Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04115 Digital маркетинг в Каспий қоғамдық университеті

Пәндер

  • Экономикадағы математика

    Пән экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдарын: матрицалар мен детерминанттарды, сызықтық алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін, олардың векторлары мен әрекеттерін, экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулерді, экономикалық-математикалық модельдеуді, қолданбалы математикалық модельдерді, Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын білуге және түсінуге үйретеді. Курс ақпаратты талдау арқылы аналитикалық және есептеу сауаттылығы дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пән қажеттіліктерді, ресурстарды, тауарларды, қызметтерді, қоғамдық өндірісті, экономикалық жүйелерді, меншікті, нарықты, капиталды зерттейді. Кәсіпкерлік қызмет дағдыларын қалыптастырады, факторлық кірістерді, жер аннуитетін, пайданы талдайды. Экономиканың циклдік дамуы, жұмыссыздық және оның нысандары, инфляция және оның түрлері туралы дүниетанымды қалыптастырады. Курс ақша-несие және қаржы жүйесін, экономикалық өсу факторларын, әлемдік экономиканың тенденцияларын талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерліктегі қаржылық сауаттылық және құқықтық аспектілер

    Пән білім алушыларда кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру үшін қажетті іргелі білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс қаржылық ресурстарды жоспарлауды, талдауды және бақылауды қоса алғанда, қаржылық басқарудың негізгі тақырыптарын қамтиды және кәсіпкерлік қызметті реттейтін құқықтық нормалар мен талаптарды қарастырады. Білім алушылар өз бизнесінің қаржысын қалай тиімді басқару және тәуекелдерді азайту үшін құқықтық нормаларды қалай сақтау керектігі туралы түсінік алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика

    Пән тұтынушылардың, кәсіпорындардың, Үкіметтің, әртүрлі ресурстардың иелерінің мінез-құлқын, сондай-ақ олардың арасындағы экономикалық ортадағы қатынастарды зерттейді. Курс микроэкономикалық деңгейде нарықтық орта оқиғаларын талдау, бағалау және болжау әдістемесін зерттейді. Микроэкономикалық талдау әдістерін білу таңдауды жүзеге асыруға, басқарудың ең дұрыс шешімдерін қабылдауға көмектеседі. Курс микроэкономикалық талдаудың негізгі құзыреттерін белгілейді. Теориялық талдау әдістерін практикалық мысалдармен және жағдайлармен байланыстыру ерекше ойлау тәсілін алуға және экономикалық интуицияны дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг

    Тұтынушылардың мінез-құлқын, бәсекелестік ортаны, сегментация әдістерін, баға белгілеуді, жарнаманы және сату арналарын зерттейтін пән. Ол студенттерге нарықты талдау, жылжыту стратегияларын әзірлеу және брендті басқару дағдыларын қалыптастырады. Курс клиенттерді тарту құралдарын меңгеруге, адалдықты арттыруға және динамикалық нарық жағдайында бизнесті тиімді басқаруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Пән студенттерді макроэкономика негіздерімен және макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерімен таныстыруға, макроэкономикалық талдау құралдарының кең спектрін ұсынуға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар макроэкономиканың негізгі мәселелеріне бағдарланады, негізгі макроэкономикалық модельдердің нәтижелерін біледі және қазіргі макроэкономикалық зерттеулердің бағыттарын түсінеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық математикалық әдістер

    Курс кәсіби қызмет саласына қатысты экономикалық процестерді талдау және модельдеу үшін қажетті дайындықты қалыптастырады. Талданатын жүйені дамытудың балама сценарийлеріне еліктеу мақсатында экономикалық процестерді эмпирикалық талдаудың математикалық әдістері туралы теориялық білім қамтылады; басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін қажетті талдау құралдарын таңдау және алынған нәтижелерді мазмұнды түсіндірудің практикалық дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Пән менеджменттің даму ерекшеліктерін, оның бағытын, тұжырымдамалық-қазіргі менеджменттің категориялық аппаратын, команданы қалыптастыру ерекшеліктері мен көшбасшылық сипатын, басқару іс-әрекетінің тәжірибесінде қолданылатын ұйымдық құрылымдардың негізгі түрлерін, бәсекелестердің бәсекеге қабілеттілігін бағалау және талдау әдістерін, нарықтың әлеуетін және оған кірудегі кедергілерді бағалауды, іс-шаралар жоспарын әзірлеуді, экономикалық тиімділікті базалық бағалауды қарастырады. Курс менеджмент саласында арнайы білім, білік және дағдыларды игеру арқылы білім алушылардың кәсіби өзін-өзі дамуына ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән барлық оқу бағдарламаларының студенттерінде қоршаған орта туралы, адамның экожүйелердегі рөлі және тұрақты дамуға көшу қажеттілігі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың сарқылуы, қоршаған ортаның ластануы сияқты жаһандық экологиялық сын-қатерлер жағдайында кәсіби қызметінде экологиялық факторларды ескере алатын мамандарға сұраныс артуда. Бұл курс пәнаралық сипатқа ие және экологиялық ғылымдардың негіздерінен бастап экологиялық менеджмент, заңнама, этика және тіршілік қауіпсіздігінің практикалық мәселелеріне дейінгі кең ауқымды тақырыптарды қамтиды. Дайындық бағытына қарамастан, әр студент кәсіби және күнделікті өмірде экологиялық және әлеуметтік жауапты шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік зерттеулер

    Пән маркетингтік шешімдерді қабылдаудағы белгісіздікті азайту үшін маркетингтік ақпаратты жинаудың, өңдеудің және талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі құралдары мен негізгі принциптері туралы білімді қалыптастырады. Курс студентке маркетингтік зерттеулер кешенін шарлауға, тауарлар мен қызметтер нарығын маркетингтік зерттеу әдістемесін және маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыруды басқару әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартап және бизнесті жоспарлау

    Пән стартаптарды құру және бизнес-жоспарларды әзірлеу негіздерімен таныстырады. Білім алушылар нарықты талдауды, бизнес-модельдерді әзірлеуді, қаржылық жоспарлауды, инвестицияларды тартуды және жобаларды басқаруды зерттейді. Курстың практикалық бөлігі стартап тұжырымдамасын құруды, жобаны қорғауды қамтиды. Курс шектеулі ресурстар жағдайында кәсіпкерлік, идеяларды валидациялау және бизнесті басқару дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке даму модулі (Академиялық жазу, Дизайнерлік ойлау)

    Академиялық жазу - өз ойларын қысқаша, сонымен бірге сенімді ғылыми мәтін арқылы білдіру және негіздеу қабілеті. Ол жоғары оқу орнында табысты оқудың және одан әрі ғылыми-зерттеу қызметінің маңызды аспектілерінің бірі болып табылады, соның ішінде халықаралық деңгейде Дизайнерлік ойлау - студенттерде ғылыми еңбектерде ойларын қысқа және қол жетімді түрде жеткізе білуді, пайдаланушыны түсінуге, оның проблемасын түсінуге, балама шешімдерді табуға көмектесетін нақты мәселелерді шешу әдісі мен процесін қолдана білуді қалыптастыратын өзара байланысты білім кешенін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнестің қаржылық ортасы

    Пән компаниялардың қызметіне әсер ететін қаржы жүйесінің жұмыс істеуінің негізгі элементтері мен тетіктерін ашады. Курс қаржы нарығының құрылымын, банктік және банктік емес институттармен өзара әрекеттесуді, қаржыландыру көздерін, бизнестің қаржылық шешімдеріне әсер ететін макро және микроэкономикалық факторларды қамтиды. Нарықтық жағдайды талдауға, қаржылық тәуекелдерді бағалауға, капиталға қол жеткізуге және мемлекеттік қаржы саясатының әсеріне ерекше назар аударылады. Пән сыртқы қаржылық орта және оның бизнестің тұрақты дамуы үшін маңызы туралы тұтас түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    Пән ұйымның қаржылық-шаруашылық қызметін көрсету құралы ретінде бухгалтерлік есеп жүйесі туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Курста бухгалтерлік есеп принциптері, бухгалтерлік баланстың құрылымы, типтік шаруашылық операциялар, Қос жазба, шоттар мен жазбалар, сондай-ақ есептілікті қалыптастыру қарастырылады. Активтерді, міндеттемелерді, кірістер мен шығыстарды есепке алудың практикалық дағдыларына ерекше назар аударылады. Пән қаржылық ақпаратты түсінуге және қаржылық талдауды, салық салуды және басқарушылық есепті одан әрі зерттеуге негіз қалайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пән статистикалық әдіснаманы зерттеуді қарастырады: статистикалық деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері, әдістері, жаппай әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың сандық сипаттамаларын зерттеу. Курс кәсіби қызметтің практикалық міндеттерін шешу, статистикалық ақпаратты жинау және тіркеу, бақылау материалдарын бастапқы өңдеу және бақылау, статистикалық көрсеткіштердің есептеулерін орындау және негізгі тұжырымдарды тұжырымдау үшін статистиканың негізгі әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік талдау

    Пән стратегиялық ойлау дағдыларын, нарықтық жағдайды бағалау және негізделген бизнес-шешімдерді қабылдау қабілетін қалыптастырады. Деректерді жинау және талдау әдістерін, тұтынушылардың мінез-құлқын, бәсекелестік стратегияларды және маркетингтік кампаниялардың тиімділігін зерттейді. Бұл нарықтағы бәсекеге қабілеттілікті арттыру және тауарлар мен қызметтерді сәтті ілгерілету үшін негізгі құрал.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес шешімдеріне арналған эконометрика

    Пән негізгі эконометрикалық модельдер мен оларды бағалау әдістері, статистикалық пакеттер туралы түсінік қалыптастырады, нақты статистикалық деректерді талдауға және бизнесте шешім қабылдауға эконометрикалық әдістерді қолдану дағдыларын дамытады. Курс студенттерге экономикалық жүйелердің дамуын модельдеу және болжау үшін қажетті ақпаратты өз бетінше жинауға, сақтауға, өңдеуге және бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнесте жасанды интеллектті қолдану (практикум)

    Пән бизнес мәселелерін шешу үшін жасанды интеллектті (AI) қолдануға арналған. Студенттер AI негіздерін, соның ішінде машиналық оқытуды, деректерді талдауды және чатботтарды, сондай-ақ оларды маркетингке, логистикаға, қаржыға және басқаруға біріктіруді үйренеді. Практикалық сабақтарға құралдармен жұмыс істеу және (Python, TensorFlow, Power BI), модельдер жасау және істерді талдау кіреді. Курс студенттерге процестерді оңтайландыру және шешім қабылдау үшін AI қолдануды үйретуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік құралдар мен коммуникациялар

    Пән стратегиялық жоспарлау дағдыларын, мақсатты аудиторияны талдау және тұтынушылармен тиімді өзара әрекеттесу қабілетін қалыптастырады. Ол жарнама технологияларын, PR, контент-маркетингті, әлеуметтік желілер мен цифрлық платформаларды зерттейді. Курс заманауи коммуникациялық стратегияларды пайдалана отырып, брендті басқару, ілгерілету әдістерін меңгеруге және клиенттердің адалдығын арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет-трейдинг

    Пән интернет-трейдинг жүйесі, сауда платформаларын ұйымдастыру үшін интернетті пайдалану мүмкіндіктері, демо-шот ашу мүмкіндігі бар сауда платформаларының құралдары, мәмілелерді жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты талдамалық қолдау және техникалық талдау құралдары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақша, Несие, Банктер

    Пән қаржы жүйесінің жұмыс істеуі туралы негізгі білімді қалыптастырады. Курс ақшаның табиғаты мен функцияларын, ақша айналымының тетіктерін, несие беру принциптерін, орталық және коммерциялық банктердің экономикадағы рөлін қамтиды. Банк құралдарының іскери ортаға әсеріне, қаржыландыру шарттарына, несиелік тәуекелдерге және банктік маркетингке ерекше назар аударылады. Алынған білім қаржы институттарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға, макроэкономикалық трендтерді түсінуге, бизнесті басқару мен дамытуда банк өнімдерін пайдалануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Пән әртүрлі тұтынушылардың сипаттамаларын және олардың мінез-құлқын зерттеу бойынша теориялық және практикалық білімді, қажеттіліктерді қанағаттандыру мақсатында нарықты тауарлар мен қызметтермен қанықтыруды қамтамасыз ету негізінде тұтынушылармен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • В2В маркетинг

    Пән B2B маркетингі туралы білімді қалыптастырады, оның ішінде нарықты зерттеу, маркетингтік стратегияны әзірлеу, жылжыту, өнімді ұсыну және компаниялар арасында пайда табу мақсатында деректерді талдау, өнеркәсіптік нарықтарды талдау дағдылары, B2B нарықтарындағы заманауи тәжірибелер, өнеркәсіптік нарықтағы маркетингтік шешімдерді негіздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пән кәсіпорындардағы маркетингті стратегиялық басқару, өнімдер мен қызметтер нарығының жұмыс істеуі жағдайында стратегиялық шешімдер қабылдау, нарықты және нарықтық жағдайды талдау дағдыларын; тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу (мотивтер, артықшылықтар); сұранысты бағалау және болжау, нарық сыйымдылығы, бәсекелестерге қатысты кәсіпорын үлесі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық қаржы

    Пән цифрлық технологиялардың әсерінен қаржы саласының өзгеруін зерттейді. Курс цифрлық экономиканың негізгі аспектілерін қамтиды: электрондық төлемдер, финтех шешімдері, блокчейн, криптовалюта, сандық платформалар және ақылды келісімшарттар. Цифрлық қаржы құралдарына, банктік қызметтерді цифрландыруға, қауіпсіздік және реттеу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Студенттер технологияның қаржылық модельдерді қалай өзгертетіні, бизнес-процестердің тиімділігін арттыратыны және компаниялар мен бүкіл салалар деңгейінде қаржыны басқаруда жаңа мүмкіндіктер жасайтыны туралы түсінік алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық маркетинг стратегиялары

    Пән онлайн ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру қағидаттарын зерттейді. Ерекше назар SEO, SMM, контент-маркетинг, аналитика және автоматтандыруға аударылады. Оқыту барысында стратегиялық жоспарлау, мақсатты позициялау, деректерді талдау, digital-кампанияларды басқару және олардың тиімділігін бағалау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызметтер маркетингісі

    Пән материалдық емес өнімдердің ерекшеліктеріне назар аудара отырып, қызмет көрсету саласындағы маркетингтің ерекшеліктерін ашады. Білім алушылар нарықты сегменттеу, құндылық ұсынысын қалыптастыру, қызмет көрсету сапасы мен клиенттердің адалдығын басқару әдістерін үйренеді. Практикалық тапсырмалармаркетингтік стратегияларды әзірлеу, тұтынушылардың тәжірибесін талдау және жылжыту бағдарламаларын құруды қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Пән мінез-құлық, когнитивтік және нейроғылымдар саласындағы іргелі принциптерді, жаңалықтарды және зерттеу құралдарын қолдану саласындағы білімді, дағдыларды және дағдыларды қалыптастырады. Курс осы білім салаларының қолданбалы бағыттарының ағымдағы даму тенденцияларын қарастырады. Осы салалардағы деректер мен әдістерді коммуникацияны басқару саласындағы практикалық сынуда, клиенттің профилі үшін коммуникациялық хабарламалардың әдістерін, арналарын және өзін оңтайландырумен коммуникациялық хабарламаларды жобалауда пайдалану логикасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таргеттелген жарнама және веб-талдау

    Пән цифрлық ортада дербестендірілген жарнама жүргізудің қағидаттары мен пайдаланушы деректерін талдау әдістерін зерделеуге бағытталған. Студенттер жарнама науқандарын баптау құралдарын, веб-аналитика метрикаларын түсіндіруді меңгереді және аудитория мінез-құлқын ескере отырып, маркетингтік стратегияларды оңтайландыру дағдыларын қалыптастырады, бұл бренд пен тұтынушы арасындағы коммуникация тиімділігін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару

    Пән студенттердің маркетингті басқару жүйесі туралы білімдерін және маркетинг саласында шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға, маркетинг стратегиясын әзірлеуге, нарықтық жағдайды талдауға, тәуекелдерді талдауға, ұйым қызметінің тиімділігін бағалау үшін Кәсіпорынның сыртқы ортасын талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сатудың технологиясы мен аналитикасы

    Бұл пән сатуды басқару, деректерді талдау және стратегиялық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады. Ол автоматтандырудың заманауи технологияларын, CRM жүйелерін, сұранысты болжауды, сатып алушылардың мінез-құлқын және сатуды оңтайландыру әдістерін зерттейді. Курс студенттерге аналитикалық құралдарды меңгеруге, клиенттік тәжірибені жақсартуға және коммерциялық қызметтің тиімділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық маркетинг

    Пән тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың заманауи тұжырымдамалары, тәсілдері мен әдістері негізінде өнімді әзірлеу, өндіру және өткізу бойынша кәсіпорынның басқару әдістері мен функциялары жүйесі ретінде практикалық маркетинг туралы білімді, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалауды ескере отырып, маркетингтік стратегияларды қалыптастыру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік маркетинг

    Пән әлеуметтік маркетингті Денсаулық сақтау, білім беру, қоршаған ортаны қорғау саласындағы көптеген әлеуметтік мәселелерді әлеуметтік маркетинг құралдары арқылы шешуге бағытталған қызмет түрі ретінде зерттейді: фандрайзинг, сатуды ынталандыру (коммерциялық сектор үшін) және демеуші брендтердің арнайы акцияларын ұйымдастыру (қоғамдық ұйымдар мен коммерциялық компаниялардың бірлескен акциялары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд менеджменті

    Пән брендтің көп қырлы тұжырымдамасын, қазіргі жағдайда брендтердің маңыздылығының арту себептерін зерттейді, олардың түрлері, принциптері, заманауи модельдері мен стратегиялары, брендтің құндылығын бағалау тәсілдері сипатталады. Курс жоғары бәсекеге қабілетті нарық жағдайында бренд менеджменті саласындағы теориялық білім мен кәсіби дағдыларды игеру кезінде құзыреттілікті қалыптастыруға және компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау қабілетіне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық жарнама

    Пән цифрлық жарнама туралы білімді қалыптастырады, Интернет, әлеуметтік желілер, цифрлық дисплейлер, ақылды құрылғылар, ұтқыр коммуникациялық құрылғылар, тапсырыс беру, сатып алу, орналастыру және цифрлық жарнаманы жүзеге асырудың тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Пән халықаралық маркетингтің ерекшелігі, фирма қызметінің халықаралық ортасын зерделеу ерекшеліктері, сыртқы нарықтағы жұмыс тактикасы мен стратегиясы, кәсіпорындар мен ұйымдардың практикалық қызметінде Халықаралық маркетингтің принциптері мен әдістерін қолдану дағдылары; сыртқы нарықтардағы кәсіпорындардың нарықтық мінез-құлқының әртүрлі стратегияларын талдау туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнеске салық салу

    Пән білім алушыларда салықтық жүйе мен кәсіпкерлік қызметтегі салықтық жоспарлау қағидаттары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курста салық түрлері, заңды және жеке тұлғаларға салық салу ерекшеліктері, салық салу режимдері, салық тәуекелдері және Бизнестің міндеттемелері қарастырылады. Салық органдарымен өзара іс-қимылдың практикалық аспектілеріне, салық жүктемесін талдауға, заңнаманы ескере отырып, салық төлемдерін оңтайландыруға ерекше назар аударылады. Курс басқарушылық шешімдер қабылдауға және компанияның ашық, тиімді салық саясатын құруға көмектеседі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің методологиясы

    Пән студенттердің ғылыми проблеманы өз бетінше табу және экономика мен басқару саласында ғылыми зерттеулерді сауатты негіздеу, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастырады. Осы пәнді зерделеу қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып танымдық және зерттеу қызметін ұйымдастыру және оңтайландыру бойынша құзыреттерді алуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық индустриядағы жарнамалық менеджмент

    Пән цифрлық маркетингтегі жарнаманы басқару саласындағы білімді, дәстүрлі жарнама алдындағы цифрлық жарнаманың артықшылықтарын, фирманың маркетингтік және бизнес-стратегияларын ескере отырып, компанияның дамуын басқару және цифрлық маркетинг саласында тиімді шешімдер қабылдау үшін менеджментті пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инвестицияларды басқару

    Пән инвестициялық шешімдер қабылдау және инвестициялық ресурстарды тиімді басқару саласында білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде инвестициялардың түрлері мен көздері, инвестициялық жобаларды бағалау әдістері, инвестициялық тәуекелдерді басқару, инвестициялық портфельді қалыптастыру және әртараптандыру зерттеледі. Нақты және қаржы секторларындағы инвестициялау стратегиясына, кірістер мен тәуекелдерді талдауға, сондай-ақ нарықтық белгісіздік жағдайында инвестициялық жоспарлау тәжірибесіне ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қолданыстағы құқықтық және әлеуметтік нормаларды, қолда бар ресурстар мен шектеулерді негізге ала отырып, қойылған міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологиялар мен жүйелік тәсілді қолдана отырып, ақпаратты іздеуді, сыни талдауды және синтездеуді жүзеге асыру; өз уақытын басқару, командада жұмыс істеу және толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтырудың тиісті деңгейін қолдау; табиғи ортаны сақтау үшін өмір сүрудің қауіпсіз жағдайларын жасау және қолдау
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде әлеуметтік өзара қарым-қатынас пен іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру; әлеуметтік-тарихи, этикалық және философиялық контексте қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін ілгерілету
  • Цифрлық маркетинг стратегиялары саласында білімге ие, заманауи онлайн құралдарды қолданады, мақсатты позициялау, digital-кампанияларды басқару және деректерді талдау дағдыларын көрсетеді, сондай-ақ маркетингтік шешімдердің тиімділігін арттыру үшін стратегиялық ойлауды пайдаланады
  • Бизнес пен экономикалық қатынастарға, соның ішінде маркетингке, қаржыға, экономикаға қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану.
  • Маркетингтік шешімдер қабылдауға арналған заманауи фреймворктар мен цифрлық құралдарға негізделген дерекқорды басқару жүйелерін жобалау, құру және әзірлеу дағдыларын меңгерген
  • Қолданбалы бағдарламалық өнімдерді, заманауи цифрлық платформаларды, технологияларды тиімді пайдаланады, өнімді тарату арналарын құру және түпкілікті сатып алушыға жеткізу үшін деректерді өңдеудің техникалық құралдарын бейімдей алады
  • Нарықты маркетингтік зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып, әлеуметтік желілер, соның ішінде халықаралық нарықтар арқылы тауарлар мен қызметтерді ілгерілетеді
  • Нарықтық конъюнктураны ескере отырып, өнімнің/компанияның нарықтағы позициясын жақсарту бойынша ұсыныстар жасай алады
  • Соңғы цифрлық технологияларды қолдана отырып, әр түрлі сандық жарнамалық арналарды саралау және қолдану арқылы электрондық коммерция дағдыларын көрсетеді
  • Бизнестің қаржы ортасын бағалайды, қаржылық сауаттылық қағидаларын қолданады, ақша, несие және банктердің функцияларын талдайды, цифрлық қаржы құралдарын пайдаланады, инвестициялық шешімдерді негіздейді, салық міндеттемелерін есептейді және бухгалтерлік операцияларды белгіленген стандарттарға сәйкес рәсімдейді

Ұқсас БББ

Top