Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Информатика пәнінің мұғалімі в Мирас Университеті

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер 'академиялық жазу' түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативтік, интерактивтік, перцептивтік жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан, креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жағдайы; Қалыптастырылатын құзыреттер: сыни және креативті ойлау тәсілдерін ажырата білу; креативті ойлау әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөз сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; қарсыластарды тиімді сендіре білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні; балалар ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; дені сау бала ағзалары жүйесінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; Қалыптастырылатын құзыреттер: бала ағзасының құрылысы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары, принциптері, нысандары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; алынған білімді кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік; инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында балаларды тьюторлық және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері; Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудегі тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ЕББ қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерінің кәсіби құзыреттіліктерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы және жас психологиясы
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: пән, міндеттері мен әдістері, жалпы және жас ерекшелік психологиясының негізгі теориялары, принциптері, мәселелері; психикалық процестер; жеке тұлға психикасының құрылымы мен ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы жас ерекшелік психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын пайдалана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагог қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика қағидаттары мен ережелерін қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды Педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; 'Ақпараттық жүйелер', 'ақпараттық технологиялар'ұғымдары; Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: теориялық-әдіснамалық негіздер, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің шарттары, модельдері мен нысандары; инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; олардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия ұғымдары мен әдістері; матрица-анықтауыштар; сызықтық теңдеулер жүйесі; векторлық Алгебра элементтері; жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі Аналитикалық геометрия элементтері;. Қалыптастырылатын құзыреттер: Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу дағдылары; элементар функциялардың туындыларын, күрделі функцияларды, тригонометриялық функцияларды табу дағдылары; функцияның туындысын қолдану білігін қалыптастыру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттың киберқауіпсіздігі [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: әр түрлі қорғалған ақпараттық жүйелерді әзірлеу тәсілдері мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздік туралы жалпы түсініктерді білу; ақпараттық қауіпсіздік технологияларын түсіну; қызметтің барлық салаларында киберқауіпсіздік ережелерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: механика бөлімі; статистикалық физика және термодинамика; электродинамика; тербелістер мен толқындар физикасы; кванттық физика және атом ядросының физикасы; корпускулалық-толқындық дуализм; кванттық статистика және қатты дене физикасы элементтері. Қалыптастырылатын құзыреттер: практикалық міндеттерді шешу біліктерін қалыптастыру; эксперимент қою дағдылары; өлшеу жүргізу және өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиация негіздер [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: метрикалық кеңістіктер теориясының негізгі түсініктері; функция түсінігі; негізгі элементар функциялардың графигі; реттілік шегі; дифференциалдық есептеу; туынды көмегімен функцияларды зерттеу; интегралдық есептеу; бірнеше айнымалылардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: математика бойынша анықтамалық әдебиетті және деректер базасын пайдалана білу; шектерді, туындыларды, интегралдарды таба білу; қатарлар мен интегралдардың жинақталуын зерттеу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгоритмдер, деректер құрылымы және программалау
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тиімді алгоритмдерді әзірлеу әдістері; деректер құрылымы туралы түсінік; құрылымдық бағдарламалау, Ақпарат; ақпаратты формальды анықтаудың болмауы; баған ұғымы; графтар теориясының негізгі міндеттері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Python, C, Java жоғары деңгейдегі тілді үйрену арқылы бағдарламалау есептерін шешуде заманауи компьютерлік техниканы тиімді пайдалану білігі; таңдалған тілде бағдарламалау білімдері мен дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: мектепте тәрбие қызметін жүзеге асыру; сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; білім беру мекемелерінде тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: тәрбиенің теориялық негіздері туралы түсінікті қалыптастыру; мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің түрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; тәрбиенің заманауи технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • С++ тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 8

    Оқытылатын мәселелер: бағдарламалау тілдерінің жіктелуі, сипаттамасы; Бэкустың қалыпты формасы; синтаксистік диаграммалар; алфавит, синтаксис, бағдарламалау тілінің семантикасы; негізгі басқару құрылымдары мен операторлары; модульдік бағдарламалау; процедуралар мен функциялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: С++ бағдарламалау тілінде OOP функционалдық мүмкіндіктері, жалпы құрылымы және механизмі туралы білім; практикалық әзірлеу тәжірибесі; бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 'Microsoft Office' Бағдарламалар пакеті
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: MS Office құрылымы және компоненттердің мақсаты; Microsoft Office негізгі компоненттері; MS Office қосымша компоненттері; Microsoft Office көмекші қосымшалары; Microsoft Office құжаттарының негізгі түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Access) қолданбалы бағдарламалар пакетімен, сондай-ақ көмекші бағдарламалармен (Graph, Organization Chart, Equation Editor, WordArt және т.б.) жұмыс істеу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шығармашылық ойлау психологиясы[minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Оқытылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • JavaScript сценарийлер тілі [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: математикалық логикалық функциялар теориясының негізгі түсініктері; Алгоритмдер, графтар және кодтау теориялары; маңызды және маңызды емес айнымалылар; математикалық логика пәні; Қалыптастырылатын құзыреттер: дискретті математиканың бірқатар бөлімдері бойынша негізгі міндеттерді шешу дағдылары; Дискретті математика мен математикалық логиканың теориялық және қолданбалы есептерін шешу дағдылары; бекітуді дәлелдеу, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құру білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тұжырымдамалық жобалау; пәндік саланың ақпараттық-логикалық моделін әзірлеу; логикалық жобалау; деректердің кореляциялық моделінің 'мәні-байланыс' схемасынан көшу; MS ACCESS-20хх қолдану; Қалыптастырылатын құзыреттер: деректер базасының құрылымын әзірлеу бойынша нақты міндеттерді қою және шешу білігі; пән саласының реляциялық моделін әзірлеу дағдыларын меңгеру, MS ACCESS ортасында іске асыру; пайдаланушы интерфейсін ұйымдастыру білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психосоматика [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Php тілінде веб-қосымшаларды әзірлеу [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі робототехниканың негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: робототехника және білім беру робототехникасы ұғымдарының мәні; мектепте робототехника негіздерін енгізу; робототехниканы оқыту процесінде қолданылатын оқыту әдістері; робототехниканы оқытудағы пәнаралық байланыстар. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік құрылғыларды пайдаланудың негізгі дағдылары мен іскерлігін дамыту; мектепте робототехника негіздерін енгізу дағдылары; робототехниканы оқыту әдістерін пайдалану дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтама
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қолданбалы бағдарламалық жасақтаманың жіктелуі, жалпы мақсаттағы бағдарламалық құралдар, Кәсіби бағдарламалық құралдар, жобалау мен жобалауға арналған қолданбалы бағдарламалар. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпараттық қызмет көрсету әдістерін білу; АКТ-ның мақсаты, түрлері, қолданбалы саланы талдау әдістері; салыстырмалы талдау және қолданбалы есептерді шешу, АЖ құру үшін АКТ таңдау; қазіргі заманғы АКТ-ны пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ОЖ анықтамасы, мақсаты, құрамы, функциялары; жіктеу, жұмыс режимдері, ОЖ архитектурасы; орнату, конфигурациялау, ОЖ-мен жұмыс; заманауи ОЖ; жергілікті ресурстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді іске асыру құралдарын құру және жұмыс істеу принциптері туралы білім; желілер жүйелері, ОЖ тағайындау; әртүрлі ОЖ басқаруымен жұмыс істеу дағдылары, ОЖ кіші жүйелерін бағдарламалық басқару тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: компьютердің функционалдық мүмкіндіктерін анықтайтын бағдарламалық құралдарды ұйымдастыру принциптері және олардың сипаттамалары; компьютерлік желілерді сауатты құру және қолдау; жергілікті желідегі желілік қосымшалардың жұмысы. Қалыптастырылатын құзыреттер: информатика және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар саласындағы білім; бағдарламалық құралдар мен компьютерлік желілерді пайдалану дағдылары; деректер базасын құра және интернет ресурстарын пайдалана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатика сабағында CLIL әдістемесін қолдану
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: CLIL принциптері; информатика сабақтарында негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін CLIL әдістемесін қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: CLIL әдістемесі бойынша информатиканы оқытуда дағдыларды игеру; CLIL әдісін пайдаланудың мәнін түсіну; пәндік-интеграцияланған оқытуды іске асыруға ықпал ететін бағдарламалық құралдарды, әдістер мен тәсілдерді білу; тұжырымдамалық ойлау стилі дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Web-Бағдарламалау (PHP, Phython, HTML, Adobe Dreamweaver)
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: web-сайтты құру технологиялары; серверлік технологиялар; PHP; MySQL дерекқоры; клиент жағының технологиялары; сценарийлер және оқиғаны өңдеу; JavaScript. Қалыптастырылатын құзыреттер: АЖ ретінде web-сайт құрылымын жобалау технологияларын меңгеру;клиент пен сервер тарапынан бағдарламалау құралдарымен web-сайтты құру дағдылары; серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу дағдылары; сайтты құрудың әртүрлі тәсілдерін пайдаланудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Информатика бойынша есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: әр түрлі типтегі есептерді шешу әдістемесі; ақпараттық процестер желісі; ақпаратты ұсыну сызығы; Алгоритмдеу және бағдарламалау сызығы; Ақпараттық технологиялар желісі. Қалыптастырылатын құзыреттер: теориялық білімді практикада қолдану дағдылары; информатика бойынша міндеттерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру (ақпарат санын өлшеу, дыбыстық ақпаратты кодтау және оның ақпараттық көлемін өлшеу, ақпаратты кодтау және декодтау білігі).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Swift тілінің негіздері
    Несиелер: 8

    Оқытылатын мәселелер: Swift қосымшаларын әзірлеуге дайындық; Swift-тің негізгі мүмкіндіктері; Swift-тің негізгі құралдары; Swift-тің тривиалды емес мүмкіндіктері; қосымшаларды әзірлеу негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Mac OS және iOS операциялық жүйелеріне арналған бағдарламалау дағдылары; Swift тілінде бағдарламалаудың практикалық тәжірибесін меңгеру; мобильді бағдарламалау саласында жаңа бағытты дамыту дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Oracle-да желілік деректер қорын құрастыру
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: негізгі ұғымдар мен анықтамалар; ДҚБЖ сыныптамасы; ДҚБЖ пайдаланушылардың санаттары; 'мәні-байланыс' моделін пайдалана отырып, деректер базасын логикалық жобалау мысалы; деректерді анықтау тілі( DDL); Қалыптастырылатын құзыреттер: ДҚБЖ-ны пайдалана отырып деректерге қол жеткізу тетіктерін білу;тиісті CASE-құралдарды пайдалана отырып, деректер базасының логикалық модельдерін құра білу; ДҚБЖ-ны ДБ-ны физикалық құру үшін пайдалану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Информатиканы оқытудың мамандандырылған әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: информатика және АКТ оқыту әдістемесі (балаларға арналған компьютерлік сауаттылық негіздері, оқыту мазмұны, оқыту тәсілдері). Қалыптастырылатын құзыреттер: курсты бағдарламалық қолдауды пайдалану және оның әдістемелік орындылығын бағалау дағдылары; әртүрлі жас тобындағы оқушылар үшін информатика бойынша сабақтарды ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Python 3 бағдарламалау тілі
    Несиелер: 8

    Оқытылатын мәселелер: Python 3 - негізгі синтаксис, өзгермелі типтер; негізгі операторлар; Python 3-Тегі жолдармен жұмыс; Python 3 жолдарының функциялары, әдістері; тізімдер , түйіндер , Python 3 сөздігі; Қалыптастырылатын құзыреттер: жобаны жобалау сатысында жұмыстарды орындау, талаптарды анықтау, талдау, жобалау процесін құжаттау, аспаптық құралдарды және АЖ жобалау технологияларын пайдалану білігі;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік графика және анимация
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: анимацияны құрудың негізгі принциптері; анимация түрлері; Microsoft PowerPoint бағдарламасында презентациялар, анимациялар жасау; 3D графикасы, Google SketchUp және Blender бағдарламаларына негізделген анимация. Қалыптастырылатын құзыреттер: интерактивті компьютерлік графика бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар; анимациялық графикалық файлдарды құру, компьютерлік монтаждау, 3d1 анимация, 3D объектілерді жобалау әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуді меңгергенін көрсетеді

  • Код ON14

    Тұжырымдамалық және логикалық деңгейлерде деректер базасын жобалау технологиясын меңгерген, автоматтандыру мен басқарудың математикалық модельдерін, процестері мен объектілерін алу мақсатында стандартты бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, есептеу эксперименттерін жүргізу қабілетін меңгерген; кез келген заманауи операциялық жүйеде қосымшаларды жобалауды, жұмыс істеуді және әзірлеуді біледі

  • Код ON12

    Алгебраның, геометрияның, физиканың, математикалық логика мен дискретті математиканың, сондай-ақ Математикалық талдаудың ұғымдық аппаратын меңгерген; физикалық эксперименттер жүргізуге,тригонометриялық теңдеулерді шешуге, физика мен Дискретті математика бойынша практикалық міндеттерді шешуге қабілетті; объектілерді математикалық модельдеуді жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON7

    Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді

  • Код ON8

    Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON9

    Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген

  • Код ON15

    Білім беру робототехникасы мен интерактивті компьютерлік графиканың негізгі ұғымдарын меңгерген; анимациялық графикалық объектілерді жасауға қабілетті

  • Код ON4

    Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады

  • Код ON10

    Тәрбие жұмысы әдістемесінің; информатика бойынша оқыту және міндеттерді шешу әдістемесінің негізгі ережелерін біледі; білім беру мекемесінде тәрбие жұмысын жүзеге асыруға қабілетті; информатика бойынша оқытушылық қызметті жүзеге асыруға және жаралы түрдегі міндеттерді шешуге қабілетті

  • Код ON11

    Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген

  • Код ON13

    Заманауи бағдарламалау технологияларын пайдалану, қолданбалы есептерді шешу үшін ақпараттық жүйелерді әзірлеу дағдыларын және заманауи аспаптық және есептеу құралдарын қолдану дағдыларын меңгерген; web-сайтты құру дағдыларын меңгерген; таңдалған тілде бағдарламалауды жүзеге асыра алады; қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді біледі және практикада пайдаланады

  • Код ON2

    Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген

  • Код ON6

    Студент үшін бейінді емес даярлық бағытының қосымша білімі мен құзыреттілігін, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының іскерліктері мен дағдыларын қолдануды, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді

  • Код ON1

    Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті

6B01502 Информатика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Информатика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01502 Информатика пәні мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Информатика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Информатика көптілді топ
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top