Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01502 Информатика в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты IT- технология саласында жоғары білімі бар мамандардың сапасына қойылатын заманауи талаптарға сай келетін, практикалық дағдылар мен көшбасшылық қасиеттері бар, педагогика және басқару, техника, білім, ғылым тапсырмаларын шешетін заманауи қолданбалы математика информатика әдістерін, білетін біліктілігі жоғары маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Физикадан арнайы курс
Программалау
Физика
Ядролық реакциялар физикасы
Математикалық талдау
Көп айнымалылар теориясы
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Жуықтап шешу әістері
Оқу практикасы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Сандық әдістер
Евклид геометриясының негіздері
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Объектіге бағытталған программалау
C++ негіздері
Имиджелогия
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Компьютерлік сызба
Білім берудегі менеджмент
Компьютер теориясы
Мультимедиялық технологиялар
Педагогикалық практика (үзіліссіз)
Графикалық құралдар
-
3 Оқу жылы
Нейронды желі
Инклюзивті білім беру
Электронды есептеуіш машинадағы практикум
Корпоративті желі технологиясы
Компьютерлік желілер
Ақпараттық модельдеу
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Жасанды интеллект негіздері
Сараптау жүйесі
Білімдер қорлары және эксперттік жүйелер
Сараптау жүйесі және интеллектуалды жүйе
Уақыт жүйелерінің модификациясы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Ақпараттық жүйелер құру
Жай дифференцалдық теңдеулер
Мектептегі математика курсы
Компьютерлік сыныптағы әдістемелік жұмыстар
Информатиканың теориялық негіздері
Операцияны зерттеу
Криптография негіздері
Алгоритмдер теориясы
Ақпараттық жүйені проектілеу
Схемотехника негіздері
Мектептегі информатика курсы
Математикалық физика теңдеулері
Педагогикалық информатика
Дифференциалдық теңдеулер
-
4 Оқу жылы
Информатиканы оқыту әдістемесінің өзекті проблемалары
Компьютер архитектурасы
Информатиканы оқытудың өзекті мәселелері
Оңтайландыру әдістері
Математиканы оқытудың өзекті мәселелері
Электронды үкімет
Программалауға кіріcпе
Математикалық бағдарламалау
Қолданбалы программалау
Интернетте программалау
Нақты уақыттың операциялық жүйесі
Алгебра және геометрия
Басқару модельдері мен әдістері
Стереометрия
Білім берудегі ақпараттық және коммуникациялық технология
Операциялық жүйелер құру негіздері
Өндірістік (педагогикалық) / дипломалды практика - 8 апта
Тұрақтылық теориясы
Геометрия
Операциялық жүйелер
Оқыту нәтижелері
- Оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыруда ата-аналармен, әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен және кәсіптік ұйымдармен қарым-қатынасқа дайын болуы;
- Ғылыми және арнайы әдебиеттерді талдау үшін қажетті көлемде Мультимедиялық технологияларды, Схемотехника негіздерін, Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйенің негізгі бөлімдерін, бағдарламалық пакеттерін меңгереді.
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру.
- Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға бере алады, Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу, Құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылығы жалпы адамгершілік құндылығы туралы дағдысы болу керек.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынып мейірімділік, шыншылдық, намыс, борыш, толеранттық, балаларға және өзінің мамандығына сүйіспеншілігі негізіндегі құндылықтар мен нормаларды білуге үйрету, Ақпарат және есептеу дағдыларын меңгереді, ақпарат жинақтау, талдау және қабылдау, мақсаттарды қоя біледі.
- Жеке іс-әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу; информатиканы оқытудың инновациялық технологияларын қолдану, пәндік дағдыларды қалыптастыру, мектеп оқушылары арасында информатикаға қызығушылық туғызу әдіс тәсілдерін меңгереді.
- Педагогика және психология саласында негізгі зерттеу әдістері бойынша теориялық және практикалық білімдерін пайдалану.
- Әлеуметтік этикалық, және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, білім беру және ғылыми-әдістемелік міндеттерді шешуде студенттерді, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар жастардың жеке және типологиялық айырмашылықтарын ескере отырып, осы білімдерді қолдану, Тұлғаралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу; Грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу;
- Программалау тілінде математикалық теңдеулерді бағдарламалау, білім беру ұйымдарының технологиялық инфрақұрылымы, Web-технологияларды меңгеріп, АКТ және оларды оқу үрдісінде қолдана алады.
- Информатика саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын болуы, жаңартылған әртүрлі оқыту әдістерін меңгереді, оларды кәсіби қызметте пайдалана алады, Заманауи әлемдегі сәулет, микропроцессорлық есептеуіш жүйелерін ұсыну операциялық жүйе, компьютер архитектурасы, электронды есептеуіш машинадағы практикумының жаңа стилін меңгереді.
- Информатика саласында кәсіби қызметте жаратылыстану, информатика, математика, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, информатикалық деректерді өңдеу әдістерін, теориялық және тәжірибелік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдана біледі.
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, теориялық, іргелі және қолданбалы математиканы білу; практикалық міндеттерді шешу үшін физика-математикалық аппаратураны және заманауи компьютерлік технологияны қолдана алады.