Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06113 Корпоративті ақпараттық жүйелер және технологиялар в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалау парадигмалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-функционалды есептерді және әртүрлі бағдарламалау парадигмаларымен байланысты негізгі ұғымдарды шешу үшін бағдарламалау парадигмаларын қолдануға мүмкіндік беретін білім, дағдылар жиынтығын қалыптастыру. Әртүрлі бағдарламалау парадигмаларына қатысты негізгі түсініктерді ұсыну (тілдердің синтаксистік сипаттамасы, құрылымдық бағдарламалау, мәліметтерді ұсыну және операциялар, процедуралар және белсендіру). Парадигмаларды салыстырмалы зерттеу: императивті бағдарламалау (объектілі-бағытталған бағдарламаларды қоса), логикалық бағдарламалау және функционалдық бағдарламалау. Негізгі Haskell бағдарламалау тұжырымдамалары: функциялары, тізімдері, түрлері, сыныптары және полиморфизмі; Хаскелл бағдарламалау практикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи деректер қоры
    Несиелер: 5

    Дерекқорды басқару. Желілік қосылымдарды басқару. Дерекқор жады, деректер қорын сақтау. Oracle дерекқорын әзірлеу. SQL, PL / SQL пайдалану. Oracle дерекқорындағы қолданбалар. Бағдарламаларды Oracle дерекқорына қосу. Oracle дерекқорында кеңейтілген мүмкіндіктерді пайдалану. ДББЖ - сәулет және деректер тәуелсіздігі. Файлдық ұйымдар және индекс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Жүйенің негіздері және желінің қауіпсіздігі. Қауіпсіздік саясаты мен келісімдер. Зиянды бағдарлама. Криптографияға кіріспе. Сайфер және негізгі кілттер. Зияндылық және шабуылдар. Қауіпсіздік әдістері мен қосымшалары. Қауіпсіз хаттамалар. Шабуылды анықтау жүйесі. Виртуалды жеке желілер. Сымсыз желілердің қауіпсіздігі. Жүйелер мен дайындау қызметтері . Қауіпсіздікті бағалау. Қауіпсіздікті бағалау құралдары мен қосымшалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Желілік қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы компьютерлік желілерде ақпаратты беру, қабылдау және өңдеу кезінде оның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің әдістері мен құралдары саласында студенттердің теориялық білімі мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер заманауи бағдарламалық-техникалық құралдардың көмегімен деректерді қауіпсіз жинауды, сақтауды және қайта өңдеуді жүзеге асыра алады, сәйкестендіру, аутентификациялау, пайдаланушыларды авторизациялау әдістерін, хабарламаларды шифрлау әдістерін, ақпаратты желілік шабуылдар мен вирустардан қорғау, қауіпсіз корпоративтік желілерді жобалау және іске асыру, желілік жабдықтың аппараттық және бағдарламалық жасақтамасы әдістерін тиімді пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Деректерді интеллектуалды талдау
    Несиелер: 6

    Деректерді интеллектуалды талдаудың технологияларына жалпы түсініктері. Интеллектуалды ақпарттық жүйелер (ИАЖ). ИАЖ классификацияся. Деректерді интеллектуалды талдау алгоритмы. Деректерді интеллектуалды талдау құрылымы. Деректерді интеллектуалды талдау модельдері. Data Mining, Text Mining, Web Mining әдістері. OLAP жүйелері. Деректерді интеллектуалды талдаудың технологияларына жалпы түсініктері. Интеллектуалды ақпарттық жүйелер (ИАЖ). ИАЖ классификацияся. Деректерді интеллектуалды талдау алгоритмы. Деректерді интеллектуалды талдау құрылымы. Деректерді интеллектуалды талдау модельдері. Data Mining, Text Mining, Web Mining әдістері. OLAP жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Мобильді интерфейсті жобалау. Дизайн үлгілері. Битмап құралын қолданып интерфейсті жасау. Мобильді қосымшалар, технологияларды дамыту. Дерекқорларға қол жетімділік және интерфейспен байланыс. Androidқа нативті қосымшаларды әзірлеу. Мобильді мультимедиялық қосымшалар. Мобильді мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің компоненттері
    Несиелер: 4

    Ақпараттықжүйежәнеоныңкомпоненттері. Ақпараттықжүйелердіжіктеу. Автоматтандырылғанақпараттықжүйеніңфункционалдықішкіжүйесі. Автоматтандырылғанақпараттықжүйегеқойылатынталаптар. Автоматтандырылғанбасқаружүйелері (АБЖ). Шешімдердіқолдаужүйесі. Автоматтандырылғанақпараттық-есептеужүйелері. Автоматтандырылғаноқытужүйесі. Автоматтандырылғанақпараттық-анықтамалықжүйелер. Корпоративтікақпараттықжүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 6

    Белгісіз білім. Ықтималды моделдер. Айқын емес логика. Ағаштар шешімі. Нейрондық желілер. Бір қабатты нейрондық желілер. Сызықты емес бөлу. Көп қабатты нейрондық желі. Тіректі векторлық машина. Статистикалық оқыту теориясы. Кластерлеу және жіктеу. Машиналық оқыту. Жасанды интеллект алгоритмдерін Python ортасында іске асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты компьютерлік модельдердің стохастикалық компоненттерін және АЖ жобалау дағдыларын ескере отырып, ақпараттық ағындарды талдау және модельдеу саласында білім алу болып табылады. Компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдарын; күрделі жүйелерді талдау негізінде ақпараттық модельдерді жобалау әдістерін зерттеу; аналитикалық және модельдеу модельдерін синтездеу, компьютерлік модельдеу кезеңдерін, модельдеу алгоритмдерін құру принциптерін, модельдеу алгоритмдерінің жалпы құрылымын білу. Пәнді оқудың нәтижесінде білім алушы АЖ-ні кейіннен талдау және жобалауға арналған ақпараттық ағындардың формализацияланған сипатының құзыреттілігіне ие болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - технологиялық кәсіпкерлік пен инновация дағдыларын қалыптастыру. Команда құру, принциптері, топ мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. Бизнес-идеяны негіздеу, аймақтық кәсіпкерліктің инновациялылығы мен өзектілігін бағалау. Нысаналы сегменттерді бағалау және негізгі құндылықтарды айқындау, клиенттермен өзара қарым-қатынас арналары, бизнес-жобаларды таныстыру негіздері, elevatorpitch, Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен тосқауылдары зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің сәулеті
    Несиелер: 4

    Негізгі ұғымдар мен анықтамалар. АЖ-нің сәулет объектісі ретінде сипаттамалары. АЖ сәулеті және жобалау. АЖ сәулетінің паттерлер және антипаттерлер. Фреймворктар. Компоненттердің объектілі үлгісі (COM). Компоненттердің таратылған объектілі үлгісі (DCOM). COM + технологиясы. .NET компоненттері. Сервистік-бағытталған сәулет (СОА) және веб-қызметтер. BPEL Bбизнес процестерді сипаттау тілі. Бизнес ережелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің стратегиясы мен сапасы
    Несиелер: 5

    Бірнеше сапа стандарттарын зерттеу. Ақпараттық жүйелер үшін аудит құралдарын қолдану. Әртүрлі бизнес-стратегиялардың әдістемесі мен әдістерін зерттеу. Бизнес стратегияларын енгізу және басқару құралдары. Баланс көрсеткіштерінің жүйесі. Ақпараттық жүйелер туралы жаңа түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалар менеджменті
    Несиелер: 6

    Жоба менеджментіне кіріспе. Жобаны басқарумен байланысты негізгі кезеңдерді анықтау және әр кезеңде қолданылатын әдіснамаларды ұсыну (жобалық идеяларды іріктеу және бағалау, анықтамалар, егжей-тегжейлі жоспарлау, жобаларды іске асыру және жабу). Жобаны басқару үшін арнайы құралдарды ұсыну және пайдалану. Жобаны жоспарлау және оның орындалуын бақылау үшін жобаны басқару құралын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наноинженерлік зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты магистранттардың табиғи ортада қалыпты функционалдық өмірді қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекеті процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу үшін қолданылатын технологиялық әдістердің жиынтығы ретінде нанотехнология бағыттарында бағдарлануға мүмкіндік беретін білімді, дағдыларды, сондай-ақ дағдыларды игеруі болып табылады. Наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері; табиғи және жасанды нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымдары; сынау және сапаны бағалау әдістері зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қызметтер мен қосымшаларды әкімшілеу
    Несиелер: 5

    Кәсіпорын ресурстарын жоспарлау (ERP). CRM негізгі түсініктері. Клиенттік қатынастарды басқару (CRM). Бизнес-процестер мен жұмыс үрдістері. CRM, ERP, жұмыс процесі және бизнес процестерді жобалау / қолдау құралдары. Байланыс технологиясы және бірге жасайтын жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникациялық қызметтері
    Несиелер: 5

    TCP / IP қолданбалы деңгейіндегі қосымшалары, қызметтері және хаттамалары. OSI және TCP / IP модельдеріне шолу. Көліктік, сессиялық және таныстыру деңгейінің рөлі. Multicast және Multimedia. Көпжақты байланыс, нақты уақытта RTP және RTCP хаттамалары, RTSP хаттамасы, IP-телефония. Интеграцияланған қызметтер моделі (IntServ). Түрлі қызметтердің моделі (DiffServ). Интернеттің жалпы саны (IoE).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу əдіснамасы, инновация жəне кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Зерттеу және технологиялық даму. Инновация және компания құру процестері. Қорытындылар мен қорғаныс механизмдерін зерттеу нәтижелері. Технологиялар мен ақпараттық жүйелердегі бизнес-стратегия. Компанияларды құру және брендтер мен патенттерді тіркеудің заңды процесі. Бизнесті қаржыландыру тетіктері. Бизнес-жоспарларды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық ресурстарды басқару
    Несиелер: 5

    Ақпараттық жүйелер, ресурстар және бизнес. Ақпараттық ресурстар нарығы және қазіргі жағдайы. Ақпараттық ресурстар: терминология, жүйелердің жіктелуі және сипаттамасы. Ақпараттық ресурстарды әзірлеу, іске қосу және басқару. Сандық коммерция негіздері. Әлемдік ресурстарды пайдалану тиімділігін кешенді бағалау. Интернет ортасындағы киберқауіпсіздік. Мемлекеттік және жергілікті ақпараттық ресурстар. Ақпаратқа қол жеткізу санаттары. Авторлық құқық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шешімді қабылдауды қолау жүйелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – жобалық шешімдерді қабылдауды қолдаудың заманауи модельдері мен әдістерін игеруде корпоративтік ақпараттық жүйелерді жобалау технологияларын әзірлеу. Шешімдерді қолдаудың моделі мен әдістері негізінде ақпараттық технологиялар негізінде басқару шешімдерін қабылдау әдістерінің курстары, бір критериалды және көп критериалды тапсырманы жалпы тұжырымдау, белгісіздік жағдайында шешім қабылдау, оның ішінде когнитивтік және сараптамалық шешімдер қабылдау. әдістері, OLAP және ИАД технологиялары оқытылады. Курс шешім қабылдауда қолданылатын негізгі модельдер мен әдістерді қарастырады және корпоративтік АЖ-де ең қолайлы әдістер мен технологияларды қолданады. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар шешім қабылдау принциптері туралы білімдерін, Data Mining туралы білімдерін, сараптамалық жүйелерді ұйымдастыру және құру принциптерін, шешімдерді қолдау жүйесін сипаттау қабілетін, басқару ортасының модельдерін әзірлеуде қолданылатын дағдыларды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ИТ-жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Жобалар мен АТ жүйелерінің өмірлік циклдері, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен бейімделуі. Жобаның ауқымын түсіну. Масштабқа негізделген тәсілдерді таңдау және біріктіру (Agile, DevOps, WaterFall, гибрид). Жобаны іске қосу. Бизнес мақсаттарын түсіну, стратегиялық туралау, талаптарды басқару және өмірлік циклде it жүйесінің конфигурациясын басқару. Жобаның және АТ-жүйесінің өзгерістерін басқару. Жобаның мониторингі және бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерде деректерді басқару
    Несиелер: 6

    Ақпараттық жүйелердегі деректерді басқару түсініктері. Моделдердің топталуы. Ақпараттық жүйелерді және ақпараттық қосымшаларды құру негізгі кезеңдері. Концептуалды жобалау. Логикалық және физикалық жобалау. Ақпараттық қосымшалардың түрлері. Ақпараттық қосымшаларды құру бағдарламалық орталар. «Клиент-сервер» архитектурасында деректерді басқару. OLAP деректерді жедел аналитикалық өңдеу әдісі. Заманауи реляциялық және постреляциялық ДББЖ. Объектіге-бағытталған жүйелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON3

    Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON6

    Реляциялық ДҚБЖ жобалау және жұмыс істеу. Ақпараттық жүйенің жүйелік ережелерін әзірлеу. Үлкен деректерді талдау процесінің негізгі элементтерін және оны жүзеге асыру технологияларын түсіну тұрғысынан ақпаратты талдауға, тануға және өңдеуге арналған бағдарламалық жасақтаманы жасаңыз.

  • Код ON5

    Интерфейсті әзірлеу процесін білу. Ғылыми және жобалау-технологиялық қызмет есептерін шешу үшін математикалық әдістерді, жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және қолдана білу. Мәселені шешу үшін ең қолайлы парадигмаларды анықтау және қолдану.

  • Код ON4

    Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері мен құралдарының тиімділігін талдау және бағалау әдістерін білу. Ақпараттық ресурстар мен АЖ басқару. Ақпараттық жүйенің архитектурасын анықтау. Жобаны әзірлеудің ең қолайлы әдістерін қолданыңыз.

  • Код ON7

    Мәліметтер мен білім құрылымдарын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу және жобалауды білу. Ақпараттық технологиялар мен АЖ саласындағы бизнес-стратегияны тұжырымдау. Сараптамалық бағалау арқылы ұйымдардың білім беру қызметіне талдау жүргізу және оларды дамыту бағдарламаларын жобалау.

Top