Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Орыс тілі және әдебиеті (ғ/п) в Mardan Saparbaev Instityty

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы мен қазіргі жағдайы, оның дамуының жетекші үрдістері туралы түсінік береді. Студент жастарға білім беру мен тәрбиелеудің ғылыми негіздерін, мақсаттарын, мазмұнын айқындайды. ЖОО-да оқыту және тәрбиелеу мәселелерін шешуге философиялық, әлеуметтік-экономикалық, психологиялық және басқа да білімдердің қосымшаларын тұрақты іздестіруді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі психологиядағы ғылыми-теориялық бағыттарды қарастырады. Ұлтаралық қарым - қатынастың әлеуметтік-психологиялық құбылыстарын анықтайды. Еңбек ұжымындағы қақтығыстарды реттеу тәсілдерін, тетіктерін сипаттайды. Көшбасшылық және көшбасшылық дағдыларын қалыптастырады. Жаңа ғылыми идеяларды құрудың инновациялық процестерін, кәсіби құзыреттілікті жоспарлайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми, ғылыми және ғылыми емес танымның формалары мен әдістерін, танымның заманауи әдістерін, негізгі эпистемологиялық модельдерді, рационалдылық ұғымының өзгеру сипатын қарастырады. Ол ғылымның даму динамикасын, оның қоғамның дамуына әсерін, ғылымның тұтас бейнесін қалыптастыруды, ғылымның өзін зерттеудің әртүрлі аспектілері мен контекстерін білуді зерттейді. Социогуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың болмысын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазба және ғылыми зерттеулер технологиясы
    Несиелер: 5

    Эксперимент жүргізу және нәтижелерді талдау тәсілдерін қарастырады. Оңтайлы шешімдерді таңдау дағдыларын қалыптастырады, шолулар, есептер мен ғылыми жарияланымдар дайындайды және жасайды. Жазбаша мәтіндердің ғылыми стилінің ерекшеліктерін; ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін; бейтарап ғылыми стильді, іскерлік жазудың құрылымын білдіретін лексиканы;мамандық тілінің негізгі терминдерін, ұғымдары мен санаттарын; гипотезаларды ұсынудың және дәлелдемелерді құрудың әртүрлі тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 3

    Орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады. Орыс әдебиетін оқытуда заманауи білім беру технологияларын қолданады. Магистранттардың әртүрлі педагогикалық жағдайларда әдістемелік міндеттерді шешуге көмектесетін шығармашылық әдістемелік ойлауын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім теориясындағы және ғылыми-зерттеу жұмысындағы проблемаларды білім беру процесіндегі адам қызметінің ерекше түрі ретінде қарастырады. Магистранттардың жалпы зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді және дамытады. Ғылыми-зерттеу жұмысының және ғылыми-педагогикалық қызметтің әдіснамалық біліктері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми стильдің грамматикалық категорияларын ауызша, жазбаша түрде оқытады.Мамандықтың кәсіби деңгейінде және қоғамдық - саяси мәселелер бойынша ақпараттық және кәсіби мазмұндағы ақпаратты, монологты, диалогтық сөйлеуді сипаттайды. Халықаралық ынтымақтастыққа қатысты ресми құжаттардың түрлерін, ресімдеу дағдыларын дамыту жолдарын айқындайды. Екі жақты, жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Білім беруді жаңғыртудың қазіргі заманғы тәсілдерін, жаңа буын стандарттарын, басым мақсаттар мен міндеттерді айқындайды. Қазіргі заманғы ақпараттық кеңістікте өнімді жұмыс істеуге, тиімді ынтымақтасуға, өз жетістіктерін барабар бағалауға бағдар береді. Орыс тілі мен тілдік қарым-қатынас саласында коммуникативтік, тілдік және лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастырады. Білім беру мазмұнының өзгергіштігін, параметрлердің әмбебаптығын, қарқындылығын, тиімділігін, жан-жақтылығын, икемділігін сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби сын
    Несиелер: 5

    Әдеби сынның теориялық, эстетикалық, философиялық негіздерін зерттейді. Сын ұғымын синтетикалық құбылыс ретінде әдебиет пен бір уақытта өнер формасы ретінде және әдебиет ғылымымен байланыcын түсіндіреді. Әдеби процестегі сынның рөлін ашады, басқа әдеби және гуманитарлық пәндер арасында әдеби сынның орнын, мағынасын және ерекшелігін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі терминологиясы мен әдіснамалық принциптерін түсіндіреді. Бағыттың генезисі мен тарихы туралы түсінік қалыптастырады. Қазақстандық және жалпыәлемдік салыстырмалы әдебиеттанудың жетекші өкілдерінің іргелі жұмыстарын, сондай-ақ осы ғылыми бағыттағы даулы мәселелерді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл білімі саласындағы педагогикалық ғылыми-зерттеудың әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, диагностика және бағалаудың негізгі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын тиімді қолданады.Педагогика және пән әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, оларды ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолданады. Зерттеу мәселелерін өз бетінше шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық процестер
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесіндегі инновациялық қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері мен модельдерін қарастырады. Мектептегі инновациялық қызметті ғылыми-педагогикалық қолдау және білім беру процесін ұйымдастырумен таныстырады. Үнемі өзін-өзі тәрбиелеуге және кәсіби қызметке қажеттіліктің дамуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен білімнің жаңашыл мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі ғылыми білім парадигмаларының мәселелерін зерттейді. Когнитивті-коммуникативтік ғылымның, әлеуметтік және психолингвистиканың, мәдениеттанудың, жоғары және кәсіби білім беру жүйесіндегі білімді бейнелеу құрылымдарының заманауи теориялық тұжырымдамаларын салыстырады. Мәдениетаралық коммуникация теориясы аясында тілдік, сөйлеу және компенсаторлық құзыреттілікті қалыптастырады. Жаңа бастаған ғылыми зерттеушінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және дамыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру мен дамытудың техникасы мен ерекшеліктерін түсіндіреді. Кәсіби этиканы, кәсіби дағдыларды және стандартты емес жағдайларда шешім қабылдау қабілетін қалыптастырады. Магистранттың кәсіби өсуі мен өзін-өзі жетілдіруін, педагогикалық шеберлігін қажетті педагогикалық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттанудың заманауи парадигмалары
    Несиелер: 5

    Әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі заманғы отандық және шетелдік әдебиеттану тұжырымдамаларын сипаттайды. Белгілі бір ғылыми әдіснамаға сәйкес әдеби шығарманы талдайды және түсіндіреді. Қазіргі филология ғылымының парадигмасында әдебиеттану жүйесі мен құрылымы ұғымдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Социолингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдарды, материалды өңдеудің негізгі социолингвистикалық әдістерін және әлеуметтік мәселелерді лингвистикалық тұрғыдан шешудің негізгі тәсілдерін түсіндіреді. Алынған лингвистикалық білімді ескере отырып, әлеуметтік құбылыстарды түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұқаралық ақпарат құралдары мен интернет арқылы тілді, әдеби тілді, қазіргі лингвистикалық жүйені, грамматикалық стилистика тұрғысынан текстологиялық талдауды зерттейді. Әдеби тілдің, тілдік талғамның нормаларын қалыптастырады. Технологияның, жаңа медианың қарқынды дамуына байланысты ғасырдың басында болған маңызды коммуникациялық өзгерістерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы құзыреттілік тәсіл
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесін модернизациялаудың әдіснамалық негізі ретінде құзыреттілік тәсілдің мәні мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастырады. Білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мәнін, мақсаттарын, міндеттері мен ерекшеліктерін, "құзырет", "құзыреттілік" ұғымдарын, білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мазмұндық және процестік сипаттамаларын, қазіргі білім беруді дамытудағы құзыреттілік тәсілінің рөлін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі филология
    Несиелер: 5

    Қазіргі филологиядағы зерттеулердің негізгі бағыттарын қарастырады. Тіл жүйесі және фольклор мен әдебиеттің негізгі заңдылықтары саласындағы ғылыми зерттеулерді синхронды және диахрондық аспектілерде, ауызша, жазбаша және виртуалды коммуникация саласында талдайды. Кәсіби қызметтің өзгермелі жағдайларында өзінің зияткерлік деңгейін және бейімделу қабілетін жетілдіру және дамыту біліктерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті бағыттары мен болашағы
    Несиелер: 5

    Лингвистиканың зерттеу мәселелерінің қазіргі жағдайын, осы саладағы ең жаңа отандық және шетелдік зерттеулерді қарастырады. Тілдік құбылыстарды семантикалық, социолингвистикалық, дискурсивті, когнитивті, психолингвистикалық талдаудың қазіргі лингвистикалық теорияларын түсіндіреді.Теориялық және практикалық лингвистика саласындағы өзекті мәселелерді зерттеуге және әзірлеуге шығармашылық зерттеу тәсілін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Психология мен лингвистика аралығындағы ғылымның саласын, адамның сөйлеу қабілетінің қалыптасуын, сөйлеу процесін, мазмұнын, коммуникативті рөлін, сөздің ойға қатысын зерттеп, жан-жақты талдайды. Психологияның танымдық бағытын, субъектілердің қабылдау, ойлау, тану, пайымдау, түсіну әрекеттерін қарастырып, талқылайды. Тұлғаның iшкі, көзге көрінбейтін сана, жады қызметтерінің көмегімен бақыланатын мәселелерін ажыратып, саралау арқылы тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі лингвистикалық ұғымдар
    Несиелер: 5

    Лингвистика саласындағы қазіргі ғылыми парадигманы және оның даму динамикасын, лингвистикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістерінің жүйесін түсіндіреді. Лингвистикалық мәселелер саласындағы білімді қалыптастырады. Ғылыми прогрестің нәтижесі ретінде қазіргі заманның негізгі лингвистикалық тұжырымдамаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі фольклористика мен әдебиеттанудың өзекті бағыттары
    Несиелер: 5

    Қазіргі фольклористика мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін зерттейді. Қазіргі ғылымдағы фольклор мен әдебиеттің рөлі мен орнын түсіндіреді. Фольклор мен шындық, әдебиет пен өнер, фольклор мен әдебиеттегі аймақтық және жергілікті ұғымдарды жинақтайды. Фольклордың прагматикасын, фольклордағы шығармашылық процестің негізі ретінде өзгермелілікті зерттейді. Фольклорлық және әдеби жанрлар мәселесін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі инновациялық басқару тәжірибесінің тиімділігін бағалау, жалпылау және талдаудың негізгі тәсілдерімен таныстырады. Білім берудегі озық және инновациялық басқару тәжірибесін зерттеу және жалпылау нәтижелерін қорытындылауға шығармашылық ғылыми көзқарасқа көзқарасты қалыптастырады. Диссертациялық зерттеу мақсатында білім берудегі озық және инновациялық басқару тәжірибесін зерттеу және жалпылау нәтижелерін пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулер экспериментін жүргізу тәсілдерін әзірлейді және жобалайды. Зерттелетін тақырып бойынша есептер, ғылыми жарияланымдар мен шолулар жасайды. Отандық және шетелдік зерттеушілердің нәтижелерін қорытындылайды және сыни бағалайды, перспективалы бағыттарды анықтайды, тақырып бойынша зерттеу бағдарламасын жасайды

  • Код ON7

    Салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі терминологиясы мен принциптерін талдайды. Әдеби процестегі сынның рөлін, гуманитарлық пәндер арасындағы мағынасы мен ерекшелігін дәлелдейді.

  • Код ON8

    Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі пәндердің филологиялық Достастығының рөлі мен орнын түсіндіреді. Филология саласындағы заманауи ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесі туралы білімдерін көрсете алады. Тіл білімі саласындағы терминологиялық аппаратты; тілдік материал көздерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген

  • Код ON11

    Тілдік сананың мәні мен мазмұнын анықтайды. Сөйлеу сөздері мен егжей-тегжейлі мәтіндерді қабылдау мен қабылдауға байланысты психикалық процестерді зерттейді. Әлеуметтік құбылыстарды лингвистикалық білімді ескере отырып түсіндіреді.

  • Код ON6

    Орыс тілі мен әдебиетін оқыту және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану саласында практикалық дағдыларды қолданады. Жаңа оқу мазмұнын, оқытудың технологиялары мен нақты әдістерін, білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін, сондай-ақ бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін жобалау қабілетін көрсетеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша кәсіби құзыреттерді меңгерген.

  • Код ON10

    Тіл жүйесінің әртүрлі деңгейлерінің бірліктерін олардың мазмұнының, нысаны мен функцияларының бірлігінде талдайды. Ғылыми прогрестің нәтижесі ретінде қазіргі заманның негізгі лигнвистикалық тұжырымдамаларын зерттейді.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы ғылым мен білімнің негізгі үрдістері мен жетістіктерін талдайды. Қазіргі ғылыми білім парадигмаларының мәселелерін зерттейді. Ғылыми зерттеу жүргізу әдістерін меңгерген. Стандартты емес жағдайларды шешуде кәсіби дағдылар мен қабілеттерді қолданады. Педагогикалық шеберлікті жетілдіреді, педагогикалық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде кәсіби этиканы сақтайды

  • Код ON9

    Менеджменттің инновациялық технологияларын қолдану процесін, басқарылатын жүйенің, дамудың жалпы және нақты заңдылықтарына сәйес басқаруды зерттеуге, ұйымдастыруға және бағалауға қабілетті. Қазіргі білім беруді дамытудағы құзыреттілік тәсілдің рөлін зерттейді. Білім беру жүйесін модернизациялаудың әдіснамалық негізі ретінде құзыреттілік тәсілдің мәні мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастырады.

  • Код ON3

    Тіл білімі саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды. Зерттеу мәселелерін өз бетінше шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін қолданады. Білім беру процесінің диагностикасын және сапасын бағалауды жүргізеді.

  • Код ON12

    Фольклордың прагматикасын, фольклордағы шығармашылық процестің негізі ретінде өзгермелілікті зерттейді. Фольклорлық және әдеби жанрлар мәселесін қызықтырады. Ол әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі әдебиеттану тұжырымдамасын сипаттайды.

  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; социогуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теориялар мен практикаларды талдайды. Жоғары мектеп дидактикасының негіздерін базалық білімдерді, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді талдау, бағалау және қабылдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады. Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдаса алады және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдана алады. Оқушылардың танымдық іс-әрекетін және оны ұйымдастыру қабілетін жоспарлайды.

Top