Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01703 Орыс тілі және әдебиеті (ғ/п) в ОАИУ

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулер экспериментін жүргізу тәсілдерін әзірлейді және жобалайды. Зерттелетін тақырып бойынша есептер, ғылыми жарияланымдар мен шолулар жасайды. Отандық және шетелдік зерттеушілердің нәтижелерін қорытындылайды және сыни бағалайды, перспективалы бағыттарды анықтайды, тақырып бойынша зерттеу бағдарламасын жасайды
  • Салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі терминологиясы мен принциптерін талдайды. Әдеби процестегі сынның рөлін, гуманитарлық пәндер арасындағы мағынасы мен ерекшелігін дәлелдейді.
  • Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі пәндердің филологиялық Достастығының рөлі мен орнын түсіндіреді. Филология саласындағы заманауи ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесі туралы білімдерін көрсете алады. Тіл білімі саласындағы терминологиялық аппаратты; тілдік материал көздерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген
  • Тілдік сананың мәні мен мазмұнын анықтайды. Сөйлеу сөздері мен егжей-тегжейлі мәтіндерді қабылдау мен қабылдауға байланысты психикалық процестерді зерттейді. Әлеуметтік құбылыстарды лингвистикалық білімді ескере отырып түсіндіреді.
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану саласында практикалық дағдыларды қолданады. Жаңа оқу мазмұнын, оқытудың технологиялары мен нақты әдістерін, білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін, сондай-ақ бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін жобалау қабілетін көрсетеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша кәсіби құзыреттерді меңгерген.
  • Тіл жүйесінің әртүрлі деңгейлерінің бірліктерін олардың мазмұнының, нысаны мен функцияларының бірлігінде талдайды. Ғылыми прогрестің нәтижесі ретінде қазіргі заманның негізгі лигнвистикалық тұжырымдамаларын зерттейді.
  • Қазіргі заманғы ғылым мен білімнің негізгі үрдістері мен жетістіктерін талдайды. Қазіргі ғылыми білім парадигмаларының мәселелерін зерттейді. Ғылыми зерттеу жүргізу әдістерін меңгерген. Стандартты емес жағдайларды шешуде кәсіби дағдылар мен қабілеттерді қолданады. Педагогикалық шеберлікті жетілдіреді, педагогикалық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде кәсіби этиканы сақтайды
  • Менеджменттің инновациялық технологияларын қолдану процесін, басқарылатын жүйенің, дамудың жалпы және нақты заңдылықтарына сәйес басқаруды зерттеуге, ұйымдастыруға және бағалауға қабілетті. Қазіргі білім беруді дамытудағы құзыреттілік тәсілдің рөлін зерттейді. Білім беру жүйесін модернизациялаудың әдіснамалық негізі ретінде құзыреттілік тәсілдің мәні мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастырады.
  • Тіл білімі саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды. Зерттеу мәселелерін өз бетінше шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін қолданады. Білім беру процесінің диагностикасын және сапасын бағалауды жүргізеді.
  • Фольклордың прагматикасын, фольклордағы шығармашылық процестің негізі ретінде өзгермелілікті зерттейді. Фольклорлық және әдеби жанрлар мәселесін қызықтырады. Ол әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі әдебиеттану тұжырымдамасын сипаттайды.
  • Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; социогуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теориялар мен практикаларды талдайды. Жоғары мектеп дидактикасының негіздерін базалық білімдерді, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын меңгерген.
  • Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді талдау, бағалау және қабылдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады. Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдаса алады және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдана алады. Оқушылардың танымдық іс-әрекетін және оны ұйымдастыру қабілетін жоспарлайды.
Top