Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Информатика в Шымкент университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыруда ата-аналармен, әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен және кәсіптік ұйымдармен қарым-қатынасқа дайын болуы;
  • Ғылыми және арнайы әдебиеттерді талдау үшін қажетті көлемде Мультимедиялық технологияларды, Схемотехника негіздерін, Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйенің негізгі бөлімдерін, бағдарламалық пакеттерін меңгереді.
  • Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру.
  • Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға бере алады, Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу, Құқықтық және демократиялық мемлекеттің құндылығы жалпы адамгершілік құндылығы туралы дағдысы болу керек.
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынып мейірімділік, шыншылдық, намыс, борыш, толеранттық, балаларға және өзінің мамандығына сүйіспеншілігі негізіндегі құндылықтар мен нормаларды білуге үйрету, Ақпарат және есептеу дағдыларын меңгереді, ақпарат жинақтау, талдау және қабылдау, мақсаттарды қоя біледі.
  • Жеке іс-әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу; информатиканы оқытудың инновациялық технологияларын қолдану, пәндік дағдыларды қалыптастыру, мектеп оқушылары арасында информатикаға қызығушылық туғызу әдіс тәсілдерін меңгереді.
  • Педагогика және психология саласында негізгі зерттеу әдістері бойынша теориялық және практикалық білімдерін пайдалану.
  • Әлеуметтік этикалық, және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, білім беру және ғылыми-әдістемелік міндеттерді шешуде студенттерді, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар жастардың жеке және типологиялық айырмашылықтарын ескере отырып, осы білімдерді қолдану, Тұлғаралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу; Грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу;
  • Программалау тілінде математикалық теңдеулерді бағдарламалау, білім беру ұйымдарының технологиялық инфрақұрылымы, Web-технологияларды меңгеріп, АКТ және оларды оқу үрдісінде қолдана алады.
  • Информатика саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын болуы, жаңартылған әртүрлі оқыту әдістерін меңгереді, оларды кәсіби қызметте пайдалана алады, Заманауи әлемдегі сәулет, микропроцессорлық есептеуіш жүйелерін ұсыну операциялық жүйе, компьютер архитектурасы, электронды есептеуіш машинадағы практикумының жаңа стилін меңгереді.
  • Информатика саласында кәсіби қызметте жаратылыстану, информатика, математика, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, информатикалық деректерді өңдеу әдістерін, теориялық және тәжірибелік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін қолдана біледі.
  • Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, теориялық, іргелі және қолданбалы математиканы білу; практикалық міндеттерді шешу үшін физика-математикалық аппаратураны және заманауи компьютерлік технологияны қолдана алады.
Top