7M01703 Орыс тілі және әдебиеті в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тіл білімі мен әдебиеттану саласында ғылыми-педагогикалық, білім беру және әлеуметтік салалардағы кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті негізгі және кәсіби құзыреттілікке ие, орыс тілі мен әдебиеті магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Ғылыми стильдің грамматикалық категорияларын ауызша, жазбаша түрде оқытады.Мамандықтың кәсіби деңгейінде және қоғамдық - саяси мәселелер бойынша ақпараттық және кәсіби мазмұндағы ақпаратты, монологты, диалогтық сөйлеуді сипаттайды. Халықаралық ынтымақтастыққа қатысты ресми құжаттардың түрлерін, ресімдеу дағдыларын дамыту жолдарын айқындайды. Екі жақты, жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба және ғылыми зерттеулер технологиясы
Эксперимент жүргізу және нәтижелерді талдау тәсілдерін қарастырады. Оңтайлы шешімдерді таңдау дағдыларын қалыптастырады, шолулар, есептер мен ғылыми жарияланымдар дайындайды және жасайды. Жазбаша мәтіндердің ғылыми стилінің ерекшеліктерін; ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін; бейтарап ғылыми стильді, іскерлік жазудың құрылымын білдіретін лексиканы;мамандық тілінің негізгі терминдерін, ұғымдары мен санаттарын; гипотезаларды ұсынудың және дәлелдемелерді құрудың әртүрлі тәсілдерін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Қазіргі психологиядағы ғылыми-теориялық бағыттарды қарастырады. Ұлтаралық қарым - қатынастың әлеуметтік-психологиялық құбылыстарын анықтайды. Еңбек ұжымындағы қақтығыстарды реттеу тәсілдерін, тетіктерін сипаттайды. Көшбасшылық және көшбасшылық дағдыларын қалыптастырады. Жаңа ғылыми идеяларды құрудың инновациялық процестерін, кәсіби құзыреттілікті жоспарлайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Қазіргі білім теориясындағы және ғылыми-зерттеу жұмысындағы проблемаларды білім беру процесіндегі адам қызметінің ерекше түрі ретінде қарастырады. Магистранттардың жалпы зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді және дамытады. Ғылыми-зерттеу жұмысының және ғылыми-педагогикалық қызметтің әдіснамалық біліктері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады. Орыс әдебиетін оқытуда заманауи білім беру технологияларын қолданады. Магистранттардың әртүрлі педагогикалық жағдайларда әдістемелік міндеттерді шешуге көмектесетін шығармашылық әдістемелік ойлауын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми, ғылыми және ғылыми емес танымның формалары мен әдістерін, танымның заманауи әдістерін, негізгі эпистемологиялық модельдерді, рационалдылық ұғымының өзгеру сипатын қарастырады. Ол ғылымның даму динамикасын, оның қоғамның дамуына әсерін, ғылымның тұтас бейнесін қалыптастыруды, ғылымның өзін зерттеудің әртүрлі аспектілері мен контекстерін білуді зерттейді. Социогуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың болмысын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы мен қазіргі жағдайы, оның дамуының жетекші үрдістері туралы түсінік береді. Студент жастарға білім беру мен тәрбиелеудің ғылыми негіздерін, мақсаттарын, мазмұнын айқындайды. ЖОО-да оқыту және тәрбиелеу мәселелерін шешуге философиялық, әлеуметтік-экономикалық, психологиялық және басқа да білімдердің қосымшаларын тұрақты іздестіруді қалыптастырады. Сандық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен кері байланыс жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Салыстырмалы әдебиеттану
Салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі терминологиясы мен әдіснамалық принциптерін түсіндіреді. Бағыттың генезисі мен тарихы туралы түсінік қалыптастырады. Қазақстандық және жалпыәлемдік салыстырмалы әдебиеттанудың жетекші өкілдерінің іргелі жұмыстарын, сондай-ақ осы ғылыми бағыттағы даулы мәселелерді қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
Білім беруді жаңғыртудың қазіргі заманғы тәсілдерін, жаңа буын стандарттарын, басым мақсаттар мен міндеттерді айқындайды. Қазіргі заманғы ақпараттық кеңістікте өнімді жұмыс істеуге, тиімді ынтымақтасуға, өз жетістіктерін барабар бағалауға бағдар береді. Орыс тілі мен тілдік қарым-қатынас саласында коммуникативтік, тілдік және лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастырады. Білім беру мазмұнының өзгергіштігін, параметрлердің әмбебаптығын, қарқындылығын, тиімділігін, жан-жақтылығын, икемділігін сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және дамыту мәселелері
Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру мен дамытудың техникасы мен ерекшеліктерін түсіндіреді. Кәсіби этиканы, кәсіби дағдыларды және стандартты емес жағдайларда шешім қабылдау қабілетін қалыптастырады. Магистранттың кәсіби өсуі мен өзін-өзі жетілдіруін, педагогикалық шеберлігін қажетті педагогикалық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым мен білімнің жаңашыл мәселелері
Қазіргі ғылыми білім парадигмаларының мәселелерін зерттейді. Когнитивті-коммуникативтік ғылымның, әлеуметтік және психолингвистиканың, мәдениеттанудың, жоғары және кәсіби білім беру жүйесіндегі білімді бейнелеу құрылымдарының заманауи теориялық тұжырымдамаларын салыстырады. Мәдениетаралық коммуникация теориясы аясында тілдік, сөйлеу және компенсаторлық құзыреттілікті қалыптастырады. Жаңа бастаған ғылыми зерттеушінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл білімі саласындағы педагогикалық ғылыми-зерттеудың әдіснамасы
Білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, диагностика және бағалаудың негізгі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын тиімді қолданады.Педагогика және пән әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, оларды ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолданады. Зерттеу мәселелерін өз бетінше шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Білім беру жүйесіндегі инновациялық қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері мен модельдерін қарастырады. Мектептегі инновациялық қызметті ғылыми-педагогикалық қолдау және білім беру процесін ұйымдастырумен таныстырады. Үнемі өзін-өзі тәрбиелеуге және кәсіби қызметке қажеттіліктің дамуын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдеби сын
Әдеби сынның теориялық, эстетикалық, философиялық негіздерін зерттейді. Сын ұғымын синтетикалық құбылыс ретінде әдебиет пен бір уақытта өнер формасы ретінде және әдебиет ғылымымен байланыcын түсіндіреді. Әдеби процестегі сынның рөлін ашады, басқа әдеби және гуманитарлық пәндер арасында әдеби сынның орнын, мағынасын және ерекшелігін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы құзыреттілік тәсіл
Білім беру жүйесін модернизациялаудың әдіснамалық негізі ретінде құзыреттілік тәсілдің мәні мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастырады. Білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мәнін, мақсаттарын, міндеттері мен ерекшеліктерін, "құзырет", "құзыреттілік" ұғымдарын, білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мазмұндық және процестік сипаттамаларын, қазіргі білім беруді дамытудағы құзыреттілік тәсілінің рөлін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистиканың өзекті мәселелері
Бұқаралық ақпарат құралдары мен интернет арқылы тілді, әдеби тілді, қазіргі лингвистикалық жүйені, грамматикалық стилистика тұрғысынан текстологиялық талдауды зерттейді. Әдеби тілдің, тілдік талғамның нормаларын қалыптастырады. Технологияның, жаңа медианың қарқынды дамуына байланысты ғасырдың басында болған маңызды коммуникациялық өзгерістерді талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі менеджмент
Білім берудегі инновациялық басқару тәжірибесінің тиімділігін бағалау, жалпылау және талдаудың негізгі тәсілдерімен таныстырады. Білім берудегі озық және инновациялық басқару тәжірибесін зерттеу және жалпылау нәтижелерін қорытындылауға шығармашылық ғылыми көзқарасқа көзқарасты қалыптастырады. Диссертациялық зерттеу мақсатында білім берудегі озық және инновациялық басқару тәжірибесін зерттеу және жалпылау нәтижелерін пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің өзекті бағыттары мен болашағы
Лингвистиканың зерттеу мәселелерінің қазіргі жағдайын, осы саладағы ең жаңа отандық және шетелдік зерттеулерді қарастырады. Тілдік құбылыстарды семантикалық, социолингвистикалық, дискурсивті, когнитивті, психолингвистикалық талдаудың қазіргі лингвистикалық теорияларын түсіндіреді.Теориялық және практикалық лингвистика саласындағы өзекті мәселелерді зерттеуге және әзірлеуге шығармашылық зерттеу тәсілін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік лингвистика
Социолингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдарды, материалды өңдеудің негізгі социолингвистикалық әдістерін және әлеуметтік мәселелерді лингвистикалық тұрғыдан шешудің негізгі тәсілдерін түсіндіреді. Алынған лингвистикалық білімді ескере отырып, әлеуметтік құбылыстарды түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі филология
Қазіргі филологиядағы зерттеулердің негізгі бағыттарын қарастырады. Тіл жүйесі және фольклор мен әдебиеттің негізгі заңдылықтары саласындағы ғылыми зерттеулерді синхронды және диахрондық аспектілерде, ауызша, жазбаша және виртуалды коммуникация саласында талдайды. Кәсіби қызметтің өзгермелі жағдайларында өзінің зияткерлік деңгейін және бейімделу қабілетін жетілдіру және дамыту біліктерін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі лингвистикалық ұғымдар
Лингвистика саласындағы қазіргі ғылыми парадигманы және оның даму динамикасын, лингвистикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістерінің жүйесін түсіндіреді. Лингвистикалық мәселелер саласындағы білімді қалыптастырады. Ғылыми прогрестің нәтижесі ретінде қазіргі заманның негізгі лингвистикалық тұжырымдамаларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі фольклористика мен әдебиеттанудың өзекті бағыттары
Қазіргі фольклористика мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін зерттейді. Қазіргі ғылымдағы фольклор мен әдебиеттің рөлі мен орнын түсіндіреді. Фольклор мен шындық, әдебиет пен өнер, фольклор мен әдебиеттегі аймақтық және жергілікті ұғымдарды жинақтайды. Фольклордың прагматикасын, фольклордағы шығармашылық процестің негізі ретінде өзгермелілікті зерттейді. Фольклорлық және әдеби жанрлар мәселесін түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психолингвистика
Психология мен лингвистика аралығындағы ғылымның саласын, адамның сөйлеу қабілетінің қалыптасуын, сөйлеу процесін, мазмұнын, коммуникативті рөлін, сөздің ойға қатысын зерттеп, жан-жақты талдайды. Психологияның танымдық бағытын, субъектілердің қабылдау, ойлау, тану, пайымдау, түсіну әрекеттерін қарастырып, талқылайды. Тұлғаның iшкі, көзге көрінбейтін сана, жады қызметтерінің көмегімен бақыланатын мәселелерін ажыратып, саралау арқылы тұжырымдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудың заманауи парадигмалары
Әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі заманғы отандық және шетелдік әдебиеттану тұжырымдамаларын сипаттайды. Белгілі бір ғылыми әдіснамаға сәйкес әдеби шығарманы талдайды және түсіндіреді. Қазіргі филология ғылымының парадигмасында әдебиеттану жүйесі мен құрылымы ұғымдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулер экспериментін жүргізу тәсілдерін әзірлейді және жобалайды. Зерттелетін тақырып бойынша есептер, ғылыми жарияланымдар мен шолулар жасайды. Отандық және шетелдік зерттеушілердің нәтижелерін қорытындылайды және сыни бағалайды, перспективалы бағыттарды анықтайды, тақырып бойынша зерттеу бағдарламасын жасайды.
- Салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі терминологиясы мен принциптерін талдайды. Әдеби процестегі сынның рөлін, гуманитарлық пәндер арасындағы мағынасы мен ерекшелігін дәлелдейді.
- Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі пәндердің филологиялық Достастығының рөлі мен орнын түсіндіреді. Филология саласындағы заманауи ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесі туралы білімдерін көрсете алады. Тіл білімі саласындағы терминологиялық аппаратты; тілдік материал көздерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгерген
- Тілдік сананың мәні мен мазмұнын анықтайды. Сөйлеу сөздері мен егжей-тегжейлі мәтіндерді қабылдау мен қабылдауға байланысты психикалық процестерді зерттейді. Әлеуметтік құбылыстарды лингвистикалық білімді ескере отырып түсіндіреді.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану саласында практикалық дағдыларды қолданады. Жаңа оқу мазмұнын, оқытудың технологиялары мен нақты әдістерін, білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін, сондай-ақ бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін жобалау қабілетін көрсетеді. Мамандандырылған даярлықтың таңдалған бағыты бойынша кәсіби құзыреттерді меңгерген.
- Тіл жүйесінің әртүрлі деңгейлерінің бірліктерін олардың мазмұнының, нысаны мен функцияларының бірлігінде талдайды. Ғылыми прогрестің нәтижесі ретінде қазіргі заманның негізгі лигнвистикалық тұжырымдамаларын зерттейді.
- Қазіргі заманғы ғылым мен білімнің негізгі үрдістері мен жетістіктерін талдайды. Қазіргі ғылыми білім парадигмаларының мәселелерін зерттейді. Ғылыми зерттеу жүргізу әдістерін меңгерген. Стандартты емес жағдайларды шешуде кәсіби дағдылар мен қабілеттерді қолданады. Педагогикалық шеберлікті жетілдіреді, педагогикалық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде кәсіби этиканы сақтайды
- Менеджменттің инновациялық технологияларын қолдану процесін, басқарылатын жүйенің, дамудың жалпы және нақты заңдылықтарына сәйес басқаруды зерттеуге, ұйымдастыруға және бағалауға қабілетті. Қазіргі білім беруді дамытудағы құзыреттілік тәсілдің рөлін зерттейді. Білім беру жүйесін модернизациялаудың әдіснамалық негізі ретінде құзыреттілік тәсілдің мәні мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастырады.
- Тіл білімі саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды. Зерттеу мәселелерін өз бетінше шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін қолданады. Білім беру процесінің диагностикасын және сапасын бағалауды жүргізеді.
- Фольклордың прагматикасын, фольклордағы шығармашылық процестің негізі ретінде өзгермелілікті зерттейді. Фольклорлық және әдеби жанрлар мәселесін қызықтырады. Ол әдебиет ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі әдебиеттану тұжырымдамасын сипаттайды.
- Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; социогуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теориялар мен практикаларды талдайды. Жоғары мектеп дидактикасының негіздерін базалық білімдерді, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын меңгерген. Білім алушыларға бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді.
- Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді талдау, бағалау және қабылдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады. Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдаса алады және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдана алады. Оқушылардың танымдық іс-әрекетін және оны ұйымдастыру қабілетін жоспарлайды.
Ұқсас БББ
7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)