Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01704 Өзбек тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет аясында еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті жоғары білімді өзбек тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мәтінді әдебиеттанымдық талдау
Өзбек әдебиеті тарихын зерттеу мен оқытудың әдіснамасы
Басқару психологиясы
Ғылыми зерттеу әдіснамасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Лингвоталдау негіздері
Ғылымның тарихы және философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Ғылыми зерттеу жұмыстарын жобалау мен ұйымдастыру
Әдеби теорияның ғылыми негіздері
Өзбек классикалық тарихи поэтикасы
Тәуелсіздік дәуірі әдебиетінің теориялық мәселелері
Жоғары мектепте өзбек тілін оқыту әдістемесі
Жоғары мектепте өзбек әдебиетін оқыту әдістемесі
Қолданбалы лингвистика
Филологиялық білім берудегі бағалаудың теориясы мен тәжірибесі
Оқу тапсырмаларын құру әдістемесі
Әдеби білім берудегі инновациялық көзқарас
Білім беру бағдарламаларын құру әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Лингводидактика негіздері
Лингвомәдениеттану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылым философиясы мен тарихын зерттеу негіздерін толығымен қамтитын, оларды тіл мен әдебиет саласындағы іргелі зерттеулердің негізгі бағыттарына енгізу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін белсенді түрде қолданады;
- филологияның соңғы бағыттарын дамыту және ғылыми жетістіктерді ұлттық және халықаралық білім беру кеңістігінде тану үшін шет тілдік ресурстармен өзіндік зерттеу жұмыстарының нәтижелерін сәтті талдап түсіндіреді;
- жоғары оқу орындарының педагогикасындағы зерттеулердің бағыттары мен құрылымын, педагогиканы дамытудың жаңа әдістері мен эмпирикалық жүйесін, психологиялық дамудың ерекше заңдылықтарын, ақпараттық мәдениетті, білімді интеграциялауды, өзіндік пікірді қалыптастыруды тиімді талдайды
- стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешу үшін білімді, түсінікті және шығармашылықты тиімді пайдалана отырып, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерін, ғылыми білімдер жүйесіндегі басқару психологиясын тиімді синтездейді;
- өзбек тілі мен әдебиетін оқыту саласында әзірленген білімдер мен тұжырымдамаларды қолдану, өзара байланысты зерттеу мәселелері кешенін шешу әдіс-тәсілдерін әзірлеу дағдыларын сапалы түрде пайдаланады, сонымен қатар зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу мен қолдануда зерттеу әдістерін енгізеді;
- ғылыми зерттеулерді құру және бағалау критерийлерін сәтті анықтайды және белсенді пайдаланады, әдебиетпен жұмыс жасау кезеңдерін ажыратады, шығармаларды талдау мен дұрыс бағалауда өз білімін кіріктіріп, ой-пікірлерін, тұжырымдарын, ой-пікірлерін егжей-тегжейлі келтіре отырып, әдеби білім беруде халықаралық стандарттар бойынша ғылыми жұмысты сәтті дайындайды.
- салыстырмалы зерттеу әдістерін өнімді пайдаланады, алған білімдерін пәнаралық байланысқа біріктіреді, әдеби шығармаларды талдаудың ғылыми принциптерін меңгереді, классикалық әдебиет өкілдерінің де, сонымен қатар тәуелсіздік дәуірдің де өкілдерінің шығармаларындағы идеяларды, тұжырымдарды, шешімдерді зерттеу әдістерін түсіндіреді.
- негізгі жалпы білім беру бағдарламалары бойынша оқытудың әдістемелік мәселелері, оқу тапсырмаларын құру бойынша сарапшылықты сәтті орындайды, пәндер бойынша білім беру бағдарламаларын меңгеру, білім беру стандартының талаптары, білім беру бағдарламаларын іске асыру технологиясы, өзінің педагогикалық қызметін талдау бойынша табысты жұмыс істейді.
- тілді оқытудағы тілдік бірліктердің әдіс-тәсілдері мен ғылыми негіздеріне сүйене отырып, қазіргі әдіс-тәсілдердің негіздерін тиімді пайдалана отырып, пікірталастар мен әртүрлі жағдайларда өз пікірін нақты айта отырып, талдау нәтижелерін өз бетінше жүрізетін ғылыми лингвистикалық зерттеулер үшін қолдана отырып, тілдік фактілерге сыни талдау жасайды;
- филологиялық білім беруде бағалау үдерісін құрастыру, тест тапсырмаларын құру дағдыларын шығармашылықпен қолданады, көркем шығармаларды талдау мен бағалаудың мазмұнын, құралдарын, әдістері мен критерийлерін табысты дамытады, инновациялық педагогикалық технологияларды тиімді пайдаланады, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын, педагогикалық мүмкіндіктерін салыстырады, оқытудың барлық әдістерін пайдалана отырып, өзбек тілі мен әдебиеті сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын шебер қолданады;
- заманауи ұғымдарды түсіндіре отырып, классикалық әдеби мәтіндерді шебер талдайды,классикалық поэтика негіздеріне (ритм, ырғақ, поэтикалық өнер) және оның құрамдас бөліктеріне құрылымдық талдау жүргізеді, өзбек әдебиеті тарихының классикалық үлгілерінің, әдеби-ғылыми мектептердің әлемдік өнер мен әдебиет қазыналарындағы орнын салыстырады және сыни тұрғыдан бағалайды;
- әртүрлі стильдер мен жанрлардағы мәтіндерін құру, өңдеу және барабар қабылдау дағдыларын өнімді түрде пайдаланады; тіл мен әдебиеттің байланысын табады, көркем мәтіндегі сөздердің мағынасы мен қолданылуын түсіндіреді, ұлттық кодтың берілу жолдарын, пәнаралық білімдерді кіріктіре отыра әртүрлі жағдайларда талдау нәтижелері бойынша білімді одан әрі жетілдіру үшін өзбек және шет тілдеріндегі мәтінді оқып-үйрену әдістемелерін жүйелі түрде талдайды.