Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02301 Шетел филологиясы в Нұр-Мүбарак Египет ислам мәдениеті университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Оқытылатын шетел тілінің тарихы және мәдениетімен, тілдік талдау жүргізудің методологиясымен танысады, оқытылатын шет елдің даму кезеңдерін,фонетикасын, морфологиясын мен грамматикасының саласына, морфологиялық, синтаксистік талдау жасай біледі. Қазіргі заманға сай шетел тілін оқытудың басты қағидаларыы мен әдістерін және стилистиканың түрлерін меңгереді.
  • Сыбайлас жемқорлық көріністері туралы білімі және оған қарсы мәдениетін қалыптастырады
  • Этностың және шетел тілі әдебиетінің, ойлаудың, сөйлеудің мәдениеті мен тарихын, халықтың ерекшеліктері мен дамуын, зерттейтін негізгі тіл елдеріндегі әдеби процесінің жүйесін, шетел әдебиеті тарихы мен теориясының негізгі ережелерін көрсете біледі.
  • Студенттерге екінші шетел тілінің екі деңгейінде лексикалық эквиваленттік, грамматикалық және стилистикалық нормаларды сақтай отырып, коммуникативтік құзыреттілік және эквивалентті аударма дағдыларын, екінші шетел тілінде сөйлеу, оқу және жазу қабілетін қалыптастырады және сөйлеудің грамматикалық және стилистикалық стандарттарын меңгереді; лексикалық қорды кеңейтеді және лингвоелтанымдық ой-өрісін дамытады.
  • Аударма процесінде тілдік құралдармен кәсіби жұмыс істеу дағдылары мен қабілеттерін жетілдіреді , лингвомәдени және әлеуметтік-мәдени сипаттағы әр алуан түрлерімен, тіл жанрлары, стилі мен аудармасы, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық түрлерімен, аударманың барлық әдістерімен, мәтін мен аударманың лингвопрагматикалық ершеліктерімен танысады, мағыналық және функционалдық-стилистикалық реңктерді, аударма мәтіндерге салыстырмалы талдау жасайды, бастапқы мәтіннің коммуникативтік құрылысын , аударма трансформациясын қолданады, әртүрлі ұлттар, тілдер мен мәдениеттер өкілдерінің тұлғааралық байланыстары саласында, олардың кәсіби аудармашылық қызмет саласындағы мінез-құлық ерекшеліктерін меңгереді.
  • Студент шетел тілінде дұрыс артикуляция жасау қабілетін қалыптастырады; сөйлемдердің құрылымдық және нормативтік модельдерін қолдана отырып, шетел тіліндегі этикет нормаларын сақтай отырып сөйлеу қызметін жүзеге асырады. Шетел тілінің негізгі грамматикалық нормаларын үйренеді, жазу, оқу және сөйлеу дағдыларын, сондай-ақ коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады; шетел тілінде лексикалық қорды байытады.
  • Студентке оқытылатын тілдің лексика-семантикалық және фразеологиялық жүйесіндегі тілдің салыстырмалы зерттеу әдістемесін енгізуге мүмкіндік береді. Әр түрлі функционалды стильдерді тану; көркем мәтінге стилистикалық талдау жүргізу; ауызша және жазбаша сөйлеуде заманауи фразеологиялық қорды қолдану; шетел тілін дамыту тенденциясы туралы білімді және фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық және семантикалық мәліметтерге қол жеткізу үшін зерттеуге сәйкес лингвистикалық материалдарды анықтауға үйретеді.
  • Оқу барысында студенттер ислам теологиясының қалыптасу және даму тарихымен және Ислам теологиясының классикалық қайнаркөздерін меңгеру, теологиялық мәселелерге талдау жасау әдістерін үйрену және ақидалық мәселелер бойынша теориялық біліммен қатар, практикалық дағды қалыптастырады.
  • Дінтану, теология, исламтану саласында теориялық маңызы бар мәселелерді қалыптастырады, дін мен діни теория туралы білімді талдайды және жүйелейді. Ислам дініндегі Құранның орны мен маңызын, Құранның жалпы мазмұнын, жазылуы мен сақталу тарихын, Құран ілімдері туралы тәпсір, тәжуид, қирағат және насх-мансух туралы түсініктерін меңгереді. Заманауи тұрғыдан оқытудың діни, ислами әдістері мен тәсілдерін игереді.
  • Студент өзінің оқу-кәсіби қызметінде кездесетін практикалық мәселелерді шешуде теориялық білімді тиімді қолдана біледі, практикалық дағдылар мен құзыреттерге ие болады, сонымен қатар алдыңғы қатарлы тәжірибелерді игереді.
  • Мәдениетаралық өзара қарым-қатынас теориясы, шешендік шеберлік теориясы және бизнес-коммуникация теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білу, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін меңгеру, көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдысын және қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік интеракция дағдыларын көрсетуге қабілетті болу. Студенттерде семантика түсінігін, шетел тілі бойынша халықаралық сертификатталған тесттерді тапсыру дағдыларын қалыптастырады.
  • Шетел тілінде әртүрлі коммуникативті мақсаттарды білдіреді және анықтайды; кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шетел тілінде сөйлей біледі; ауызша және жазбаша коммуникацияны анықтайды, шетел тілінің нормаларын сақтайды; шетел тіліндегі ақпаратты жинақтайды, сыни талдайды, қорытындылайды және синтездейді; күнделікті және кәсіби қарым-қатынас аясында ауызша мәлімдемелер құрады; тілдік қатынас түрлерін: оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым, тілдесім дағдыларын және оқытудың жаңа технологияларын меңгереді.
Top