Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06113 Инженерлі Математика в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Пәндер

  • Дискреттік математика және математикалық логика

    Дискретті нысандарды зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлері мен екілік қатынастарды зерттеу, мәлімдемелер алгебрасының формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану. Талдау және синтездеу, математикалық жетілу қабілеттері дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • WEB технологиялары

    Бұл курстың мақсаты студенттерге веб-қосымшалардың тетіктері туралы түсінікті түсінік беру, сонымен қатар өз қосымшаларын жазу білімдері, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алгебра және геометрия

    Курстың мақсаттары студенттерді сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның маңызды бөлімдерімен таныстыру. Оқу процесінде студенттер матрицалар, детерминанттар, матрица дәрежесі, векторлар, сызықтар, жазықтықтар, сызықтық және Евклид кеңістігі, сызықтық түрлендірулер және квадраттық формалар сияқты маңызды ұғымдармен әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін алгебралық және геометриялық әдістер мен құралдарды оқып, қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағдарламалауға кіріспе

    Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және практикалық бағдарламалау дағдыларын зерттеу. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары: * Есептерді Алгоритмдеу негіздерін үйрену * Бағдарламалау тілдерін жіктеу негіздерін үйрену * Деректер түрлерін зерттеу және C ++тіл операторларының жіктелуі * Бағдарламаларды кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін қолдана отырып әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Python бағдарламалау

    Курсты игерудің мақсаты Python тілінде программалау тілдерін дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын білу және қойылған аналитикалық есепті орындау үшін практикада күрделі емес бағдарлама жасай білуді меңгереді. Бағдарламалау бойынша практикалық тапсырмаларды шешу және формализациялау дағдысы болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физика

    Курс келесі тақырыптарды қамтиды: Кинематика; динамика; айналмалы қозғалыс және ауырлық күші; энергия; импульс; жай гармоникалық тербелістер; айналу моменті және айналу қозғалысы; электр заряды және электр күші; тұрақты ток тізбектері; термодинамика және механикалық толқындар, өріс және потенциал; электр тізбектері; магнетизм мен электромагнетизм индукциясы; геометриялық және физикалық оптика; және кванттық, атомдық және ядролық физика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау 1

    Курстың мақсаты студенттерді есептеу салаларымен және оның компьютерлік ғылымдардағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесі кезінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдарды тани және қолдана білуі тиіс. Сонымен қатар, дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген, шексіз шағын айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Power BI деректерді талдау және визуализациялау

    Талдаушы-белгілі бір саланы зерттейтін және модельдеумен айналысатын маман. Power BI-әртүрлі ақпарат көздерінен алынған деректерді біріктіретін, оларды түрлендіретін және талдауға ыңғайлы көрнекі түрде ұсынатын аналитика жүйесі. BI технологиялары шешім қабылдау үшін үлкен құрылымданбаған деректер көлемін өңдеуге мүмкіндік береді. Power BI-бұл Microsoft корпорациясының бағдарламалық жасақтама қызметтерінің жиынтығы, олар компанияның байланыссыз деректер көздерін тұтас интерактивті есептерге айналдырады. Бұл жағдайда дерекқор, Excel файлдары, бұлт көздері мен интернет деректері, мәтіндік файлдар және т.б. болуы мүмкін. Бұл құрал жағдайды бақылауға және әр құрылғыда қол жетімді егжей-тегжейлі ақпараттық панельдердің көмегімен сұрақтарға дереу жауап алуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау 2

    Курс белгілі бір интегралдың және оның қасиеттерінің негізгі ұғымдарын түсіндіреді; интегралдарды бағалау үшін әртүрлі математикалық әдістерді қолданыңыз, қолданбалы есептерді шешу үшін белгілі бір интегралдарды қолданыңыз; сандық интеграция әдістерін жасаңыз; шексіз қатарлар, функциялардың жуықтауы және конвергенция ұғымын анықтаңыз; жуық есептеулерде шексіз қатарларды қолданыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Курс дифференциалдық теңдеулерді жіктейді және осы теңдеулерді шешу үшін қажетті әдістерді қолданады; n-ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулерді және тұрақты коэффициенттері бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешуге; автономды жүйенің тыныштық нүктелерін табуға; тұрақты коэффициенттері бар сызықтық біртекті теңдеу үшін шекті есептерді шешуге; теориялық негіздерді меңгеру және физикалық әдістерді практикалық қолдану үшін математикалық аппаратты пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектті-бағдарланған программалау

    Бұл курс Java бағдарламалау тіліндегі объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамаларын қолдана отырып, консольді немесе терезе қосымшаларын жасау дағдыларын ұсынады. Курстың тақырыптарына OOP парадигмасы, Java бағдарламалау, файлдарды өңдеу, ерекшеліктер, құрылымдар, коллекциялар, объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамалары кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Курс кез келген оқиғалардың ықтималдығы мен статистикасына, сондай-ақ Математикалық талдау, Заманауи статистикалық әдістер және Экономикалық теория бөлімін қамтитын пәнаралық оқыту бағдарламасы шеңберіндегі математика мен бағдарламалау, операциялық жүйелер арасындағы байланысқа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді және өңдеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Бұл үшін бағдарламалық құрылым, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сандық әдістер 1

    Курсқа мыналар кіреді: қателіктер теориясының негіздері, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықтық емес теңдеулер және сызықтық емес теңдеулер жүйесі, Интерполяция және ең жақсы жуықтау, функцияларды саралау және біріктіру, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Деректер қоры теориясы

    Курс мәліметтер базасының жүйесі деген не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық мәліметтер базасын - реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес жасалған мәліметтер базасын зерттеу үшін оқу материалының көп бөлігіне көшеді. Содан кейін, деректер абстракциясынан курс сұраныстардың өнімділігін арттыру үшін қосымша материалдармен транзакцияларды басқаруға көшеді. Ақырында, деректерді сақтау технологиясының кең тарихындағы соңғы оқиғаларды анықтайтын мәліметтер базасын жобалауда заманауи тенденциялар пайда болды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби ағылшын тілі курсы кәсіби қызығушылық тудыратын АТ саласындағы келешек үрдістер, компьютер дос ретінде, компьютер қас ретінде, АТ кері әсерін азайту, магниттік жад, оптикалық жад, флэш-жад, бағдарлама жасақтау тілдері, веб-дизайн, графика, дизайн, т.б. тақырыптарды қамтиды. Ол студенттердің кәсіби ағылшын тілі саласындағы тілдік білімін арттыруға, тілдік қабілеттері мен коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сандық әдістер 2

    Курс математиканың әртүрлі салаларында теорияда да, қосымшаларда да пайда болатын әртүрлі математикалық есептерді компьютерлерде шешудің әдістерін әзірлеу мен қолданудың негізгі әдістерін зерттеуді қамтиды. Курс міндетті түрде сандық әдістер бойынша зертханалық сабақтармен бірге жүруі керек. Нәтижесінде студент зерттелген әдістерді қолдана отырып, белгілі бір тапсырмалар жиынтығын шеше алуы керек және кеңінен қолданылатын бағдарламалық пакеттердің негізінде қандай сандық әдістер бар екенін түсінуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау 3

    Курс сандық интеграция әдістерін қолданады; шексіз қатарлар ұғымдарын, функциялардың жуықтауын және конвергенция ұғымын анықтаңыз; жуық есептеулерде шексіз қатарларды қолданыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майнор 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Курстың мақсаты-экономикалық өмірдің процестері мен құбылыстарын зерттеу және түсіндіру, заңдылықтарды түсіндіру және оларды қолдану тәсілдерін болжау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің және экологияның негіздері

    Төтенше жағдайларда адамның қоршаған ортамен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуі, шаруашылық объектілерінің (ұйымдардың) тұрақты жұмыс істеуінің төтенше жағдайларда, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік әсерлердің салдарларының алдын алу және жою мәселелерін зерделеу, заманауи жою құралдарын қолдану кезіндегі төтенше жағдайларды қарастыру. Сонымен қатар, курс қазіргі заманғы экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді шешудегі экологияның рөлін, сонымен қатар адамның өндірістік қызметі нәтижесінде дүниежүзілік экологиялық проблемалардың пайда болуын және олар үшін әлемдік қауымдастықтың жауапкершілігін ашады. Өте маңызды аспект тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін халықаралық ынтымақтастық болып табылады. Экологияны практикалық қолданудың – табиғи ресурстар мен қоршаған ортаның ластануы сияқты әртүрлі салалары да қарастырылады .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • STEM арналған ағылшын тілі

    Іскерлік ағылшын тілі курсы студенттердің кәсіпкерлік саласына қатысты коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған. Курс іскерлік ағылшын тіліндегі тыңдалым, оқылым, айтылым мен жазылымға негізделеді. Курс нәтижесі айтарлықтай дәрежеде студенттердің өздік жұмысына (іскери хат алмасу, лексика-грамматикалық жаттығулар, іскери жоба) тәуелді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Кеуекті ортаға ылғал тасымалдауды модельдеу

    Адамның экономикалық белсенділігі судың қатты ластануына ықпал етеді. Су сапасының күрт нашарлауының және оның жетіспеушілігінің нәтижесі адамдардың денсаулығына әсер етеді. Жер асты тұщы суларының сапасы жер үсті су қоймаларының суларынан едәуір жоғары. Сондықтан бүгінгі таңда шынымен пайдалы қазбалар болып табылатын жер асты суларын сақтау үшін егжей-тегжейлі теориялық зерттеулер қажет. Курста кеуекті Сулы қабаттар қарастырылады, онда жер асты суы жыныстың бүкіл көлемі арқылы біркелкі қозғалады. Инженерлік және агрономиялық терминологияда табиғи дисперсті кеуекті Материалдар "Топырақ", "Топырақ" деп аталады. Жер асты суларының қозғалыс моделі және бастапқы аймақтық мәселелерді шешу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майнор 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпқабатты аймақта жылу тасымалының математикалық моделі

    Курс МКМ мамандығының үшінші курс студенттеріне арналған. Математикалық модельдеу ғылыми-техникалық прогресс есептерін шешудің заманауи және тиімді әдістерінің бірі болып табылады. Курстың міндеттері: 1) жылу берудің математикалық үлгілерімен танысу. 2) Математикалық физика есептерін шешу жолдары мен әдістері. 3) жылу беру есептерін шешу үшін әртүрлі сандық әдістерді қолданыңыз. 4) талдау дағдыларын дамыту ; Дифференциалдық теңдеулерді, Математикалық физика теңдеулерін, сандық әдістерді, C / C + + немесе java бағдарламалау тілдерін, математикалық талдауды, математикалық модельдеу негіздерін білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартаптар және кәсіпкерлік

    Бұл курста бизнес дегеніміз не, ол қалай жұмыс істейді және оны қалай жүргізу керек екендігі туралы түсінік беріледі. Студенттер өндіріс пен маркетингте, менеджментте және менеджментте, менеджментте және менеджментте қолданылатын процестерді анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістемесі

    Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика теңдеулері

    Курста ішекті және мембраналық тербелістердің теңдеулерін, ұзын сызықтардағы ток пен кернеуді, гидродинамика теңдеулерін, жылу өткізгіштік және диффузия теңдеулерін, электромагниттік өріс теңдеулерін сипаттайтын процестер бар. Курс сызықтық дифференциалдық теңдеулерді жартылай туындыларға жіктейді және теңдеулерді канондық пішінге келтіреді, шекті және бастапқы шарттарды тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заң және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздері баяндалып, мемлекеттік саясаттың ерекшеліктері ашылып, сыбайлас жемқорлықпен күрес бойынша халықаралық тәжірибе көрсетіліп, мүдделер қақтығысын реттеудің ерекшеліктері анықталды. Курсты сәтті өту нәтижесінде: 1. Сыбайлас жемқорлық бұзушылықтарға қатысудың құқықтық жауапкершілік шараларын түсіну. 2. Сыбайлас жемқорлыққа әкелетін ұйымдардың қызметіндегі мүдделер қақтығысын анықтау. 3. Әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып, ұйымдардың жұмысына талдау жасап үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу

    Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу пәні студенттер үшін өте маңызды пән болып табылады, өйткені берілген пән мемлекеттік тілде іс-қағаздарды дайындауды, ресімдеуді үйретеді, іс-қағаздарын өз бетінше құрастыру, қазақ тіліне аудару тәжірибелік дағдылары мен біліктілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Физикалық процестерді модельдеудің математикалық әдістері

    Курстың мақсаты студенттерді физикалық процестер мен құбылыстарды модельдеу міндеттерімен таныстыру, студенттерді физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын бірқатар негізгі есептеу әдістерімен, оларды компьютерде оңтайлы іске асыру тәсілдерімен, есептеулер нәтижесінің қателіктерін бағалаумен таныстыру, практикалық бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қалыпты емес процестердің бұрыс есептері

    Бұл курс студенттерді өндіріс пен ғылымның стационарлық емес процестерінің дұрыс емес мәселелерін шешуге үйрету үшін жасалған. Студенттер әр түрлі стационарлық емес әр түрлі процестердің математикалық модельдерін құру негіздерін игереді. Стационарлық емес процестердің қате есептерінің математикалық модельдері жасалатын болады. Қол жетімді шекарадағы өлшенген мәліметтер негізінде қате есептерді шешудің итерациялық процесі жасалады. Студенттер көмекші және бірлескен тапсырмаларды құруды үйренеді. Қате есептерді шешудің алгоритмдерін құруды үйреніңіз. Бағдарлама жасалады, сандық есептеулер жасалады және нәтижелер талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • MATLAB ортасында модельдеу

    Курс жоғары деңгейлі MatLab есептеу ортасында бағдарламалауды оқытуды қамтиды. Қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды және бағдарламалау саласындағы практикалық міндеттерді шешу әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеулерде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Майнор 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Озық сандық әдістер

    Курста келесі бөлімдер оқытылады: Математикалық физиканың негізгі есептері. Параболикалық типтегі теңдеулер үшін айырымдық схемалар. Гиперболалық типтегі теңдеулер үшін айырымдық схемалар. Эллиптикалық типтегі теңдеулер үшін айырымдық схемалар. Вариациялық және вариациялық-айырымдық әдістер. Математикалық физиканың сызықты емес есептерін шешудің итерациялық және вариациялық әдістері. Монте-Карло Әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бұрыс есептерді модельдеу

    Студенттерді жасанды құрылыстың дұрыс қойылмаған міндеттерін шешудің негізгі әдістерімен таныстыру. Көп қабатты аймақта жылудың таралу модельдері қарастырылады. Жасанды құрылымның дұрыс емес есептерін шешудің жуық әдістері жасалынған, кері есептердің әртүрлі түрлерін шешудің алгоритмдері жасалған. Есептеу эксперименттері жүргізіледі, нәтижелер талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Операцияларды зерттеу

    Мақсаты-экономикалық жүйелерді зерттеудің негізгі түсініктері мен әдістерін меңгеру; әртүрлі деңгейдегі экономикалық жүйелердің математикалық моделдерін дамытудың қазіргі жағдайы мен негізгі бағыттарын зерттеу; модельдер мен модельдеуші алгоритмдерді экономикалық талдау практикасына енгізу және жобалау бойынша өзіндік жұмыс үшін қажетті дағдыларды меңгеру; ойлаудың жүйелік типін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Динамикалық бағдарламалау

    Курс математикалық талдаудың классикалық есептері алдында динамикалық бағдарламалау міндеттерінің айырмашылықтары мен артықшылықтарын ашады, динамикалық бағдарламалау бөлімдерін жіктейді; есептерді құрастырады және есептерді шешу әдістерін жіктейді. Шартты экстремумды анықтаудың классикалық әдісі және Лагранж көбейткіштері әдісі сияқты әдістер барынша толық ашылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сызықты емес экстремалды есептер

    Студенттерді сызықтық емес оңтайландыру теориясымен және оның қосымшаларымен таныстыру. Сызықтық емес бағдарламалау саласы сызықтық емес мақсатты функциямен және сызықтық немесе сызықтық емес шектеулер жиынтығымен модельденетін мәселенің оңтайлы шешімдерін тиімді есептеудің тиісті әдістерін ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инженерлік есептердегі Лаплас түрлендіруі

    Инженерлік міндеттердің әртүрлі эволюциялық модельдері қарастырылады. Курс кешенді талдаудың қажетті элементтерін, Лапластың тікелей түрленуін зерттейді. Лаплас түрлендіруінің айналым әдістері зерттелуде. Әрбір бастапқы-аймақтық тапсырма үшін екі жақты Лаплас түрлендіруі жасалады және мәселенің нақты шешімдері анықталады. Мәселені шешудің жуық әдістері бөлек зерттеліп, салыстырмалы талдау жасалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Комплексті талдау және оның қолдануы

    Курстың мақсаты студенттерді практикалық қызметте және зерттеулерде математикалық әдістерді қолдануға қажетті математикалық аппаратпен қамтамасыз ету; студенттерді комплексті талдаудың теориялық негіздерін құрайтын ұғымдармен, фактілермен және әдістермен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жерасты құбырының энергия сақтау мәселесінің математикалық модельдері

    Студенттерге соңғы онжылдықта практикада белсенді пайдаланылатын мұнай мен газды тасымалдау проблемаларының негізгі модельдері ұсынылатын болады. Сондай-ақ, олар осы математикалық модельдерді шешу әдістерін үйреніп, Алгоритмдер жазып, сандық талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жобалаудың негізгі стандарттарын, принциптері мен шаблондарын, әдістері, құралдары мен бағдарламалау тілдерін таңдауды дәлелдеу, соның ішінде заманауи АКТ ақпаратты қорғау жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдау
  • Ақпараттық жүйелердің бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, математикалық, функционалдық қамтамасыз етілуін, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің алгоритмдері мен әдістерін әзірлеу және/немесе пайдалану
  • Деректерді өңдеу және талдау бойынша оларда жасырын тәуелділіктерді анықтау үшін қолданбалы есептерді шешу
  • Еңбек қызметіне, оның ішінде командада жұмыс істеу кезінде коммуникабельділік, бастамашылық және психологиялық дайындық көрсету және басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау
  • Нақты уақыт режимінде ақпараттық ағындарды қоса алғанда, барлық мүмкін болатын көздерден қажетті ақпаратты алу
  • 3D визуализациясын құру
  • Заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін пайдалана отырып практикалық мәселелердің математикалық модельдерін құру және әртүрлі процестердің математикалық модельдер мен әдістерін қолдану
  • Деректер туралы ғылым саласындағы зерттеу әдіснамасын қолдану
  • Ғылым мен техниканың қазіргі заманғы жетістіктерін, дербес деректерді жинау, зерттеу, талдау және синтездеу дағдыларын қолдана отырып, кешенді талдау жүргізу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін аналитикалық түрде қорытындылау.
  • Алған білімін таңдаған қосымша білім беру бағдарламасы бойынша қолдана алады.
  • Экономика және құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі салаларындағы базалық білімдерді пайдалана отырып, пәнаралық ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін көрсете білу. Кәсіпкерлік қасиеттерді ғылыми жобалардың табыстылығын есептеу тапсырмаларына қолдана білу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып, жеке және тұлғааралық қарым-қатынастарды құруға қабілетті болу.
Top