс аймақтарының құрылымы, ауыл шаруашылығындағы заманауи технологиялар мен техникалық құралдар, мысалы: «дәл егіншілік» технологиялары, дәл егіншілікке арналған аппараттық құралдар, өсімдік шаруашылығындағы геоақпараттық технологиялар, дәл егіншілік және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты микробиология негіздерін меңгеру нәтижесінде микробтардың әртүрлілігі саласындағы теориялық және қолданбалы білімдердің жүйелік түсініктерін қалыптастыру.Пәннің пәні мен міндеттері. Микроорганизмдердің морфологиясы мен физиологиясы. Микроорганизмдердің тіршілік әрекетіне және биохимиялық процестерге сыртқы факторлардың әсері Микроорганизмдердің негізгі топтары. Прокариоттар мен эукариоттардың жасушаларының құрылысының ерекшеліктері. Прокариоттық микроорганизмдердің (бактериялардың) морфологиясы, құрылысы, көбеюі және жіктелуі. Бактериялардың пішіні мен мөлшері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы химия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – жалпы химияның іргелі білімдерін, атомдық және молекулалық теорияның заңдылықтарын, заттардың құрылысын, ерітінділердегі реакциялар туралы, күрделі қосылыстар туралы түсініктерді дамыту. Ерітінділердің анықтамасы және классификациясы. Электролиттер, бейэлектролиттер, электролиттік диссоциация. коллоидты ерітінділер. Химиялық реакциялардың классификациясы. Элементар және күрделі реакциялар. Пәнді меңгеру барысында студенттер жоғары сапалы ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру үшін химиялық элементтердің қажеттілігін өз бетінше есептейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: Өсімдіктердің дамуы генетикасының заманауи әдістерін қолдана отырып, өсімдіктердің морфогенезін генетикалық бақылау, өсімдіктердің дамуын реттеудің генетикалық негіздеріне арнайы оқытуды қамтамасыз ету: Өсімдіктердің даму генетикасының қазіргі мәселелері. Өсімдіктердің даму генетикасының әдістері. Жеке даму биологиясының әдістері: сипаттамалық, салыстырмалы, цитологиялық, биохимиялық, экологиялық және т.б. Өсімдіктердің морфогенезінің генетикалық негіздері және бақылау. Өсімдіктердің дамуын реттеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – топырақтану саласындағы қазіргі білімдерді, оны ұтымды пайдаланудың жолдары мен әдістерін оқып үйрену және меңгеру. Топырақ – табиғаттың дербес табиғи-тарихи денесі және ауыл шаруашылығы өндірісінің негізгі құралы ретіндегі түсініктерін қалыптастыру, топырақтың биоинертті жүйе және биосфераның ажырамас, алмастырылмайтын бөлігі, биогеоценоз құрамы туралы негізгі мәліметтермен студенттерді таныстыру. топырақтың минералды бөлігі; топырақтың сіңіру қабілеті мен физикалық-химиялық қасиеттері; физикалық және физика-механикалық қасиеттері. Топырақтың шығу тегі мен генезисі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дара даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Гаметалардың морфологиясы, физиологиясы және дамуы. Ұрықтану. Бөліну. Гаструляция. Жүйке жүйесінің невруляциясы және дифференциациясы. Ұялы инженерия. Протопластарды бөліп алу және оларды өсіру. Протопластардың бірігуі. Соматикалық будандастыру және оның негіздері. Өсімдіктердің гендік инженерия негіздері. Басқа организмге тасымалданатын гендерді алу. Гендерді тасымалдауға арналған векторлар. Эксперименттік және биохимиялық эмбриология. Жеке даму биологиясының әдістері: сипаттамалық, салыстырмалы, цитологиялық, биохимиялық, экологиялық және т.б.Онтогенездің периодизациясы. Ағзалардың көбеюі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мелиоративтік егіншілік
    Несиелер: 5

    Мелиорациялық ауыл шаруашылығының негізгі міндеттері. Қазақстандағы мелиорацияланған жерлерді игерудің қазіргі жағдайы және болашағы. Қазіргі егіншілік жүйелерінің негізгі міндеттері. Мелиорацияланған жерлердегі егістік, мал азықтық, көкөніс және арнайы ауыспалы егістердің шамамен схемалары. Топырақтың физикалық жағдайына және оның химиялық қасиеттеріне суару мен дренаждың әсері. Суару режимі туралы түсінік. Суару және суару нормаларын есептеу. Жерді мелиорациялау тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Климатология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты. Зерттеу нысаның негізгі әдістері. Метерологиялық факторлардың ауыл шаруашылығының дамуына әсері. Негізгі метеорологиялық элементтер және олардың ауылшаоуашылық дақылдарының өсуі мен дамуына әсері. Метеорологиялық элементтерді бақылау, оларды жүргізу әдістері, метеорологиялық элементтерді шолу. Ауа-райын болжау. Ауыл шаруашылығы үшін қолайсыз метеорологиялық бақылаулар, болжаулар және оларды ауылшаруашылығында пайдалану. Қазақстанның климаттының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агрометерология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – негізгі метеорологиялық элементтердің ауылшаруашылық жұмыстарын жүргізуге, ауылшаруашылық дақылдарының өсуі мен дамуына әсерін зерттеу, агрометеорологиялық сызбасын құру негізінде агрометеорология саласында білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. және синоптикалық болжамдар. Агрометеорологиялық болжамдар жасау, белгілі бір кезеңдегі агрометеорологиялық жағдайларды талдау; - аумақтың агроклиматтық ресурстарын бағалау; - ауылшаруашылық ландшафттарының жылу-ылғалдылық жағдайларының ерекшеліктерін ескере отырып, дала жұмыстарын жоспарлау және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының заңдылықтары және жасушалық және организмдік деңгейдегі негізгі физиологиялық процестер (гомеостаз) туралы ғылыми білімді қалыптастыру. Өсімдіктердің анатомиясы мен физиологиясы мәселесінің пәні, әдістері. Жасушаның химиялық құрамы және оның негізгі компоненттерінің физиологиялық рөлі. Фотосинтездің биосферадағы рөлі. Өсімдіктердің негізгі органикалық заттарының құрылысы, қасиеттері және биологиялық қызметі, Ферменттер және биохимиялық энергетика. Өсімдік өнімдерінің сапасын қалыптастырудың биохимиялық негіздері.Студенттер өсімдіктердегі физиологиялық процестердің мәні туралы оларды ұйымдастырудың барлық құрылымдық деңгейлерінде білім, білік және дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары сапалы және арзан мал шаруашылығы өнімдерін алу факторларын анықтау негізінде ұстау, азықтандыру үшін қолайлы жағдай жасауға бағытталған мал шаруашылығы саласындағы ғылыми-әдістемелік негіздері туралы заманауи білімді дамыту. Мал шаруашылығының жағдайы мен даму болашағы. Азық-түліктердің классификациясы. Ірі қара малдың сүт және ет өнімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – құс фабрикаларында жұмыртқа және ет өндіру технологиясын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру үшін құс шаруашылығы саласындағы теориялық және практикалық білімдерін дамыту. Ауыл шаруашылығы құстарының өнімділігі. Құс шаруашылығындағы асыл тұқымды жұмыс. Бонитация. Сыртқы және интерьер. таңдау әдістері. Құстарды азықтандыру және рациондарды құрастыру Құс өнімдерін өнеркәсіптік өндіру технологиясы. Құс өсіру және ұстау стандарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Егіншілік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің егіншіліктің ғылыми негіздері, өсімдік тіршілігінің факторлары, олардың құндылықтары, оларды оңтайландыру жолдары, егістік жерлерді ұтымды пайдалану қағидалары негізінде құрылған топырақ режимдері, топырақты сақтау және жақсарту туралы теориялық және қолданбалы білімдерін қалыптастыру. арамшөптердің биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, топырақ құнарлылығын және олардың санын реттеуді, ауыспалы егістерді ғылыми негізделген ұйымдастыруды және егіншілік жүйелерінің аймақтық ерекшеліктерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістегі еңбек қорғау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты өндірістік ортаның жағымсыз факторларын анықтау, адамды зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғау, еңбек қызметінің қолайлы және қауіпсіз жағдайларын жасау, кәсіптік аурулар мен өндірістегі жазатайым оқиғалардың алдын алу үшін еңбекті қорғаудың теориялық және практикалық негіздері мәселелері бойынша білім алушыларды даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • AutoCad және автоматтандырылған жобалау жүйелері негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: автокад және автоматтандырылған жобалау жүйелері негіздері және оларды қолдану жағдайларын қалыптастыру. Көлік техникасы өндірісінде автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолданудың ерекшеліктерін, автоматтандырылған жобалау жүйесін машина бөлшектерін жасау өндірісінде қолдануды игерген. Автоматтандырылған жобалау жүйелерінің түрлерін, автоматтандырылғын жобалау жүйелерінің конструкторлық және бағдарламалық құжаттарын бөлшектер сызбаларын автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолдану арқылы жасау дағдыларын меңгерген. Пәннің мақсаты: автокад және автоматтандырылған жобалау жүйелері негіздері және оларды қолдану жағдайларын қалыптастыру. Көлік техникасы өндірісінде автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолданудың ерекшеліктерін, автоматтандырылған жобалау жүйесін машина бөлшектерін жасау өндірісінде қолдануды игерген. Автоматтандырылған жобалау жүйелерінің түрлерін, автоматтандырылғын жобалау жүйелерінің конструкторлық және бағдарламалық құжаттарын бөлшектер сызбаларын автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолдану арқылы жасау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылық дақылдарының тыңайтқыштары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – топырақ құнарлылығын, климаттық, экономикалық және экономикалық жағдайларды ескере отырып, қазіргі заманғы тыңайтқыштар жүйесін әзірлеу және бақылау, ғылыми негізде қалыптасып жатқан құзыреттерге сәйкес білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Егістік дақылдары туралы түсінік. Далалық дақылдарды өсіру технологиясының тәжірибесімен және нәтижелерімен танысу. Арамшөптер және олармен күресу шаралары. Егістік дақылдарының экономикалық және экологиялық тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс Экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты агрохимия негіздерін меңгеру: өсімдіктердің қоректенуінің оңтайлы деңгейін қалыптастыру процестерін, олардың сапасын және әртүрлі топырақ-климаттық жағдайларда әртүрлі тыңайтқыштарды қолдану арқылы топырақ құнарлығын арттыру. Өсімдіктердің қоректенуі, қоректенуіне байланысты топырақ қасиеттері және тыңайтқыштарды қолдану. Органикалық және минералды тыңайтқыштардың түрлері. Топырақты химиялық мелиорациялау, тыңайтқыштардың және химиялық мелиоранттардың барлық түрлерін тиімді пайдалану. Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі, тыңайтқыштардың дақылдың құрамына және сапасына әсері. Агрохимиядағы далалық, өсімдік және зертханалық тәжірибелер. Қоршаған орта жағдайына өсімдік химикаттарының әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шалғындық мал азығын өндіру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің инновациялық технологияларды пайдалана отырып, елдің әртүрлі табиғи-климаттық аймақтарында азық базасын ғылыми-өндірістік ұйымдастыру негізінде оларды ұтымды пайдалану үшін егістік жерлер мен шалғынды алқаптарда жемшөп өндіру саласында теориялық білімді игеруі және практикалық дағдыларды игеруі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Танаптық дақылдардың дербес селекциясы Т2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – танаптық дақылдар жағдайында селекциялық және тұқым шаруашылығы процестерін ұйымдастыру мен техникасы бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.Егістік дақылдардың биологиялық ерекшеліктеріне байланысты селекция процесін ұйымдастыру. Дәнді және бұршақ дақылдарының жеке таңдауы. Ауыл шаруашылығы дақылдары жағдайында селекциялық процестің селекциялық әдістері мен әдістері. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде жалпы қабылданған әдістер бойынша іріктеу тәжірибесінің әдістемесінің негізгі элементтерін өз бетінше жоспарлау, іріктеу процесін жоспарлау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Танаптық дақылдардың өсіру технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – егістік дақылдарды өсірудің агротехникасының толық кешенін әзірлеу. Егістік дақылдары туралы түсінік. Далалық дақылдарды өсіру технологиясының тәжірибесімен және нәтижелерімен танысу. Арамшөптер және олармен күресу шаралары. Егістік дақылдарының экономикалық және экологиялық тиімділігі. Күтілетін нәтиже студенттердің танаптық дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін және ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктерін ескере отырып, белгілі бір табиғи-климаттық жағдайларға байланысты нақты технологиялық есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – биология, экология және ауыл шаруашылығы ғылымдарының теориялық және практикалық білімдерін игеру негізінде ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін арттыру, топырақ құнарлығын сақтау және оларды деградациядан қорғаудың ресурс үнемдеу шараларын қолданудың агротехникалық әдістерінің жүйесін құрастыра білу. егістік дақылдарды әртүрлі агроэкологиялық жағдайларда өсіру технологиясы. Инновациялық технологиялардың даму принциптері.Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің биологиясы мен технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы агрохимия (минор)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты- топырақ пен өсімдіктердегі химиялық процестер, минералды қоректену, тыңайтқыштар мен химиялық мелиорация құралдарын практикада қолдану туралы теориялық білім алу. Тыңайтқыштардың дақылдардың өнімділігі мен сапасына әсері. Химиялық және жапырақтық диагностика әдістерімен өсімдіктердің қоректік заттарға қажеттілігін анықтау. Білім алушылар қоректік заттарға, топыраққа, өсімдіктерге және тыңайтқыштарға талдау жүргізу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдік қорғау
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің өсімдіктерді зиянкестерден қорғау жүйесін жасауда білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, студенттерге әртүрлі ауылшаруашылық ландшафттарында өсімдіктерді қорғау құралдарын қолданудың негізгі аспектілері бойынша білім беру, биологиялық зерттеулердің теориясы мен тәжірибесін оқытуға бағытталған. зиянкестермен күресу, өсімдік шаруашылығын интенсификациялаумен байланысты зиянкестердің ықтимал проблемаларын болжау үшін экожүйелік тәсілді қолдану арқылы топырақты басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология T2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерді жасуша тіршілігінде негізгі рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен белоктардың құрылысы, қасиеттері мен құрылысы, қасиеттері мен қызметтері туралы заманауи теориялық білімдермен және соңғы ғылыми жетістіктермен таныстыру. Молекулярлық биологияның негізгі бағыттары мен болашағы. Өсімдіктердің дамуын реттеу принциптері. Нуклеин қышқылдарының жолдары, құрылысы, қасиеттері және қызметі. Хромосомалар. хроматин репликациясы. ДНҚ және РНҚ синтезі. Ақуыз синтезі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Энтомология және фитопатология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты фитопатология және энтомология саласында негізгі теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды алу, мыналарды зерттеуге негізделген: өсімдіктердің қоздырғыштары мен зиянкестерінің биологиялық ерекшеліктерін; оларды анықтаудың ғылыми-әдістемелік негіздері; өсімдіктерді қорғаудың инновациялық технологиялары және әртүрлі қорғау шараларын біріктіріп қолдану; ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестері мен қоздырғыштарын диагностикалау, химиялық және биологиялық күрестің негізгі принциптерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы материалды жасау әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы мен генетикасы саласындағы теориялық және практикалық білімге негізделген, тәжірибелік селекция үшін принципті жаңа сорттарды алу үшін бастапқы материалды құру әдістерін әзірлеу. Классикалық селекцияның теориялық негіздері, мәдени өсімдіктердің экологиялық-географиялық систематикасы; мемлекеттік сорт сынағы; тұқым шаруашылығын ұйымдастыру және технологиясы, ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығындағы сорттық және тұқымдық бақылау, апробациялау әдістемесі, сорттық тұқымдардың құжаттамасы, тұқымдардың халықаралық стандарттары мен категориялары.Студенттер классикалық селекция негізінде селекциялық материал жасау әдістерін меңгереді: түрішілік және дистанциялық будандастыру, индукциялық мутагенез, полиплоидия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мал азығын өндіру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерге ауыл шаруашылығы жануарларын азықтандыру және азық-түлік базасын ұйымдастыру үшін пайдаланылатын өсімдіктердің түрлік құрамын қалыптастырудың маңызды мәселелерін түсінуге теориялық білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды Қазақстан Республикасының әртүрлі табиғи-экономикалық аймақтарында қалыптастыру. ел. Мал азықтық дақылдардың негізгі түрлерін сипаттайды, пайдалы қасиеттерінің құрамына қарай жіктейді, негізгі түрлерін еске түсіреді. Мал шаруашылығының жағдайы мен даму болашағы. Азық-түліктердің классификациясы. Мал азықтық дақылдардың негізгі түрлерін сипаттайды, пайдалы қасиеттерінің құрамына қарай жіктейді, негізгі түрлерін еске түсіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрономиялық ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемесін оқып-үйрену, далалық тәжірибелердің әртүрлі түрлерін жүргізу бойынша жұмыстарды орындау, статистикалық әдістерді қолдану арқылы алынған мәліметтерді интерпретациялау және қазіргі заманғы компьютерлік статистикалық бағдарламаларды меңгеру. Әртүрлі дақылдармен тәжірибе жүргізу әдістемесінің ерекшеліктері, құжаттаманы жүргізу және есеп беру тәртібі; жиынтық және іріктеу туралы, іріктеу әдісін ұйымдастыру, іріктеу көлемін жоспарлау, гипотезаларды тексерудің статистикалық әдістері, дисперсиялық талдаудың корреляция және регрессия.мәні мен негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цитология негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – жасушаның ұйымдастырылуы мен құрылымының іргелі принциптерін, оның қызмет ету механизмдерін меңгеру, жасушаның өмірлік циклінің кезеңін анықтау, уақытша және тұрақты препараттарды дайындаудың практикалық дағдыларын дамыту. өсімдік жасушаларының және цитологиялық зерттеудің басқа әдістері Жасуша теориясының негіздері. Өсімдік жасушасының құрылысы мен қызметі. Митохондриялар және хлоропласттар. Жасушаның тіршілік циклінің жалпы сипаттамасы. Митозимейоз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биохимиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдік биохимиясы – фитофизиологиядан бөлініп, өсімдік жасушаларының молекулалық құрылымын және ондағы жүретін химиялық процестерді зерттейтін ғылым; оның аясында ферменттер мен хлорофиллдің химиялық құрамы ашылды. Органикалық заттардың биологиялық қызметін, өсімдік шаруашылығы өнімдерінің химиялық құрамын, ферментативті процестердің өтуінің негізгі механизмдерін зерттеу негізінде студенттер өсімдік шикізатының сапасын бағалаудың химиялық және физика-химиялық талдау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығы дақылдарының селекциясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: танаптық дақылдардың биологиялық ерекшеліктеріне байланысты селекциялық процесті дұрыс ұйымдастырудың мәні мен маңызын ұғынып, танаптық дақылдар жағдайында сорт құрудың іргелі және қолданбалы негіздерін меңгеру: Дәнді дақылдардың жеке шаруашылығы. және дәнді бұршақ дақылдары. Техникалық дақылдарды жеке таңдау. Мал азығын, жеміс-көкөніс дақылдарын жеке таңдау. Ауыл шаруашылығы дақылдары жағдайында селекциялық үрдістің селекциялық әдістері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гендік инженерияның негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге жасанды генетикалық құрылымдарды құру әдістемесін меңгеруге мүмкіндік беретін гендік инженерия саласында теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Гендік инженерияда қолданылатын негізгі объектілер мен әдістер. Заманауи секвенирлеу әдістері. Вирустық векторлар. Дыбыссыздандыру. Трансгенді өсімдіктердің қасиеттері. микрочип технологиялары. Геномика мен гендік инженерияның басқа ғылымдар арасындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күріш шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әртүрлі топырақ-климат жағдайында күріш өсіру технологиялары саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру. Күріш: мәдениеттің шығу тегі және биологиялық ерекшеліктері. Ауыспалы күріш егісінің зиянкестері, аурулары және ерекше арамшөптері. Зиянды объектілермен интегралды қорғау әдістері. Әртүрлі ауылшаруашылық ландшафтарында және қоршаған орта жағдайында дақылдарды өсіру технологиясы. Күтілетін нәтижелер – жоғары сапалы күріш өнімдерін өндірудің ресурс үнемдейтін технологияларын және топырақ құнарлығын молайту әдістерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркерлік селекция T2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін арттыру үшін гендік және жасушалық технологияларды кеңінен қолдануға негізделген заманауи молекулалық таңбалау технологияларының негіздерін меңгеру. Молекулалық маркерлер: жіктелуі және негізгі түсініктері. Генетикалық зерттеулер мен селекциядағы молекулалық маркерлер Молекулярлық таңбалау негізінде өсімдік, жануар және микробтық гендердің картасын жасау. Пәнді оқыту процесінде студенттер таңбалаудың принциптері мен әдістерін меңгереді, генетикалық маркерлердің түрлерін ажыратады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студент биотехнологиялық зертхананың ұйымдастырылуын, өсімдіктерді микрокөбейтудің принциптері мен әдістерін білуі керек; зарарсыздандырылған қоректік орталарды дайындай білу, өсімдік шикізатын «in vitro» өсіру туралы түсініктері болуы; зарарсыздандырылған биотехнологиялық зертхананың құрал-жабдықтарында жұмыс істеу дағдылары болуы.Пәннің қысқаша мазмұны, түсініктері, негізгі және қолданбалы міндеттері, зерттеу әдістері, оның экологиясы, агрохимиясы, өсімдік шаруашылығы, селекциясы және биотехнологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Суармалы егіншіліктегі ауыспалы егістіктер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: суармалы егіншілік саласында жоғары білікті мамандарды дайындау: суару режимінің негіздері, суармалы жерлерді тиімді пайдалану ерекшеліктері, суармалы дақылдарды өсіру шараларын ұйымдастыру бойынша білімдер кешені. Шөл, шөлейт және құрғақ аймақтарда, сондай-ақ вегетациялық кезеңнің белгілі бір кезеңдерінде ылғалмен жеткілікті қамтамасыз етілмеген жерлерде дамыған ауыл шаруашылығының ең қарқынды түрлерінің бірі. Суару әдістері туралы мәліметтерді қарастырады және тиімді әдістерді ұсынады. Қажетті сумен қамтамасыз етуді жоспарлайды, егіс көлемі мен алқаптарды жобалайды, ауыспалы егіс схемасын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Техникалық дақылдарды өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ауыл шаруашылығы өндірісінде жаңа техникалық дақылдарды өсіру технологиясының тәжірибесімен және нәтижелерімен таныстыру. Техникалық мәдениеттер туралы түсінік. Техникалық дақылдардың топыраққа қойылатын талаптары. Техникалық дақылдарды өсіру технологиясы. Арамшөптер және олармен күресу шаралары. Техникалық дақылдардың экономикалық және экологиялық тиімділігі. Пәнді меңгеру барысында студенттер техникалық дақылдарды өсірудің заманауи технологияларын игеріп, ауданның нақты топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, жетекші егістік дақылдарының технологиялық карталарын өз бетінше жасау бойынша практикалық тәжірибе жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Танаптық дақылдардың дербес генетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – практикалық селекцияда қолдана отырып, шаруашылық құнды белгілердің тұқым қуалауын жан-жақты генетикалық талдау үшін танаптық дақылдар контекстінде генетиканың негізгі теориялық білімдерін алу. Егістік дақылдарының жеке генетикасы: жоғары сатыдағы өсімдіктердегі генетикалық талдаудың ерекшеліктері, танаптық дақылдар контекстіндегі сандық және сапалық белгілердің генетикасы. Бұл мамандық бойынша мамандарды жүйелі дайындау студенттердің ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің генетика, жалпы селекция және тұқым шаруашылығы негіздерін жүйелі меңгеруінен тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеміс жидек және көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің жеміс-көкөніс өнімдерін өсіру дағдыларын қалыптастыру. Жеміс-жидек өсімдіктерінің шығу тегі және өмір сүру ұзақтығы. Жеміс-көкөніс дақылдарының ботаникалық-экономикалық классификациясы Пәнді меңгеру барысында студент оларды түрі және аймақтық белгілері бойынша жіктейді, жеміс-көкөніс дақылдарын өндіруде қолданылатын технологиялардың экономикалық тиімділігін анықтай алады, жұмысты ұйымдастыра алады. көкөніс пен жеміс өсіру бригадасы немесе фермада.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жылыжай шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қорғалған жер жағдайында көкөніс дақылдарының биологиясының сипаттамалары бойынша теориялық білімді қалыптастыру және оларды жылыжайда өсіру технологияларын құрастыру және қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Жылыжай шаруашылығы ауыл шаруашылығының бір саласы ретінде. Жылыжайлардың орналасу және құрылымының принциптері. Өсіру құрылыстарының классификациясы және түрлері. Өсімдік шаруашылығының микроклиматы. Күтілетін нәтиже - жылыжай шаруашылығында өндірістік және ғылыми-зерттеу жұмыстарына мамандар даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық кәсіпкерлігі (Минор)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қазіргі заманғы ұйымдастырушылық теорияның ережелерін, өндірісті ұйымдастыру, ауылшаруашылық кәсіпорындарының құрылысы мен қызметі принциптерін игеру, теориялық ережелерді экономикалық жүйенің бастапқы буыны ретінде кәсіпорындардың қалыптасуы мен тиімді жұмыс істеуі туралы практикалық біліммен бекіту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Селекцияның биохимиялық негіздері T2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – дәнді дақылдың және басқа да экономикалық құнды бөлігінің жоғары өнімділігі мен сапасын қалыптастыруға негіз болатын ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің мәні мен зат алмасу заңдылықтарын білу және биохимиялық талдау әдістерін қолдану. асылдандыру әдістерін жетілдіру. Өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасының жалпы сұрақтары. Дәнді, бұршақ, майлы дақылдар дақылдарының сапасын қалыптастыру негіздері. Өсімдіктердің дәні мен жасыл массасын бағалаудың биохимиялық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасушалық селекция негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жаңа сорттар жасау үшін тәжірибелік дағдыларды пайдалана отырып, жасуша шаруашылығы саласында теориялық және практикалық білімдерін дамыту. Молекулалық маркерлер: жіктелуі және негізгі ұғымдары.Жасуша технологияларының бір бағыты өсімдіктердің жаңа формалары мен сорттарын жасауда дәстүрлі селекция процесін жеңілдететін және тездететін селекцияда қолдану болып табылады. Оқшауланған жасушалар мен ұлпаларды in vitro жағдайында өсірудің қолданыстағы әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылығындағы машиналарды пайдалану
    Несиелер: 5

    Тракторлар мен автомобильдер. Тракторлардың техникалық-экономикалық көрсеткіштері. Ауылшаруашылық техникасы. Ауыл шаруашылығында машиналарды қолдану. Дегенмен, компьютерлік басқару жүйелері, GPS навигациясы және өзін-өзі басқару бағдарламалары заманауи машиналарды отынды, тұқымдарды және тыңайтқыштарды пайдалануда дәлірек және аз ысырап ететін болғандықтан, машинаны басқару өзгерді. Жақын болашақта ауылшаруашылық машиналары GPS навигациясы мен электронды сенсорлардың көмегімен өздерін басқара алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тыңайтқыш қолдану жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән өндірісте игерілген әдістемелік дағдыларды жүзеге асыра отырып, топырақ құнарлығына, болжамды өнімділігіне және ауылшаруашылық дақылдарының биологиялық ерекшеліктеріне байланысты тыңайтқыштарды ұтымды пайдаланудың заманауи жүйелері саласындағы теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыруға және меңгеруге бағытталған. Шаруашылықта тыңайтқыштарды қолдану жүйесі – топырақ құнарлығын оңтайландыру, ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін арттыру және сапасын жақсарту мақсатында минералды және органикалық тыңайтқыштарды, сондай-ақ химиялық мелиоранттарды ұтымды пайдалану жөніндегі агротехникалық және ұйымдастырушылық шаралар кешені.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Селекция мен тұқым шаруашылығында зертханалық-танаптық тәжірибелердің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кең көлемдегі асыл тұқымды жұмыстарды ұйымдастыру қабілеттерін дамытуға, асылдандыру процесін жеделдету және тиімділігін арттырудың тиімді әдістерін табу қабілетін көрсетуге бағытталған іргелі және қолданбалы білімдердің тұтас кешенін қамтиды. Селекциялық процестің сызбасына сәйкес далалық тәжірибелерді өз бетінше жүргізе білу, күрделі төзімділігі жоғары өнімді сорттар жасау үшін будандастыру техникасын және бағалы генотиптерді таңдаудың негізгі принциптерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары сапалы тұқым өндірісінің технологиясы T2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жоғары сапалы тұқым алу үшін іс-шараларды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру. Жоғары сапалы тұқым өндіру технологиясы. Егістік дақылдарының тұқым шаруашылығындағы тұқымдық бақылау. Тұқымдарды сақтау, орау, таңбалау. Өнеркәсіптік тұқым шаруашылығы. Зерттелетін шаруашылықтың ұйымдық-экономикалық сипаттамасы, егістік алқаптары және ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін бағалау. Тұқымға деген қажеттілікті және тұқымдық дақылдардың алқаптарын есептеу, күтіп-баптау шаралары. Тұқымдық дақылдарды жинау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 3

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтаудың теориялық және экологиялық негіздері: биоз, тоқтатылған анимация, ценоанабиоз және абиоз принциптері. Астық массаларын әртүрлі мақсатта сақтау: астық массаларында болатын физиологиялық және микробиологиялық процестердің жалпы сипаттамасы. Астықты сақтаудың әртүрлі режимдерінің экономикалық тиімділігі: Астық және майлы дақылдарды өңдеу негіздері. Өсімдік майларын өндіру. Мал азығы өндірісінің негіздері. Ауыл шаруашылығы өнімдері мен оларды өңдеу өнімдерінің сапасын халықаралық стандарттарға сәйкес бағалау әдістерін меңгеру. Астық, ұн және жарма сапасының ГОСТ негізгі көрсеткіштерімен танысу.Өсімдік өнімдерінің сапасын және жаңа технологиялардың экономикалық тиімділігін арттыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дербес өсімдік шаруашылығы Т1-Т2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әртүрлі агроэкологиялық жағдайларда танаптық дақылдарды өсірудің биологиясы, экологиясы және технологиясы бойынша теориялық және практикалық білімдерін игеру негізінде ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін арттырудың агротехникалық әдістерінің жүйесін, топырақ құнарлығын сақтау және оларды қорғаудың ресурс үнемдеу шараларын жасай білу. деградациядан. Егістік дақылдарды өсірудің агротехникалық әдістері. Инновациялық технологиялардың даму принциптері. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің биологиясы мен технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерінің сапасын бақылау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты стандарттау әдістері, метрология және өлшеу әдістері негізінде өнім сапасын арттыру және жақсарту саласындағы білімді қалыптастыру. Объектіні стандарттау анықтамасы және негізгі түсініктері. Нормативтік құжаттар, қазіргі әлемдегі құжаттарды стандарттау. Мемлекеттік стандарттардағы стандарттау талаптарын орындау міндеттері. Халықаралық және аймақтық стандарттау. Ауыл шаруашылығында өнім сапасын бақылау: стандарттарда қолданылатын ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасының негізгі ұғымдарының терминдері мен анықтамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы дақылдары тұқым шаруашылығының теориялық негіздері T2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жоғары сапалы тұқым алудың инновациялық технологияларын ұйымдастыру және тәжірибеге енгізу және жоғары сапалы тұқыммен күресу шараларын жүзеге асыру үшін негізгі ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығы саласында теориялық білімді қалыптастыру. Тұқым шаруашылығының теориялық негіздері. Селекция және тұқым шаруашылығының заңнамалық базасы. Сорттың өзгеруі және сорттың жаңартылуы. Элиталық және суперэлиталық тұқымдарды өндіру. Жоғары сапалы тұқым өндіру технологиясы. Егістік дақылдарының тұқым шаруашылығындағы тұқымдық бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астық дақылдарын өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – егістік дақылдарды өсіру технологиясының тәжірибесімен және нәтижелерімен таныстыру. Егістік дақылдары туралы түсінік. Арамшөптер және олармен күресу шаралары. Егістік дақылдарының экономикалық және экологиялық тиімділігі. Далалық дақылдардың морфо-анатомиялық құрылысы және биологиялық ерекшеліктері. Студенттер ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің заманауи технологияларын меңгереді және аймақтың нақты топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, жетекші егістік дақылдарының технологиялық карталарын өз бетінше жасау үшін практикалық тәжірибе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Селекция мен тұқым шаруашылығының нормативтік-құқықтық негіздері T2
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің міндеттері студенттердің Қазақстандағы селекция және тұқым шаруашылығының құқықтық негіздерін білуі, тиісті нормативтік-құқықтық құжаттармен танысуы. Селекциялық қызмет және оның реттелуі. Селекциялық жетістіктерді мемлекеттік сынау, пайдалану және қорғаудың жалпы мәселелері. Тұқым шаруашылығы қызметі және оның реттелуі. Қорғалатын сорттарды пайдаланғаны үшін селекциялық алымдарды (роялти) жинау жүйелері және нарықтағы бақылау, дүние жүзінде селекциялық және тұқым шаруашылығын құқықтық реттеуді дамытудың негізгі тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтық суармалы егіншілік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аймақтық суармалы егіншілік саласында жоғары білікті мамандарды даярлау: суару негіздерін, суармалы жерлерді ұтымды пайдалану ерекшеліктерін, суармалы егіншілікті ұйымдастыру бойынша білімдер кешенін білу. Егіншілік үлгілері және олардың суару жағдайындағы көрінісі. Күріш суару жүйесіне ашық, суару каналдары, жабық дренаждық желі, коллекторлар мен ағын мен деңгейді реттеуге арналған құрылымдар кіреді. Пәнді меңгерудің нәтижесі – егістіктің тұрақты жоғары өнімін алуға бағытталған шаралар кешені негізінде суармалы жерлерде ұтымды ауыспалы егістерді қалыптастыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ қорғау егіншілігі
    Несиелер: 5

    Қорғау және сақтау Ауыл шаруашылығы ең аз топырақтың бұзылуына ықпал ететін (яғни, тікелей себу немесе егіссіз себу), тұрақты топырақ жамылғысын сақтайтын және ауыспалы егісте өсімдік түрлерін әртараптандыратын егіншілік жүйесін алға жылжытады. Балқыған және нөсер суларының ағынын реттеу, эрозия және дефляция процестерінің қарқынды дамуын тоқтату негіздері. Ауыл шаруашылығы жерлерін ұтымды пайдалану. Топырақ құнарлылығын арттыру; - егіншілік жүйелерінің аймақтық және топырақ-климаттық жағдайларға бейімделуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Селекциялық-тұқым шаруашылығы үдерісінде ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – селекциялық-тұқым шаруашылығы процесін ұйымдастыруда жаңа білімді меңгеру және инновациялық технологиялар бойынша дағдыларды қалыптастыру. Тұқымдарды жеделдетіп көбейтудің инновациялық әдістерін қолдануға негізделген ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқым шаруашылығы мен тұқым шаруашылығын ұйымдастыру және ұйымдастыру. Қазіргі өсімдік шаруашылығы мен тұқым шаруашылығындағы жасуша инженериясының техникасы мен әдістері. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент сорттарды өндіріске уақтылы енгізу үшін ауылшаруашылық өсімдіктерінің тұқымдарын жеделдетіп көбейтуге бағытталған селекциялық және тұқым шаруашылығының жаңа әдістері мен инновациялық технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығында зияткерлік меншіктің негіздері T2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – селекция және тұқым шаруашылығы саласындағы зияткерлік меншікті халықаралық және отандық құқықтық реттеу негіздерін әзірлеу және тәжірибеде қолдану. Селекция және тұқым шаруашылығының заңнамалық базасы. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің топырақпен күресуін жүргізудің ғылыми-әдістемелік негіздері. Роялтидің қаржыландыру көздері және құқықтық негіздері. Өсімдік шаруашылығының теориялық негіздері. Бастапқы материалды құрудың генетикалық әдістері. Өсімдік шаруашылығының түрлері мен әдістері, аналитикалық селекция, селекция. Өсімдік шаруашылығындағы бастапқы материал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мелиорация саласындағы қолданбалы білімдерді дамыту және қалыптастыру, жерлердің қайталама сортаңдануының, топырақтың батпақтануының себептерін білу және инновациялық әдістер негізінде сортаңдануды қалпына келтіру және топырақ құнарлығын арттыру шараларын ұйымдастыру. Жерді мелиорациялаудың заманауи және перспективалы әдістері. Мелиорациялық шаралар мен жүйелерді есептеу принциптері.Оқыту процесінде студенттер нақты инженерлік-мелиоративтік шешімдер мен топырақ жамылғысының генетикалық ерекшеліктері арасындағы ішкі байланысты анықтау дағдыларын игереді, олардың салдарын сауатты түрде бағалай алады және топырақ қасиеттерінің режимін оңтайландырудың тиімді шешімдерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әртараптандыру дақылдарын өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – көп салалы дақылдарды өсірудің агротехникалық әдістерінің толық кешенін жасау. Дақылдарды әртараптандыру туралы түсінік. Көп салалы дақылдарды өсіру технологиясының тәжірибесімен және нәтижелерімен танысу. Арамшөптер және олармен күресу шаралары. Әртараптандыру дақылдарының экономикалық және экологиялық тиімділігі. Пәнді меңгеру барысында студенттер аймақтың агроөнеркәсіп кешенінің топырақ-климаттық жағдайлары мен құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпсалалы дақылдарды өсірудің технологиялық процесін ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Егіншілік жүйелері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда егіншіліктің қазіргі заманғы жүйелерін әзірлеудің, бағалаудың, игерудің ғылыми негіздері, әдістері мен тәсілдері бойынша қалыптастырылатын құзыреттерге сәйкес білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.Егіншілік жүйесінің ғылыми негіздері. Егіншілік жүйелерін жобалау. Ауыспалы егіс жүйесін ұйымдастыру. Тыңайтқыштар, топырақты өңдеу және өсімдіктерді қорғау жүйесі. Егіншілік жүйелеріндегі өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларының негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Минералды қоректенуді болжау (Минор)
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің қоректенуінің диагностикасы – өсімдіктерді қоректік заттармен қамтамасыз етуді орнатуға бағытталған әдістердің жиынтығы. Өсімдіктердің қоректенуін диагностикалаудың мақсаты - өсу жағдайларын үнемі бақылау және қажет болған жағдайда вегетациялық кезеңде өсімдіктердің қоректенуін реттеу. Өсімдіктердің қоректенуі, қоректенуіне байланысты топырақ қасиеттері және тыңайтқыштарды қолдану. Органикалық және минералды тыңайтқыштардың түрлері. Топырақты химиялық мелиорациялау, тыңайтқыштардың және химиялық мелиоранттардың барлық түрлерін тиімді пайдалану. Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі, тыңайтқыштардың дақылдың құрамына және сапасына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көп жылдық шөптерді өсіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мал азықтық дақылдарды өнеркәсіптік негізде өсірудің озық технологияларын жасауда қажетті білімді меңгеру; әр түрлі мал түрлеріне арналған қора кезеңіне дайындалған жемнің сапасын жақсарту шаралары мен жасыл конвейер схемаларын өз бетінше әзірлеу және ресімдеу. Көпжылдық шөптердің шығу тегі мен эволюциясы, онтогенезінің заңдылықтары, жеке даму ерекшеліктері, сұрыптау мен сұрыптаудың ғылыми негіздері және практикалық әдістері, жақсарту және өсіру әдістері, биологиялық, өнімді және қоректік қасиеттері.Егістік және шабындық мал азығы өндірісінде мал азықтық дақылдарды өсірудің морфобиологиялық ерекшеліктері, тағамдық құндылығы және озық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бағалаудың негізгі дағдылары. Стандарттаудың негізгі принциптері. Халықаралық және аймақтық стандарттау. Ауыл шаруашылығындағы өнім сапасын бақылау: стандарттардағы ауыл шаруашылығы өнімінің сапасы ұғымдарының терминдері мен негізгі анықтамалары. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасын бағалау әдістері. Нормативтік құжаттар, үлкен дүниедегі құжаттарды стандарттау. Мемлекеттік стандарттарда қауіпсіздік стандарттарын қамтамасыз ету міндеттері. Өсімдік шаруашылығын стандарттау. Сертификаттау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Жүзім шаруашылығы – халықты жас және кептірілген жүзіммен, ал шарап жасау және консервілеу өнеркәсібін шикізатпен қамтамасыз ету үшін асханалық және техникалық жүзімнен жоғары өнімді өсіруге бағытталған агроөнеркәсіп кешенінің саласы. Пәннің мақсаты – жүзім шаруашылығы саласында өндірістік, технологиялық, ұйымдастырушылық, басқарушылық және ғылыми-зерттеу қызметі үшін мамандарды даярлау. Жүзімнің түрлері мен сорттық әртүрлілігі. Жүзім биологиясы. Жүзімді таңдау жолдары мен әдістері. Жүзімнің отырғызу материалын өндіру технологиясы. Жүзім дақылын өсіру агротехникасы. Жүзімді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Егіншіліктегі интенсивті технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты. Интенсивті технологиялық биологиялық маңызы. Сорт таңдау. Егілетін материалға қойылатын талаптар. Жақсы алғы дақылдарға орналастыру. Топырақ өңдеудің сапасы. Себу мерзімі. Өсімдіктің дамуын басқару. Өсімдікті зиянды ағзалардан қорғаудың біріктірілген жүйесі. Өнімді жинау мерзімін биологиялық негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Суармалы егіншілік
    Несиелер: 4

    Суару әдістері туралы мәліметтерді қарастырады және тиімді әдістерді ұсынады. Қажетті сумен қамтамасыз етуді жоспарлайды, егіс алқаптарының көлемін жобалайды, ауыспалы егіс схемасын жасайды. Егіншіліктің заңдылықтары және олардың суару жағдайындағы көрінісі. Суармалы жерлерде топырақ өңдеу жүйесі. Арамшөптермен күресудің біріктірілген жүйесі. Пәнді меңгеру нәтижесі ауыл шаруашылығы дақылдарының тұрақты жоғары өнімін алуға бағытталған іс-шаралар кешені негізінде суармалы жерлерге ұтымды ауыспалы егістерді құрастыру дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Заманауи ауылшаруашылық ғылымы жетістіктерін пайдалана отырып, егіншілік жүйелері бойынша жер, су қорларын тиімді пайдалану әдістерін талдайды. Аймақтық егіншілік жүйелері ерекшеліктеріне байланысты топырақ құнарлығын сақтау және ауыл шаруашылық дақылдарының өнімділігін арттыру мақсатында мелиоративтік егіншілік, топырақ қорғау егіншілігі, суармалы егіншіліктерді пайдаланады.

  • Код ON5

    Ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігі мен өнім сапасын арттыру үшін өсімдік селекциясының дәстүрлі және жаңа әдістерін қолдану. Тұқым шаруашылығы және өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу, сақтау, стандарттау, сапасын бақылау бойынша білімді меңгеру.

  • Код ON8

    Күнделікті кәсіби қызметке және білім алуды жалғастыруға қажетті жаңа білім алудың жеке траекториясын дербес таңдай алады, олардың тиімділігін арттыру үшін ұсыныстар әзірлей отырып, жобалардың сандық және сапалық индикаторларын талдайды.

  • Код ON4

    Агрономия саласындағы теориялық материалдарды игеріп және инновациялық технологияларды қолданып, ауыл шаруашылығы дақылдары өнімділігін арттыру үшін топырақ қасиеттерін, оны өңдеу тәсілдерін, өсімдік шаруашылығында қолданылатын машиналарды, дақылдардың суару нормаларын, зиянды ағзалармен күрес жолдарын және тыңайтқыш қолдану әдістерін қолдана алады.

  • Код ON3

    Ауыл шаруашылығы өңдірісінің басты салалары- егіншілік, өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы бойынша алынған теориялық және әдістемелік білімдерін өзінің қызметтік міндеттерін орындауға қолдана алады, сонымен қатар, ғылыми-зерттеу бағыттары бойынша экспериметтер жүргізе алады, зерттеу нәтижелерін бағалай алады.

  • Код ON6

    Дербес өсімдік шаруашылығы бойынша алынған білімді іс жүзінде қолдану. Күріш, техникалық және танаптық дақылдар, көпжылдық шөптер, әртараптандыру дақылдары, жеміс-жидек, көкөніс дақылдарын өсіру технологияларын пайдалана алады.

  • Код ON1

    Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі ережелері мен көшбасшылық қасиеттерді және инновациялық технологияларды ауыл шаруашылығы өндірісінің түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету.

  • Код ON2

    Жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндерден алынған білімді қолдану арқылы мамандықтың қыр-сыры мен ерекшеліктеріне талдау жүргізу. Ауыл шаруашылығы дақылдары өсімдіктерінің құрылысы және физиологиясы, биохимиясы жайлы білімді қолдану, дақылдарға климаттық жағдайлардың әсерін бағалау.

Top