Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Информатика в Шымкент университеті

  • Физикадан арнайы курс
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты болып кез келген өлшеулер үргізу кезінде орындалуы тиіс ережелер мен міндеттер жүйесін болашақ физика пәні мұғалімдеріне үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Программалау
    Несиелер: 4

    Программалау тілдері ұғымын қалыптастыру, тілдің алфавиті және синтаксисін меңгеріп, программалау ортасында жұмыс істей алу дағдыларын дамытады. Программалау ортасымен жұмыс істеу кезіндегі қолданылатын негізгі бұйрықтардың қызметін пайдалана білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Пән әлемнің заманауи физикалық бейнесі және ғылыми дүниетаным туралы түсінікті қалыптастырады, іргелі заңдарды, физикалық зерттеулер әдістерін қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарының, заңдылықтарының, теорияларының ішкі байланысы мен тұтастығындағы мәнін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ядролық реакциялар физикасы
    Несиелер: 5

    Ядролық реакциялар физикасы ғылымның көптеген заманауи бағыттарының негізі болып табылады. Студент үшін осы пәнді оқу қажеттілігі оның шағын әлемде болып жатқан процестерді түсініп, олардың макрокосмосқа қалай әсер ететінін көре алатындығынан туындайды. Осы пәнді оқу нәтижесінде алған білім «Кванттық механика», «Материяның электронды теориясы» сияқты курстарды оқып үйренуге негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің жиынтықтар, нақты және күрделі сандар, функционалдық қатарлар, функциялар және олардың графигі, бір немесе бірнеше айнымалылар функциясының дифференциалды және интегралдық есептеріндегі мәселелерді шешудегі білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көп айнымалылар теориясы
    Несиелер: 5

    Көп айнымалылар теориясындағы функциялардың ұғымы, үзіліссіздігі, дифференциалы, интегралы, олардың қолданылысы түсіндіріледі. Функция дифференциалын табу алгоритмдерін құруды түсінідіріп, сипаттайды. Есептерді шешу мәселелерін таба білуге ынталандырып, оны зерттеп, жеке ойлау тұрғысында шешуге дағдыландырады. Еселік интегралдың мазмұнын жан-жақты ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдану алгоритмін құрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртуға негізделген әлеуметтік-гуманитарлық құндылықтарды білу және өзінің кәсіби қызметінде оларға бағдарлану; Өз білімін кәсіби салада қолдана білу; Қоғамның өзекті мәселелерінің идеяларын бағалау және өз ойларын тұжырымдау және зерттеу аясында ақпаратты интерпретациялау, талдау және жинау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жуықтап шешу әістері
    Несиелер: 6

    Қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістері, математикалық модельдеу әдістері, кате көздері және нәтиже дәлдігінің әдістері жайындағы түсінікті студенттерге жүйелеңдірілген түрде қалыптастыру. Сондай ақ таным үрдісінде пайда болатын математикалық есептерді ЭЕМ-ның көмегімең шешудің есептеу алгоритмдерін кұрып, қолдана білуге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 1

    Оқу орындарының қызметі туралы ақпарат жинайды және білім алушының кәсіби қызметін дамытады. Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттарды талдайды. Болашақ мамандықтың практикалық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Эмпирикалық материалдарды жинайды, жинақтау дағдыларын дамытады. Құрылымдау, білімді жүйелеу және оларды әртүрлі тәсілдермен таныстыру дағдыларын дамытады. Ашық сөйлеу дағдыларын дамытады, баяндаманы ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы өсу және даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым – қатынасы, мектеп оқушыларының денсауығын сақтау мен нығайту, олардың оқып-білім алу барысында жұмысқа қабілеттілігін жоғары деңгейін қамтамасыз ету жолдарының, баланың жасына лайық білім беріп, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 6

    Пән математиканың классикалық әдістерін, сәйкес математикалық есептерді шығаруды, оларды жуықтап шешудің сандық алгоритмдері және қателіктердің нәтижелерін бағалау туралы білімдерін; мәліметтерді өңдеу үшін MS Excel немесе Паскаль бағдарламалау жүйесінің құралдарын пайдалану мүмкіндігін; сәйкес кәсіби саладағы мәселелерді шешу үшін математикалық білімді мағыналы түсіндіру және бейімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Евклид геометриясының негіздері
    Несиелер: 6

    Векторлық шамаларды есептеу нәтижесін білуге және де Лаплас операторын есептей алуға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагог ғалымдардың ғылыми-теориялық негіздері мен идеяларын зерттейді. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлайды. Кәсіби қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қолданады. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастырады. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оны одан әрі дамыту перспективаларын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған программалау
    Несиелер: 6

    Жоғары деңгейлі программа құрастыру технологиялардың негізгі түсініктері, анықтамалар және әдістері туралы білім алу. Программаны жобалаудың негізгі ережелері. Жобалық шешімдердің орындалу нормасы. Программаны жобалауға техникалық тапсырма.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • C++ негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерді С++ тілінде программа құру және оны түзетудің техникалық тәсілдеріне баулу; оқу процесінде компьютерлік технологияны өзіндік даму мен оны іске асыру құралы ретінде сонымен бірге кәсіптік қызметтерге пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қойылған есепті шешу жолын дұрыс таңдай білуге, сол әдіс бойынша тиімді алгоритм құра білуге, есептеу жұмыстарында ағымдық нәтижені оңды бағалай біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Имиджелогия пәні - тұлғаның экономикалық теория, құқық негіздері сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін,кәсіпкер қызметінің тиімділігін, экологиялық ақпаратқа қол жеткізу, экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға, қоршаған ортаға қатысты сот әділдігіне қол жеткізу жолдарын оқытып үйрету, тіршілік қауіпсіздік саласында жалпы біліктілікті көтеру, қоғамға, ұйымға немесе топқа ықпал етуге қабілетті лидер тұлғаларды қалыптастыру жолдарын оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Бағалау жəне олардың түрлері, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін анықтайды. Тұлғаға бағытталған оқытудың бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, критериалды бағалаудың мəнін, мақсаты мен ұстанымдарын түсіндіреді. Критериалды бағалау бойынша білімді кəсіби іс-əрекетте қолдану жолдары сипаттайды. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың түрлерін (диагностикалық, қалыптастырушы, жиынтық бағалау) ажыратуды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді пайдалана отырып, ұжымдағы тәрбиелік жұмыстарды ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымындағы сынып жетекшісінің тәрбиелік жұмыстар жүйесін жоспарлай алады. Оқушылар ұжымын тәрбиелеудің түрлі формалары мен әдістерін пайдалана алады. Мұғалімдер, ата-аналар, бала тәрбиесіндегі қоғамдық ұйымдардың іс-әрекеттерін бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік сызба
    Несиелер: 4

    Компьютерлік сызба пәні графикалық редактордың негізгі командаларын, жүйенің графикалық примитивтерін, сызба элементтерін түрлендіруді, жүйеде сызбалар жасау әдістемесін, қатты денелі модельдерді жасауды үйренеді., сонымен қатар сызбаларды сызуды және сақтауды, қолданылып жүрген сызбаларды редакциялауды, сызбаларды плоттерге немесе принтерге шығаруды, қатты денелі кеңістіктік модельдеу әдістемесін зерделеуді жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім берудегі менеджмент пәнін меңгеру барысында алынған теориялық білім мен практикалық дағдылар студенттерді өз бетінше және жоғары деңгейде нақты басқару міндеттерін шешу, тұтас педагогтік үдеріс субъектілерін оқу-тәрбие, оқу-танымдық және өз бетімен білім алу әрекетіндегі төмен нәтиже көрсету себептерін анықтау біліктерімен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютер теориясы
    Несиелер: 4

    Компьютерлік графика негіздерімен таныстыру, графикалық программалар көмегімен графикалық ақпараттарды өңдеу және шығару. Растрлы және векторлы бейнелер. Түстердің фонымен бейне түстерін талдау, бояу пішіні. Бейненің негізгі параметрлерін өзгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Мултимедиялық интерактивті технологиялары. Қозғалыссыз бейнелер, Видеобейнелер, Анимациялар, Гипертекстік технологиялар бойынша білім қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика (үзіліссіз)
    Несиелер: 8

    Педагогикалық практика студенттерді математика пәні мұғалімі мен сынып жетекшісі қызметтерін толық атқаруға және оқушылармен жүргізілетін оқу-тәрбие жүйесін меңгеруге даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графикалық құралдар
    Несиелер: 4

    Графикалық құралдар программалық-аппаратты есептеу комплекстері көмегімен бейнелерді құру және өндеу негізгі әдістерін зерттейтін пән. Растрлік ,Векторлық, фрактальді графиканың базалық элементтері ретінде математикалық формула алынатын графиканың саласын, AutoCad сызба-графикалық жұмыстарды автоматтандыратын жүйелерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нейронды желі
    Несиелер: 5

    Нейрондық желі моделі мен архитектурасын жете меңгеру. Желіні құру, инициализациялау және модельдеу. Желіні инициализациялауды, желіні моделдеуді үйрену. Оқыту әдістеріне сипаттамасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базалары мен әдіснамалық негіздерін анықтайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудегі заманауи модельдер жөніндегі ұғымдар сараптайды. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түзету-психологиялық іс-әрекетінің технологиясы мен теориялық білім негіздерін практикада қолдануға бағыттайды. Психология-медико-педагогикалық консилиумның қызметін сыни талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электронды есептеуіш машинадағы практикум
    Несиелер: 5

    Есептеуіш техника құралдарының құрылу принциптері және әртүрлі ЭЕМ кластарының негізгі ерекшеліктерін анықтайды. Дербес компьютерді қолдану және есептерді шешу үшін микропроцессор жүйесі мүмкіндіктерінен сипаттайды. Дербес компьютердің техникалық және бағдарламалық құжаттарын есептер шығаруда қолдануын сыни талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Корпоративті желі технологиясы
    Несиелер: 5

    Желілік технологиялар теориясы. Жаңа ақпаратық желілік технологиялардың түрлерімен танысу. Технологияларды қолдануды меңгеру. Компьютерлі желі құрудың принциптері. «Терминал-хост» жүйесі. Компьютерлік желінің жалпы құрылымымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Желі жұмысын басқарудағы программалар, желіде программалар құру, дайын пакеттер, олардың мақсаттары және мүмкіндіктерін білу керек. Желінің құрылуының негізгі ұғымдары, принциптері, желіні қажеттілігі, блок-схемасы, желі жұмысының ұйымдастырылуын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық модельдеу
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы программалау жүйелерін оның компонеттерін бағдарламалау жүйелерін ақпараттық қамтамасыз етілуін бағдарламалау парадигмаларын және негізгі бағдарламалау негіздерін, құрылымдық, функционалдық логикалық бағдарламалау туралы түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Ақпараттық технологиялардың инструментальды негіздерін және ақпаратты енгізудің автоматтандырылған жолдарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 4

    Білім қоры және сараптаушы жүйелер курсы қазіргі қоғам талабына сай жаңа ақпараттық жүйелер мен технологияларды қолданып сараптаушы жүйелерді әртүрлі салаларға арнап құру мен қолдану және жасанды интеллект жүйелерін программалау мәселелерін шешуде теориялық және практикалық білім жинақтап, машықтандыруды мақсат етеді. Логикалық программалау түсініктерін, Турбо Пролог тілін жетік меңгереді. Білімді ақпараттандырудың техникалық құралдарын, оқыту әрекетінің ақпараттандыру әдістерін біліп, Телекоммуникация. Телеконференция жүйелерін жетік меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сараптау жүйесі
    Несиелер: 4

    Нақты емес логика және оның жасанды интеллект жүйелерінде қолданылуы.Нақты емес жиындар және лингивистикалық айнымалылар.Нейрон желілерінде негізделген, жасанды интеллект жүйелері. Нейрон желілері арқылы бейнелерді айыру.Генетикалық алгоритмдер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білімдер қорлары және эксперттік жүйелер
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы мәліметтер қорының теориялық негіздерін, мәліметтер қорын жасау және олармен жұмыс істеу принциптерін үйрету. Студенттерді әртүрлі ақпараттық жүйелерде мәліметтер қорымен жұмыс істеуге қажетті біліммен қаруландырып, дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сараптау жүйесі және интеллектуалды жүйе
    Несиелер: 4

    Жасанды интеллект :негізгі ұғымдар және шығу тарихы.Нақты емес логика және оның жасанды интеллект жүйелерінде қолданылу жолдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Уақыт жүйелерінің модификациясы
    Несиелер: 5

    Нақты уақыт жүйелерімен жұмыс істеу үшін студент осы пәнді оқу нәтижесінде жүйедегі түйіндердің коммуникациялау ерекшеліктерін, өндірістік жүйенің таралған сипаттамасын, нақты уақыт операциялық жүйелердің кең тараған түрлерін, заманауи өндірістік нақты уақыт жүйелердің сипаттамаларын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Информатиканың шығу тарихы. Ақпарат және ақпараттық технология. ЭЕМ ның даму тарихы. Студенттерді әртүрлі ақпараттық жүйелерде мәліметтер қорымен жұмыс істеуге қажетті біліммен қаруландырып, дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелер құру
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру барысында логикалық программалау тілдері негіздері жалп қарастырылып Пролог, Turbo және Visual Пролог тілдерін әртүрлі салалардағы жобалау, жоспарлау, болжау, шешім қабылдауға қолдау көрсету есептерін шешуде қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жай дифференцалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Интегралдаудың элементарлық әдістері. Сызықтық теңдеулер. Бернулли және Риккати теңдеулері. Клеро теңдеуі. Ерекше шешімдері. Лагранж теңдеулері. Сызықты дифференциалдық теңдеулер. Екінші ретті сызықты теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі математика курсы
    Несиелер: 5

    Мектеп математика курсындағы математиканың оқытудың әдістемесінің ерекшеліктерін ескеріп, трансценденттік теңдеулердің шешуді және элементар және кері функциялар графиктерін практикада жүзеге асыруға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік сыныптағы әдістемелік жұмыстар
    Несиелер: 5

    Компьютер. ДЭЕМ туралы мағлұмат. Компьютер құрылымы. Сыртқы жад. Интерфейс. Микропроцессордың архитектурасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Информатиканың теориялық тараулары туралы түсінікті қалыптастырады. Ақпараттар теориясы, цифрлы автоматтар, ақпараттық процестер, ақпаратты беру формалары, кодтау, ақпаратты өлшеу, санау жүйесі сияқты фундаментальды ұғымдарын түсіндіреді. Алгоритмдердің күрделілігі және тиімділігін бағалау әдістерін қолданады. Ақпаратты байланыс каналдары арқылы жөнелту, ақпараттық процесс ұғымы және оны жүзеге асыру мүмкіндіктері, формальды ережелер негізінде ақпаратты түрлендіруді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Операцияны зерттеу
    Несиелер: 6

    Операцияны зерттеу пәнінің негізгі ұғымдары, міндеті, түрлері. Мазмұны, қажеттілігі, қызметтері, құрылымын ұғындыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Криптография негіздері
    Несиелер: 6

    Криптографиялық модельдеудің негізгі ұғымдарын сипаттайды. Жабық кілті бар шифрлаудың қарапайым әдістерін талқылайды. Деректерді криптографиялық түрлендіруді жүзеге асырады. Криптографиялық хеш-функциялармен жұмыс жасайды. Ашық кілті бар криптографиялық алгоритмдер және оларды пайдалану жолдарын тексереді. Шифрлау, бөгеуілге тұрақты кодтау және ақпаратты сығуды тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Алгоритмдер теориясы
    Несиелер: 6

    Алгоритмдер теориясын қолдана отырып алгоритмдерді құруды, құрастыру негізінде теориялық ұғымдарды меңгертеді. Алгоритмнің негізгі кластарын, оларда қолданылатын деректер структурасын, сол негізде шығарылатын есептердің схемасы туралы ұғымдарды сипаттайды. Алгоритмнің, программаның күрделілігін анализдеу әдістерін, әдістемелерін тәжірибеде қолдануды жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйені проектілеу
    Несиелер: 6

    Ақпаратық жүйелерді АЖ жобалау технологиясының негізгі ұғымдары. АЖ бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі. АЖ құруын ұйымдастыру АЖ-ны іске асыру функциональды аймағын зерттеу және модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Схемотехника негіздері
    Несиелер: 6

    Ақпараттық үрдіс құрылымын, ақпараттық үрдістерді ұйымдастырудың негіздерін білуге ұмтылады. Ақпараттық үрдістер мен обьектілерді формальді түрде сипаттау әдістерін қолдана алуға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі информатика курсы
    Несиелер: 5

    Мектептегі информатика бөлімдерінің құрылымы мен мазмұнын, информатикалық пропедевтикалық, базалық және профильдік білімі болуы керек. Өз пікірінше толық әрі тұтас білім болуы керек. Теориялық білімдерін кәсіби қызметінде қолдана алу дағдысының болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 5

    Физикалық құбылыстардың математикалық модельдерінің теориясын сипаттайды. Штурм-Лиувилль есебінің шешімін табу әдісін таңдайды. Пуассон теңдеуінің шешімін құру тиімділігін саралайды. Есептер шығару жолдарын өзіндік сыни көзқарасына сәйкес таңдайды. Дирихле есебі үшін Грин функциясының мазмұнын ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдануға бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 5

    Информатикаландыру негіздері, педагогикалық информатика пәнін түсіндіреді. Педагогикалық информатикаға тән заңдылықтарды сипаттайды. Информатика және білім беру, оқыту мен ақпараттық технологияны қолдану әдістерін анықтайды. Білім беруді информатикаландыру педагог кадрлар даярлау мен ғылыми зерттеулерін саралайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Екінші ретті дифференциалдық дербес туындыдағы теңдеулер мен жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешуді үйрену. Екінші ретті дифференциалдық дербес туындыдағы теңдеулер.Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулеордің жүйелері. Квадратураларда шешілетін теңдеулердің түрлері. Коэффиценттері тұрақты сызықтық дифференциал теңдеулер. Тұрақтыларды вариациялау әдісі. Эйлер теңдеуі. Түйіндес теңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесінің өзекті проблемалары
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқытудағы дидактикалық принциптер: ғылымилық, бірізділік, қайталау, шама лайықтылық, оқушылардың қажеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютер архитектурасы
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы оқушылардың информатика сабағын әр түрлі бағдарламалармен меңгертуі, логикалық есептерді меңгеруі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты болашақ мектеп мұғалімдері информатикадан курстар бойынша алған білімдерін жалпылап, мектеп информатикасы қазіргі замандағы концепциялары, фәлсафалық мәселелері жөнінде мағлұмат беру; білім, білік және дағдыларына қойылатын талаптарды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 4

    Модельдеу әдісінің пайда болуы техникалық жүйелердің күрделілігіне, материалдық процестер мен құбылыстарды зерттеу қажеттілігіне орай туындайтын ой-түрткілерге, себептерге, тағы басқа байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Жоғарғы деңгейдегі программалау тілдері. Тілдердің құрылысы және грамматикасы. Трансляция формуласы. Компилятор, интрепретатор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электронды үкімет
    Несиелер: 4

    Электрондық үкіметтің туындауы ақпараттық қоғамның қажеттілігі. Қазақстандық электрондық үкіметі қалыптастыру мен дамыту ісі. Әлемде электрондық үкімет арқылы мемлекттік қызмет көрсетудің озық үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Программалауға кіріcпе
    Несиелер: 5

    Программа құрастыру технологиялардың негізгі түсініктері, анықтамалар және әдістері туралы білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Программалау тілінің негізгі операторларын қолдана отырып, күрделі математикалық есептердің программасын құру дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру, программалау технологиясының құрылымдық, модульдік, объектілі-бағдарлы түрлерінің ерекшеліктерін білуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы программалау
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарлама құрастыру технологиялардың негізгі түсініктері, анықтамалар және әдістері туралы білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интернетте программалау
    Несиелер: 5

    Интернетте программалаудың негізгі міндеттері мен мәселелерін, тәсілдерін, архитектурасы және жұмысын талдайды. Интернетте программалаудың құрылу негіздерін, жұмыс істеу принциптерін айқындайды. Интернетте программалау және Web-беттерді жобалайды. Безендіру тәсілдерін, web-әзірлемелердің клиенттік, серверлік, динамикалық технологияларының тәсілдерін қолданады. Заманауи құралдарды қолдана отырып WEB қосымшаларын құру әдістерін қалыптастырады. HTML, CSS, Javascript мәтіндерін белгілеу тілдерін сыни талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нақты уақыттың операциялық жүйесі
    Несиелер: 7

    Нақты уақыттың операциялық жүйесі компоненттерін, операциялық жүйе ядросы түрлерін, MS DOS, UNIX, Windows операциялық жүйелерін, Операциялық жүйелердің функциялары және қызметтерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 6

    Бұл курсты оқыту барысында матрицалар , анықтауыштар, сызықты теңдеулер жүйесін шешу, вектор, түзу теңдеулері, жазықтық, 2-ші ретті қисықтар сызықты обьектілермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Басқару модельдері мен әдістері
    Несиелер: 7

    Модельдер және басқару мақсаты. Басқарудың фундаментальді принциптері. Оптималды және адаптивті басқару модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Стереометрия
    Несиелер: 6

    Кеңістіктегі фигураларды зерттеу және есептеу дағдыларына үйретеді. Білім алушы осы пәнді игеру нәтижесінде алған білімнің сапасы жоғары оқу орындарына қойылатын талаптарына сай қалыптасады. Студент алған нәтижесінде пәнді игеріп осы білім негізінде пән ауқымында іскерлік дағдыларын толық игеріп, біліктілігін арттыра береді. Пәнді игеру арқылы қалыптасқан біліктілік пен дағдылар студентке жүйелі білім қалыптастырып, іскерлікке бейімдейтін кешенді білім-білік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі ақпараттық және коммуникациялық технология
    Несиелер: 7

    Дербес компьютерлердің заманауи талапқа сай қолдану талаптарын білу керек. Жаңа технологияның қарқынды дамуына байланысты, қолданысқа енгізіліп жатқан бағдарламаларды компьютерге жабдықтау жолдарын жетік меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Операциялық жүйелер құру негіздері
    Несиелер: 7

    Операциялық жүйелердің функциялары мен ұғымы туралы түсінік алу. Операциялық жүйенің ядросының қызметін талдау. Операциялық жүйенің эволюциясы және негізгі идеяларды іске асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өндірістік (педагогикалық) / дипломалды практика - 8 апта
    Несиелер: 8

    Дипломалды практика кезеңінде келесі міндеттер шешіледі: дипломдық жұмысты орындау үшін жеткілікті нақты материалды жинау, оның ерекшелігі мен тақырыбын ескере отырып; практикаға белгілі бір жеке тапсырмамен теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын орындайды, алынған зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту және дипломдық жұмыста әзірленетін нақты мәселелерді зерттеу әдістемесін меңгертеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тұрақтылық теориясы
    Несиелер: 7

    Тұрақтылық туралы негізгі түсініктерді меңгеру. Ақпараттық жүйе эффективтілігі және тұрақтылығы туралы ұғымдарды басшылыққа алуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Геометрия
    Несиелер: 6

    Пән бойынша берілетін тапсырмаларды толық меңгеру. Берілген курс болашақ математика мұғалімдерінің кәсіби дайындығын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 7

    Пән компьютерлердің, жүйелер мен желілердің жүйелік бағдарламалық қамтамасыздандыру құралдарын құру және жұмыс істеу принциптерін, ОЖ мақсаты мен функциялары және олардың жұмыс істеу тұжырымдамасы туралы білімді; әртүрлі ОЖ басқаруымен жұмыс істейтін компьютерде жұмыс жасау дағдыларын, ОЖ ішкі жүйелерін бағдарламалық басқару әдістерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON8

    Оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыруда ата-аналармен, әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен және кәсіптік ұйымдармен қарым-қатынасқа дайын болуы;

  • Код ON11

    Ғылыми және арнайы әдебиеттерді талдау үшін қажетті көлемде Мультимедиялық технологияларды, Схемотехника негіздерін, Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйенің негізгі бөлімдерін, бағдарламалық пакеттерін меңгереді.

  • Код ON4

    Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру.

  • Код ON1

    Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға бере алады, Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу, Құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылығы жалпы адамгершілік құндылығы туралы дағдысы болу керек.

  • Код ON3

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынып мейірімділік, шыншылдық, намыс, борыш, толеранттық, балаларға және өзінің мамандығына сүйіспеншілігі негізіндегі құндылықтар мен нормаларды білуге үйрету, Ақпарат және есептеу дағдыларын меңгереді, ақпарат жинақтау, талдау және қабылдау, мақсаттарды қоя біледі.

  • Код ON9

    Жеке іс-әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу; информатиканы оқытудың инновациялық технологияларын қолдану, пәндік дағдыларды қалыптастыру, мектеп оқушылары арасында информатикаға қызығушылық туғызу әдіс тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON6

    Педагогика және психология саласында негізгі зерттеу әдістері бойынша теориялық және практикалық білімдерін пайдалану.

  • Код ON7

    Әлеуметтік этикалық, және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, білім беру және ғылыми-әдістемелік міндеттерді шешуде студенттерді, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар жастардың жеке және типологиялық айырмашылықтарын ескере отырып, осы білімдерді қолдану, Тұлғаралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу; Грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу;

  • Код ON12

    Программалау тілінде математикалық теңдеулерді бағдарламалау, білім беру ұйымдарының технологиялық инфрақұрылымы, Web-технологияларды меңгеріп, АКТ және оларды оқу үрдісінде қолдана алады.

  • Код ON5

    Информатика саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын болуы, жаңартылған әртүрлі оқыту әдістерін меңгереді, оларды кәсіби қызметте пайдалана алады, Заманауи әлемдегі сәулет, микропроцессорлық есептеуіш жүйелерін ұсыну операциялық жүйе, компьютер архитектурасы, электронды есептеуіш машинадағы практикумының жаңа стилін меңгереді.

  • Код ON2

    Информатика саласында кәсіби қызметте жаратылыстану, информатика, математика, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, информатикалық деректерді өңдеу әдістерін, теориялық және тәжірибелік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдана біледі.

  • Код ON10

    Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, теориялық, іргелі және қолданбалы математиканы білу; практикалық міндеттерді шешу үшін физика-математикалық аппаратураны және заманауи компьютерлік технологияны қолдана алады.

6B01502 Информатика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Информатика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01502 Информатика пәні мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Информатика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Информатика көптілді топ
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top