6B01401 Кәсіптік оқыту в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіптік білім берудің теориясы мен тәжірибесін жетік меңгерген және оқу орындарында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын ізденімпаз кәсіптік оқыту педагогтарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Бейнелеу өнерінің тарихы
Пән студенттерді бейнелеу өнері мен мәдениет саласындағы адамзаттың тарихымен және ең үлкен жетістіктерімен таныстырады, мұнда осы пәннің негізгі міндеті әлемдік мәдениет контекстінде бейнелеу өнерін дамыту туралы жүйелі идеяны қалыптастыру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Пән болашақ мұғалімнің жеке басының кәсіби бағытын қалыптастырады, педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу негізінде оның педагогикалық ойлауын, инновациялық педагогикалық қызметке дайындығын дамытады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
Бейіндік оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері, базалық және бейіндік пәндер, қолданбалы курстар және бейіндік оқыту кезінде таңдау бойынша курстар мазмұнының өзара байланысын жүргізу тетігі қарастырылады. Пәннің мақсаты алдын-ала және бейіндік ерекшеліктерін ашу мектепте бейіндік оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық ғылымның бөлімі ретінде тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәні білім алушыларға ғылыми-зерттеу және педагогикалық тәжірибе нәтижесінде дамыған тәрбие теориясы туралы толық түсінік береді. Болашақ маман иесіне тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы, тәрбие жұмысын технологиясы мен жүргізу әдістемесі туралы білім беруді қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Болашақ мамандарда зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және таңдалған тақырып бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды іріктеп алу, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою дағдыларын қалыптастыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен мінез-құлық үлгілерін зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері)
Болашақ мамандарда экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, кәсіпкерлікті жүргізудің нақты ережелері мен тәсілдерін және кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру, кәсіпкердің іскерлік этикалық мінез-құлық қағидаларын зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер
Пән заманауи эстетикалық талаптардың кешеніне жауап беретін, сәндік композицияны, техниканы меңгерген, жеке жоғары көркемдік бұйымдар жасай алатын студенттерді даярлауға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
Табиғат және қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын, энергияның тірі жүйелер арқылы ағып өтуі және заттар айналымының заңдылықтарын, экологиялық жүйелердің және бүкіл биосфераның қызмет атқару заңдылықтарын, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері және адамның мекендеу ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуді және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғану жүйесімен еңбек қауіпсіздінің негіздері туралы кешенді білім беру. Білім алушылардың бойына экологиялық тұрақтылықты дамыту үшін ластаушы заттардың шығарындылары экожүйелердің ассимиляция қабілетінен аспауы керек тіршілікті ұйымдастыруды және адамның тіршілік әрекетінде кездесетін әртүрлі қауіпті жағдайларда тірі қалудың алғы шарттарын үйрету және кәсіпорындардағы қауіпсіздік пен еңбекті қорғау қызметінің негізгі аспектілерін қамтитын білім мен дағды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Кәсіптік оқыту әдістемесі пәні кәсіптік оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін қарастырады, сонымен қатар педагог қызметінің әдістемелік аспектілерін және оқу пәндерін оқыту әдістемесін сипаттайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін және оның даму тарихын, әлемдік педагогикалық мұраларды анықтау мен тұтас педагогикалық үдеріс теориясы мен практикасын педагогикалық технологиялар арқылы жүзеге асыру және педагогикалық қарым-қатынасты орната алу және өзара әрекеттестікті жүзеге асыру мәселелері қарастырылады. Мақсаты: білім алушының білім беру жүйесінде педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру негізіндегі дүниетанымдық ұстанымын дамыту және теориялық білімдерін практикалық біліктіліктерге алмастыру қабілеттері ретінде түйінді құзіреттіліктер жиынтығын (зерттеушілік, дидактикалық, тәрбиелік, коммуникативті, ақпараттық және т.б.) қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру.Инклюзивті білім беру барлық балалар әртүрлі оқытуды қажет ететін тұлға болып табылады деген ұстанымға бағытталған әдіснаманы дамыту. Мақсаты: Инклюзивті білім беру ұйымдарының мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету модельдері туралы түсініктер қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық сурет негіздері
Пән бейнелеу сауаттылығының теориялық және әдістемелік сұрақтарын, композиция негіздерін, перспективаларын, пропорцияларын, көлеңке заңдары және пластикалық анатомия заңдарын қарастыратын, пішіні, көлемі мен құрылымы туралы түсінік беретін суреттегі негізгі оқу тапсырмаларының толық көлемін қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Композиция
Пәннің мақсаты бейнелеу өнері - композиция, сурет, кескіндеме, мүсін және пластикалық анатомия негізінде көркем–эстетикалық образ жасау дағдыларын қалыптастыру, бейнелеу-экспрессивті құралдар мен пластикалық негіздерге ие болу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Курсты оқудың мақсаты экономикалық ойлау тәсілін дамыту, экономикалық қатынастар саласындағы жауапкершілік пен адамгершілік мінез-құлықты тәрбиелеу, экономиканың қарапайым мәселелерін шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдану тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түстану
"Түстану" түстану заңдарын практикалық қызметте қолдануға шығармашылық және ғылыми көзқарастардың байланысын орнатуға мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты теориялық және практикалық материалдардың тығыз байланысын қолдана отырып, студенттер дәрістер мен практикалық сабақтарда түс ғылымының дамуындағы қалыптасқан және жаңа тенденциялармен танысуға мүмкіндік беру үшін қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Керамикалық бұйымдарды дайындау технологиясы
Пән керамика технологиясын игеру арқылы ғылыми және көркемдік дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған. Мақсаты: керамикалық бұйымдарды дайындау технологияларын қолдану саласындағы практикалық қызмет барысында техникалық ойлау негіздерін қалыптастыру үшін жағдай жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Технологияны оқытудың теориясы мен әдістері
Болашақ маманды педагогикалық қызметке даярлау, нақты технологиялық процестер барысында шығармашылық ойлауды, техникалық қабілеттер мен байқауды дамыту қарастырылады. Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге пәнді оқу кезінде мектепте технологияны оқытуға қажетті теориялық, практикалық және әдістемелік дайындық беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тоқыма материалдар мен былғарыны көркем өңдеу
Тоқыма материалдарын объектілерді жобалау және жасау үшін қажетті матаны көркем бояу техникасында көркем өңдеу туралы білім сипатталған. Пәннің мақсаты тоқыма материалдарымен, оның ішінде материалдардың жаңа түрлерімен шығармашылық жұмысты үйрету арқылы қоршаған әлемді тануға деген тұрақты ынтаны қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Технология пәнін оқыту әдістемесі мен практикумы
Мектепте технологияны оқыту әдістемесі, еңбек тәрбиесін ұйымдастырудың формалары мен әдістері, мектепке арналған заманауи технологиялар бағдарламалары және олардың ерекшеліктері, әр түрлі технологиялық сабақтарды құрастыру және іске асыру дағдылары оқытылады. Пәннің мақсаты студенттерді шығармашылық педагогикалық қызметке дайындау дағдыларын, балаларды оқыту және тәрбиелеу үшін практикалық дағдыларды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты – студенттердің оқу орындарында арнайы пәндерді оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін мақсатты түрде меңгеруіне ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киімді модельдеу
Қазіргі заманғы сәнде жеке бейнені іздеуге және жасауға бағытталған шығармашылық тұлғаны қалыптастыру үшін теориялық және практикалық негіз туралы білім сипатталады. Пәннің мақсаты білім алушылардың кез келген бұйымды дәлдік, эстетикалық талғам және өзіндік сапалы тігу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киіз бұйымдарын көркем өңдеу
Киіз бұйымдарын дайындаудың заманауи технологияларын қолданудың практикалық тәжірибесі оқытылады. Пәннің мақсаты әлеуетті қабілеттерді ашу және дамыту, эстетикалық тәрбиені қалыптастыру, әлемдік көркем мәдениеттің рухани құндылықтарымен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу технологиясы
Жаңа материалдар жасау және бұйымдар шығару, материалдарды өңдеудің заманауи технологиялары саласындағы жобалық және өндірістік-технологиялық қызмет сипатталған. Пәннің мақсаты өнімнің көркемдік құндылығы мен тұтынушылық қасиеттерін беру мақсатында металл және металл емес материалдарды өңдеудің әдіс-тәсілдерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киімді көркем безендіру
Теориялық және практикалық сабақтарды біріктіру әдістері киімдегі сәндік әрлеу түрлері туралы неғұрлым толық идеяға ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге тұтынушыға байланысты костюмді безендірудің ерекшеліктері мен принциптеріне байланысты білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу практикумы
Әр түрлі материалдар зерттеледі, онда болашақ мамандардың Материалдарды өңдеу технологиясы бойынша практикалық біліктері мен дағдылары қалыптасады. Пәннің мақсаты материалдарды (ағаш, металл) өңдеудің заманауи технологиялары туралы білімді, жабдықты пайдалану және қызмет көрсету бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білімнің политехникалық негіздері
Политехникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің элементтері мен мазмұны зерттеледі. Пәннің мақсаты политехникалық және кәсіптік білім беру жүйесі туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Пән негізгі теориялық және педагогикалық дайындықты қамтамасыз етеді. Оны зерттеу нысаны техникалық пәндерді оқыту әдістемесі болып табылады. Пәннің мақсаты кәсіптік және орта арнайы білім беру мекемелерінде жалпы кәсіптік және арнайы пәндер бойынша оқыту процесін ұйымдастыру, жүзеге асыру, бақылау және түзету бойынша тәжірибені меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме негіздері
Пән бейнелеу сауаттылығының теориялық және әдістемелік сұрақтарын, композиция негіздерін, перспективаларын, пропорцияларын, хиароскуро және пластикалық анатомия заңдарын қарастыратын кескіндеме бойынша негізгі оқу тапсырмаларының толық көлемін қамтиды, пішін, көлем және дизайн туралы түсінік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
Пән студенттерді осы пән бойынша әртүрлі білім беру бағдарламалары аясында мектепте бейнелеу өнері сабақтарын әзірлеуге және өткізуге дайындайды. Бейнелеу сауаттылығын қалыптастыру үшін қажетті әдістер мен әдістерді меңгерген
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Педагогтың кәсіби шеберлігінің теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық шеберліктің жетілдіру жолдары, педагог этикасы мен техникасы, мұғалімнің жалпы мәдениеті мен кәсіби іскерлігін қалыптастыруға қажетті педагогикалық білім
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақтану технологиясы мен практикумы
Бұл қоғамдық тамақтанудағы ғылыми-техникалық прогрестің, тамақ дайындаудың заманауи технологиялық процестерінің негізгі бағыты болып саналады. Пәннің мақсаты студенттердің қоғамдық тамақтанудың аспаздық және кондитерлік өнімдерін әзірлеу, өндіру, іске асыру және сапасын бағалау бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік бағдар берудің теориясы мен әдістемесі
Мұғалімдер мен психологтардың қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес қабілеттері мен бейімділіктерін ескере отырып, әр оқушының кәсіби мүдделері мен қабілеттерін қалыптастыру және мамандық таңдауға ықпал ету бойынша мақсатты жұмысы сипатталған. Пәннің мақсаты жалпы білім беретін мектептер мен техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарының оқушыларын кәсіптік бағдарлауды жүргізуге кәсіптік оқыту педагогінің кәсіптік дайындығын қалыптастыра отырып, қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Батик өнері
Кескіндеме өнері осы өнер саласындағы көркемдік дәстүрлермен, сондай-ақ жеке білім беру және шығармашылық көркемдік және эстетикалық қажеттіліктермен сипатталады. Пәннің мақсаты – сәндік-қолданбалы шығармашылықтың бір түрі-матаға көркем сурет салу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін қажетті жағдайлар жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем еңбек теориясы мен практикасы
Қоршаған әлемде өнерді, дизайн мен технологияны саналы қабылдауды қалыптастыру, Қазақстан мен әлем халықтарының көркем-мәдени мұрасы сипатталады. Пәннің мақсаты өскелең ұрпақтың рухани мәдениеті туралы білімдерін, халық дәстүрлеріне, басқа халықтардың шығармашылығына, сондай-ақ қазіргі заманғы сәндік өнер туындыларына ұқыпты қарауды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кондитерлік өнімдерді дайындау технологиясы
Кондитерлік өнімдерді өндіруде қолданылатын технологиялық жабдықтардың жұмыс принциптері мен пайдалану ережелері туралы білім қарастырылады. Пәннің мақсаты студенттерге кондитерлік өнімдердің технологиясы, осы өнімдерді өндірудің технологиялық процестерін басқару әдістері туралы теориялық және практикалық білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың техникалық шығармашылығын модельдеу және конструкциялау
Оқушылардың іздеу танымдық міндеттерін шешу, техникалық құрастыру және модельдеу саласындағы жобалық іс-әрекет, сондай-ақ әртүрлі материалдар мен құралдармен жұмыс істеу дағдылары процесінде арнайы құзыреттілігі сипатталады. Пәннің мақсаты модельдеу және құрастыру арқылы оқушылардың танымдық қызығушылықтары туралы білімдерін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент
Педагогикалық менеджмент теориясы мен практикалық тәжірибені, менеджердің қызмет жүйесінің моделін талдау негізінде білімді қалыптастыру, сонымен қатар практикада менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
Пән заманауи ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы түсінікті қалыптастырады, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу технологияларын игереді, зерттеу жобасын әзірлеу мен іске асыруға үйретеді, өзінің ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау, жалпылау және ұсыну дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-білім беру
Пән қазақстандық ғылымның әртүрлі салаларындағы болашақ мамандарды ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі әртүрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстанның бірегей мәдени әртүрлілігін қалыптастыру ерекшелігі мен генезисі туралы базалық біліммен, сондай-ақ шығармашылық және ғылыми қызметті тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылармен қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Казіргі инновациялық технологиялары
Қазіргі инновациялық технологиялар, олардың теориялық және әдіснамалық негіздерін игере отырып, бастауыш сыныпта қолданылатын оқыту технологияларын, олардың түрлерін, қолдану тәсілдерін, оқу үдерісінде инновациялық технологияларды ұйымдастыру формаларын, бағалау критерилерін, нәтижелерін саралау, талдау әдістерін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүсіндеу
Болашақ мамандардың шығармашылық қабілеттерін, қиялын және көркемдік талғамын дамыту қарастырылады. Пәннің мақсаты көркем білім беру, эстетикалық тәрбие, рухани-адамгершілік даму үшін жағдай жасау дағдыларын дамыту, көркем шығармашылық саласындағы бастапқы білім, дағдылар кешенін қалыптастыру, ұсақ моториканы, кеңістіктік ойлауды және эстетикалық талғамды дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дизайнның конструкторлық технологиясы
Жеке тұлғаның (студенттің) шығармашылық ойлауын, техникалық және сәндік жоспар объектілерін құрастырудағы білімін, жеке қабілеттері мен практикалық іскерлігін қалыптастыру және дамыту, техникалық шығармашылық және өнертапқыштық міндеттерді шешу, тұрмыстық техникалық жүйелерге қызмет көрсету, жөндеу және баптау қарастырылады. Пәннің мақсаты технология ерекшеліктерін ескере отырып, бұйымдардың конструкцияларын әзірлеу үшін жобалардың техникалық сызбаларын орындау, бұйымдарды дайындаудың технологиялық карталарын әзірлеу үшін қажетті негізгі білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зергерлік бұйымдарды дайындау технологиясы
Металл зергерлік бұйымдарды жасаудың өзекті мәселелерін түсіну зерттеледі. Пәннің мақсаты қарапайым зергерлік бұйымдарды жасау бойынша жұмыстарды орындау үшін қажетті білім алушылардан білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстан өнер тарихы
Пән студенттерге қазақстандық көркемдік үдерістің, тарихи және заманауи көркемдік тұжырымдамалардың, стильдердің, жекелеген суретшілердің шығармашылық қолжазбаларының қалыптасу ерекшеліктерін, сондай-ақ арнайы терминдер мен ұғымдарды ашады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық оқыту әдістемесі
"Жобалық оқыту әдістемесі" пәні – болашақ технология мұғалімдеріне кәсіби қызметте қажетті жобалық құзыреттілікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағаш өңдеу технологиясы
Технологиялық сабақтарда білім беру мекемелеріндегі кәсіби қызметте, сондай-ақ техникалық шығармашылық үйірмелеріндегі қосымша білім беру жүйесінде қажетті ағаш өңдеу технологиясы бойынша қызмет негіздері сипатталған. Пәннің мақсаты ағаштан жасалған бұйымдарды арнайы өңдеу және кәдеге жарату, жасалатын заттың бетін тегістеу, нақыштау бедерін салу, ағаш бетін қыздырылған металмен бояу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Графика
Композицияның негізгі принциптері, стилизация, графикалық құралдардың әртүрлілігі және олардың мүмкіндіктерін қоршаған әлемнің сәндік бейнесінде қолдану туралы негізгі ақпарат ашылады. Пәннің мақсаты негізгі теориялық білімді, сондай-ақ практикалық дағдыларды, объектілерді бейнелеудегі композициялық шешімдерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникациялық бағдарламаларды құруға, философиялық және қоғамдық-саяси білім беру негіздеріне, Қазақстанның тарихи даму кезеңдері мен заңдылықтарына негізделген азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын біледі, экономикалық теорияның бағыттары мен практикалық құралдарын, қаржылық сауаттылық саласын зерттейді, қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды біледі, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және салауатты өмір салтын меңгереді,
- Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының, мемлекеттік қауіпсіздік пен қоршаған ортаны қорғаудың негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін пайдалана отырып, ғылыми-теориялық зерттеу әдістерін жүргізуге қабілетті.
- Кәсіби педагогикалық, психологиялық, инклюзивті және ғылыми-зерттеу білімдерін мектеп, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде практикалық қызметте қолдану дағдыларын меңгеру.
- Классикалық және қазіргі бейнелеу өнері, қазақ және басқа да суретшілердің шығармашылығы, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары, бейнелеу өнерінің мәнерлі құралдары туралы білімдерін көрсетеді; көркемдік материалдар мен әдіс-тәсілдермен тәжірибе жасау дағдылары мен дағдылары, өнер құралдары арқылы шығармашылық ойларын білдіреді.
- Түлектердің жалпы кәсіптік және арнайы дағдалардың сапасын қамтамасыз ететін негізгі және арнайы пәндерді оқытудың заманауи әдістерін меңгеру.
- Технологиялық процестерді жобалау және енгізу кезінде еңбекті ғылыми ұйымдастыру бойынша кәсіптік-техникалық білім қабілетіне ие болу.
- Көркем еңбек оқытудың қазіргі заманғы технологиясының әдістемесі мен теориясын білу, тамақ өнімдерін өңдеу және пісіру технологиясы бойынша дағдыларды меңгереді; заманауи техника мен технологияларды пайдалану.
- Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін педагогика және оқыту әдістемесі бойынша білімдерін, ерекше білім беру қажеттіліктері мен білім алушылардың жеке мүмкіндіктерін пайдаланады.
- Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін басқару, техникалық шығармашылық іскерліктері мен дағдылары бойынша білімдерін қолданады.
- Заманауи инновациялық технологияларды пайдалана отырып, тәжірибелік дағдылар мен кәсіби құзыреттіліктерді дамыту үшін білімдерін қолданады