Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Кәсіптік оқыту в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнында студенттер: кәсіптік педагогика пәніне жалпы сипаттамасын. Кәсіптік-педагогикалық қызметің. Кәсіптік оқыту педагогының жеке тұлғасын. Кәсіптік оқыту педагогының кәсіптік-педагогикалық мәдениетін. Кәсіптік оқыту педагогтарын дайындауын. Кәсіптік оқыту педагогының ісәрекетінің және жеке тұлғасының кәсіпқойлығын. Өндірістік оқыту шеберін. Өндірістік оқыту шеберінің педагогикалық біліктілігін дамыту және қалыптастыруын. Педагогикалық шеберлігін. Кәсіптік білім беру жағдайындағы ынтымақтастық педагогикасын менгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәннің мазмұны педагог мамандығы бойынша студенттерді дайындаудың жалпы педагогикалық жүйесіндегі орталық модульдердің бірі ретінде оқытудың объектісі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Бейіндік оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері, базалық және бейіндік пәндер, қолданбалы курстар және бейіндік оқыту кезінде таңдау бойынша курстар мазмұнының өзара байланысын жүргізу тетігі қарастырылады.Пәннің мақсаты алдын-ала және бейіндік ерекшеліктерін ашу мектепте бейіндік оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру. Инклюзивті білім беру барлық балалар әртүрлі оқытуды қажет ететін тұлға болып табылады деген ұстанымға бағытталған әдіснаманы дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 4

    Кәсіптік білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджменттің негіздері, пәннің ғылыми ұғымдары сипатталады. Пәннің мақсаты педагогикалық менеджмент теориясы мен практикалық тәжірибені, менеджердің қызмет жүйесінің моделін талдау негізінде білімді қалыптастыру, сонымен қатар практикада менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Педагогиканы оқыту мазмұнын, педагогикалық ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдерін және қазіргі педагогиканы зерттеу пәнін қарастырады. Адам өмірінің анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, педагогикалық процестердің негізгі механизмдерін талдау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы ғылыми білімнің базалық жүйесі оқытылады. Пәннің мақсаты алынған білімнің дұрыстығын, көлемін, тереңдігі мен шынайылығын анықтау, танымдық іс-әрекеттің сипаты туралы, оқу процесіндегі тәуелсіздік пен белсенділік деңгейі туралы ақпарат алу, оларды оқыту әдістерінің, нысандары мен тәсілдерінің тиімділігін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджменттің негіздері, пәннің ғылыми ұғымдары сипатталады. Пәннің мақсаты педагогикалық менеджмент теориясы мен практикалық тәжірибені, менеджердің қызмет жүйесінің моделін талдау негізінде білімді қалыптастыру, сонымен қатар практикада менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Шындықтың арнайы реалистік бейнелері, студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытудың шексіз мүмкіндіктері сипатталған. Пәннің мақсаты білім алушының шығармашылық ойлауын, форманың құрылымын көру, түсіну және осы форманы қиял кеңістігінде бейнелеу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 5

    және кәсіпке баулу мұғалімдерін оқушыларды еңбек пен кәсіпке дайындау бойынша оқыту мен тәрбиелеуді тиімді ұйымдастыруға қажетті теориялық негіздермен және практикалык ептіліктермен каруландыру мақсаттарын алға қояды. Мақсаты: қоғам мен мемлекеттің стратегиялық мүддесін қанағаттандыратын, халықаралық еңбек рыногында бәсекелес бола алатын адамды қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түстану
    Несиелер: 5

    "Түстану" түстану заңдарын практикалық қызметте қолдануға шығармашылық және ғылыми көзқарастардың байланысын орнатуға мүмкіндік береді.Пәннің мақсаты теориялық және практикалық материалдардың тығыз байланысын қолдана отырып, студенттер дәрістер мен практикалық сабақтарда түс ғылымының дамуындағы қалыптасқан және жаңа тенденциялармен танысуға мүмкіндік беру үшін қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Композиция
    Несиелер: 5

    Композициядағы жұмыстың реттілігі, жарық-ауа және сызықтық перспектива теориясы, композицияның түрлері, заңдары мен ережелері қарастырылады. Пәннің мақсаты бейнелеу өнері - композиция, сурет, кескіндеме, мүсін және пластикалық анатомия негізінде көркем–эстетикалық образ жасау дағдыларын қалыптастыру, бейнелеу-экспрессивті құралдар мен пластикалық негіздерге ие болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өнімнің көркемдік құндылығы мен тұтынушылық қасиеттерін беру мақсатында металл және металл емес материалдарды өңдеудің әдіс-тәсілдерін дамыту.Жаңа материалдар жасау және бұйымдар шығару, материалдарды өңдеудің заманауи технологиялары саласындағы жобалық және өндірістік-технологиялық қызмет сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киіз бұйымдарын көркем өңдеу/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуетті қабілеттерді ашу және дамыту, эстетикалық тәрбиені қалыптастыру, әлемдік көркем мәдениеттің рухани құндылықтарымен таныстыру.Киіз бұйымдарын дайындаудың заманауи технологияларын қолданудың практикалық тәжірибесі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу практикумы
    Несиелер: 5

    Жаңа материалдар жасау және бұйымдар шығару, материалдарды өңдеудің заманауи технологиялары саласындағы жобалық және өндірістік-технологиялық қызмет сипатталған. Пәннің мақсаты өнімнің көркемдік құндылығы мен тұтынушылық қасиеттерін беру мақсатында металл және металл емес материалдарды өңдеудің әдіс-тәсілдерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технология пәнін оқыту теориясында жаңа әдісті пайдалану
    Несиелер: 5

    Болашақ маманды педагогикалық қызметке даярлау, нақты технологиялық процестер барысында шығармашылық ойлауды, техникалық қабілеттер мен байқауды дамыту қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технология пәнін оқыту әдістемесі мен практикумы
    Несиелер: 5

    Мектепте технологияны оқыту әдістемесі, еңбек тәрбиесін ұйымдастырудың формалары мен әдістері, мектепке арналған заманауи технологиялар бағдарламалары және олардың ерекшеліктері, әр түрлі технологиялық сабақтарды құрастыру және іске асыру дағдылары оқытылады. Пәннің мақсаты студенттерді шығармашылық педагогикалық қызметке дайындау дағдыларын, балаларды оқыту және тәрбиелеу үшін практикалық дағдыларды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Керамикалық бұйымдарды дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән керамика технологиясын игеру арқылы ғылыми және көркемдік дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған. Мақсаты: керамикалық бұйымдарды дайындау технологияларын қолдану саласындағы практикалық қызмет барысында техникалық ойлау негіздерін қалыптастыру үшін жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киімді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың кез келген бұйымды дәлдік, эстетикалық талғам және өзіндік сапалы тігу дағдыларын дамыту.Қазіргі заманғы сәнде жеке бейнені іздеуге және жасауға бағытталған шығармашылық тұлғаны қалыптастыру үшін теориялық және практикалық негіз туралы білім сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы бойынша жаңа технология әдістерін пайдалану
    Несиелер: 5

    Сызба геометриясының әдістері техникалық сызу есептерін шешудің теориялық негізі болып табылады. Пәннің мақсаты студенттерде сызба геометриясы, кеңістіктік көріністер және кеңістіктік қиял дағдылары - инженерлік ойлаудың жоғары деңгейін сипаттайтын және қолданбалы есептерді шешуге қажетті қасиеттерді дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киімді көркем безендіру
    Несиелер: 5

    Теориялық және практикалық сабақтарды біріктіру әдістері киімдегі сәндік әрлеу түрлері туралы неғұрлым толық идеяға ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге тұтынушыға байланысты костюмді безендірудің ерекшеліктері мен принциптеріне байланысты білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдар мен былғарыны көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Тоқыма материалдарын объектілерді жобалау және жасау үшін қажетті матаны көркем бояу техникасында көркем өңдеу туралы білім сипатталған. Пәннің мақсаты тоқыма материалдарымен, оның ішінде материалдардың жаңа түрлерімен шығармашылық жұмысты үйрету арқылы қоршаған әлемді тануға деген тұрақты ынтаны қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Батик өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сәндік-қолданбалы шығармашылықтың бір түрі-матаға көркем сурет салу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін қажетті жағдайлар жасау.Кескіндеме өнері осы өнер саласындағы көркемдік дәстүрлермен, сондай-ақ жеке білім беру және шығармашылық көркемдік және эстетикалық қажеттіліктермен сипатталады.Кескіндеме өнері осы өнер саласындағы көркемдік дәстүрлермен, сондай-ақ жеке білім беру және шығармашылық көркемдік және эстетикалық қажеттіліктермен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік бағдар берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мұғалімдер мен психологтардың қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес қабілеттері мен бейімділіктерін ескере отырып, әр оқушының кәсіби мүдделері мен қабілеттерін қалыптастыру және мамандық таңдауға ықпал ету бойынша мақсатты жұмысы сипатталған. Пәннің мақсаты жалпы білім беретін мектептер мен техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарының оқушыларын кәсіптік бағдарлауды жүргізуге кәсіптік оқыту педагогінің кәсіптік дайындығын қалыптастыра отырып, қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем еңбек теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Қоршаған әлемде өнерді, дизайн мен технологияны саналы қабылдауды қалыптастыру, Қазақстан мен әлем халықтарының көркем-мәдени мұрасы сипатталады. Пәннің мақсаты өскелең ұрпақтың рухани мәдениеті туралы білімдерін, халық дәстүрлеріне, басқа халықтардың шығармашылығына, сондай-ақ қазіргі заманғы сәндік өнер туындыларына ұқыпты қарауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Cәндік-қолданбалы өнер
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың халық өнеріне, қазіргі заманғы сәндік-қолданбалы өнерге деген қызығушылығын қалыптастыру, сәндік бұйымдарды жасаудағы шығармашылық белсенділікті арттыру үшін маңызды пәнаралық байланыс қарастырылады. Пәннің мақсаты білім алушының тұлғасын, оның шығармашылық қабілетін және сәндік-қолданбалы өнерді зерттеу арқылы жеке дарынын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кондитерлік өнімдерді дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге кондитерлік өнімдердің технологиясы, осы өнімдерді өндірудің технологиялық процестерін басқару әдістері туралы теориялық және практикалық білім беру. Кондитерлік өнімдерді өндіруде қолданылатын технологиялық жабдықтардың жұмыс принциптері мен пайдалану ережелері туралы білім қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік білімнің политехникалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты политехникалық және кәсіптік білім беру жүйесі туралы түсінік қалыптастыру.Политехникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің элементтері мен мазмұны зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тамақтану технологиясы мен практикумы
    Несиелер: 5

    Бұл қоғамдық тамақтанудағы ғылыми-техникалық прогрестің, тамақ дайындаудың заманауи технологиялық процестерінің негізгі бағыты болып саналады. Пәннің мақсаты студенттердің қоғамдық тамақтанудың аспаздық және кондитерлік өнімдерін әзірлеу, өндіру, іске асыру және сапасын бағалау бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кәсіптік және орта арнайы білім беру мекемелерінде жалпы кәсіптік және арнайы пәндер бойынша оқыту процесін ұйымдастыру, жүзеге асыру, бақылау және түзету бойынша тәжірибені меңгеру.Пән негізгі теориялық және педагогикалық дайындықты қамтамасыз етеді. Оны зерттеу нысаны техникалық пәндерді оқыту әдістемесі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әлем халықтарының рухани және мәдени құндылығы, білім алушының жеке қасиеттерін тәрбиелеу және дамыту, көркем шығарма мен көрерменнің қарым-қатынас актісі ретінде қарым-қатынасы сипатталады. Пәннің мақсаты бейнелеу өнері тарихы саласында алған біліктері мен дағдылары негізінде білім алушының көркем-эстетикалық тұлғасының білімін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағаш өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Технологиялық сабақтарда білім беру мекемелеріндегі кәсіби қызметте, сондай-ақ техникалық шығармашылық үйірмелеріндегі қосымша білім беру жүйесінде қажетті ағаш өңдеу технологиясы бойынша қызмет негіздері сипатталған. Пәннің мақсаты ағаштан жасалған бұйымдарды арнайы өңдеу және кәдеге жарату, жасалатын заттың бетін тегістеу, нақыштау бедерін салу, ағаш бетін қыздырылған металмен бояу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеудің теориясы, станоктар және құрал-саймандар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кесудің прогрессивті түрлерін, құралдар мен станоктардың конструкцияларын, кесудің ұтымды режимдерін, тиімді аспаптық материалдарды қолдану арқылы кесу процесінің өнімділігі туралы білімді қалыптастыру.Кесу арқылы алынған өнімдердің дәлдігі мен сапасын арттыру сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жазықтықтағы шындықтың түрлі-түсті байлығын көруге және жеткізуге, өз ойларын жеткізу үшін пластикалық тілді меңгеруге үйрету.Кескіндеме жұмыстарының негізгі кезеңдері, табиғатты көркем игеру дағдыларын дамыту, визуалды ақпаратты жинақтау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін басқару
    Несиелер: 5

    Сабақты жоспарлау мен ұйымдастыруда басқарушылық білім мен дағдыларды қолдану қажеттілігі, оқытудың заманауи процесін басқаруға қажетті әдістемелік және психологиялық біліммен байланыс қарастырылады. Пәннің мақсаты-оқу сабағында танымдық іс-әрекетті басқару тетіктерін зерделеу және осы процестің өзіндік тәсілдерін құру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді жаңа технологиялық әдіспен оқыту
    Несиелер: 5

    Коррекциялық оқытудың мақсаттары мен міндеттеріне қатысты арнайы педагогика мәселелері бойынша теориялық дайындық қажеттілігі сипатталған. Пәннің мақсаты студенттердің болашақ кәсіби қызметінде алған білімдерін ескере отырып, арнайы білім беру саласындағы кәсіби қызметке теориялық дайындығы туралы білімдерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүсіндеу
    Несиелер: 6

    Болашақ мамандардың шығармашылық қабілеттерін, қиялын және көркемдік талғамын дамыту қарастырылады. Пәннің мақсаты көркем білім беру, эстетикалық тәрбие, рухани-адамгершілік даму үшін жағдай жасау дағдыларын дамыту, көркем шығармашылық саласындағы бастапқы білім, дағдылар кешенін қалыптастыру, ұсақ моториканы, кеңістіктік ойлауды және эстетикалық талғамды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың техникалық шығармашылығын модельдеу және конструкциялау
    Несиелер: 5

    Оқушылардың іздеу танымдық міндеттерін шешу, техникалық құрастыру және модельдеу саласындағы жобалық іс-әрекет, сондай-ақ әртүрлі материалдар мен құралдармен жұмыс істеу дағдылары процесінде арнайы құзыреттілігі сипатталады. Пәннің мақсаты модельдеу және құрастыру арқылы оқушылардың танымдық қызығушылықтары туралы білімдерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайнның конструкторлық технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты технология ерекшеліктерін ескере отырып, бұйымдардың конструкцияларын әзірлеу үшін жобалардың техникалық сызбаларын орындау, бұйымдарды дайындаудың технологиялық карталарын әзірлеу үшін қажетті негізгі білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру.Жеке тұлғаның (студенттің) шығармашылық ойлауын, техникалық және сәндік жоспар объектілерін құрастырудағы білімін, жеке қабілеттері мен практикалық іскерлігін қалыптастыру және дамыту, техникалық шығармашылық және өнертапқыштық міндеттерді шешу, тұрмыстық техникалық жүйелерге қызмет көрсету, жөндеу және баптау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты негізгі теориялық білімді, сондай-ақ практикалық дағдыларды, объектілерді бейнелеудегі композициялық шешімдерді қалыптастыру. Композицияның негізгі принциптері, стилизация, графикалық құралдардың әртүрлілігі және олардың мүмкіндіктерін қоршаған әлемнің сәндік бейнесінде қолдану туралы негізгі ақпарат ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеудің жаңа технологиялық теориясы
    Несиелер: 5

    Технологиялық жабдықтардың, құралдар мен құрылғылардың схемалық сызбалары, оларды алу және өңдеу әдістерін ескере отырып, дайындамалар мен бөлшектер конструкцияларының технологиялық негіздері зерттеледі. Пәннің мақсаты қазіргі заманғы технологияларды дамытудың перспективалық бағыттарын зерделеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зергерлік бұйымдарды дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қарапайым зергерлік бұйымдарды жасау бойынша жұмыстарды орындау үшін қажетті білім алушылардан білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру қабілетін дамыту.Металл зергерлік бұйымдарды жасаудың өзекті мәселелерін түсіну зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Текстильді көркем өңдеу: материал және тері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тоқыма материалдарымен, оның ішінде материалдардың жаңа түрлерімен шығармашылық жұмысты үйрету арқылы қоршаған әлемді тануға деген тұрақты ынтаны қалыптастыру.Тоқыма материалдарын объектілерді жобалау және жасау үшін қажетті матаны көркем бояу техникасында көркем өңдеу туралы білім сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Текстильді жаңа әдіспен көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 5

    Жаңа әдістерді қолдана отырып, тоқыма материалдарын көркем өңдеудің тақырыптық және технологиялық негізінде қолөнерге деген қызығушылық қарастырылады. Пәннің мақсаты тоқыма материалдарымен шығармашылық жұмыс арқылы қоршаған әлемді тануға тұрақты уәждемені қалыптастыра отырып, білімді дағдыландыру, сондай-ақ практикалық іс-әрекетке қажеттілікті қанағаттандыра отырып, тұлғаның жан-жақты дамуын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Сәндік-қолданбалы өнердің негізгі заңдылықтарын талдай алады, парақ жазықтығында сурет салу, көркем және өнеркәсіптік бұйымдардың эскиздерін жасай алады, сонымен қатар мәдениеттің таралу орны бойынша өнер туындыларын анықтай алады, мамандандырылған Білім беру бағдарламасының жекелеген пәндерін студенттердің әртүрлі санаттарын олардың қабілеттеріне сәйкес толық білім алу үшін терең зерттеуді түсіне алады, тоқыма бұйымдарын жаңа әдістермен көркемдік безендіруді қолдана алады, мультимедиялық оқулықтарды, пәндерді оқытуда эксклюзивті курстардың электрондық нұсқаларын пайдалана алады, кескіндеменің әртүрлі түрлері мен жанрларындағы шеберлікке ие бола отырып, көркемдік еңбек пен танымдық қызметті басқара алады, қоршаған әлемді эстетикалық қабылдауын және білім алушының дамуына шығармашылық тұлғаның рөлін түсіндіре алады, суық батик техникасында күрделі емес сәндік композицияларды орындай алады, кәсіби-техникалық жабдықта арнайы пәндердің маңыздылығын бағалай отырып және орта білім бере алады.

  • Код ON1

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде құжаттама жасау үшін теориялық және практикалық білімді қолдана алады. зерттелетін саладағы негізгі ұғымдардың мазмұнын түсінеді, талқылайды, түсіндіреді, жіктейді; ғылыми зерттеу дағдыларын игереді, олардың мазмұнын анықтау үшін кәсіби саладағы әлеуметтанулық, саясаттанулық, мәдениеттанулық, психологиялық проблемалардың өзара байланысын талқылауды біледі және үйренеді; ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін философиялық және әлеуметтік-саяси білімнің негіздерін, Қазақстанның тарихи дамуының кезеңдері мен заңдылықтарын пайдаланады, экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалау үшін экономикалық теорияның бағыттарын талдайды, салауатты және толыққанды өмір сүру деңгейін қамтамасыз ету үшін дене шынықтыру деңгейін қолдайды

  • Код ON2

    Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік мақсатын, міндеттерін, функцияларын, мазмұнын, формалары мен әдістерін дәлелдей отырып, негізгі педагогикалық құбылыстардың мәнін бағалай алады, оқыту және білім беру процестерін талдай алады, оқытушының студенттік аудиториядағы мінез-құлық ережелерін қолдана алады.

  • Код ON7

    Критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы ғылыми білімнің базалық жүйесіне ие бола отырып, сондай-ақ теориялық білім мен дизайнерлік жобаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын пайдалана алады, білім беру саласына SMART-технологияларды қолдана алады, кәсіби білім берудің даму перспективаларын талдай отырып, кәсіби педагогиканың заманауи тәсілдерін ашуға қабілетті.

  • Код ON4

    Жұмыста модельдеудің әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, PHP көмегімен әртүрлі күрделіліктегі веб–сайттарды жасай алады, жеке жоғары көркем бұйымдарды жасау дағдыларын қолдана алады, нысандарды бейнелеу техникасына ие болады және суреттегі түстерді үйлесімді түрде үйлестіреді, сонымен қатар өңдеу техникасы мен әртүрлі материалдарды қолдану әдістерін қоладанды, қарапайым жұмыс әдістерімен теріні өңдеудің технологиялық процесін қолдана отырып, сән талаптарын ескеріп, белгілі бір фигураға арналған дизайн сызбаларын жасай алады.

  • Код ON8

    Кәсіптік оқытуда заманауи білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану үшін маңызды негізгі ұғымдар мен терминдерді игере отырып, жалпы пәндер бойынша білімді қолдана алады, оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастырудағы оң және теріс тұстарды анықтай алады, ғылыми-теориялық білім деңгейін қалыптастырады, практикада қолданады.

  • Код ON3

    Ұйымдастырушы педагогтың жұмысы мен функционалдық міндеттерін талдай алады және алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алады, құрылымдар мен құрылыстардағы материалдарға сыртқы ортаның әсер ету шарттарын анықтай алады, жазықтықтың және кеңістіктің модельдерін геометриялық қалыптастырудың, құрудың және өзара қиылысудың негізгі заңдылықтарын түсіне алады, технологиялық процестердің негізгі параметрлеріне, шикізат қасиеттеріне, тамақ өнімдерін өндірудің жаңа технологиялық процестерін әзірлеу дәйектілігіне ие болады, сондай-ақ композицияның тоналды, түсті, сызықтық шешу дағдыларын қолданады, керамикалық материалдың құрылымы мен құрамының өзара байланысын және ағаш өңдеу технологиясын талдайды, жүн бұйымдарындағы көркемдік идеяларын жүзеге асырады.

  • Код ON5

    Педагогикалық менеджментті және заманауи технология мұғалімінің кәсіби дағдыларын дамытуға, кәсіби қызметте теориялық білімдерін қолдануға және тәрбие істерінің сценарийлерін дайындауға, технологияны оқытудың инновациялық әдістерін қолдануды дамытуға, өнімді өндірудің әртүрлі әдістерін және оқушылардың шығармашылық әлеуетін іске асырудың әртүрлі тәсілдерін қолдануға қабілетті.

6B01401 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық және телекоммуникациялық жүйелер университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін дайындау (Жалпы білім беретін кәсіптік оқыту және тәртіпті)
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top