Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01903 Арнайы педагогика: Олигофренопедагогика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Абайтану

    Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЕОҚ бар балалардың клиникалық даму ерекшеліктері

    Мақсаты балалардың қалыпты жағдайдағы онтогенезімен және ЖТД бар балаларды таныстыру; Мазмұны әртүрлі жастағы балалардың анатомиялық-физиологиялық, жүйке-психикалық даму ерекшеліктері. Әр түрлі аурулардың клиникалық симптомдарымен теориялық және практикада танысу; қажетті медициналық-биологиялық және клиникалық білімді одан әрі қабылдау үшін теориялық негіз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІ (Невропатология)

    Әртүрлі аурулардың салдарынан мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуындағы ерекшеліктерді оқыту: ақыл - ой кемістігі, тұқым қуалайтын патология, тірек-қимыл саласының бұзылуы, есту,көру, сөйлеу кемістіктері және т. б.Нейрохирургия және Психиатрия. Энцефалиттер. Остеохондроз. Радикулит. Полиомиелит

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері І (Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомия, физиология, патологиясы)

    Мақсаты: есту, сөйлеу және көру органдарының құрылымын, қызметін, патологиялық ауытқуларын зерттеу, Мазмұны есту, сөйлеу және көру органдарының патологиялық ауытқуларының қызметі, зерттеу әдістері, есту, сөйлеу және көру органдарының патологиясын түзету және оңалту. Әр түрлі бұзылулармен танысу, есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиялық және физиологиялық құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІІ (Генетика негіздері. Бала психикасының бұзылыстары)

    Мақсаты тұқым қуалаушылықтың молекулалық және жасушалық деңгейін зерттеу. Мазмұны тұқым қуалайтын аурулардың себептерін анықтау, мутациялық процестерді зерттеу және тұқым қуалайтын аурулардың патогенезі. Хромосоманың. Кариотип. Митоз. Мейоз. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы. Генетикалық коды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЕОҚ бар оқушылардың даму физиологиясы

    Балалар мен жасөспірімдер өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар; құзыреттері: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениетті қалыптастыру

    Білім беру сапасын басқару тетігінің іргелі негізі. Психологиялық-педагогикалық, медициналық және әлеуметтік мониторинг. Сапаны бақылау. Мотивация. Ұйымдастыру. Жоспарлау, жобалау. Талдау. Сапаны зерттеу.Инклюзивті білім берудегі білім беру технологиялары. Инклюзивті білім беру технологиялары ЕОҚ бар балаларға кедергісіз білім беру құралы ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Психология

    Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы. Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогика

    Арнайы педагогика теориясымен, дамуында кемістігі бар тұлғалардың арнайы білім беру тарихымен және ерекше білім беру қажеттіліктерімен танысу. Арнайы педагогика дидактикасының негіздері, арнайы білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуы, арнайы педагогиканың дамуының негізгі мәселелері анықталды, осы саладағы шетелдік және отандық тәжірибе көрсетілді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Мақсаты: тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Мазмұны: қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Құзыреттері: тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Олигофренопедагогика және арнайы мектепке дейінгі олигофренопедагогика

    Мақсаты студенттердің интеллекті бұзылған тұлғалардың білім беру саласындағы кәсіби қызметін жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Мектепке дейінгі олигофренопедагогиканың қалыптасу жолының мазмұны. Мектепке дейінгі Олигофренопедагогика курсының пәні мен міндеттері. Мектепке дейінгі олигофренопедагогиканың бастапқы теориялық ережелері мен принциптері. Мектепке дейінгі олигофренопедагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Мектепке дейінгі Олигофренопедагогика әдістері ғылым ретінде. Мектепке дейінгі олигофренопедагогиканың жалпы мәселелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ерте және мектепке дейінгі жастағы педагогика

    Балалардың ерте түзету-дамыту көмегімен танысу: пропедевтика, нормативтер, заңдылықтар, диагностика, даму бұзылуының түрлері: ерте жастағы балалардың даму бұзылуының этиопатогенетикалық факторларының, биологиялық және әлеуметтік себептерінің жіктелуі; ерте жастағы балаларды қолдау технологияларын, түзету дамыту бағдарламаларының әдістері; ата-ана әлеуетін бағалау технологиялары, отбасымен жұмыс істеу әдістері; балаларды қорғау бойынша заңнама, отбасының міндеттері мен жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Күрделі бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы

    Мақсаты студенттерді балалардағы күрделі бұзылыстармен таныстыру, оларды диагностикалық зерттеу принциптері және түзеу арқылы көмек көрсету жолдары; Мазмұны: күрделі бұзылыстары бар балалармен жұмыстағы дифференциалды диагностиканың теориялық негіздері; күрделі бұзылыстары бар балаларға білім беру қызметін көрсететін арнайы білім беру ұйымдарында түзету-тәрбие жұмысын ұйымдастыру ережесі және мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология мен психологиялық-педагогикалық диагностика

    Арнайы психологияның негізгі ұғымдарын, зерттеу әдіснамасын және оны зерттеудің негізгі бағыттарын зерттеу. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардағы кемістіктің мәні, олардың психикалық даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. ЖТД бар балалардың сезу және қабылдау, есте сақтау, зейін, қиял, ойлау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Танымдық іс-әрекеттерді түзету, психомоторика және сенсорлы процесстерді дамыту

    Зияткерлік бұзылыстары бар балалардың танымдық әрекетін түзету әдістемесі. Түзету танымдық іс-әрекетінің пәні мен міндеттері. Ерекшеліктері түзеу арқылы балаларды, ақыл-ойы зақымдалған. Дамуында бұзылулардың жіктелуі және диагностикасы. Білім алушылардың бұзылуын тексеру және түзетудегі жұмыстың принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Олигофренопсихология

    Мақсаты: олигофренопсихология бойынша және ақыл-ойы зақымдалған балалардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу әдістемесі бойынша бастапқы білімді қалыптастыру. Мазмұны зияты зақымдалған балалардың психикалық даму ерекшеліктері. Олигофренопсихологияның пәні, мақсаты және міндеттері. Зияты зақымдалған балаларды психологиялық зерттеулерде әдістер мен тәсілдерді қолдану. Зияты зақымдалған балалардың психикалық даму ерекшеліктері. Ақыл-ойы бұзылған балаларға психологиялық көмек көрсету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Олигофренопедагогикадағы зерттеу әдістері

    Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді әдіснамалық қамтамасыз етудің жалпы теориялық мәселелері. Бақылау әдісі. Зияты зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдісі. Олигофренопедагогикадағы вербалды-коммуникативтік әдістер. Эксперимент әдісі. Зерттеу нәтижелері, оларды түсіндіру және жалпылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Зияты зақымдалған балаларды тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі

    Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін, арнайы мектептегі тәрбие процесінің мәні, заңдылықтары, мазмұны, құрылымы туралы, қазіргі педагогикалық технологиялар туралы білімдермен қаруландыру; әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда тәрбиелеуді тиімді ұйымдастыру үшін қажетті арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы негізгі құзыреттермен таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Педагогтардың құқықтары мен бостандықтары, заңды мүдделерін қорғау

    Педагогтың құқықтық мәртебесі. Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагогтың мәртебесі туралы» «Қазақстан Республикасындағы бала құқығын қорғау туралы» және басқа заң актілері. Орта білімнен кейінгі, тезникалық және кәсіби, негізгі орта және жалпы орта, бастауыш, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға бірдей стандарты. Қазақстан Республикасының жалпы орта, негізгі орта, бастауыш білімнің типтік оқу жоспарлары. Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында лауазымдарды атқаратын педагог қызметкерлерді және оларға теңестірілген адамдарды және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары. Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптары. Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымдарға тағайындау, лауазымдардан босату қағидалары. Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің жүргізуі үшін міндетті құжаттар тізбесі. Мамандыққа құрметпен қарау, сондай-ақ білім алушылар мен олардың ата-аналарының ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу құқығы. Материалдық қамтамасыз ету, көтермелеу және әлеуметтік кепілдіктер құқығы. Білім және ғылым қызметкерлерінің Қазақстандық салалық кәсіптік одағы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Зияты зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі

    Оқыту мазмұны және орыс (Ана) тілі бойынша оқу бағдарламасын құру принциптері; жеке және сараланған тәсілді ескере отырып, оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен нысандарын іріктеуді жүзеге асыру; интеллектісі бұзылған тұлғаларды орыс тілін оқытудың арнайы технологиялары негізінде түзету-білім беру процесін жүзеге асыру;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәмелетке толмағандардың мәртебесін қамтамасыз етудегі құқықтық стандарттар

    Оқушылардың құқықтары, міндеттері және жауапкершілігі. Кәмелетке толмағандардың құқықтық мәртебесі. Ол жетілмеген мәртебеде болатын жас шекаралары. Қолданыстағы заңнаманы талдау. БҰҰ-ның Бала құқықтары жөніндегі Конвенциясы. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған бала. Бала құқықтарын қорғау жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын ұйымдар. Жетім бала. Қорғаншылық және қамқоршылық. Баланы қорлау (қорқыту). Кәмелетке толмағандар арасындағы жағымсыз әлеуметтік мәселелер – панасыздық, қаңғыбастық, зорлық-зомбылық балалардың қарым-қатынасы, сондай-ақ алкоголизм мен нашақорлық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Зияты зақымдалған балаларды математикаға оқыту әдістемесі

    Зияты зақымдалған балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процестерінің психологиялық-педагогикалық және ұйымдастырушылық ерекшеліктері; зияты зақымдалған балаларды Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері; зияты зақымдалған балаларды оқыту, тәрбиелеу және математикалық дамыту мақсатын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шет тілі

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшемдер

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Жаратылыстану пәнін оқыту технологиясы

    Мақсаты зияты зақымдалған балаларға арналған мектепте Жаратылыстану пәнін оқыту және оқыту әдістемесін білу. Мазмұны жұмыс мазмұнының мақсаты мен міндеті. Жаратылыстану біліміне үйрету. Типтік бағдарламалар. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау. Оқыту принциптері. Арнайы мектепте сабақ өткізуге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Арнайы (түзету) мектепте Казақстан тарихын оқыту технологиялары

    Мақсаты зияты зақымдалған балаларға арналған арнайы (түзету) мектепте Қазақстан тарихын оқыту және оқыту әдістемесін білу. Мазмұны жұмыс мазмұнының мақсаты мен міндеті. "Қазақстан тарихы" пәнін оқыту. Типтік бағдарламалар. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау. Оқыту принциптері. Арнайы мектепте "Қазақстан тарихы" сабағын өткізуге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы аутизм кезіндегі психокоррекциялық технологиялар

    Ауыздың алғашқы симптомдарының пайда болу сатылары; баланың сөйлеу ерекшелігі; қоршаған ортаға реакциялардың біртектілігі. Балалардың сенсорлық саласын дамыту; ұсақ моториканы дамыту; тактильдікті дамыту; коммуникативтік өзара іс-қимыл дағдыларын дамыту; тыныштықты тыңдау. Когнитивті саланы дамыту.Дефектолог жұмысындағы АВА-терапия, аутистік спектрді ажырату бойынша балалармен тәжірибелік жұмыс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Зияты зақымдалған балаларды әлеуметтік – коммуникативті дағдыларын қалыптастыру

    Зияты зақымдалған балалардың оқу және жазу бұзылыстарының логопедиялық диагностикасының әдістері мен тәсілдері. Эмоционалдық саланың қалыптаспауы, отбасындағы коммуникативтік өзара іс-қимылдың бұзылуы, құрдастарымен өзара іс-қимылдағы мәртебенің төмендігі, оқу қызметіндегі қиындықтар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

    Арнайы (түзету) мектебінің ақыл-ойы бұзылған оқушыларды әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау әдістемесі. Пән, мақсаты және міндеттері. Зияты зақымдалған балалардың психикалық және физикалық дамуының ерекшеліктері. Әдістері. Құрастыру бойынша жұмысты ұйымдастырудың принциптері мен формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зияты зақымдалған балаларды инклюзивті білім беру жағдайында әлеуметтік бейімдеу

    Жалпы білім беру үрдісі барысында ББҰ бар балаларды психологиялық педагогикалық қолдауды қамтамасыз ету; әлеуметтік бейімделу ұғымы, нормативтік-құқықтық база. Әлеуметтік бейімделу және оңалту мәселелері. Әлеуметтік компетенттілік. Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынас тәжірибесінің болмауы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Жүйке жүйесінің аурулары

    Ауру мен науқастар туралы, әр түрлі жастағы балаларда және осы аурулардың негізгі клиникалық белгілері туралы білім мен біліктерді қалыптастыру, науқас баланы тексерудің заманауи клиникалық-зертханалық және аспаптық әдістерін, интерпретацияда алынған мәліметтерді, қазіргі кезеңде емдеуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 12

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • азаматтық-дүниетанымдық және кәсіби ұстанымды және цифрлық сауаттылықты көрсетеді; инновациялық ойлау және сыни ойлау қабілеттерінде комбинаторлыққа ие; психологиялық-педагогикалық бақылау, Диагностика нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін біледі және қолданады.
  • ата-аналармен және жұртшылықпен педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастырудың, отбасын білім беру процесіне тартудың және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен білім беруге педагогикалық жәрдемдесудің әдістері мен тәсілдерін қолданады.
  • білім алушылардың психофизикалық, жас ерекшеліктері мен жеке білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалайды, іске асырады, жалпы педагогикалық және вариативтік, арнайы оқыту әдістерін, коммуникацияның балама жүйелерін қолданады, білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдарды іріктейді және әзірлейді.
  • оқыту дағдыларын, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизацияны жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжауға қабілетті; кәсіпкерлік дағдыларды меңгерген
  • білім алушылардың дамуының өзекті деңгейінің кешенді диагностикасын жүргізеді, білім беру ортасын дамытатын жеке білім беру маршруттарын (бағдарламаларын) жобалайды, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби өзін-өзі айқындауын қамтамасыз етеді.
  • жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті проблемалары мамандығының әлеуметтік маңыздылығы мен нормативтік - құқықтық негіздерін зерделенетін пән саласы бойынша білімі мен түсінігін көрсетеді
  • білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін диагностикалау мен бағалауды, білім беру бағдарламаларын меңгерудің педагогикалық мониторингін жүргізуді қолданады.
  • мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді; құндылық-мағыналық деңгейде субъект-субъектілік қатынастар мен ақпараттық байланыс жасайды; академиялық жазудың негіздерін меңгерген; Академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады
  • зерттеу жүргізуді жоспарлайды, ғылыми ақпаратты жинау, талдау және өңдеудің заманауи әдістерін қолданады, байқау, эксперименттік –тәжірибелік жұмыс бағдарламаларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесін оңтайландыру, оларды зерделеу бойынша практикалық ұсынымдарды әзірлейді.
  • арнайы педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, қоғамда инклюзивті білім беру қағидаттары мен құндылықтарын бекітуге жәрдемдеседі.
  • арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары мен түсініктерін біледі, арнайы және инклюзивті білім берудің мазмұнын, әдістері мен ұйымдастырушылық формаларын дамытудағы заманауи үрдістерді талдайды
  • Инновациялық педагогикалық тәжірибені зерттейді және қолданады, педагогикалық іс-әрекетке жоғары мотивацияға ие, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады.
Top