Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытудың кредиттік технология негіздері, оқу үдерісін ұйымдастырудың кредиттік технологиясы және Қазақстанның құқықтың жүйесінің негіздері бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында құқықтық және демократиялық мемлекет құндылықтары, ұлтаралық қатынастардың егеменді елдің қалыстасуындағы орны мен этномәдени сауаттылық ұғымы, сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен оның пайда болуы себептері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құқықтық қатынасқа түскен субъектілер мен объектілердің құқықтық мәртебесі, жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлық бойынша жасалған құқықбұзушылық пен аталған әрекет үшін жауапкершілікке тарту шараларын айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – педагогиканың әдіснамалық негіздері және зерттеу әдістерін ашып көрсету; білім алушыларда тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру.Білім берудің заманауи жүйесін ғылыми негіздеу; әлеуметтік және мәдени құндылықтарды толықтыру және сақтауда білім берудің рөлі; тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, қызметі және оны жүзеге асыру технологиялары; мұғалімнің тұлғалық сапалары, кәсіби құзыреттілігі, шеберлігі оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Генетика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді генетиканың негізгі терминдерімен, сонымен қатар жеке тұлғада болатын тұқым қуалаушылықтың өзгерістерімен және пайда болу себептерімен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: хромосомалық құрылымның ауытқу ерекшеліктерін, адамның тұқым қуалайтын патологиясының белгілерін анықтауды меңгереді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: тұқым қуалайтын өзгерістердің себептері мен механизмдерін және адамның тұқым қуалайтын патологиясы мен туа біткен ақауларының қалыптасуының рөлін қарастырады. Тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау, алдын алу және емдеудің негізгі принциптеріне қорытынды жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді ақаудың клиникалық-психологиялық құрылымымен, "мүмкіндігі шектеулі" ұғымымен, этиопатогенетикалық заңдылықтармен және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың топтарымен таныстыру Пәнді меңгеру аясында: соматикалық және психоневрологиялық мінез-құлық бұзылыстарының және эмоционалды-ерікті саланың ерекшеліктері зерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде:студенттер практикалық іс-әрекетте осы пәнді оқу кезінде алған білімдерін қолданады; анемнез деректерді зерделеу, интеллектісі бұзылған балалардың клиобратниктік - психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық әрекеттің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, іргелі теориялар мен психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән қазіргі психологияны сыни талдауға бағытталған. Келесі мәселелер қарастырылады: психологиядағы міндеттер мен әдістер; психологияның қалыптасу кезеңдері; психика, сана және өзіндік сана; жоғары психикалық функциялар; психикалық танымдық процестер; тұлғаның мінез-құлқын реттеудегі психикалық күйдің рөлі; жеке-типологиялық қасиеттер мен категориялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды халықаралық деңгейде оқыту және тәрбиелеу саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілер мен құжаттарды таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: Қазақстан Республикасындағы арнайы білім берудің құқықтық негіздері, арнайы білім беру жүйесінің заманауи құрылымы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасында тәрбиелеуді құқықтық реттеу мәселелер зерттеледі Курсты игеру нәтижесінде студенттер: кәсіптік қызметті ұйымдастыруда нормативтік-құқықтық базаны басшылыққа алады: заң шеңберінде проблемалық жағдайларды шешудің әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді адамның сенсорлық жүйесінің құрылымымен, функцияларымен және патологиясымен, есту, көру және сөйлеу тілін зерртеумен, құлақ, мұрын, тамақ және көз аурулары бар балаларға көмек көрсету және оларға күтім жасау жұмыстарымен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: көру, есту және сөйлеуді түзету мен ақаудың орынын толықтырудың әртүрлі әдістерімен танысу тақырыптары, ақаулардың алдын алу әдістері және есту, көру және сөйлеу бұзылыстары бар науқастарды оңалту формалары зерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде: студенттер баланың патологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметте жеке көзқарастарын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Невропатология негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: баланың жүйке-психикалық дамуының заңдылықтары мен механизмдерін анықтау, студенттерді жүйке жүйесінің негізгі ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, емдік шаралары және алдын алу туралы заманауи білімдермен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: нормативтік және жас ерекшелік дағдарыстары, жүйке жүйесінің орталық және перифериялық бөлімдеріндегі негізгі патологиялық процестердің этиологиясы мен клиникалық көріністері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: жүйке жүйесінің ауруларын емдеу және алдын алу принциптерін ескере отырып, зерттеуде диагностиканың ең тиімді әдістерін таңдай алады; невропатологияның негізгі ұғымдары мен категорияларының жүйесін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты– «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының негіздерімен таныстыру, болашақ педагог тұлғасының рухани-адамгершілік өзгеруіне, ішкі әлеуетінің ашылуына ықпал ету.Осы пән аясында келесі сұрақтар қарастырылады:«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздері, «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері, біртұтас педагогикалық үдерісіндегі өзін-өзі тану интеграциясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді сөйлеу дамуының ерекшеліктерін анықтауға және балалармен коррекциялық жұмыстарды, сөйлеу тілінің бұзылыстарының психолингвистикалық және клиникалық-физиологиялық аспектілерін дамытуға үйрету. Пәнді меңгеру аясында: әртүрлі сөйлеу бұзылыстарындағы сөйлеу дамуының жеке ерекшеліктері (онтогенез); сөйлеу бұзылыстарының тұлғаға әсері оқытылатын болады Курсты игеру нәтижесінде студенттер: сөйлеу тілінің бұзылуын анықтау және жоюдың тиімді әдістерін, тәсілдерін және құралдарын әзірлеп, жетілдіре алады, мекемелерде түзету, тәрбиелік, логопедиялық іс-шараларды ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты:дамуында ауытқуы бар ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың әлеуметтену процестерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етумен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: мектепке дейінгі мекемедегі біртұтас педагогикалық процесті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктері оқытылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: түзету жұмыстарына тұлғалық-бағдарлы және жеке сараланған тәсілдерін, мектеп жасына дейінгі балалармен оқу-тәрбие жұмысының әдістемесін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – дамуында ақауы бар балалардың психикасының даму заңдылықтарын, арнайы психологияның тұжырымдамаларын және теориялық негіздерін түсіндіру. Пәнді аясында: арнайы психологиядағы теориялық тәсілдер, дамуында ауытқуы бар балаларды түзету үшін компенсация (орынын толықтыру) туралы заманауи идеяларды меңгереді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: педагогикалық экспериментте диагностикалық әдістемелерді қолдана отырып, оқу-тәрбие процесінде психологиялық бағыттар мен түзету әдістерін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – болашақ педагогтерді сынып жетекшісінің оқушылар ұжымы,тәрбиесі қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі, оқушыларға кәсіби бағдар беру жұмыстарының әдістемесі, оқушылардың ата-аналармен ынтымақтастығының технологиясымен таныстыру. Тәрбиелеу процесі тұтас педагогикалық процестің ажыратылмас бөлігі ретінде; сыныптың, мектептің тәрбие жүйесі; заманауи білім беру процесіндегі тәрбие технологиялары; тәрбиелеу жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақтың рухани әлемінің біртұтастығы жөніндегі түсініктерді көрсете отырып, ұлттық тарихтың руханилық мәніне түбегейлі жаңаша көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту юарысында жастарды өзінің ұлттық бастауларын іздеуіне, оларды халықтың генетикалық жадына, оның дамуының ұзақ тарихында қалыптасқан мәдени кодына бағыттау. Өскелең ұрпақты қазақтың рухани-философиялық тарихымен қауыштырып, «Ұлттық кодты сақтау» талабына сай білім беру. Ұлы тұлғалардың рухани мұрасымен таныстыра отырып, студенттерді өз Отанын сүюге, халқының мәдениетін қастерлеуге тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Олигофренопедагогика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: интеллектісі бұзылған балаларға арналған арнайы түзету мектебінде оқытудың принциптеріне, әдістеріне және мазмұнына тұжырым жасау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер: интеллектуалдық дамуы төмен балалардың психикалық даму заңдылықтарын, орталық жүйке жүйесінің органикалық зақымдануында қалыпты даму барысындағы бұзылулардың мәнін анықтау, балалық шақтың әртүрлі кезеңдеріндегі қалыптан тыс және қалыпты дамудың салыстырмалы талдауы, интеллектісі бұзылған балаларды оқытудың мазмұны мен әдістері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психопатология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – психикалық бұзылулардың жағдайымен, белгілерімен, психопатологиялық өзгерістерге қоршаған ортаның әсерімен, балалардағы психикалық бұзылулардың этиологиясымен және патогенезімен, психопатиямен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: психикалық аурулардың пайда болуы мен ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім жүйесі, психикалық бұзылыстардың патогенетикалық механизмдері оқытылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: бұзылыстарды диагностикалау және мектеп жасына дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, психомоторлы даму ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерттеу технологияларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Арнайы педагогика тұжырымдамасының принциптерін, зерттеу әдістемесі мен әдістерін, ғылыми негіздерді, жалпыланған теориялық идеяларды анықтау. Пәнді меңгеру аясында: қазіргі әлемдегі арнайы білімнің, объектісі мен пәні, мақсаттары мен міндеттер, арнайы педагогиканың ғылыми негіздері, арнайы педагогиканың даму тарихы мен қазіргі жағдайындағы ғылыми материалдарды салыстыру зерделенеді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер білім беру мазмұнының ғылыми негіздерін, арнайы білім берудің принциптерін, әдістерін, технологияларын, ұйымдастырушылық шарттарын анықтай алады және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға білім берудің түзету - педагогикалық бағдарламаларын іске асыра алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерте жастағы балалардың дамуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:ерте жастағы балалардың әлеуметтік-тұлғалық даму ерекшеліктерін теориялық зерттеу және баладағы жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктерін талдау. Пәнді меңгеру аясында: білім беруді дамытудың қазіргі кезеңіндегі ерте жастағы педагогика, "үш жылдық дағдарыс" мәселелері, диагностика, алдын алу, ерте жастағы балаларды тәрбиелеу технологияларын таңдаудағы басымдықтар зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер кәсіби қызметте оқытуды оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды, дамытуды, тәрбиелеуді жеке оқытуда қажетті психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ерте диагностикалау және түзету жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: баланың психомоторлы дамуының жас ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: баланы тексерудің мазмұны, міндеттері және ұйымдастыру формалары, балалардағы психикалық даму ауытқуларының клиникалық-психологиялық-педагогикалық диагностикасы, ерте психомоторлық дамуды ынталандыру, психопатологиялық зерттеулер және әртүрлі ақаудың диагностикасы оқытылады: Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ерте диагностика кезінде түзету жұмыстарын ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда басқару дағдыларын қалыптастыру: жоспарлау, ұйымдастыру,ынталандыру,талдау және бақылау. Басқару объектісі, субъектісі және қызметтері; мектептік жүйені басқарудың формасы мен бағыттары; білім беру мекемелеріндегі инновациялық процесті басқару және диагностикалау; білім басшыларының, мұғалімдердің және сынын жетекшілерінің технолологиялық деңгейлері және кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару; басқару және білім берудегі менеджерлердің көшбасшылығы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың отбасын әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:баланың және оның ата-анасының жеке басын, олардың қарым-қатынас жүйесін зерттеу, баланың қоғамдағы мүдделерін қорғау. Пәнді меңгеру аясында:ҚР-ның жалпы білім беруде ерекеше білім беру қажеттілктері бар білім алушыларға сапалы білім алу үшін жағдай жасауды заңнамалық қамтамасыз ететін отандық нормативтік-құқықтық актілер зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер оқу процесінде оқушыларға көмектесу мәселелерін шешуге командалық тәсілді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:білім беру процесінде психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдылар мен базалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: әртүрлі бұзылулары бар балалардың сөйлеуін тексеру ерекшеліктері,мектепке дейінгі және мектеп жасындағы психологиялық-педагогикалық сипаттамалары, диагностиканың әртүрлі түрлері мен әдістері зерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: психологиялық-педагогикалық диагностика кезінде зерттеу түрлерін анықтау қабілетті қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді қазіргі психодиагностиканың теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: психодиагностиканың психометриялық негіздері туралы түсінік, нақты әдістерді практикалық меңгеру мүмкіндігі, белгілі бір әдістер мен әдістердің ерекшеліктері, психодиагностиканың этикалық нормаларын сақтай отырып, зерттеудің неғұрлым әмбебап объектілері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: психодиагностикалық жағдайдың табиғатын түсінуге байланысты мәселелерді шеше алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға жан-жақты қолдау көрсету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу бойынша отбасыларды психологиялық-педагогикалық қолдаумен таныстыру, баланың оңтайлы дамуын, қоғамға сәтті кірігуін қамтамасыз ету. Пәнді меңгеру аясында: дамуында ауытқулары бар балалардың әлеуметтік деңгейдің төмен болуын, оны дамудың жалпы деңгейіне қол жеткізу әдістері мен тәсілдері, әрбір бала үшін қоғамға интеграциялау (біріктіру) дәрежесін қолданады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер:еркеше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда, оларды қоғамда әлеуметтендіруде, құрдастарымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынас мәселелерін шешуде білікті көмек көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психикалық дамуы тежелген балаларға білім беру және оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: психикалық дамуы тежелген балалардың жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін білу. Пәнді меңгеру аясында: педагогикалық материал және арнайы мекемеде тәрбие мен оқыту әдістері, ПДТ бар балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру тәсілдері зерделенеді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: оқу-тәрбие процесін ұйымдастыра алады және психикалық дамуы тежелген адамдарды оқыту кезінде іс жүзінде жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: көмекші мектепте математиканы оқытудың ерекшеліктерін түсіндіру. Пәнді меңгеру аясында: арнайы (түзету) мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық және дидактикалық ерекшеліктері, арнайы мекемелерде математиканы оқыту әдістері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер математиканы оқытудың оңтайлы әдістері мен әдістерін, қарапайым және құрама арифметикалық есептерді, қарапайым бөлшектерді, ондықтарды, геометриялық белгілерді анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстану пәнін оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: "жаратылыстану және география"пәні бойынша сабақтардың құрылымы мен формаларын білу. Пәнді меңгеру аясында: жаратылыстану және географияны оқытудың ұйымдастырылуы мен әдістері,арнайы мектептегі жаратылыстану және география курстары бағдарламасының құрылымы зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер көрнекі және практикалық әдістерді, олардың ерекшеліктерін және "жаратылыстану және география"курсы бойынша сабақтарды дұрыс ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде «Адам-тіршілік ортасы» жүйесіндегі қауіпті анықтау (тану немесе айқындау) дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: адам қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсер етуі нәтижесінде техносферада туындайтын қауіпті және зиянды факторлар; азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ тіршілік ету ортасында (техносферада) адамның қолайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында халықты әртүрлі төтенше жағдайлардан қорғаудың жүргізілетін негізгі ұйымдастырушылық қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Пән мақсаты: оқыту үрдісінде латыннегізді қазақ әліпбиін және емле ережесін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Жазудың жалпы даму тарихы және қазақ жазуы. Латын графикасына көшу туралы көзқарастар, оны зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Жаңа қазақ-латын әліпбиінің жобасы мен графика мәселесі, оны оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиінің негізгі принциптері және оны оқытудың педагогикалық, психологиялық, лингвистикалық негіздері. Әріптер мен түбір сөздердің емлесі. Бірге және бөлек жазылатын сөздердің емлесі. Бас әріп пен күрделі сөздердің емлесі. Дефиспен жазылатын сөздердің емлесі және сөздердің тасымалдануы. Кейбір кирилл әріптері мен шеттілдік сөздердің емлесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - формативті және жиынтық бағалаудың әртүрлі тәсілдері мен құралдарын қарастыру, жоғары сапалы нәтиже алуға ықпал ететін студенттердің оқу әрекетінің нәтижелерін бағалау критерийлерін әзірлеу. Қалыптастырушы бағалау әдістері, бағалау құралдары, дескрипторлар, жиынтық ішкі бағалау, жалпы бөлімді бағалау, жалпы сыртқы бағалау, оқушының үлгерімі туралы есеп, портфолио, модерация, ата-аналармен жұмыс, оқушының жеке үлгерімі. оқушының жеке даму траекториясын түзету, оқушының мотивациясын, рефлексиясын, рефлексиялық есеп беруін, қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және қолдану қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды ерте диагностикалау және түзету жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: баланы тексерудің мазмұнын, міндеттерін және ұйымдастыру формаларын түсіндіру, ерте психомоторлы дамуды ынталандыруға ықпал ету, балалардың психикалық дамуының ауытқуларының клиникалық-психологиялық-педагогикалық диагностикасын қарастыру. Осы пәннің аясында келесі мәселелер қарастырылады: баланың психомоторлық дамуының жас ерекшеліктерін қалыптастыру, психопатологиялық зерттеулер, әртүрлі бұзылуларды диагностикалау педагогикалық жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ойын әдістемесі түзете-дамыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:балаларды оқыту мен тәрбиелеуде ойын технологияларын қолданудың теориялық негіздерімен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: түзету-дамыту сабақтарының мақсаттары мен міндеттерін жоспарлау және анықтау, заманауи ойын және денсаулық сақтау технологияларын қолдану, балалар үшін психологиялық қолайлы түзету-дамыту ортасын құру балалардың өмірі жайында оқытылады Курсты игеру нәтижесінде студенттер: негізгі оқу дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру үшін түзету жұмыстарында ойын технологияларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудегі интерактивті технология және арт-терапия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың түзету-дамыту жұмысында АКТ және арт-терапияны қолданудың теориялық негіздерімен, арнайы білім берудегі заманауи даму және денсаулық сақтау технологияларымен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: әр түрлі сөйлеу тренажерларымен, интерактивті тақтамен, планшеттермен, арттерапия элементтері бар сабақтарды ұйымдастыруда қолданылатын жабдықтармен және т. б. жұмыс зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: санитарлық-гигиеналық нормалар мен сабақтарды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды, балалармен жұмыс жасауда компьютерлік технологияларды, арнайы педагогтың түзету-дамыту жұмысында арттерапия элементтерін қолдануға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарына біртұтас көзқарас пен тірі ағзалардың қызмет ету заңдылықтарының негізгі кезеңдерін талдау дағдыларын. Тірі организмдердің қауымдастықтары және жалпы биосфера, экологиялық процестерді талдау, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының нақты міндеттері мен басымдықтарын белгілеу дағдыларын қалыптасытыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, экономика теориясының негіздерін меңгеру. Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының концептуалды негіздері, экономиканың микро және макродеңгейдегі қызмет етуінің негізгі категориялары мен заңдылықтары, кәсіпкерлік құрылымдардың қызмет етуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, мемлекеттің нарыққа араласуы, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорын ресурстары, өндіріс және шығындар, экономикалық тиімділік зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік оңалтудың негізгі бағыттарының принциптерімен, мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік оңалтудың негізгі бағыттары, баланың жеке дамуындағы бұзушылықтардың себептері, балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтік ортаға бейімдеу, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дені сау балалар ортасына интеграциялау мәселелері, ата-аналарға балаларды тәрбиелеуде Әлеуметтік және психологиялық оңалту бойынша кеңес беру зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: жеке тұлғаны ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен әлеуметтендіру бойынша іс-шараларды жоспарлауға және ұйымдастыруға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің цифрлық білім беру ресурстары мен анимациялық өнімдерді жасау дағдыларын қалыптастыру, осы білімді заманауи ақпараттық ағындарда қолдану. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыздандыру классификациясы мен түрлері , қашықтықтан оқыту нысанында оқытушы жұмысының ерекшеліктері, интерактивті тақталар мен панельдерде сабақтар құруға арналған бағдарламалар сондай-ақ сызықтық емес презентациялар жасау, электрондық оқытуды қолдана отырып білім беру бағдарламаларын іске асыру, жаппай ашық онлайн курстар, оқыту нәтижелерін бағалау құралдары, бейнедәрістерді жасау тұжырымдамасы, бейнемонтаж элементтері, архиваторлар және түрлендіргіштер зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы (түзету) мектепте Казақстан тарихын оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: арнайы білім берудегі "Қазақстан тарихы" курсының теориялық негіздері мен технологияларын түсіну. Пәнді меңгеру аясында: бағдарламалық талаптардың сипаттамасы, түзету мектебінде "Қазақстан тарихы" пәні бойынша оқыту принциптері мен әдістері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған арнайы мектепте "Қазақстан тарихы" пәнін оқытуды ұйымдастыруға қойылатын әдістемелік талаптар зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: "Қазақстан тарихы" пәні бойынша оқыту әдістері мен ұйымдастыру нысандарын қарастыра алатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді басқару және ұйымдастырудың базалық ережелерімен таныстыру болып табылады. Осы пән шеңберінде мынадай мәселелер қаралатын болады: инклюзивті білім беру процесінде денсаулығында айқын бұзылулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру, ерте, мектепке дейінгі және кіші, жасөспірім мектеп жасындағы балалардың дамуындағы күрделі бұзылуларды диагностикалау, жоспарлау және түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, аталған білімді кәсіби қызметінде пайдалана білу. Пәнді оқыту барысында коммерцияландырудың негізгі түсініктері, логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және практик маманның дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілгі бар мектеп жасындагы балалардың сөйлеу тілін дамыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: балалардың сөйлеуін дамытудың мақсаты мен міндеттерін, балалармен сөйлеуді дамыту әдістері мен сабақтарды ұйымдастырудың құралдары мен формаларын анықтау, әртүрлі бұзылулары бар оқушылардың сөйлеу тілін дамыту деңгейін диагностикалау және жобалау. Пәнді меңгеру аясында: сабақтарды ұйымдастыруды қамтамасыз ететін құжаттаманы жүргізу, сөйлеуді дамыту әдістемесін меңгеру, оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістерін бағдарлай білу зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: дидактикалық ойындар мен дидактикалық жаттығуларды балалардың сөздік қорын байыту және белсендіру үшін қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу тілін дамыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:сөйлеу бұзылыстарының әртүрлі формалары бар мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту технологиясын қолдануға дайындықты қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: баланың сөйлеу тілі механизмінің қалыптасуының жас динамикасы; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуындағы бұзылулардың типтік және жеке көріністері зерттеледі Курсты игеру нәтижесінде студенттер: әдістерді, принциптерді, жеке әдістемелерді, жұмыс тәсілдері мен тәсілдерін қолдана алады; сөйлеуді дамыту бойынша жұмысты ұйымдастырудың міндеттері, мазмұны мен формалары, мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс міндеттерін іске асырудың әдістемелік негіздерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мектепте еңбекке және кәсіби оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: еңбекті оқытудың негізгі әдістерін білу, оқу-тәрбие жұмысының түрлерін таңдай білу. Пәнді меңгеру аясында: түзету мектебіндегі еңбек және кәсіптік оқытудың бағдарламалық талаптарының сипаттамасы, жұмыс әдістері мен әдістері, түзету мектептеріндегі кәсіптік-еңбектік оқытудың мақсаттары мен міндеттері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың еңбек қызметінің ерекшеліктері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер арнайы мектепте еңбек бағдарламалары мен мазмұнын меңгере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    «Кәсіпкерлік іс» пәнін оқудың мақсаты студенттерге бәсекелестік ортада кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын үйрету болып табылады. Кәсіпкерлік қызметтің теориялық және әдістемелік негіздері; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және оның тиімділігін бағалау мәселелері; кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктері зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аутизмі бар баланың әртүрлі мінез-құлқының ерекшеліктері мен себептерін анықтауға үйрету. Пәнді меңгеру аясында: әлеуметтік-тұрмыстық бейімделу, АСД бар мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға дайындықты қалыптастыру әдістемесі, негізгі іс-әрекет, көрнекі-тиімді ойлауды дамыту және АСД бар балаларда өз денесін тұтас қабылдауды қалыптастыру зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: АСД бар баламен байланыс орнату және өзара әрекеттесу кезінде ойын әрекеттерін қолдануға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Арнайы білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысының теориясын түсіндіру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда тәрбие жұмысының негізгі әдістемелерін қолдану болып табылады. Пәнді меңгеру аясында:арнайы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориялық негіздері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерте түзету-тәрбиелік көмек көрсету жүйесі зерделенетін болады Курсты игеру нәтижесінде студенттер: арнайы және жалпы білім беру мекемелерінде тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу ерекшеліктерін, тәрбие жұмысының негізгі әдістемелерін ажырата алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты қазіргі заманауи нарықтық экономиканың дамуы жағдайында кәсіпкерлік қызметтің құқықтық негіздерімен таныстыру болып табылады. Кәсіпкерлік құқықтың түсінігі, жүйесі және қағидаттары, кәсіпкерлік құқық субъектілерінің санаты және нысандары, кәсіпкерлік құқықтық қатынастар, мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметі, заңды тұлға түсінігі, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің банкроттығы, кәсіпкерлік қызметті техникалық реттеу және лицензиялау, кәсіпкерлікті валюталық және салықтық реттеудің құқықтық негіздері, тұтынушылардың құқығын қорғау және кәсіпкерлердің заңды жауапкершілігі зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - деңгейлік саралаудың технологиялық идеяларын пайдалану арқылы білім алушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері, дифференциалды оқыту түрлері, білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері, саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері, оқытушының рөлі, оқушылар мен мұғалім үшін артықшылықтар мен негізгі қиындықтар, саралап оқыту сабағының құрылымы, дидактикалық материалдың деңгейлері меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудағы жаңа әдіс-тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: инклюзивтік білім беру процесінде денсаулығында айқын бұзушылықтары бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру, инклюзивтік жаңа тәсілдер зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер:ерте, мектепке дейінгі және бастауыш, жасөспірімдік мектеп жасындағы балалардың дамуындағы бұзушылықтарды диагностикалау, жоспарлау және түзету дағдыларына ие болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: күрделі ақаулары бар балалардың психикалық және физикалық дамуының ерекшеліктерімен саңырау, ақыл-есі кем, церебральды сал ақауларының ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді меңгеру шеңберінде:күрделі ақаудың мәнін қазіргі заманғы түсіну, шетелдік және отандық дефектологиядағы күрделі ақаулар проблемасының жай-күйі, көптеген бұзылулардың этиологиясы және күрделі бұзылулары бар балаларды диагностикалау мәселесі зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: күрделі ақаулары бар балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістерін қолдану қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түзету мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауға оқыту әдістері мен жүйесін білу. Пәнді меңгеру аясында: ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың еңбек қызметінің ерекшеліктері, әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау сабағының құрылымы, дидактикалық материал дайындау, мұғалімнің ұзақ мерзімді қысқа мерзімді жоспарларын жасау, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: түзету мақсатында арнайы мекемелерде әлеуметтік-тұрмыстық бағдар сабақтарын жоспарлауға және өткізуге қабілетті болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мекемелерде көркем еңбекке, технология және өнерге оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: арнайы мекемелерде көркем еңбекті, өнерді оқытуға теориялық білімдерін қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: арнайы мектепте "өнер", "Көркем еңбек" сабақтарын ұйымдастыруға және өткізуге қойылатын әдістемелік талаптар,олардың пайда болу және қалыптасу тарихы, "өнер" және "көркем еңбек" сабақтарын оқыту әдістемесі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда бейнелеу және еңбек қызметін қалыптастыру жолдары мен заңдылықтары зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мекемелердің әртүрлі типтері жағдайында түзету-тәрбие әсерінің негізгі бағыттарын анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларда сауат ашу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тілді оқыту тарихында сауаттылықты оқыту әдістері туралы түсінік қалыптастыру, аналитикалық-синтетикалық әдістің негізгі кезеңдерін бөліп көрсету. Пәнді меңгеру аясында: ерекше қажеттіліктері бар балаларды білім беруде негізгі оқу дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру бойынша түзету жұмыстарында ойын технологияларын қолданады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: сауаттылықты оқытудың аналитикалық-синтетикалық әдісін қалыптастыру,әр әдіс кезеңнің мақсаттары мен міндеттерін, жұмыста оқу мен жазуды қалыптастыру, фонематикалық есту қабілетін, графомоторлық дағдыларды дамыту, әріптерді талдау және бөлектеу әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстан халқының материалдық-рухани мұрасы мен ұлттық образына деген сыйластық, ұқыптылықты қалыптастыру мақсатында ұрпақтар сабақтастығының рөлін анықтай отырып, халықтың негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын, қоғамдағы моральдік-адамгершіліктік және құқықтық жауапкершілікті, мәдениетаралық диалогтің практикалық әлеуетін сипаттау.

  • Код ON2

    Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру мақсатында компьютерлік технологиялар мен желілердің бағдарламалық қолданбалары, диагностикалық және деректерді басқару құралдарын пайдалану

  • Код ON3

    Кәсіптік қызметте soft-skills-ті одан әрі дамыту мақсатында ғылыми зерттеулер мен экономикалық есептеулер әдістерін, стартап құру тәсілдерін қолдану, сондай-ақ кәсіпкерлік негіздерін анықтау

  • Код ON4

    Педагогикалық қызметте жұмысты ұйымдастыру барысында, сонымен қатар жеке және қоғамдық құндылық ретінде денсаулыққа, қоршаған ортаға деген жауапкершілікті қалыптастыру мақсатында өмірге және денсаулыққа қауіпті жағдайларды бағалау.

  • Код ON5

    Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас білімін, қазіргі педагогикалық, психологиялық ғылым мен теория негіздерін сипаттау, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен қамтамасыз ету.

  • Код ON6

    Патологияның себептерін, балалардың дамуының клиникалық және генетикалық ерекшеліктерін және сезім анализаторларындағы өзгерістерді анықтау үшін бастапқы ақаулардың түрлерін анықтай отырып, балалардағы жүйке жүйесінің функционалды қызметін талдау.

  • Код ON7

    Арнайы білім беру саласындағы нормативтік актілерге сәйкес арнайы педагогика және психология қағидаларын сақтай отырып, мектеп және мектепке дейінгі мекемелерде әртүрлі жастағы балалармен түзету логопедиялық жұмысын ұйымдастыру

  • Код ON8

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеу тілін дамытуда, тәрбие жұмысында, ойын арқылы түзете - дамыту технологиялары мен арт - терапия әдістерін қолдану

  • Код ON9

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесінің тиімді жолдарын іске асыруда, мектеп жасына дейінгі сөйлеуді дамытуда бастапқы даярлауды ұйымдастыру

  • Код ON10

    Ерекше білім беру қажеттілікті бар балаларды ерте жастан бастап отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыруда, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық тиімді әдістерді қолдану

  • Код ON11

    Ерте жастағы дамуында ауытқулары бар балаларды диагностикалауды кешенді психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негіздерін, түзету әдістерімен байланыстыру.

  • Код ON12

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыруда түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау арқылы күрделі ақаулары бар балаларға инклюзивті білім берудің жаңа әдістерін талдау

  • Код ON13

    Аутизм спектрі бұзылған және психикалық дамуы тежелген балаларға арналған түзету-дамыту жұмыстарының түрлерін көрсете отырып, арнайы мекемеде оқытылатын математика әдістерін қолдану.

  • Код ON14

    Арнайы түзету мектептерінде өткізілетін Қазақстан тарихы мен жаратылыстану пәндерінің оқыту технологияларын, әдістемелерін пайдалану

  • Код ON15

    Арнайы түзету мектептерінде оқытылатын еңбек және кәсіптік оқыту әдістері мен тәсілдерін, көркем еңбек технологияларын, өнерді оқыту әдістемелерін жоспарлау

Top